Постанова
від 15.05.2018 по справі 318/2691/17
КАМ'ЯНСЬКО-ДНІПРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 318/2691/17

Номер провадження №3/318/7/2018

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15.05.2018 року м. Кам'янка-Дніпровська

Суддя Кам'янсько-Дніпровського районного суду Запорізької області Петров В. В., за участю прокурора Макаренка А.Є, особи, яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_1В та його захисника ОСОБА_2М,

розглянувши матеріали, які надійшли з Управління захисту економіки в Запорізькій області Департаменту захисту економіки Національної поліції України (протокол № 218 від 30.11.2017 року, протокол № 215 від 30.11.2017 року, протокол № 216 від 30.11.2017 року, протокол № 217 від 30.11.2017 року) про притягнення до адміністративної відповідальності:

ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, народжений с.Чебурголь Красноармійського району Красноармійського краю, громадянина України, директор ОСОБА_3'янсько-Дніпровської дослідної станції Інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України, проживає та зареєстрований за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_2,

за скоєння правопорушень, передбачених ст. 172-7 ч.1, 172-7 ч. 2 КУпАП,

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, керівником та єдиним підписантом ОСОБА_3'янсько - Дніпровської дослідної станції Інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України (ЄДРПОУ - 26469774), заснованого Національною академією аграрних наук України, є ОСОБА_1. 31.12.2014 Інститут водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України в особі директора ОСОБА_4 з ОСОБА_1 укладено контракт, згідно з яким останнього призначено на роботу до ОСОБА_3'янсько - Дніпровської дослідної станції Інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України на посаду директора строком до 30.12.2019, та згідно наказу №115-К від 31.12.2014. Відповідно до статуту ОСОБА_3'янсько - Дніпровської дослідної станції Інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України, засновником станції є Національно академія аграрних наук України. Згідно з положеннями ч. 2 ст. 81 ЦК України юридичною особою публічного права визначається юридична особа, яка створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим чи органу місцевого самоврядування. Згідно п.п.9, 10 розділу 3 ОСОБА_3'янсько - Дніпровської дослідної станції Інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України станція має відокремлене майно та заснована на державній власності. Таким чином, ОСОБА_3'янсько - Дніпровська дослідна станція Інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України є юридичною особою публічного права, а ОСОБА_1 будучи директором станції, відповідно до п. 1 примітки до ст. 172-7 КУпАП та п.п. а п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України Про запобігання корупції є суб'єктом відповідальності за адміністративні правопорушення, передбачені ст. 172-7 КУпАП. Відповідно до контракту директора ОСОБА_3'янсько - Дніпровської дослідної станції Інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України директора ОСОБА_1 безпосереднім керівником є директор Інституту водних проблем та меліорації Національної академії аграрних наук України. 03.01.2017 між ОСОБА_3'янсько - Дніпровської дослідної станції Інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України в особі директора ОСОБА_1 та фізичною особою ОСОБА_1 укладено договір оренди транспортного засобу. За умови вказаного договору ОСОБА_1 діючи як директор у строк з 03.01.2017 по 31.12.2017 приймає у строкове користування власний транспортний засіб RENAULT LOGAN MCL, державний номер НОМЕР_1, 2016 року випуску, згідно п 2.3.2 вказаного договору зобов'язаний за кошти дослідної станції підтримувати предмет оренди в технічно справному стані, проводити його технічне обслуговування, та нести витрати, пов'язані з його використанням. Згідно п 1.3 Положення про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, затвердженого наказом № 102 від 30.03.98 Міністерства транспорту України: технічне обслуговування (ТО) - комплекс операцій чи операція щодо підтримки робочого стану або справності виробу під час використання за призначенням, зберігання та транспортування. Реалізуючи умови укладеного договору ОСОБА_1 отримав пальне, у розмірі 80 літрів на суму 1676 грн., що підтверджується подорожнього листа службового легкового автомобіля №00245 від 27.01.2017. Таким чином, директор ОСОБА_3'янсько - Дніпровської дослідної станції Інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України ОСОБА_1 уклав договір оренди транспортного засобу від 03.01.2017, відповідно до якого поклав обов'язок на обслуговування свого особистого автомобіля на підприємство, за рахунок бюджетних коштів. Враховуючи факт того, що вказане питання, а саме обслуговування автомобіля і виділення пального відноситься до сфери приватного інтересу ОСОБА_1 то під час підписання зазначеного договору в останнього виникає реальній конфлікт інтересів. При цьому, ОСОБА_1, достовірно знаючи про наявність в його діях реального конфлікту інтересів, а саме суперечність між його приватним інтересом зумовленим особистим майновим інтересом та службовими повноваженнями, що впливає на об'єктивність та неупередженість вчинення дій, не повідомив свого безпосереднього керівника, а саме директора Інституту водних проблем і Меліорації Національної академії аграрних наук України, про наявність реального конфлікту інтересів при укладені вказаного договору. Отже, директор ОСОБА_3'янсько - Дніпровської дослідної станції Інституту водних проблем і Меліорації Національної академії аграрних наук України ОСОБА_1 , порушив вимоги ч. 1 ст. 28 Закону України Про запобігання корупції , чим вчинив адміністративне правопорушення, пов'язане з корупцією, передбачене ч. 2 ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення (в редакції Закону № 1700-VII від 14.10.2014) - вчинення дій в умовах реального конфлікту інтересів.

Крім того, відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, керівником та єдиним підписантом ОСОБА_3'янсько - Дніпровської дослідної станції Інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України (ЄДРПОУ - 26469774), заснованого Національною академією аграрних наук України, є ОСОБА_1. 31.12.2014 Інститут водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України в особі директора ОСОБА_4 з ОСОБА_1 укладено контракт, згідно з яким останнього призначено на роботу до ОСОБА_3'янсько - Дніпровської дослідної станції Інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України на посаду директора строком до 30.12.2019, та згідно наказу №115-К від 31.12.2014. Відповідно до статуту ОСОБА_3'янсько - Дніпровської дослідної станції Інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України, засновником станції є Національно академія аграрних наук України. Згідно з положеннями ч. 2 ст. 81 ЦК України юридичною особою публічного права визначається юридична особа, яка створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим чи органу місцевого самоврядування. Згідно п.п.9, 10 розділу 3 ОСОБА_3'янсько - Дніпровської дослідної станції Інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України станція має відокремлене майно та заснована на державній власності. Таким чином, ОСОБА_3'янсько - Дніпровська дослідна станція Інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України є юридичною особою публічного права, а ОСОБА_1 будучи директором станції, відповідно до п. 1 примітки до ст. 172-7 КУпАП та п.п. а п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України Про запобігання корупції є суб'єктом відповідальності за адміністративні правопорушення, передбачені ст. 172-7 КУпАП. Відповідно до контракту директора ОСОБА_3'янсько - Дніпровської дослідної станції Інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України директора ОСОБА_1 безпосереднім керівником є директор Інституту водних проблем та меліорації Національної академії аграрних наук України. 11.01.2016 між ОСОБА_3'янсько - Дніпровської дослідної станції Інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України в особі директора ОСОБА_1 та фізичною особою ОСОБА_1 укладено договір оренди транспортного засобу. За умови вказаного договору ОСОБА_1 діючи як директор у строк з 11.01.2016 по 31.12.2016 приймає у строкове користування власний транспортний засіб ВАЗ 210430 02, державний номер НОМЕР_2, 2008 року випуску, згідно п 2.3.2 вказаного договору зобов'язаний за кошти дослідної станції підтримувати предмет оренди в технічно справному стані, проводити його технічне обслуговування, та нести витрати, пов'язані з його використанням. Згідно п 1.3 Положення про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, затвердженого наказом № 102 від 30.03.98 Міністерства транспорту України: технічне обслуговування (ТО) - комплекс операцій чи операція щодо підтримки робочого стану або справності виробу під час використання за призначенням, зберігання та транспортування.Таким чином, директор ОСОБА_3'янсько - Дніпровської дослідної станції Інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України ОСОБА_1 уклав договір оренди транспортного засобу від 11.01.2016, відповідно до якого поклав обов'язок на обслуговування свого особистого автомобіля на підприємство, за рахунок бюджетних коштів. Враховуючи факт того, що вказане питання, а саме обслуговування автомобіля і виділення пального відноситься до сфери приватного інтересу ОСОБА_1 то під час підписання зазначеного договору в останнього виникає реальній конфлікт інтересів. При цьому, ОСОБА_1, достовірно знаючи про наявність в його діях реального конфлікту інтересів, а саме суперечність між його приватним інтересом зумовленим особистим майновим інтересом та службовими повноваженнями, що впливає на об'єктивність та неупередженість вчинення дій, не повідомив свого безпосереднього керівника, а саме директора Інституту водних проблем і Меліорації Національної академії аграрних наук України, про наявність реального конфлікту інтересів при укладені вказаного договору. Отже, директор ОСОБА_3'янсько - Дніпровської дослідної станції Інституту водних проблем і Меліорації Національної академії аграрних наук України ОСОБА_1 , порушив вимоги ч. 1 ст. 28 Закону України Про запобігання корупції , чим вчинив адміністративне правопорушення, пов'язане з корупцією, передбачене ч. 1 ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення (в редакції Закону № 1700-VII від 14.10.2014) - неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів.

Крім того, відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, керівником та єдиним підписантом ОСОБА_3'янсько - Дніпровської дослідної станції Інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України (ЄДРПОУ - 26469774), заснованого Національною академією аграрних наук України, є ОСОБА_1. 31.12.2014 Інститут водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України в особі директора ОСОБА_4 з ОСОБА_1 укладено контракт, згідно з яким останнього призначено на роботу до ОСОБА_3'янсько - Дніпровської дослідної станції Інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України на посаду директора строком до 30.12.2019, та згідно наказу №115-К від 31.12.2014. Відповідно до статуту ОСОБА_3'янсько - Дніпровської дослідної станції Інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України, засновником станції є Національно академія аграрних наук України. Згідно з положеннями ч. 2 ст. 81 ЦК України юридичною особою публічного права визначається юридична особа, яка створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим чи органу місцевого самоврядування. Згідно п.п.9, 10 розділу 3 ОСОБА_3'янсько - Дніпровської дослідної станції Інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України станція має відокремлене майно та заснована на державній власності. Таким чином, ОСОБА_3'янсько - Дніпровська дослідна станція Інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України є юридичною особою публічного права, а ОСОБА_1 будучи директором станції, відповідно до п. 1 примітки до ст. 172-7 КУпАП та п.п. а п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України Про запобігання корупції є суб'єктом відповідальності за адміністративні правопорушення, передбачені ст. 172-7 КУпАП. Відповідно до контракту директора ОСОБА_3'янсько - Дніпровської дослідної станції Інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України директора ОСОБА_1 безпосереднім керівником є директор Інституту водних проблем та меліорації Національної академії аграрних наук України. 11.01.2016 між ОСОБА_3'янсько - Дніпровської дослідної станції Інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України в особі директора ОСОБА_1 та фізичною особою ОСОБА_1 укладено договір оренди транспортного засобу. За умови вказаного договору ОСОБА_1 діючи як директор у строк з 11.01.2016 по 31.12.2016 приймає у строкове користування власний транспортний засіб ВАЗ 210430 02, державний номер НОМЕР_3, 2008 року випуску, згідно п 2.3.2 вказаного договору зобов'язаний за кошти дослідної станції підтримувати предмет оренди в технічно справному стані, проводити його технічне обслуговування, та нести витрати, пов'язані з його використанням. Згідно п 1.3 Положення про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, затвердженого наказом № 102 від 30.03.98 Міністерства транспорту України: технічне обслуговування (ТО) - комплекс операцій чи операція щодо підтримки робочого стану або справності виробу під час використання за призначенням, зберігання та транспортування . Таким чином, директор ОСОБА_3'янсько - Дніпровської дослідної станції Інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України ОСОБА_1 уклав договір оренди транспортного засобу від 03.01.2017, відповідно до якого поклав обов'язок на обслуговування свого особистого автомобіля на підприємство, за рахунок бюджетних коштів. Враховуючи факт того, що вказане питання, а саме обслуговування автомобіля і виділення пального відноситься до сфери приватного інтересу ОСОБА_1 то під час підписання зазначеного договору в останнього виникає реальній конфлікт інтересів. При цьому, ОСОБА_1, достовірно знаючи про наявність в його діях реального конфлікту інтересів, а саме суперечність між його приватним інтересом зумовленим особистим майновим інтересом та службовими повноваженнями, що впливає на об'єктивність та неупередженість вчинення дій, підписав вищевказаний договір оренди транспортного засобу від 11.01.2016, діючи у своїх майнових інтересах, тобто вчинив дії в умовах реального конфлікту інтересів. Отже, директор ОСОБА_3'янсько - Дніпровської дослідної станції Інституту водних проблем і Меліорації Національної академії аграрних наук України ОСОБА_1 , порушив вимоги ч. 1 ст. 28 Закону України Про запобігання корупції , чим вчинив адміністративне правопорушення, пов'язане з корупцією, передбачене ч. 2 ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення (в редакції Закону № 1700-VII від 14.10.2014) - вчинення дій в умовах реального конфлікту інтересів.

Крім того, відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, керівником та єдиним підписантом ОСОБА_3'янсько - Дніпровської дослідної станції Інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України (ЄДРПОУ - 26469774), заснованого Національною академією аграрних наук України, є ОСОБА_1. 31.12.2014 Інститут водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України в особі директора ОСОБА_4 з ОСОБА_1 укладено контракт, згідно з яким останнього призначено на роботу до ОСОБА_3'янсько - Дніпровської дослідної станції Інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України на посаду директора строком до 30.12.2019, та згідно наказу №115-К від 31.12.2014. Відповідно до статуту ОСОБА_3'янсько - Дніпровської дослідної станції Інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України, засновником станції є Національно академія аграрних наук України. Згідно з положеннями ч. 2 ст. 81 ЦК України юридичною особою публічного права визначається юридична особа, яка створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим чи органу місцевого самоврядування. Згідно п.п.9, 10 розділу 3 ОСОБА_3'янсько - Дніпровської дослідної станції Інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України станція має відокремлене майно та заснована на державній власності. Таким чином, ОСОБА_3'янсько - Дніпровська дослідна станція Інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України є юридичною особою публічного права, а ОСОБА_1 будучи директором станції, відповідно до п. 1 примітки до ст. 172-7 КУпАП та п.п. а п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України Про запобігання корупції є суб'єктом відповідальності за адміністративні правопорушення, передбачені ст. 172-7 КУпАП. Відповідно до контракту директора ОСОБА_3'янсько - Дніпровської дослідної станції Інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України директора ОСОБА_1 безпосереднім керівником є директор Інституту водних проблем та меліорації Національної академії аграрних наук України. 03.01.2017 р між ОСОБА_3'янсько - Дніпровської дослідної станції Інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України в особі директора ОСОБА_1 та фізичною особою ОСОБА_1 укладено договір оренди транспортного засобу. За умови вказаного договору ОСОБА_1 діючи як директор у строк з 03.01.2017 по 31.12.2017 приймає у строкове користування власний транспортний засіб RENAULT LOGAN MCL, державний номер НОМЕР_1, 2016 року випуску, згідно п 2.3.2 вказаного договору зобов'язаний за кошти дослідної станції підтримувати предмет оренди в технічно справному стані, проводити його технічне обслуговування, та нести витрати, пов'язані з його використанням. Згідно п 1.3 Положення про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, затвердженого наказом № 102 від 30.03.98 Міністерства транспорту України: технічне обслуговування (ТО) - комплекс операцій чи операція щодо підтримки робочого стану або справності виробу під час використання за призначенням, зберігання та транспортування.Реалізуючи умови укладеного договору ОСОБА_1 отримав пальне, у розмірі 80 літрів на суму 1676 грн., що підтверджується подорожнього листа службового легкового автомобіля №00245 від 27.01.2017. Таким чином, директор ОСОБА_3'янсько - Дніпровської дослідної станції Інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України ОСОБА_1 уклав договір оренди транспортного засобу від 03.01.2017, відповідно до якого поклав обов'язок на обслуговування свого особистого автомобіля на підприємство, за рахунок бюджетних коштів. Враховуючи факт того, що вказане питання, а саме обслуговування автомобіля і виділення пального відноситься до сфери приватного інтересу ОСОБА_1 то під час підписання зазначеного договору в останнього виникає реальній конфлікт інтересів. При цьому, ОСОБА_1, достовірно знаючи про наявність в його діях реального конфлікту інтересів, а саме суперечність між його приватним інтересом зумовленим особистим майновим інтересом та службовими повноваженнями, що впливає на об'єктивність та неупередженість вчинення дій, не повідомив свого безпосереднього керівника, а саме директора Інституту водних проблем і Меліорації Національної академії аграрних наук України, про наявність реального конфлікту інтересів при укладені вказаного договору. Отже, директор ОСОБА_3'янсько - Дніпровської дослідної станції Інституту водних проблем і Меліорації Національної академії аграрних наук України ОСОБА_1 , порушив вимоги ч. 1 ст. 28 Закону України Про запобігання корупції , чим вчинив адміністративне правопорушення, пов'язане з корупцією, передбачене ч. 1 ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення (в редакції Закону № 1700-VII від 14.10.2014) - неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів.

В судовому засіданні ОСОБА_1 не визнає своєї вини та просить закрити провадження по справі у зв'язку з відсутністю складу адміністративного правопорушення.

Захисник ОСОБА_2 також вважає, що у діях ОСОБА_1 відсутній склад адміністративного правопорушення.

31.12.204 р ОСОБА_1В був призначений на посаду директора ОСОБА_3'янсько-Дніпровської дослідної станції Інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України за контрактом з 31.12.2014 р по 30.12.2019 р, що підтверджується наказам № 115-к від 31.12.2014 р. Даний факт також підтверджується наказом № 115-к від 31.12.2014 р, контрактом від 31.12.2014 р, укладений між директором інституту водних проблем та меліорації Національної академії аграрних наук України та ОСОБА_1В

03.01.2017 р ОСОБА_1В з ОСОБА_3'янсько - Дніпровською дослідною станцією уклав договір оренди транспортного засобу автомобілю НОМЕР_4, власником якого є він

11.01.2016 р ОСОБА_1В з ОСОБА_3'янсько - Дніпровською дослідною станцією уклав договір оренди транспортного засобу автомобілю НОМЕР_5, власником якого є він

27.02.2017 р та 01.03.2017 р ОСОБА_1В отримав пальне у розмірі 80 літрів на суму 1 676 грн, що підтверджується копіями подорожнього листа та чеками

Згідно повідомлення Інституту водних проблем і меліорації № 765/01-10 від 10.11.2017 р до Інституту водних проблем і меліорації НААН повідомлення про наявність реального конфлікту інтересів від ОСОБА_1 В,В не надходило

Факт того, що ОСОБА_1В на праві власності має легковий автомобіль RENAULT LOGAN MCL, державний номер НОМЕР_1, 2016 року випуску, та легковий автомобіль ВАЗ 210430 20,державний номер НОМЕР_2, 2008 року випуску, підтверджується копією декларації за 2016 рік

Згідно довідки ОСОБА_3'янсько-Дніпровської дослідної станції № 147 від 30.11.2017 року на балансі ОСОБА_3'янсько-Дніпровської дослідної станції обліковується один легковий автомобіль ВАЗ-2121 Нива державний номер 52 11 ЗПА, 1988 року випуску

При розгляді адміністративної справи встановлено, що ОСОБА_1В вчинив правопорушення передбачені ч.1 та ч.2 ст.172-7 КУпАП, його вина підтверджується поясненнями та матеріалами, що додатні до протоколів про адміністративне правопорушення.

Відповідно до п. 1 примітки до ст. 172-7 КУпАП суб'єктом правопорушень у цій статті є особи, зазначені у п.п.1, 2 ч.1 ст. 3 Закону України Про запобігання корупції . Згідно з п.п. а п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України Про запобігання корупції № 1700-VII від 14.10.2014 суб'єктами, на яких поширюється дія цього Закону, є посадові особи юридичних осіб публічного права, які не зазначені у п.1 ч.1 цієї статті. Тобто, ОСОБА_1, будучи директором станції, відповідно до п. 1 примітки до ст. 172-7 КУпАП та п.п. а п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України Про запобігання корупції є суб'єктом відповідальності за адміністративні правопорушення, передбачені ст. 172-7 КУпАП .

Статтею 41 Закону України Про запобігання корупції передбачено, що особи, зазначені у п. 1, п.п. а п.2 ч.1 ст.3 цього Закону, діють неупереджено, незважаючи на приватні інтереси, особисте ставлення до будь-яких осіб, на свої політичні погляди, ідеологічні, релігійні або інші особисті погляди чи переконання.

Відповідно до абзацу 10, 11 ч. 1 ст. 1 Закону України Про запобігання корупції приватний інтерес - будь-який майновий чи немайновий інтерес особи, у тому числі зумовлений особистими, сімейними, дружніми чи іншими позаслужбовими стосунками з фізичними чи юридичними особами, у тому числі ті, що виникають у зв'язку з членством або діяльністю в громадських, політичних, релігійних чи інших організаціях.

Реальний конфлікт інтересів - суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об'єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи не вчинення дій під час виконання зазначених повноважень.

Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України Про запобігання корупції особа, зазначена у п.п.1, 2 ч.1 ст.3 цього Закону, зобов'язана: вживати заходів щодо недопущення виникнення реального, конфлікту інтересів; повідомляти не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального конфлікту інтересів безпосереднього керівника, а у випадку перебування особи на посаді, яка не передбачає наявності у неї безпосереднього керівника, - Національне агентство з питань запобігання корупції чи інший визначений законом орган або колегіальний орган, під час виконання повноважень у якому виник конфлікт інтересів, відповідно; не вчиняти дій в умовах реального конфлікту інтересів; вжити заходів щодо врегулювання реального конфлікту інтересів.

Правопорушення, пов'язане з корупцією - це діяння, що не містить ознак корупції, але порушує встановлені цим Законом вимоги, заборони та обмеження, вчинене особою, зазначеною у ч. 1 ст. 3 цього Закону, за яке законом встановлено кримінальну, адміністративну, дисциплінарну та/або цивільно-правову відповідальність. (ст..1 Закону України Про запобігання корупції ) Одним із основоположних принципів діяльності із запобігання і протидії корупції є невідворотність відповідальності за вчинення корупційних та пов'язаних з корупцією правопорушень, оскільки ці правопорушення несуть негативні наслідки, які можуть виявитися у підриві авторитету державних органів та органів місцевого самоврядування та зашкодити суспільним інтересам, отже таке правопорушення не може бути визнане як малозначне.

Відповідно до ст. 9 КУпАП, адміністративним правопорушенням (проступком)визнається протиправна, винна (умисна або необережна ) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що ОСОБА_1 допустив порушення вимог Закону України Про запобігання корупції , шляхом укладання вищевказаних договорів оренди транспортних засобів, які перебувають у його власності, та отриманням пального.

Таким чином, ОСОБА_1 порушив вимоги Закону України Про запобігання корупції , чим вчинив адміністративні правопорушення, пов'язані з корупцією, передбачені ч. 1 ст. 172-7 КУпАП - неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів, ч. 2 ст. 172-7 КУпАП - вчинення дій в умовах реального конфлікту інтересів.

Відповідно до ч.2 ст.36 КУпАП якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом (посадовою особою), стягнення накладається в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених.

Вислухавши пояснення особи, що притягується до адміністративної відповідальності, дослідивши матеріали справи, надавши правову оцінку наявним у справі доказам, суд дійшов до висновку про доведеність вини ОСОБА_1В у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених частинами 1 та 2 ст..172-7 КУпАП.

При накладенні адміністративного стягнення суд враховує характер вчиненого правопорушення, особу правопорушника, ступінь вини та відсутність негативних наслідків вчиненого правопорушення, час та місце вчинення правопорушення, ставлення особи, відносно якої складено адміністративні матеріали, до вчиненого ним діяння, майновий стан правопорушника, обставини, які пом'якшують чи обтяжують відповідальність.

Враховуючи наведене, суд вважає за необхідне притягнути ОСОБА_1В до адміністративної відповідальності передбаченої ст. 172-7 ч.ч.1,2 КУпАП, Законом України Про запобігання корупції та призначити йому адміністративне стягнення у вигляді штрафу. У відповідності зі ст. 40-1 КУпАП, з ОСОБА_1 підлягає стягнення судовий збір у розмірі 320 грн на користь держави.

На підставі наведеного, керуючись Законом України Про запобігання корупції , ст. 172-7 ч.ч.1, 2, ст. 284 КУпАП, суд

ПОСТАНОВИВ:

Визнати винним ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, у вчиненні корупційного діяння, передбаченого Законом України Про запобігання корупції , ст. 172-7 ч.1 КУпАП та призначити йому адміністративне стягнення у вигляді штрафу в сумі 1 700 грн. на користь держави.

Визнати винним ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, у вчиненні корупційного діяння, передбаченого Законом України Про запобігання корупції , ст. 172-7 ч.1 КУпАП та призначити йому адміністративне стягнення у вигляді штрафу в сумі 2 550 грн. на користь держави.

Визнати винним ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, у вчиненні корупційного діяння, передбаченого Законом України Про запобігання корупції , ст. 172-7 ч.2 КУпАП та призначити йому адміністративне стягнення у вигляді штрафу в сумі 3 400 грн. на користь держави.

Визнати винним ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, у вчиненні корупційного діяння, передбаченого Законом України Про запобігання корупції , ст. 172-7 ч.2 КУпАП та призначити йому адміністративне стягнення у вигляді штрафу в сумі 5 100 грн. на користь держави.

На підставі ч.2 ст.36 КУпАП остаточне покарання призначити у вигляді штрафу в розмірі 5 100 (п'ять тисяч сто) грн. на користь держави.

Стягнути зОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, на користь держави судовий збір в сумі 352 грн. 40 коп.

Номер справи 318/2692/17, провадження по справі № 3/318/8/2018; номер справи 318/2693/17, провадження по справі № 3/318/9/2018; номер справи 318/2694/17, провадження по справі № 3/318/10/2018 - скасувати, а об'єднаній справі присвоїти номер справи 318/2691/17, провадження по справі № 3/318/7/2018.

Постанова може бути оскаржена до апеляційного суду Запорізької області через ОСОБА_3'янсько-Дніпровський районний суд Запорізької області протягом десяти днів з дня винесення постанови.

Суддя В. В. Петров

СудКам'янсько-Дніпровський районний суд Запорізької області
Дата ухвалення рішення15.05.2018
Оприлюднено18.05.2018
Номер документу73964773
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —318/2691/17

Постанова від 26.06.2018

Адмінправопорушення

Апеляційний суд Запорізької області

Рассуждай В. Я.

Постанова від 15.05.2018

Адмінправопорушення

Кам'янсько-Дніпровський районний суд Запорізької області

Петров В. В.

Постанова від 22.02.2018

Адмінправопорушення

Кам'янсько-Дніпровський районний суд Запорізької області

Петров В. В.

Постанова від 14.05.2018

Адмінправопорушення

Кам'янсько-Дніпровський районний суд Запорізької області

Петров В. В.

Постанова від 15.12.2017

Адмінправопорушення

Кам'янсько-Дніпровський районний суд Запорізької області

Петров В. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні