ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
і м е н е м У к р а ї н и
19 квітня 2018 рокусправа № 203/5827/16-а(2-а/0203/13/2017)
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд у складі колегії: головуючий суддя: Дурасова Ю.В.
судді: Божко Л.А. Сафронова С.В.
за участю секретаря судового засідання: Сонник А.В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Дніпро апеляційну скаргу ОСОБА_1
на постанову Кіровського районного суду м. Дніпропетровська від 20.07.2017 (суддя Єдаменко С.В.)
у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Державного реєстратора відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Управління у сфері державної реєстрації Департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради ОСОБА_2, третя особа без самостійних вимог - Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "РУБІН 45А" про скасування рішення про державну реєстрацію юридичної особи,-
ВСТАНОВИВ:
Позивач, ОСОБА_1, звернулась з позовом до Державного реєстратора відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Управління у сфері державної реєстрації Департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради ОСОБА_2, третя особа без самостійних вимог - Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "РУБІН 45А" про скасування рішення про державну реєстрацію юридичної особи.
Позов обґрунтовано тим, що 07 червня 201року відповідачем було зареєстровано юридичну особу - ОСББ РУБІН 45А з порушенням встановленого порядку: відсутній вичерпний перелік співвласників приміщень будинку та кількість належних їм голосів, не додано доказів їх повідомлення про час і місце проведення установчих зборів, статут не підписаний усіма співвласниками, документи подані не уповноваженою особою. У зв'язку з викладеним позивачка просила визнати нечинною реєстраційну дію відповідача щодо реєстраціє новоствореної юридичної особи - ОСББ РУБІН 45А .
Постановою Кіровського районного суду м. Дніпропетровська від 20.07.2017 у задоволенні позову відмовлено.
Постанова суду першої інстанції обґрунтована тим, що не доведено порушення прав безпосередньо позивача.
Не погодившись з рішенням суду першої інстанції, позивачем (ОСОБА_1) подано апеляційну скаргу, згідно якої просить скасувати оскаржуване рішення суду першої інстанції та прийняти нове рішення, яким задовольнити позовні вимоги в повному обсязі. Вважає, що оскаржуване рішення прийнято з порушенням норм матеріального та процесуального права. Посилається на те, що збори зі створення ОСББ в будинку №45-А по пр.. Калнишевського в Дніпрі не призначалися, не проводилися та співвласники не сповіщалися. Належні відповідачці документи ніким з співвласників не подавалися. Вважає, що юридичної особи ОСББ Рубін 45А не створено. Тому ОСББ Рубін 45А не є і не може бути суб'єктом цивільно-правових відносин. Вважає, що безпідставним є висновок суду першої інстанції про доцільність або недоцільність розпорядження співвласниками будинку своїми правами шляхом створення ОСББ.
Відповідачем (державним реєстратором ОСОБА_2) надано до апеляційного суду відзив на апеляційну скаргу, згідно якого просить апеляційну скаргу залишити без задоволення, а постанову суду першої інстанції без змін. Посилається на те, що в силу ЗУ Про об'єднання співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ) об'єднання може бути створено лише власниками квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирному будинку. Державна реєстрація об'єднання співвласників проводиться у порядку, встановленому ЗУ Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань . Цим законом встановлений вичерпний перелік документів, що підлягають подачі для державної реєстрації новоствореної юридичної особи (ст. 17 закону про державну реєстрацію). Державний реєстратор перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду документів або підстав для відмови у державній реєстрації, передбачених ст. 27, 28 цього закону. 27.06.2016 року ОСОБА_3, представником на підставі нотаріально посвідченої довіреності, для проведення реєстраційної дії було подано пакет документів: заява про державну реєстрацію створення юридичної особи; Протокол №1 установчих зборів ОСББ Рубін 45А з невід'ємним додатком - список з поіменним голосуванням співвласників; установчий документ юридичної особи - Статут ОСББ Рубін 45А , підпис на якому нотаріально посвідчений; нотаріально посвідчена довіреність на подання документів для проведення державної реєстрації. Державним реєстратором не приймається будь-яке рішення, а лише здійснюється відповідна реєстраційна дія по внесенню до державного реєстру таких дій, оскільки державна реєстрація є похідною від процесу прийняття суб'єктом господарювання тих або інших рішень. Закон не покладає на державного реєстратора обов'язок перевіряти наявність дійсної волі, волевиявлення осіб, також до компетенції державного реєстратора не відноситься питання контролю щодо порядку скликання, проведення зборів осіб, які вирішили створити юридичну особу. Також державний реєстратор не має права вимагати документи, якщо вони не передбачені Законом. Крім того державний реєстратор позбавлений можливості перевірити правдивість наданих на реєстрацію документів. Натомість, винні у внесенні до установчих документів завідомо неправдивих відомостей несуть відповідальність встановлену законом (ст. 35).
Учасники процесу в судове засіданні не з'явилися, про час і місце судового засідання повідомлені належним чином. В силу ч.4 ст. 229 КАС України судове засідання не фіксувалося технічними засобами.
Перевіривши законність та обґрунтованість постанови суду першої інстанції в межах доводів апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів апеляційної інстанції не вбачає підстав для задоволення апеляційної скарги, внаслідок наступного.
Судом першої інстанції дослідженні встановлено, що 07 червня 2016 року до державного реєстратора відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління у сфері державної реєстрації Департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради ОСОБА_2 було подано документи для проведення державної реєстрації новоствореної юридичної особи - ОСББ РУБІН 45А (а.с. 31). Згідно опису було надано: реєстраційну картку на проведення державної реєстрації, статут та документ, що посвідчує повноваження уповноваженої особи (а.с. 31).
В реєстраційній справі містяться наступні документи: опис документів , заява про державну реєстрацію створення юридичної особи, підписана ОСОБА_3 Статут ОСББ РУБІН 45А , підписаний головою правління, протокол № 1 установчих зборів ОСББ РУБІН 45А від 30 травня 2016 року, список співвласників багатоквартирного будинку № 45-А по пр. Калнишевського в м. Дніпропетровську, довіреність надана ОСОБА_4 як головою правління ОСББ РУБІН 45А на ім'я ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_3 (а.с. а.с. 31 - 54).
07 червня 2016 року відповідачем було зареєстровано новостворену юридичну особу - ОСББ РУБІН 45А , код ЄДРПОУ 40546961.
Судом апеляційної інстанції встановлено, що суд першої інстанції до даних правовідносин правильно застосував норми Закону України Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку , Закону України Про об'єднання співвласників багатоквартирних будинків , Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань .
Відповідно до ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. При цьому, згідно із ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Досліджуючи правильність прийняття рішення судом першої інстанції, суд апеляційної інстанції вважає за необхідне проаналізувати рід норм законодавства, що регулюють спірні правовідносини.
Так, згідно ч. 1 ст. 385 Цивільного кодексу України власники квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирному будинку (будинках) для забезпечення експлуатації такого будинку (будинків), користування квартирами та нежитловими приміщеннями та управління, утримання і використання спільного майна багатоквартирного будинку (будинків) можуть створювати об'єднання співвласників багатоквартирного будинку (будинків). Таке об'єднання є юридичною особою, що створюється та діє відповідно до закону та статуту.
Відповідно до ч. 1 ст. 9 Закону України Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку управління багатоквартирним будинком здійснюється його співвласниками. За рішенням співвласників усі або частина функцій з управління багатоквартирним будинком можуть передаватися управителю або всі функції - об'єднанню співвласників багатоквартирного будинку (асоціації об'єднань співвласників багатоквартирного будинку).
В силу частини 1 ст. 10 вказаного Закону співвласники приймають рішення щодо управління багатоквартирним будинком на зборах у порядку, передбаченому цією статтею. Якщо у багатоквартирному будинку в установленому законом порядку утворено об'єднання співвласників, проведення зборів співвласників та прийняття відповідних рішень здійснюється згідно із законом, що регулює діяльність об'єднань співвласників багатоквартирних будинків.
Отже, в разі утворення об'єднання співвласників наступний етап правовідносин, а саме: проведення зборів співвласників та прийняття відповідних рішень - здійснюється згідно із законом, що регулює діяльність об'єднань співвласників багатоквартирних будинків - Закон України Про об'єднання співвласників багатоквартирних будинків .
Так, статтею 6 Закону України Про об'єднання співвласників багатоквартирних будинків встановлено, що об'єднання може бути створено лише власниками квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирному будинку (багатоквартирних будинках). Установчі збори об'єднання у новозбудованих багатоквартирних будинках можуть бути проведені після державної реєстрації права власності на більше половини квартир та нежитлових приміщень у такому будинку. Для створення об'єднання скликаються установчі збори.
Скликання установчих зборів здійснюється ініціативною групою, яка складається не менш як з трьох власників квартир або нежилих приміщень .
Повідомлення про проведення установчих зборів направляється ініціативною групою не менше ніж за 14 днів до дати проведення установчих зборів. Повідомлення направляється в письмовій формі вручається кожному співвласнику під розписку або шляхом поштового відправлення (рекомендованим листом). У повідомленні про проведення установчих зборів зазначається, з чиєї ініціативи скликаються збори, місце і час проведення, проект порядку денного. Час і місце проведення обираються зручними для більшості можливих учасників зборів.
Установчі збори веде голова зборів, який обирається більшістю голосів присутніх співвласників або їх представників. Кожний співвласник (його представник) під час голосування має кількість голосів, пропорційну до частки загальної площі квартири або нежитлового приміщення співвласника у загальній площі всіх квартир та нежитлових приміщень, розташованих у багатоквартирному будинку.
Якщо одна особа є власником квартир (квартири) та/або нежитлових приміщень, загальна площа яких становить більш як 50 відсотків загальної площі всіх квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку, кожний співвласник на установчих зборах має один голос незалежно від кількості та площі квартир або нежитлових приміщень, що перебувають у його власності.
Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало більше половини загальної кількості усіх співвласників . Якщо в результаті проведення установчих зборів для прийняття рішення не набрано кількості голосів за або проти , встановленої частиною дев'ятою цієї статті, проводиться письмове опитування співвласників, які не голосували на установчих зборах . Письмове опитування співвласників проводиться протягом 15 календарних днів з дати проведення установчих зборів. Якщо протягом зазначеного строку необхідну кількість голосів за не набрано, рішення вважається неприйнятим.
Письмове опитування під час установчих зборів об'єднання проводиться в порядку, передбаченому Законом України Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку .
Рішення приймається шляхом поіменного голосування. Під час підрахунку голосів враховуються і голоси, подані співвласниками під час проведення установчих зборів, і голоси, подані під час письмового опитування. Рішення оформляється особистим підписом кожного, хто проголосував, із зазначенням результату голосування ( за чи проти ).
Установчі збори приймають рішення про створення об'єднання і затверджують його статут. Державна реєстрація об'єднання (асоціації) проводиться у порядку, встановленому законом для державної реєстрації юридичних осіб. Об'єднання (асоціація) вважається утвореним з дня його державної реєстрації.
Установчі документи об'єднання підписує голова установчих зборів або інша уповноважена зборами особа.
Відповідно до ч. 8 ст. 10 Закону України Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку якщо під час проведення зборів співвласників для прийняття рішення не набрано встановленої частиною шостою цієї статті кількості голосів за або проти , проводиться письмове опитування співвласників, які не голосували на зборах . Письмове опитування співвласників проводиться протягом 15 календарних днів з дати проведення зборів співвласників. Якщо протягом цього строку необхідної кількості голосів за не набрано, рішення вважаються неприйнятими. Письмове опитування співвласників проводиться ініціативною групою та іншими співвласниками за бажанням. Письмове опитування може проводитися щодо одного або декількох питань одночасно. Питання - це текст, у якому викладається пропозиція у вигляді резолюції, щодо якої учаснику опитування пропонується відповісти за , проти або утримався . Питання повинно мати чітке і зрозуміле формулювання, що не допускає різних тлумачень.
Письмове опитування співвласників проводиться шляхом власноручного заповнення ними листків опитування, в яких зазначаються день опитування, прізвище, ім'я, по батькові співвласника, документ, що підтверджує право власності на квартиру або нежитлове приміщення, номер квартири або нежитлового приміщення, загальна площа квартири або нежитлового приміщення, документ, що надає повноваження на голосування від імені співвласника (для представників), відповідь співвласника на питання так , ні або утримався , особистий підпис співвласника та особи, яка проводила опитування. Голосування від імені співвласника представником здійснюється в порядку представництва згідно з вимогами цивільного законодавства. Кожен співвласник, який має право голосу, може реалізувати це право під час проведення такого опитування лише один раз з одного питання. Забороняється в процесі проведення письмового опитування співвласників примушувати їх до голосування за або проти прийняття відповідного рішення чи винагороджувати їх за це в будь-якій формі.
За результатами підрахунку результатів письмового опитування співвласників особи, які проводили письмове опитування, вносять його результати до протоколу зборів та підводять загальні підсумки голосування щодо всіх питань. Під час підрахунку голосів враховуються і голоси, подані на зборах співвласників, і голоси співвласників, отримані під час проведення письмового опитування. Листки письмового опитування співвласників пронумеровуються, прошнуровуються та додаються до відповідного протоколу зборів.
Позивач, подавши позов та апеляційну скаргу вважає, що державною реєстрацією ОСББ Рубін 45А порушене її право. Натомість суд першої інстанції не знайшов порушень прав позивача здійсненням реєстраційної дії.
Колегія суддів апеляційної інстанції вважає за необхідне зазначити, що в силу ЗУ Про об'єднання співвласників багатоквартирних будинків об'єднання співвласників багатоквартирних будинків може бути створено лише власниками квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирному будинку. При цьому, державна реєстрація об'єднання співвласників проводиться у порядку, встановленому ЗУ Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань . Цим законом встановлений вичерпний перелік документів, що підлягають подачі для державної реєстрації новоствореної юридичної особи (ст. 17 ЗУ Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ).
Так, згідно ч. 1 ст. 17 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (в частині, що стосується створення об'єднань співвласників багатоквартирних будинків ) для державної реєстрації створення юридичної особи подаються такі документи:
1) заява про державну реєстрацію створення юридичної особи.
2) заява про обрання юридичною особою спрощеної системи оподаткування та/або реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника податку на додану вартість, та/або заява про включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій за формами, затвердженими відповідно до законодавства, - за бажанням заявника;
2-1) примірник оригіналу (нотаріально засвідчену копію) рішення засновників;
5) установчий документ юридичної особи - у разі створення юридичної особи на підставі власного установчого документа;
9) документ про сплату адміністративного збору - у випадках, передбачених статтею 36 цього Закону .
При цьому, державний реєстратор перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду документів або підстав для відмови у державній реєстрації, передбачених ст. 27, 28 цього закону. У разі відсутності зазначених підстав, державний реєстратор зобов'язаний провести відповідну реєстраційну дію .
Так, відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відмова у державній реєстрації з підстав, не передбачених цією статтею, а також відмова у державній реєстрації (легалізації) професійної спілки, її організації або об'єднання не допускається .
Згідно ч. 1 цієї статті (в частині, що стосується первинної державної реєстрації об'єднання співвласників багатоквартирних будинків ) підставами для відмови у державній реєстрації є :
1) документи подано особою, яка не має на це повноважень;
2) у Єдиному державному реєстрі містяться відомості про судове рішення щодо заборони проведення реєстраційної дії;
4) не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку;
5) документи суперечать вимогам Конституції та законів України;
7) порушено встановлений законом порядок створення юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи;
8) невідповідність найменування юридичної особи вимогам закону;
9) щодо засновника (учасника) юридичної особи, що створюється, проведено державну реєстрацію рішення про припинення юридичної особи в результаті її ліквідації.
Матеріали справи на підтвердження правомірності дій відповідача містять: протокол установчих зборів зі створення ОСББ РУБІН 45А датований 30 травня 2016 року (а.с. 47-50), колегія суддів апеляційної інстанції бере до уваги, що список співвласників багатоквартирного будинку № 45-А по пр. Калнишевського містить результати поіменного голосування згідно порядку денного установчих зборів 28 травня 2016 року (а.с. 51 - 53). На думку колегії суддів апеляційної інстанції вказана обставина не може слугувати підставою для того, щоб поставити під сумнів волевиявлення співвласників будинку.
Разом з тим, колегія суддів апеляційної інстанції погоджується з висновком суду першої інстанції, що рішення установчих зборів щодо створення ОСББ РУБІН 45А , в судовому порядку недійсними не визнані, такі вимоги не заявлялись, жодна інша особа, крім позивачки не поставила питання про незаконність створення вказаної юридичної особи.
При цьому, слід зазначити, що відповідальність за порушення законодавства про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку встановлена статтею 29 ЗУ Про об'єднання співвласників багатоквартирних будинків , згідно з якою посадові особи об'єднання, винні у недотриманні вимог цього закону несуть цивільну, кримінальну та адміністративну відповідальність відповідно до закону.
Крім того, особи, винні у внесенні до установчих документів або інших документів, що подаються для державної реєстрації, завідомо неправдивих відомостей, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, несуть відповідальність встановлену законом (ч. 4 ст. 35 ЗУ Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ).
При цьому, Закон не покладає на державного реєстратора обов'язок перевіряти наявність дійсної волі, волевиявлення осіб та способів волевиявлення; крім того, до компетенції державного реєстратора не відноситься питання контролю щодо порядку скликання, проведення зборів осіб, які вирішили створити юридичну особу чи затвердити зміни про юридичну особу, та порядку їх оформлення. Також державний реєстратор не має права вимагати документи, якщо вони не передбачені Законом.
Слід зазначити, що Державним реєстратором не приймається будь-яке рішення, а лише здійснюється відповідна реєстраційна дія по внесенню до Єдиного державного реєстру певних рішень суб'єкта господарювання, оскільки державна реєстрація є похідною дією від прийнятих суб'єктом господарювання рішень.
Матеріали справи підтверджують, що 27.06.2016 року ОСОБА_3 - представником на підставі нотаріально посвідченої довіреності, для проведення реєстраційної дії державному реєстратору було подано пакет документів:
- заява про державну реєстрацію створення юридичної особи від 07.06.2016 року;
- Протокол №1 установчих зборів ОСББ Рубін 45А від 30.05.2016 року з невід'ємним додатком у вигляді списку співвласників з поіменним голосуванням по кожному з питань порядку денного;
- установчий документ юридичної особи - Статут ОСББ Рубін 45А , підписаний Головою установчих зборів, підпис на якому нотаріально посвідчений, повноваження на підписання перевірені нотаріусом;
- нотаріально посвідчена довіреність на подання документів для проведення державної реєстрації.
Отже, зазначені документи передбачені законодавством для реєстрації ОСББ, тому на думку колегії апеляційної інстанції відсутні підстави для відмови у вчиненні реєстраційної дії державним реєстратором.
На думку колегії суддів апеляційної інстанції суд першої інстанції правильно зазначив, що правовідносини щодо наявності чи відсутності волевиявлення осіб на створення юридичної особи, визначення її статутного документу та формування керівних органів, за своєю суттю є цивільно-правовими і мають вирішуватись в порядку цивільного судочинства, натомість предметом адміністративного позову є оцінка правомірності дії посадової особи органу місцевого самоврядування при проведенні державної реєстрації новоствореної юридичної особи.
Підписання статуту ОСББ РУБІН 45А головою правління, а не усіма співвласниками не суперечить чинному законодавству, оскільки відповідно до ч. 16 ст. 6 Закону України Про об'єднання співвласників багатоквартирних будинків (яка є спеціальною нормою щодо положень ст. 87 Цивільного кодексу України) установчі документи ОСББ можуть підписуватись уповноваженою установчими зборами особою , а згідно протоколу від 30 травня 2017 року збори уповноважили на підписання установчих документів новообраного голову правління - ОСОБА_4 (а.с. 50).
Так само, не можуть бути взяті до уваги твердження позивачки про те, що документи подані на реєстрацію не уповноваженою особою, оскільки установчі збори уповноважили новообраного голову правління - ОСОБА_4 на видачу довіреності з питань проведення державної реєстрації ОСББ (а.с. 50)
Колегія суддів апеляційної інстанції вважає правильним висновок суду першої інстанції щодо посилання позивачки на наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 203 від 25 серпня 2015 року Про затвердження форми протоколу зборів співвласників багатоквартирного будинку , зареєстрований в Міністерстві юстиції України 08 вересня 2015 року за № 1083/27528; так, ці посилання позивачки не можуть бути взяті до уваги, оскільки вказаний документ регулює оформлення зобів співвласників згідно вимог Закону України Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку , а не установчих зборів, що проводяться на підставі Закону України Про об'єднання співвласників багатоквартирних будинків .
В силу ч. 4 ст. 88 Цивільного кодексу України юридична особа вважається створеною з дня її державної реєстрації. Згідно п. 2 ч. 1 ст. 110 Цивільного кодексу України юридична особа ліквідується за рішенням суду про ліквідацію юридичної особи через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути , за позовом учасника юридичної особи або відповідного органу державної влади.
Матеріалами справи підтверджено, що ОСББ РУБІН 45А створено як юридичну особу, отже, дана особа набуває прав учасника цивільно-правових відносин. Вимоги позивачки про скасування державної реєстрації вказаного ОСББ фактично означають ліквідацію юридичної особи, що є крайнім заходом. При цьому, позивач не зазначає, які її права порушуються державною реєстрацією ОСББ.
На думку колегії суддів апеляційної інстанції позивачкою не доведено порушення її прав, які потребують для свого захисту саме скасування державної реєстрації (фактично, припинення ОСББ РУБІН 45А ). Не доведено також і порушення її прав самим фактом існування ОСББ РУБІН 45А . Водночас суд першої інстанції правильно зазначив, що позивачка не позбавлена права пред'явити позов про визнання недійсними рішень установчих зборів, які безпосередньо, на її думку, порушують її права та законні інтереси (щодо затвердження статут ОСББ чи окремих його положень, що формування керівних органів ОСББ), та поновити ці права без ліквідації юридичної особи.
Колегія суддів апеляційної інстанції також бере до уваги, що матеріали справи не містять належних та допустимих доказів, які б підтверджували факт заперечення іншими співвласниками житлового будинку № 45-А по пр. Калнишевського в м. Дніпрі проти існування ОСББ РУБІН 45А в цьому будинку.
Отже, виходячи з викладених доводів, суд апеляційної інстанції погоджується з висновками суду першої інстанції про відмову в задоволенні позовних вимог.
Вищезазначене є мотивом для відхилення судом апеляційної інстанції аргументів, викладених в апеляційній скарзі, оскільки аргументи позивача спростовуються доводами, викладеними відповідачем.
На думку колегії суддів апеляційної інстанції, виходячи з обставин справи та норм законодавства України, що регулює дані правовідносини, права, свободи та інтереси позивача не були порушені.
Доводи апеляційної скарги не спростовують правового обґрунтування, покладеного в основу рішення суду першої інстанції, тому не можуть бути підставою для його скасування.
Керуючись 241-245, 250, 315, 316, 321, 322, 327, 328, 329 КАС України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу ОСОБА_1 на постанову Кіровського районного суду м. Дніпропетровська від 20 липня 2017 р. - залишити без задоволення.
Постанову Кіровського районного суду м. Дніпропетровська від 20 липня 2017 р. - залишити без змін.
Постанова набирає законної сили 19.04.2018 та може бути оскаржена в касаційному порядку до Верховного Суду протягом 30 днів в порядку та строки передбачені ст. 328, 329 КАС України.
Вступну та резолютивну частини постанови проголошено 19.04.2018.
В повному обсязі постанова виготовлена 25.04.2018.
Головуючий суддя: Ю.В. Дурасова
Суддя: Л.А. Божко
Суддя: С.В. Сафронова
Суд | Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.04.2018 |
Оприлюднено | 17.05.2018 |
Номер документу | 73998259 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Дурасова Ю.В.
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Дурасова Ю.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні