Рішення
від 17.05.2018 по справі 820/401/18
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

17 травня 2018 р. № 820/401/18

Харківський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Панова М.М.,

за участю секретаря судового засідання - Кравчені Т.І.,

представників позивача - ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3,

представника відповідача - ОСОБА_4,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Харкові адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Альянс С" до Головного управління ДФС у Харківській області Державної фіскальної служби України про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, -

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс С" звернулось до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить суд визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення №0000551412 від 05 жовтня 2017 року, яким було збільшено суму грошового зобов'язання за платежем податок на додану вартість 483952 (чотириста вісімдесят три тисячі дев'ятсот п'ятдесят дві) гривні 50 копійок, у тому числі суму грошового зобов'язання за штрафними санкціями 96790,50 грн.; №0000561412 від 05 жовтня 2017 року, яким було нараховано суму завищення від'ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду 2120,00 грн.; №0000571412 від 05 жовтня 2017 року яким було зменшено податкове зобов'язання у сумі 278372,00 грн. та зменшено податковий кредит у сумі 216988,00 грн.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що оскаржувані рішення винесені всупереч вимогам законодавства, яке регулює спірні правовідносини.

Представники позивача в судовому засіданні підтримали позовні вимоги у повному обсязі та просили суд позов задовольнити.

Представник відповідача проти позову заперечував та просив відмовити у його задоволенні. В обґрунтування своїх заперечень зазначив, що податкові повідомляння-рішення є правомірними та прийнятими з дотриманням вимог законодавства.

Дослідивши матеріали справи, вислухавши думку осіб, які беруть участь у справі, суд встановив наступне.

Судом встановлено, що відповідачем була проведена позапланова виїзна документальна перевірка Товариства з обмеженою відповідальністю Альянс С (ЄДРПОУ 34312449) з питань дотримання вимог податкового законодавства України щодо господарських взаємовідносин з контрагентами ФГ Зерно ГМС (ЄДРПОУ 37339353) за лютий 2015 року, ПП Террастрой-Д (ЄДРПОУ 39005509) за вересень 2014 року, ПП Муксун (ЄДРПОУ 39020129) за вересень - листопад 2014 року, лютий 2015 року, ПП Веста Метаопт (ЄДРПОУ 39065552) за серпень 2016 року, ПП Крі Сталь (ЄДРПОУ 39290954) за серпень - грудень 2014 року, ТОВ Віндерра (ЄДРПОУ 39669280) за грудень 2015 року, ТОВ Укр-Сантана (ЄДРПОУ 39907146) за вересень - жовтень 2015 року, ТОВ Грейтопт ТЗ (ЄДРПОУ 39907146) за лютий 2016 року, ТОВ Твінкам ТК (ЄДРПОУ 40002820) за лютий 2016 року, ТОВ Абсолют СМК (ЄДРПОУ 40002919) за лютий 2016 року, ТОВ Грант Паритет (ЄДРПОУ 40138309) за лютий 2016 року, ТОВ Бізнес Страйк (ЄДРПОУ 40396301) за лютий 2016 року, ТОВ НВП Полі-Пласт (ЄДРПОУ 40476250) за квітень 2017 року, ТОВ Комплект Стандарт Сервіс (ЄДРПОУ 41077038) за квітень 2017 року, а також даних щодо подальшої реалізації та/або використання у власній господарській діяльності придбаних товарів (робіт, послуг).

В ході аналізу було встановлено, що підприємства-контрагенти, які здійснювали реалізацію товарів та надавали послуги не мали можливості здійснювати вказані операції ТОВ Альянс С .

Щодо взаємовідносин ТОВ Альянс С та ПП Террастрой-Д (ЄДРПОУ 39005509), судом встановлено, що біло укладено договір про надання послуг №76/У від 19.07.2014.

ТОВ Альянс С (Замовник) в особі директора ОСОБА_1, та ПП Террастрой-Д в особі директора ОСОБА_5 (Виконавець), уклали договір про таке: Виконавець надане послуги по діагностиці, калібруванню та профілактиці електротехнічних лабораторій ЕТЛ-10 (заводський номер 45) на базі автомобіля ГАЗ-3308 і ЕТЛ-35К (заводський номер 69) на базі автомобілю ПАЗ-3206-100, які надає Замовник, а замовник приймає та оплачує надані послуги. Ціна та перелік послуг вказані в специфікації, яка є невід'ємною частиною договору.

Згідно умов вказаного договору складено акт надання послуг №3578 від 24.09.2014 на загальну суму 45720,00грн., в т.ч. ПДВ - 7620,00 грн. за наступною номенклатурою: послуги по діагностиці, калібруванню та профілактиці електротехнічної лабораторії ЗТЛ-10; послуги по діагностиці, калібруванню та профілактиці електротехнічної лабораторії ЗТЛ-35К.

ТОВ Альянс С не є кінцевим споживачем отриманих послуг від ПП Террастрой- Д . Згідно пояснень, наданих підприємством ТОВ Альянс С , послуги, придбані у ПП Террастрой-Д у подальшому були реалізовані на адресу покупця ТОВ "Проматом" (ЄДРПОУ 24932636, м.Київ). Проте, в ході проведеного аналізу номенклатури придбаних та реалізованих послуг встановлено їх невідповідність.

На адресу Головного управління ДФС у Харківській області від ДПІ у Жовтневому районі м. Дніпропетровська отримано узагальнену податкову інформацію від 17.03.2015 №5134/7/04-63-22-04/14 щодо ПП Террастрой-Д (ЄДРПОУ 39005509) за період з 01.07.2014 по 31.12.2014. Згідно вказаної податкової інформації встановлено наступне: на ПП Террастрой-Д відсутні трудові, матеріальні ресурси, виробничі потужності, транспортні засоби, що дає змогу ставити під сумнів факт здійснення суб'єктом господарювання господарської діяльності; з метою вручення листа про надання пояснень та їх документального підтвердження було здійснено вихід на податкову адресу ПП Террастрой-Д та встановлено відсутність підприємства та його посадових осіб за податковою адресою, про що складено акт; в ході проведення аналізу матеріалів податкової звітності, реєстраційних документів, звітів та інших документів, встановлено відсутність необхідних умов для досягнення результатів відповідної підприємницької, економічної діяльності в силу відсутності оборотних коштів, виробничих активів, складських приміщень, транспортних засобів при значних обсягах реалізації товарів (робіт , послуг); ПП Террастрой-Д (ЄДРПОУ 39005509) здійснювало діяльність спрямовану на здійснення операцій, пов'язаних з наданням податкової вигоди третіх осіб.

Щодо взаємовідносин ТОВ Альянс С та ПП Муксун (ЄДРПОУ 39020129) суд зазначає.

ДПІ у Жовтневому районі м. Дніпроптеровська складено узагальнену податкову інформацію від 17.03.2015 №5135/7/04-63-22-04/14 щодо ПП Муксун (ЄДРПОУ 39020129) за період з 01.07.2014 по 31.12.2014. Згідно вказаної податкової інформації встановлено наступне: на ПП Муксун відсутні трудові, матеріальні ресурси, виробничі потужності, транспортні засоби, що дає змогу ставити під сумнів факт здійснення суб'єктом господарювання господарської діяльності; з метою вручення листа про надання пояснень та їх документального підтвердження було здійснено вихід на податкову адресу ПП Муксун та встановлено відсутність підприємства та його посадових осіб за податковою адресою, про що складено акт; в ході проведення аналізу матеріалів податкової звітності, реєстраційних документів, звітів та інших документів, встановлено відсутність необхідних умов для досягнення результатів відповідної підприємницької, економічної діяльності в силу відсутності оборотних коштів, виробничих активів, складських приміщень, транспортних засобів при значних обсягах реалізації товарів (робіт, послуг).

Наведені обставини свідчать, що діяльність ТОВ Муксун має ознаки нереальності здійснення фінансово-господарських операцій, з метою штучного формування витрат та податкового кредиту, не мають реального товарного характеру.

Відносно посадових осіб ПП Муксун 16.04.2015 відкрито кримінальне провадження №32015130010000036 за ознаками злочину, передбаченого ст. 205 Кримінального кодексу України.

ТОВ Альянс С (Замовник) в особі директора ОСОБА_1, та ПП Муксун в особі директора ОСОБА_6 (Перевізник), уклали договір перевозки вантажів автомобільним транспортом №65/Т від 30.05.14 про таке: замовник замовляє, а перевізник організовує та здійснює надання транспортних послуг з перевезення вантажів по території України. Форма і об'єм вантажу, маршрут, терміни перевезення, а також інші умови обговорюються в заявках замовника (письмово, по телефону або іншими електронними видами зв'язку) і відображаються в актах виконаних робіт.

Послуги вважаються наданими після підписання уповноваженими особами Сторін акту про надання послуг.

Сума договору складає сумарну вартість транспортних послуг, які надані перевізником і відображені у підписаних сторонами актах виконаних робіт, протягом строку дії цього договору.

В ході проведеного аналізу первинних документів встановлено невідображення у зазначених товарно-транспортних накладних інформації щодо проведення завантажувально - розвантажувальних робіт, відсутня печатка відправника на зворотньому боці.

Щодо взаємовідносин ТОВ Альянс С та ПП Крі Сталь (ЄДРПОУ 39290954) податкова адреса: 49000, м.Дніпро, вул. Добровольців, буд. 15, оф.3 знаходиться на обліку в ДПІ у Соборному р-ні м.Дніпра. Основний вид діяльності - неспеціалізована оптова торгівля. Дата реєстрації - 07.07.2014. Дата реєстрації платника ПДВ - 01.08.2014. Дата анулювання свідоцтва платника ПДВ - 29.06.2016. Станом на теперішній час підприємство має стан 11.припинено, але не знято з обліку (КОР не пусті).

ДПІ у Жовтневому районі м.Дніпропетровська складено податкову інформацію від 17.03.2015 №5127/7/04-63-22-04-17 щодо ПП Крі Сталь (ЄДРПОУ 39290954) за період з 01.08.2014 по 31.12.2014. Згідно вказаної податкової інформації встановлено наступне: відсутні виробничі потужності, транспортні засоби; суб'єкт господарювання не знаходиться за податковою адресою; відносно посадових осіб ПП Крі Сталь 16.04.2015 відкрито кримінальне провадження №32015130010000036 за ознаками злочину, передбаченого ст. 205 Кримінального кодексу України.

Станом на 17.03.2015 ПП Крісталь обліковується у ДПІ у Жовтневому р-ні м.Дніпропетровська зі станом 9 (направлено повідомлення про відсутність за місцезнаходженням).

ПП Крі Сталь здійснювало діяльність спрямовану на здійснення операцій, пов'язаних з наданням податкової вигоди третіх осіб. Таким чином , у зв'язку з відсутністю ПП Крі Сталь за податковою адресою та відсутності факту реального здійснення господарської діяльності ПП Крі Сталь , відсутністю виробничого обладнання , складських та торгівельних приміщень, транспорту та торгівельного обладнання , сировини , матеріалів для здійснення основного виду діяльності та формуванням податкового кредиту не підтвердженого контрагентами-постачальниками, на ПП Крі Сталь вбачається відсутність об'єктів оподаткування при придбанні та продажу товарів (послуг) за період з 01.08.2014 по 31.12.2014, які підпадають під визначення ст.185, ст.187, ст. 188, ст.198 Податкового Кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI.

У вересні - грудні 2014 року ТОВ Альянс С відображено придбання у ПП Крі Сталь (39290954) товарів на загальну суму 274 929,60 грн., у тому числі ПДВ 45 821,60 грн., у т.ч. у вересні 2014 року на загальну суму 105 840,0 грн., у тому числі ПДВ 17 640 гри., у жовтні 2014 року на загальну суму 59 991,60 грн., у тому числі ПДВ 9 998,60 грн., у листопаді 2014 року на загальну суму 34 134,0 грн., у тому числі ПДВ 5 689,0 грн., у грудні 2014 року на загальну суму 74 964,0 грн., у тому числі ПДВ 12 494,0 грн.

ПП Крі Сталь (39290954) - податкова адреса: 49000, м.Дніпро, вул. Добровольців, буд. 15, оф.3 знаходиться на обліку в ДПІ у Соборному р-ні м.Дніпра. Основний вид діяльності -неспеціалізована оптова торгівля. Дата реєстрації - 07.07.2014. Дата реєстрації платника ПДВ - 01.08.2014. Дата анулювання свідоцтва платника ПДВ - 29.06.2016. Кількість працівників - 11 осіб, загальна сума нарахованої заробітної плати 45652,17 грн. Станом на теперішній час підприємство має стан 11.припинено, але не знято з обліку (КОР не пусті).

ТОВ Альянс С (Покупець) в особі директора ОСОБА_1, та ПП Крі Сталь в особі директора ОСОБА_7 (Постачальник), уклали договір поставки №81/11 від 10.09.14 про таке: постачальник на підставі замовлень поставляє окремими партіями, а покупець приймає й оплачує продукцію електротехнічного призначення, іменована надалі товар , на умовах, викладених у даному договорі, за цінами й у кількості, зазначеними у специфікації на кожну партію до цього договору, що є невід'ємною частиною.

Сума договору складає суму вартості партій товару, що були поставлені постачальником та прийняті покупцем, згідно зі специфікаціями та видатковими накладними протягом строку дії цього договору.

В ході проведеного аналізу первинних документів встановлено невідображення місця складання видаткових накладних.

Щодо взаємовідносин ТОВ Альянс С та ТОВ Віндерра (ЄДРПОУ 39669280) суд зазначає.

ГУ ДФС у Харківській області складено податкову інформацію від 12.02.2016 №45/20-40-22-08-06/39669280 щодо ТОВ Віндерра (ЄДРПОУ 39669280) за період грудень 2015 року. Згідно вказаної податкової інформації встановлено наступне: Факт відсутності ТОВ Віндерра за місцезнаходженням засвідчено довідкою ОУ Київської ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області від 19.02.2016 №259/7/20-31-07-15. Всупереч пп. 16.1.11 п. 16. 1 ст. 16 ТОВ Віндерра про зміну свого місцезнаходження не повідомляв Київську ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області.

Відсутність у Віндерра наявності трудових ресурсів, виробничо - складських приміщень та транспортних засобів, які економічно необхідні для виконання постачання товару у значних об'ємах, свідчить про відсутність необхідних умов для результатів відповідної господарської, економічної діяльності, технічного персоналу, основних фондів, виробничих активів, складських приміщень і транспортних засобів. Крім того, згідно базах даних ДФС не встановлено отримання ТОВ "Віндерра" дозвільних документів на проведення діяльності, яка їх потребує.

Від ОУ Київської ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області отримано матеріали по підприємству ТОВ Віндерра , а саме: довідку ОУ Київської ОДПІ м. Харкова про встановлення фактичного місцезнаходження (місця проживання) платника податків від 19.02.2016 №259/7/20-31-07-15, згідно якої місцезнаходження платника податків не встановлено, рапорт старшого оперуповноваженого ОУ Київської ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області-майор податкової міліції ОСОБА_8 від 19.02.2016.

Витяг з рапорту: ... було здійснено виїзд за податковою адресою підприємства ТОВ Віндерра (код 39669280)-м. Харків, вул. Короленка, буд. 25. В ході даного виїзду встановлено, що за вказаною адресою знаходиться 5-ти поверхова офісна будівля, в ході обстеження території вказаної будівлі жодних ознак, вивісок вищевказаного підприємства виявлено не було.

Додатково було здійснено виїзд за місцем реєстрації директора вказаного підприємства громадянина ОСОБА_9 за адресою - АДРЕСА_1.

На момент виїзду двері вказаної квартири ніхто не відчинив. Зі слів сусідів останнім невідомо хто мешкає у вказаній квартирі.

Встановити фактичне місцезнаходження громадянина ОСОБА_9 не надалось можливим.

Враховуючи вищевикладене, фінансово-господарська діяльність ТОВ Віндерра (код 39669280) за грудень 2015 року має ознаки нереальності .

Згідно даних ІС Архів електронної звітності (ЄРПН) встановлено, що придбані товари та послуги контрагентами-постачальниками підприємства ТОВ Віндерра відмінні від тих, що було в подальшому реалізовано підприємству ТОВ Віндерра , що ставить під сумнів реальність господарських операцій, а саме: Придбання: яйця курячі харчові, м 'ясо свинини, м 'ясо курча, кава в асортименті, чай, курка Ломан Браун , газ скраплений, поліфосфат харчовий, дриль шуруповерт, монтажна пила, набір біт, ударний дриль, стрічкова шліфмашина, біт ОСОБА_10, будівельна пила, компресор, кутова шліфмашина, лобзик. Реалізація: капітальний ремонт рулонної покрівлі, будівництво водоводу, капітальний ремонт автодоріг, реконструкція каналізаційних мереж, будівництво підводного водоводу, вирубка бетону з арматурного каркасу, цемент, керамзит фасований, бітум будівельний, каболка, стеклоізол, послуги автокрану, послуги екскаватора, послуги автогрейдера, послуги каток, електромонтажні роботи, послуги з переобладнання автомобілю, ремонтні роботи покрівлі складського приміщення, роботи по внутрішньому оздобленню продовольчого магазину, послуги з діагностики, калібрування та профілактиці електротехнічної лабораторії.

Враховуючи вищезазначене, не має можливості встановити об'єкти оподаткування ПДВ по операціях з придбання, та подальшого продажу товарів (послуг) підприємствам - покупцям за грудень 2015 року та можна зробити висновок про те, що ТОВ "Віндерра" здійснювало діяльність, спрямовану на надання податкової вигоди третім особам з метою штучного формування податкового кредиту та податкових зобов'язань.

В грудні 2015 року ТОВ Альянс С відображено придбання у ТОВ Віндерра послуг на загальну суму 235 992,0 грн., у тому числі ПДВ 39 332,0 грн.

ТОВ Віндерра - податкова адреса: м.Київ Дніпровський пр-т Визволителів, буд. 1, знаходиться на обліку в ДПІ у Дніпровському районі ГУ ДФС у м.Києві. Основний вид діяльності - будівництво житлових і нежитлових будівель. Дата реєстрації - 02.03.2015. Дата реєстрації платника ПДВ - 01.05.2015, анульоване - 19.02.2016. Кількість працівників - 5 осіб.

ТОВ Альянс С (Замовник) в особі директора ОСОБА_1 та ТОВ Віндерра в особі директора ОСОБА_9 (Виконавець), уклали договір №61/У про надання послуг (виконання робіт) 02.11.2015 про таке: Замовник доручає, а виконавець бере на себе зобов'язання щодо надання послуг (виконання робіт) переобладнання автомобілю Peugeot New Boxer FG L3H2 335 HDi 130 МКПГ (держ. номер т4 ІН 8830), що належить Замовнику на праві власності з метою подальшого його використання в якості пересувної електротехнічної лабораторії; Переобладнання автомобілю полягає у зміні конструкції кузова (встановлення сидінь, врізання вікон, встановлення спеціального обладнання, тощо). Повний перелік вимог до переобладнання автомобілю вказаний у додатку 1 до договору, що є його невід'ємною частиною; Послуги за договором не пов'язані з отриманням дозвільних документів у державних органах щодо переобладнання автомобілю. Вказані документи Замовник отримує самостійно і за свій рахунок; Послуги за цим договором надаються за адресою: м.Хмельницький, Старокостянтинівське шосе, 4/5; Всі матеріали, деталі і устаткування, що використовуються Виконавцем при виконанні робіт, надаються Виконавцем і їх вартість включена у загальну вартість послуг (робіт) за договором; Послуги вважаються наданими після підписання уповноваженими особами Сторін акту про надання послуг.

Акт надання послуг №9 від 16.12.15 р. на суму 150000,00 грн., в т.ч. ПДВ - 25000,00 грн. щодо послуг з переобладнання автомобілю Peugeot NEW BOXER FG L3H2 335 HDi 130 МКПГ. Місце надання послуг: за місцезнаходженням іншого Виконавця послуг за адресою- місто Хмельницький, Старокостянтинівське шосе, будинок 4/5. Отримані від ТОВ Віндерра послуги є складовою витрат для виготовлення продукції Покупцеві - Державне підприємство "Маріупольський морський торговельний порт".

ТОВ Альянс С (Замовник) в особі директора ОСОБА_1 та ТОВ Віндерра в особі директора ОСОБА_9 (Виконавець), уклали Договір №71/У про надання послуг (виконання робіт) від 10.12.2015 про таке: Замовник доручає, а виконавець бере на себе зобов'язання щодо надання послуг (виконання робіт) з діагностики та ремонту апарата високовольтного випробувального АВ-50/70 зав.№083, рік виготовлення - 2008, в кількості 1 одиниця; Загальна вартість договору становить 9000,0 грн, в т.ч. ПДВ 20% - 1500,0 грн. Термін надання послуг - впродовж 10 робочих днів з моменту передачі обладнання Виконавцю. Термін дії договору - з моменту його підписання обома сторонами і діє до повного виконання сторонами зобов'язань за договором. Місце складання договору - м.Харків.

Договір підписано та скріплено печатками Виконавець - ТОВ Віндерра , директор - ОСОБА_9, печатка ТОВ Віндерра , Замовник - ТОВ Альянс С , директор - ОСОБА_1, печатка ТОВ Альянс С .

Акт надання послуг №10 від 22.12.15 на суму 9000,0 грн., в т.ч. ПДВ - 1500,00 грн. щодо послуг з діагностики та ремонту апарата високовольтного випробувального АВ50/70. Податкова накладна №10 від 22.12.15на суму 9000,00 грн., в т.ч. ПДВ - 1500,00 грн., що відображено в бухгалтерському обліку наступними проводками: 22.12.15 - Дт 6412 Кт 6442- 1500,00 грн. Місце надання послуг: на арендованій території Замовника, а саме ТОВ Альянс С , м.Харків, вул Високогірна,2.

ТОВ Альянс С (Замовник) в особі директора ОСОБА_1 та ТОВ Віндерра в особі директора ОСОБА_9 (Виконавець), уклали Договір №73/У про надання послуг (виконання робіт) від 15.12.2015 про таке: Замовник доручає, а виконавець бере на себе зобов'язання щодо надання послуг (виконання робіт) з діагностики, калібрування та профілактики електротехнічних лабораторій ЗТЛ-10 (заводський номер 45) на базі автомобіля ГАЗ-3308 з реєстраційним номером ВМ 0583 AB (далі ЗТЛ-10) і ЗТЛ-35К (заводський номер 69) на базі автомобіля ПАЗ-3206-100 (далі-ЗТЛ-35К), які надає Замовник. Ціна та перелік послуг вказані в Додатку 1, який є невід'ємною частиною договору. Всі матеріали, деталі і устаткування, що використовуються виконавцем при виконанні робіт, надаються виконавцем, і їх вартість включена у загальну вартість послуг (робіт) за договором. Загальна вартість договору становить 76992,0 грн, в т.ч. ПДВ 20% - 12832,0 грн. Термін надання послуг - впродовж 40 робочих днів з моменту підписання договору. Термін дії договору - з моменту його підписання обома сторонами і діє до повного виконання сторонами зобов'язань за договором. Місце складання договору - м.Харків. Договір підписано та скріплено печатками Виконавець - ТОВ Віндерра , директор - ОСОБА_9, печатка ТОВ Віндерра , Замовник - ТОВ Альянс С , директор ОСОБА_1, печатка ТОВ Альянс С .

Акт надання послуг №20 від 24.12.15 на суму 76992,00 грн., в т.ч. ПДВ - 12832,00 грн. щодо послуг з періодичної атестації, діагностиці, калібруванню та профілактиці електротехнічної лабораторії ЗТЛ-10; послуг з періодичної атестації, діагностиці, калібруванню та профілактиці електротехнічної лабораторії ЗТЛ-35К. Місце надання послуг: м. Суми, вул. Харківська, 125 (за місцем знаходження Лабораторій). Калькуляція щодо використаних матеріалів, деталей і устаткування до перевірки надана не була.

Щодо взаємовідносин ТОВ Альянс С та ТОВ Укр-Сантана (ЄДРПОУ 39907146) суд зазначає.

Київською ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області складено узагальнену податкову інформацію від 25.02.2016 №33/20-31-22-01-07 щодо ТОВ "Укр-Сантана" (ЄДРПОУ 39907146) за вересень-жовтень 2015 року. Згідно вказаної податкової інформації встановлено наступне: Під час проведеного аналізу ТОВ "Укр-Сантана''реалізовували товар та надавали послуги, що потребують значного обсягу трудовитрат, наявних трудових ресурсів для надання таких послуг, необхідності наявності спеціальних знань (фаху) працівників для надання послуг, високого рівня їх оплати праці; наявність основних засобів.

Операції ТОВ "Укр-Сантана" з надання послуг та реалізації товарів не має можливості підтвердити в зв'язку з тим, що до перевірки не було надано жодних документів, які б підтверджували фінансово-господарську діяльність підприємства.

Старшим оперуповноваженим відділу ОСА ПДВ ОУ ДПІ у Київському районі м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області лейтенантом податкової міліції ОСОБА_11 на виконання запиту ДПІ у Київському районі м. Харкова про відпрацювання ТОВ Укр- сантана (ЄДРПОУ 39907146) проведено заходи, в межах чинного законодавства.

Проведеними заходами встановлено, що ТОВ Укр-сантана (ЄДРПОУ 39907146) зареєстроване за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_1, офісне приміщення не зазначено. Гр. ОСОБА_10 (ІПН НОМЕР_1) є одноосібним керівником, бухгалтером та засновником підприємства.

В ході проведенного аналізу фінансово-господарської діяльності ТОВ Укр- сантана встановлено, що головними постачальниками підприємства були: ТОВ Укр альянс трейд (ЄДРПОУ 39898467) (прийнято рішення про припинення, анульоване свідоцтво платника ПДВ), ТОВ Гронда (ЄДРПОУ 39999022) (прийнято рішення про припинення, анульовано свідоцтво платника ПДВ), ТОВ Алана-торг (ЄДРПОУ 39904941, анульоване свідоцтво платника ПДВ, до ЄДР внесено відомості про відсутність підтвердження та прийнято рішення про припинення) TOB "КІАРА ПЛЮС" (ЄДРПОУ 39090374) (анульовано свідоцтво платника ПДВ, до ЄДР внесено відомості про відсутність підтвердження) та постачали ароматизатори, електроди, дріт, круг відрізний, сольвент, бензин, пропан, провід, металеві вироби, при цьому походження товару на адресу постачальників невідоме.

ТОВ "Укр-Сантана» направлена на ухилення від сплати/мінімізацію власних податкових зобов'язань та на формування податкової вигоди шляхом необґрунтованого формування податкового кредиту по вище наведених операціях за вересень-жовтень 2015 року.

У вересні-жовтні 2015 року ТОВ Альянс С відображено придбання у ТОВ Укр-Сантана (ЄДРПОУ 39907146) товарів на загальну суму 339840,0 грн., у тому числі ПДВ 56 640,0 грн. (вересень 2015 року на суму 12 720,0 грн., у т.ч. ПДВ - 2120,0 грн., жовтень 2015 року на суму 327 120,0 грн., у т.ч. ПДВ - 54 520,0 грн.).

ТОВ Укр-Сантана (ЄДРПОУ 39907146) - податкова адреса: Рівненська обл. м. Рівне, вул. Данила Галицького, буд. 19, знаходиться на обліку в ДПІ у м. Рівному ТУ ДФС у Рівненській області. Основний вид діяльності - неспеціалізована оптова торгівля. Дата реєстрації - 22.07.2015. Дата реєстрації платника ПДВ - 01.09.2015, анульоване - 19.02.2016. Кількість працівників - 1 осіб. Станом на теперішній час підприємство не надає звітність до податкових органів. Остання декларація з ПДВ подана 16.02.2016.

ТОВ Альянс С (Покупець) в особі директора ОСОБА_1 та ТОВ Укр-Сантана в особі директора ОСОБА_10 (Постачальник), уклали Договір поставки №53/11 від 25.09.2015 про таке: Постачальник на підставі замовлень поставляє окремими партіями, а покупець приймає й оплачує продукцію електротехнічного призначення, іменовану надалі Товар , на умовах, викладених у даному договорі, за цінами й у кількості, зазначеними у специфікаціях на кожну партію до цього договору, що є його невід'ємною частиною. Загальна сума цього договору складає суму вартості партій товару, що були поставлені постачальником та прийняті покупцем згідно зі специфікаціями та видатковими накладними протягом строку дії цього договору. Доставка продукції покупцеві здійснюється силами і за рахунок покупця, якщо інше не обумовлено в специфікації на цю партію. Постачальник зобов'язаний надати покупцеві при поставці товару наступні документи: технічну документацію виробника, видаткову накладну, податкову накладну (у електронному вигляді).

Товарно-транспортні накладні, що підтверджують перевезення товарів до перевірки не надані.

Щодо взаємовідносин ТОВ Альянс С та ТОВ Грейтопт ТЗ (ЄДРПОУ 39984058) суд зазначає.

Київською ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області складено узагальнену податкову інформацію від 20.04.2016 №238/20-40-14-08-12/39984058 щодо ТОВ Грейтопт ТЗ (ЄДРПОУ 39984058) за грудень 2015 року, лютий 2016 року. Згідно вказаної податкової інформації встановлено наступне: Відповідно ІС Податковий блок - декларація з податку на додану вартість за лютий 2016 року має статус До відома . Податковим органом відповідно службової записки відділу адміністрування ПДВ декларацію за лютий 2016 року не визнано, як податкову звітність. Відповідно до номенклатури податкових накладних, зареєстрованих у Єдиному реєстрі податкових накладних, у грудні 2015 року та у лютому 2016 року встановлено реалізацію товарів (робіт, послуг), відмінних від придбаних товарів (робіт, послуг). Згідно з останнім поданим до Західної ОДПІ звітом про суми нарахованої заробітної тати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів на підприємстві працює 4 особи, в тому числі директор (2 чоловіки та 2 жінки).

Документально оформлені ТОВ Грейтопт ТЗ операції з придбання товарів, та особливо з реалізації послуг, передбачають значний обсяг трудовитрат, необхідність наявності значної кількості освічених та кваліфікованих спеціалістів в дуже широкому діапазоні галузей.

Одночасне надання значної кількості різноманітних послуг: у грудні 2015 року виконання проекту реконструкції котельної №2 курортно - туристичного комплексу Чайка з устроєм твердотопкової топкової (стадія Робочий проект ); лютому 2016 року роботи по цинкуванню деталей вентилів та кранів кульових та випробування запорної арматури на робочий та максимальний тиск, послуги з ремонту випробувального трансформатора 100 кВ, 10 кВА, транспортно-експедиторські послуги при перевалці експортного вантажу (шрот соняшниковий гранульований), ставить під сумнів наявність висококваліфікованих спеціалістів широкого профілю, якщо враховувати наявність на підприємстві всього 4 робітників (без врахування керівника).

Номенклатура та обсяг реалізованих товарів, наданих робіт та послуг свідчить про фізичну неможливість здійснення такого об'єму господарської діяльності без наявності допоміжних послуг, таких як транспортування, зберігання, сортування, пакування.

При цьому, ТОВ Грейтопт ТЗ відповідно до даних Єдиного реєстру податкових накладних не здійснювало придбання вищезазначених послуг у інших контрагентів в грудні 2015 року, лютому 2016 року.

Враховуючи вищевикладене, вбачається неможливість виконання ТОВ Грейтопт ТЗ , оформлених господарських операцій наявними та залученими трудовими ресурсами.

Від Західної ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області, листами від 22.02.2016 №1491/8/20-33-22-03-11 та 07.04.2016 №3144/8/20-33-14-03-03 було отримано висновок - звіт про відпрацювання ризикового суб'єкта господарювання, згідно якого встановлено: місцезнаходження підприємства не встановлено, місце виробництва відсутнє, місця торгівлі відсутні, приміщення відсутні, директора та засновників не встановлено.

Згідно висновку від ОУ Центральної ОДПІ м. Харкова не встановлено засновників та посадових осіб ТОВ Грейтопт ТЗ .

При дослідженні ланцюга постачання, згідно зареєстрованих податкових накладних за період грудень 2015 року, лютий 2016 року підприємством ТОВ Грейтопт ТЗ реалізовано товари (роботи, послуги), відмінні від придбаних, що ставить під сумнів реальність господарських операцій. ТОВ Грейтопт ТЗ здійснювало діяльність, спрямовану на здійснення операцій, пов'язаних з наданням податкової вигоди третім особам з метою штучного формування податкового кредиту.

У лютому 2016 року ТОВ Альянс С відображено придбання у ТОВ Грейтопт ТЗ (ЄДРПОУ 39984058) послуг на загальну суму 42000,0 грн., у тому числі ПДВ 7000,0 грн.

ТОВ Грейтопт ТЗ (ЄДРПОУ 39984058) - податкова адреса: м. Харків, вул. Малиновського, буд. 3, знаходиться на обліку в Центральній ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області. Основний вид діяльності - діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту. Дата реєстрації - 02.09.2015. Дата реєстрації платника ПДВ - 01.10.2015, дата анулювання свідоцтва ПДВ - 18.08.2017. Кількість працівників - 4 осіб.

ТОВ Альянс С (Замовник) в особі директора ОСОБА_1 та ТОВ Грейтопт ТЗ в особі директора ОСОБА_12 (Виконавець), уклали Договір поставки №5/У від 11.02.2016 про надання послуг (виконання робіт), в якому: Замовник доручає, а виконавець приймає на себе зобов'язання з надання послуг з ремонту електротехнічної лабораторії (обладнання), перелік якого вказаний в специфікації №1 до даного договору, яка є невід'ємною частиною. Вартість послуг вказана в специфікації №1 до даного договору і становить 42000,0 грн., у т.ч. ПДВ 20% - 7000,0 грн.

Щодо взаємовідносин ТОВ Альянс С та ТОВ Твінкам ТК (ЄДРПОУ 40002820) суд зазначає.

Київською ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області складено узагальнену податкову інформацію від 25.05.2016 №395/10-13-22-05/40002820 щодо ТОВ Твінкам ТК за 01.01.2016 по 24.05.2016. Згідно вказаної податкової інформації встановлено наступне: Узагальнена податкова інформація складена у зв'язку із відсутністю ТОВ Твінкам ТК (ЄДРПОУ 40002820) за місцезнаходженням АДРЕСА_2. Факт відсутності ТОВ Твінкам ТК (ЄДРПОУ 40002820) за місцезнаходженням засвідчено довідкою ОУ ДПІ у Києво-Святошинському районі ГУ ДФС у Київській області від 10.02.2016р. №837/НОМЕР_2. Всупереч пп. 16.1.11 п. 16. 1 ст. 16 ТОВ Твінкам ТК (ЄДРПОУ 40002820) про зміну свого місцезнаходження/місця проживання не повідомляв ДПІ у Києво-Святошинському районі ГУ ДФС у Київській області. До державного реєстратора надіслано повідомлення від 11.02.2016 №206 про відсутність ТОВ Твінкам ТК (ЄДРПОУ 40002820) за місцезнаходженням/місцем проживання за формою № 18-ОПП; під час проведеного аналізу наявних трудових ресурсів: з однієї сторони - незначна кількість працюючих та з другої сторони значний обсяг фактично оформлених ТОВ Твінкам ТК (ЄДРПОУ 40002820) операцій з придбання та реалізації товару передбачає значно більшого обсягу трудовитрат, особистої участі персоналу із відповідними фаховими знаннями (агентів, менеджерів, вантажників, водіїв, бухгалтерів та інших). В зв'язку з цим посадові особи ТОВ Твінкам ТК (ЄДРПОУ 40002820) не могли фактично здійснювати господарські операції з урахуванням часу, оперативності проведення операцій, місцезнаходження майна, віддаленості контрагентів один від одного; нереальність продажу ідентифікованого товару/послуг за номенклатурою, відмінною від номенклатури попередньо придбаних товарів/послуг за відсутності реальності придбання товарів/послуг, що продано, від інших (не задіяних у ланцюгу нереальної поставки) постачальників або відсутності (нереальності) формування відповідного активу внаслідок власного задекларованого виробництва товару/послуг; відсутність будь-якої інформації про зберігання товарів (наявність власних або орендованих складських приміщень, угоди зберігання ТМЦ відомості про місцезнаходження складів, їх площа, власник складських приміщень/орендодавця); відсутність інформації про транспортування товарів (наявність власних або орендованих транспортних засобів, визначення перевізника, вантажовідправника, вантажоотримувача, відомостей про маршрут, посередників у транспортуванні); відсутність інформації про власні або орендовані фонди, що необхідне для здійснення фінансово-господарської діяльності підприємства.

В лютому 2016 року ТОВ Альянс С відображено придбання у ТОВ Твінкам ТК послуг на загальну суму 298248,0 грн., у тому числі ПДВ 49708,0 грн.

ТОВ Твінкам ТК (ЄДРПОУ 40002820) - податкова адреса: АДРЕСА_3, знаходиться на обліку в Києво-Святошинська ОДПІ ГУ ДФС у Київській області. Основний вид діяльності - інші будівельно-монтажні роботи. Дата реєстрації - 10.09.2015. Дата реєстрації платника ПДВ - 25.09.2015. Кількість працівників - 1 особа, загальна сума нарахованої заробітної тати 4500,0 грн. Станом на теперішній час підприємство не надає звітність до податкових органів. Остання декларація з ПДВ подана 13.04.2016 за березень 2016 року.

ТОВ Альянс С (Замовник) в особі директора ОСОБА_1 та ТОВ Твінкам ТК в особі директора ОСОБА_13 (Виконавець), уклали Договір про виконання робіт (надання послуг) №8/У від 19.02.2016 про таке: Виконавець надає передбачені договором послуги, згідно специфікації, з діагностики, ремонту та монтажу додаткового обладнання (ИСКРА-ЗМ в комплекті з датчиком) з пошуку місць пошкодження кабельних ліній електротехнічної лабораторії ЗТЛ-35К на базі автомобілю Газель , 2012 року випуску, зав.№166, яку надає замовник, а Замовник приймає та оплачує надані послуги. Місце надання послуг виконавцем - на території замовника за адресою: м.Харків, вул. Високогірна, 2. Всі матеріали, деталі і устаткування, що використовуються виконавцем при виконанні робіт, надаються виконавцем , і їх вартість включена у загальну вартість послуг за договором.

TOB Альянс C (Покупець) в особі директора ОСОБА_1 та ТОВ Твінкам ТК в особі директора ОСОБА_13 (Постачальник), уклали Договір про виконання робіт (надання послуг) №9/П від 26.02.2016 про таке: Постачальник на підставі замовлень поставляє окремими партіями, а Покупець приймає й оплачує продукцію виробничо-технічного призначення (товар), на умовах, викладених у даному договорі, за цінами й у кількості, зазначеними у специфікаціях на кожну партію до цього договору, що є його невід'ємною частиною. Загальна сума цього договору складає суму вартості партій товару, що були поставлені постачальником та прийняті покупцем згідно зі специфікаціями та видатковими накладними протягом строку дії цього договору. Доставка продукції покупцеві здійснюється силами і за рахунок покупця. Термін дії договору - договір набирає чинності після його підписання і діє до 31.12.2016. Місце складання договору - м.Харків. Договір підписано та скріплено печатками Постачальник - ТОВ Твінкам ТК , директор - ОСОБА_13, печатка ТОВ Твінкам ТК , Покупець - ТОВ Альянс С , директор - ОСОБА_1, печатка ТОВ Альянс С . Видаткова накладна №10 від 26.02.16 на суму 248448,00 грн., в тому числі ПДВ 41408,00 грн. Отримано податкову накладну №10 від 26.02.16 на суму 248448,00 грн., в тому числі ПДВ 41408,00 грн. ПДВ у сумі 41408,00 грн. за зазначеною податковою накладною включено до податкового кредиту за лютий 2016 року з відповідним відображенням у додатку 5 до податкової декларації з ПДВ. Податкова накладна зареєстрована в ЄРПН 04.03.2016. За отримані матеріали були перераховані грошові кошти у безготівковій формі.

Щодо взаємовідносин ТОВ Альянс С та ТОВ Абсолют СМК (ЄДРПОУ 40002919) суд зазначає.

Київською ОДПІ м. Харкова ТУ ДФС у Харківській області складено узагальнену податкову інформацію від 24.05.2016 №391/10-13-22-05/40002919 щодо ТОВ Абсолют СМК (ЄДРПОУ 40002919) за 01.01.2016 по 24.05.2016. Згідно вказаної податкової інформації встановлено наступне: Узагальнена податкова інформація складена у зв'язку із відсутністю ТОВ Абсолют СМК (ЄДРПОУ 40002919) за місцезнаходженням 08120 Київська обл. Києво-Святошинський район с. Бузова вул. Центральна буд. 215-а. Факт відсутності ТОВ Абсолют СМК (код за ЄДРПОУ 40002919) за місцезнаходженням засвідчено довідкою ОУ ДПІ у Києво-Святошинському районі ГУ ДФС у Київській області від 11.03.2016 №1325/НОМЕР_2. Всупереч пп. 16.1.11 п. 16. 1 ст. 16 ТОВ Абсолют СМК (ЄДРПОУ 40002919) про зміну свого місцезнаходження/місця проживання не повідомляв ДПІ у Києво-Святошинському районі ГУ ДФС у Київській області. До державного реєстратора надіслано повідомлення від 11.03.2016 №304 про відсутність ТОВ Абсолют СМК (ЄДРПОУ 40002919) за місцезнаходженням/місцем проживання за формою №18-ОПП.

Під час проведеного аналізу наявних трудових ресурсів: з однієї сторони - незначна кількість працюючих та з другої сторони значний обсяг фактично оформлених ТОВ Абсолют СМК (ЄДРПОУ 40002919) операцій з придбання та реалізації товару передбачає значно більшого обсягу трудовитрат, особистої участі персоналу із відповідними фаховими знаннями (агентів, менеджерів, вантажників, водіїв, бухгалтерів та інших). В зв'язку з цим посадові особи ТОВ Абсолют СМК (ЄДРПОУ 40002919) не могли фактично здійснювати господарські операції з урахуванням часу, оперативності проведення операцій, місцезнаходження майна, віддаленості контрагентів один від одного.

У зв'язку з відсутністю документальних підтверджень щодо рівня освіти, кваліфікації, професіональних знань, чисельності та фахової належності робітників ТОВ Абсолют СМК (код за ЄДРПОУ 40002919) неможливо встановити та підтвердити відповідність наявних трудових ресурсів виконанню оформлених господарських операцій з 01.01.2016 по 24.05.2016.

Нереальність продажу ідентифікованого товару/послуг за номенклатурою, відмінною від номенклатури попередньо придбаних товарів/послуг за відсутності реальності придбання товарів/послуг, що продано, від інших (не задіяних у ланцюгу нереальної поставки) постачальників або відсутності (нереальності) формування відповідного активу внаслідок власного задекларованого виробництва товару/послуг.

Про нереальність здійсненних господарських операцій свідчать наступні факти: відсутність будь-якої інформації про зберігання товарів (наявність власних або орендованих складських приміщень, угоди зберігання ТМЦ відомості про місцезнаходження складів, їх площа, власник складських приміщень/орендодавця); відсутність інформації про транспортування товарів (наявність власних або орендованих транспортних засобів, визначення перевізника, вантажовідправника, вантажоотримувача, відомостей про маршрут, посередників у транспортуванні); відсутність інформації про власні або орендовані фонди, що необхідне для здійснення фінансово-господарської діяльності підприємства; ТОВ Абсолют СМК (ЄДРПОУ 40002919) здійснювало діяльність, спрямовану на здійснення операцій, пов'язаних з наданням податкової вигоди третім особам з метою штучного формування податкового кредиту.

В лютому 2016 року ТОВ Альянс С відображено придбання у ТОВ Абсолют СМК товарів на загальну суму 1867584,0 грн., у тому числі ПДВ 311264,0 грн.

ТОВ Абсолют СМК (ЄДРПОУ 40002919) - податкова адреса: Київська обл. Києво-Святошинський район, с. Бузова, вул. Центральна, буд. 215 -А, знаходиться на обліку в Киево-Святошинська ОДПІ ГУ ДФС у Київській області. Основний вид діяльності - діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту. Дата реєстрації - 10.09.2015. Дата реєстрації платника ПДВ - 25.09.2015. Кількість працівників - 2 особи. Станом на теперішній час підприємство не надає звітність до податкових органів. Остання декларація з ПДВ подана 12.07.2016 за червень 2016 року.

ТОВ Альянс С , іменовані надалі Покупець , в особі директора ОСОБА_1, яка діє на підставі Статуту, з одного боку, та ТОВ Абсолют СМК , надалі Постачальник , в особі директора ОСОБА_14, що діє на підставі Статуту, з іншого боку, уклали Договір поставки №8/П від 26 лютого 2016 про наступне: Предмет договору: Постачальник зобов'язується поставити окремими партіями і передати у власність Покупцеві, а Покупець зобов'язується прийняти та оплатити на умовах цього Договору комплексні халатні мікродобрива Наномікс в асортименті, надалі іменовані Товар. Постачальник гарантує, що відносно Постачальника не порушена справа про банкрутство, не відкрита ліквідаційна процедура, від органів податкової служби та інших державних органів відсутні претензії відносно державної реєстрації постачальника, достовірності та своєчасності визначення сум податку на додану вартість, а також повноти і своєчасності його сплати в державний бюджет України. На дату виникнення податкових зобов'язань ( або підстав для їх коригування відповідно до Податкового кодексу України) Постачальник складає податкову накладну ( розрахунок коригування до податкової накладної) в електронній формі. Реєстрація податкових накладних та розрахунків коригувань до них у випадках, передбачених законодавством, здійснюється Постачальником протягом терміну, передбаченого законодавством України, з дати виникнення податкових зобов'язань ( підстав для їх коригування відповідно до Податкового кодексу України). Місце складання договору - м.Харків. Договір підписано та скріплено печатками Постачальник - ТОВ Абсолют СМК , директор - ОСОБА_14, печатка ТОВ Абсолют СМК , Покупець - ТОВ Альянс С , директор - ОСОБА_1, печатка ТОВ Альянс С .

В ході проведеного аналізу кількості придбаних та реалізованих товарів встановлено їх невідповідність. Згідно оборотно-сальдової відомості рахунку 281 за лютий 2016 року встановлено наявність залишків таких товарів у підприємства ТОВ Альянс С , у т.ч. Наномикс-зернові-еліта листове підживлення у кількості 5100,0 л, Наномикс-кукурудза-еліта листове підживлення у кількості 3000,0 л.

Щодо взаємовідносин ТОВ Альянс С та ТОВ Грант Паритет (ЄДРПОУ 40138309) суд зазначає наступне.

Східною ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області складено податкову інформацію від 17.08.2016 №483/20-38-14-02-04 щодо ТОВ Грант Паритет (ЄДРПОУ 40138309) за лютий 2016 року. Згідно вказаної податкової інформації встановлено наступне: При дослідженні ланцюга постачання, згідно зареєстрованих податкових накладних за період лютий 2016 року ТОВ ГРАНТ ПАРИТЕТ реалізовано товари (роботи, послуги), відмінні від придбаних, що ставить під сумнів реальність господарських операцій. Придбано згідно ЄРПН в лютому 2016 року наступні товари - Atmo ATON котел газовий димоходний, Compact ATON котел газовий парапетний, Vektor 4 ATON конвектор газовий, датчики, з'єднувачі, Кільце ущільнювальне, Контровка, Котел опалювальний газовий "Данко", Котел-плита ATON ТТК Combi, М'ясо куряче мех.обвалки, подр., перем, (фарш) мороженее, Металеві розсувні двері для морозильної камери, Металеві тришарові панелі для стін, Насос ЕЦН 70-80А, Постачання примірника комп'ютерної програми "M.E.Doc IS" з правом використання на рік., прокладки, РГК НП9, Реле, Сало бокове, Сало свиняче заморожене, бокове, Свинина півтуші, Сигналізатор темпер., ТТК ENERGY котел твердопаливний сталевий, Тушка курчат-бройлерів 1 категорії., Філе груд. кур. брол., Філе кур. нефас, ЗЦН-105 ргк, ЗЦН-321 МК. Реалізаиія придбаного товару відсутня.

Широкий асортимент продуктів харчування у значній кількості потребує наявності спеціалізованих складських приміщень, які пристосовані для зберігання м'яса (свинини та курчат-бройлерів). Інформація щодо наявності складських приміщень та транспортних засобів на ТОВ Грант Паритет відсутня, придбання послуг з оренди приміщень та перевезення товарів за період лютий 2016 року відсутнє.

Встановлено: реалізацію товарів та послуг за номенклатурою, відмінною від номенклатури документально оформленого попереднього придбання, відповідно до податкових накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних; відсутність можливості виконання операцій з постачання товарів та послуг наявним трудовим ресурсом; відсутність будь-якої інформації про зберігання товарів (наявність власних або орендованих складських приміщень, угоди зберігання ТМЦ, відомості про місцезнаходження складів, їх площа, власник складських приміщень/орендодавця); відсутність інформації про транспортування (наявність власних або орендованих транспортних засобів, посередників у транспортуванні); відсутність інформації про власні або орендовані фонди, що необхідне для здійснення фінансово-господарської діяльності підприємства; відсутність інформації про залучення сторонніх організацій для оренди складських приміщень, транспортування товарів та надання послуг відповідно до податкових накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Таким чином, вбачається відсутність об'єктів оподаткування та неможливість реального здійснення платником податків господарських операцій за період лютий 2016року по ланцюгу постачання.

Виходячи з вищенаведеного, ТОВ Грант Паритет здійснювало діяльність, спрямовану на здійснення операцій, пов'язаних з наданням податкової вигоди третім особам з метою штучного формування податкового кредиту.

В лютий 2016 року ТОВ Альянс С відображено придбання у ТОВ Грант Паритет (ЄДРПОУ 40138309) послуг на загальну суму 172800,0 грн., у тому числі ПДВ 28800,0 грн.

ТОВ Грант Паритет - податкова адреса: м. Харків, вул. Потоцького, буд. 38 А, знаходиться на обліку в Східній ОДПІ м.Харкова ГУ ДФС у Харківській області. Основний вид діяльності - діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту. Дата реєстрації - 25.11.2015. Дата реєстрації платника ПДВ - 01.01.2016, анульоване - 10.08.2017. Кількість працівників - 6 осіб. Станом на теперішній час підприємство не надає звітність до податкових органів.

ТОВ Альянс С (Покупець) в особі директора ОСОБА_1 та ТОВ Грант Паритет в особі директора ОСОБА_15 (Постачальник), уклали Договір поставки №6/П від 15.02.2016 про таке: Постачальник зобов'язується поставити окремими партіями і передати у власність покупцеві, а покупець зобов'язується прийняти та оплатити на умовах цього договору комплексні хелатні добрива Наномікс в асортименті (товар). Сума цього договору визначається сумою сукупної вартості товару, що поставлений постачальником і прийнятий покупцем протягом терміну дії договору. Ціна та загальна вартість товару вказуються в специфікаціях і накладних. Доставку товару здійснює постачальник. Термін дії договору - договір набирає чинності після його підписання і діє до 31.12.2016. Місце складання договору - м.Харків. Договір підписано та скріплено печатками Постачальник - ТОВ Грант Паритет , директор - ОСОБА_16, печатка ТОВ Грант Паритет , Покупець - ТОВ Альянс С , директор - ОСОБА_1, печатка ТОВ Альянс С .

Згідно специфікації №1 Додатка №1 від 15.02.16 предметом договору є поставка добрива Наномікс-бор-актив листове підживлення у кількості 2000 л. всього з ПДВ на суму 172800,00 грн, в т.ч. ПДВ - 28800,00 грн. Видаткова накладна №15/01 від 15.02.16 на суму 172800,00 грн., в тому числі ПДВ - 28800,00 грн., що відображено в бухгалтерському обліку. Згідно накладної отримано податкову накладну №2 від 15.02.16 на суму 172800,0 грн., в тому числі ПДВ 28800,0 грн., що відображено в бухгалтерському обліку. ПДВ у сумі 28800,00 грн. за зазначеною податковою накладною включено до податкового кредиту за лютий 2016 року з відповідним відображенням у додатку 5 до податкової декларації з ПДВ. Податкова накладна зареєстрована в ЄРПН 24.02.2016. Платіжне доручення №240 від 24.02.16 - 172800,0 грн., в тому числі ПДВ 28800,00 грн., що відображено в бухгалтерському обліку наступними проводками: 24.02.2016 631 311 172800,00.

За отриманий товар на кінець періоду, за який надається пояснення та на дату надання пояснень заборгованості немає.

Доставка товару здійснюється силами і за рахунок Постачальника.

Щодо взаємовідносин ТОВ Альянс С та ТОВ НВП Полі-Пласт (ЄДРПОУ 40476250) суд зазначає.

ГУ ДФС у Харківській області складено узагальнену податкову інформацію від 31.05.2017 №574/20-40-14-12-12/40476250 щодо ТОВ НВП Полі-Пласт (ЄДРПОУ 40476250) за квітень 2017 року. Згідно вказаної податкової інформації встановлено наступне: Від Східної ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області отримано матеріали по підприємству ТОВ НВП Полі-Пласт , а саме: довідка ОУ Київської ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області від 16.05.2017 №1112/20-31-21-15, згідно якої місцезнаходження не встановлено, схема руху сум ПДВ за квітень 2017, рапорт старшого оперуповноваженого ОУ Київської ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області.

Витяг з рапорту: ...був здійснений виїзд за податковою адресою підприємства ТОВ НВП Полі- Пласт (код 40476250), а саме: м. Харків, пр. Гагаріна, 7. В ході виїзду та візуального огляду жодних ознак, вивісок підприємства ТОВ НВП Полі-Пласт виявлено не було. Згідно баз даних ДФС України встановлено, що директор, бухгалтер та засновник в одній особі громадянин ОСОБА_17, ІНФОРМАЦІЯ_2 зареєстрований за адресою - м. Запоріжжя, вул. Мурманська, 6.143. Отримати дані про те, що вказаний громадянин мешкає у м. Харкові не надалось можливим. Встановити фактичне місцезнаходження вказаного підприємства та його посадових осіб не надалось можливим.

Враховуючи вищевикладене, а саме те, що підприємство ТОВ НВП Полі-Пласт не знаходиться за податковою адресою, встановити фактичне місцезнаходження його посадових осіб не надається можливим, його фінансово-господарська діяльність має ознаки нереальності.

Відсутня наявна інформацією по підприємствам постачальникам та покупцям щодо наявних трудових ресурсів, та можливості постачання та транспортування зазначених обсягів сільськогосподарської продукції. На підприємстві ТОВ НВП Полі - Пласт кількість штатних працівників становить одну особу (директора та головного бухгалтера в одному лиці) також відсутня інформація про додаткові навантажувально - розвантажувальні роботи, транспортні послуги, та інше.

Номенклатура та обсяг придбаної та реалізованої продукції та зазначених обсягів наданих та отриманих послуг свідчить про фізичну неможливість здійснення такого об'єму господарської діяльності без наявності допоміжних послуг.

Враховуючи вищевикладене, вбачається неможливість виконання ТОВ НВП Полі- Пласт , оформлених господарських операцій наявними трудовими ресурсами. Аналізом придбаного та реалізованого товару ТОВ НВП Полі-Пласт в квітні 2017 року, враховуючи, що відповідні послуги із залученням сторонніх осіб та послуги з експлуатації основних засобів та оренди складських приміщень не придбавались, можливо дійти висновку що підприємство не мало можливості здійснювати господарські операції, оформлені в квітні 2017 року. Дані податкових накладних, виданих та отриманих ТОВ НВП Полі-Пласт (ЄДРПОУ 40476250) у квітні 2017 року вказують на проведення транзитних операцій спрямованих на надання податкової вигоди третім особам з метою формування штучного податкового кредиту та податкових зобов'язань.

Додатково слід зазначити, підприємством придбано у великій кількості продукти харчування, а реалізовано на адресу контрагентів покупців переважно ППМ.

Зазначені операції неможливо підтвердити у зв'язку із відсутністю інформації щодо зберігання та транспортування придбаних продуктів харчування (а саме: м'яса птиці в асортименті), також відсутня інформація про ймовірне зберігання ППМ (придбання якого відсутнє), а також реалізацію та транспортування.

В квітні 2017 року TОB Альянс С відображено придбання у TОB НВП Полі- Пласт (ЄДРПОУ 40476250) послуг на загальну суму 298500,00 грн., у тому числі ПДВ 49750,0 грн.

ТОВ НВП Полі-Пласт (ЄДРПОУ 40476250) - податкова адреса: Волинська обл. м. Луцьк вул. Винниченка буд. 26, знаходиться на обліку в Східній ОДПІГУ ДФС у Хаврківській області. Стан платника - 30. в стані переходу до іншої ДПІ. Основний вид діяльності - неспеціалізована оптова торгівля. Дата реєстрації - 11.05.2016. Дата реєстрації платника ПДВ - 01.06.2016. Звітність за формою 1-ДФ не надавалась.

ТОВ Альянс С (Замовник) в особі директора ОСОБА_1 та ТОВ Науково-виробниче підприємство Полі-Пласт в особі директора ОСОБА_17 (Виконавець), уклали Договір про надання послуг (виконання робіт) №3/У від 03.03.2017 про таке: Замовник доручає, а виконавець бере на себе зобов'язання щодо надання послуг (виконання робіт) по змінах в конструкції вантажного фургона малотоннажного CITROEN JUMPER, що належить Замовнику на праві власності з метою подальшого його використання в якості Пересувної аварійної лабораторії з пошуку пошкоджень (витоків) ділянок теплових мереж. Переобладнання автомобілю полягає у зміні конструкції кузова автомобілю (встановлення сидінь, врізання вікон, встановлення спеціального обладнання, тощо). Повний перелік вимог до переобладнання автомобілю вказаний у додатку 1 до договору, що є його невід'ємною частиною. Послуги за цим договором надаються на території замовника за адресою: м.Харків, вул. Високогірна, 2. Всі матеріали, деталі і устаткування, що використовуються виконавцем при виконанні робіт, надаються виконавцем, і їх вартість включена у загальну вартість послуг за договором.

Щодо взаємовідносин ТОВ Альянс С та ТОВ Комплект Стандарт Сервіс (ЄДРПОУ 41077038) суд зазначає.

Костянтинівською ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області складено узагальнену податкову інформацію від 06.06.2017 №122/05-14-12-11-3-41077038 щодо ТОВ Комплект Стандарт Сервіс (ЄДРПОУ 41077038) за квітень 2017 року.

Згідно вказаної податкової інформації встановлено наступне: відсутність трудових ресурсів не дають можливості виконання господарських операцій з придбання (виробництва), продажу товарів; нереальність продажу ідентифікованого товару за відсутності реального придбання цього ж товару.

В квітні 2017 року ТОВ Альянс С відображено придбання у ТОВ Комплект Стандарт Сервіс (ЄДРПОУ 410770381) товарів на загальну суму 32430,0 грн., у тому числі ПДВ 5405,0 грн.

ТОВ Комплект Стандарт Сервіс (ЄДРПОУ 41077038) - податкова адреса: Донецька обл. м. Костянтинівка пр-т Ломоносова буд. 132 б, знаходиться на обліку в Костянтинівській ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області. Основний вид діяльності - Технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів. Дата реєстрації - 11.01.2017. Дата реєстрації платника ПДВ - 15.02.2017. Кількість працівників - 1 особа, загальна сума нарахованої заробітної тати 3500,0 грн. Станом на теперішній час підприємство не надає звітність до податкових органів. Остання декларація з ПДВ подана 20.07.2017 №9141382908 за червень 2017року.

ТОВ Альянс С (Покупець) в особі директора ОСОБА_1 та ТОВ Комплект Стандарт Сервіс в особі директора ОСОБА_18 (Постачальник), уклали Договір поставки №8/П від 24.04.2017 про таке: Постачальник на підставі замовлень поставляє окремими партіями, а покупець приймає й оплачує електротехнічне обладнання (товар), на умовах, викладених у даному договорі, за цінами та у кількості, зазначеними у специфікаціях на кожну партію товару. Доставка товару покупцеві здійснюється силами і за рахунок постачальника. Загальна сума цього договору складає суму вартості партій товару, що були поставлені постачальником та прийняті покупцем згідно зі специфікаціями та видатковими накладними протягом строку дії цього договору. Термін дії договору - договір набирає чинності після його підписання і діє до 31.12.2018.

Згідно АІС Податковий блок встановлено завищення ПК за період квітень 2017 року ТОВ Альянс С на суму ПДВ 5405,0 грн. по взаємовідносинам з контрагентом - постачальником ТОВ Комплект Стандарт Сервіс , у зв'язку з ненаданням податкової звітності.

Також, в ході проведеного аналізу інформаційних баз даних, наявних в ГУ ДФС у Харківській області встановленого керівником підприємств ПП "Муксун" (ЄДРПОУ 39020129), ПП Террастрой-Д (ЄДРПОУ 39005509), та ПП Крі Сталь (ЄДРПОУ 39290954) є одна особа - ОСОБА_19 (РНОКПП НОМЕР_3). Всі підприємства зареєстровані за однією податковою адресою: 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпропетровськ, Жовтневий р-н, пров. Добровольців, буд. 15, знаходиться на обліку в ДПІ у Соборному районі м. Дніпра. Станом на теперішній час підприємства мають стан 11 - припинено, але не знято з обліку (кор не пусті).

В ході проведеного аналізу інформаційних баз даних, наявних в ГУ ДФС у Харківській області встановленого керівником підприємств ПП "Муксун" (ЄДРПОУ 39020129), ПП Террастрой-Д (ЄДРПОУ 39005509), та ПП Крі Сталь (ЄДРПОУ 39290954) є одна особа - ОСОБА_19 (РНОКПП НОМЕР_3). Всі підприємства зареєстровані за однією податковою адресою: 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпропетровськ, Жовтневий р-н, пров. Добровольців, буд. 15, знаходиться на обліку в ДПІ у соборному р-ні м. Дніпра. Станом на теперішній час підприємства мають стан 11 - припинено, але не знято з обліку.

Під час проведення перевірки керівником не надано пояснень та документального підтвердження критеріїв, якими керувалось ТОВ "Альянс С" при виборі вищезазначених суб'єктів господарської діяльності, як контрагентів, здійснення ним заходів розумної обережності при виборі постачальників.

Відповідно до п. 198.3 ст. 198 Податкового кодексу України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.

Тобто, необхідною умовою для віднесення сплачених у ціні товарів (послуг) сум податку на додану вартість є факт придбання товарів та послуг із метою їх використання в господарській діяльності.

Таким чином, податковий кредит для цілей визначення об'єкта оподаткування податком на додану вартість має бути фактично здійсненим і підтвердженим належним чином складеними первинними документами, що відображають реальність господарської операції, яка є підставою для формування податкового обліку платника податків.

Водночас за відсутності факту придбання товарів чи послуг або в разі якщо придбані товари чи послуги не призначені для використання у господарській діяльності платника податку відповідні суми не можуть включатися до складу податкового кредиту з податку на додану вартість навіть за наявності формально складених, але недостовірних документів або сплати грошових коштів. Приймати на підтвердження даних податкового обліку можна лише достовірні первинні документи, які складені в разі фактичного здійснення господарської операції.

Натомість, в ході дослідження обставин реальності здійснення господарських операцій позивача, на підставі яких ним були сформовані дані податкового обліку, з урахуванням актів по контрагентах, не підтверджено фактичне придбання товарів та послуг, а також їх зв'язок з господарською діяльністю позивача.

Отже, в ході судового розгляду відповідачем достовірними, належними та допустимими доказами доведено правомірність оскаржуваних рішень, проте позивачем не доказано обставин на яких ґрунтуються його вимоги.

Таким чином, позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "Альянс С" задоволенню не підлягають.

Керуючись ст. 241-246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд-

В И Р І Ш И В :

В задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Альянс С" (вул. Новгородська, буд. 3, м. Харків, 61145, ЄДРПОУ 34312449) до Головного управління ДФС у Харківській області Державної фіскальної служби України (вул. Пушкінська, буд. 46, м. Харків, 61057, ЄДРПОУ 39599198) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень - відмовити.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повний текст судового рішення складено 25 травня 2018 року.

Суддя М.М.Панов

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.05.2018
Оприлюднено28.05.2018
Номер документу74256349
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —820/401/18

Постанова від 12.07.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 11.07.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 23.01.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 03.12.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 29.10.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Постанова від 16.10.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Рєзнікова С.С.

Постанова від 16.10.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Рєзнікова С.С.

Ухвала від 09.10.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Рєзнікова С.С.

Постанова від 18.09.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Рєзнікова С.С.

Постанова від 18.09.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Рєзнікова С.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні