Рішення
від 15.05.2018 по справі 805/1144/18-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

15 травня 2018 р. Справа№805/1144/18-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов'янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі:

Головуючого судді Христофорова А.Б..,

при секретарі Кульматицькій В. М.,

за участю: представника відповідача ОСОБА_1,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Фізичної особи-підприємця Товариства з обмеженою відповідальністю «БВФ «Будпродукт» до Державної фіскальної служби України про:

- скасування Рішення комісії ДФС України № 561592/37990054 від 17 січня 2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 9 від 24.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов'язання ДФС України здійснити дії по реєстрації (зареєструвати) податкової накладної № 9 від 24.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- скасування Рішення № 561597/37990054 від 17 січня 2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 10 від 24.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов'язання ДФС України здійснити дії по реєстрації (зареєструвати) податкової накладної № 10 від 24.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- скасування Рішення № 561161/37990054 від 17 січня 2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 11 від 27.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов'язання ДФС України здійснити дії по реєстрації (зареєструвати) податкової накладної № 11 від 27.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- скасування Рішення № 561 178/37990054 від 17 січня 2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 12 від 28.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов'язання ДФС України здійснити дії по реєстрації (зареєструвати) податкової накладної № 12 від 28.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних,-

В С Т А Н О В И В:

09.02.2018 року позивач засобами поштового зв'язку надіслав позовну заяву, яка отримана судом 15.02.2018 року, з вимогами до Державної фіскальної служби України про скасування рішень про відмову в реєстрації податкових накладних та зобов'язання ДФС України зареєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних.

В обґрунтування позовних вимог зазначив, що відповідачем зупинено реєстрацію податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, оскільки відповідачем було встановлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах. На підтвердження реальності здійснення операції надані пояснення та документи, що підтверджують поставку товарів. Проте, відповідачем прийняті рішення про відмову у реєстрації податкових накладних, які є необґрунтованими та підлягають скасуванню.

05.03.2018 року відповідачем надано відзив на позовну заяву в електронному вигляді, в якому зазначав, що на виконання положень п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України позивачу надіслано квитанції по зупиненню реєстрації податкових накладних з підстав відповідності критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Міністерства фінансів України №567 від 13.06.2017 (далі Наказ №567). За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно УКТ ЗЕД. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК відповідно до п. «в» п.п.201.16.1 п. 201.16 ст.201 Податкового кодексу України, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 №567 та/або таблицю даних платника податків яка передбачена пунктом 4 цього наказу. У зв'язку із невиконання вказаних вимог прийняті рішення про відмову у реєстрації податкових накладних. Просив в задоволенні позову відмовити.

Представник позивача до суду не з'явився, надав клопотання про розгляд справи без його участі, просив позовні вимоги задовольнити у повному обсязі.

Представник відповідача у судовому засіданні заперечував проти задоволення позовних вимог, вказавши на обставини, які аналогічні викладеним у відзиві.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 16.02.2018 року позовну заяву залишено без руху надано строк для усунення недоліків. Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 13.03.2018 року відкрито провадження за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін. Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 12.04.2018 року здійснено перехід розгляду справи у загальному порядку та призначено підготовче засідання на 18.04.2018 року. Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 18.04.2018 року відкладено підготовче засідання до 03.05.2018 року. Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 03.05.2018 року закрито підготовче засідання та призначено справу до судового розгляду на 15.05.2018 року.

Заслухавши представника відповідача, розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю «БВФ «Будпродукт» (ідентифікаційний код 37990054, Шосе Старокримське, буд.11-а,Жовтневий район, м. Маріуполь, Донецька область, 87502) зареєстровано в якості юридичної особи 15.02.2012 року, основний вид діяльності за кодом КВЕД 23.61 - виготовлення виробів із бетону для будівництва.

Судом встановлено, що між ТОВ Фірма «Каскад» та ТОВ «БВФ «Будпродукт» укладено договір поставки №1032 від 01.01.2016 року, додаткова угода до договору від 25.12.2016 року, договір поставки №84 від 01.01.2016 року.

У відповідності до укладених договорів позивачем було постановлено товар ТОВ «БВФ «Будпродукт» :

-профіль UD 27х28,54 м(изгот)0,40 мм у кількості 3600 шт на суму 83592 грн, видаткова накладна № РН-0000033 від 24.11.2017 року;

-профіль UD 27х28,54 м (изгот) 0,35 мм у кількості 3476 шт на суму 69659,04грн, видаткова накладна № РН-0000034 від 24.11.2017 року;

-профіль CW 75 (0,50мм) 3м у кількості 869 шт та профіль CW 100 (0,50мм) 3м у кількості 890 шт на суму 115674,48 грн, видаткова накладна № РН-0000035 від 27.11.2017 року;

-профіль UD 27х28,53 м (изгот) 0,35 мм у кількості 11186 шт на суму 167790грн, видаткова накладна № РН-0000036 від 28.11.2017 року.

На підставі видаткових накладних здійснено поставку товару, та виписані податкові накладні: №9 від 24.11.2017 року на суму 83592грн (ПДВ13932 грн); №10 від 24.11.2017 року на суму 69659,04грн (ПДВ11609,84грн); №11 від 27.11.2017 року на суму 115674,48грн (ПДВ19279,08грн); №12 від 24.11.2017 року на суму 167790грн (ПДВ 27965грн).

Згідно квитанцій від 13.12.2017 року відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК зупинена та зазначено, що податкові накладні відповідають критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Міністерства фінансів України №567 від 13.06.2017. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно УКТ ЗЕД. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК відповідно до п. «в» п.п.201.16.1 п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 №567 та/або таблицю даних платника податків яка передбачена пунктом 4 цього наказу.

На виконання вимог зазначених в квитанцій №1, згідно якої реєстрація податкових накладних зупинена, позивачем надані документи, що підтверджують відповідність обсягів постачання обсягам придбання (виробництва) по товарах.

При цьому на підтвердження того факту, що позивач є виробником будівельних матеріалів (шлакоблоку, бордюрів, тротуарної плитки, профілів для монтажу гіпсокартонних систем, та профільних листів) позивачем надані документи на підтвердження виготовлення такої продукції, а саме: видаткові накладні на придбання сировини (металу), оплата за видатковими накладними, сертифікати відповідності продукції, які також були надані с поясненнями до ДФС.

Враховуючи надані в сукупності докази, позивачем підтверджено виробництво сировини, що в подальшому реалізована ТОВ Фірма «Каскад» на виконання умов договорів поставки.

17.01.2018 року головою комісії ДФС України прийняті рішення: № 561592/37990054 про відмову в реєстрації податкової накладної № 9 від 24.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних; № 561597/37990054 про відмову в реєстрації податкової накладної № 10 від 24.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних; № 561161/37990054 про відмову в реєстрації податкової накладної № 11 від 27.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних; № 561 178/37990054 про відмову в реєстрації податкової накладної № 12 від 28.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, з причини надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

Податковий кодекс України є спеціальним законом з питань оподаткування та установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків, визначені заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу.

Згідно підпунктів а, б пункту 185.1 статті 185 ПК України, об'єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України.

Датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг згідно приписів норми пункту 187.1 статті 187 ПК України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; б) дата відвантаження товарів.

База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів, що передбачено п. 188.1 ст. 188 ПК України.

Пунктом 201.10 статті 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

За приписами пункту 74.2. статті 74 ПК України (в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин), в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики (пункт 74.3 статті 74 ПК України).

Відповідно до пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних» №1246 від 29.12.2010 (далі іменується Порядок №1246), податкова накладна електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно пункту 12 Порядку №1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов'язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис» , «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Аналогічні приписи містить підпункт 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 ПК України, згідно яких реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

Відповідно до підпункту 201.16.1. пункту 201.16 статті 201 ПК України, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Пункт 6 Критеріїв оцінки ступня ризиків Наказу №567 (в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин) містить у собі наступний критерій:

обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній / розрахунку коригування, яку (який) подано на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 рази більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеному у податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75% загального такого залишку для платників, у яких значення показника D становить більше 0,03; більше 60% - від 0,02 до 0,03; більше 50% - від 0,015 до 0,02; більше 40% - від 0,01 до 0,015, більше 30% - від 0,005 до 0,01, більше 20% - до 0,005) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється);

У разі якщо за результатами Моніторингу визначено, що податкова накладна / розрахунок коригування відповідає вимогам підпункту 1 цього пункту та сума податку на додану вартість, зазначена в податкових накладних, зареєстрованих платником податку в Реєстрі у звітному (податковому) періоді з урахуванням податкової накладної / розрахунку коригування, поданої на реєстрацію в Реєстрі, які відповідають вимогам підпункту 1 цього пункту, більша за середньомісячну суму сплачених за останні 12 місяців єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та податків і зборів (крім суми податку на додану вартість, сплаченої при ввезенні товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами, реєстрація такої податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 розділу V Кодексу.

Зі змісту Квитанцій №1 до податкових накладних №9 від 24.11.2017 року; №10 від 24.11.2017 року; №11 від 27.11.2017 року; №12 від 24.11.2017 року, вбачається, що висновок контролюючого органу про відповідність податкових накладних критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених пунктом 6 Критеріїв оцінки ступня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкових накладних в ЄРПН, затверджених Наказом №567 зроблено за результатом опрацювання СМКОР, під час якого виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно УКТЗЕД 7216.

При цьому, доказів невідповідності обсягів постачання обсягам виробництва по товарах відповідачем не надано.

Відповідно до пункту 1 Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Перелік), у розрізі Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13 червня 2017 року № 567 (далі - Критерії) для критерію, зазначеного у підпункті 1 пункту 6 Критеріїв необхідні: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

На підтвердження правомірності формування та подання податкових накладних позивачем надано достатньо документів, що підтверджують обсяги постачання обсягам виробництва, що досліджені судом.

Відтак, враховуючи те, що позивачем на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної надано достатньо доказів, які засвідчують факт здійснення господарських операцій за податковими накладними у реєстрації яких було відмовлено, суд приходить до висновку, що оскаржувані рішення є необґрунтованими та підлягають скасуванню.

За приписами статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Таким чином, суд дійшов висновку, що заявлені позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі.

За приписами ч. 1 ст. 139 КАС України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі.

Судовий збір сплачено згідно квитанції від №18 від 08.02.2018 року у розмірі 14096,00 грн.

Разом з тим, судом встановлено, що за подання даного адміністративного позову позивачем сплачено судовий збір у більшому розмірі, ніж встановлено Законом України «Про судовий збір» . Таким чином, надмірно сплачений судовий збір у сумі 497,27 грн. підлягає поверненню з Державного бюджету України, а сума 13598,73 грн підлягає стягненню з відповідача на користь позивача.

Керуючись ст.ст. 2, 5-10, 72-90, 139, 242-246, 205, 250, 255, 257-263, 293-295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ВИРІШИВ:

Позов Товариства з обмеженою відповідальністю «БВФ «Будпродукт» (ідентифікаційний код 37990054, Шосе Старокримське, буд.11-а,Жовтневий район, м. Маріуполь, Донецька область, 87502) до Державної фіскальної служби України (ідентифікаційний код 39292197, 04053, м.Київ, Львівська площа, будинок 8) про скасування рішень та зобов'язання вчинити певні дії - задовольнити.

Скасувати Рішення комісії ДФС України № 561592/37990054 від 17 січня 2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 9 від 24.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;

Зобов'язати ДФС України здійснити дії по реєстрації (зареєструвати) податкової накладної № 9 від 24.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;

Скасувати Рішення № 561597/37990054 від 17 січня 2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 10 від 24.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;

Зобов'язати ДФС України здійснити дії по реєстрації (зареєструвати) податкової накладної № 10 від 24.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;

Скасувати Рішення № 561161/37990054 від 17 січня 2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 11 від 27.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;

Зобов'язати ДФС України здійснити дії по реєстрації (зареєструвати) податкової накладної № 11 від 27.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;

Скасувати Рішення № 561178/37990054 від 17 січня 2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 12 від 28.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;

Зобов'язати ДФС України здійснити дії по реєстрації (зареєструвати) податкової накладної № 12 від 28.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Повернути Товариству з обмеженою відповідальністю «БВФ «Будпродукт» (ідентифікаційний код 37990054, Шосе Старокримське, буд.11-а,Жовтневий район, м. Маріуполь, Донецька область, 87502) з Державного бюджету України надмірно сплачений судовий збір у сумі 497( чотириста дев'яносто сім) грн 27 коп.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (ідентифікаційний код 39292197, 04053, м.Київ, Львівська площа, будинок 8) на користь Товариство з обмеженою відповідальністю «БВФ «Будпродукт» (ідентифікаційний код 37990054, Шосе Старокримське, буд.11-а,Жовтневий район, м. Маріуполь, Донецька область, 87502) витрати зі сплати судового збору у сумі 13598 (тринадцять тисяч п'ятсот дев'яносто вісім) грн. 73 коп.

Вступна та резолютивна частини рішення проголошені в судовому засіданні 15.05.2018 року. Повне судове рішення буде складено 25.05.2018 року.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня складення повного судового рішення. До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди. У разі порушення порядку подання апеляційної чи касаційної скарги відповідний суд повертає таку скаргу без розгляду.

Текст рішення розміщений в Єдиному державному реєстрі судових рішень (веб-адреса сторінки: http://www.reyestr.court.gov.ua/).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Суддя Христофоров А.Б.

Дата ухвалення рішення15.05.2018
Оприлюднено27.05.2018
Номер документу74223741
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/1144/18-а

Ухвала від 09.11.2018

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Арабей Тетяна Георгіївна

Ухвала від 12.10.2018

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Арабей Тетяна Георгіївна

Ухвала від 12.10.2018

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Арабей Тетяна Георгіївна

Ухвала від 17.09.2018

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Шишов Олег Олексійович

Ухвала від 06.07.2018

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Ухвала від 11.06.2018

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Рішення від 15.05.2018

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Христофоров А.Б.

Рішення від 15.05.2018

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Христофоров А.Б.

Ухвала від 03.05.2018

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Христофоров А.Б.

Ухвала від 18.04.2018

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Христофоров А.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні