Постанова
від 03.05.2018 по справі 809/1686/17
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03 травня 2018 рокуЛьвів№ 876/2358/18

Львівський апеляційний адміністративний суд в складі:

головуючого судді - Носа С. П.,

суддів - Кухтея Р. В., Попка Я. С.;

за участю секретаря судового засідання - Торкот Д. О.;

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу ОСОБА_1 на рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 27 лютого 2018 року в справі № 809/1686/17 (головуючий суддя - Главач І. А., судді Чуприна О. В., Остап'юк С. В., м. Івано-Франківськ, рішення складене в повному обсязі 05 березня 2018 року) за позовом Івано-Франківської обласної ради до Івано-Франківської обласної виборчої комісії, голови Івано-Франківської обласної виборчої комісії ОСОБА_3 треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Івано-Франківської обласної виборчої комісії - ОСОБА_1, ОСОБА_4 про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити дії,-

ВСТАНОВИВ:

08 грудня 2017 року Івано-Франківським окружним адміністративним судом зареєстровано позовну заяву Івано-Франківської обласної ради до Івано-Франківської обласної виборчої комісії, голови Івано-Франківської обласної виборчої комісії ОСОБА_3 треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Івано-Франківської обласної виборчої комісії - ОСОБА_1, ОСОБА_4 про визнання протиправною бездіяльності голови Івано-Франківської обласної виборчої комісії ОСОБА_3 в частині не скликання (організації) засідання комісії, по зверненню обласної ради, питання про встановлення замість якого депутата обласної ради є обраною ОСОБА_1 та зобов'язання голови Івано-Франківської обласної виборчої комісії ОСОБА_3 скликати засідання комісії з розгляду питання про встановлення замість якого депутата обласної ради є обраною ОСОБА_1; зобов'язання Івано-Франківську обласну виборчу комісії внести зміни до своєї постанови від 17 жовтня 2016 року № 48, уточнивши замість якого депутата обласної ради є обраною та зареєстрованою ОСОБА_1

В обґрунтування вимог позовної заяви вказано, що кількісний склад депутатів Івано-Франківської обласної ради становить 84 повноважних депутати, а тому обласна рада позбавлена можливості зареєструвати ОСОБА_1 депутатом Івано-Франківської обласної ради за умов невирішення Івано-Франківською обласною виборчою комісією питання про припинення повноважень одного із 84 депутатів Івано-Франківської обласної ради. Окрім цього, голова Івано-Франківської обласної виборчої комісії ОСОБА_3 повідомляв про припинення повноважень депутата Івано-Франківської обласної ради ОСОБА_4, однак, факт припинення повноважень депутата має бути зафіксованим Івано-Франківською обласною виборчою комісією як колегіальним органом, шляхом прийняття на засіданні відповідної постанови.

Рішенням Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 27 лютого 2018 року позов задоволено частково. Зобов'язано Івано-Франківську обласну виборчу комісію внести зміни до постанови № 48 від 17 жовтня 2016 року Про визнання обраною та реєстрацію ОСОБА_1 депутатом Івано-Франківської обласної ради на чергових виборах депутатів обласної ради 25 жовтня 2015 року , якими вказати про заміщення ОСОБА_1 депутата Івано-Франківської обласної ради ОСОБА_4, який достроково припинив повноваження депутата Івано-Франіквської обласної ради. В задоволенні решти позовних вимог відмовлено.

Не погоджуючись з прийнятим рішенням, третьою особою - ОСОБА_1, подано апеляційну скаргу до Львівського апеляційного адміністративного суду, в якій висловлено прохання скасувати оскаржуване рішення та прийняти нове, яким відмовити в задоволенні позову в повному обсязі.

В обґрунтування вимог апеляційної скарги вказано, що судом першої інстанції при прийнятті оскаржуваного рішення було порушено норми матеріального та процесуального права. Також вказано, що під час прийняття постанови від 17 жовтня 2016 року № 48 Івано-Франківська обласна виборча комісія діяла в межах своїх повноважень та у спосіб передбачений нормами діючого законодавства, а жодна з норм чинного законодавства не вказує на наявність обов'язку зазначати в рішеннях про реєстрацію депутатів інформацію про те, замість якого іншого депутата він є зареєстрованим.

Представник третьої особи - ОСОБА_1, у судовому засіданні, вимоги апеляційної скарги підтримав, просить таку задовольнити, скасувати оскаржуване рішення та прийняте нове, яким відмовити в задоволенні позову в повному обсязі.

Представники позивача, у судовому засіданні, вимоги апеляційної скарги заперечили, просить відмовити в задоволенні такої, а оскаржуване рішення суду першої інстанції залишити без змін.

Інші особи, у судове засідання не з'явилися, хоча належним чином були повідомлені про дату, час і місце судового засідання, що відповідно до частини другої статті 313 Кодексу адміністративного судочинства України не перешкоджає розгляду справи за їхньої відсутності.

Заслухавши суддю-доповідача, пояснення представника третьої особи - ОСОБА_1, пояснення представників позивача, проаналізувавши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів не знаходить підстав для її задоволення.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Встановлено, що 17.10.2016, на виконання постанови Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 10.12.2015 в справі №809/4390/15 та постанови Центральної виборчої комісії від 04.10.2016 №404, Івано-Франківська обласна виборча комісія прийняла постанову №48 "Про визнання обраною та реєстрацію ОСОБА_1 депутатом Івано-Франківської обласної ради на чергових виборах депутатів обласної ради 25 жовтня 2015 року" (а.с.13-14).

Голова Івано-Франківської обласної ради листом від 16.11.2016 №10-213/1928/096 звернувся до Івано-Франківської обласної виборчої комісії із проханням надати офіційне роз'яснення щодо виконання вищевказаної постанови від 17.10.2016 №48 (а.с.21), у відповідь на наведений лист від 16.11.2016 №10-213/1928/096 голова Івано-Франківської обласної виборчої комісії повідомив позивача листом від 24.11.2016 №43 про те, що внаслідок затвердження ОСОБА_4 на посаду першого заступника міського голови міста Коломия він припинив свої повноваження як депутат Івано-Франківської обласної ради сьомого демократичного скликання (а.с.23).

28.12.2016 голова Івано-Франківської обласної ради звернувся до голови Івано-Франківської обласної виборчої комісії з листом №10-213/2169/096, в якому знову просив надати офіційне роз'яснення щодо виконання постанови від 17.10.2016 №48, оскільки із її змісту не зрозуміло повноваження якого депутата обласної ради припинено достроково (а.с.22).

Листом від 26.01.2017 №49 голова Івано-Франківської обласної виборчої комісії повідомив позивача про те, що ОСОБА_1 є обраним та зареєстрованим депутатом від Політичної партії "Об'єднання "Самопоміч" у зв'язку із припиненням повноважень депутата Івано-Франківської обласної ради ОСОБА_4 (а.с.24).

24.02.2017 голова Івано-Франківської обласної ради звернувся до Івано-Франківської обласної виборчої комісії з листом №11-197/258/071, в якому повідомив, що ОСОБА_4 продовжує здійснювати повноваження депутата Івано-Франківської обласної ради, а тому позивач просив надати офіційне роз'яснення щодо виконання постанови Івано-Франківської обласної виборчої комісії від 17.10.2016 №48 (а.с.25).

24.03.2017 голова Івано-Франківської обласної виборчої комісії ОСОБА_3 виступив на тридцятій сесії Івано-Франківської обласної ради сьомого демократичного скликання, під час якої обговорювались питання щодо припинення повноважень депутата Івано-Франківської обласної ради ОСОБА_4 та виконання постанови Івано-Франківської обласної виборчої комісії від 17.10.2016 №48 "Про визнання обраною та реєстрацію ОСОБА_1 депутатом Івано-Франківської обласної ради на чергових виборах депутатів обласної ради 25 жовтня 2015 року" (а.с.26-32). Згідно витягу зі стенограми тридцятої сесії Івано-Франківської обласної ради сьомого демократичного скликання, голова Івано-Франківської обласної виборчої комісії ОСОБА_3 повідомив позивача про те, що до повноважень Івано-Франківської обласної виборчої комісії не входить питання позбавлення депутатських повноважень.

08.12.2017 рішенням Івано-Франківської обласної ради від 08.12.2017 №668-19/2017 "Про звернення до суду" доручено голові Івано-Франківської обласної ради звернутися до суду з даним позовом.

Дострокове припинення повноважень депутата місцевої ради регламентовано статтею 5 Закон України "Про статус депутатів місцевих рад". Так, згідно пункту 4 частини 1 вказаної статті передбачено, що повноваження депутата місцевої ради припиняються достроково за наявності перелічених підстав, засвідчених офіційними документами, без прийняття рішення відповідної ради у разі, зокрема, обрання або призначення його на посаду, зайняття якої згідно з Конституцією України і законом не сумісне з виконанням депутатських повноважень.

Встановлено, що за результатами виборів депутів Івано-Франківської обласної ради у багатомандатному виборчому окрузі, що відбулися 25.10.2015, Івано-Франківська обласна організація політичної партії "Об'єднання "Самопоміч" отримала 8 депутатських мандатів, на підставі одного з яких ОСОБА_4 було обрано депутатом Івано-Франківської обласної ради.

Колегія суддів зазнчає, що обставинам дострокового припинення повноважень депутата Івано-Франківської обласної ради ОСОБА_4 була надана правова оцінка Івано-Франківським окружним адміністративним судом у постанові від 10.12.2015 по справі №809/4390/15 за позовом ОСОБА_1 до Івано-Франківської обласної виборчої комісії, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача ОСОБА_4, про визнання дій протиправними, зобов'язання до їх вчинення та визнання незаконним протокольного рішення №20 від 05.12.2015 (а.с.52-56).

Згідно вказаного судового рішення від 10.12.2015, яке набрало законної сили 13.12.2015, суд дійшов висновку, що ОСОБА_4 на момент його реєстрації депутатом обласної ради, входив до складу виконавчого комітету Коломийської міської ради та перебував на посаді першого заступника міського голови.

Вищевказане підтверджується рішенням Коломийської міської ради Івано-Франківської області від 10.11.2015 за № 4-1/2015 "Про затвердження першого заступника, заступників міського голови та керуючого справами виконавчого комітету міської ради", згідно пункту 1 якого затверджено на посаду першого заступника міського голови ОСОБА_4, а також рішенням Коломийської міської ради Івано-Франківської області від 10.11.2015 за №5-1/2015 "Про утворення виконавчого комітету міської ради та затвердження його складу", згідно якого утворено виконавчий комітет міської ради чисельністю 21 особа та затверджено склад виконавчого комітету, до якого увійшов ОСОБА_4 - перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

Відповідно до частини 4 статті 12 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" сільський, селищний, міський голова не може бути депутатом будь-якої ради, суміщати свою службову діяльність з іншою посадою, в тому числі на громадських засадах, займатися іншою оплачуваною (крім викладацької, наукової і творчої діяльності, медичної практики, інструкторської та суддівської практики із спорту) або підприємницькою діяльністю.

Окрім цього, частиною 7 статті 51 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" передбачено, що на осіб, які входять до складу виконавчого комітету ради і працюють у ньому на постійній основі, поширюються вимоги щодо обмеження сумісності їх діяльності з іншою роботою (діяльністю), встановлені цим Законом для сільського, селищного, міського голови.

На підставі наведеного, Івано-Франківський окружний адміністративний суд в постанові від 10.12.2015 по справі №809/4390/15 дійшов висновку, що ОСОБА_4 займав посаду щодо якої встановлено законом заборону перебування на посаді депутата, яка підтверджена офіційними документами. Таким чином суд вважав, що оскільки така заборона прямо передбачена Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні", не потребує прийняття рішення відповідної ради, то позовна вимога щодо визнаня ОСОБА_4 таким, що припинив повноваження як депутат Івано-Франківської обласної ради, не підлягає до задоволення.

Таким чином, постановою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 10.12.2015 по справі №809/4390/15 встановлено факт припинення повноважень ОСОБА_4 як депутата Івано-Франківської обласної ради в силу вимог статті 5 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад".

Відповідно до частини 7 статті 5 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад", у разі дострокового припинення повноважень депутата місцевої ради вибори чи заміщення депутата, який достроково припинив повноваження, проводяться відповідно до закону про місцеві вибори.

Порядок заміщення депутатів та проміжні вибори депутатів сільської, селищної ради регламентовано статтею 90 Закону України "Про місцеві вибори". Так, частиною 1 статті 90 Закону України "Про місцеві вибори" передбачено, що у разі якщо депутат, який обирався в багатомандатному виборчому окрузі, достроково припинив повноваження або його повноваження достроково припинені на підставах і в порядку, передбачених Конституцією та законами України, за рішенням територіальної виборчої комісії обраним депутатом визнається наступний за черговістю кандидат у депутати від місцевої організації партії. Якщо черговість для отримання депутатського мандата вичерпана, депутатський мандат залишається вакантним до проведення чергових або позачергових виборів.

В даному випадку, після ОСОБА_4 наступним за черговістю кандидатом у депутати від Івано-Франківської обласної організації політичної партії "Об'єднання "Самопоміч" є ОСОБА_1.

17.10.2016 Івано-Франківська обласна виборча комісія прийняла постанову №48 "Про визнання обраною та реєстрацію ОСОБА_1 депутатом Івано-Франківської обласної ради на чергових виборах депутатів обласної ради 25 жовтня 2015 року", однак вказана постанова не містить положень замість якого депутата обласної ради є обраною та зареєстрованою ОСОБА_1

Повноваження територіальної виборчої комісії регламентовано статтею 25 Закону України "Про місцеві вибори". Так, пунктом 16 частиною 2 даної статті встановлено, що виборча комісія Автономної Республіки Крим, обласна, районна територіальна виборча комісія реєструє депутатів, обраних до Верховної Ради Автономної Республіки Крим, відповідної обласної, районної ради, повідомляє відповідну раду та населення про зареєстрованих депутатів відповідної ради та основні відомості про них.

Відповідно до частини 15 статті 27 Закону України "Про місцеві вибори" рішення виборчої комісії з розглянутого питання повинно містити: 1) найменування комісії; 2) найменування рішення, час, дату та місце його прийняття і порядковий номер; 3) мотивувальну частину з посиланням на обставини, що зумовили розгляд питання на засіданні комісії; 4) посилання на положення нормативно-правових актів або рішення (положення рішень) Центральної виборчої комісії чи територіальної виборчої комісії, або судові рішення, якими керувалася комісія при прийнятті рішення; 5) резолютивну частину. Рішення виборчої комісії підписується головуючим на засіданні. Зміст та номер рішення повинні бути відображені у протоколі відповідного засідання комісії.

В свою чергу, частиною 21 статті 27 Закону України "Про місцеві вибори" передбачено, що ведення діловодства виборчих комісій здійснюється в порядку, встановленому Центральною виборчою комісією.

Згідно пункту 9.6 Порядку організації роботи та ведення діловодства у виборчих комісіях з місцевих виборів, рішення виборчої комісії з питання порядку денного ухвалюється у формі постанови, яка оформлюється відповідно до пункту 9.7 та розділу 10 цього Порядку.

Так, пунктом 9.7 Порядку організації роботи та ведення діловодства у виборчих комісіях з місцевих виборів встановлено, що постанова виборчої комісії повинна містити: найменування комісії; найменування рішення (постанова); час, дату та місце прийняття; порядковий номер; мотивувальну частину; нормативно-правове обґрунтування; резолютивну частину.

Найменування постанови виборчої комісії повинно бути лаконічним та відображати її основний зміст. Якщо в постанові йдеться про кілька питань, найменування може бути узагальненим. Мотивувальна частина постанови повинна містити посилання на обставини, що зумовили розгляд питання на засіданні виборчої комісії, встановлені факти та підстави для ухвалення рішення. Нормативно-правовим обґрунтуванням постанови є посилання на положення нормативно-правових актів або рішення (положення рішень) Центральної виборчої комісії чи територіальної виборчої комісії або судові рішення, якими керувалася комісія при прийнятті постанови. Резолютивна частина повинна містити відповідне рішення виборчої комісії, викладене у формі висновку, із зазначенням завдань і заходів, спрямованих на реалізацію повноважень комісії з питання, що розглядається. Резолютивна частина може містити вказівки на необхідність доведення змісту постанови до суб'єктів, на яких поширюється її дія, виконавців, осіб, на яких покладається контроль за виконанням документа, а також строки його виконання та додатки. Резолютивна частина постанови складається з пронумерованих пунктів та підпунктів.

Встановлено, що мотивувальна частина постанови №48 від 17.10.2016 "Про визнання обраною та реєстрацію ОСОБА_1 депутатом Івано-Франківської обласної ради на чергових виборах депутатів обласної ради 25 жовтня 2015 року" містить лише підстави для її прийняття, якими слугували постанови Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 10.12.2015 в справі №809/4390/15 та Центральної виборчої комісії від 04.10.2016 №404. При цьому, в зазначеній постанові №48 від 17.10.2016 відсутні будь-які посилання на обставини, що зумовили розгляд питання на засіданні виборчої комісії про визнання обраною та реєстрацію ОСОБА_1 депутатом Івано-Франківської обласної ради, та будь-які встановлені факти з приводу прийняття вказаної постанови.

Колегія суддів наголошує, що обставинами для прийняття Івано-Франківською обласною виборчою комісією постанови №48 від 17.10.2016 "Про визнання обраною та реєстрацію ОСОБА_1 депутатом Івано-Франківської обласної ради на чергових виборах депутатів обласної ради 25 жовтня 2015 року" було встановлення фактів дострокового припинення повноважень депутата Івано-Франківської обласної ради ОСОБА_4 у зв'язку з зайняттям останнім посади, щодо якої встановлено Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні" заборону перебування на посаді депутата, внаслідок чого ОСОБА_1 отримала право бути обраною та зареєстрованою депутатом Івано-Франківської обласної ради. Наведені обставини також неодноразово підтверджувались головою Івано-Франківської обласної виборчої комісії в листах до позивача, зокрема від 24.11.2016 №43 та від 26.01.2017 №49, однак не знайшли свого відображення в постанові Івано-Франківської обласної виборчої комісії від 17.10.2016 №48 (а.с.23-24).

Враховуючи вищезазначене, суд вважає, що зміст постанови №48 від 17.10.2016 "Про визнання обраною та реєстрацію ОСОБА_1 депутатом Івано-Франківської обласної ради на чергових виборах депутатів обласної ради 25 жовтня 2015 року" не відповідає обов'язковим вимогам частини 15 статті 27 Закону України "Про місцеві вибори" та пункту 9.7 Порядку організації роботи та ведення діловодства у виборчих комісіях з місцевих виборів, оскільки не містить викладу обставин, що зумовили розгляд питання про визнання обраною та реєстрацію ОСОБА_1 депутатом Івано-Франківської обласної ради на засіданні виборчої комісії, та встановлених фактів про дострокове припинення повноважень депутата Івано-Франківської обласної ради ОСОБА_4

На підставі наведеного, суд першої інстанції дійшов вірного висновку зобов'язати Івано-Франківську обласну виборчу комісію внести зміни до постанови №48 від 17.10.2016 "Про визнання обраною та реєстрацію ОСОБА_1 депутатом Івано-Франківської обласної ради на чергових виборах депутатів обласної ради 25 жовтня 2015 року", якими вказати про заміщення ОСОБА_1 депутата Івано-Франківської обласної ради ОСОБА_4, який достроково припинив повноваження депутата Івано-Франіквської обласної ради.

Відповідно до частини 2 статті 27 Закону України "Про місцеві вибори", основною формою роботи виборчої комісії є засідання, яке скликається головою виборчої комісії, у разі його відсутності - заступником голови, а в разі відсутності голови та його заступника - секретарем комісії. На письмову вимогу не менш як третини складу виборчої комісії голова виборчої комісії або його заступник зобов'язаний скликати засідання комісії не пізніше наступного дня після отримання такої вимоги. У разі необхідності засідання виборчої комісії може бути скликане за рішенням виборчої комісії вищого рівня.

З огляду на положення наведеної норми, частина 2 статті 27 Закону України "Про місцеві вибори" не містить обов'язкових підстав та строків, в межах яких виборча комісія зобов'язана провести засідання за вимогою органу місцевого самоврядування.

Окрім цього, згідно пункту 13.1 Порядку організації роботи та ведення діловодства у виборчих комісіях з місцевих виборів, при реєстрації та розгляді документів і звернень, що надходять до виборчої комісії, комісія керується Законом, іншими актами законодавства України, постановами Центральної виборчої комісії та цим Порядком.

Документи та звернення, що надходять до виборчої комісії, мають право приймати голова комісії, заступник голови комісії, секретар або інші члени комісії, уповноважені на це її рішенням (пункт 13.2 Порядку організації роботи та ведення діловодства у виборчих комісіях з місцевих виборів).

Відповідно до пункту 13.1 Порядку організації роботи та ведення діловодства у виборчих комісіях з місцевих виборів, за підсумками попереднього розгляду документа, звернення, член комісії у разі доцільності розгляду питання на засіданні комісії готує проект постанови відповідно до пункту 4.7 цього Порядку, про що інформує голову комісії (у разі його відсутності - заступника голови комісії). Якщо звернення не потребує прийняття рішення виборчою комісією, суб'єкту звернення може бути надана відповідь головою комісії (заступником голови).

В даному випадку, згідно змісту листів Івано-Франківської обласної ради до Івано-Франківської обласної виборчої комісії, позивач просив надати йому лише офіційне роз'яснення щодо постанови Івано-Франківської обласної виборчої комісії від 17.10.2016 №48, а не зобов'язував скликати засідання Івано-Франківської обласної виборчої комісії для вирішення питання про встановлення замість якого депутата обласної ради є обраною ОСОБА_1 Таким чином, суд вважає, що позовна вимога про визнання протиправною бездіяльності голови Івано-Франківської обласної виборчої комісії ОСОБА_3 в частині не скликання (організації) засідання комісії, по зверненню обласної ради, питання про встановлення замість якого депутата обласної ради є обраною ОСОБА_1, не підлягає до задоволення.

Що стосується вимоги про зобов'язання голови Івано-Франківської обласної виборчої комісії ОСОБА_3 скликати засідання з розгляду питання про встановлення замість якого депутата обласної ради є обраною ОСОБА_1, то дана вимога також не підлягає задоволенню з огляду на таке.

Основною формою роботи виборчої комісії є засідання, яке скликається головою виборчої комісії, у разі його відсутності - заступником голови, а в разі відсутності голови та його заступника - секретарем комісії (частина 2 статті 27 Закону України "Про місцеві вибори").

Згідно пункту 9.1 Порядку організації роботи та ведення діловодства у виборчих комісіях з місцевих виборів, за результатами розгляду питання на засіданні виборчої комісії приймається рішення. Рішення виборчої комісії з питання порядку денного ухвалюється у формі постанови, яка оформлюється відповідно до пункту 9.7 та розділу 10 цього Порядку. Постанова, прийнята на засіданні виборчої комісії, підлягає відповідному оформленню для підписання, надсилання і оприлюднення. Оформлення постанови здійснюється секретарем комісії (секретарем засідання). У разі ухвалення на засіданні виборчої комісії пропозицій щодо внесення змін до тексту постанови секретар комісії (секретар засідання) вносить відповідні зміни при доопрацюванні постанови. Прийнята на засіданні виборчої комісії постанова після її оформлення підписується головуючим на засіданні комісії (пункти 10.1-10.3 Порядку організації роботи та ведення діловодства у виборчих комісіях з місцевих виборів).

На підставі наведених норм, колегія суддів вказує, що виконуючи дане судове рішення в частині внесення змін до постанови №48 від 17.10.2016 "Про визнання обраною та реєстрацію ОСОБА_1 депутатом Івано-Франківської обласної ради на чергових виборах депутатів обласної ради 25 жовтня 2015 року", Івано-Франківська обласна виборча комісія зобов'язана провести відповідне засідання виборчої комісії, оскільки прийняття постанов та внесення змін до них обов'язково здійснюється лише на засіданнях виборчої комісії.

Згідно з ст.316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

З огляду на викладене, суд апеляційної інстанції приходить до переконання, що суд першої інстанції дійшов правильного висновку про часткове задоволення позовних вимог, доводи апеляційної скарги висновків суду першої інстанції не спростовують, тому підстав для скасування рішення суду першої інстанції немає.

Керуючись статтями 229, 241, 250, 308, 310, 316, 321, 322, 325, 329 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу ОСОБА_1 - залишити без задоволення, а рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 27 лютого 2018 року в справі № 809/1686/17 - без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття.

На постанову протягом тридцяти днів з моменту набрання нею законної сили може бути подана касаційна скарга безпосередньо до суду касаційної інстанції.

У разі якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Головуючий суддя С. П. Нос судді Р. В. Кухтей Я. С. Попко Повне судове рішення складено 07 травня 2018 року.

СудЛьвівський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.05.2018
Оприлюднено10.05.2018
Номер документу73836105
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —809/1686/17

Постанова від 20.01.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Бруновська Надія Володимирівна

Ухвала від 21.12.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Бруновська Надія Володимирівна

Ухвала від 24.11.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Бруновська Надія Володимирівна

Ухвала від 19.10.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Бруновська Надія Володимирівна

Постанова від 24.09.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Губська О.А.

Ухвала від 23.09.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Губська О.А.

Ухвала від 14.05.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Губська О.А.

Ухвала від 31.05.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бевзенко В.М.

Постанова від 03.05.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Ухвала від 28.03.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні