Рішення
від 21.05.2018 по справі 822/1435/18
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

Справа № 822/1435/18

РІШЕННЯ

іменем України

21 травня 2018 рокум. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Тарновецького І.І. розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгівельний Центр "Прибузький" до Державної архітектурно-будівельної інспекції України про визнання протиправною та скасування постанови,

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до суду з позовом до Державної архітектурно-будівельної інспекції України (далі - відповідач), в якій просить суд визнати протиправною та скасувати постанову управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Хмельницькій області від 26 березня 2018 року № 8/1022-2/937-18 про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що посадовими особами управління Державної архітектурно - будівельної інспекції у Хмельницькій області проведено позапланову перевірку виконання вимог припису від 02.10.2017 року, на об'єкті будівництва: по вул. Прибузька, 5/1 в м. Хмельницькому. 26 березня 2018 року головним інспектором будівельного нагляду інспекційного відділу управління винесено постанову про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності № 8/1022-2/937-18. Відповідно до постанови від 26 березня 2018 року № 8/1022-2/937-18, підставою для накладення відповідачем штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності слугувало недопущення уповноваженими представниками Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгівельний Центр "Прибузький" посадових осіб відповідача до проведення планової перевірки на об'єкті будівництва: "по вул. Прибузька, 5/1 в м. Хмельницькому.

Позивач вказує, що рішення управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Хмельницькій області, у формі постанови від 26 березня 2018 року № 8/1022-2/937-18 про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності, винесене контролюючим органом неправомірно, безпідставно, та у порушення положень чинного містобудівного законодавства України, а тому звернувся із даним позовом до суду.

Представник відповідача 18.05.2018 року надіслав відзив на позовну заяву в якому вказує, що рекомендованим листом з повідомленням про вручення №2901314782946 від 20.02.2018 року та № 2901314782954 від 20.02.2018 року відповідачем направлено повідомлення про проведення позапланового заходу від 20.02.2018 року №1022-2/517-18. У період проведення перевірки з 27 лютого по 13 березня 2018 року Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгівельний Центр "Прибузький", якому надіслано повідомлення про проведення перевірки у визначений ОСОБА_1 №553 строк, не виконало вимоги п.11, 14 ОСОБА_1 №553. За наслідками проведеної перевірки відповідачем складено: акт про недопущення посадових осіб органу державного архітектурно - будівельного контролю на об'єкти будівництва, підприємства будівельної галузі для виконання покладених на них функцій від 13.03.2018 року, протокол від 13.03.2018 року про правопорушення у сфері містобудівної діяльності та припис від 13.03.2018 року про усунення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил.

На виконання вимог ОСОБА_1 №553 управлінням направлено вищевказані документи супровідним листом від 14.03.2018 року №1022-2/764-18 рекомендованим листом з повідомленням про вручення від 16.03.2018 року №2901903164543. Управлінням 26.03.2018 року винесено постанову № 8/1022-2/937-18 про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності. При цьому, постанову № 8/1022-2/937-18 про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 26.03.2018 року направлено супровідним листом від 26.03.2018 року № 1022-2/937-18 рекомендованим листом з повідомленням про вручення від 28.03.2018 року №2901314958416. Вказує, що управлінням виконано усі передбаченні чинним законодавством України обов'язки, щодо проведення державного архітектурно-будівельного контролю, а тому просить суд відмовити у задоволенні позову.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав, посилаючись на обставини викладені у позовній заяві просив адміністративний позов задовольнити.

Представник відповідача в судове засідання не з'явився, про дату, час та місце судового розгляду справи повідомлений судом належним чином, причини неявки до суду не повідомив.

Суд, заслухавши пояснення представника позивача, зважаючи на достатність наявних у матеріалах справи доказів для розгляду та вирішення справи по суті, а також відсутність заперечень з цього приводу з боку представника позивача, у відповідному судовому засіданні протокольною ухвалою від 21.05.2018 року суд перейшов до розгляду справи в порядку письмового провадження.

Розглянувши позовну заяву, повно і всебічно з'ясувавши всі обставини адміністративної справи в їх сукупності, перевіривши їх дослідженими у судовому засіданні доказами, суд встановив наступне.

Суд встановив, що згідно наказу Державної архітектурно-будівельної інспекції України від 23.02.2018 "Про проведення позапланової перевірки" наказано провести позапланову перевірку на об'єкті будівництва: по вул. Прибузька, 5/1 в м. Хмельницькому, замовник об'єкта - товариство з обмеженою відповідальністю - "ТОВ "Торгівельний центр "Прибузький", вул. Курчатова, 6, м. Хмельницький, код ЄДРПОУ 38927224. Предмет перевірки: дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт.

В.о. начальником управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Хмельницькій області на підставі наказу Державної архітектурно-будівельної інспекції України від 23.02.2018 "Про проведення позапланової перевірки", винесено повідомлення про проведення позапланової перевірки від 20.02.2018 року №1022-2/517-17, яким повідомлено що 27.02.2018 року о 11 год. 00 хв. буде розпочато проведення позапланової перевірки на виконання законних вимог припису від 02.10.2017 року на об'єкті будівництва по вул. Прибузька, 5/1 в м. Хмельницькому.

При цьому, вказане вище повідомлення надіслано рекомендованими листами "Укрпошта" від 20.02.2018 року № 2901314782946 та № 2901314782954.

Рекомендовані листи з повідомленням про вручення від 20.02.2018 року № 2901314782946 та № 2901314782954 повернулися на адресу відповідача з відміткою "за закінченням терміну зберігання", що підтверджується копіями витягів із сайту Укрпошти.

Відповідач у відзиві на позовну заяву зазначив, що відповідно до п.3 ОСОБА_1 накладення штрафів за правопорушення у сфері містобудівної діяльності, затвердженого постановою Кабінету ОСОБА_2 України від 06 квітня 1995 року № 244, належним підтвердженням факту надіслання документів є розрахунковий документ відділення поштового зв'язку щодо оплати послуг з доставки рекомендованої поштової кореспонденції.

Під час проведення позапланової перевірки 13.03.2018 року головним інспектором будівельного нагляду інспекційного відділу Управління державної архітектурно-будівельної інспекції у Хмельницькій області складено акт від 13.03.2018 року № б/н про недопущення посадових осіб органу державного архітектурно-будівельного контролю на об'єкти будівництва, підприємства будівельної галузі для виконання покладених на них функцій.

Того ж дня, вищевказаною посадовою особою відповідача винесено припис від 13.03.2018 року № б/н, згідно якого вимагав до надати відповідну документацію в повному обсязі та допустити до проведення перевірки посадових осіб Управління до 27.03.2018 року. Письмово проінформувати Управління про дату та час проведення перевірки до 27.03.2018 року.

Примірник припису надіслано 14.03.2018 року поштовим зв'язком згідно поштового повідомлення № 2901903164543 від 16.03.2018 року.

За результатами перевірки складено протокол про правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 13.03.2018 відповідно до якого позивачу повідомлено про розгляд справи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності.

Вказані вище документи відповідач направив на адресу відповідача згідно листа від 14.03.2018 року №1022-2/764-18.

Розглянувши матеріали справи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності, головним інспектором будівельного нагляду винесено постанову про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 26.03.2018 року № 8/1022-2/937-18, якою позивача визнано винним у вчиненні правопорушення, передбаченого п. 2 ч. 6 ст. 2 Закону України "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності" та накладено штраф у розмірі 52860 грн.

Позивач не погоджуючись із винесеною постановою, звернувся до суду з відповідним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам суд враховує наступне.

Відповідно до ст. 10 Закону України "Про архітектурну діяльність" від 20.05.1999 №687-ХІV, для забезпечення під час забудови територій, розміщення і будівництва об'єктів архітектури додержання суб'єктами архітектурної діяльності затвердженої містобудівної та іншої проектної документації, вимог вихідних даних, а також з метою захисту державою прав споживачів будівельної продукції здійснюється в установленому законодавством порядку державний архітектурно-будівельний контроль та нагляд.

Правові та організаційні основи містобудівної діяльності визначає Закон України "Про регулювання містобудівної діяльності" від 17.02.2011 №3038-VI (далі - Закон №3038-VI).

Згідно з ч. ч. 1-3 ст. 41 Закону №3038-VI, державний архітектурно-будівельний контроль - це сукупність заходів, спрямованих на дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт.

Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється органами державного архітектурно-будівельного контролю в порядку, встановленому Кабінетом ОСОБА_2 України.

Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється на об'єктах будівництва у порядку проведення планових та позапланових перевірок за територіальним принципом.

ОСОБА_1 здійснення державного архітектурно-будівельного контролю затверджено постановою Кабінету ОСОБА_2 України від 23 травня 2011 року № 553 (надалі - ОСОБА_1 №553).

Відповідно до п. 5 ОСОБА_1 №553, державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється у порядку проведення планових та позапланових перевірок за територіальним принципом.

Пунктом 7 ОСОБА_1 №553 передбачено, що позаплановою перевіркою вважається перевірка, що не передбачена планом роботи органу державного архітектурно-будівельного контролю.

Підставами для проведення позапланової перевірки є: подання суб'єктом містобудування письмової заяви про проведення перевірки об'єкта будівництва або будівельної продукції за його бажанням; необхідність проведення перевірки достовірності даних, наведених у повідомленні про початок виконання підготовчих робіт, повідомленні про початок виконання будівельних робіт, декларації про готовність об'єкта до експлуатації, протягом трьох місяців з дня подання зазначених документів; виявлення факту самочинного будівництва об'єкта; перевірка виконання суб'єктом містобудівної діяльності вимог приписів органу державного архітектурно-будівельного контролю; вимога головного інспектора будівельного нагляду Держархбудінспекції щодо проведення перевірки за наявності підстав, встановлених законом; звернення фізичних чи юридичних осіб про порушення суб'єктом містобудування вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності; вимога правоохоронних органів про проведення перевірки.

Строк проведення позапланової перевірки не може перевищувати десяти робочих днів, а у разі потреби може бути одноразово продовжений за письмовим рішенням керівника відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю чи його заступника не більше ніж на два робочих дні.

Під час проведення позапланової перевірки посадова особа органу державного архітектурно-будівельного контролю зобов'язана пред'явити службове посвідчення та надати копію направлення для проведення позапланової перевірки.

Згідно п. 9 ОСОБА_1 №553, державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється у присутності суб'єктів містобудування або їх представників, які будують або збудували об'єкт будівництва.

Відповідно до пп.1 п.11 ОСОБА_1 №553, посадові особи органів державного архітектурно-будівельного контролю під час проведення перевірки мають право зокрема: безперешкодного доступу до місць будівництва об'єктів та до об'єктів, що підлягають обов'язковому обстеженню.

Пунктом 12 цього порядку передбачено, що посадові особи органу державного архітектурно-будівельного контролю під час здійснення державного архітектурно-будівельного контролю зобов'язані: у повному обсязі, об'єктивно та неупереджено здійснювати державний архітектурно-будівельний контроль у межах повноважень, передбачених законодавством; дотримуватися ділової етики у взаємовідносинах із суб'єктами господарювання та фізичними особами; ознайомлювати суб'єкта містобудування чи уповноважену ним особу з результатами державного архітектурно-будівельного контролю у строки, передбачені законодавством; за письмовим зверненням суб'єкта містобудування надавати консультативну допомогу у здійсненні державного архітектурно-будівельного контролю; надсилати повідомлення про проведення планової перевірки суб'єкту містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль, рекомендованим листом та/або за допомогою електронного поштового зв'язку або вручати особисто під розписку керівнику суб'єкта містобудування чи його уповноваженій особі із зазначенням дати початку та дати закінчення перевірки не пізніше ніж за десять днів до її початку.

При цьому, відповідно до п.13 вказаного порядку, суб'єкт містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль, має право: вимагати від посадових осіб органу державного архітектурно-будівельного контролю дотримання вимог законодавства; перевіряти наявність у посадових осіб органу державного архітектурно-будівельного контролю службових посвідчень; бути присутнім під час здійснення державного архітектурно-будівельного контролю; за результатами перевірки отримувати та ознайомлюватись з актом перевірки, складеним органом державного архітектурно-будівельного контролю; подавати в письмовій формі свої пояснення, зауваження або заперечення до акта перевірки, складеного органом державного архітектурно-будівельного контролю за результатами перевірки.

Згідно п.14 ОСОБА_1 №553, суб'єкт містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль, зобов'язаний: допускати посадових осіб органу державного архітектурно-будівельного контролю до проведення перевірки за умови дотримання ними порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю; одержувати примірник припису органу державного архітектурно-будівельного контролю за результатами здійсненого планового чи позапланового заходу; виконувати вимоги органу державного архітектурно-будівельного контролю щодо усунення виявлених порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності; надавати документи, пояснення в обсязі, який він вважає необхідним, довідки, відомості, матеріали з питань, що виникають під час здійснення державного архітектурно-будівельного контролю.

Відповідач на підтвердження отримання позивачем повідомлення про проведення позапланового заходу від 20.02.2018 року №1022-2/517-17 посилається на п.3 ОСОБА_1 накладення штрафів за правопорушення у сфері містобудівної діяльності, затвердженого постановою Кабінету ОСОБА_2 України від 06 квітня 1995 року № 244 (далі - ОСОБА_1 №244), згідно якого, належним підтвердженням факту надіслання документів є розрахунковий документ відділення поштового зв'язку щодо оплати послуг з доставки рекомендованої поштової кореспонденції.

При цьому, вказаний відповідачем ОСОБА_1 № 244 визначає процедуру накладення штрафів за правопорушення у сфері містобудівної діяльності, що передбачені Законом України "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності".

Одночасно з цим, п.3 ОСОБА_1 №244, передбачено, що у разі відмови суб'єкта містобудування в отриманні документів (протокол, постанова та документи, які підтверджують факт правопорушення), які є підставою для притягнення його до відповідальності, документи надсилаються суб'єкту містобудування рекомендованим листом з повідомленням.

Надіслання рекомендованим листом з повідомленням документів, які є підставою для притягнення до відповідальності, за адресою місцезнаходження (місця проживання) суб'єкта містобудування, що зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, вважається належним врученням зазначених документів незалежно від факту їх отримання суб'єктом містобудування.

Аналізуючи наведені норми, суд дійшов висновку, що відповідачем помилково застосовано норми вказаного ОСОБА_1 №244, оскільки вони поширюються вже безпосередньо на результат проведення перевірки та стосуються надіслання таких документів як (протокол, постанова та документи, які підтверджують факт правопорушення), які є підставою для притягнення суб'єкта містобудування до відповідальності.

Суд встановив, що відповідачем не дотримано вищенаведених положень ОСОБА_1 № 553, а саме, належним чином не повідомлено позивача про проведення позапланової перевірки у відповідний період, чим порушено процедуру проведення перевірки, а саме: п.12 ОСОБА_1 №553.

Відповідно до п.16 ОСОБА_1 №553, за результатами державного архітектурно-будівельного контролю посадовою особою органу державного архітектурно-будівельного контролю складається акт перевірки відповідно до вимог, установлених цим ОСОБА_1.

Відповідно до п.18 ОСОБА_1 №553, керівникові кожного суб'єкта містобудування, щодо якого складений акт перевірки, або його уповноваженій особі надається по одному примірнику такого акта. Один примірник акта перевірки залишається в органі державного архітектурно-будівельного контролю.

Акт перевірки підписується посадовою особою органу державного архітектурно-будівельного контролю, яка провела перевірку, та керівником суб'єкта містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль, або його уповноваженою особою, в останній день перевірки.

Пунктом 21 того самого порядку встановлено, що у разі якщо суб'єкт містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль, не погоджується з актом перевірки, він підписує його із зауваженнями, які є невід'ємною частиною такого акта.

Аналізом наведених вище норм, суд вважає, що суб'єкт містобудування (в даному випадку Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгівельний Центр "Прибузький") має право бути присутнім під час здійснення державного архітектурно-будівельного контролю та за його наслідками отримувати відповідні документи.

Відповідач зазначив, що підставою для винесення оскаржуваної постанови винесеної в результаті проведення позапланової перевірки позивача стало недопущення посадових осіб відповідача на об'єкт перевірки. Суд критично оцінює дії відповідача, оскільки перевірку дотриманням позивачем вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, державних будівельних норм, стандартів і правил було проведено без присутності особи, яка має повноважень представляти інтереси позивача, що призвело до проведення позапланової перевірки за відсутності суб'єкта містобудування в порушення п. 9 ОСОБА_1 №553.

З огляду на наведене, позивач був позбавлений можливості реалізувати надані законодавством права, передбачені п. 13 ОСОБА_1 №553.

Суд зазначає, що постанова управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Хмельницькій області від 26 березня 2018 року № 8/1022-2/937-18 про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності винесена посадовою особою відповідача за результатами розгляду акту, протоколу та припису, складених за результатами позапланової перевірки, яка була проведена з порушенням вимог ОСОБА_1 № 553, є протиправною та такою, що підлягає скасуванню.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставах, в межах та у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України.

Відповідно до ч.2 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

За ч.ч.1-2 ст.77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Згідно п.41 висновку №11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету ОСОБА_2 Європи щодо якості судових рішень обов'язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов'язку може змінюватися залежно від характеру рішення. Згідно з практикою Європейського суду з прав людини очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах. З тим, щоб дотриматися принципу справедливого суду, обґрунтування рішення повинно засвідчити, що суддя справді дослідив усі основні питання, винесені на його розгляд.

Враховуючи вищевикладене, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та письмових доказів по справі, суд дійшов висновку, що у спірних правовідносинах відповідач діяв без дотримання вимог ч.2 ст.2 КАС України, тому позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгівельний Центр "Прибузький" є законними, обґрунтованими, підтвердженими належними та допустимими доказами, а тому їх необхідно задовольнити.

Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Суд встановив, що за подання позовної заяви до суду, позивач сплатив судовий збір на суму 1762,00 грн., що підтверджується квитанцією № 79 від 23 квітня 2018 року. В зв'язку з задоволенням позовних вимог, вказана сума підлягає стягненню на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань управління Державної архітектурно-будівельної інспекції України.

Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгівельний Центр "Прибузький" (вул. Старокостянтинівське шосе, 26, а/с №14, м. Хмельницький, Хмельницька область, 29000, код ЄДРПОУ 38927224) до Державної архітектурно-будівельної інспекції України (бульвар Л. Українки, 26, м. Київ 133, 01133, код ЄДРПОУ 37471912) про визнання протиправною та скасування постанови - задовольнити.

Визнати протиправною та скасувати постанову Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції України у Хмельницькій області від 26 березня 2018 року № 8/1022-2/937-18 про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгівельний Центр "Прибузький" (код ЄДРПОУ 38927224) судові витрати в сумі 1762 (одна тисяча сімсот шістдесят дві гривні) грн. 00 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Державної архітектурно-будівельної інспекції України (код ЄДРПОУ 37471912).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Вінницького апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з його проголошення, а у випадку, якщо в судовому засіданні були проголошені вступна та резолютивна частини рішення суду, - з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення складене 23 травня 2018 року

Головуючий суддя /підпис/ ОСОБА_3 "Згідно з оригіналом" Суддя ОСОБА_3

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.05.2018
Оприлюднено24.05.2018
Номер документу74166734
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —822/1435/18

Постанова від 30.01.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сторчак В. Ю.

Ухвала від 19.12.2018

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сторчак В. Ю.

Ухвала від 19.10.2018

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сторчак В. Ю.

Ухвала від 17.09.2018

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Кузьмишин В.М.

Ухвала від 17.09.2018

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Кузьмишин В.М.

Ухвала від 27.07.2018

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Сушко О.О.

Ухвала від 02.07.2018

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Сушко О.О.

Рішення від 21.05.2018

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Тарновецький І.І.

Ухвала від 24.04.2018

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Тарновецький І.І.

Ухвала від 12.04.2018

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Тарновецький І.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні