Ухвала
від 25.05.2018 по справі 812/1703/16
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД



8.3.1

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про заміну сторони виконавчого провадження її правонаступником

25 травня 2018 року

Сєвєродонецьк

Справа № 812/1703/16

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Басова Н.М., розглянувши в порядку письмового провадження заяву державного підприємства “Луганський експертно - технічний центр Держпраці” про заміну сторони виконавчого провадження у справі №812/1703/16 за адміністративним позовом державного підприємства “Луганський експертно - технічний центр Держпраці” до ОСОБА_1 великих платників податків Державної фіскальної служби України, ОСОБА_2 державної податкової інспекції з обслуговування великих платників у м.Луганську Міжрегіонального головного управління ДФС, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - Державна податкова інспекція у м.Сєвєродонецьку ГУ ДФС у Луганській області, про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень – рішень,-

ВСТАНОВИВ:

До Луганського окружного адміністративного суду надійшла заява державного підприємства “Луганський експертно - технічний центр Держпраці” про заміну сторони виконавчого провадження у справі №812/1703/16 за адміністративним позовом державного підприємства “Луганський експертно - технічний центр Держпраці” до ОСОБА_1 великих платників податків Державної фіскальної служби України, ОСОБА_2 державної податкової інспекції з обслуговування великих платників у м.Луганську Міжрегіонального головного управління ДФС, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - Державна податкова інспекція у м.Сєвєродонецьку ГУ ДФС у Луганській області, про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень – рішень.

В обґрунтування заяви зазначено, що постановою Луганського окружного адміністративного суду по справі №812/1703/16 від 18.05.2017 на користь державного підприємства “Луганський експертно - технічний центр Держпраці” було стягнуто за рахунок бюджетних асигнувань ОСОБА_2 державної податкової інспекції з обслуговування великих платників у м.Луганську Міжрегіонального головного управління ДФС судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 1378,00 грн.

Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 03.05.2018 за №23596571 ОСОБА_2 державна податкова інспекція з обслуговування великих платників у м.Луганську Міжрегіонального головного управління ДФС у графі «Дата та номер запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи, підстава для її внесення» зазначено: дата запису: 16.05.2017, номер запису:13831120006003798, припинено за рішенням засновників.

Згідно з ОСОБА_1 великих платників податків Державної фіскальної служби України від 17.05.2018 №20932/10/28-10-05-01-42 «відповідно до Положення про ОСОБА_1 великих платників податків Державної фіскальної служби, затвердженого наказом Державної фіскальної служби від 09.08.2017 №»Про затвердження у новій редакції положень про окремі територіальні органи ДФС», офіс великих платників є правонаступником усіх прав та обов’язків ОСОБА_2 державної податкової інспекції з обслуговування великих платників у м.Луганську Міжрегіонального головного управління ДФС».

На підставі викладеного, заявник просив суд замінити боржника ОСОБА_2 державну податкової інспекцію з обслуговування великих платників у м.Луганську Міжрегіонального головного управління ДФС у виконавчому листі його правонаступником: ОСОБА_1 великих платників податків Державної фіскальної служби України.

Представник заявника у судове засідання не прибув, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином (а.с.36), надав клопотання про розгляд заяви за відсутності представника (а.с.37).

Представник ОСОБА_1 великих платників податків Державної фіскальної служби України у судове засідання не прибув, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином (а.с.34).

Представник третьої особи у судове засідання не прибув, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином (а.с.33).

Згідно ч.2 ст.379 КАС України суд розглядає питання про заміну сторони виконавчого провадження в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або заінтересованої особи, які звернулися з поданням (заявою), та учасників справи. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.

Оскільки немає перешкод для розгляду заяви про заміну сторони виконавчого провадження, але всі учасники справи не з’явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта згідно частини 9 статті 205 КАС України.

Враховуючи викладене, суд приходить до висновку про розгляд заяви про заміну сторони виконавчого провадження в порядку письмового провадження.

Розглянувши заяву про заміну сторони виконавчого провадження та дослідивши матеріали, суд дійшов наступного.

Постановою Луганського окружного адміністративного суду від 18.05.2017 у справі №812/1703/16 позовні вимоги державного підприємства “Луганський експертно — технічний центр Держпраці” задоволено повністю.

Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення ОСОБА_2 державної податкової інспекції з обслуговування великих платників у м. Луганську Міжрегіонального Головного управління ДФС у Луганській області № НОМЕР_1 від 08.09.2016 про застосування до державного підприємства “Луганський експертно — технічний центр Держпраці” штрафних санкції у сумі 6729,34 грн.

Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення ОСОБА_2 державної податкової інспекції з обслуговування великих платників у м. Луганську Міжрегіонального Головного управління ДФС у Луганській області № НОМЕР_2 від 08.09.2016 про застосування до державного підприємства “Луганський експертно — технічний центр Держпраці” штрафних санкції у сумі 56538,20 грн.

Стягнуто за рахунок бюджетних асигнувань ОСОБА_2 державної податкової інспекції з обслуговування великих платників у м. Луганську Міжрегіонального Головного управління ДФС у Луганській області (код ЄДРПОУ 39792704) на користь державного підприємства “Луганський експертно — технічний центр Держпраці” (код 39792704) судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 1378,00 грн. (одна тисяча триста сімдесят вісім гривень 00 копійок) (а.с.20-24).

Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 28.09.2017 виправлено допущену описку у четвертому абзаці резолютивної частини постанови Луганського окружного адміністративного суду від 18 травня 2017 року у справі № 812/1703/16 за позовом державного підприємства “Луганський експертно — технічний центр Держпраці” до ОСОБА_1 великих платників податків Державної фіскальної служби України, ОСОБА_2 державної податкової інспекції з обслуговування великих платників у м.Луганську Міжрегіонального головного управління ДФС, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Державна податкова інспекція у м.Сєвєродонецьку ГУ ДФС у Луганській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень – рішень.

Вважати вірним зазначення коду ЄДРПОУ Державного підприємства “Луганський експертно — технічний центр Держпраці”: "21851104" (а.с.25).

Ухвалою Донецького апеляційного адміністративного суду від 22.08.2018 апеляційну скаргу ОСОБА_1 великих платників податків державної фіскальної служби на постанову Луганського окружного адміністративного суду від 18 травня 2017 року у справі № 812/1703/16 залишено без задоволення.

Постанову Луганського окружного адміністративного суду від 18 травня 2017 року у справі № 812/1703/16 - залишено без змін (а.с.26-29).

Ухвалою Вищого адміністративного суду України від 23.10.2017 прийнято до провадження Вищого адміністративного суду України касаційну скаргу ОСОБА_1 великих платників податків Державної фіскальної служби на постанову Луганського окружного адміністративного суду від 18.05.2017 та ухвалу Донецького апеляційного адміністративного суду від 22.08.2017 у справі №812/1703/16 за позовом Державного підприємства “Луганський експертно-технічний центр Держпраці” до ОСОБА_1 великих платників податків Державної фіскальної служби, ОСОБА_2 державної податкової інспекції з обслуговування великих платників у м. Луганську Міжрегіонального головного управління Державної фіскальної служби, третя особа: Державна податкова інспекція у м. Сєвєродонецьку головного управління Державної фіскальної служби у Луганській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, відкрито по ній касаційне провадження (а.с.30).

Постанова Луганського окружного адміністративного суду від 18 травня 2017 року у справі № 812/1703/16 набрала законної сили.

25.01.2018 Луганським окружним адміністративним судом видано виконавчий лист у справі № 812/1703/16 щодо стягнення за рахунок бюджетних асигнувань ОСОБА_2 державної податкової інспекції з обслуговування великих платників у м. Луганську Міжрегіонального Головного управління ДФС у Луганській області (код ЄДРПОУ 39792704) на користь державного підприємства “Луганський експертно — технічний центр Держпраці” (код 21851104) судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 1378,00 грн. (одна тисяча триста сімдесят вісім гривень 00 копійок) (а.с.5).

Згідно з інформацією, зазначеною в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань від 25.05.2018 №1004018875 ОСОБА_2 державна податкова інспекція з обслуговування великих платників у м.Луганську Міжрегіонального головного управління ДФС припинено за рішенням засновників з 16.05.2017 (а.с.81-88).

Судом встановлено, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 №247 "Про Деякі питання територіальних органів Державної фіскальної служби" ОСОБА_2 державна податкова інспекція з обслуговування великих платників у м.Луганську Міжрегіонального головного управління ДФС реорганізовано шляхом приєднання до ОСОБА_1 великих платників податків Державної фіскальної служби.

Відповідно до п.1 Положення про ОСОБА_1 великих платників податків Державної фіскальної служби, затвердженого наказом Державної фіскальної служби від 09.08.2017 №529 «Про затвердження у новій редакції положень про окремі територіальні органи ДФС», ОСОБА_1 великих платників є правонаступником усіх прав та обов’язків в тому числі і ОСОБА_2 державної податкової інспекції з обслуговування великих платників у м.Луганську Міжрегіонального головного управління ДФС (а.с.44-56).

Слід зазначити, що правонаступництво - це перехід прав і обов'язків від одного суб'єкта до іншого. Правонаступництво може бути універсальним або частковим. За універсального правонаступництва до правонаступника (фізичної або юридичної особи) переходять усі права і обов'язки того суб'єкта, якому вони належали раніше. За часткового правонаступництва від одного до іншого суб'єкта переходять лише окремі права і обов'язки. Припинення юридичної особи в результаті злиття, передбачає об‘єднання двох або більше юридичних осіб в одну нову юридичну особу, при цьому ці юридичні особи припиняють своє існування і передаються свої права та обов‘язки новоствореній юридичній особі.

Отже, виходячи із положень постанови Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 №247 "Про Деякі питання територіальних органів Державної фіскальної служби" та Положення про ОСОБА_1 великих платників податків Державної фіскальної служби, затвердженого наказом Державної фіскальної служби від 09.08.2017 №529, суд дійшов висновку, що ОСОБА_1 великих платників податків Державної фіскальної служби були передані всі права та обов'язки ОСОБА_2 державної податкової інспекції з обслуговування великих платників у м.Луганську Міжрегіонального головного управління ДФС.

Відповідно до частини першої статті 379 КАС України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником.

Частиною четвертою статті 379 КАС України передбачено, що положення цієї статті застосовуються також у випадку необхідності заміни боржника або стягувача у виконавчому листі до відкриття виконавчого провадження.

Оскільки згідно Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 3 серпня 2011 р. N 845 з відповідними змінами, відшкодування судових витрат відбувається на підставі виконавчих документів виключно органами Казначейства, суд вважає за необхідне замінити у виконавчому листі №812/1703/16, виданого Луганським окружним адміністративним судом 25 січня 2018 року, боржника ОСОБА_2 державну податкову інспекцію з обслуговування великих платників у м.Луганську Міжрегіонального головного управління ДФС в порядку правонаступництва на ОСОБА_1 великих платників податків Державної фіскальної служби.

За таких обставин заява державного підприємства “Луганський експертно - технічний центр Держпраці” про заміну сторони виконавчого провадження у справі №812/1703/16 підлягає задоволенню.

Керуючись статтями 205, 241-250, 256, 294, 295, 379, пунктом 15.5 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ:

Заяву державного підприємства “Луганський експертно - технічний центр Держпраці” про заміну сторони виконавчого провадження у справі №812/1703/16 за адміністративним позовом державного підприємства “Луганський експертно - технічний центр Держпраці” до ОСОБА_1 великих платників податків Державної фіскальної служби України, ОСОБА_2 державної податкової інспекції з обслуговування великих платників у м.Луганську Міжрегіонального головного управління ДФС, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - Державна податкова інспекція у м.Сєвєродонецьку ГУ ДФС у Луганській області, про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень - задовольнити.

Замінити у виконавчому листі №812/1703/16, виданого Луганським окружним адміністративним судом 25 січня 2018 року боржника: з ОСОБА_2 державної податкової інспекції з обслуговування великих платників у м.Луганську Міжрегіонального головного управління ДФС (ідентифікаційний код 39792704) на його правонаступника – ОСОБА_1 великих платників податків Державної фіскальної служби (ідентифікаційний код 39440996, місцезнаходження: 04119, м.Київ, Шевченківський район, вул.Дегтярівська, буд.11Г).

Ухвала набирає законної сили з моменту підписання суддею.

Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку безпосередньо до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд.

Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п’ятнадцяти днів з дня її проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Суддя

ОСОБА_3

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.05.2018
Оприлюднено27.05.2018
Номер документу74225137
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/1703/16

Постанова від 10.09.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 07.09.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 25.05.2018

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Н.М. Басова

Ухвала від 21.05.2018

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Н.М. Басова

Ухвала від 05.05.2018

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Н.М. Басова

Ухвала від 07.03.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 23.10.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 28.09.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Ухвала від 07.09.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 22.08.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гайдар Андрій Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні