ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
справа №813/204/18
23 травня 2018 року
зал судових засідань №9
Львівський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Лунь З.І.
секретар судового засідання Магиревич Ю.Д.,
за участю:
представника позивача Микити Т.В.,
представника відповідача Ткачука Т.А.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Приватного акціонерного товариства Красненський комбінат хлібопродуктів до Головного управління ДФС у Львівській області про визнання протиправними дій, визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,-
в с т а н о в и в :
Приватне акціонерне товариство Красненський комбінат хлібопродуктів (місцезнаходження: 80560, Львівська область, Буський район, смт.Красне, вул.Залізнична, 18) звернулося до суду з позовом до Головного управління ДФС у Львівській області (місцезнаходження: 79003, м.Львів, вул.Стрийська, 35), в якому просить суд :
-визнати протиправними дії відповідача щодо проведення камеральної перевірки своєчасності реєстрації податкових накладних ПАТ Красненський комбінат хлібопродуктів , оформлених актом №80/13-01-12-81/00952060 від 14.09.2017;
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення відповідача №0117731281 від 29.09.2017.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що за результатами камеральної перевірки з питань порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, визначених п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України встановлено факт порушення позивачем вимог п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України, зокрема, допущено порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в ЄРПН із кількістю днів затримки до 15 календарних днів на суму ПДВ 76010,55грн., від 16 до 30 календарних днів на суму ПДВ 8854,48грн., від 31 до 60 календарних днів на суму ПДВ 4620,20грн., від 61 до 365 календарних днів на суму ПДВ 435875грн. Позивач вважає оскаржене податкове повідомлення - рішення протиправним, оскільки, камеральна перевірка була проведена 14.09.2017, якою перевірено податкові накладні, заявлені у деклараціях за період з січня, лютого, червня, серпня, листопада 2016року та липня 2017року, тобто з істотним порушенням строку. Отже, покладені в основу спірного податкового повідомлення-рішення висновки за актом перевірки є необґрунтованими, у зв'язку із чим зазначене податкове повідомлення-рішення неправомірне та підлягає скасуванню.
Відповідач подав до суду відзив на позовну заяву, в якому просить суд відмовити у задоволенні позовних вимог повністю. Відзив обґрунтований тим, що під час проведення перевірки з питань порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних контролюючим органом встановлено порушення ПАТ Красненський комбінат хлібопродуктів вимог п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України, що полягає у несвоєчасній реєстрації податкових накладних у ЄРПН є підставою для застосування до платника штрафних (фінансових) санкцій. Вважає, оспорюване рішення правомірним та таким, що прийняте в межах повноважень, наданих чинним законодавством. Тому, доводи позивача про протиправність рішення не відповідає дійсності. Просив суд відмовити у задоволенні позову повністю.
Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав з підстав, наведених у позовній заяві та додаткових поясненнях до адміністративного позову. Просив суд позовні вимоги задовольнити повністю.
Представник відповідача у судовому засіданні проти задоволення позовних вимог заперечив з підстав, наведених у письмовому відзиві. Просив суд у задоволенні позову відмовити повністю.
Заслухавши вступне слово представників сторін, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги та відзив, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов висновку, що позов необхідно задовольнити, виходячи з наступних підстав.
Суд встановив, що ПАТ Красненський комбінат хлібопродуктів зареєстроване 25.07.1997 Буською районною державною адміністрацією Львівської області, код ЄДРПОУ: 00952060.
Позивач взятий на податковий облік в контролюючий орган 26.08.1998 за №8, перебуває на обліку Буській ОДПІ ГУДФС у Львівській області.
Місцезнаходження суб'єкта господарювання відповідно до свідоцтва про державну реєстрацію:80560, Львівська область, Буський район, смт. Красне, вул.Залізнична, буд.18.
14.09.2017 начальником відділу адміністрування та контролю за відшкодуванням ПДВ, камеральних перевірок податкової звітності платників території обслуговування Буської ОДПІ управління податків і зборів з юридичних осіб ГУДФС у Львівській області Політило Л.С. на підставі п.п. 19№ 1.1, 19№ 1.2 п. 19№.1 ст. 19№ , п.п.20.1.4 п.20.1 ст.20 розділу І Податкового кодексу України, у порядку п.п.75.1.1 п.75.1 ст.75 глави 8 розділу ІІ Податкового кодексу України проведено камеральну перевірку ПАТ Красненський комбінат хлібопродуктів з питань порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, визначених п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України, за результатами якої складено акт №80/13-01-12-81/00952060 від 14.09.2017 (а.с.8-10).
В акті перевірки зазначено про порушення позивачем граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в ЄРПН із кількістю днів затримки до 15 календарних днів на суму ПДВ 76010,55грн., від 16 до 30 календарних днів на суму ПДВ 8854,48грн., від 31 до 60 календарних днів на суму ПДВ 4620,20грн., від 61 до 365 календарних днів на суму ПДВ 435875грн.
22.09.2017 ПАТ Красненський комбінат хлібопродуктів направило на адресу ГУ ДФС у Львівській області заперечення на акт перевірки (а.с.14-19), яке було залишено без задоволення, згідно з відповіддю ГУДФУ у Львівській області від 05.10.2017 №16405/10/13-01-12-81 (а.с.24-26).
На підставі акта перевірки ГУ ДФС у Львівській області та вимог п.120-1 ст. 120 Податкового кодексу України винесено податкове повідомлення-рішення від 29.09.2017 №0117731281, яким до позивача застосовано штраф на загальну суму 525360,03грн., а саме: в розмірі 10% у сумі 76010,55грн.; в розмірі 20% у сумі 8754,48грн.; в розмірі 30% у сумі 4620,00грн.; в розмірі 40% у сумі 435875,00грн. (а.с.11).
У відповідності до п.56.1, п.56.18 ст.56 ПК України рішення, прийняті контролюючим органом, можуть бути оскаржені в адміністративному або судовому порядку.
30.10.2017 позивач подав скаргу про перегляд податкового повідомлення-рішення від 29.09.2017 №0117731281 до ДФС України.
Рішенням Державної фіскальної служби України від 15.11.2017 №26274/6/99-99-11-03-01-25 строк розгляду скарги продовжено до 28.12.2017 (включно).
Рішенням ДФС України від 27.12.2017 №31664/6/99-99-11-03-01-25 про результати розгляду скарги, оскаржене податкове повідомлення-рішення від 29.09.2017 №0117731281 залишено без, а скаргу без задоволення.
Позивач не погодився з таким податковим повідомленням-рішенням та звернувся до суду з адміністративним позовом про визнання його протиправним та скасування.
Суд при вирішенні спору по суті виходить з наступного.
Щодо вимоги позивача про визнання протиправними дій Головного управління ДФС у Львівській області щодо проведення камеральної перевірки своєчасності реєстрації податкових накладних ПАТ Красненський комбінат хлібопродуктів , оформлених актом №80/13-01-12-81/00952060 від 14.09.2017, суд зазначає наступне.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України від 02 грудня 2010 №2755-VI (ПК України).
Суд застосовує законодавства чинне на час проведення первірки.
Відповідно до п.75.1. ст.75 ПК України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.
Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.
Камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків, та даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість (даних центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, даних Єдиного реєстру податкових накладних та даних митних декларацій), а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального.
В редакції ПК України від 01.08.2016, яка діяла щодо ст.76 цього Кодексу до 01.01.2017, порядок проведення камеральної перевірки був наступним. Камеральна перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу без будь-якого спеціального рішення керівника такого органу або направлення на її проведення. Камеральній перевірці підлягає вся податкова звітність суцільним порядком. Згода платника податків на перевірку та його присутність під час проведення камеральної перевірки не обов'язкова. Порядок оформлення результатів камеральної перевірки здійснюється відповідно до вимог ст.86 цього Кодексу.
Крім цього, 01.01.2017 набув чинності Закон України Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні від 21.12.2016 №1797-VIІI, яким до ПК України внесено зміни, зокрема щодо контрольно-перевірочної роботи.
Підпунктом 75.1.1 п.75.1 ст.75 ПК України передбачено, що предметом камеральної перевірки також може бути своєчасність подання податкових декларацій (розрахунків) та/або своєчасність реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, акцизних накладних та/або розрахунків коригування до акцизних накладних у Єдиному реєстрі акцизних накладних, виправлення помилок у податкових накладних та/або своєчасність сплати узгодженої суми податкового (грошового) зобов'язання виключно на підставі даних, що зберігаються (опрацьовуються) у відповідних інформаційних базах.
Отже, своєчасність реєстрації податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних може бути предметом камеральної перевірки лише з 01.01.2017.
Статтею 76 ПК України визначено порядок проведення камеральної перевірки.
Зокрема, камеральна перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу без будь-якого спеціального рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) такого органу або направлення на її проведення.
Камеральній перевірці підлягає вся податкова звітність суцільним порядком.
Згода платника податків на перевірку та його присутність під час проведення камеральної перевірки не обов'язкова.
Порядок оформлення результатів камеральної перевірки здійснюється відповідно до вимог ст. 86 цього Кодексу.
Камеральна перевірка податкової декларації або уточнюючого розрахунку може бути проведена лише протягом 30 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку їх подання, а якщо такі документи були надані пізніше, - за днем їх фактичного подання.
Камеральна перевірка з інших питань проводиться з урахуванням строків давності, визначених ст.102 цього Кодексу.
Відповідно до п.200.10. ст.200 ПК України контролюючий орган проводить камеральну перевірку заявлених у декларації даних протягом 30 календарних днів, що настають за граничним терміном отримання податкової декларації.
Судом встановлено, що відповідачем проведено камеральну перевірку 14.09.2017 року, якою перевірено податкові накладні, заявлені у деклараціях за період з січня, лютого, червня, серпня, листопада 2016року та липня 2017року, тобто з істотним порушенням строку, встановленого п. 200.10. ст. 200 ПК України.
З урахуванням встановлених обставин суд зазначає, що нормами ст.ст.75, 76, 200 ПК України, встановлені умови та порядок проведення камеральних перевірок. Лише їх дотримання може бути належною підставою для проведення камеральної перевірки та прийняття за її наслідками податкових повідомлень-рішень. Невиконання вимог п. 76.3. ст. 76 та п. 200.10. ст. 200 ПК України призводить до визнання перевірки незаконною та відсутності правових наслідків такої.
Такого ж правового висновку дійшов Верховний Суд України у постанові від 09.02.2016 у справі № 21-5864а15.
Також, необхідно врахувати правову позицію Верховного суду України, викладену в постанові від 27.01.2015 по справі №21-425а14, відповідно до якої, невиконання контролюючим органом вимог закону щодо порядку призначення та проведення перевірок призводить до визнання перевірки незаконною та відсутність правових наслідків такої.
Таким чином, суд дійшов висновку, що дії Головного управління ДФС у Львівській області щодо проведення камеральної перевірки, оформленої актом про результати перевірки своєчасності реєстрації податкових накладних №80/13-01-12-81/00952060 від 14.09.2017 є протиправними.
Щодо вимоги позивача про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення №0117731281 від 29.09.2017, суд зазначає наступне.
Відповідно до п.п. 14.1.60 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України (далі - ПК України) Єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.
Згідно із п. 201.1 ст.201 ПК України на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно з п.п. 201.10 п. 201 ст. 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється не пізніше п'ятнадцяти календарних днів, наступних за датою їх складання.
Відповідно до п. 14.1.60. ПК України єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.
Як вбачається з матеріалів справи та не заперечувалось сторонами, відповідачем проведено камеральну перевірку з питань порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових у січні, лютому, червні, серпні, листопаді 2016року та липні 2017року. Під час перевірки встановлено, що позивачем допущено порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в ЄРПН із кількістю днів затримки до 15 календарних днів на суму ПДВ 76010,55грн., від 16 до 30 календарних днів на суму ПДВ 8854,48грн., від 31 до 60 календарних днів на суму ПДВ 4620,20грн., від 61 до 365 календарних днів на суму ПДВ 435875грн.
Проте, судом встановлено, що вказані періоди вже були перевірені під час попередньої камеральної перевірки оформленої актом №44/12-00 від 14.12.2016, а саме у січні-травні 2016 року (а.с.72-85), що підтверджується постановою Львівського окружного адміністративного суду від 23.03.2017 у справі №813/253/17, залишеною без змін ухвалою Львівського апеляційного адміністративного суду від 18.09.2017 у справі №876/6623/17, відповідно до якої позовні вимоги ПАТ Красненський комбінат хлібопродуктів до Буської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Львівській області про визнання протиправними дій, визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень задоволено повністю. Визнано протиправними дії Буської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Львівській області щодо проведення камеральної перевірки, оформленої актом про результати перевірки своєчасності реєстрації податкових накладних № 44/12-00 від 14.12.2016, визнано протиправними та скасовані податкові повідомлення-рішення Буської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Львівській області № 0003271100 та № 0003281100 від 20.12.2016. Постанова набрала законної сили 18.09.2017.
Відповідно до ч.4 ст.78 КАС України обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.
Також, Законом України Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні від 21.12.2016 №1797-VIІI викладено в новій редакції ст.120-1 ПК України, а саме: порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого ст.201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних(крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою), тягне за собою накладення на платників податку на додану вартість, на яких відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов'язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:
10 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації до 15 календарних днів;
20 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 16 до 30 календарних днів;
30 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 31 до 60 календарних днів;
40 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації на 61 до 365 календарних днів.
З огляду на зазначене, суд дійшов висновку, що відповідальність за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних, накладену за результатами проведення камеральної дотримання граничних термінів реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, наступає з 01.01.2017, оскільки відповідне право на проведення перевірки своєчасності реєстрації податкових накладних в межах камеральної перевірки було надано контролюючим органам лише з 01.01.2017.
Крім цього, у відповідності до внесення змін до п.76.3 ст.76 ПК України, камеральна перевірка податкової декларації або уточнюючого розрахунку може бути проведена лише протягом 30 календарних днів, що настають за остатнім днем граничного строку їх подання, а якщо такі документи були надані пізніше,- за днем їх фактичного подання.
Проте в порушенні наведених положень ПК України відповідачем проведено оскаржену перевірку за період з січня, лютого, червня, серпня, листопада 2016року та липня 2017року лише у вересні 2017року.
Також правова позиція підтримана Одеським апеляційним адміністративним судом у постанові від 07.02.2018 №815/4183/17, в якій зазначено, що право проведення перевірки своєчасності реєстрації податкових накладних в межах камеральної перевірки надано контролюючому органу з 01.01.2017.
Матеріалами справи підтверджено та не заперечувалося представником позивача у судовому засіданні, що податкова накладна №180 на загальну суму ПДВ 166,67грн. позивачем виписана 30.06.2017 та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних 18.07.2017, тобто із порушенням реєстрації 3 календарних дні.
Зазначене позивач визнав.
Стаття 19 Конституції України встановлює, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Положення ч.1 ст. 9 КАС України передбачає, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Згідно з ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст.78 вказаного Кодексу.
Згідно зі ст.90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.
Виходячи із заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та доказів, зібраних у справі, суд дійшов висновку, що позов підлягає частковому задоволенню.
Згідно з ч.3 ст.139 КАС України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.
Беручи до уваги сплачений позивачем згідно з платіжним дорученням №98, №99 від 12.01.2018 на загальну суму 9641,79грн., позивачу у відповідності до ч.3 ст.139 КАС України належить присудити за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень - Головного управління ДФС у Львівській області судові витрати пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.
Керуючись ст.ст. 72, 73, 242-246, 250, 257-262 КАС України, суд, -
в и р і ш и в :
адміністративний позов задовольнити частково.
Визнати протиправними дії Головного управління ДФС у Львівській області щодо проведення камеральної перевірки, оформленої актом про результати перевірки своєчасності реєстрації податкових накладних №80/13-01-12-81/00952060 від 14.09.2017.
Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Львівській області від 29.09.2017 №0117731281, в частині яким до Приватного акціонерного товариства Красненський комбінат хлібопродуктів застосовано штраф на загальну суму 525343,36грн. а саме: в розмірі 10% у сумі 7993,88грн.; в розмірі 20% у сумі 8754,48грн.; в розмірі 30% у сумі 4620,00грн.; в розмірі 40% у сумі 435875,00грн.
В задоволенні решти позовних вимог відмовити.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань з Головного управління ДФС у Львівській області (місцезнаходження: 79003, м.Львів, вул.Стрийська, 35, код ЄДРПОУ 39462700) на користь Приватного акціонерного товариства Красненський комбінат хлібопродуктів (місцезнаходження: 80560, Львівська область, Буський район, смт.Красне, вул.Залізнична, 18, код ЄДРПОУ 00952060) судові витрати в сумі 7879 (сім тисяч вісімсот сімдесят дев'ять) грн.79коп.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду із врахуванням п.п.15.5 Перехідних положень КАС України протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту судового рішення.
Повний текст рішення складено 01.06.2018.
Суддя Лунь З.І.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.05.2018 |
Оприлюднено | 04.06.2018 |
Номер документу | 74405518 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Сапіга Віталій Петрович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Заверуха Олег Богданович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Заверуха Олег Богданович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Заверуха Олег Богданович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Лунь Зоряна Іванівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні