ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
01 листопада 2017 р. Справа № 804/4693/17 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
Головуючого судді ОСОБА_1, розглянувши в порядку письмового провадження у місті Дніпрі адміністративну справу за адміністративним позовом ОСОБА_2 до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень - рішень,-
ВСТАНОВИВ :
21 липня 2017 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов ОСОБА_2 до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень - рішень від 11.04.2017 №4316-1301 ( форми "Ф"), від 10.04.2017 №1291-1301 ( форми "Ф"), від 10.04.2017 №1290-1301 ( форми "Ф"), від 11.04.2017 №2554-1301 (форми "Ф").
В обґрунтування позову позивачем зазначено, що він категорично не погоджується із сумами податкового зобов'язання, вказаними в оскаржуваних податкових повідомленнях - рішеннях з таких підстав. Під час винесення податкових повідомлень - рішень від 11.04.2017 №4316-1301 (форми "Ф"), від 10.04.2017 №1291-1301 (форми "Ф"), від 10.04.2017 №1290-1301 (форми "Ф"), податковим органом не було враховано коефіцієнтів, встановлених для визначення орендної плати рішеннями Шевченківської, Лошкарівської та Криничуватської сільської ради Нікопольського району та необґрунтовано застосовано при обрахунку орендної плати максимальну ставку у розмірі 3% від нормативної грошової оцінки. Податкове повідомлення-рішення від 11.04.2017 №2554-1301 також є протиправним, оскільки Головним управління ДФС у Дніпропетровській області неправомірно збільшену суму орендної плати позивача за земельну ділянку на території Павлопільської сільської ради, яка визначена за результатами аукціону на 1,2 - коефіцієнт індексації за 2015 рік, 1 - коефіцієнт індексації грошової оцінки за 2016 рік. Однак позивач вказав, що вказана сума індексації не підлягає застосуванню, оскільки вона визначена на конкурентних засадах та є більшою ніж плата, розрахована на підставі нормативної грошової оцінки.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 07.08.2017 відкрито провадження по адміністративній справі №804/4693/17 та призначено її до розгляду в судовому засіданні на 17.08.2017. Останнє судове засідання було призначено на 01 листопада 2017 року.
Відповідач заперечив проти позову та надіслав до суду письмові заперечення, в яких зазначив, що згідно договорів оренди нормативна грошова оцінка одиниці площі ріллі становить: по Шевченківській сільській раді Нікопольського району - 17498,19 грн за 1 га; по Лошкарівській сільській раді Нікопольського району - 17683,62 грн за 1 га; по Криничуватській сільській раді Нікопольського району - 18869,27 грн за 1 га; по Павлопільській сільській раді Нікопольського району - 33607,15 грн за 1 га.. Ставка земельного податку відповідно рішення сільських рад по Шевченківській та Криничуватській сільських радах складає 3% від нормативної грошової оцінки, по Лошкарівській сільській раді - 0, 5%.
Сума орендної плати з фізичних за земельні ділянки:
- по Шевченківській сільській раді становить 41090,12 грн. (52,2251 х 17498,19 х 1,249 х 1,2 х 1 х 3%, де 52,2251 - площа земельної ділянки, 17498,19 - нормативно грошова оцінка, 1,249 - 1 коефіцієнт індексації за 2014 рік, 1,2 - коефіцієнт індексації за 2015 рік, 1 - коефіцієнт індексації грошової оцінки за 2016 рік, 3% -ставка земельного податку);
- по Лошкарівській сільській раді 2112,43 грн. (15,9403 х 17683,63 х 1,249 х 1,2 х 1 х 0,5%, де 15,9403- площа земельної ділянки, 17683,63 - нормативно грошова оцінка, 1,249 - коефіцієнт індексації за 2014 рік, 1,2 - коефіцієнт індексації за 2015 рік, 1 - коефіцієнт індексації грошової оцінки за 2016 рік, 0,5% - ставка земельного податку);
- по Криничуватській сільській раді становить 65558,88 грн. (77,2701х 18 869,27 х 1,249 х 1,2 х 1 х 3%, де 77,2701- площа земельної ділянки, 18 869,27 -нормативна грошова оцінка, 1,249 - коефіцієнт індексації за 2014 рік, 1,2 - коефіцієнт індексації за 2015 рік, 1 - коефіцієнт індексації грошової оцінки за 2016 рік, 3% - ставка земельного податку);
- по Павлопільській сільській раді становить 41740,12 грн. (34783,43 х 1,2 х 1, де 34783,43 грн. - аукціонна сума орендної плати відповідно до Протоколу №04/04 земельних торгів у розмірі аукціону з продажу права оренди земельної ділянки від 24.05.2015, 1,2 - коефіцієнт .індексації за 2015 рік, 1 - коефіцієнт індексації грошової оцінки за 2016 рік).
Згідно з вимогами Податкового кодексу України ГУ ДФС у Дніпропетровській області проведено нарахування ОСОБА_2 зобов'язання з орендної плати за 2017 рік та винесені податкові повідомленні: від 11.04.2017 №4316-1301 про визначення орендної плати з фізичних осіб у сумі 41090,12 грн.; від 10.04.2017 №1291-1301 про визначення орендної плати з фізичних осіб у сумі 2112,43 грн. від 10.04.2017 №1290-1301 про визначення орендної плати з фізичних осіб у 65558,88 грн. від 11.04.2017 №2554-1301 про визначення орендної плати з фізичних осіб у сумі 41740,12 грн.
У судове засіданні 01 листопада 2017 року представник позивача не з'явився, про дату час та місце розгляду справи повідомлений належним чином, що підтверджується наявними в матеріалах справи документами.
Представник відповідача у судове засідання 01 листопада 2017 року не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином, що підтверджується матеріалами справи.
Відповідно до частини 4 статті 122 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), особа, яка бере участь у справі, має право заявити клопотання про розгляд справи за її відсутності. Якщо таке клопотання заявили всі особи, які беруть участь у справі, судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.
Згідно ч. 6 ст. 128 КАС України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
З огляду на викладене, суд дійшов висновку про можливість розгляду справи за відсутності сторін у порядку письмового провадження.
Суд, дослідивши матеріали справи, з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується адміністративний позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду і вирішення справи по суті, проаналізувавши на підставі фактичних обставин справи застосування норм матеріального та процесуального права, вважає позовні вимоги такими, що підлягають частковому задоволенню з таких підстав.
Судом встановлено, що між Головним управлінням Держземагенства у Дніпропетровській області (орендодавець) та ОСОБА_2 укладено договори оренди наступних земельних ділянок:
- від 28.03.2014 №28/03/14/3-ДО на території Шевченківської сільської ради Нікопольського району, кадастровий номер 1222986900:01:004:0041 загальною площею 52,2251 га, договір зареєстрований у реєстраційній службі Нікопольського міського районного управління юстиції Дніпропетровській області 25.04.2014 №5489521;
- договір від 28.03.2014 №28/03/14/1-ДО на території Лошкарівської сільської ради Нікопольського району кадастровий номер 1222983400:01:001:0019, загальною площею 15,9403 га (рілля), договір зареєстрований у реєстраційній службі Нікопольського міського районного управління юстиції Дніпропетровській області 24.05.2014 №5795660;
- договір від 28.03.2014 №28/03/14/2-ДО на території Криничуватської сільської ради Нікопольського району, кадастровий номер 1222982800:01:004:0001, загальною площею 77,2701 га, договір зареєстрований у Реєстраційній службі Нікопольського міського районного управління юстиції Дніпропетровській області 25.04.2014 за №5523639;
- від 24.02.2015 №24/02/15/1-ДО на території Павлопільської сільської ради Нікопольського району, кадастровий номер 1222985000:01:004:0993, загальною площею 30,9972 га, який зареєстрований у реєстраційній службі Нікопольського міського районного управління юстиції Дніпропетровській області 02.03.2015 №8933606.
Згідно вказаних договорів оренди нормативна грошова оцінка одиниці площі ріллі становить:
- по Шевченківській сільській раді Нікопольського району - 17 498,19 грн за 1 га;
- по Лошкарівській сільській раді Нікопольського району - 17 683,62 грн за 1 га;
- по Криничуватській сільській раді Нікопольського району - 18 869,27 грн за 1 га;
- по Павлопільській сільській раді Нікопольського району - 33 607,15 грн за 1 га.
ГУ ДФС у Дніпропетровській області проведено нарахування ОСОБА_2 грошового зобов'язання з орендної плати за 2017 рік та винесені податкові повідомленні повідомлення - рішення:
- від 11.04.2017 №4316-1301 (форми "Ф") про визначення орендної плати з фізичних осіб у сумі 41090,12 грн.; сума орендної плати з фізичних осіб відповідачем розрахована за земельну ділянку на території Шевченківської сільської ради наступним чином: (52,2251 х 17498,19 х 1,249 х 1,2 х 1 х 3%, де 52,2251 - площа земельної ділянки, 17498,19 - нормативна грошова оцінка, 1,249 - коефіцієнт індексації за 2014 рік, 1,2 - коефіцієнт індексації за 2015 рік, 1 - коефіцієнт індексації грошової оцінки за 2016 рік, 3% - ставка земельного податку);
-від 11.04.2017 №1291-1301 (форми Ф") про визначення орендної плати з фізичних осіб у сумі 2112,43 грн.; сума орендної плати з фізичних осіб відповідачем розрахована за земельну ділянку на території Лошкарівської сільської ради розрахована наступним чином (15,9403 х 17683,63 х 1,249 х 1,2 х 1 х 0,5%, де 15,9403- площа земельної ділянки, 17683,63 - нормативна грошова оцінка, 1,249 - коефіцієнт індексації за 2014 рік, 1,2 - коефіцієнт індексації за 2015 рік, 1 - коефіцієнт індексації грошової оцінки за 2016 рік, 0,5% - ставка земельного податку);
-від 11.04.2017 №1290-1301 ( форми "Ф") про визначення орендної плати з фізичних осіб у сумі 65558,88 грн.; сума орендної плати з фізичних осіб відповідачем розрахована за земельну ділянку на території Криничуватської сільської ради наступним чином: (77,2701х 18 869,27 х 1,249 х 1,2 х 1 х 3%, де 77,2701- площа земельної ділянки, 18 869,27 - нормативно грошова оцінка, 1,249 - коефіцієнт індексації за 2014 рік, 1,2 - коефіцієнт індексації за 2015 рік, 1 - коефіцієнт індексації грошової оцінки за 2016 рік, 3% - ставка земельного податку);
- від 11.04.2017 №2554-1301 ( форми "Ф") про визначення орендної плати з фізичних осіб у сумі 41740,12 гривень сума орендної плати з фізичних осіб відповідачем за земельну ділянку на території Павлопільської сільської ради розрахована наступним чином: (34783,43 х 1,2 х 1, де 34783,43 грн. - аукціонна сума орендної плати відповідно до Протоколу №04/04 земельних торгів у формі аукціону з продажу права оренди земельної ділянки від 24.05.2015, 1,2 - коефіцієнт індексації за 2015 рік, 1 - коефіцієнт індексації грошової оцінки за 2016 рік).
З наведеного видно, що ставка земельного податку відповідачем за земельні ділянки на території Шевченківської та Криничуватської сільських радах розрахована на рівні 3 % від нормативної грошової оцінки, по Лошкарівській сільській раді - 0, 5%.
Статтею 206 Земельного кодексу України передбачено, що використання землі в Україні є платним. Об'єктом плати за землю є земельна ділянка. Плата за землю справляється відповідно до закону.
Відносини, пов'язані з орендою землі, регулюються Земельним та Цивільним кодексами України, Законом України від 6 жовтня 1998 року № 161 Про оренду землі (далі Закон № 161), іншими законами України та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них, а також договором оренди.
Договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов'язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимогам земельного законодавства (ст. 13 Закону № 161). Зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін (ст. 30 Закону №161).
Орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності - обов'язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою (пп. 14.1.136 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України).
У відповідності до положень ст. 288 Податкового кодексу України підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.
Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які укладають договори оренди землі, повинні до 1 лютого подавати контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний контролюючий орган про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни.
Форма надання інформації затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики.
Договір оренди земель державної і комунальної власності укладається за типовою формою, затвердженою Кабінетом Міністрів України.
Платником орендної плати є орендар земельної ділянки.
Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду.
Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.
Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу:
не може бути меншою розміру земельного податку, встановленого для відповідної категорії земельних ділянок на відповідній території;
не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки.
може перевищувати граничний розмір орендної плати, встановлений у підпункті 288.5.2, у разі визначення орендаря на конкурентних засадах.
для пасовищ у населених пунктах, яким надано статус гірських, не може перевищувати розміру земельного податку.
для баз олімпійської, паралімпійської та дефлімпійської підготовки, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України, не може перевищувати 0,1 відсотка нормативної грошової оцінки.
Плата за суборенду земельних ділянок не може перевищувати орендної плати.
Податковий період, порядок обчислення орендної плати, строк сплати та порядок її зарахування до бюджетів застосовується відповідно до вимог статей 285-287 цього розділу.
Статтею 289 Податкового кодексу України для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.
Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин здійснює управління у сфері оцінки земель та земельних ділянок.
Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин за індексом споживчих цін за попередній рік щороку розраховує величину коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель, на який індексується нормативна грошова оцінка сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення за станом на 1 січня поточного року, що визначається за формулою:
Кi = І:100,
де І - індекс споживчих цін за попередній рік.
У разі якщо індекс споживчих цін перевищує 115 відсотків, такий індекс застосовується із значенням 115.
Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель.
Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації не пізніше 15 січня поточного року забезпечують інформування центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, і власників землі та землекористувачів про щорічну індексацію нормативної грошової оцінки земель.
Згідно положень ст.274 ПК України ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі не більше 3 відсотків від їх нормативної грошової оцінки, для земель загального користування - не більше 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки, а для сільськогосподарських угідь - не менше 0,3 відсотка та не більше 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки.
У відповідності до положень п. 286.1 та п. 286.5 ст. 286 ПК України підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.
Центральні органи виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері земельних відносин та у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, у сфері будівництва щомісяця, але не пізніше 10 числа наступного місяця, а також за запитом відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням земельної ділянки подають інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Нарахування фізичним особам сум податку проводиться контролюючими органами (за місцем знаходження земельної ділянки), які надсилають (вручають) платникові за місцем його реєстрації до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку за формою, встановленою у порядку, визначеному статтею 58 цього Кодексу.
В матеріалах справи містяться рішення органів місцевого самоврядування, якими визначені ставки плати за землю на відповідних територіях на 2017 рік.
Так, згідно рішення Криничуватської сільської ради Нікопольського району Дніпропетровської області від 21.02.2017 №135-18/VІІ вставлено, що річна ставка орендної плати за землю по Криничуватській сільській раді для сільськогосподарських угідь (рілля) для фізичних осіб становить 0,3 % від нормативної грошової оцінки.
Згідно рішення Лошкарівської сільської ради Нікопольського району Дніпропетровської області від 24.01.2017 №104-17/VІІ вставлено, що річна ставка земельного податку за земельні ділянки на території Лошкарівської сільської ради для ведення фермерського господарства для сільськогосподарських угідь для фізичних осіб становить 0,5 % від нормативної грошової оцінки.
Представником позивача у Міськрайонному управлінні у Нікопольському районі та м.Нікополі Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області отримано витяги з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 13.10.2017 б/н, згідно якого нормативна грошова оцінка за земельну ділянку на території Лошкарівської сільської ради станом на 01.01.2017 становить 295045,58 грн. х 0,5% ставка земельного податку = 1475,23 грн., з урахуванням чого, суд доходить висновку, що податкове повідомлення рішення від 10.04.2017 №1291-1301 є протиправним та підлягає скасуванню в частині суми податкового зобов'язання за платежем: орендна плата з фізичних осіб у розмірі 637 грн.20 коп.
Згідно витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 13.10.2017 б/н, нормативна грошова оцінка за земельну ділянку на території Криничуватської сільської ради станом на 01.01.2017 становить 2323357,85 грн. х 0,3 %- ставка згідно рішення Криничуватської сільської ради Нікопольського району Дніпропетровської області від 21.02.2017 №135-18/VІІ.
Таким чином, сума орендної плати становить 6970,07 грн., з урахуванням чого, суд доходить висновку, що податкове повідомлення рішення від 10.04.2017 №1290-1301 (форми "Ф") є протиправним та підлягає скасуванню в частині суми 58588,8 грн.
Стосовно рішення Шевченківської сільської ради Нікопольського району Дніпропетровської області від 11.07.2017 №166-15/VІІ Про затвердження ставок земельного податку , то з його змісту судом встановлено, що ним визначено ставки земельного податку за земельні ділянки на території Шевченківської сільської ради на 2018 рік, з урахування чого вказане рішення не може бути взяте до уваги судом, оскільки спірне податкове повідомлення - рішення винесено відповідачем 11.04.2017, та ним визначено грошове зобов'язання ОСОБА_2 з орендної плати на 2017 рік.
Відповідачем надано рішення Шевченківської сільської ради Нікопольського району Дніпропетровської області від 09.02.2017 №109-11/VІІ Про внесення змін до рішення сільської ради №51-07/VІІ від 07.07.2016 Про затвердження ставок земельного податку та орендної плати за земельну ділянку згідно з яким, ставка орендної плати на за землі сільськогосподарського призначення для ведення товарного сільськогосподарського виробництва становить не менше 3,0% від нормативної грошової оцінки (додаток №2 до рішення). Однак, посилання відповідача на вказаний додаток №2 до означеного рішення є помилковим, оскільки ним затверджено ставки орендної плати за земельні ділянки надані для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, у той час, як свідчать матеріали справи, позивачу земельна ділянка кадастровий номер 1222986900:01:004:0041 надана для ведення фермерського господарства (рілля). Тому, така ставка орендної плати за положеннями ст. 274 ПК України не може перевищувати 1 відсоток від їх нормативної грошової оцінки.
За наведених обставин, податковим органом при обрахуванні ОСОБА_2 орендної плати на 2017 рік за земельну ділянку кадастровий номер 1222986900:01:004:0041 було помилково застосовано ставку 3% від нормативної грошової оцінки, а тому розрахунок відповідача (52,2251 х 17498,19 х 1,249 х 1,2 х 1 х 3%, де 52,2251 - площа земельної ділянки, 17498,19 - нормативна грошова оцінка, 1,249 - коефіцієнт індексації за 2014 рік, 1,2 - коефіцієнт індексації за 2015 рік, 1 - коефіцієнт індексації грошової оцінки за 2016 рік, 3% - ставка земельного податку) не є вірним.
Отже, податкове повідомлення - рішення від 11.04.2017 №4316-1301 про визначення орендної плати з фізичних осіб у сумі 41090,12 грн. є неправомірним, а тому підлягає скасуванню судом.
У відповідності до ст. 135 Земельного кодексу України земельні торги проводяться у формі аукціону, за результатами проведення якого укладається договір купівлі-продажу, оренди, суперфіцію, емфітевзису земельної ділянки з учасником (переможцем) земельних торгів, який запропонував найвищу ціну за земельну ділянку, що продається, або найвищу плату за користування нею, зафіксовану в ході проведення земельних торгів.
Продаж земельних ділянок державної чи комунальної власності або прав на них (оренди, суперфіцію, емфітевзису) здійснюється виключно на земельних торгах, крім випадків, встановлених частинами другою , третьою статті 134 цього Кодексу.
Згідно ст.21 Закону України Про оренду землі орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою згідно з договором оренди землі.
Розмір, умови і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України.
Обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням індексів інфляції, якщо інше не передбачено договором оренди.
Умовами договору оренди землі від 24.02.2015 №24/02/15/1-ДО визначено, що обчислення розміру орендної плати за земельну ділянку державної власності здійснюється з урахуванням індексу інфляції (п.5.1. Договору).
Розмір орендної плати переглядається після набрання чинності грошової оцінки земельної ділянки один раз на рік та у разі, зокрема, зміни розмірів земельного податку, підвищення цін і тарифів, зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством; змін нормативної грошової оцінки земельної ділянки (п.5.3 Договору).
За наведених обставин, індексація орендної плати за користування земельною ділянкою, кадастровий номер 1222985000:01:004:0993, загальною площею 30,9972 га, на території Павлопільської сільської ради Нікопольського району прямо визначена умовами договору оренди від 24.02.2015 №24/02/15/1-ДО, а отже податкове повідомлення-рішення від 11.04.2017 №2554-1301 ( форми "Ф") Головного управління ДФС у Дніпропетровській області про визначення ОСОБА_2 орендної плати з фізичних осіб у сумі 41740,12 грн., з урахуванням коефіцієнту індексації за 2015, 2016 роки є правомірним та скасуванню не підлягає.
За наведених обстав, заявлені позовні вимоги є обгрунтованими та такими, що підлягають частковому задоволенню судом.
Згідно з ч. 3 ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо адміністративний позов задоволено частково, судові витрати, здійснені позивачем, присуджуються йому відповідно до задоволених вимог, а відповідачу - відповідно до тієї частини вимог, у задоволенні яких позивачу відмовлено.
Керуючись ст. ст. 94, 122, 128, 158 - 163, 167, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов ОСОБА_2 до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень - рішень задовольнити частково.
Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення Головного управління ДФС у Дніпропетровській області від 10.04.2017 №1291-1301 ( форми "Ф") в частині визначення суми податкового зобов'язання за платежем: орендна плата з фізичних осіб у розмірі 637 грн. 20 коп.
Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення Головного управління ДФС у Дніпропетровській області від 10.04.2017 № 1290-1301 ( форми "Ф") в частині суми податкового зобов'язання за платежем: орендна плата з фізичних осіб у розмірі 58588,8 грн.
Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення Головного управління ДФС у Дніпропетровській області від 11.04.2017 № 4316-1301 ( форми "Ф").
У задоволенні решти заявлених позовних вимог відмовити повністю.
Стягнути з Головного управління ДФС у Дніпропетровській області за рахунок бюджетних асигнувань на користь ОСОБА_2 (і.к. НОМЕР_1) судові витрати з оплати судового збору у розмірі 1003 (одна тисяча три) грн. 16 коп.
Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги через Дніпропетровський окружний адміністративний суд з одночасним направленням копії апеляційної скарги особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі складення постанови у повному обсязі, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна, скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
У разі якщо справа розглядалась судом за місцезнаходженням суб'єкта владних повноважень і він не був присутній у судовому засіданні під час проголошення судового рішення, але його було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо у суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Постанова суду набирає законної сили відповідно до вимог ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя ОСОБА_1
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.11.2017 |
Оприлюднено | 23.05.2018 |
Номер документу | 74129909 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Царікова Олена Василівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Царікова Олена Василівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Царікова Олена Василівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Царікова Олена Василівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Царікова Олена Василівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні