Рішення
від 03.05.2018 по справі 904/179/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49600

E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03.05.2018м. ДніпроСправа № 904/179/18 Господарський суд Дніпропетровської області у складі судді Загинайко Т.В. за участю секретаря судового засідання Тайлієвої Х.Р., розглянувши справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Титан Плюс" (87503, АДРЕСА_1; ідентифікаційний код 32998525)

до Дніпровської селищної ради Верхньодніпровського району Дніпропетровської області (51650, смт. Дніпровське Верхньодніпровського району Дніпропетровської області, вул. Шкільна, 9; ідентифікаційний код 04338316)

про стягнення збитків у розмірі 124 111 грн. 62 коп.

Представники сторін:

від позивача: ОСОБА_1 - представник, дов. від 01.12.2017 №2;

ОСОБА_2 - представник, дов. від 01.12.2017 №1;

від відповідача: ОСОБА_3 - представник, дов. від 12.02.2018, №115-02-15;

ОСОБА_4 - представник, дов. від 08.02.2018, №108-02-15.

СУТЬ СПОРУ:

Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю "Титан Плюс" звернулося до господарського суду Дніпропетровської області з позовною заявою (вх.№167/18 від 15.01.2018р.), в якій просить стягнути з відповідача - Дніпровської селищної ради Верхньодніпровського району Дніпропетровської області суму збитків у розмірі 124 111 грн. 62 коп., яка спричинена несвоєчасним прийняттям відповідного рішення про затвердження проведеного корегування встановлених тарифів на теплову енергію.

Ухвалою Господарського суду Дніпропетровської області від 16.01.2018р. прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у справі №904/179/18, вирішено здійснювати розгляд справи за правилами загального позовного провадження та справу призначено до розгляду у підготовчому засіданні на 13.02.2018р.

Відповідач у відзиві (вх.№6178/18 від 09.02.2018р.) на позовну заяву просить в задоволенні позовних вимог відмовити у повному обсязі, посилаючись на те, що: - 20.07.2017 року між позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю "Титан Екобудсервіс" (новим кредитором) укладено договір про відступлення права вимоги № 4; - позивач з 20.07.2017 року не є стороною договору; - вимоги, що висуваються ним виходячи з зобов'язань, що виникли з договору є безпідставними; - розрахунок позовних вимог позивача є необґрунтованим та безпідставним.

Ухвалою Господарського суду Дніпропетровської області від 13.02.2018р. оголошено перерву у підготовчому засіданні (загальне позовне провадження) на 15.03.2018р.

Позивач у відповіді (вх.№10527/18 від 07.03.2018р.) на відзив на позовну заяву просить задовольнити позов, посилаючись на те, що: - до Товариства з обмеженою відповідальністю "Титан Екобудсервіс" не перейшло право вимоги стягнення збитків у вигляді різниці в тарифах; - відповідач своєчасно не затвердив новий тариф; - відповідач умисно ухилявся від своїх зобов'язань.

Ухвалою Господарського суду Дніпропетровської області від 15.03.2018р. оголошено перерву у підготовчому засіданні (загальне позовне провадження) на 19.03.2018р.

Відповідач у доданих до клопотання (вх.№12033/18 від 19.03.2018р.) про виконання ухвали суду запереченнях на відзив на позовну заяву просить у задоволенні позову відмовити у повному обсязі, посилаючись на те, що: - 20.07.2017 року між позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю "Титан Екобудсервіс" (новим кредитором) укладено договір про відступлення права вимоги № 4; - позивач починаючи з 20.07.2017 року не є стороною договору від 04.07.2017 року №04/07, а відтак вимоги, що висуваються ним виходячи з зобов'язань, що виникли з договору від 04.07.2017 року №04/07 є безпідставними; - відбулась заміна сторони в договорі від 04.07.2017 року №04/07, а не часткове відступлення права вимоги; - жодним нормативно правовим актом не встановлено право органів місцевого самоврядування проводити коригування тарифів, що встановлені Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.

Ухвалою Господарського суду Дніпропетровської області від 19.03.2018р. закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті за правилами загального позовного провадження на 17.04.2018р.

У судовому засіданні 17.04.2018р. оголошено перерву до 19.04.2018р., та відповідно у судовому засіданні 19.04.2018р. оголошено перерву до 03.05.2018р.

Судовий процес, на виконання статті 222 Господарського процесуального кодексу України, фіксувався за допомогою звукозаписувального технічного засобу.

У судовому засіданні прийнято вступну та резолютивну частини рішення.

Дослідивши матеріали справи, вислухавши пояснення представників сторін, господарський суд, -

ВСТАНОВИВ:

01.12.2015р. між позивачем - Товариством з обмеженою відповідальністю "Титан плюс", як енергопостачальною організацією, та Комунальним підприємством "Дніпровець", як споживачем, було укладено договір №1/12 (надалі - Договір-1), відповідно до умов якого енергопостачальна організація взяла на себе зобов'язання постачати споживачеві теплову енергію у вигляді гарячої води, а споживач зобов'язався оплачувати одержану теплову енергію за встановленими тарифами (цінами) в терміни, передбачені цим договором.

Відповідно до пунктів 6.1, 6.2 Договору-1 тариф на теплову енергію, що споживається згідно з цим договором установлюється ТОВ "Титан плюс" відповідно до постанови НКРЕКП від 19.12.2014р. №906 "Про визначення середньо зваженого тарифу на виробництво теплової енергії"; тариф для розрахунків за договором складає: теплова енергія - 1 Гкал - 1 316 грн. 69 коп.

30.01.2017р. між Відділом освіти Верхньодніпровської райдержадміністрації, як замовником, та позивачем - Товариством з обмеженою відповідальністю "Титан Плюс", як енергопостачальною організацією, учасником, було укладено договір №47 про закупівлю виробництва теплової енергії за державні кошти (надалі - Договір-2), відповідно до умов якого учасник зобов'язався з 01.01.2017р. до 31.12.2017р. забезпечити безперервне постачання теплової енергії (за винятком нормативно встановлених перерв) замовнику, а замовник - прийняти і оплатити такі послуги; місце передачі теплової енергії: КЗ "Дніпровська СЗБШ І-ІІІ ст.".

Відповідно до пунктів 3.1.1, 3.1.2 Договору-2 оплата послуг відбувається за діючими на день оплати тарифами і на момент укладення договору; ціна за 1 Гкал становить 1 316 грн. 68 коп.; нарахування оплати за теплову енергію здійснюється учасником на підставі ціни (тарифів), затверджених НКРЕКП; нові ціни (тарифи) на теплову енергію вважаються дійсними з моменту прийняття рішення про їх затвердження і не потребують додаткового погодження у замовника.

01.02.2017р. між позивачем - Товариством з обмеженою відповідальністю "Титан плюс", як енергопостачальною організацією, та Відділом культури, туризму, національностей та релігій Верхньодніпровської райдержадміністрації, як споживачем, було укладено договір №1 на постачання теплової енергії (надалі - Договір-3), відповідно до умов якого виконавець зобов'язався своєчасно надавати споживачеві відповідної якості послуги та постачання теплової енергії для потреб Відділу культури, туризму, національностей та релігій Верхньодніпровської райдержадміністрації, а споживач зобов'язався своєчасно оплачувати надані послуги за встановленим тарифом у строки і на умовах, що передбачені цим договором; поставка теплової енергії здійснюється щомісячно в обсягах, що передбачені пунктом 1.2 договору з 01 січня по 31 грудня 2017р. протягом опалювального сезону; місце поставки теплової енергії: Дитяча музична школа сел. Дніпровське Верхньодніпровського району.

Відповідно до пунктів 6.1, 6.2 Договору-3 тариф на теплову енергію, що споживається згідно з цим договором установлюються ТОВ "Титан плюс" відповідно до постанови НКРЕКП від 19.12.2014р. №906 "Про визначення середньо зваженого тарифу на виробництво теплової енергії"; тариф для розрахунків за договором складає: теплова енергія - 1 Гкал - 1 316 грн. 69 коп.

10.02.2017р. між Комунальним закладом "Верхньодніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги", як замовником, та позивачем - Товариством з обмеженою відповідальністю "Титан плюс", як виконавцем, було укладено договір №52 про закупівлю послуг з централізованого опалення (надалі - Договір-4), відповідно до умов якого з урахуванням Додаткової угоди від 16.02.2017р. №1, виконавець зобов'язався з 01 січня 2017р. по 31.12.2017р. надати замовникові, який є бюджетною організацією (установою), послуги з централізованого опалення (виробництво теплової енергії) для опалення площ замовника в опалювальний сезон; місце поставки - Дніпровська амбулаторія загальної практики сімейної медицини.

Відповідно до пункту 2.2 Договору-4 ціни на постачання теплової енергії, встановлюються рішенням національної комісії, що здійснює держане регулювання у сфері енергетики, та можуть змінюватися впродовж договірного періоду з урахуванням змін діючого законодавства або фактичних витрат виконавця і на момент укладення договору вартість виробництва теплової енергії складала 1 316 грн. 69 коп. за 1 Гкал з ПДВ.

04.07.2017р. між відповідачем - Дніпровською селищною радою Верхньодніпровського району Дніпропетровської області, як замовником та позивачем - Товариством з обмеженою відповідальністю "Титан Плюс", як виконавцем, було укладено договір №04/07 (надалі - Договір-5), відповідно до умов якого виконавець зобов'язався постачати споживачеві пару, гарячу воду та пов'язану продукцію (надалі - Товар) в потрібних йому обсягах (місце поставки товару - смт. Дніпровське, Дніпровський КДНЗ №1 "Струмочок"), а замовник зобов'язався оплачувати одержаний товар за встановленими тарифами (цінами) в терміни, передбачені договором строком дії з моменту його укладення і діє до 31 грудня 2017 року; сторони домовилися, що відповідно до частини 3 статті 631 ЦПК, умови цього Договору застосовуються до відносин між ними, які виникли до його укладення, а саме з 01 січня 2017 року.

Відповідно до пункту 2.2 Договору-5 ціни на товар динамічні, встановлюються згідно Постанови НКРЕКП, можуть змінюватися впродовж договірного періоду з урахуванням змін діючого законодавства або фактичних витрат виконавця і на момент складання договору складають: теплова енергія - 1 Гкал складає 1 097 грн. 24 коп. та ПДВ - 20% - 219 грн. 45 коп., разом 1 316 грн. 69 коп.

На виконання умов укладених Договорів-1, -2, -3, -4, -5 позивачем було надано послуги з теплопостачання, про що свідчать акти здачі-прийняття робіт, у тому числі:

1) по Комунальному підприємству "Дніпровець" - акт №3101-17 Дн (за січень 2017р., об'єм наданої теплової енергії - 2,13 Гкал), акт №2802-17 Дн (за лютий 2017р., об'єм наданої теплової енергії - 1,84 Гкал), акт №2403-17 Дн (за березень 2017р., об'єм наданої теплової енергії - 1,2 Гкал) (а.с.89-91). Всього об'єм наданої теплової енергії становить 5,17 Гкал;

2) по Відділу освіти Верхньодніпровської райдержадміністрації (КЗ "Дніпровська СЗБШ І-ІІІ ст.") - акт №3103-17 ВО (за березень 2017р., об'єм наданої теплової енергії - 179,40 Гкал) (а.с.85). Всього об'єм наданої теплової енергії становить 179,40 Гкал;

3) по Відділу культури, туризму, національностей та релігій Верхньодніпровської райдержадміністрації - акт №3101-17 ВК (за січень 2017р., об'єм наданої теплової енергії - 5,80659 Гкал), акт №2802-17 ВК (за лютий 2017р., об'єм наданої теплової енергії - 13,3 Гкал), акт №2403-17 ВК (за березень 2017р., об'єм наданої теплової енергії - 8,671 Гкал) (а.с.86, 87, 88). Всього об'єм наданої теплової енергії становить 27,77759 Гкал;

4) по Комунальному закладу "Верхньодніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги" - акт №3101-17 ВЦПМСД (за січень 2017р., об'єм наданої теплової енергії - 36,282 Гкал), акт №2802-17 ВЦПМСД (за лютий 2017р., об'єм наданої теплової енергії - 42,000 Гкал), акт №2803-17 ВЦПМСД (за березень 2017р., об'єм наданої теплової енергії - 17,836 Гкал) (а.с.82-84). Всього об'єм наданої теплової енергії становить 96,118 Гкал;

5) по Дніпровській селищній раді Верхньодніпровського району Дніпропетровської області (Дніпровський КДНЗ №1 "Струмочок") - акти відсутні.

Всього згідно актів здачі-прийняття робіт об'єм наданої теплової енергії з січня 2017 року по березень 2017 року становить 308,46559 Гкал.

Матеріали справи містять лист Товариства з обмеженою відповідальністю "Титан Плюс" від 06.01.2017р. за вих.№06/01-01, спрямований голові Дніпровської селищної ради, про затвердження тарифів на виробництво та постачання теплової енергії на котельній по вул. Терешкової, 5 у смт. Дніпровське (а.с.15).

Згідно доданої до заяви пояснювальної записки позивачем розраховано вартість економічно обґрунтованих тарифів на постачання пари та гарячої води на рівні 1 678 грн. 91 коп. з ПДВ за 1 Гкал (а.с.16-18).

Відповідач проти отримання даного листа не заперечує, проте доказів, в підтвердження дати отримання відповідачем вказаного листа матеріали справи не містять.

Матеріали справи також містять спрямований до голови Дніпровської селищної ради лист від 21.04.2017р. № 21/04-01, в якому позивач просив терміново розглянути питання щодо затвердження тарифу на виробництво, транспортування й постачання теплової енергії по котельній по вул. Терешкової, 5 у смт. Дніпровське та при затвердженні тарифу врахувати компенсацію вже тих втрат, які відбулись від застосовування незатвердженого тарифу (а.с.19-20).

Докази в підтвердження дати направлення чи отримання відповідачем вказаного листа також у матеріалах справи відсутні.

Рішенням Виконавчого комітету Дніпровської селищної ради Верхньодніпровського району Дніпропетровської області від 27.04.2017р. №9 "Про затвердження тарифів на виробництво та постачання теплової енергії для бюджетних установ, які надаються ТОВ "Титан плюс" було затверджено тариф на виробництво та постачання теплової енергії для бюджетних установ за фактично спожиту теплову енергію, яка відпускається Товариством з обмеженою відповідальністю "Титан Плюс" за 1 Гкал - 1 678 грн. 91 коп. з ПДВ.

Органи місцевого самоврядування встановлюють тарифи на житлово-комунальні послуги в розмірі не нижче економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво Виконавці/виробники здійснюють розрахунки економічно обґрунтованих витрат на виробництво (надання) житлово-комунальних послуг і подають їх органам, уповноваженим здійснювати встановлення тарифів (частини 2 та 3 статті 31 Закону України "Про житлово-комунальні послуги").

Відповідно до пункту 10 статті 31 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" у разі зміни протягом строку дії цін/тарифів обсягу окремих складових економічно обґрунтованих витрат з причин, які не залежать від виконавця/виробника, зокрема, збільшення або зменшення податків і зборів, мінімальної заробітної плати, орендної плати та амортизаційних відрахувань, підвищення або зниження цін на паливно-енергетичні та інші матеріальні ресурси, виконавці/виробники проводять коригування встановлених цін/тарифів на житлово-комунальні послуги і подають на затвердження до органу, уповноваженого здійснювати встановлення таких цін/тарифів. При цьому перерахунок цін/тарифів може проводитися шляхом коригування лише тих складових структури цін/тарифів, за якими відбулися цінові зміни в бік збільшення або зменшення. При коригуванні додатково враховується компенсація втрат (або вилучення необґрунтовано отриманих прибутків) від застосування не скоригованої на зміну вартості окремих витрат ціни/тарифу в період до встановлення скоригованих цін/тарифів. Орган, уповноважений здійснювати встановлення цін/тарифів, зобов'язаний прийняти рішення про коригування тарифу не пізніше ніж через 10 днів з дня отримання відповідного подання. Порядок відшкодування втрат підприємств, що виникають протягом періоду розгляду розрахунків тарифів, встановлення та їх оприлюднення органом, уповноваженим встановлювати тарифи, визначається порядком формування тарифів.

Позивач вважає, що за його зверненням відповідачем несвоєчасно було затверджено новий тариф на теплову енергію, у зв'язку з чим ним понесено збитки у вигляді упущеної вигоди; відповідач проти цього заперечує, що і є причиною спору.

Дослідивши матеріали справи, вислухавши пояснення представників сторін, оцінивши докази в їх сукупності, господарський суд вважає позовні вимоги необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню з огляду на таке.

Згідно зі статті 16 Цивільного кодексу України, одним із способів захисту цивільних прав є відшкодування збитків та інші способи відшкодування шкоди.

Відповідно до частини 1 статті 22 Цивільного кодексу України, особа, якій завдано збитків у результаті порушення її цивільного права, має право на їх відшкодування.

Статтею 224 Господарського кодексу України передбачено, що учасник господарських відносин, який порушив господарське зобов'язання або установлені вимоги щодо здійснення господарської діяльності, повинен відшкодувати завдані цим збитки суб'єкту, права або законні інтереси якого порушено. Під збитками розуміються витрати, зроблені управненою стороною, втрата або пошкодження її майна, а також не одержані нею доходи, які управнена сторона одержала б у разі належного виконання зобов'язання або додержання правил здійснення господарської діяльності другою стороною.

Відповідно до частини 1 статті 225 Господарського кодексу України до складу збитків, що підлягають відшкодуванню особою, яка допустила господарське правопорушення, зокрема, включається неодержаний прибуток (втрачена вигода), на який сторона, яка зазнала збитків, мала право розраховувати у разі належного виконання зобов'язання другою стороною.

За приписами частини 1 статті 1166 Цивільного кодексу України майнова шкода, завдана неправомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю особистим немайновим правам фізичної або юридичної особи, а також шкода, завдана майну фізичної або юридичної особи, відшкодовується в повному обсязі особою, яка її завдала.

Особа, яка завдала шкоди, звільняється від її відшкодування, якщо вона доведе, що шкоди завдано не з її вини (частини 2 статті 1166 Цивільного кодексу України).

Для застосування такої міри відповідальності, як стягнення майнової шкоди (збитків), потрібна наявність усіх елементів складу цивільного правопорушення, а саме: протиправної поведінки, шкідливого результату такої поведінки - збитків, причинного зв'язку між протиправною поведінкою та збитками, вини особи, яка заподіяла шкоду.

За відсутності хоча б одного з цих елементів цивільна відповідальність не настає.

Важливим елементом доказування наявності збитків є встановлення причинного зв'язку між протиправною поведінкою заподіювача та збитками потерпілої сторони. Слід довести, що протиправна дія чи бездіяльність заподіювача є причиною, а збитки, які завдані особі, - наслідком такої протиправної поведінки.

Як вбачається з матеріалів справи позивачем нараховано збитки у вигляді втраченої вигоди у розмірі 124 111 грн. 62 коп., виходячи з різниці у тарифах, які діяли, та які, на думку позивача, несвоєчасно були змінені та затверджені відповідачем, по об'єму спожитої теплової енергії у кількості 342,642 Гкал.

З наданих актів здачі-прийняття робіт вбачається, що об'єм спожитої теплової енергії по Договорам-1, -2, -3, -4, -5 становить 308,46559 Гкал.

Відповідно до статті 13 Закону України "Про теплопостачання" (в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин, станом до 20.03.2017) до основних повноважень органів місцевого самоврядування у сфері теплопостачання належить, крім іншого, встановлення для відповідної територіальної громади в порядку і межах, визначених законодавством, тарифів на теплову енергію, які надаються підприємствами та організаціями комунальної власності, крім тарифів на теплову енергію, що виробляється на установках комбінованого виробництва теплової і електричної енергії.

Територіальна громада - жителі, об'єднані постійним проживанням у межах села, селища, міста, що є самостійними адміністративно-територіальними одиницями, або добровільне об'єднання жителів кількох сіл, що мають єдиний адміністративний центр (стаття 1 Закону України "Про місцеве самоврядування").

Згідно із частиною 3 статті 20 Закону України "Про теплопостачання" (в редакції чинній на момент виникнення правовідносин, станом до 20.03.2017) тарифи на виробництво теплової енергії, у тому числі на теплоелектроцентралях, теплоелектростанціях, атомних електростанціях і когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії, на транспортування та постачання теплової енергії встановлюються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, та органами місцевого самоврядування у межах повноважень, визначених законодавством.

Згідно із частиною 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Таким чином, вбачається, що органи місцевого самоврядування, яким є відповідач, можуть встановлювати для відповідної територіальної громади в порядку і межах, визначених законодавством тарифи на теплову енергію, які надаються підприємствами та організаціями комунальної власності.

Відповідно до статті 13 Закону України "Про теплопостачання" (зі змінами станом з 15.04.2017р.) до основних повноважень органів місцевого самоврядування у сфері теплопостачання належить, зокрема, встановлення для всіх категорій споживачів тарифів на теплову енергію і тарифів на виробництво теплової енергії (крім тарифів на теплову енергію, вироблену на теплоелектроцентралях, теплоелектростанціях, атомних електростанціях та когенераційних установках) у порядку і межах, визначених законодавством.

Як вбачається позивач не є підприємством чи організацією комунальної форми власності, тому у органу місцевого самоврядування, до 15.04.2017р. була відсутня можливість встановлення тарифів на теплову енергію.

До того ж, у всіх наданих позивачем Договорах-1, -2, -3, -4, -5 зазначено про застосування тарифів, що встановлюються НКРЕКП (Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг).

Будь-яких положень щодо можливості встановлення тарифів органами місцевого самоврядування умови укладених Договорів-1, -2, -3, -4, -5 не містять.

Отже, тільки з 15.04.2017р. у органу місцевого самоврядування - Виконавчого комітету Дніпровської селищної ради Верхньодніпровського району Дніпропетровської області з'явилося право на встановлення тарифів для позивача, що ним і було зроблено відповідно до рішення від 27.04.2017р. №9 "Про затвердження тарифів на виробництво та постачання теплової енергії для бюджетних установ, які надаються ТОВ "Титан плюс".

За приписами частини 1 статті 73 Господарського процесуального кодексу України, доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.

Частиною 1 статті 74 Господарського процесуального кодексу України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.

Відповідно до частини 1 статті 77 Господарського процесуального кодексу України, обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.

Достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування (частина 1 статті 79 Господарського процесуального кодексу України).

Отже, позивачем не доведено (доказів не надано) протиправної поведінки відповідача - Дніпровської селищної ради Верхньодніпровського району Дніпропетровської області.

Одночасно суд не погоджується з думкою відповідача, що у позивача відсутні повноваження щодо звернення до суду через укладення з Товариством з обмеженою відповідальністю "Титан Екобудсервіс" договору відступлення права вимоги, оскільки таких доказів відступлення матеріали справи не містять.

Відповідно до частини 1 статті 86 Господарського процесуального кодексу України суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об'єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів.

При цьому, належністю доказів є спроможність фактичних даних містити інформацію щодо обставин, що входять до предмета доказування, слугувати аргументами (посилками) у процесі встановлення об'єктивної істини.

Отже, надаючи правову кваліфікацію викладеним обставинам, з урахуванням фактичних та правових підстав позовних вимог, суд відмовляє у задоволені позову у повному обсязі.

Згідно з частиною 2 статті 123 Господарського процесуального кодексу України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

У відповідності до вимог пункту 2 частини 1 статті 129 Господарського процесуального кодексу України судовий збір покладається у спорах, що виникають при виконанні договорів та з інших підстав, на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

Враховуючи викладене, суд вважає за необхідне судові витрати слід віднести за рахунок позивача.

Керуючись пунктом 19.1 Розділу ХІ Перехідних положень, статтями 73, 74, 77, 79, 86, 123, 129, 232, 236, 237, 238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -

ВИРІШИВ:

У задоволенні позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю "Титан Плюс" (87503, АДРЕСА_1; ідентифікаційний код 32998525) до Дніпровської селищної ради Верхньодніпровського району Дніпропетровської області (51650, смт. Дніпровське Верхньодніпровського району Дніпропетровської області, вул. Шкільна, 9; ідентифікаційний код 04338316) про стягнення збитків у розмірі 124 111 грн. 62 коп. - відмовити.

Судові витрати віднести за рахунок Товариства з обмеженою відповідальністю "Титан Плюс".

Рішення суду може бути оскаржене протягом двадцяти днів з дня підписання рішення шляхом подання апеляційної скарги до Дніпропетровського апеляційного господарського суду через господарський суд Дніпропетровської області.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Т.В. Загинайко

Дата підписання рішення,

оформленого відповідно до статті 238 ГПК України,

14.05.2018

Дата ухвалення рішення03.05.2018
Оприлюднено17.05.2018
Номер документу73953658
СудочинствоГосподарське
Сутьстягнення збитків у розмірі 124 111 грн. 62 коп

Судовий реєстр по справі —904/179/18

Рішення від 03.05.2018

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Загинайко Тетяна Володимирівна

Ухвала від 19.03.2018

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Загинайко Тетяна Володимирівна

Ухвала від 15.03.2018

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Загинайко Тетяна Володимирівна

Ухвала від 13.02.2018

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Загинайко Тетяна Володимирівна

Ухвала від 16.01.2018

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Загинайко Тетяна Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні