Рішення
від 16.05.2018 по справі 823/1340/18
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 травня 2018 року справа № 823/1340/18

м. Черкаси

Черкаський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого-судді Паламаря П.Г.,

за участю секретаря Трегулова Б.Л.,

прокурора Бутар В.С.(за довіреністю),

розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами загального позовного провадження адміністративну справу за позовом Заступника керівника Смілянської місцевої прокуратури в інтересах держави до Іскренського дошкільного навчального закладу «Півник» , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Черкаській області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Іскренська сільська рада Шполянського району про визнання бездіяльністю протиправною та зобов'язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

23.03.2018 до Черкаського окружного адміністративного суду звернувся Заступник керівника Смілянська місцева прокуратура (20700, Черкаська область, м. Сміла, вул. Ю.Кондратюка, 25) з адміністративним позовом до Іскренського дошкільного навчального закладу «Півник» (20623, Черкаська область, Шполянський район, с. Іскрене, вул. Молодіжна, 19), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Черкаській області (18010, м. Черкаси, вул. Прикордонника Лазаренка, 1), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Іскренська сільська рада Шполянського району (20623, Черкаська область, Шполянський район, с. Іскрене, вул. Хрещатик, 36) в якому просить:

-визнати протиправною бездіяльність Іскренського дошкільного навчального закладу «Півник» , з питань додержання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки;

-зобов'язати Іскренський дошкільний навчальний заклад «Півник» вчинити певні дії, пов'язані з усуненням порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, які зазначені у акті перевірки зазначеного об'єкту щодо додержання суб'єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки № 77 від 13.11.2017.

26.04.2018 закінчено підготовче провадження та перейдено до розгляду справи по суті.

В обґрунтування позовних вимог прокурором зазначено, що на території Іскренської сільської ради функціонує Іскренський дошкільний навчальний заклад Півник , під час перевірки якого, посадовими особами Шполянського РВ УДСНС України у Черкаській області виявлено порушення вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки та винесено припис № 77 від 13.11.2017 щодо усунення вказаних порушень до 13.12.2017. Однак, відповідно до листа Іскринської сільської ради №51/02-20 від 26.02.2018, 16 з 22 порушень указаних в приписі до цього часу не виконані.

В судовому засіданні прокурором позовні вимоги підтримано повністю.

Представник відповідача в судове засідання не з'явився, просивши розгляд справи здійснювати за його відсутності, а щодо позовних вимог, погодився повністю.

Представник Іскренської сільської ради Шполянського району в судове засідання не з'явився, просивши розгляд справи здійснювати за його відсутності, щодо задоволення вимог позовної заяви не заперечував.

Представник управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Черкаській області в судове засідання не з'явився, причини неявки суду не повідомив.

Дослідивши наявні матеріали, всебічно та повно з'ясувавши всі обставини справи, об'єктивно оцінивши докази, що мають юридичне значення для вирішення спору по суті, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають до часткового задоволення, виходячи з такого.

Суд встановив, що Іскренський дошкільний навчальний заклад «Півник» , як суб'єкт господарювання - юридична особа, ідентифікаційний код 36783435, зареєстрований 19.11.2009, за адресою: 20623, Черкаська область, Шполянський район, с. Іскрене, вул. Молодіжна, 19, з організаційно-правовою формою комунальний заклад .

Відповідно до п. 1.2 статуту, затвердженого рішенням сесії Іскренської сільської ради від 12.06.2012 № 18-2/VI є юридичною особою, та відповідно до п. 1.9 статуту самостійно приймає рішення і здійснює діяльність в межах компетенції, передбаченої чинним законодавством, положенням та даним Статутом.

В період з 10.11.2017 по 13.11.2017 головним інспектором Шполянського РВ УДСНС України у Черкаській області майором служби цивільного захисту ОСОБА_1 та провідним інспектором Шполянського РВ УДСНС України у Черкаській області старшим лейтенантом служби цивільного захисту ОСОБА_2 на виконання наказу № 251 від 04.10.2017 щодо проведення позапланових перевірок стану технічної і пожежної безпеки та відповідно до посвідчення про проведення перевірки № 1943 від 05.10.2017, проведено позапланову перевірку щодо додержання Іскренським дошкільним навчальним закладом Півник вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки.

На підставі проведеної перевірки складено Акт перевірки № 77 від 13.11.2017, в якому зафіксовані порушення Кодексу цивільного захисту України № 5403-VI , Правил з пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 № 1417, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05.03.2015 за № 252/26697, ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту , затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 312 від 13.11.2014, ДБН В.2.5-77:2014 Котельні , затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 15.09.2014 № 252, а саме:

-не призначено відповідального за пожежну безпеку окремих будівель, споруд, приміщень, дільниць, технологічного та інженерного устаткування, а також за утримання й експлуатацію засобів протипожежного захисту;

-відсутній документ (наказ, інструкція тощо), яким повинен бути встановлений протипожежний режим;

-відсутні інструкції про заходи пожежної безпеки для кожного приміщення об'єкта, які мають бути розроблені та затверджені керівником об'єкта;

-у приміщеннях на видимих місцях біля телефонів відсутні таблички із зазначенням номера телефону для виклику пожежно-рятувального підрозділу;

-відсутні знаки безпеки відповідно до ДСТУ ІSО 6309:2007 "Протипожежний захист. Знаки безпеки. Форма та колір" (ІSО 6309:1987, IDT) та ГОСТ 12.4.026-76 "ССБТ. Цвета сигнальные и знаки безопасности";

-відсутня інструкція для працівників охорони, в якій необхідно визначити їхні обов'язки щодо контролю за додержанням протипожежного режиму, огляду території і приміщень, порядок дій в разі виявлення пожежі, спрацювання систем протипожежного захисту, а також указати, хто з посадових осіб об'єкта має бути викликаний у нічний час у разі пожежі та список посадових осіб об'єкта із зазначенням їх місць проживання, службових, домашніх (мобільних) телефонів;

-не проведене вогнезахисне обробляння дерев'яних конструкції;

-територія та споруда дошкільного навчального закладу не забезпечена первинними засобами пожежогасіння: вогнегасниками, ящиками з піском, бочками з водою, покривалами з негорючого теплоізоляційного матеріалу, пожежними відрами, совковими лопатами, пожежним інструментом, які використовуються для локалізації і ліквідації пожеж у їх початковій стадії розвитку;

-допускається забивання евакуаційних дверей, що важко відчиняються зсередини;

-відкриті відгалужувальні та з'єднувальні коробки;

-відсутній адресний вказівник (назва вулиці, номер будинку), встановленими на фасадах будівлі або інших видних місцях і освітлюваний у темний час доби;

-допускається скрутка під час з'єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів і кабелів;

-допускається підвішування світильників безпосередньо на струмопровідні проводи;

-порушені вимоги до відстані між світильниками з лампами розжарювання та предметами (конструкціями та конструктивними елементами будинків) з горючих матеріалів;

-порушені вимоги до відкритого прокладання незахищених проводів та захищених проводів (кабелів) з оболонками з горючих матеріалів відстань від них до горючих основ (конструкцій, деталей);

-допускається розміщення електророзеток, вимикачів на горючій основі (конструкції);

-допускається використання в пожежонебезпечних зонах світильників з лампами розжарювання без захисного суцільного скла (ковпаків);

-відсутній захист будівлі від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів;

-будівля не обладнана системою пожежної автоматики відповідно до чинних нормативно-правових актів;

-будівля не обладнана системою оповіщення І типу;

-допускається використання вбудованої котельні в приміщенні дошкільного навчального закладу;

-працівники не забезпечені засобами індивідуального захисту, органів дихання від зброї масового знищення з розрахунку 1 фільтрувальний протигаз та 1 респіратор на одну особу та додатково два відсотки загальної кількості працюючого персоналу.

За результатами перевірки Шполянським РВ УДСНС України у Черкаській області завідувачу Іскренського дошкільного навчального закладу Півник ОСОБА_3 винесено та вручено припис № 77 від 13.11.2017 щодо усунення вказаних порушень та встановлено дату виконання до 13.12.2017.

Відповідно до листа Іскринської сільської ради № 51/02-20 від 26.02.2018, 16 з 22 порушень указаних в приписі до цього часу не виконані, а саме: не проведене вогнезахисне обробляння дерев'яних конструкції; територія та споруда дошкільного навчального закладу не забезпечена первинними засобами пожежогасіння: вогнегасниками, ящиками з піском, бочками з водою, покривалами з негорючого теплоізоляційного матеріалу, пожежними відрами, совковими лопатами, пожежним інструментом, які використовуються для локалізації і ліквідації пожеж у їх початковій стадії розвитку; допускається забивання евакуаційних дверей, що важко відчиняються зсередини; відкриті відгалужувальні та з'єднувальні коробки; відсутній адресний вказівник (назва вулиці, номер будинку), встановленими на фасадах будівлі або інших видних місцях і освітлюваний у темний час доби; допускається скрутка під час з'єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів і кабелів; допускається підвішування світильників безпосередньо на струмопровідні проводи; порушені вимоги до відстані між світильниками з лампами розжарювання та предметами (конструкціями та конструктивними елементами будинків) з горючих матеріалів; порушені вимоги до відкритого прокладання незахищених проводів та захищених проводів (кабелів) з оболонками з горючих матеріалів відстань від них до горючих основ (конструкцій, деталей); допускається розміщення електророзеток, вимикачів на горючій основі (конструкції); допускається використання в пожежонебезпечних зонах світильників з лампами розжарювання без захисного суцільного скла (ковпаків); відсутній захист будівлі від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів; будівля не обладнана системою пожежної автоматики відповідно до чинних нормативно- правових актів; будівля не обладнана системою оповіщення І типу; допускається використання вбудованої котельні в приміщенні дошкільного навчального закладу; працівники не забезпечені засобами індивідуального захисту, органів дихання від зброї масового знищення з розрахунку 1 фільтрувальний протигаз та 1 респіратор на одну особу та додатково два відсотки загальної кількості працюючого персоналу.

Позивач, вважаючи протиправною бездіяльність відповідача звернувся до суду.

Закон визначає правові, організаційні та фінансові засади функціонування і розвитку системи дошкільної освіти, яка забезпечує розвиток, виховання і навчання дитини, грунтується на поєднанні сімейного та суспільного виховання, досягненнях вітчизняної науки, надбаннях світового педагогічного досвіду, сприяє формуванню цінностей демократичного правового суспільства в Україні є Закон України Про дошкільну освіту від 11.07.2001 № 2628 (далі Закон № 2628).

Відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону № 2628, заклад дошкільної освіти діє на підставі статуту.

Фінансово-господарська діяльність закладів дошкільної освіти здійснюється відповідно до Закону України "Про освіту", законів про бюджет, власність, місцеве самоврядування та інших нормативно-правових актів. Утримання та розвиток матеріально-технічної бази закладів дошкільної освіти фінансуються за рахунок коштів засновника (засновників) цих закладів. (ч. 1, 2 ст. 37 Закону № 2628).

Як встановлено ст. 38 Закону № 2628, матеріально-технічна база закладу дошкільної освіти включає будівлі, споруди, земельні ділянки, комунікації, інвентар, обладнання, транспортні засоби, службове житло та інше. Майно закладу дошкільної освіти належить йому на правах, визначених цим Законом та іншими нормативно-правовими актами.

Відповідно до ч. 1 ст. 80 Закону України Про освіту , до майна закладів освіти та установ, організацій, підприємств системи освіти належать: нерухоме та рухоме майно, включаючи будівлі, споруди, земельні ділянки, комунікації, обладнання, транспортні засоби, службове житло тощо; майнові права, включаючи майнові права інтелектуальної власності на об'єкти права інтелектуальної власності, зокрема інформаційні системи, об'єкти авторського права та/або суміжних прав; інші активи, передбачені законодавством. Майно закладів освіти та установ, організацій, підприємств системи освіти належить їм на правах, визначених законодавством.

Відповідно до ст. 1 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Згідно абзацу 1 частини п'ятої статті 4 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб'єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду.

Згідно частин першої, другої та третьої статті 68 Кодексу цивільного захисту України, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, у тому числі невиконання їх законних вимог, зобов'язані застосовувати санкції, визначені законом.

У разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Приписи, постанови, розпорядження центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, щодо усунення порушень встановлених законодавством вимог з питань техногенної та пожежної безпеки можуть бути оскаржені до суду в установлений законом строк.

Відповідно до статті 70 Кодексу цивільного захисту України, підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: 1) недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; 2) порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення; 3) випуск і реалізація вибухопожежонебезпечної продукції та продукції протипожежного призначення з відхиленням від стандартів чи технічних умов або без даних щодо відповідності такої продукції вимогам пожежної безпеки; 4) нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій; 5) відсутність на виробництвах, на яких застосовуються небезпечні речовини, паспортів (формулярів) на обладнання та апаратуру або систем із забезпечення їх безперебійної (безаварійної) роботи; 6) невідповідність кількості засобів індивідуального захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин нормам забезпечення ними працівників суб'єкта господарювання, їх непридатність або відсутність; 7) порушення правил поводження з небезпечними речовинами; 8) відсутність або непридатність до використання засобів індивідуального захисту в осіб, які здійснюють обслуговування потенційно небезпечних об'єктів або об'єктів підвищеної небезпеки, а також в осіб, участь яких у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації передбачена планом локалізації і ліквідації наслідків аварій; 9) відсутність на об'єкті підвищеної небезпеки диспетчерської служби або її неготовність до виконання покладених на неї завдань, у тому числі через відсутність відповідних документів, приладів, обладнання або засобів індивідуального захисту; 10) неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб'єктів господарювання; 11) проведення робіт з будівництва будинків та споруд, розміщення інших небезпечних об'єктів, інженерних і транспортних комунікацій, які порушують встановлений законодавством з питань техногенної безпеки порядок їх проведення або проведення яких створює загрозу безпеці населення, суб'єктам господарювання, обладнанню та майну, що в них перебувають.

Відповідно до ч. 2 ст. 51 та ч. 3 ст. 55 Кодексу цивільного захисту України, забезпечення техногенної та пожежної безпеки суб'єкта господарювання покладається на керівників та власників таких суб'єктів господарювання.

Крім того, відповідно до п. 7.3 статуту Іскренського дошкільного навчального закладу Півник , вихованці дошкільного закладу мають право на безпечні та нешкідливі для здоров'я умови утримання, розвитку, виховання і навчання.

Відповідно до п. 8.2 Статуту, завідувач навчального закладу забезпечує дотримання санітарно-гігієнічних, протипожежних норм і правил, вимог охорони праці, безпечної життєдіяльності дітей і працівників.

Згідно із підпунктами 1, 3, 8, 13, 19, 21, 22, 23 пункту 1 статті 20 Кодексу цивільного захисту України на суб'єкта господарювання покладається обов'язок: забезпечення виконання заходів у сфері цивільного захисту на об'єктах суб'єкта господарювання; розміщення інформації про заходи безпеки та відповідну поведінку населення у разі виникнення аварії; здійснення навчання працівників з питань цивільного захисту, у тому числі правилам техногенної та пожежної безпеки; здійснення за власні кошти заходів цивільного захисту, що зменшують рівень ризику виникнення надзвичайних ситуацій; розроблення заходів щодо забезпечення пожежної безпеки, впровадження досягнень науки і техніки, позитивного досвіду із зазначеного питання; забезпечення виконання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, а також виконання вимог приписів, постанов та розпоряджень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки; утримання у справному стані засобів цивільного та протипожежного захисту, недопущення їх використання не за призначенням; здійснення заходів щодо впровадження автоматичних засобів виявлення та гасіння пожеж і використання для цієї мети виробничої автоматики.

Згідно ч. 5 ст. 4 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності повне або часткове зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг допускається за постановою адміністративного суду, ухваленою за результатами розгляду позову органу державного нагляду (контролю) щодо застосування заходів реагування.

Відповідно до ч. 7 ст. 7 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду.

Таким чином, бездіяльність відповідача створила реальну загрозу для безпечного перебування дітей дошкільного віку у цьому закладі, загрозу здоров'ю та життю вихованців та працівників навчального закладу, оскільки, застосування з'єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів кабелів здійснених не за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів (гвинтових, болтових тощо), може призвести до роботи в режимі короткого замкнення, яке призводить до виникнення пожежі та впливу небезпечних факторів пожежі (продуктів горіння, чадного газу та підвищених температур), що створює загрозу життю та/або здоров'ю людей.

Відсутність у будівлі систем протипожежного захисту - системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей призводить до збільшення часу виявлення пожежі у будівлі, допускає розповсюдження пожежі по будівельним конструкціям, їх руйнації, та збільшення продуктів горіння, чадного газу та впливу підвищених температур, що в свою чергу створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей унеможливлюючи евакуацію людей з будівлі.

Відсутність необхідної кількості вогнегасників може призвести до відсутності можливості швидкої ліквідації пожежі на початковій стадії, що створює загрозу життю та/або здоров'ю людей, призводить до великих матеріальних збитків.

Непроведення вогнезахисної обробки дерев'яних конструкцій приміщення, допускає розповсюдження пожежі по будівельним конструкціям, їх руйнації, та збільшення продуктів горіння, чадного газу та впливу підвищених температур, що в свою чергу створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей унеможливлюючи евакуацію людей з будівлі.

Відсутність засобів індивідуального захисту призведе до ураження органів дихання працюючого персоналу, що може збільшити кількість летальних випадків.

Недодержання Іскренським дошкільним навчальним закладом Півник вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки формує ризики для нормального функціонування навчального закладу та учбового процесу.

Крім того, судом також встановлено, що станом на час розгляду справи відповідачем частково виконуються вимоги припису, що вбачається з листа Іскренської сільської ради та додатково прийнятого на сесії ради рішення №30-4/VII від 06.04.2018 про виділення коштів на навчальний заклад, а тому підстави визнання протиправною бездіяльності відповідача щодо виконання припису на час розгляду справи відсутні.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

На підставі викладеного, Черкаський окружний адміністративний суд, за правилами, встановленими ст. 90 Кодексу адміністративного судочинства України, перевіривши наявні у справі докази, вважає заявлену позовну вимогу обґрунтованою та такою, що підлягає до часткового задоволення.

Відповідно до ч. 2, ст. 139 КАС України, при задоволенні позову суб'єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб'єкта владних повноважень, пов'язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Підстави для стягнення з відповідача суми судового збору, сплаченого позивачем при подачі позову відсутні.

Керуючись ст. ст. 6, 9, 14, 77, 139, 241-246, 255, 295 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов задовольнити частково.

Зобов'язати Іскренський дошкільний навчальний заклад «Півник» (код ЄДРПОУ 36783435) вчинити заходи щодо усунення порушень вимог законодавства у сферах цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, які викладені у приписі № 77 від 13.11.2017.

У задоволенні інших позовних вимог відмовити.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, яка може бути подана до Київського апеляційного адміністративного суду через Черкаський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення суду. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Суддя П.Г. Паламар

Повний текст рішення виготовлено 24.05.2018

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.05.2018
Оприлюднено28.05.2018
Номер документу74257113
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —823/1340/18

Рішення від 16.05.2018

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

П.Г. Паламар

Ухвала від 27.03.2018

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

П.Г. Паламар

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні