Рішення
від 22.05.2018 по справі 804/1732/18
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 травня 2018 року Справа № 804/1732/18 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

Головуючого суддіЦарікової О.В., секретаря судового засіданняБезрученко К.В. за участі: представника позивача представника відповідача Ямкового В.Ф., Мішури Р.Р., розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпрі адміністративну справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Завод покрівельних матеріалів" до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області про скасування податкового повідомлення - рішення від 07.11.2017 №0041351203 (форми "Р").

ВСТАНОВИВ:

05 березня 2018 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю "Завод покрівельних матеріалів" до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення - рішення від 07.11.2017 №0041351203 (форми "Р").

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідачем неправомірно винесено податкове повідомлення - рішення від 07.11.2017 № 0041351203 (форми "Р"), за яким підприємству збільшено податок на додану вартість на суму у розмірі 85017,50 грн., оскільки податкові накладні від 26.07.2017 №347, від 20.07.2017 №336, від 20.07.2017 №332, від 19.07.2017 №330, від 19.07.2017 №362, від 17.07.2017 №353, від 17.07.2017 №323, які було направлено для реєстрації до ЄРПН, не були зареєстровані податковим органом. Відтак, вказані податкові накладні, що не зареєстровані в ЄРПН, не створили для підприємства жодних правових наслідків, у зв'язку з чим у підприємства відсутні законні підстави для включення сум по ним до податкової звітності, а у податкового органу відсутні підстави для збільшення ТОВ "Завод покрівельних матеріалів" грошових зобов'язань з ПДВ за вказаними податковими накладними.

Відповідач надав відзив на адміністративний позов, в якому зазначив, що ТОВ "Завод покрівельних матеріалів" було складено та направлено на реєстрацію в ЄРПН податкові накладні від 26.07.2017 №347, від 20.07.2017 №336, від 20.07.2017 №332, від 19.07.2017 №330, від 19.07.2017 №362, від 17.07.2017 №353, від 17.07.2017 №323 на суму ПДВ - 68013,68 грн. Проте, платником податків до складу податкових зобов'язань податкової декларації з ПДВ за липень 2017 не було включено суми ПДВ по вказаним податковим накладним, що є порушенням п. 185.1 ст.185, п.187. ст.187 Податкового кодексу України та, в свою чергу, призвело до заниження податкових зобов'язань у липні 2017 року на суму у розмірі 68013,68 грн.. За таких обставин, податкове повідомлення-рішення від 07.11.2017 №0041351203 (форми "Р") є правомірним, а тому у суду відсутні підстави для його скасування.

Представник позивача надав відповідь на відзив, де вказав, що у підприємства не виникло обов'язку щодо включення податкових накладних, реєстрація яких в ЄРПН не відбулася, оскільки замість них по постачанню товарів на користь своїх контрагентів підприємством зареєстровано податкові накладні: від 26.07.2017 №367 замість накладної від 26.07.2017 №347; від 20.07.2017 №364 замість накладної від 20.07.2017 №336; зареєстрована від 20.07.2017 №363 замість накладної від 20.07.2017 №332; зареєстровано від 19.07.2017 №365 замість 19.07.2017 №330 та № 362; зареєстрована від 17.07.2017 №361 замість від 17.07.2017 №353; накладна від 17.07.2017 №323 також не була зареєстрована. Позивач вважає, що фактично за поставлені товари в адресу покупців позивачем було здійснено нарахування грошових зобов'язань з ПДВ на підставі податкових накладних, реєстрація яких проведена в ЄРПН.

Представником відповідача надані пояснення (вх.23056/18 від 11.05.2018), в яких зазначено, що реєстрацію податкових накладних від 26.07.2017 №347, від 20.07.2017 №336, від 20.07.2017 №332, від 19.07.2017 №330, від 19.07.2017 №362, від 17.07.2017 №353, від 17.07.2017 №323 зупинено, у зв'язку із системою моніторингу критеріїв оцінки ризиків, що підтверджується квитанціями №1 до вказаних податкових накладних. До того ж, позивач мав можливість подати до ДФС повідомлення про помилковість реєстрації означених накладних для отримання можливості зареєструвати розрахунки коригування та виправити власні помилки.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 12.03.2018 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі №804/1732/18. Розгляд справи призначено за правилами загального позовного провадження. Підготовче засідання призначено на 23 квітня 2018 року.

У судовому засіданні 23.04.2018 судом відкладено розгляд справи на 18.05.2018.

У судовому засідання 18.05.2018 закрито підготовче провадження, справу призначено до розгляду по суті в судовому засіданні на 22.05.2018.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав в повному обсязі, просив суд задовольнити адміністративний позов.

Представник відповідача в судовому засіданні проти позовних вимог заперечив, просив суд відмовити в задоволенні позову.

Суд, дослідивши матеріали справи, з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується адміністративний позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду і вирішення справи по суті, проаналізувавши на підставі фактичних обставин справи застосування норм матеріального та процесуального права, вважає позовні вимоги такими, що не підлягають задоволенню з наступних підстав.

Судом встановлено, що Головним управлінням ДФС у Дніпропетровській області проведено камеральну перевірку даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість ТОВ "Завод покрівельних матеріалів" (і.к. 40882738) за липень 2017 року, результати якої оформлені актом від 20.09.2017 №12694/04-36-12-03/40882738.

У висновках акту вказано, що ТОВ "Завод покрівельних матеріалів" занижено суми податкового зобов'язання, заявленого у податковій декларації за липень 2017 року, в результаті чого збільшено суму податкового зобов'язання, що підлягає сплаті платником до бюджету на суму у розмірі 68014 грн. Враховуючи вищевикладене, на підставі акта камеральної перевірки Головним управлінням ДФС у Дніпропетровській області винесено податкове повідомлення-рішення від 07.11.2017 № 0041351203 (форми "Р"), за яким підприємству збільшено податок на додану вартість на суму у розмірі 85017,50 грн.,з яких: основний платіж - 68014,00 грн. та штрафні (фінансові) санкції - 17003,50 грн.

Як видно з акта перевірки, ТОВ "Завод покрівельних матеріалів" у липні 2017 року складено та направлено до ЄРПН податкові накладні з постачання товарів/послуг на загальну суму ПДВ - 484660,26 грн. Проте, платником до складу податкових зобов'язань податкової декларації з ПДВ за липень 2017 року включено податкові накладні лише на суму ПДВ - 416647 грн., тобто, податкові накладні на суму ПДВ - 68013,68 грн. до складу податкових зобов'язань не віднесено, що є порушення норм Податкового кодексу України, зокрема, п. 185.1 ст.185, п.187.1 ст.187, п.201.10 ст. 201 Податкового кодексу України, що в свою чергу призвело до заниження податкових зобов'язань з ПДВ у липні 2017 на 68013,68 грн.

Згідно пункту 187.1 статті 187 Податкового кодексу України (далі - ПК України), датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податкові період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документ що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Пунктом 201.1 статті 201 Податкового кодексу України, визначено, що на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) у встановлений цим Кодексом термін.

Податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс) (пункт 201.7 статті 201 Податкового кодексу України).

Судом встановлено, що ТОВ "Завод покрівельних матеріалів" було виписано наступні податкові накладні:

від 26.07.2017 року №347 на загальну суму 2426,16 грн. в т.ч. ПДВ 404,36 грн. виписана на адресу ТОВ "УКС-ТІАРА";

від 20.07.2017 року №336 на загальну суму 13756,18 грн. в т.ч. ПДВ 2292,70 грн. виписана на адресу ПП "РЕКЛАМНЕ АГЕНСТВО ЄВГЕНІЯ ПЛЮС";

від 20.07.2017 року №332 на загальну суму 36040,50 грн. в т.ч. ПДВ 6006,75 грн. виписана на адресу ВКП "ГИРГИС";

від 19.07.2017 року №330 на загальну суму 128912,80 грн. в т.ч. ПДВ 21485,46 грн. виписана на адресу ТОВ АГРОФІРМА "ЗОРЯ";

від 19.07.2017 року №362 на загальну суму 128912,80 грн. в т.ч. ПДВ 21485,46 грн. виписана на адресу ТОВ АГРОФІРМА "ЗОРЯ";

від 17.07.2017 року №353 на загальну суму 12960,00 грн. в т.ч. ПДВ 2160,00 грн. виписана на адресу НВК "АГРО-ЦЕНТР";

від 17.07.2017 року №323 на загальну суму 85073,70 грн. в т.ч. ПДВ 14178,95 грн. виписана на адресу НВК "АГРО-ЦЕНТР".

Означені податкові накладні не віднесено до податкових зобов'язань декларації з ПДВ за липень 2017 року.

Як встановлено судом, податкові накладні від 26.07.2017 №347, від 20.07.2017 №336, від 20.07.2017 №332, від 19.07.2017 №330, від 19.07.2017 №362, від 17.07.2017 №353, від 17.07.2017 №323 - прийняті, реєстрацію було зупинено та зазначено про невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно коду УКТ ЗЕД, запропоновано платнику надати пояснення та копії документів, достатніх для реєстрації податкових накладних, що підтверджується квитанціями №1, які містяться в матеріалах справи.

Згідно до п. 201.10 ст. 201 ПК України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Відповідно до пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних" №1246 від 29.12.2010 (далі- Порядок №1246), податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Відповідно до пункту 12 Порядку №1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов'язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Згідно з п. 13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Аналогічні приписи містить підпункт 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 ПК України, згідно яких реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

Відповідно до підпункту 201.16.1. пункту 201.16 статті 201 ПК України, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію (їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Як видно з матеріалів справи позивачем були складені податкові накладні:

- №347 від 26.07.2017 року на загальну суму 2426,16 грн. в т.ч. ПДВ 404,36 грн. виписана на адресу ТОВ "ЕКС-ТІАРА", та податкова накладна №367 від 26.07.2017 року на загальну суму 2426,16 грн. в т.ч. ПДВ 404,36 грн. виписана на адресу ТОВ "ЕКС-ТІАРА".

26.07.2017 року податкова накладна від 26.07.2017 року № 367 була зареєстрована податковим органом, а реєстрація накладної від 26.07.2017 року № 347 не проведена.

- №336 від 20.07.2017 року на загальну суму 13756,18 грн. в т.ч. ПДВ 2292,70 грн. виписана на адресу ПП "РЕКЛАМНЕ АГЕНСТВО ЄВГЕНІЯ ПЛЮС", та податкова накладна №364 від 20.07.2017 року на загальну суму 13756,18 грн. в т.ч. ПДВ 2292,70 грн. виписана на адресу ПП "РЕКЛАМНЕ АГЕНСТВО ЄВГЕНІЯ ПЛЮС";

20.07.2017 року податкова накладна від 20.07.2017 року № 364 була зареєстрована податковим органом, а реєстрація накладної від 20.07.2017 року № 336 не проведена.

- №332 від 20.07.2017 року на загальну суму 36040,50 грн. в т.ч. ПДВ 6006,75 грн. записана на адресу ВКП "ГИРГИС", та податкова накладна №363 від 20.07.2017 року на -загальну суму 36040,50 грн. в т.ч. ПДВ 6006,75 грн. виписана на адресу ВКП "ГИРГИС";

20.07.2017 року податкова накладна від 20.07.2017 року № 363 була зареєстрована податковим органом, а реєстрація накладної від 20.07.2017 року № 332 не проведена;

- №330 від 19.07.2017 року на загальну суму 128912,80 грн. в т.ч. ПДВ 21485,46 грн. виписана на адресу ТОВ АГРОФІРМА "ЗОРЯ", та податкові накладні №362 від 19.07.2017 на загальну суму 128912,80 грн. в т.ч. ПДВ 21485,46 грн. виписана на адресу ТОВ АГРОФІРМА "ЗОРЯ", №365 від 19.07.2017 року на загальну суму 128912,80 грн. в т.ч. ПДВ 1 485,46 грн. виписана на адресу ТОВ АГРОФІРМА "ЗОРЯ";

19.07.2017 року податкова накладна від 19.07.2017 року № 365 була зареєстрована податковим органом, а реєстрація накладних від 19.07.2017 року № 330, №362 не проведена;

- №353 від 17.07.2017 року на загальну суму 12960,00 грн. в т.ч. ПДВ 2160,00 грн. - виписана на адресу НВК "АГРО-ЦЕНТР", та податкова накладна №361 від 17.07.2017 року на загальну суму 12960,00 грн. в т.ч. ПДВ 2160,00 грн. виписана на адресу НВК "АГРО-ЦЕНТР";

17.07.2017 року податкова накладна від 17.07.2017 року № 361 була зареєстрована додатковим органом, а реєстрація накладної від 17.07.2017 року № 353 не проведена;

- №323 від 17.07.2017 року на загальну суму 85073,70 грн. в т.ч. ПДВ 14178,95 грн. виписана на адресу НВК "АГРО-ЦЕНТР", реєстрація якої не проведена.

Таким чином, як вказав позивач, ним в податковій декларації з ПДВ за липень 2017 року включено суми ПДВ, які підтверджені первинними документами та відповідають вимогам податкового законодавства України, всього на суму 416647 грн., що повністю відповідає даним бухгалтерського обліку підприємства та даним ЄРПН по зареєстрованим податковим накладним.

Проте, такі доводи суд відхиляє, з урахуванням такого.

Відповідно до п.200.1 ст.200 ПК України, сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України, визначається як різниця між сумою податкового зобов'язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредит такого звітного (податкового) періоду.

Відповідно до пункту 201.10 ст. 201 ПК України податкова накладна, складена та зареєстрована в ЄРПН платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Відсутність факту реєстрації платником податку - продавцем товарів/послуг податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов'язку включення суми податку на додану вартість, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов'язань за відповідний звітний період.

Форма податкової накладної та Порядок заповнення податкової накладної, затверджені наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 № 1307 (далі - Порядок №1307).

У відповідності до п. 5 Порядку №1307 податкова накладна складається у день виникнення податкових зобов'язань постачальника (продавця), крім випадків, передбачених Податковим кодексом України та цим Порядком.

Податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс) (п.18 Порядку №1307).

У разі здійснення коригування сум податкових зобов'язань, а також у випадку виправлення помилок, допущених при складанні податкової накладної, не пов'язаних із зміною суми компенсації вартості товарів/послуг, відповідно до статті 192 розділу V Податкового кодексу України постачальник (продавець) товарів/послуг складає розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (далі - розрахунок коригування) за формою згідно з додатком 2 до податкової накладної.

Розрахунок коригування складається особами, визначеними відповідно до пункту 1 цього Порядку (п. 21. Порядку №1307).

Порядок складання розрахунку коригування та його реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних аналогічний порядку, передбаченому для податкових накладних, крім випадків, передбачених цим Порядком.

Як вказав Вищий адміністративний суд України в ухвалі від 14.03.2017 у справі №К/800/30260/16 (номер судового рішення в ЄДРСР №65489088) виправлення раніше допущеної помилки у податкових накладних здійснюється шляхом складання розрахунку коригування до цих податкових накладних, а не шляхом реєстрації нової податкової накладної з метою виправлення раніше допущеної помилки.

На підставі аналізу наведених норм, суд зазначає, що позивач не був позбавлений можливості направити коригуючий розрахунок до ЄРПН щодо податкових накладних від 26.07.2017 №347, від 20.07.2017 №336, від 20.07.2017 №332, від 19.07.2017 №330, від 19.07.2017 №362, від 17.07.2017 №353, від 17.07.2017 №323, якщо він вважав, що при їх складанні було допущено помилки (виправити помилки чи визначити зазначені накладні як помилково подані), як це передбачено Порядком №1307, або надати документи, на спростування обставин, зазначених в квитанціях №1, а у разі прийняття Комісією ДФС, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації рішення про відмову в реєстрації перелічених податкових накладних, оскаржити в передбаченому порядку таке рішення у разі незгоди із ним.

За приписами ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

У зв'язку з наведеним та враховуючи приписи п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України, суд вважає, що відповідачем надано достатні докази, які свідчать про те, що оскаржене податкове повідомлення-рішення від 07.11.2017 №0041351203 ( форми "Р") прийнято в межах повноважень податкового органу та у спосіб, що передбачений Конституцією та Законами України, обґрунтовано та правомірно. У той же час, позивач не довів обставин в обґрунтування заявлених позовних вимог, у зв'язку з чим суд дійшов висновку про відсутність підстав для їх задоволення.

Таким чином, позовні вимоги є необгрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню.

Відповідно до ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України, судові витрати з відповідача не стягуються.

Керуючись ст.ст. 139, 194, 205, 242 - 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

У задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Завод покрівельних матеріалів" (49044, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Південна, буд.2-Б, офіс 211, і.к. 40882738) до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (49000, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, 17-а, і.к. 39394856) про скасування податкового повідомлення-рішення від 07.11.2017 № 0041351203 відмовити повністю.

Відповідно до ст. 255 КАС України рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржено до суду апеляційної інстанції протягом тридцяти днів за правилами, встановленими ст.ст. 293, 295-297, пп.15.5 пп.15 п.1 розділу VIІ Перехідних положень КАС України. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Відповідно до ч. 5 ст. 250 КАС України, датою ухвалення судового рішення є дата його проголошення (незалежно від того, яке рішення проголошено - повне чи скорочене). Датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст рішення складений 22 травня 2018 року.

Суддя О.В. Царікова

Дата ухвалення рішення22.05.2018
Оприлюднено23.05.2018
Номер документу74130525
СудочинствоАдміністративне
Сутьскасування податкового повідомлення - рішення від 07.11.2017 №0041351203 (форми "Р

Судовий реєстр по справі —804/1732/18

Ухвала від 19.09.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Постанова від 13.08.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Постанова від 13.08.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 17.07.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 25.06.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 13.06.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Рішення від 22.05.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Царікова Олена Василівна

Рішення від 22.05.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Царікова Олена Василівна

Ухвала від 18.05.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Царікова Олена Василівна

Ухвала від 12.03.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Царікова Олена Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні