Рішення
від 22.05.2018 по справі 812/1165/18
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

10.3.4

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

Іменем України

22 травня 2018 рокуСєвєродонецькСправа № 812/1165/18

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Свергун І.О., розглянувши в порядку письмового провадження справу за позовом Луганського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до приватного підприємства Перлина смаку про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені в сумі 41590,87 грн,

ВСТАНОВИВ:

19.04.2018 до Луганського окружного адміністративного суду надійшов позов Луганського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів (далі - позивач, ЛОВ ФСЗІ) до приватного підприємства Перлина смаку (далі - відповідач, ПП Перлина смаку ) про стягнення адміністративно-господарських санкцій за 2017 рік у сумі 41521,25 грн та пені за порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій за період з 17.04.2018 по 19.04.2018 у розмірі 69,62 грн, разом 41590,87 грн.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідно до Порядку подання підприємствами, установами, організаціями та фізичними особами, що використовують найману працю, звітів про зайнятість та працевлаштування інвалідів та інформації, необхідної для організації їх працевлаштування, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 31 січня 2007 року № 70 «Про реалізацію статей 19, 20 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» , відповідач надав Звіт про зайнятість та працевлаштування за 2017 рік за формою 10-ПІ.

23.03.2018 позивачем від державної служби зайнятості одержано відповідь на запит від 27.02.2018, з якої встановлено, що відповідач у 2017 році щомісяця подавав до служби зайнятості інформацію про наявність вільних робочих місць для осіб з інвалідністю, замовлень щодо професійного навчання або підготовки не надходило від роботодавця.

Позивач вважає, що відповідач здійснив не всі можливі заходи для працевлаштування осіб з інвалідністю, оскільки для виконання нормативу робочих місць для осіб з інвалідністю роботодавець має брати активну участь у заходах, що проводить державна служба зайнятості для працевлаштування осіб з інвалідністю (обов'язкові заходи для роботодавців при виконанні нормативу працевлаштування осіб з інвалідністю наведені в листі Державної служби зайнятості від 14.09.2016 № ДЦ-01-6415/0/616 «Щодо обов'язковості подання форми № 3-ПН та заходів з працевлаштування інвалідів» ).

Враховуючи інформацію за звітом про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2017 рік за формою 10-ПІ, згідно з якою у 2017 році відповідач не виконав норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю, встановлений статтею 19 Закону України від 21 березня 1991 року № 875-XII «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні» (далі - Закон № 875), ПП Перлина смаку нарахована адміністративно-господарська санкція у розмірі 41521,25 грн, яку відповідач згідно з частиною четвертою статті 20 Закону № 875 мав сплатити до 15 квітня 2018 року, про що був повідомлений позивачем листом від 27.02.2018 № 03-10/234. Оскільки адміністративно-господарські санкції у встановлений законом строк відповідачем не сплачені, позивач просить стягнути їх з відповідача разом із нарахованою пенею з 17.04.2018 в розмірі 69,62 грн. На підставі викладеного позивач просить суд задовольнити позовні вимоги.

Ухвалою суду від 23.04.2018 відкрито провадження у справі, визначено справу розглядати в порядку спрощеного позовного провадження.

16.05.2018 від відповідача на адресу суду надійшли письмові заперечення проти позову, в обґрунтування яких останній послався на таке. ПП Перлина смаку подано позивачу звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2017 рік форми № 10-ПІ, відповідно до якого середньооблікова кількість штатних працівників облікового складу на підприємстві у 2017 році становила 16 осіб, з них середньооблікова кількість штатних працівників, яким відповідно до чинного законодавства України встановлена інвалідність 0 працівників, кількість інвалідів - штатних працівників, які повинні працювати на робочих місцях, створених відповідно до вимог статті 19 Закону № 875, - 1 працівник.

Також відповідачем щомісяця протягом 2017 року до центру зайнятості надавалася інформація про наявність вільних робочих місць (вакантних посад) для працевлаштування інвалідів на підприємстві за формою № 3-ПН. Тому вважає, що в 2017 році підприємством відповідача виконано норматив по створенню робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю, визначений статтею 19 Закону № 875.

Окрім того, в 2016 році було внесено зміни до штатного розкладу та введено нові посади для осіб з інвалідністю. ПП Перлина смаку приймало участь у ярмарках вакансій для осіб з інвалідністю, брало участь у семінарі та засіданнях круглих столів, що проводилися з метою вирішення проблем та обговорення перспектив працевлаштування осіб з інвалідністю. Вказані обставини свідчать про вжиття відповідачем заходів щодо працевлаштування осіб з інвалідністю на вакантні посади.

Центром зайнятості особи з інвалідністю для працевлаштування не направлялися, факту відмови у працевлаштуванні вказаних осіб у ПП Перлина смаку не було. Вважає, що на відповідача не може бути покладена відповідальність за ненаправлення уповноваженими органами необхідної кількості осіб з інвалідністю для працевлаштування та за відсутність осіб з інвалідністю, які бажають працевлаштуватись. На підставі викладеного просив відмовити в задоволенні позовних вимог в повному обсязі.

Представник позивача в судове засідання не прибув, надав суду заяву про розгляд справи без його участі.

Представник відповідача в судове засідання також не прибув, просив розглядати справу без його участі.

Відповідно до частини третьої статті 194 КАС України учасник справи має право заявити клопотання про розгляд справи за його відсутності. Якщо таке клопотання заявили всі учасники справи, судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження на підставі наявних у суду матеріалів.

Суд, дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог статей 72-76 Кодексу адміністративного судочинства України, дійшов такого.

ПП Перлина смаку (ідентифікаційний код 39527097) зареєстровано як юридичну особу 03.12.2014 за № 1 377 102 0000 000970 (арк. спр. 35).

Відповідно до Порядку реєстрації підприємств, установ, організацій та фізичних осіб, що використовують найману працю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 січня 2007 року № 70, ПП Перлина смаку зареєстровано у ЛОВ ФСЗІ 06.03.2017 за № 44/251/334, що підтверджено довідкою про реєстрацію роботодавця у відділенні Фонду соціального захисту інвалідів від 07.03.2017 № 250 (арк. спр. 12).

На виконання вимог Порядку подання підприємствами, установами, організаціями та фізичними особами, що використовують найману працю, звітів про зайнятість і працевлаштування інвалідів та інформації, необхідної для організації їх працевлаштування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 січня 2007 року № 70, ПП Перлина смаку 17.02.2018 до ЛОВ ФСЗІ подано звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2017 рік, у якому зазначено, що середньооблікова кількість штатних працівників облікового складу (осіб) становить 16 осіб, з них: середньооблікова кількість штатних працівників, яким відповідно до чинного законодавства встановлена інвалідність (осіб) - 0; кількість інвалідів - штатних працівників, які повинні працювати на робочих місцях, створених відповідно до вимог ст. 19 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» (осіб) - 1; фонд оплати праці штатних працівників (тис. грн) - 664,34; середньорічна заробітна плата штатного працівника (грн) - 41521; сума адміністративно - господарських санкцій за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів (грн) - 41521 грн (арк. спр. 13).

27.02.2018 за вих. № 03-10/234 позивачем на адресу керівника ПП Перлина смаку направлено лист з проханням своєчасно здійснити сплату адміністративно-господарських санкцій за невиконання нормативу працевлаштування осіб з інвалідністю у 2017 році до 15 квітня 2018 року, не допускаючи нарахування пені за звернення до суду за примусовим стягненням боргу, який отримано відповідачем 02.03.2018 (арк. спр. 14-15).

27.02.2018 позивач направив на адресу Старобільського районного центру зайнятості населення запит № 04-02/224, чи надавалися ПП Перлина смаку до Старобільського районного центру зайнятості відомості про вільні робочі місця (вакансії), на які можливе працевлаштування осіб з інвалідністю, а також про випадки відмови роботодавцем у працевлаштуванні осіб з інвалідністю, які направлялися центром зайнятості, протягом 2017 року; чи здійснювалося ПП Перлина смаку замовлення до Старобільського районного центру зайнятості на професійне навчання або підготовку особи з інвалідністю у разі відсутності фахівців з потрібними професіями серед зареєстрованих у державній службі зайнятості осіб з інвалідністю (арк. спр. 16-17).

ЛОВ ФСЗІ отримано відповідь Старобільського районного центру зайнятості від 23.03.2018 № 28/4-515 з інформацією про надання протягом 2017 року звітності за формою 3-ПН, з зазначенням того, що бажаючих отримати направлення на працевлаштування не було (арк. спр. 18).

За несвоєчасну сплату ПП Перлина смаку адміністративно-господарських санкцій за 2017 рік ЛОВ ФСЗІ нараховано підприємству пеню в сумі 69,62 грн, про що зазначено у розрахунку суми позову, пред'явленого щодо стягнення заборгованості по сплаті адміністративно-господарських санкцій за незайняті робочі місця для працевлаштування інвалідів (арк. спр. 19).

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з такого.

Основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні і гарантує їм рівні з усіма іншими громадянами можливості для участі в економічній, політичній і соціальній сферах життя суспільства, створення необхідних умов, які дають можливість особам з інвалідністю ефективно реалізувати права та свободи людини і громадянина та вести повноцінний спосіб життя згідно з індивідуальними можливостями, здібностями і інтересами визначає Закон України Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні від 21.03.1991 № 875-XII (далі - Закон № 875).

Відповідно до статті 7 Закону № 875 законодавство про соціальну захищеність інвалідів в Україні складається з цього Закону та інших актів законодавства, що видаються відповідно до нього.

Згідно із частиною першою статті 18 Закону № 875 забезпечення прав осіб з інвалідністю на працевлаштування та оплачувану роботу, в тому числі з умовою про виконання роботи вдома, здійснюється шляхом їх безпосереднього звернення до підприємств, установ, організацій чи до державної служби зайнятості.

Підприємства, установи, організації, фізичні особи, які використовують найману працю, зобов'язані виділяти та створювати робочі місця для працевлаштування осіб з інвалідністю, у тому числі спеціальні робочі місця, створювати для них умови праці з урахуванням індивідуальних програм реабілітації і забезпечувати інші соціально-економічні гарантії, передбачені законодавством, надавати державній службі зайнятості інформацію, необхідну для організації працевлаштування осіб з інвалідністю, і звітувати Фонду соціального захисту інвалідів про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. (частина третя статті 18 Закону № 875).

Статтею 18-1 Закону № 875 визначено, що особа з інвалідністю, яка не досягла пенсійного віку, не працює, але бажає працювати, має право бути зареєстрованою у державній службі зайнятості як безробітна.

Рішення про визнання особи з інвалідністю безробітною і взяття її на облік для працевлаштування приймається центром зайнятості за місцем проживання особи з інвалідністю на підставі поданих нею рекомендації МСЕК та інших передбачених законодавством документів.

Державна служба зайнятості здійснює пошук підходящої роботи відповідно до рекомендацій МСЕК, наявних у особи з інвалідністю кваліфікації та знань, з урахуванням її побажань.

Державна служба зайнятості може за рахунок Фонду соціального захисту інвалідів надавати дотацію роботодавцям на створення спеціальних робочих місць для осіб з інвалідністю, зареєстрованих у державній службі зайнятості, а також проводити професійну підготовку, підвищення кваліфікації і перепідготовку цієї категорії осіб з інвалідністю у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Положеннями статті 19 Закону № 875 визначено, що:

- для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичних осіб, які використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю у розмірі чотирьох відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб, - у кількості одного робочого місця (частина перша);

- підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичні особи, які використовують найману працю, самостійно розраховують кількість робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю відповідно до нормативу, встановленого частиною першою цієї статті, і забезпечують працевлаштування осіб з інвалідністю. При розрахунках кількість робочих місць округлюється до цілого значення (частина друга);

- підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичні особи, які використовують найману працю, самостійно здійснюють працевлаштування осіб з інвалідністю у рахунок нормативів робочих місць виходячи з вимог статті 18 цього Закону (частина третя).

Аналіз зазначених положень Закону дає підстави для висновку про те, що обов'язки роботодавців стосовно забезпечення прав інвалідів на працевлаштування полягають у:

а) виділенні та створенні робочих місць для працевлаштування інвалідів, у тому числі спеціальних робочих місць;

б) створенні для інвалідів умов праці з урахуванням індивідуальних програм реабілітації;

в) забезпеченні інших соціально-економічних гарантії, передбачених чинним законодавством;

г) наданні державній службі зайнятості інформації, необхідної для організації працевлаштування інвалідів;

д) звітуванні Фонду соціального захисту інвалідів про зайнятість та працевлаштування інвалідів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Таким чином, судом установлено, що обов'язок підприємства зі створення робочих місць для інвалідів не супроводжується його обов'язком займатися пошуком інвалідів для працевлаштування. Такий обов'язок покладений на державну службу зайнятості.

Аналогічну правову позицію висловлено Верховним Судом України у постановах від 20 червня 2011 року у справі № 21-60а11 за позовом Тернопільського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до Приватного підприємства «Продекспорт» про стягнення адміністративно-господарських санкцій та від 26 червня 2012 року у справі № 21-105а12 за позовом Одеського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до Одеської залізниці про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені.

Згідно з частиною першою статті 20 Закону № 875 підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичні особи, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих осіб з інвалідністю менша, ніж установлено нормативом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі, організації, у тому числі на підприємстві, в організації громадських організацій осіб з інвалідністю, у фізичної особи, яка використовує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування особи з інвалідністю і не зайняте особою з інвалідністю. Для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичних осіб, де працює від 8 до 15 осіб, розмір адміністративно-господарських санкцій за робоче місце, призначене для працевлаштування особи з інвалідністю і не зайняте особою з інвалідністю, визначається в розмірі половини середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі, організації, у тому числі на підприємстві, в організації громадських організацій осіб з інвалідністю, у фізичної особи, яка використовує найману працю. Положення цієї частини не поширюється на підприємства, установи і організації, що повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів.

Порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені. Пеня обчислюється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк (частина друга статті 20 Закону № 875).

Відповідно до частини четвертої статті 20 Закону № 875 адміністративно-господарські санкції розраховуються та сплачуються підприємствами, установами, організаціями, у тому числі підприємствами, організаціями громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичними особами, зазначеними в частині першій цієї статті, самостійно в строк до 15 квітня року, наступного за роком, в якому відбулося порушення нормативу, встановленого частиною першою статті 19 цього Закону. При цьому до правовідносин із стягнення адміністративно-господарських санкцій, передбачених цим Законом, не застосовуються строки, визначені статтею 250 Господарського кодексу України.

Як установлено судом та підтверджено матеріалами справи ПП Перлина смаку своєчасно подало до ЛОВ ФСЗІ звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2017 рік (арк. спр. 13).

Водночас, у відповідності із Порядком подання форми звітності № 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)» , затвердженим наказом Міністерства соціальної політики України від 31 травня 2013 року № 316 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17 червня 2013 року за № 988/23520 (в редакції, яка діяла протягом 2017 року), ПП Перлина смаку протягом 2017 року подавало до Старобільського районного центру зайнятості звітність форми № 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)» від 26.01.2017 про наявність 1 вакансії бухгалтера зі знанням ПДВ для працевлаштування осіб з інвалідністю, від 17.02.2017 про наявність 1 вакансії експедитора та 1 вакансії бухгалтера зі знанням ПДВ для працевлаштування осіб з інвалідністю, від 10.03.2017 про наявність 1 вакансії експедитора та 1 вакансії бухгалтера зі знанням ПДВ для працевлаштування осіб з інвалідністю, від 06.04.2017 про наявність 1 вакансії експедитора та 1 вакансії бухгалтера зі знанням ПДВ для працевлаштування осіб з інвалідністю, від 11.05.2017 про наявність 1 вакансії експедитора та 1 вакансії бухгалтера зі знанням ПДВ для працевлаштування осіб з інвалідністю, від 06.06.2017 про наявність 1 вакансії експедитора та 1 вакансії бухгалтера зі знанням ПДВ для працевлаштування осіб з інвалідністю, від 05.07.2017 про наявність 1 вакансії експедитора та 1 вакансії бухгалтера зі знанням ПДВ для працевлаштування осіб з інвалідністю, від 07.08.2017 про наявність 1 вакансії експедитора та 1 вакансії бухгалтера зі знанням ПДВ для працевлаштування осіб з інвалідністю, від 05.09.2017 про наявність 1 вакансії експедитора та 1 вакансії бухгалтера зі знанням ПДВ для працевлаштування осіб з інвалідністю, від 05.10.2017 про наявність 1 вакансії експедитора та 1 вакансії бухгалтера зі знанням ПДВ для працевлаштування осіб з інвалідністю, від 06.11.2017 про наявність 1 вакансії експедитора та 1 вакансії бухгалтера зі знанням ПДВ для працевлаштування осіб з інвалідністю, від 05.12.2017 про наявність 1 вакансії експедитора та 1 вакансії бухгалтера зі знанням ПДВ для працевлаштування осіб з інвалідністю (арк. спр. 45-56).

Зазначені обставини також підтверджуються листом Старобільського районного центру зайнятості від 23.03.2018 № 28/4-515 про надання інформації, направленого на лист ЛОВ ФСЗІ від 27.02.2018 № 04-02/224, відповідно до якого ПП Перлина смаку протягом 2017 року подавало до Старобільського районного центру зайнятості звітність форми № 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)» . Інваліди мали змогу ознайомитися з інформацією про заявлені вакантні місця, однак бажаючих отримати направлення на працевлаштування не було (арк. спр. 18).

Також судом установлено, що ПП Перлина смаку вживалися інші заходи щодо працевлаштування осіб з інвалідністю.

Так, наказом ПП Перлина смаку від 01.09.2016 № 8 Про внесення змін до штатного розпису у зв'язку зі збільшенням середньооблікової кількості штатних працівників на підприємстві внесено зміни до штатного розпису ПП Перлина смаку , введено нові посади та встановлено посадові оклади для працівників, яким відповідно до чинного законодавства встановлена інвалідність, а саме: з 01.09.2016 посаду бухгалтера зі знанням ПДВ - 1 штатна одиниця та посаду експедитора 1 штатна одиниця (арк. спр. 57, 58).

Відповідно до листа Старобільського районного центру зайнятості від 11.05.2018 № 28/4-802 ПП Перлина смаку приймало участь у ярмарках вакансій для осіб з інвалідністю, які пройшли в Старобільському районному центрі зайнятості 24.03.2017, 22.06.2017, 22.09.2017 та 29.11.2017. Також ПП Перлина смаку брало участь у семінарі та засіданнях Круглих столів, що проводилися з метою вирішення проблем та обговорення перспектив працевлаштування осіб з інвалідністю (арк. спр. 59).

Також листом Старобільського районного центру зайнятості від 11.05.2018 № 28/4-801 проінформовано ПП Перлина смаку про те, якого професійного складу особи з інвалідністю перебували на обліку в центрі зайнятості протягом 2017 року. Відповідно до перелічених професій, професії експедитора та бухгалтера, про наявність вакансій яких для працевлаштування осіб з інвалідністю протягом 2017 року звітував відповідач, у даному переліку відсутні (арк. спр. 60).

Вищезазначене свідчить, що відповідачем вживалися залежні від нього заходи щодо працевлаштування інвалідів на вакантні посади у підприємстві. Фактів відмови у працевлаштуванні інвалідів при розгляді справи судом не встановлено.

Твердження представника позивача про невжиття відповідачем протягом 2017 року всіх обов'язкових заходів для роботодавців при виконанні нормативу працевлаштування осіб з інвалідністю, наведених в листі Державної служби зайнятості від 14.09.2016 № ДЦ-01-6415/0/616 «Щодо обов'язковості подання форми № 3-ПН та заходів з працевлаштування інвалідів» , суд при вирішенні адміністративної справи не враховує, оскільки відповідальність, визначена статтею 20 Закону № 875, настає для роботодавців за нестворення у необхідній кількості робочих місць для працевлаштування інвалідів, а не за невжиття заходів по пошуку інвалідів для працевлаштування, про які йдеться у зазначеному листі.

Адміністративно-господарські санкції за незайняті інвалідами робочі місця є заходом впливу на правопорушника у сфері господарювання у зв'язку зі скоєнням правопорушення.

Згідно із статтею 218 Господарського кодексу України підставою господарсько-правової відповідальності учасника господарських відносин є вчинене ним правопорушення у сфері господарювання. Учасник господарських відносин відповідає за невиконання або неналежне виконання господарського зобов'язання чи порушення правил здійснення господарської діяльності, якщо не доведе, що ним вжито усіх залежних від нього заходів для недопущення господарського правопорушення. У разі якщо інше не передбачено законом або договором, суб'єкт господарювання за порушення господарського зобов'язання несе господарсько-правову відповідальність, якщо не доведе, що належне виконання зобов'язання виявилося неможливим внаслідок дії непереборної сили, тобто надзвичайних і невідворотних обставин за даних умов здійснення господарської діяльності.

Отже, для стягнення адміністративно-господарських санкцій слід виходити із загальних норм права відносно відповідальності за порушення зобов'язань та встановлення в діях або бездіяльності підприємства складу правопорушення з метою застосування юридичної відповідальності у вигляді адміністративно-господарських санкцій.

Зважаючи на вжиття ПП Перлина смаку всіх залежних від нього заходів щодо створення робочих місць для працевлаштування інвалідів, суд вважає, що позивач намагається покласти на відповідача відповідальність у вигляді фінансових санкцій та пені за відсутність осіб з інвалідністю, які бажають працевлаштуватись, що є неприпустимим.

З урахуванням вищевикладеного судом установлено, що позовні вимоги є необґрунтованими та у їх задоволенні слід відмовити повністю.

Судові витрати по сплаті судового збору відповідно до вимог статті 139 КАС України покладаються на позивача.

Керуючись статтями 2, 9, 139, 241-246, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

У задоволенні позову Луганського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до приватного підприємства Перлина смаку про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені в сумі 41590,87 грн відмовити повністю.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд.

Суддя ОСОБА_1

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.05.2018
Оприлюднено25.05.2018
Номер документу74195681
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/1165/18

Постанова від 05.09.2018

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сухарьок Михайло Гаврилович

Ухвала від 17.07.2018

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сухарьок Михайло Гаврилович

Ухвала від 17.07.2018

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сухарьок Михайло Гаврилович

Рішення від 22.05.2018

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.О. Свергун

Ухвала від 23.04.2018

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.О. Свергун

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні