ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УХВАЛА "07" травня 2018 р.Дніпросправа № 808/8404/14 Суддя Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду Круговий О.О. перевіривши відповідність вимогам Кодексу адміністративного судочинства України апеляційної скарги Офісу великих платників податків ДФС в на рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 06 березня 2018 року у справі №808/8404/14 за позовом Приватного акціонерного товариства "Азовелектросталь" до Маріупольська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Донецькій області (Іллічівське відділення), Офісу великих платників податків ДФС про визнання протиправною бездіяльність та скасування податкової вимоги,- в с т а н о в и в: Рішенням Запорізького окружного адміністративного суду від 06 березня 2018 року позовні вимоги задоволено частково. 12 квітня 2018 року Офіс великих платників податків ДФС, не погодившись з рішенням суду, звернувся до суду з апеляційною скаргою у даній справі. Вказана апеляційна скарга подана без додержання вимог, встановлених ст.296 КАС України. Відповідно п. 1 до ч. 5 ст. 296 КАС України до апеляційної скарги додається документ про сплату судового збору. Заявником судовий збір не сплачено, в апеляційній скарзі заявлено клопотання про відстрочення сплати судового збору. Суд вважає, що зазначене клопотання не підлягає задоволенню з огляду на наступне. Відстрочення та розстрочення сплати судового збору, звільнення від його сплати особи, яка через важкий майновий стан не може його сплатити, направлено на забезпечення доступності до правосуддя та реалізацію права таких осіб на судовий захист. Відповідно до статті 8 Закону про судовий збір враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі. Суд може зменшити розмір судового збору або звільнити від його сплати на підставі, зазначеній у частині першій цієї статті. Ця норма кореспондується з нормою частини першої статті 133 КАС України. Єдиною підставою для вчинення судом зазначених у цій нормі дій є майновий стан заявника. Обґрунтування пов'язаних з цим обставин, які свідчать про неможливість або утруднення в здійсненні оплати судового збору у встановлених законом розмірах і в строки, покладається на цю особу. Між тим, заявляючи клопотання про відстрочення сплати судового збору відповідач не наводить жодних обставин, які могли б свідчити про наявність підстав для відстрочення сплати судового збору. Тобто, заявником не наведено суду жодних обгрунтувань, не надано доказів на користь необхідності відсторчення сплати судового збору, вимогу відстрочити судовий збір відображено лише в прохальній частині апеляційної скарги. Вказане свідчить про відсутність підстав для задоволення клопотання про відстрочення сплати судового збору. Відповідно до частини 2 статті 4 Закону України “Про судовий збір” ( в редакції з 15 грудня 2017 року) визначено, що ставка судового збору за подання до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду встановлюється у розмірі 150 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги. Згідно частини 2 статті 4 Закону України “Про судовий збір” ( в редакції станом на час подання адміністративного позову, листопад 2014 року) відповідно до частини 2 статті 4 Закону України “Про судовий збір” визначено, що ставка судового збору за подання до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду у справі немайнового характеру встановлювалась у розмірі 0,06 розміру мінімальної заробітної плати, ставка за подання адміністративного позову майнового характеру становила 2 відсотки розміру майнових вимог, але не менше 1,5 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 4 розмірів мінімальної заробітної плати . Згідно із ч.1 ст.4 Закону України “Про судовий збір” судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі. Станом на 01.01.2014 року розмір мінімальної заробітної плати складає 1218,00 грн. Як вбачається з адміністративного позову, його вимогами є визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії, а також скасування податкової вимоги що свідчить про подання позову із вимогами майнового та немайнового характеру. Таким чином, розмір судового збору, який підлягає сплатити заявнику апеляційної скарги складає 7 417.62грн. (1218грн. х 4 + 1218грн. х 0.06 х 150 %) Таким чином, відповідачу слід доплатити несплачену суму судового збору у розмірі 7417.62грн за реквізитами: Отримувач коштів: УДКСУ у Шевченківському районі м.Дніпра Код отримувача (код за ЄДРПОУ): 37989274 Банк отримувача: ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області м.Дніпропетровськ Код банку отримувача (МФО): 805012 Рахунок отримувача: 31217206781004 Код класифікації доходів бюджету: 22030101 Призначення платежу: *; 101;
Суд | Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.05.2018 |
Оприлюднено | 14.05.2018 |
Номер документу | 73873777 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Олефіренко Н.А.
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Круговий О.О.
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Татаринов Дмитро Вікторович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Татаринов Дмитро Вікторович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Татаринов Дмитро Вікторович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Татаринов Дмитро Вікторович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Татаринов Дмитро Вікторович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні