РІВНЕНСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
33001 , м. Рівне, вул. Яворницького, 59
УХВАЛА
"24" травня 2018 р. Справа № 906/920/16
Рівненський апеляційний господарський суд у складі колегії:
Головуючого судді Гудак А.В.
судді Філіпова Т.Л. ,
судді Василишин А.Р.
секретар судового засідання Драчук В.М.
за участю представників:
прокурор - Кондратюк А.В., посвідчення № 026596 від 30.05.14;
позивач 1 - не з`явився;
позивач 2 - не з`явився;
позивач 3 - ОСОБА_1, ОСОБА_2, довіреності в справі;
позивач 4 - не з`явився;
відповідача 1 - не з`явився;
відповідача 2 - не з`явився;
відповідача 3 - ОСОБА_3, довіреність в справі.
розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Рівненського апеляційного господарського суду апеляційну скаргу Заступника прокурора Житомирської області на рішення господарського суду Житомирської області від 14.12.2017 у справі №906/920/16 (суддя Маріщенко Л.О., м.Житомир, повний текст складено 22.12.2017)
за позовом Заступника прокурора Житомирської області в інтересах держави в особі:
1) Державної архітектурно-будівельної інспекції України в особі Управління державної архітектурно-будівельної інспекції у Житомирській області (м. Житомир)
2) Житомирської обласної державної адміністрації (м. Житомир)
3) Державного підприємства "Житомирське лісове господарство" (м. Житомир)
4) Житомирського обласного управління лісового та мисливського господарства (м. Житомир)
до 1) Житомирської районної державної адміністрації (м. Житомир)
2) Кам'янської сільської ради Житомирського району (с.Кам'янка Житомирського району)
3) Товариства з обмеженою відповідальністю "Домінвест"(м. Житомир)
про визнання незаконними та скасування розпоряджень голови Житомирської районної державної адміністрації від 08.06.2007 №544 та першого заступника голови Житомирської районної державної адміністрації від 13.08.2007 № 791; визнання недійсним акта державної приймальної комісії про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта - спортивно-оздоровчого комплексу «У Петровича» від 27.07.2007; визнання незаконним та скасування рішення виконавчого комітету Кам'янської сільської ради Житомирського району №64 від 19.04.2007; визнання незаконним та скасування рішення виконкому Кам'янської сільської ради Житомирського району від 20.09.2007 № 147, яким надано погодження товариству з обмеженою відповідальністю «Домінвест» на виготовлення свідоцтва про право власності на спортивно-оздоровчий комплекс «У Петровича» .
В С Т А Н О В И В:
Рішенням господарського суду Житомирської області від 14.12.2017 у позові Заступника прокурора Житомирської області в інтересах держави в особі: Державної архітектурно-будівельної інспекції України в особі Управління державної архітектурно-будівельної інспекції у Житомирській області; Житомирської обласної державної адміністрації; Державного підприємства "Житомирське лісове господарство"; Житомирського обласного управління лісового та мисливського господарства до Житомирської районної державної адміністрації; Кам'янської сільської ради Житомирського району та Товариства з обмеженою відповідальністю "Домінвест" про визнання незаконними та скасування розпоряджень голови Житомирської районної державної адміністрації від 08.06.2007 №544 та першого заступника голови Житомирської районної державної адміністрації від 13.08.2007 № 791; визнання недійсним акта державної приймальної комісії про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта - спортивно-оздоровчого комплексу «У Петровича» від 27.07.2007; визнання незаконним та скасування рішення виконкому Кам'янської сільської ради Житомирського району від 20.09.2007 № 147, яким надано погодження товариству з обмеженою відповідальністю «Домінвест» на виготовлення свідоцтва про право власності на спортивно-оздоровчий комплекс «У Петровича» ; визнання незаконним та скасування рішення виконавчого комітету Кам'янської сільської ради Житомирського району №64 від 19.04.2007, відмовлено.
Не погоджуючись з винесеним рішенням, Заступник прокурора Житомирської області звернувся з апеляційною скаргою, в якій просить рішення господарського суду Житомирської області від 14.12.2017р. у справі № 906/920/16 скасувати та прийняти нове рішення, яким позов задовольнити.
Ухвалою Рівненського апеляційного господарського суду від 28.03.2018 у справі №906/920/16 прийнято апеляційну скаргу Заступника прокурора Житомирської області на рішення господарського суду Житомирської області від 14.12.2017 у справі №906/920/16 до провадження у новому складі суду: головуючий суддя - Гудак А.В., суддя Філіпова Т.Л., суддя Василишин А.Р.
Ухвалою Рівненського апеляційного господарського суду від 02.04.2018 призначено справу №906/920/16 до розгляду на "26" квітня 2018 р. об 10:00 год. у приміщенні Рівненського апеляційного господарського суду за адресою: 33001, м. Рівне, вул. Яворницького, 59 в залі судових засідань № 6.
Ухвалою Рівненського апеляційного господарського суду від 26.04.2018 оголошено перерву у судовому засіданні до 11:00 год. 24 травня 2018 року, яке відбудеться у приміщенні Рівненського апеляційного господарського суду за адресою: 33001 м. Рівне вул. Яворницького, 59 у залі судових засідань № 6. Зобов`язано Державне підприємство "Житомирське лісове господарство" надати суду до 10.05.2018 - докази надсилання(надання) учасникам справи примірника клопотання про поновлення строку позовної давності по справі №906/920/16. Запропоновано учасникам справи до 18.05.2018 надати суду - заперечення, аргументи, пояснення, міркування щодо клопотання про поновлення строку позовної давності по справі №906/920/16 поданого Державним підприємством "Житомирське лісове господарство".
26.04.2018 судом отриманий витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за №1003911276 щодо Кам`янської сільської ради Житомирського району Житомирської області. Згідно інформації, яка викладена в даному витягу судом встановлено, що в розділі внесені наступні дані - Дата та номер запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи - 06.02.2018, 12871120011002404, підстава для його внесення - за рішенням засновників.
Поряд з цим, матеріалами справи встановлено, що 26.02.2018 на адресу суду засобами електронного зв`язку від Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області надійшов відзив в якому просить суд залишити апеляційну скаргу заступника прокурора Житомирської області без задоволення, а рішення господарського суду Житомирської області від 14.12.2017 по справі №906/920/16 без змін.
23.05.2018 засобами електронного зв`язку від Заступника прокурора Житомирської області надійшов лист в якому зазначає що реєстрація юридичної особи - Кам`янська сільська раду Житомирської області припинена 06.02.2018 внаслідок адміністративного входження до Оліївської сільської територіальної громади Житомирськго району. А отже наявні підстави для зміни відповідача Кам`янської сільської ради Житомирського району на Оліївську сільську раду Житомирського району. На підтвердження даних обставин додає рішення першої сесії сьомого скликання Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області №11 від 29.11.2017 Про припинення діяльності органів місцевого самоврядування, що входять до складу Оліївської об`єднаної територіальної громади в пунктах 1, 2 якого зазначено: припинити юридичну особу - Кам`янську сільську раду Житомирського району Житомирської області (ЄДРПОУ 04348326), яка розташована за адресою: вул.. Соснова, 1, с. Кам`янка, Житомирського району, Житомирської області) внаслідок приєднання до Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (ЄДРПОУ 04348409) місцезнаходження: вул.. Щорса (ОСОБА_4), 68, с.Оліївка, Житомирського району, Житомирської області, 12402). Оліївська сільська рада Житомирського району Житомирської області є правонаступником всього майна, прав та обов`язків Кам`янської сільської ради Житомирського району Житомирської області.
Представники учасників справи та прокурор, які з`явились в судове засідання 24.05.2018 проти заміни відповідача 2 - Кам'янську сільську раду Житомирського району Житомирської області її правонаступником - Оліївською сільською радою Житомирського району Житомирської області, не заперечували.
Згідно частин 1-4, 11 ст. 8 Закону України "Про добровільне об'єднання територіальних громад" об'єднана територіальна громада вважається утвореною за цим Законом з дня набрання чинності рішеннями всіх рад, що прийняли рішення про добровільне об'єднання територіальних громад, або з моменту набрання чинності рішенням про підтримку добровільного об'єднання територіальних громад на місцевому референдумі та за умови відповідності таких рішень висновку, передбаченому частиною четвертою статті 7 цього Закону.
Повноваження сільських, селищних, міських рад, сільських, селищних, міських голів, обраних територіальними громадами, що об'єдналися, завершуються в день набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною об'єднаною територіальною громадою. Після завершення повноважень сільських, селищних, міських рад, обраних територіальними громадами, що об'єдналися, їхні виконавчі комітети продовжують здійснювати свої повноваження до затвердження сільською, селищною, міською радою, обраною об'єднаною територіальною громадою, персонального складу її виконавчого комітету. Протягом зазначеного строку сільський, селищний, міський голова, обраний об'єднаною територіальною громадою, очолює такі виконавчі комітети та входить до їх персонального складу. Після завершення повноважень сільського голови, який одноособово виконував функції виконавчого органу сільської ради у територіальній громаді, що увійшла до об'єднаної територіальної громади, відповідні функції одноособово виконує сільський, селищний, міський голова, обраний об'єднаною територіальною громадою, з дня набуття ним повноважень до затвердження відповідною сільською, селищною, міською радою персонального складу її виконавчого комітету.
Об'єднана територіальна громада є правонаступником всього майна, прав та обов'язків територіальних громад, що об'єдналися, з дня набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною такою об'єднаною територіальною громадою. У разі об'єднання всіх територіальних громад одного району в одну об'єднану територіальну громаду все майно спільної власності територіальних громад такого району є комунальною власністю об'єднаної територіальної громади, а пов'язані з таким майном права та обов'язки належать об'єднаній територіальній громаді з дня набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною такою об'єднаною територіальною громадою.
З дня набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною об'єднаною територіальною громадою, у порядку, визначеному цим Законом, здійснюється реорганізація відповідних юридичних осіб - сільських, селищних, міських рад, обраних територіальними громадами, що об'єдналися, та розміщених поза адміністративним центром об'єднаної територіальної громади, шляхом їх приєднання до юридичної особи - сільської, селищної, міської ради, розміщеної в адміністративному центрі об'єднаної територіальної громади. Після завершення реорганізації відповідні юридичні особи - сільські, селищні, міські ради припиняються у порядку, визначеному цим Законом. Юридична особа - сільська, селищна, міська рада, розміщена в адміністративному центрі об'єднаної територіальної громади, є правонаступником прав та обов'язків всіх юридичних осіб - сільських, селищних, міських рад, обраних територіальними громадами, що об'єдналися, з дня набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною об'єднаною територіальною громадою. Найменування представницького органу місцевого самоврядування об'єднаної територіальної громади як юридичної особи складається з частини, яка є похідною від власного найменування населеного пункту, визначеного її адміністративним центром, у формі прикметника та відповідного загального найменування представницького органу місцевого самоврядування (сільська, селищна, міська рада).
Державна реєстрація припинення юридичних осіб - сільських, селищних, міських рад, їхніх виконавчих комітетів шляхом приєднання здійснюється на підставі заяви, поданої сільським, селищним, міським головою, обраним об'єднаною територіальною громадою, або уповноваженою ним особою суб'єкту державної реєстрації. Державна реєстрація припинення шляхом приєднання юридичних осіб - виконавчих комітетів сільських, селищних, міських рад, які забезпечують окреме виконання бюджетів територіальних громад, що об'єдналися, здійснюється не раніше затвердження бюджету об'єднаної територіальної громади. Юридична особа - сільська, селищна, міська рада, її виконавчий комітет є такою, що припинилася, з дня внесення запису про її припинення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
З доказів наявних в матеріалах справи встановлено, що рішенням першої сесії сьомого скликання Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області №11 від 29.11.2017 Про припинення діяльності органів місцевого самоврядування, що входять до складу Оліївської об`єднаної територіальної громади , припинено юридичну особу - Кам`янську сільську раду Житомирського району Житомирської області (ЄДРПОУ 04348326), яка розташована за адресою: вул.. Соснова, 1, с. Кам`янка, Житомирського району, Житомирської області) внаслідок приєднання до Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (ЄДРПОУ 04348409) місцезнаходження: вул.. Щорса (ОСОБА_4), 68, с.Оліївка, Житомирського району, Житомирської області, 12402)(п. 1 рішення №11). Оліївська сільська рада Житомирського району Житомирської області є правонаступником всього майна, прав та обов`язків Кам`янської сільської ради Житомирського району Житомирської області(п. 2 рішення №11).
Відповідно до ст. 52 ГПК України, у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення юридичної особи шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов'язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд залучає до участі у справі правонаступника відповідного учасника справи на будь-якій стадії судового процесу. Усі дії, вчинені в судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов'язкові для нього так само, як вони були обов'язкові для особи, яку правонаступник замінив. Про заміну або про відмову в заміні учасника справи його правонаступником суд постановляє ухвалу.
Враховуючи вищевикладене та заслухавши позиції присутніх представників учасників справи, колегія суддів дійшла висновку, що клопотання Заступника прокурора Житомирської області викладене в листі від 22.05.2018 №05/1-1217-16 щодо заміни Кам'янську сільську раду Житомирського району Житомирської області (відповідача-2) її правонаступником - Оліївською сільською радою Житомирського району Житомирської області, задовольнити.
Керуючись ст.ст. 52, 232, 234, 288 Господарського процесуального кодексу України, суд
УХВАЛИВ:
1. Замінити відповідача-2 - Кам'янську сільську раду Житомирського району Житомирської області (Адреса: 12410, Житомирська обл., Житомирський район, село Кам'янка, вул. Соснова, будинок 1) її правонаступником - Оліївською сільською радою Житомирського району Житомирської області (Адреса: 12402, Житомирська обл., Житомирський р-н, с. Оліївка, вул. Леоніда Ступницького, буд. 68).
2. Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддями та може бути оскаржена протягом двадцяти днів з дня складання повного судового рішення (ухвали) в касаційному порядку передбаченому главою 2 розділу IV Господарського процесуального кодексу України.
Дата складання повного судового рішення (ухвали) - 24 травня 2018 року.
Головуючий суддя Гудак А.В.
Суддя Філіпова Т.Л.
Суддя Василишин А.Р.
Суд | Рівненський апеляційний господарський суд |
Дата ухвалення рішення | 24.05.2018 |
Оприлюднено | 25.05.2018 |
Номер документу | 74197788 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні