Ухвала
від 16.05.2018 по справі 813/1982/18
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа № 813/1982/18

УХВАЛА

про відкриття загального позовного провадження в адміністративній справі

16 травня 2018 року

Суддя Львівського окружного адміністративного суду Качур Р.П. одержала позовну заяву Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (01001, м. Київ, вул. Б.Грінченка, 3) до повного товариства Ломбард Добробут Тракало А.П., Паращак Ю.І. (79066, м. Львів, вул. Сихівська, 18) про стягнення штрафу,-

у с т а н о в и л а:

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг звернулася до Львівського окружного адміністративного суду із позовною заявою до повного товариства Ломбард Добробут Тракало А.П., Паращак Ю.І. про стягнення штрафу у сумі 17000,00 грн.

Питання про відкриття провадження в адміністративній справі суддя вирішує протягом п'яти днів з дня надходження до адміністративного суду позовної заяви, заяви про усунення недоліків позовної заяви у разі залишення позовної заяви без руху, або отримання судом у порядку, визначеному частинами третьою - шостою цієї статті, інформації про місце проживання (перебування) фізичної особи (ч. 8 ст. 171 Кодексу адміністративного судочинства України).

Підставою звернення до суду є те, що відповідачем порушено вимоги чинного законодавства у сфері надання фінансових послуг, зокрема, Закону України Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг в частині ненадання інформації про провадження фінансової діяльності (чи її відсутності) та копій документів запитуваних у позивачем у Вимозі від 21.08.2017 за № 6363/16-8, а також товариством не надано звітності за останні 9 місяців 2017. З врахуванням викладеного, до відповідача вжито заходи впливу за порушення законодавства про фінансові послуги, а саме штрафну санкцію в розмірі 17000,00 грн. Постанову про її накладення скеровано відповідачу, однак станом на момент пред'явлення цього позову до суду відповідачем не надано документів на виконання цієї постанови, а сума штрафних санкцій від відповідача до бюджету не надходила.

Оскільки право пред'явлення до вимоги про стягнення на користь держави штрафних санкцій за постановами уповноваженого органу відноситься до компетенції Нацкомфінпослуг, остання як позивач, представляючи інтереси держави, звернулася із цим позовом до суду.

11.05.2018 за вх. № 14180 позивач подав заяву про поновлення строку звернення до суду із позовом. В обґрунтування заяви зазначено, що позивач вже звертався до суду із цим позовом, однак такий залишено без руху та позивачу надано десятиденний строк для їх усунення з моменту отримання ухвали суду. Оскільки представником позивача до матеріалів позову помилково долучено платіжне доручення про сплату судового збору за реквізитами іншого суду - Дніпропетровського окружного адміністративного суду № 143 від 07.02.2018, а у Дніпропетровський окружний адміністративний суд надано платіжне доручення про сплату судового збору за реквізитами Львівського окружного адміністративного суду № 144 від 07.02.2018, представник позивача подав клопотання про продовження процесуального строку для усунення недоліків позовної заяви. Суд таке клопотання задовольнив та продовжив строки залишення позовної заяви без руху. Останнє платіжне доручення з Дніпропетровського окружного адміністративного суду повернулося до Нацкомфінпослуг 23.04.2018, однак, відповідно до ухвали суду від 10.04.2018 позовну заяву вже було повернуто позивачеві.

Цю позовну заяву здано на пошту 07.05.2018 (згідно з відомостями сервісу Укрпошта Пошук відправлення за ШКІ на конверті, в якому надійшла позовна заява). Просить визнати поважними причини пропуску строку звернення до суду із цим позовом, оскільки навіть в ухвалі про повернення позовної заяви зазначено право позивача повторно звернутись до суду із позовом.

Для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.

Для звернення до адміністративного суду суб'єкта владних повноважень встановлюється тримісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня виникнення підстав, що дають суб'єкту владних повноважень право на пред'явлення визначених законом вимог. Цим Кодексом та іншими законами можуть також встановлюватися інші строки для звернення до адміністративного суду суб'єкта владних повноважень (ч. 2 ст. 122 КАС України).

У разі подання особою позову після закінчення строків, установлених законом, без заяви про поновлення пропущеного строку звернення до адміністративного суду, або якщо підстави, вказані нею у заяві, визнані судом неповажними, позов залишається без руху. При цьому протягом десяти днів з дня вручення ухвали особа має право звернутися до суду з заявою про поновлення строку звернення до адміністративного суду або вказати інші підстави для поновлення строку (ч. 1 ст. 123 КАС України).

Суд зважає на покликання позивача в обґрунтування заяви про поновлення строку звернення до суду та вважає, що повідомлені позивачем обставини є поважними, оскільки позивач не міг вплинути на швидкість повернення платіжного доручення з іншого суду. Оскільки позивач вживав заходів для подання позову до суду та для якомога швидшого усунення його недоліків, клопотання позивача слід задовольнити, строк звернення до суду - поновити.

Суддя роз'яснює відповідачу, що у випадку надання відповідачем належних доказів того, що позивачем не дотримано строків звернення до суду, відповідно до приписів частин третьої, четвертої статті 123 Кодексу адміністративного судочинства України може повернутися до питання строків звернення до суду з цим позовом та вирішити питання про залишення позовної заяви без розгляду.

Адміністративний позов подано з додержанням вимог ст. 160, 161, 172 Кодексу адміністративного судочинства України.

Згідно з правилами ст. 19 КАС України (предметна юрисдикція) та ст. 25-27 КАС України (територіальна юрисдикція), справа підсудна Львівському окружному адміністративному суду.

Підстав для повернення чи відмови у відкритті провадження у справі (на стадії відкриття) не встановлено.

Відповідно до ч. 1 ст. 12 Кодексу адміністративного судочинства України адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного).

Загальне позовне провадження призначене для розгляду справ, які через складність чи інші обставини не доцільно розглядати у спрощеному позовному провадженні (ч. 3 ст. 12 Кодексу адміністративного судочинства України).

При вирішенні питання про розгляд справи за правилами спрощеного або загального провадження суд враховує умови, передбачені ч. 3 ст. 257 Кодексу адміністративного судочинства України, в сукупності.

Отже, з врахуванням характеру спірних правовідносин, обсягу поданих доказів, суд вважає можливим прийняти позовну заяву до розгляду та відкрити провадження у справі за правилами загального позовного провадження.

Керуючись ст.ст. 12, 19, 49, 154, 160-161, 171, 248, ч. 3 ст. 257, пп. 15.5 п. 15 розділу VІІ Перехідні положення Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, -

у х в а л и л а:

1. Причини пропуску строку звернення до суду Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг визнати поважними та поновити строк звернення до суду із цим позовом.

2. Прийняти позовну заяву до розгляду та відкрити провадження в адміністративній справі.

3. Призначити справу до розгляду за правилами загального позовного провадження.

4. Призначити підготовче засідання на 07 червня 2018 року о 14:00 год. в приміщенні Львівського окружного адміністративного суду (м. Львів, вул. Чоловського, 2, 1 поверх, зал засідань № 9).

5. Підготовче засідання проводитиметься судом у складі судді Качур Р.П. одноособово.

6. Позивачу надати суду належним чином засвідчені копії повідомлень про вручення поштової кореспонденції відповідачу (або конвертів з відмітками відділень поштового зв'язку причин неможливості вручення) усієї кореспонденції, яка йому скеровувалась у рамках цієї адміністративної справи, в тому числі і позовної заяви.

7. Відповідачу надати суду:

- належним чином засвідчені копії усіх документів на спростування позовних вимог;

- відзив на позовну заяву протягом п'ятнадцяти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі.

Вимоги до змісту та форми відзиву на позовну заяву передбачено у ст. 162 Кодексу адміністративного судочинства України, зокрема, до такого в т.ч. додаються документи, що підтверджують надіслання (надання) відзиву і доданих до нього доказів іншим учасникам справи.

У разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами (ч. 6 ст. 162 Кодексу адміністративного судочинства України).

8. Позивач має право подати до суду відповідь на відзив, а відповідач - заперечення, у п'ятиденний строк з дня отримання відзиву чи заперечення, з врахуванням приписів ст. 163-164 Кодексу адміністративного судочинства України.

9. Заяви по суті справи (відзив на позовну заяву, відповідь на відзив, заперечення, пояснення) повинні бути подані (завчасно надіслані) до канцелярії Львівського окружного адміністративного суду (79018,м. Львів, вул. Чоловського, 2) у встановлені у цій ухвалі строки, з наданням доказів надіслання таких іншим учасникам справи.

10. Учасники справи можуть отримати інформацію по справі на офіційному веб - порталі судової влади України за адресою http://adm.lv.court.gov.ua/sud1370/, в розділі Стан розгляду справи .

11. Копію ухвали надіслати учасникам справи.

12. Ухвала суду набирає законної сили законної сили з моменту її підписання суддею та не може бути оскаржена, крім з підстав порушення правил підсудності. Заперечення на ухвалу можуть бути включені до апеляційної скарги на рішення суду.

В частині порушення правил підсудності така може бути оскаржена у п'ятнадцятиденний строк з дати її ухвалення до Львівського апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд.

Суддя Качур Р.П.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.05.2018
Оприлюднено21.05.2018
Номер документу74072200
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/1982/18

Ухвала від 16.03.2021

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

Ухвала від 21.01.2021

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

Ухвала від 29.09.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

Рішення від 29.11.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

Ухвала від 11.10.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

Ухвала від 16.05.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні