Рішення
від 17.05.2018 по справі 804/1942/18
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 травня 2018 року Справа № 804/1942/18 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Захарчук-Борисенко Н.В.

при секретарі - Музиці Я.І.

за участю:

представника позивача - ОСОБА_1,

представника відповідача - ОСОБА_2,

розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами загального позовного провадження у місті Дніпрі адміністративну справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Дніпрогума до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень - рішень, -

ВСТАНОВИВ:

16.03.2018 Товариство з обмеженою відповідальністю Дніпрогума звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовною заявою Головного управління ДФС у Дніпропетровській області, в якій просить:

- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення форми Р від 26.02.2018 року № НОМЕР_1, яким Позивачу донараховано зобов'язання по податку на додану вартість на загальну суму 2 143 924,5 грн. (1429283 грн. - за основним платежем, 714 641, 50 грн. - за штрафними санкціями);

- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення форми Р від 26.02.2018 року № НОМЕР_2, яким позивачу донараховано зобов'язання по податку на прибуток на загальну суму 1506 282 грн. (1157397 грн. - за основним платежем, 348 885 грн. - за штрафними санкціями);

- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення форми В4 , яким Позивачу донараховано 76 710 грн. від'ємного значення з ПДВ.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що позивач вважає оскаржувані податкові повідомлення-рішення протиправними та такими, що підлягають скасуванню, оскільки ґрунтуються на хибних висновках податкового органу про нереальність фінансово-господарських взаємовідносин підприємства позивача з контрагентами у перевіряємий період. Стверджує, що господарські операції з поставки товару були реально вчинені, що підтверджується наявністю належним чином оформлених первинних документів, рухом активів.

Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав, просив позов задовольнити у повному обсязі з урахуванням додаткових письмових пояснень.

Представник відповідача у судовому засіданні проти позовних вимог заперечував, просив в задоволенні позову відмовити. Обґрунтовуючи свою позицію, представник відповідача зазначив, що за результатами перевірки підприємства позивача встановлено безпідставне документальне оформлення нереальних господарських операцій з постачання товарів, первинні документи складено всупереч нормам ч.1 ст. 9 Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні . Наведені в первинних документах відомості не відповідають фактичним обставинам справи та не можуть бути підставою для відображення в бухгалтерському та податковому обліку. З огляду на викладене, представник відповідача вважає, що податкові повідомлення рішення прийняті правомірно та не підлягають скасуванню.

Заслухавши пояснення представників сторін, розглянувши подані документи і матеріали справи, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступні обставини справи.

Судом встановлено, що ГУ ДФС у Дніпропетровській області проведено документальну планову виїзну перевірку ТОВ Дніпрогума з питань податкового законодавства за період з 01.01.2015 р. по 30.09.2017 р., валютного - за період з 01.01.2015 р. по 30.09.2017 р., єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за період з 01.01.2015 р. по 30.09.2017 р.

За результатами перевірки складений акт № 4115/04-36-14-02/33287328 від 30.01.2018 року, яким не підтверджено реальність здійснення господарських операцій між Позивачем та контрагентами за період з 01.01.2015 року по 30.09.2017 року. Так, під час проведення перевірки та проведеного співставлення даних декларацій з податку на прибуток та показників бухгалтерського обліку, встановлено, що ТОВ Дніпрогума :

- завищено фінансовий результат до оподаткування на суму - 1 126457грн., у т. ч.: за 2015 рік у сумі 284 605 грн; за 2016 рік у сумі 554 600 грн., у т.ч. за 1 кв. 2016 у сумі 245 920 грн., за 3 кв. 2016 у сумі 230993 грн., за 4 кв. 2016 у сумі 77 687 грн.; за три кв. 2017 року у сумі 287 252 грн., у т.ч. за 1 кв. 2017 у сумі 4518грн., за 3 кв. 2017 у сумі 282 733 грн.;

- занижено фінансовий результат до оподаткування на суму - 21 535 грн., у т. ч.: за 2 кв. 2016 року у сумі 20 652 грн., за 2 кв. 2017 року у сумі 883 грн.

На підставі висновків акту були винесені оскаржувані податкові повідомлення-рішення:

- форми Р від 26.02.2018 року № НОМЕР_1, яким Позивачу донараховано зобов'язання по податку на додану вартість на загальну суму 2 143 924,5 грн. ( 1 429 283 грн. - за основним платежем, 714 641,5 грн. - за штрафними санкціями);

- форми Р від 26.02.2018 року № НОМЕР_2, яким Позивачу донараховано зобов'язання по податку на прибуток на загальну суму 1 506 282 грн. (1 157 397грн. - за основним платежем, 348 885 грн. - за штрафними санкціями);

- форми В4 від 26.02.2018 року № НОМЕР_3, яким Позивачу донараховано 76 710 грн. від'ємного значення.

Не погодившись з податковими повідомленнями-рішеннями від 26.02.2018 року № НОМЕР_1, № НОМЕР_2, № НОМЕР_3, позивач звернувся до суду з цим адміністративним позовом.

Вирішуючи позовні вимоги, суд зазначає, що відповідно до ст. 67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів регулює Податковий кодексу України, визначаючи, зокрема вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Відповідно до пп. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 Податкового кодексу України (у редакції, що діяла до 01.01.2015) прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом зменшення суми доходів звітного періоду, визначених згідно зі ст.ст. 135-137 цього Кодексу, на собівартість реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг та суму інших витрат звітного податкового періоду, визначених згідно зі ст.ст. 138-143 цього Кодексу, з урахуванням правил, встановлених ст. 152 цього Кодексу.

Згідно з пп. 138.1.1 п. 138.1 ст. 138 Податкового кодексу України витрати операційної діяльності включають собівартість реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг та інші витрати беруться для визначення об'єкта оподаткування з урахуванням пунктів 138.2, 138.11 цієї статті, пунктів 140.2 - 140.5 статті 140, статей 142 і 143 та інших статей цього Кодексу, які прямо визначають особливості формування витрат платника податку; витрати банківських установ.

Відповідно до п. 138.2 ст. 138 Податкового кодексу України витрати, які враховуються для визначення об'єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів.

Згідно гш. 139.1.9 п. 139.1 ст. 139 Податкового кодексу України не включаються до складу витрат витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими первинними документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення бухгалтерського обліку та нарахування податку.

Відповідно до пп. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 Податкового кодексу України (у редакції, що діяла з 01.01.2015) об'єктом оподаткування є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень цього розділу.

Пунктом 135.1 ст. 135 Податкового кодексу України передбачено, що базою оподаткування є грошове вираження об'єкту оподаткування, визначеного згідно із ст. 134 Податкового кодексу України з урахуванням положень цього Кодексу.

Крім того, відповідно до п. 198.3 ст. 198 Податкового кодексу України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до ст. 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою п. 193.1 ст. 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.

При цьому, п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України передбачено, що не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог ст. 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими п. 201.11 ст. 201 цього Кодексу.

У разі коли на момент перевірки платника податку контролюючим органом суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними цим пунктом документами, платник податку несе відповідальність відповідно до цього Кодексу.

Згідно з п. 200.1 ст. 200 Податкового кодексу України сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов'язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду.

Згідно п. 200.4 ст. 200 Податкового кодексу України при від'ємному значенні суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 цієї статті, така сума:

а) враховується у зменшення суми податкового боргу з податку, що виник за попередні звітні (податкові) періоди (у тому числі розстроченого або відстроченого відповідно до цього Кодексу) в частині, що не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1 цього Кодексу на момент отримання контролюючим органом податкової декларації, а в разі відсутності податкового боргу -

б) або підлягає бюджетному відшкодуванню за заявою платника у сумі податку, фактично сплаченій отримувачем товарів/послуг у попередніх та звітному податкових періодах постачальникам таких товарів/послуг або до Державного бюджету України, в частині, що не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1 цього Кодексу на момент отримання контролюючим органом податкової декларації, на поточний рахунок платника податку та/або у рахунок сплати грошових зобов'язань або погашення податкового боргу такого платника податку з інших платежів, що сплачуються до державного бюджету;

в) та/або зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду.

Згідно зі ст. 2 Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні від 16.07.1999 №996-ХІV (далі - Закон №996) дія цього Закону поширюється на юридичних осіб, створених відповідно до законодавства України, незалежно від їх організаційно - правових форм власності, які зобов'язані вести бухгалтерський облік та подавати фінансову звітність згідно з законодавством.

Виходячи з вимог п. 2 ст. 3 цього ж Закону бухгалтерський облік є обов'язковим видом обліку, який ведеться підприємством. Фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник, ґрунтуються на даних бухгалтерського обліку.

Статтею 9 Закону №996 встановлено вимоги до первинних документів, які є підставою для бухгалтерського та податкового обліку. Згідно з даною нормою, підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Дія контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Такі первинні документи повинні мати обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документи; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

При цьому статтею 4 Закону №996 встановлено принцип превалювання сутності над формою - операції обліковуються відповідно до їх сутності, а не лише виходячи з юридичної форми.

Судом відповідно до акту перевірки встановлено та не заперечується сторонами, що в ході проведення перевірки встановлено взаємовідносини з ПП "КРІ СТАЛЬ" (код ЄДРПОУ 39290954), ПП "ГАРАНТ Д" (код ЄДРПОУ 39290755), ТОВ "МКМ ПРЕМІЯ" (код ЄДРПОУ 39904957), ТОВ "БОСТАР" (код ЄДРПОУ 39725732), ТОВ "ЛЮКС ІНДАСТРІ" (код ЄДРПОУ 39627345), ТОВ "ХІТ ЛАЙН" (код ЄДРПОУ 40379354), ТОВ "ОСОБА_3 СІТІ" (код ЄДРПОУ 41132952), ТОВ "ЛЕГО УНІВЕРС" (код ЄДРПОУ 41038890), ТОВ "АПЕКС-ІНВЕСТ" (код ЄДРПОУ 40171207), ТОВ "ПРОМ ІМПЕРІЯ ЛТД" (код ЄДРПОУ 39823742), ТОВ "АНІТАС" (код ЄДРПОУ 39913359), ТОВ "ВАРТЕ СОЮЗ" (код ЄДРПОУ 39788076), ТОВ "АРКАС-ТРЕЙД" (код ЄДРПОУ 40560656), ТОВ "ВІРАЙН" (код ЄДРПОУ 40877403), ТОВ "КЛАРЕН ФІНАНС" (код ЄДРПОУ 40469788), ТОВ "ЕМІЛЕНД СТАР" (код ЄДРПОУ 40925781), ТОВ "ЕЛІЗІЯ" (код ЄДРПОУ 41072197) , ТОВ "ЛІАГРО ОСОБА_4" (код ЄДРПОУ 40331223), ТОВ "ФІН-КОРЕКТ" (код ЄДРПОУ 41013367), ТОВ ТРОСОР" (код ЄДРПОУ 40907008).

Разом з тим, ПП КРІ СТАЛЬ , код ЄДРПОУ 39290954, зареєстроване 07.07.2014 №12241020000069458, стан підприємства 11 - припинено, але не знято з обліку (від 09.08.2016). Основний вид діяльності-неспеціалізована оптова торгівля. Кількість працюючих на підприємстві відповідно до звітів про суми нарахованих доходів за формою 1-ДФ - не подано (директор/головний бухгалтер підприємства ПП КРІ СТАЛЬ ОСОБА_5(РНОКПП НОМЕР_4) одночасно є(був) директором у 60-ти підприємствах (ПП ГАРАНТ Д (код 39290755), ПП АБСОЛЮТ ТРАНС (код 39290886), ПП ТЕРРАСТРОЙ-Д (код 39005509), ПП ГРІНВУД-ОПТ (код 39427357) та ін.). Відповідно до даних податкової звітності з ПДВ за січень-березень 2015 обсяг реалізації з ПДВ на адресу покупців становив 18004342грн, ПДВ - 3600868 грн. Згідно звіту про фінансові результати за формою №2 за 2015 рік основні засоби на суму 17 тис. грн. У ПП КРІ СТАЛЬ встановлено відсутність складських приміщень, виробничих фондів, витрат на ведення господарської діяльності. Крім того, згідно даних ЄРПН встановлено відсутність придбання ПП КРІ СТАЛЬ послуг з оренди складських приміщень, а також згідно даних податкової звітності у платника податків відсутні власні виробничі, складські та будь-які інші приміщення, де ПП КРІ СТАЛЬ здійснював господарську діяльність. Зареєстровано платником ПДВ з 01.08.2014, свідоцтво ПДВ № 200182266 анульовано від 29.06.2016 (39 - відсутність поставок та ненадання декларацій). За період з березня 2016 по момент ліквідації не звітувало.

Разом з тим, згідно ЄРПН встановлено, що ПП КРІ СТАЛЬ протягом січня-березня 2015 року нібито реалізовувало на адресу ТОВ Дніпрогума Рукав напірний 10x17,5-1,47; Шнур гумовий 12мм; Техпластина 1Н-1МБС-С 2мм та ін., які з моменту реєстрації та до дати реалізації не закуповувало.

ПП ГАРАНТ Д , код ЄДРПОУ 39290755, зареєстроване 07.07.2014 №12241020000069453, стан підприємства 11 - припинено, але не знято з обліку (від 25.10.2016). Основний вид діяльності - 46.90-неспеціалізована оптова торгівля. Кількість працюючих на підприємстві відповідно до звітів про суми нарахованих доходів за формою 1ДФ - 12 осіб (директор ПП ГАРАНТ Д ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_4) одночасно є(був) директором у 60-ти підприємствах (ПП КРІ СТАЛЬ (код 39290954), ПП АБСОЛЮТ ТРАНС (код 39290886), ПП ТЕРРАСТРОЙ-Д (код 39005509), ПП ГРІНВУД-ОПТ (код 39427357) та ін. У ПП ГАРАНТ Д встановлено відсутність складських приміщень, виробничих фондів, витрат на ведення господарської діяльності. Крім того, згідно даних ЄРПН встановлено відсутність придбання ПП ГАРАНТ Д послуг з оренди складських приміщень, а також згідно даних податкової звітності у платника податків відсутні власні виробничі, складські та будь-які інші приміщення, де ПП ГАРАНТ Д здійснював господарську діяльність. Зареєстровано платником ПДВ з 01.10.2014, свідоцтво ПДВ № 200197487 анульовано від 13.10.2016 (43 - ліквідація банкрута). За період з початку 2016 по момент ліквідації не звітувало.

Разом з тим, згідно ЄРПН встановлено, що ПП ГАРАНТ Д протягом березня-квітня 2015 року нібито реалізовувало на адресу ТОВ Дніпрогума Техпластина МБС 20 мм; Шнур термостійкий 40мм; Набивка ЛП д-32х32мм; Рукав напірний ВГ 25*1,0 та ін., які з моменту реєстрації та до дати реалізації не закуповувало.

Також ТОВ "МКМ ПРЕМІЯ" (код ЄДРПОУ 39904957), стан - 0 - платник податків за основним місцем обліку, вид діяльності - 46.90-неспеціалізована оптова торгівля. До перевірки були надані договір, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні. У наданих до перевірки товарно-транспортних накладних не вказано конкретну адресу навантаження (зазначено м. Запоріжжя), у розділі: Вантажно - розвантажувальні операції запис відсутній.

Також, слід зазначити, що ТОВ МКМ ПРЕМІЯ внесено до бази СФП. Ознакою фіктивності зазначеного підприємства є реєстрація (перереєстрація) на недійсні (втрачені, загублені) та підроблені документи. Кримінальне провадження №32016100100000062 від 03.06.16, згідно матеріалів якого невстановлені особи з метою прикриття незаконної діяльності створили на ім'я ОСОБА_6 підприємство. Первинні документи отримані від даного підприємства: договір, видаткові/податкові накладні підписані ОСОБА_6

Кількість працюючих на підприємстві відповідно до звітів про суми нарахованих доходів за формою 1-ДФ - 10 осіб. Відповідно до даних податкової звітності з ПДВ за березень-квітень 2015 обсяг реалізації з ПДВ на адресу покупців становив 20 679910грн, ПДВ - 4 135982грн. Звіт про фінансові результати за формою №2 за 2016 рік не подано. У ТОВ "МКМ ПРЕМІЯ"встановлено відсутність складських приміщень, виробничих фондів, витрат на ведення господарської діяльності. Крім того, згідно даних ЄРПН встановлено відсутність придбання ТОВ "МКМ ПРЕМІЯ" послуг з оренди складських приміщень, а також згідно даних податкової звітності у платника податків відсутні власні виробничі, складські та будь-які інші приміщення, де ТОВ "МКМ ПРЕМІЯ" здійснював господарську діяльність. Зареєстровано платником ПДВ з 01.09.2015, свідоцтво ПДВ № 200229679анульовано від 26.10.2017 (39 - відсутність поставок та ненадання декларацій). За період з червня 2016 не звітує.

Разом з тим, згідно ЄРПН встановлено, що ТОВ "МКМ ПРЕМІЯ" протягом лютого-березня 2016 року нібито реалізовувало на адресу ТОВ Дніпрогума Рукав нап.10х18-1,6 ГОСТ 10362-79; Патрубки 100-270-0,8; Азботканина АТ-2 та ін., які з моменту реєстрації та до дати реалізації не закуповувало.

ТОВ "БОСТАР", код ЄДРПОУ 39725732, зареєстроване 02.04.2015 №10691020000034051, основний вид діяльності: 46.21 - оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин. Кількість працюючих на підприємстві відповідно до звітів про суми нарахованих доходів за формою ГДФ - 1 особа.Згідно звіту про фінансові результати за формою №2 за 2015 рік, основні засоби відсутні. У ТОВ "БОСТАР" встановлено відсутність складських приміщень, виробничих фондів, витрат на ведення господарської діяльності. Крім того, згідно даних ЄРПН встановлено відсутність придбання ТОВ "БОСТАР" послуг з оренди складських приміщень, а також згідно даних податкової звітності у платника податків відсутні власні виробничі, складські та будь-які інші приміщення, де ТОВ "БОСТАР" здійснювач господарську діяльність.Підприємство ТОВ "БОСТАР" зареєстровано платником ПДВ з 01.05.2015, свідоцтво ПДВ 200214541 від 01.05.2015 анульовано 19.08.2015 (2 - перереєстрація (без зміни місцезнаходження), №200230475 від 19.08.2015 анульовано від 21.09.2015 (36 - до ЄДР внесено запис про відсутність за місцезнаходженням), №200235987 від 02.10.2015 - анульовано 31.01.2017 (22 - ненадання декларацій протягом року). За період з лютого 2016 не звітує.

Разом з тим, згідно ЄРПН встановлено, що ТОВ "БОСТАР" протягом серпня-вересня 2015 року нібито реалізовувало на адресу ТОВ Дніпрогума Рукав РВД DIN 25 1SN Кл.50 М42х2 L7000; Техпластина 1Н-1-АМС-С Т 4мм; Пароніт ПК товщ.3мм та ін, які з моменту реєстрації та до дати реалізації не закуповувало.

ТОВ "ЛЮКС ІНДАСТРІ", код ЄДРПОУ 39627345, зареєстроване 06.02.2015 № 12661020000054071, стан підприємства 11 - припинено, але не знято з обліку (кор не пусті). Основний вид діяльності - 46.90-неспеціалізована оптова торгівля. Кількість працюючих на підприємстві 1 особа. Звіт про фінансові результати за формою №2 за 2016 рік не подано. У ТОВ ЛЮКС ІНДАСТРГ встановлено відсутність складських приміщень, виробничих фондів, витрат на ведення господарської діяльності. Крім того, згідно даних ЄРПН встановлено відсутність придбання ТОВ "ЛЮКС ІНДАСТРІ" послуг з оренди складських приміщень, а також згідно даних податкової звітності у платника податків відсутні власні виробничі, складські та будь-які інші приміщення, де ТОВ "ЛЮКС ІНДАСТРІ" здійснював господарську діяльність. Зареєстровано платником ПДВ з 01.03.2015, свідоцтво ПДВ 200208395 анульовано 28.07.2017 (41 - ліквідація за власним бажанням). За період з лютого 2016 не звітує.

Разом з тим, згідно ЄРПН встановлено, що ТОВ "ЛЮКС ІНДАСТРІ" протягом серпеня 2016 року нібито реалізовувало на адресу ТОВ Дніпрогума Техпластина 1Н-1-МБС-С-40; Рукав поливальний Megaflex 25мм та ін.., які з моменту реєстрації та до дати реалізації не закуповувало.

ТОВ ХІТ ЛАЙН (код ЄДРПОУ 40379354), вид діяльності - 49.41 - вантажний автомобільний транспорт. До перевірки були надані договір, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні. Транспортування здійснювалось відповідно до товарно-транспортних накладних. У наданих до перевірки товарно-транспортних накладних у розділі: Вантажно- розвантажувальні операції запис відсутній.

Також, слід зазначити, що ТОВ ХІТ ЛАЙН внесено до бази СФП, кримінальне провадження від 22.12.2017 №32017110000000062 за фактом створення та придбання невстановленими особами низки суб'єктів підприємницької діяльності (юридичних осіб) з метою прикриття незаконної діяльності за ч.2 ст.205 КК України.

Згідно аналізу баз даних ДФС та поданої ТОВ "ХІТ ЛАЙН"звітності встановлено кількість працюючих на підприємстві відповідно до звітів про суми нарахованих доходів за формою ГДФ - 10 осіб. Згідно звіту про фінансові результати за формою №2 за 2016 рік, основні засоби відсутні. У ТОВ "ХІТ ЛАЙН"встановлено відсутність складських приміщень, виробничих фондів, витрат на ведення господарської діяльності. Крім того, згідно даних ЄРПН встановлено відсутність придбання ТОВ "ХІТ ЛАЙН" послуг з оренди складських приміщень, а також згідно даних податкової звітності у платника податків відсутні власні виробничі, складські та будь-які інші приміщення, де ТОВ "ХІТ ЛАЙН" здійснював господарську діяльність. Підприємство ТОВ "ХІТ ЛАЙН" за період з листопада 2016 не звітує.

Разом з тим, згідно ЄРПН встановлено, що ТОВ "ХІТ ЛАЙН" протягом липня 2016 року нібито реалізовувало на адресу ТОВ Дніпрогума Пластина технічна 1Ф-1 МБС-С-8; Техпластина МБС 20мм та ін, які з моменту реєстрації та до дати реалізації не закуповувало.

ТОВ "ОСОБА_3 СІТІ" (код ЄДРПОУ 41132952), вид діяльності - 46.90-неспеціалізована оптова торгівля. До перевірки були надані видаткові накладні, товарно-транспортні накладні. У наданих до перевірки товарно-транспортних накладних не вказано конкретну адресу навантаження (зазначено м. Київ), у розділі: Вантажно- розвантажувальні операції запис відсутній. Згідно аналізу баз даних ДФС та поданої ТОВ "ОСОБА_3 СІТІ" звітності встановлено кількість працюючих на підприємстві відповідно до звітів про суми нарахованих доходів за формою ГДФ - 3 особи. У ТОВ ОСОБА_3 СІТІ встановлено відсутність складських приміщень, виробничих фондів, витрат на ведення господарської діяльності. Крім того, згідно даних ЄРПН встановлено відсутність придбання ТОВ "ОСОБА_3 СІТІ" послуг з оренди складських приміщень, а також згідно даних податкової звітності у платника податків відсутні власні виробничі, складські та будь-які інші приміщення, де ТОВ "ОСОБА_3 СІТІ" здійснював господарську діяльність.

Разом з тим, згідно ЄРПН встановлено, що ТОВ "ОСОБА_3 СІТІ" протягом серпня-вересня 2017 року нібито реалізовувало на адресу ТОВ Дніпрогума Техпластина ТМКЩ 3 мм; Рукав еап. Ш 32x16 мм та ін, які з моменту реєстрації та до дати реалізації не закуповувало.

По контрагенту ТОВ "ЛЕГО УНІВЕРС" (код ЄДРПОУ 41038890) до перевірки були надані видаткові накладні, товарно-транспортні накладні. У наданих до перевірки товарно-транспортних накладних не вказано конкретну адресу навантаження (зазначено м. Київ), у розділі: Вантажно-розвантажувальні операції запис відсутній. Згідно аналізу баз даних ДФС та поданої ТОВ "ЛЕГО УНІВЕРС" звітності встановлено кількість працюючих на підприємстві відповідно до звітів про суми нарахованих доходів за формою 1ДФ - 6 осіб. У ТОВ "ЛЕГО УНІВЕРС" встановлено відсутність складських приміщень, виробничих фондів, витрат на ведення господарської діяльності. Крім того, згідно даних ЄРПН встановлено відсутність придбання ТОВ "ЛЕГО УНІВЕРС" послуг з оренди складських приміщень, а також згідно даних податкової звітності у платника податків відсутні власні виробничі, складські та будь-які інші приміщення, де ТОВ "ЛЕГО УНІВЕРС" здійснював господарську діяльність.

Разом з тим, згідно ЄРПН встановлено, що ТОВ "ЛЕГО УНІВЕРС" протягом серпня-вересня 2017 року нібито реалізовувало на адресу ТОВ Дніпрогума Техпластина МБС 10 мм; Шнур ШАОН д-10мм та ін., які з моменту реєстрації та до дати реалізації не закуповувало.

По господарським відносинам з ТОВ "АПЕКС-ІНВЕСТ" (код ЄДРПОУ 40171207), до перевірки були надані видаткові накладні, товарно-транспортні накладні. У наданих до перевірки товарно-транспортних накладних у розділі: Вантажно- розвантажувальні операції - запис відсутній. Згідно аналізу баз даних ДФС та поданої ТОВ "АПЕКС-ІНВЕСТ" звітності встановлено кількість працюючих на підприємстві відповідно до звітів про суми нарахованих доходів за формою 1 -ДФ - 10 осіб. У ТОВ "АПЕКС-ІНВЕСТ" встановлено відсутність складських приміщень, виробничих фондів, витрат на ведення господарської діяльності. Крім того, згідно даних ЄРПН встановлено відсутність придбання ТОВ "АПЕКС-ІНВЕСТ" послуг з оренди складських приміщень, а також згідно даних податкової звітності у платника податків відсутні власні виробничі, складські та будь-які інші приміщення, де ТОВ "АПЕКС-ІНВЕСТ" здійснював господарську діяльність. З листопада 2016 року не звітує.

Разом з тим, згідно ЄРПН встановлено, що ТОВ "АПЕКС-ІНВЕСТ" протягом липня, вересня 2016 року нібито реалізовувало на адресу ТОВ Дніпрогума Пас привідний В-2120 Ш; Рукав дюрітовий 40У 48-5 та ін., які з моменту реєстрації та до дати реалізації не закуповувало.

Транспортування ТОВ "ПРОМ ІМПЕРІЯ ЛТД" (код ЄДРПОУ 39823742, вид діяльності - 46.90-неспеціалізована оптова торгівля) здійснювалось відповідно до товарно-транспортних накладних. У наданих до перевірки товарно-транспортних накладних не вказано конкретну адресу навантаження (зазначено м. Київ), у розділі: Вантажно-розвантажувальні операції - запис відсутній. Згідно аналізу баз даних ДФС та поданої ТОВ "ПРОМ ІМПЕРІЯ ЛТД" звітності встановлено кількість працюючих на підприємстві відповідно до звітів про суми нарахованих доходів за формою 1ДФ - 1 особа. Зареєстровано платником ПДВ з 01.07.2015, свідоцтво ПДВ 200222194 анульовано 31.05.2017 (22 - ненадання декларацій протягом року). З травня 2016 року не звітує.

Разом з тим, згідно ЄРПН встановлено, що ТОВ "ПРОМ ІМПЕРІЯ ЛТД" протягом березня-квітня 2016 року нібито реалізовувало на адресу ТОВ Дніпрогума Пароніт ПМБ 0,5 мм; Техпластина МБС 4 мм та ін., які з моменту реєстрації та до дати реалізації не закуповувало.

По господарським відносинам з ТОВ "АНІТАС"(код ЄДРПОУ 39913359) до перевірки були надані договір, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні. Згідно аналізу баз даних ДФС та поданої ТОВ "АНІТАС" звітності встановлено кількість працюючих на підприємстві відповідно до звітів про суми нарахованих доходів за формою 1ДФ - 6осіб. У ТОВ "АНІТАС" встановлено відсутність складських приміщень, виробничих фондів, витрат на ведення господарської діяльності. Крім того, згідно даних ЄРПН встановлено відсутність придбання ТОВ "АНІТАС" послуг з оренди складських приміщень, а також згідно даних податкової звітності у платника податків відсутні власні виробничі, складські та будь-які інші приміщення, де ТОВ "АНІТАС" здійснював господарську діяльність. Підприємство ТОВ "АНІТАС" зареєстровано платником ПДВ з 01.09.2015, свідоцтво ПДВ 200244851 анульовано 27.04.2017 (39 - відсутність поставок та ненадання декларацій).З травня 2016 року не звітує.

Разом з тим, згідно ЄРПН встановлено, що ТОВ "АНІТАС" протягом лютого 2016 року нібито реалізовувало на адресу ТОВ Дніпрогума ПарРукав ПАР 2x18*08; Пластина автоклавна 4 мм, Пас привідний Д(Г)-8000 та ін, які з моменту реєстрації та до дати реалізації не закуповувало.

До перевірки також були надані договір з ТОВ "ВАРТЕ СОЮЗ" (код ЄДРПОУ 39788076, вид діяльності - 46.90-неспеціалізована оптова торгівля), видаткові накладні, товарно-транспортні накладні. У наданих до перевірки товарно-транспортних накладних не вказано конкретну адресу навантаження (зазначено м. Київ), у розділі: Вантажно-розвантажувальні операції - запис відсутній. Згідно аналізу баз даних ДФС та поданої ТОВ "ВАРТЕ СОЮЗ" звітності встановлено кількість працюючих на підприємстві відповідно до звітів про суми нарахованих доходів за формою 1-ДФ - 1 особа. У ТОВ "ВАРТЕ СОЮЗ" встановлено відсутність складських приміщень, виробничих фондів, витрат на ведення господарської діяльності. Крім того, згідно даних ЄРПН встановлено відсутність придбання ТОВ "ВАРТЕ СОЮЗ" послуг з оренди складських приміщень, а також згідно даних податкової звітності у платника податків відсутні власні виробничі, складські та будь-які інші приміщення, де ТОВ "ВАРТЕ СОЮЗ" здійснював господарську діяльність. Підприємство ТОВ "ВАРТЕ СОЮЗ" зареєстровано платником ПДВ з 01.07.2015, свідоцтво ПДВ 200222461 анульовано 31.03.2017 (22 - ненадання декларацій протягом року). З травня 2016 року не звітує.

Разом з тим, згідно ЄРПН встановлено, що ТОВ "ВАРТЕ СОЮЗ" протягом листопада 2015 року нібито реалізовувало на адресу ТОВ Дніпрогума Рукав ПАР 2(Х) 8-32-56; Рукав напірний Г (IV) 10-18x31 та ін, які з моменту реєстрації та до дати реалізації не закуповувало.

По господарським відносинам з ТОВ "АРКАС-ТРЕЙД" (код ЄДРПОУ 40560656), до перевірки були надані договір, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні. У наданих до перевірки товарно-транспортних накладних у розділі: Вантажно- розвантажувальні операції - запис відсутній.

Також, слід зазначити, що ТОВ АРКАС-ТРЕЙД внесено до бази СФП, кримінальне провадження №32016100110000084 від 21.03.2016. Ознакою фіктивності зазначеного підприємства є реєстрація (перереєстрація) у органах держреєстрації фізичною особою з подальшою передачею (оформленням) у володіння чи управління підставним (неіснуючим), померлим, безвісти зниклим особам або таким особам, що не мали наміру провадити фінансово-господарську діяльність або реалізовувати повноваження. Згідно пояснення: гр. ОСОБА_7 повідомила, що до діяльності товариства відношення не має. Первинні документи, отримані від даного підприємства (договір, видаткові/податкові накладні) підписані - ОСОБА_7

Згідно аналізу баз даних ДФС та поданої ТОВ "АРКАС-ТРЕЙД" звітності встановлено кількість працюючих на підприємстві відповідно до звітів про суми нарахованих доходів за формою 1-ДФ - 1 особа. підприємство ТОВ "АРКАС-ТРЕЙД" з лютого 2017 року не звітує.

Разом з тим, згідно ЄРПН встановлено, що ТОВ "АРКАС-ТРЕЙД" протягом листопада 2016 року нібито реалізовувало на адресу ТОВ Дніпрогума Рукав нап. 32x45,5-4,0; Рукав всмоктуючий В-1-100 та ін, які з моменту реєстрації та до дати реалізації не закуповувало.

До перевірки були надані видаткові накладні, товарно-транспортні накладні з ТОВ "ВІРАЙН" (код ЄДРПОУ 40877403). У наданих до перевірки товарно-транспортних накладних не вказано конкретну адресу навантаження (зазначено с. Тарасівка, Київська обл.), у розділі: Вантажно- розвантажувальні операції - запис відсутній. Згідно аналізу баз даних ДФС та поданої ТОВ "ВІРАЙН" звітності встановлено, що звіти про суми нарахованих доходів за формою 1ДФ - не подано. Відповідно до даних податкової звітності з ПДВ за січень 2017 (до відома) з нульовими показниками. У ТОВ "ВІРАЙН" встановлено відсутність складських приміщень, виробничих фондів, витрат на ведення господарської діяльності. Крім того, згідно даних ЄРПН встановлено відсутність придбання ТОВ "ВІРАЙН" послуг з оренди складських приміщень, а також згідно даних податкової звітності у платника податків відсутні власні виробничі, складські та будь-які інші приміщення, де ТОВ "ВІРАЙН" здійснював господарську діяльність. Підприємство ТОВ "ВІРАЙН" зареєстровано платником ПДВ з 01.11.2016, свідоцтво ПДВ 200291286 анульовано 18.01.2018 (22 - ненадання декларацій протягом року). З травня 2016 року не звітує.

Разом з тим, згідно ЄРПН встановлено, що ТОВ "ВІРАЙН" протягом січня 2017 року нібито реалізовувало на адресу ТОВ Дніпрогума Рукав всмоктуючий В -1 -100, Пароніт ПМБ 1 мм, та Техпластини МБС, які з моменту реєстрації та до дати реалізації не закуповувало.

Згідно аналізу баз даних ДФС та поданої ТОВ "КЛАРЕН ФІНАНС" звітності встановлено, що звіти про суми нарахованих доходів за формою 1-ДФ - не подано. У ТОВ "КЛАРЕН ФІНАНС" встановлено відсутність складських приміщень, виробничих фондів, витрат на ведення господарської діяльності. Крім того, згідно даних ЄРПН встановлено відсутність придбання ТОВ "КЛАРЕН ФІНАНС" послуг з оренди складських приміщень, а також згідно даних податкової звітності у платника податків відсутні власні виробничі, складські та будь-які інші приміщення, де ТОВ "КЛАРЕН ФІНАНС " здійснював господарську діяльність. Підприємство ТОВ "КЛАРЕН ФІНАНС' зареєстровано платником ПДВ з 01.06.2016, свідоцтво ПДВ 200267957 анульовано 28.12.2017 (22 - ненадання декларацій протягом року). З грудня 2016 року не звітує.

Разом з тим, згідно ЄРПН встановлено, що ТОВ "КЛАРЕН ФІНАНС" протягом листопада 2016 року нібито реалізовувало на адресу ТОВ Дніпрогума Набивка ЛП д-12* 12 мм, Кільце 058-066-46, Рукав ВД II Л-20-15-+У, Пароніт ПОН-А 5 мм та ін, які з моменту реєстрації та до дати реалізації не закуповувало.

При дослідженні господарських відносин з ТОВ "ЕМІЛЕНД СТАР" (код ЄДРПОУ 40925781), встановлено стан - 30 - в стані переходу до іншої дпі. До перевірки були надані договір, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні. У наданих до перевірки товарно-транспортних накладних у розділі: Вантажно- розвантажувальні операції - запис відсутній. Згідно аналізу баз даних ДФС та поданої ТОВ "ЕМІЛЕНД СТАР" звітності встановлено кількість працюючих на підприємстві - 1 особа. У ТОВ "ЕМІЛЕНД СТАР"встановлено відсутність складських приміщень, виробничих фондів, витрат на ведення господарської діяльності. Крім того, згідно даних ЄРПН встановлено відсутність придбання ТОВ "ЕМІЛЕНД СТАР" послуг з оренди складських приміщень, а також згідно даних податкової звітності у платника податків відсутні власні виробничі, складські та будь-які інші приміщення, де ТОВ "ЕМІЛЕНД СТАР" здійснював господарську діяльність. Підприємство ТОВ "ЕМІЛЕНД СТАР" з квітня 2017 року не звітує.

Разом з тим, згідно ЄРПН встановлено, що ТОВ "ЕМІЛЕНД СТАР" протягом лютого-березня 2017 року нібито реалізовувало на адресу ТОВ Дніпрогума Рукав всмоктуючий В- 1-200; Рукав напірний 16*25-1,6; Рукав напірний 18*27-1,6, Рукав ПАР 2(Х) 0,8-25 та ін., які з моменту реєстрації та до дати реалізації не закуповувало (по ланцюгу постачання).

До перевірки також були надані договір з ТОВ "ГРОСОР" (код ЄДРПОУ 40907008), видаткові накладні, товарно-транспортні накладні. У наданих до перевірки товарно-транспортних накладних у розділі: Вантажно- розвантажувальні операції -запис відсутній. Згідно аналізу баз даних ДФС та поданої ТОВ "ГРОСОР" звітності встановлено, що ТОВ " ГРОСОР " з моменту реєстрації не звітує.

Разом з тим, згідно ЄРПН встановлено, що ТОВ "ГРОСОР" протягом лютого 2017 року нібито реалізовувало на адресу ТОВ Дніпрогума Рукав всмоктуючий В -1 -200, який з моменту реєстрації та до дати реалізації не закуповувало.

Досліджуючи господарські відносини позивача з ТОВ "ЕЛІЗІЯ" (код ЄДРПОУ 41072197) встановлено, що до перевірки не надано договір постачання та товарно-транспортні накладні. Згідно аналізу баз даних ДФС та поданої ТОВ "ЕЛІЗІЯ" звітності кількість працюючих на підприємстві відповідно до звітів про суми нарахованих доходів за формою 1-ДФ - не подано. Підприємство ТОВ "ЕЛІЗІЯ" з жовтня 2017 року не звітує.

Разом з тим, згідно ЄРПН встановлено, що ТОВ "ЕЛІЗІЯ" протягом липня 2017 року нібито реалізовувало на адресу ТОВ Дніпрогума Рукав нап. В 20x6,3, Рукав КЩ-2-50 , Рукав ПАР 2x38, які з моменту реєстрації та до дати реалізації не закуповувало (по ланцюгу постачання).

Також до перевірки не надано договір постачання та товарно-транспортні накладні з ТОВ "ЛІАГРО ОСОБА_4" (код ЄДРПОУ 40331223). Згідно аналізу баз даних ДФС та поданої ТОВ "ЛІАГРО ОСОБА_4" звітності встановлено кількість працюючих на підприємстві 1 особа. У ТОВ "ЛІАГРО ОСОБА_4" встановлено відсутність складських приміщень, виробничих фондів, витрат на ведення господарської діяльності. Крім того, згідно даних ЄРПН встановлено відсутність придбання ТОВ "ЛІАГРО ОСОБА_4" послуг з оренди складських приміщень, а також згідно даних податкової звітності у платника податків відсутні власні виробничі, складські та будь-які інші приміщення, де ТОВ "ЛІАГРО ОСОБА_4" здійснював господарську діяльність. Підприємство ТОВ "ЛІАГРО ОСОБА_4" з початку 2017 року не звітує.

Разом з тим, згідно ЄРПН встановлено, що ТОВ "ЛІАГРО ОСОБА_4" протягом грудня 2016 року нібито реалізовувало на адресу ТОВ Дніпрогума Пластина пресова 1-20, Техпластина МБС 20мм, Набивка графлекс 12 мм та ін, які з моменту реєстрації та до дати реалізації не закуповувало (по ланцюгу постачання).

Крім того, до перевірки не надано договір постачання та товарно-транспортні накладні з ТОВ "ФІН-КОРЕКТ" (код ЄДРПОУ 41013367).

Також, слід зазначити, що ТОВ ФІН-КОРЕКТ внесеено до бази СФП, кримінальне провадження №32016100060000117 від 27.09.2016. Ознакою фіктивності зазначеного підприємства є реєстрація (перереєстрація) та провадження фінансово-господарської діяльності без відома та згоди його засновників та призначених у законному порядку керівників. Згідно протоколу допиту гр. ОСОБА_8 зареєстрував за грошову винагороду підприємство та непричетний до його діяльності.

Згідно аналізу баз даних ДФС та поданої ТОВ "ФІН-КОРЕКТ" звітності встановлено кількість працюючих на підприємстві - 1 особа. У ТОВ "ФІН-КОРЕКТ" встановлено відсутність складських приміщень, виробничих фондів, витрат на ведення господарської діяльності. Крім того, згідно даних ЄРПН встановлено відсутність придбання ТОВ "ФІН-КОРЕКТ" послуг з оренди складських приміщень, а також згідно даних податкової звітності у платника податків відсутні власні виробничі, складські та будь-які інші приміщення, де ТОВ "ФІН-КОРЕКТ" здійснював господарську діяльність. Підприємство ТОВ "ФІН-КОРЕКТ" з червня 2017 року не звітує.

Разом з тим, згідно ЄРПН встановлено, що ТОВ "ФІН-КОРЕКТ" протягом березня-квітня 2017 року нібито реалізовувало на адресу ТОВ Дніпрогума Патрубки 100-270-0,8, Шнур ШАОН д-10мм, Патрубки 158-320-0,7, Техпластина МБС 14 мм, Паронит ПОН А 5мм, Рукав ВД 20 мм, Рукав напірний Ш 32x1,0, Рукав нап. 32x45,5-4,0; Рукав всмоктуючий В-1-100та ін., які з моменту реєстрації та до дати реалізації не закуповувало (по ланцюгу постачання).

Тобто, згідно аналізу ланцюга постачання з моменту реєстрації зазначених контрагентів встановлено пересорт товару (робіт, послуг).

По підприємствам ПП "КРІ СТАЛЬ", ТОВ "МКМ ПРЕМІЯ" позивачем не надано договорів, якими визначені господарські відносини з підприємством позивача. Зі слів представника позивача господарські відносини між підприємствами визначалися на підставі усних домовленостей між позивачем та зазначеними контрагентами.

Крім того, по ПП "КРІ СТАЛЬ", ПП "ГАРАНТ Д", ТОВ "МКМ ПРЕМІЯ", ТОВ "БОСТАРф ТОВ "ЛЮКС ІНДАСТРІ", ТОВ "ХІТ ЛАЙН", ТОВ "ОСОБА_3 СІТІ" , ТОВ "ЛЕГО УНІВЕРС", ТОВ "АПЕКС-ІНВЕСТ", ТОВ "ПРОМ ІМПЕРІЯ ЛТД", ТОВ "АНІТАС", ТОВ "ВАРТЕ СОЮЗ", ТОВ "АРКАС-ТРЕИД", ТОВ "ВІРАИН", ТОВ "КЛАРЕН ФІНАНС", ТОВ "ЕМІЛЕНД СТАР", ТОВ "ЕЛІЗІЯ", ТОВ "ЛІАГРО ОСОБА_4", ТОВ "ФІН-КОРЕКТ", ТОВ "ГРОСОР" підприємством до перевірки не надано сертифікатів походження, що унеможливлює встановити реального виробника реалізованої продукції на ТОВ Дніпрогума .

Суми податку на додану вартість за податковими накладними включено до складу податкового кредиту.

Тобто, враховуючи вищевикладене асортимент придбаної номенклатури не відповідає реалізованій. Відсутнє придбання товарів, які постачались далі по ланцюгу постачання. Відсутнє придбання товарів (послуг), необхідних для ведення господарської діяльності: газу, електроенергії, не встановлено придбання послуг по оренді землі, складських приміщень, навантажувально-розвантажувальних робіт, та інше.

Таким чином, сукупність фактів та обставин, що характеризують діяльність суб'єктів господарювання, задіяних в ланцюгу, свідчить те, що метою їх функціонування є створення виключено документообігу по нереальним господарським операціям для отримання податкової вигоди.

Разом з тим, суд зазначає, що обов'язок підтвердити правомірність та обґрунтованість сформованого податкового кредиту належними документами первинного обліку покладається на платника-покупця товарів (робіт/послуг), позаяк саме він є суб'єктом, який зменшує суму податкового зобов'язання з податку на додану вартість, що підлягає перерахуванню до бюджету, на суму податкового кредиту, визначеного постачальником.

Враховуючи викладене, перевіркою встановлено та під час судового розгляду підтверджено здійснення ТОВ Дніпрогума нереальних господарських операцій з товаром у зв'язку із відсутністю факту (джерела) його законного введення в обіг у попередніх ланках постачання та/або реального задекларованого виробництва, оскільки для бухгалтерського обліку мають значення лише ті документи, які підтверджують фактичне здійснення господарських операцій.

Таким чином, сукупність фактів та обставин, що характеризують діяльність суб'єктів господарювання, задіяних в ланцюгу, свідчить про те, що метою їх функціонування є створення виключно документообігу по нереальним господарським операціям для отримання податкової вигоди.

З огляду на викладене, перевіркою отриманих матеріалів не підтверджено реальність здійснення господарських відносин із контрагентами, їх вид, обсяг, якість та розрахунки, а саме встановлено дефектність первинних документів і відсутність об'єктів оподаткування та неможливість реального здійснення платником податків операцій по ланцюгу постачання, а отже, беручи до уваги достатній і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності, суд дійшов висновку, що викладені у позовній заяві доводи позивача є необґрунтованими, а його вимоги такими, що не підлягають задоволенню.

За таких обставин суд приходить до висновку про відмову в задоволенні позовних вимог в повному обсязі.

Керуючись положеннями статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, враховуючи, що позивачу відмовлено в задоволенні позовних вимог в повному обсязі, підстави для компенсації позивачу судових витрат відсутні.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 243-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

У задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю Дніпрогума до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень - рішень - відмовити.

Рішення набирає законної сили відповідно до ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України.

Рішення може бути оскаржена за правилами, встановленими в ст.ст. 295 - 297 Кодексу адміністративного судочинства України, з урахуванням положень п. 15.5 ч. 1 розділу VII Перехідні положення цього Кодексу.

Повний текст рішення складений 22 травня 2018 року.

Суддя ОСОБА_9

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.05.2018
Оприлюднено24.05.2018
Номер документу74165951
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/1942/18

Ухвала від 17.12.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 15.11.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 08.10.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Постанова від 23.08.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Бишевська Н.А.

Ухвала від 26.06.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Бишевська Н.А.

Ухвала від 26.06.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Бишевська Н.А.

Рішення від 17.05.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

Рішення від 17.05.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

Ухвала від 21.03.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні