Ухвала
від 04.11.2009 по справі 17/367/08-ап
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯ ЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04 листопада 2009р. м. Дні пропетровськ Справа № 17/367/0 8-АП

Колегія суддів Дніпро петровського апеляційного а дміністративного суду у скла ді:

головуючий суддя Мір ошниченко М.В.,

суддя Баран ник Н.П.,

суддя Юхиме нко О.В.

при секретарі Кра соті А.О.

з а участю представників :

позивача: не з'явився

відповідача: не з'явився

третьої особи: не з'я вився

розглянувши у відкритому судовому засіданні

апеляційну скаргу Запорізького колективног о будівельного управління «М ашбуд», м.

Запоріжжя

на постанову госп одарського суду Запорізької області від 26.01.2009р.

у справі № 17/367/0 8-АП

за позовом Упра вління Пенсійного фонду Укра їни в Орджонікідзевському ра йоні

м. Запоріжж я, м. Запоріжжя

до відповідача З апорізького колективного будівельного управління «Ма шбуд», м.

Запоріжжя

третя особа, яка не заяв ляє самостійних вимог на пре дмет спору на стороні позива ча:

Управління Пенсійного фон ду України в Комунарському р айоні м. Запоріжжя, м. Запоріжж я

про стягне ння витрат на виплату та дост авку пільгових пенсій в розм ірі

10830,46 грн.

ВСТАНОВИЛА:

Управлінням Пенсійно го фонду України в Орджонікі дзевському районі м. Запоріж жя заявлено позов до Запор ізького колективного буді вельного управління «Машбуд » про стягнення суми 10830,46 грн. за боргованості по відшкодуван ню фактичних витрат на випла ту і доставку пенсій, признач ених на пільгових умовах за п еріод з липня 2005 року по квітен ь 2008 року включно (з урахування м заяви про уточнення позовн их вимог).

Розглянувши справу по су ті, господарський суд Запорі зької області своєю постанов ою від 26.01.2009р. у справі № 17/367/08-АП (су ддя Корсун В.Л.) позов задоволь нив. Стягнуто з Запорізько го колективного будівельн ого управління «Машбуд» на к ористь управління Пенсійног о фонду України в Орджонікід зевському районі м. Запоріжж я суму 10 830,46 грн. витрат на випла ту і доставку пенсій пенсіон еру ОСОБА_2 за період з лип ня 2005 року по квітень 2008 року вкл ючно.

Постанова суду мотивован а тим, що відповідач, який є пл атником збору на обов'язкове державне пенсійне страхуван ня та в силу положень Закону № 400 зобов'язаний сплачувати Пе нсійному фонду збір у 100% розмі рі сум фактичних витрат на ви плату і доставку пільгових п енсій працівникам, тобто у по вному обсязі відшкодовувати Пенсійному фонду України в о собі його відповідних терито ріальних органів фактичні ви трати на виплату та доставку пільгових пенсій. Відповіда ч не виконав положення Закон ів України «Про пенсійне заб езпечення», «Про збір на обов 'язкове державне пенсійне ст рахування», «Про загальнообо в'язкове державне пенсійне с трахування», затвердженої По становою правління Пенсійно го фонду України від 06.09.96 № 11-1 Інс трукції про порядок обчислен ня і сплати підприємствами, у становами, організаціями та громадянами страхових внеск ів до Пенсійного фонду Украї ни, а також обліку надходженн я і витрачання його коштів та Інструкції № 21-1 й не відшкодув ав у повному обсязі суму факт ичних витрат на виплату та до ставку пенсії гр. ОСОБА_2, н арахованих і виплачених тери торіальним, за місцем прожив ання, УПФУ в Комунарському ра йоні м. Запоріжжя за період з л ипня 2005 року по квітень 2008 року в ключно.

Не погодившись із поста новою суду першої інстанції, ЗКБУ «Машбуд» подана апеляц ійна скарга, в якій зазначено , що справа розглянута без уча сті відповідача, чим порушен о ст. 11 КАС України. ОСОБА_2 п рацював в Будівельному управ лінні «Машбуд» тресту «Запор іжпромбуд», а не в Запорізь кому колективному будівел ьному управлінні «Машбуд». Т ому відповідач не повинен ві дшкодовувати витрати по випл аті і доставці пенсії, призна ченої пенсіонеру ОСОБА_2

Просить скасувати постан ову господарського суду Запо різької області від 26.01.2009р. у сп раві № 17/367/08-АП та прийняти нову постанову суду, якою відмови ти позивачу у позові.

УПФУ в Орджонікідзевсько му районі м. Запоріжжя в запер еченнях на апеляційну скаргу посилається на те, що суд перш ої інстанції належним чином повідомляв відповідача про д ату, час та місце розгляду спр ави, але відповідач жодного р азу не скористався своїм про цесуальним правом на участь в судовому засіданні. ЗКБУ «М ашбуд» 31.03.2004р. надало гр. ОСОБА _2 довідку № 10, яка підтверджу є пільговий стаж зазначеного громадянина під час його роб оти на даному підприємстві.

Просить суд залишити апе ляційну скаргу відповідача б ез задоволення, а постанову с уду першої інстанції - без змі н.

УПФУ в Комунарському рай оні м. Запоріжжя письмових за перечень на апеляційну скарг у до суду не надало.

Представники сторін та т ретьої особи до судового зас ідання не з' явились. Сторон и та третя особа про час, дату та місце судового розгляду с прави повідомлені належним ч ином. На підставі ч.4 ст. 196 КАС Ук раїни колегія суддів ухвалил а розглянути справу без учас ті представників сторін, оск ільки їх неявка не є перешкод ою для цього.

Справу було призначено д о апеляційного розгляду та р озглянуто колегією суддів у складі: Мірошниченко М.В. (головуючий суддя), Баранни к Н.П. (суддя), Юхименко О.В. (суддя).

Судовий розгляд справи 04.11.2 009р. фіксувався за допомогою т ехнічного комплексу «Камерт он».

В судовому засіданні 04.11.2009р. з а результатами апеляційного розгляду справи було оголош ено вступну та резолютивну ч астини ухвали суду апеляційн ої інстанції.

Розглянувши матеріали та о бставини справи, доводи апел яційної скарги, перевіривши їх доказами, колегія суддів н е знаходить підстав для задо волення апеляційної скарги.

Статтею 1 Закону України «Пр о збір на обов'язкове державн е пенсійне страхування» від 26.06.97 № 400 (надалі Закон № 400) визначе но, що платниками збору на обо в'язкове державне пенсійне с трахування є суб'єкти підпри ємницької діяльності незале жно від форм власності, їх об'є днання, бюджетні, громадські та інші установи та організа ції, об'єднання громадян та інші юридичні особи, а та кож фізичні особи - суб'єкти пі дприємницької діяльності, як і використовують працю найма них працівників.

Запорізьке колективне буд івельне управління «Машбуд» є платником збору на обов'язк ове державне пенсійне страху вання відповідно до Закону У країни «Про збір на обов'язко ве державне пенсійне страхув ання», а також платником стра хових внесків відповідно до Закону України «Про загально обов'язкове державне пенсійн е страхування», та зареєстро ване в управлінні Пенсійного фонду України в Орджонікідз евському районі м. Запоріжжя .

Відповідно до ст. ст. 1,2 Закон у України «Про збір на обов'яз кове державне пенсійне страх ування» та ст. 13 Закону Україн и «Про пенсійне забезпечення » від 05.11.92 № 1788 (далі Закон № 1788), суб 'єкти підприємницької діяльн ості, незалежно від форм влас ності, їх об'єднання, бюджетні , громадські та ін. установи та організації, об'єднання гром адян та ін. юридичні особи пов инні відшкодовувати органам Пенсійного фонду витрати на виплату та доставку пільгов их пенсій, призначених відпо відно до п. п. «б»-«з» ст. 13 Закон у України «Про пенсійне забе зпечення» до досягнення прац івниками пенсійного віку, пе редбаченого ст. 12 цього Закону . Об'єктом оподаткування є фак тичні витрати на виплату і до ставку пенсій призначених ві дповідно до п. п. «б»-«з» ст. 13 За кону України «Про пенсійне з абезпечення».

Згідно із статтями 4, 5 Закону № 400, на обов'язкове державне пе нсійне страхування встановл юються ставки збору в таких р озмірах: (...) - 100% від об'єкта опода ткування, визначеного абз. 4 п. 1 ст. 2 цього Закону (ст. 4). Збір на державне обов'язкове пенсій не страхування сплачується о дночасно з одержанням доході в в установах банків на оплат у праці (ч. 1 ст. 5).

Пунктом «б» ч. 1 ст. 13 Закону Ук раїни «Про пенсійне забезпеч ення» передбачено, що на піль гових умовах мають право на п енсію за віком, незалежно від місця останньої роботи: прац івники, зайняті повний робоч ий день на інших роботах із шк ідливими і важкими умовами п раці, - за списком № 2 виробницт в, робіт, професій, посад і пок азників, затверджених постан овою Кабінету Міністрів Укра їни, і за результатами атеста ції робочих місць, за якими пі дтверджується право працівн ика на пільги та компенсації , пов'язані із зайнятістю в нес приятливих умовах праці:

• - чоловіки - після дос ягнення 55 років і при стажі ро боти не менше 25 років, з них не м енше 12 років 6 місяців на зазна чених роботах;

• - жінки - після досягнен ня 50 років і при стажі роботи н е менше 20 років, з них не менше 1 0 років на зазначених роботах .

Працівникам, які мають не менше половини стажу роботи з шкідливими і важкими умова ми праці, пенсії на пільгових умовах призначаються із зме ншенням віку, передбаченого ст. 12 цього Закону, на 1 рік за ко жні 2 роки 6 місяців такої робо ти чоловікам і за кожні 2 роки такої роботи - жінкам.

Частиною 2 ст. 13 Закону Україн и «Про пенсійне забезпечення », яка була чинною до 13.03.2000р. (ч. 2 ст . 13 Закону № 1788 виключено на підс таві Закону України від 17.02.2000р. № 1461-14 «Про внесення змін до дея ких законів України»), було пе редбачено, що підприємства т а організації з коштів, призн ачених на оплату праці, внося ть до Пенсійного фонду Украї ни плату, що покриває витрати на виплату і доставку пенсій відповідно до пунктів «б»-«з » цієї статті до досягнення п рацівником пенсійного віку п ризначеного ст. 12 Закону № 1788, в р озмірі: 50 % по пенсіях призначе них у 1991 році, 60 % - у 1992 році, 70 % - у 1993 ро ці, 80 % - у 1994 році, 90 % - у 1995 році і 100 % - з 199 6 року.

Аналогічні положення міст ились і у затвердженій Поста новою правління Пенсійного ф онду України від 06.09.96 № 11-1 (зареєс трована в Міністерстві юстиц ії України 24.09.96 за № 550/1575) Інструкц ії про порядок обчислення і с плати підприємствами, устано вами, організаціями та грома дянами страхових внесків до Пенсійного фонду України, а т акож обліку надходження і ви трачання його коштів.

Зокрема, згідно з п. п. 4.11. п. 4 за значеної Інструкції, підприє мства, на яких працівники вий шли на пенсію на пільгових ум овах, понад суми зборів, нарах ованих за вищезазначеними та рифами, вносять до Пенсійног о фонду плату, що покриває вит рати на виплату і доставку пе нсій, призначених відповідно до п. п. «б»-«з» ст. 13 Закону Укра їни «Про пенсійне забезпечен ня», до досягнення працівник ами пенсійного віку, передба ченого ст. 12 цього Закону, у роз мірах (...) - 100 % по пенсіях, починаю чи з 1996 року.

Таким чином, згідно із навед еними вище Законом № 1788 та Інст рукцією про порядок обчислен ня і сплати підприємствами, у становами, організаціями та громадянами страхових внеск ів до Пенсійного фонду Украї ни, а також обліку надходженн я і витрачання його коштів, що діяв раніше, відповідач був з обов'язаний відшкодовувати У ПФ зазначені витрати.

У зв'язку із виключенням Зак оном України від 17.02.00 № 1461-14 «Про в несення змін до деяких закон ів України») частини 2 ст. 13 Зако ну України «Про пенсійне заб езпечення», яка була чинною д о 15.03.00, цим же Законом (Законом № 1461-14) пункт 1 ст. 2 Закону України « Про збір на обов'язкове держа вне пенсійне страхування» бу в доповнений абз. 4 наступного змісту: для платників збо ру, визначених пунктами 1 та 2 с т. 1 цього Закону , крім тих, які є платника ми фіксованого сільськогосп одарського податку, об 'єктом оподаткування є та кож фактичні витрати на випл ату і доставку пільгових пен сій призначених відповідно д о пунктів «б»-«з» ст. 13 Закону № 1788 - до досягнення працівникам и пенсійного віку передбачен ого статтею 12 Закону України « Про пенсійне забезпечення».

З 01.01.04 набрав чинності Закон У країни «Про загальнообов'язк ове державне пенсійне страху вання» від 09.07.03 № 1058 (далі за текс том - Закон № 1058), який визначив п ринципи, засади і механізм фу нкціонування системи загаль нообов'язкового державного п енсійного страхування, призн ачення, перерахунку і виплат и пенсій, надання соціальних послуг з коштів Пенсійного ф онду.

Пунктом 7 ч. 1 ст. 64 Закону № 1058 се ред інших повноважень терито ріальним органам Пенсійного фонду надано було право стяг увати з платників страхових внесків несплачені суми стра хових внесків.

Статтею 1 зазначеного Закон у дано визначення страхових внесків згідно з чим страхов ими внесками є кошти відраху вань на соціальне страхуванн я та збір на обов'язкове держа вне пенсійне страхування, сплачені згідно з закон одавством, що діяло раніше, а т акож кошти, сплачені на загал ьнообов'язкове державне пенс ійне страхування відповідно до цього Закону.

Згідно з нормами пункту 2 ро зділу 15 (Прикінцеві положення ) Закону № 1058, пенсійне забезпеч ення застрахованих осіб, які працювали або працюють на пі дземних роботах з особливо ш кідливими і особливо важкими умовами праці за списком № 1 т а на ін. роботах із шкідливими і важкими умовами праці за сп иском № 2 виробництв, робіт, пр офесій, посад і показників, за тверджених Кабінетом Мініст рів України (36-2003-п) та за результ атами атестації робочих місц ь, на посадах, що дають право н а призначення пенсії за віко м на пільгових умовах або за в ислугу років, які відповідно до законодавства, що діяло ра ніше, мали право на пенсію на п ільгових умовах або за вислу гу років, здійснюється згідн о з окремим законодавчим акт ом через професійні та корпо ративні фонди. До запровад ження пенсійного забезпечен ня через професійні та корпо ративні фонди (...) зберігаєтьс я порядок покриття витрат на виплату і доставку цих пенсі й, що діяв до набрання чинност і цим Законом .

Виходячи з приписів п. 15 розд ілу 15 Прикінцевих положень За кону № 1058, до приведення законо давства України у відповідні сть із цим Законом закони Укр аїни та ін. нормативно-правов і акти застосовуються в част ині, що не суперечать цьому За кону .

Положення Закону України « Про пенсійне забезпечення» з астосовується в частині визн ачення права на пенсію за вік ом на пільгових умовах і за ви слугу років.

У зв'язку із прийняттям 09.07.03 З акону України «Про загальноо бов'язкове державне пенсійне страхування», постановою пр авління Пенсійного фонду Укр аїни від 19.12.03 № 21-1, яка зареєстров ана в Міністерстві юстиції У країни 16.01.04 за № 64/8663, затверджена Інструкція про порядок обчи слення і сплати страхувальни ками та застрахованими особа ми внесків на загальнообов'я зкове державне пенсійне стра хування до Пенсійного фонду України, (надалі Інструкція № 21-1).

Пунктом 1.1. цієї Інструкції п ередбачено, що розроблена во на відповідно до Законів Укр аїни «Про загальнообов'язков е державне пенсійне страхува ння» та «Про збір на обов'язко ве державне пенсійне страхув ання».

Згідно з пунктами 6.1. та 6.2. Інс трукції № 21-1, відшкодуванню пі длягають витрати Пенсійного фонду на виплату і доставку п енсій призначених на пільгов их умовах відповідно до ч. 2 Пр икінцевих положень Закону Ук раїни «Про загальнообов'язко ве державне пенсійне страхув ання» (1058- IV) в таких розмірах:

- 100 % фактичних витрат на випл ату і доставку пенсій призна чених відповідно до абз. 1 ч. 2 Пр икінцевих положень Закону Ук раїни «Про загальнообов'язко ве державне пенсійне страхув ання» застрахованим особам, які працювали або працюють н а роботах із шкідливими і важ кими умовами праці за спис ком № 2 виробництв, ро біт, професій, посад і показни ків, затверджених Кабінетом Міністрів України та за резу льтатами атестації робочих м ісць, на посадах, що дають прав о на призначення пенсії за ві ком на пільгових умовах. Витр ати на виплату і доставку пен сій, призначених на пільгови х умовах особам, які мають ста ж, що дає право на призначення цих пенсій на декількох підп риємствах, покриваються цими підприємствами пропорційно стажу роботи. При цьому, стаж роботи на останньому підприє мстві враховується в повному обсязі, а з попередніх місць р оботи осіб він додається до с тажу, необхідного для призна чення пенсії на пільгових ум овах.

Згідно з п. 6.4. та 6.8. Інструкції № 21-1, розмір сум до відшкодуван ня на поточний рік визначаєт ься відділами доходів органі в Пенсійного фонду України щ орічно в повідомленнях про р озрахунок сум фактичних витр ат на виплату та доставку піл ьгових пенсій, призначених в ідповідно до п. 2 Прикінцевих п оложень Закону України «Про загальнообов'язкове державн е пенсійне страхування», які надсилаються підприємствам до 20-го січня поточного року н а протязі 10 днів з дня прийнят тя рішення про призначення п енсії. Підприємства щомісяця , до 25 числа, вносять до Пенсійн ого фонду зазначену в повідо мленні місячну суму фактични х витрат на виплату та достав ку пенсій, призначених на піл ьгових умовах.

Як вбачається з матеріалів справи, ОСОБА_2, з урахуван ням уточнюючої довідки від 31.0 3.04 № 10, виданої КБУ «Машбуд» (нал ежним чином засвідчена копія якої залучена до матеріалів справи), на підставі протокол у УПФУ в Комунарському район і м. Запоріжжя від 25.06.05 № 671272 з 25.05.05 п ризначена та виплачується пе нсія за віком на пільгових ум овах за списком № 2 відповідно до п. «б» ч. 1 ст. 13 Закону України «Про пенсійне забезпечення» . Загальний стаж роботи ОСО БА_2 склав 35 років, 9 місяців, 18 д нів, з яких стаж роботи за спис ком № 2 склав 11 років, 4 місяці, 4 д ні при необхідному - 12 років 6 мі сяців. При цьому, як вбачаєтьс я із зазначених вище довідки та протоколу, ОСОБА_2 був з айнятий повний робочий день на підприємстві відповідача в якості виконробу з 21.12.84 по 08.12.87. Будівельне управління «Машб уд» тресту «Запоріжпромбуд» перейменоване в орендне під приємство «Машбуд» з 02.10.92 (ріше ння Орджонікідзевського рай виконкому від 02.10.92 № 254/1). А орендн е підприємство «Машбуд» пере йменоване в Запорізьке колек тивне будівельне управління «Машбуд» (ЗКБУ «Машбуд») на пі дставі рішення Орджонікідзе вського райвиконкому від 13.01.94 № 6/16 871 (довідку від 31.03.04 № 10). Видаюч и довідку про підтвердження пільгового стажу працівнику ОСОБА_2 ЗКБУ «Машбуд», від повідачем у справі, підтверд жено наявність у вказаного п рацівника пільгового стажу і надано йому право на отриман ня пільгової пенсії. З цього м оменту у відповідача виник о бов'язок щодо відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку цієї пенсії.

Згідно з відомостями про ро зподіл пільгового стажу, ОС ОБА_2 зараховано стаж робот и на підприємстві відповідач а в розмірі 4 роки, 11 місяців, 18 дн ів, у зв'язку з чим частка спла ти даного підприємства до Пе нсійного фонду становить 49,67 % ( відповідно до п 6.1. та 6.2. Інструк ції). Вказане підтверджуєтьс я розрахунком стажу до прото колу та відомостями про розп оділ пільгового стажу з мате ріалів пенсійної справи № 671272 в казаного пенсіонера.

Згідно з розрахунком позив ача, сума фактичних витрат на виплату і доставку пільгово ї пенсії, призначеної гр. ОС ОБА_2 за період з липня 2005 року по квітень 2008 року включно скл ала 10 830,46 грн.

Позивач відповідачу розмі р сум до відшкодування факти чних витрат на виплату і дост авку пенсії, призначеної за в іком на пільгових умовах гр. ОСОБА_2 за спірний період у в становлений законодавством строк довів, що підтверджуєт ься розрахунками (повідомлен нями) підприємству про факти чні витрати на виплату та дос тавку пенсій за віком, призна чених на пільгових умовах ві дповідно до пунктів «б»-«з» с т. 13 Закону України «Про пенсі йне забезпечення» за період з липня 2005 року по квітень 2008 рок у. Зазначені розрахунки (пові домлення) відповідачем отрим ані (докази отримання знаход яться в матеріалах справи). Ві дповідачем плата на покриття витрат на вказану суму не зді йснена.

Таким чином, заборгованіст ь відповідача за позовом у сп раві № 17/367/08-АП перед УПФУ в Ордж онікедзевському районі м. За поріжжя, як територіальним о рганом Пенсійного фонду Укра їни, з відшкодування фактичн их витрат на виплату та доста вку пільгових пенсій складає 10 830,46 грн. за період з липня 2005 рок у по квітень 2008 року включно.

Відповідач, який є платник ом збору на обов'язкове держа вне пенсійне страхування та в силу положень Закону № 400 зоб ов'язаний сплачувати Пенсійн ому фонду збір у 100% розмірі сум фактичних витрат на виплату і доставку пільгових пенсій працівникам, тобто у повному обсязі відшкодовувати Пенсі йному фонду України в особі й ого відповідних територіаль них органів фактичні витрати на виплату та доставку пільг ових пенсій. В порушення в имог чинного законодавства, зазначеного вище, а також нав едених нормативно-правових а ктів не виконав положення За конів України «Про пенсійне забезпечення», «Про збір на о бов'язкове державне пенсійне страхування», «Про загально обов'язкове державне пенсійн е страхування», затвердженої Постановою правління Пенсій ного фонду України від 06.09.96 № 11-1 І нструкції про порядок обчисл ення і сплати підприємствами , установами, організаціями т а громадянами страхових внес ків до Пенсійного фонду Укра їни, а також обліку надходжен ня і витрачання його коштів т а Інструкції № 21-1 й не відшкоду вав у повному обсязі суму фак тичних витрат на виплату та д оставку пенсії гр. ОСОБА_2 , нарахованих і виплачених те риторіальним, за місцем прож ивання, УПФУ в Комунарському районі м. Запоріжжя за період з липня 2005 року по квітень 2008 ро ку включно.

Колегія суддів не приймає д о уваги доводи відповідача в апеляційній скарзі, що справ а розглянута в суді першої ін станції без участі відповіда ча, чим порушено ст. 11 КАС Украї ни, оскільки суд першої інста нції належним чином повідомл яв відповідача про дату, час т а місце розгляду справи, що пі дтверджується повісткою про виклик у судове засідання, ал е відповідач своїм правом на участь в судовому засіданні не скористався.

Стосовно посилання відпов ідача в апеляційній скарзі н а те, що ОСОБА_2 працював в Будівельному управлінні «Ма шбуд» тресту «Запоріжпромбу д», а не в Запорізькому ко лективному будівельному упр авлінні «Машбуд», тому відпо відач не повинен відшкодовув ати витрати по виплаті і дост авці пенсії, призначеної пен сіонеру ОСОБА_2, колегією суддів також до уваги не прий мається, оскільки в идаючи до відку про підтвердження піль гового стажу працівнику ОС ОБА_2 ЗКБУ «Машбуд», у відпо відача виник обов'язок щодо в ідшкодування фактичних витр ат на виплату та доставку піл ьгової пенсії.

Крім того, вище були викладе ні обставини щодо реорганіза ції підприємства - відповід ача.

З огляду на вищенаведене колегія суддів вважає, що суд першої інстанції ухвалив за конне рішення про задоволенн я позову. Порушень та неправи льного застосування норм мат еріального чи процесуальног о права, які б потягли за собою скасування чи зміну оскаржу ваної судової постанови, суд овою колегією не встановлено , а тому колегія суддів вважає за необхідне постанову суду від 26.01.2009р . по даній адміністра тивній справі залишити без з мін.

Доводи апеляційної скарги не можуть бути підставою для скасування постанови суду, а тому апеляційну скаргу необ хідно залишити без задоволен ня.

Керуючись ст. ст . 195, 198 (п.1), 200, 206 Кодексу адміністрат ивного судочинства України, колегія суддів,-

УХВАЛИЛА:

Апеляційну скаргу Запор ізького колективного буді вельного управління «Машбуд », м. Запоріжжя залишити без за доволення.

Постанову господарсько го суду Запорізької області від 26.01.2009р. у справі № 17/367/08-АП зали шити без змін.

Ухвала суду апел яційної інстанції за наслідк ами перегляду набирає законн ої сили з моменту проголошен ня, та може бути оскаржена про тягом одного місяця до адмін істративного суду касаційно ї інстанції.

Ухвала виготовлена в повному обсязі - 13.11.2009р.

Г оловуючий суддя М.В. Мірошниченк о

Су ддя Н.П. Баранник

Суддя О.В. Юхиме нко

СудДніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.11.2009
Оприлюднено29.07.2010
Номер документу7406190
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —17/367/08-ап

Ухвала від 16.11.2020

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Лазаренко Максим Сергійович

Ухвала від 26.10.2020

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Смірнов О.Г.

Ухвала від 07.09.2017

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Бойченко Юлія Петрівна

Ухвала від 09.08.2017

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Бойченко Юлія Петрівна

Ухвала від 03.08.2017

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Бойченко Юлія Петрівна

Ухвала від 31.07.2017

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Бойченко Юлія Петрівна

Ухвала від 20.07.2017

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Азізбекян Т.А.

Ухвала від 04.11.2009

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Мірошниченко Михайло Володимирович

Ухвала від 27.03.2009

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Мірошниченко М.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні