Рішення
від 30.05.2018 по справі п/811/826/17
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30 травня 2018 року м. Кропивницький справа № П/811/826/17

Кіровоградський окружний адміністративний суд, у складі судді Хилько Л.І., розглянув у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом товариства з додатковою відповідальністю "ВКП "АТ Старт" (далі - позивач) до Кропивницької об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Кіровоградській області (далі - відповідач) про визнання протиправними дії, визнання протиправним та скасування податкових повідомлень-рішень, -

В С Т А Н О В И В:

Позивач звернувся до Кіровоградського окружного адміністративного суду з позовом та просить, з урахуванням уточнення (зміни) позовних вимог (т.2 а.с.6-10):

- визнати протиправними дії КОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області при проведенні документальної планової виїзної перевірки, що призвели до прийняття протиправних рішень;

- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 01.12.2016 року №0006721302 прийняте Кіровоградською ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області;

- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 01.12.2016 року №0006741302 прийняте Кіровоградською ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області.

Позовні вимоги мотивовані тим, що за результатом протиправних дій при проведенні перевірки податковим органом складено акт. На підставі безпідставних, на думку позивача, висновків відповідача про порушення позивачем податкового законодавства щодо невключення до річного оподаткованого доходу платників податків - фізичних осіб, доходу від продажу сільськогосподарської продукції за результатами чого донараховано податок на доходи фізичних осіб та військового збору. Позивач вважає дії та висновки посадових осіб податкового органу безпідставними, а податкові повідомлення - рішення такими, що підлягають скасуванню.

Представник відповідача надав до суду відзив на позовну заяву, відповідно до змісту якого, позов ним не визнається у повному обсязі, оскільки податковий орган при винесені оскаржуваних рішень діяв в межах повноважень та у спосіб, що передбачений чинним законодавством України. В задоволенні позову просив відмовити.

Відповідно до ухвали від 24.04.2018 року подальший розгляд справи проведено у порядку письмового провадження.

Розглянувши матеріали адміністративної справи, дослідивши в сукупності письмові докази, якими сторони обґрунтовують позовні вимоги та відзив на позов, суд зазначає наступне.

Відповідно до пп.77.1. ст.77 Податкового кодексу України (на далі - ПКУ), документальна планова перевірка повинна бути передбачена у плані-графіку проведення планових документальних перевірок.

Відповідно до витягу з плану-графіку проведення документальних перевірок ПП "ВКП "АТ Старт" (код - 38613944) включено до плану - графіку проведення перевірок на 4 квартал 2016 року (т.5, а.с.83).

Згідно пп.77.4 ст.77 ПКУ, про проведення документальної перевірки керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу приймається рішення, яке оформлюється наказом.

Як вбачається з матеріалів справи уповноваженою особою податкового органу прийнято наказ №1027 від 11.10.2016 року про проведення документальної планової виїзної перевірки ПП "ВКП "АТ Сатрт" (код - 38613944) (т.3, а.с.46).

Право на проведення документальної планової перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому не пізніше ніж за 10 календарних днів до дня проведення зазначеної перевірки вручено під розписку або надіслано рекомендованим листом з повідомленням про вручення копію наказу про проведення документальної планової перевірки та письмове повідомлення із зазначенням дати початку проведення такої перевірки.

Судом встановлено, що наказ №1027 від 11.10.2016 року та повідомлення про проведення документальної планової виїзної перевірки ПП "ВКП "АТ Сатрт" (код - 38613944) надіслано рекомендованим листом з повідомленням на адресу позивача та здано до відділення поштового зв'язку 11.10.2016 року (т.3 а.с.47).

На підставі направлень від 21.10.2016 року №1036 та №1037 (т.3, а.с.52-53) та наказу від 11.10.2016 року проведена документальна планова виїзна перевірка Приватнго підприємства "ВКП" "АТ Старт" з питань правильності обчислення, повноти та своєчасності сплати податку на доходи фізичних осіб за період з 20.02.2013 року по 30.06.2016 року.

Згідно наказу №1141 від 03.11.2016 року продовжено термін проведення документальної планової виїзної перевірки приватного підприємства "ВКП "АТ Сатрт" (код - 38613944) (т.5, а.с.45).

Перевірка проводилась з 21.10.2016 року по 11.11.2016 року (т.3, а.с.58).

За результатами перевірки складено акт №661/11-23-13-02/36813944 від 17.11.2016 року (т.3, а.с.57-70).

Копію акта отримано уповноваженою особою позивача 17.11.2016 року, що підтверджується підписом на останній сторінці акту (т.3, а.с.70).

Встановлені судом обставини не дають стверджувати, що посадовими особами податкового органу під час проведення перевірки були вчинені протиправні дії , які призвели до прийняття протиправних рішень.

Судом також встановлено, що у висновках акту перевірки позивача посадовими особами податкового органу зафіксовано порушення:

- пп.165.1.24 п.165.1 ст.165, пп.168.11.1 п.168.1, пп.168.1.4 п.168.1 ст.168, ст.46 Податкового кодексу України в зв'язку з чим донараховано податку на доходи фізичних осіб в сумі 2 697971,53 грн. та відповідно до пп.129.1.3 п.129.1 ст.129 в зв'язку з чим нараховано пеню в сумі 691942,57 грн.

- п.16 1 підрозділу 10 розділу ХХ "Інших перехідні положення" Податкового кодексу України в зв'язку з чим донараховано військового збору в сумі 233357,15 грн. та відповідно до пп.129.1.3 п.129.1 ст.129 в зв'язку з чим нараховано пеню в сумі 60927,62 грн.;

- ст.51, п.70.16 ст.70, ч.1 п.119.2 ст.119 Податкового кодексу України, а саме не відображення в звіті за формою 1-ДФ доходів виплачених фізичним особам - підприємцям, не включення до податкового розрахунку 1-ДФ виплат фізичним особам за закуплену сільгосппродукцію.

На підставі висновків викладених в акті перевірки податковим органом винесено податкові повідомлення - рішення від 01.12.2016 року:

- №0006721302, яким позивачу визначено суму грошового зобов'язання з податку на доходи фізичних осіб в розмірі 2697971,53 грн., штрафних (фінансових) санкцій в розмірі 674492,88 грн. та пені в розмірі 691942,57 грн. (т.3, а.с.71).;

- №0006741302, яким позивачу визначено суму грошового зобов'язання з військового збору в розмірі 233357,15 грн., штрафних (фінансових) санкцій в розмірі 58339,28 грн. та пені в розмірі 60927,62 грн. (т.3, а.с.72).

У відзиві на позовну заяву та в акті перевірки зазначено, що позивачем знято з розрахункових ранків кошти та видатковим касовим ордером видано готівкові кошти під звіт працівникам підприємства та пов'язаним особам на закупівлю сільськогосподарської продукції.

Вказаний факт сторонами не оспорюється.

В ході перевірки позивачем надано копії договорів купівлі - продажу сільгосппродукції у фізичних осіб, копії актів приймання - передачі, копії довідок про наявність у фізичної особи земельних ділянок за формою №3-ДФ, копії звітів про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт та копії приймально - розрахункових відомостей на закуплену сільгосппродукцію.

При цьому, відповідач зазначає, що в зазначених копіях документів наданих позивачем, знеособлено дані щодо продавців - фізичних осіб, що суперечить вимогам пп.165.1.24 п.165.1 ст.165 ПКУ та наказу Міністерства доходів і зборів України від 17.01.2014 року №32 "Про затвердження порядку видачі довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок та їх оформлення", порушення ст. 9 Закону України "Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні".

Станом на день складання акту, не встановлено перерахування податку на доходи фізичних осіб.

Виходячи з наведеного податковим органом донараховано ПП "ВКП "АТ Старт " податку на доходи фізичних осіб та військового збору.

Судом встановлено, що у період, який перевірявся, позивач здійснював закупівлю сільгосппродукції у фізичних осіб.

Вказане підтверджується долученими до матеріалів справи копіями договорів купівлі- продажу, актів прийому - передачі та касових книг (т.2, а.с.71-76; т.3, а.с.148-251; т.4, а.с.1-251; т.5, а.с.1-5).

Згідно із п.п.168.1.1 п.168.1 ст.168 Податкового кодексу України податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов`язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку, визначену в статті 167 цього Кодексу.

Відповідно до п.п. 164.2.2 та 164.2.19 п. 164.2 ст. 164 Кодексу до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку включаються суми винагород та інших виплат, нарахованих (виплачених) платнику податку відповідно до умов цивільно-правового договору, та інші доходи, крім зазначених у ст. 165 Кодексу, якою наведено кінцевий перелік доходів, які не включаються до розрахунку загального місячного (річного) оподатковуваного доходу і не підлягають оподаткуванню.

Згідно до п.165.1.24 ст. 165 Кодексу доходи, які не включаються до розрахунку загального місячного (річного) оподатковуваного доходу, доходи, отримані від продажу власної сільськогосподарської продукції, що вирощена, відгодована, виловлена, зібрана, виготовлена, вироблена, оброблена та/або перероблена безпосередньо фізичною особою на земельних ділянках, наданих їй у розмірах, встановлених Земельним кодексом України для ведення:

садівництва та/або для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибні ділянки) та/або для індивідуального дачного будівництва. При цьому якщо власник сільськогосподарської продукції має ще земельні частки (паї), виділені в натурі (на місцевості), але не використовує їх (здає в оренду або обслуговує), отримані ним доходи від продажу сільськогосподарської продукції не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу;

особистого селянського господарства та/або земельні частки (паї), виділені в натурі (на місцевості), сукупний розмір яких не перевищує 2 гектари. При цьому розмір земельних ділянок, зазначених в абзаці другому цього підпункту, а також розмір виділених в натурі (на місцевості) земельних часток (паїв), які не використовуються (здаються в оренду, обслуговуються), не враховуються.

Якщо розмір земельних ділянок, зазначених в абзаці третьому цього підпункту, перевищує 2 гектари, дохід від продажу сільськогосподарської продукції підлягає оподаткуванню на загальних підставах.

При продажу сільськогосподарської продукції (крім продукції тваринництва) її власник має подати податковому агенту копію довідки про наявність у нього земельних ділянок, зазначених в абзацах другому та третьому цього підпункту. Оригінал довідки зберігається у власника сільськогосподарської продукції протягом строку позовної давності з дати закінчення дії такої довідки. Довідка видається сільською, селищною або міською радою за місцем податкової адреси (місцем проживання) платника податку протягом п'яти робочих днів з дня отримання відповідною радою письмової заяви про видачу такої довідки.

Відповідно до п.176.2 ст. 176 Кодексу особи, які відповідно до цього Кодексу мають статус податкових агентів, зобов'язані:

а) своєчасно та повністю нараховувати, утримувати та сплачувати (перераховувати) до бюджету податок з доходу, що виплачується на користь платника податку та оподатковується до або під час такої виплати за її рахунок;

б) подавати у строки, встановлені цим Кодексом для податкового кварталу, податковий розрахунок суми доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, а також суми утриманого з них податку до органу державної податкової служби за місцем свого розташування. Такий розрахунок подається лише у разі нарахування сум зазначених доходів платнику податку податковим агентом протягом звітного періоду. Запровадження інших форм звітності з зазначених питань не допускається.

Відповідно до ст.161 підрозділу 10 розділу ХХ Інші перехідні положення Податкового кодексу України, тимчасово, до набрання чинності рішенням Верховної Ради України про завершення реформи Збройних Сил України, встановлюється військовий збір.

1.1. Платниками збору є особи, визначені пунктом 162.1 статті 162 цього Кодексу.

1.2. Об'єктом оподаткування збором є доходи, визначені статтею 163 цього Кодексу.

1.3. Ставка збору становить 1,5 відсотка від об'єкта оподаткування, визначеного підпунктом 1.2 цього пункту.

1.4. Нарахування, утримання та сплата (перерахування) збору до бюджету здійснюються у порядку, встановленому статтею 168 цього Кодексу, за ставкою, визначеною підпунктом 1.3 цього пункту.

1.5. Відповідальними за утримання (нарахування) та сплату (перерахування) збору до бюджету є особи, визначені у статті 171 цього Кодексу.

1.6. Платники збору зобов'язані забезпечувати виконання податкових зобов'язань у формі та спосіб, визначені статтею 176 цього Кодексу.

В акті перевірки зазначено, що позивачем до перевірки надано довідок про наявність у фізичної особи земельних ділянок за формою 3-ДФ.

Відповідно до наказу Міністерства доходів і зборів України від 17.01.2014 року №32 "Про затвердження порядку видачі довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок та їх оформлення", довідка про наявність у фізичної особи земельних ділянок (далі - довідка) безоплатно видається сільською, селищною або міською радою за місцем податкової адреси (місцем проживання) платника податку протягом п'яти робочих днів з дня отримання відповідною радою письмової заяви про видачу такої довідки.

Довідка видається особисто власнику сільськогосподарської продукції, якщо сільськогосподарська продукція вирощена, відгодована, виловлена, зібрана, виготовлена, вироблена, оброблена та/або перероблена безпосередньо фізичною особою на земельних ділянках, наданих їй у розмірах, встановлених Земельним кодексом України для ведення:

- садівництва та/або для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибні ділянки) та/або для індивідуального дачного будівництва. При цьому якщо власник сільськогосподарської продукції має ще земельні частки (паї), виділені в натурі (на місцевості), але не використовує їх (здає в оренду або обслуговує), отримані ним доходи від продажу сільськогосподарської продукції не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу;

- особистого селянського господарства та/або земельні частки (паї), виділені в натурі (на місцевості), сукупний розмір яких не перевищує 2 гектари. При цьому розмір земельних ділянок, зазначених в абзаці третьому цього пункту, а також розмір виділених в натурі (на місцевості) земельних часток (паїв), які не використовуються (здаються в оренду, обслуговуються), не враховуються.

Довідка надається на підставі відомостей з Державного земельного кадастру (за наявності).

У довідці зазначаються:

- порядковий номер, за яким довідку зареєстровано, та дата (число, місяць і рік) видачі;

- паспортні дані власника сільськогосподарської продукції (прізвище, ім'я та по батькові, серія і номер паспорта, ким і коли виданий), місце проживання (область, район, населений пункт, вулиця, будинок, корпус, квартира);

- реєстраційний номер облікової картки фізичної особи - платника податків власника сільськогосподарської продукції згідно з Державним реєстром фізичних осіб - платників податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);

- вид цільового призначення земельної ділянки;

- розмір земельної ділянки у гектарах;

- ініціали та прізвище голови або секретаря виконавчого комітету сільської, селищної, міської ради;

- дата, до якої дійсна довідка.

Довідка реєструється сільською, селищною, міською радою.

З метою отримання інформації щодо підтвердження чи спростування факту взаємовідносин ПП "ВКП "АТ Старт" з фізичними особами та наявності у них земельних ділянок до 2 гектар, до сільських рад Кіровоградського району податковим органом надіслано запити в яких податковий орган просить надати перелік фізичних осіб, які отримали довідки форми 3-ДФ з зазначенням обов'язкових реквізитів та довідок, що станом на 30.06.2016 є дійсними (т.3, а.с.85-100).

У відповідь сільські ради надали перелік усіх фізичних осіб, які отримали довідки форми №3-ДФ (т.3, а.с.101-123а).

Суд також не бере до уваги твердження відповідача, що сільськими радами видано довідки форми 3-ДФ фізичним особам для здійснення бджільництва, заготівлі великої рогатої худоби, меду, молока, для будівництва, для будівництва житлового будинку, для ведення садівництва, що в свою чергу, на думку податкового органу, унеможливлює придбання у таких осіб сільгосппродукцію, адже, податковим органом використано інформацію по всім особам яким надано довідки, а не інформацію по довідкам, що надані на перевірку.

Виходячи з наведеного суд зазначає, що відповідачем жодним чином не доведено недійсність довідок форми 3-ДФ, які були надані позивачем до перевірки.

Також необхідно зазначити, що між позивачем та ТОВ "Тревіс Групп" та ТОВ "Воркхорс" укладено договори доручення на закупівлю сільськогосподарської продукції, відповідно до яких, Довірений (ПП "ВКП "АТ Старт"), діючи від імені та за рахунок Довірителя (ТОВ "Тревіс Групп", ТОВ "Воркхорс"), зобов'язується здійснювати закупівлю сільськогосподарської продукції із метою подальшої передачі (поставки) Довірителю, а Довіритель зобов'язується сплачувати Довіреному за послуги по закупівлі сільськогосподарської продукції встановлену плату згідно умов договору (т.1, а.с.148, 190).

У додаткових угод до договорів доручення зазначено, що в ході виконання умов Договору та у відповідності до вимог чинного законодавства України, податковим агентом при нарахуванні (виплаті, наданні) фізичним особам оподаткованого доходу є Довіритель (т.1, а.с.149, 191).

Виконання вказаних договорів доручення підтверджується долученими до матеріалів справи копіями карти рахунку 6852, податкових накладних, квитанцій, актів здачі - прийняття робіт (надання послуг), рахунків - фактур, банківських виписок та звітів щодо використання коштів (т.1, а.с.151-189, 193-213).

Виходячи з наведеного, суд доходить висновку, що навіть за відсутності чи недійсності довідки форми №3-ДФ, позивач під час виконання договорів доручення на закупівлю сільськогосподарської продукції не виступав податковим агентом при нарахуванні (виплаті, наданні) фізичним особам оподаткованого доходу.

Згідно ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 1 ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно ч.1 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною 2 ст.77 КАС України визначено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Під час судового розгляду справи відповідач, як суб'єкт владних повноважень, не довів правомірність свого рішення (вимоги).

У процесі розгляду справи не виявлено інших фактичних обставин, що мають значення для правильного вирішення спору, і доказів на підтвердження цих обставин.

Згідно з ч. 1 ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

З урахуванням наведеного, суд вважає висновки відповідача про те, що позивачем порушено п.п. 168.1.4, 168.1 ст. 168 Податкового кодексу України, а саме не нараховано та не перераховано до бюджету податок з доходів фізичних осіб від суми виплаченого доходу за сільськогосподарську продукцію фізичним особам; ст.51, п.70.16 ст.70, ч.1 п.119.2 ст.119 Податкового кодексу України, а саме не відображення в звіті за формою 1-ДФ доходів виплачених фізичним особам - підприємцям, не включення до податкового розрахунку 1-ДФ виплат фізичним особам за закуплену сільгосппродукцію, необґрунтованими та такими, що не підтверджуються матеріалами справи, податкові повідомлення-рішення від 01.12.2016 року №0006721302 та №0006741302 не відповідають дійсним обставинам справи та прийняті з порушенням норм чинного законодавства, а тому підлягають скасуванню.

Судові витрати розподіляються відповідно до приписів ст.139 КАС України.

Відповідно до ухвали від 14.11.2017 року позивачу відстрочено сплату судового збору в сумі 66255,46 грн. до ухвалення судового рішення у справі.

Зважаючи на те, що суд при розгляді справи дійшов висновку про необхідність скасування оскаржуваних податкових повідомлень - рішень, витрати по сплаті судового збору покладаються на відповідача.

Керуючись ст. ст. 6, 14, 90, 139, 243-246, 255 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Позовну заяву товариства з додатковою відповідальністю "ВКП "АТ Старт" до Кропивницької об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Кіровоградській області про визнання протиправними дії, визнання протиправним та скасування податкових повідомлень-рішень - задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення від 01.12.2016 року №0006721302.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення від 01.12.2016 року№0006741302.

У задоволенні решти позовних вимог - відмовити.

Стягнути з Кропивницької об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Кіровоградській області (код - 39484073, вул. Глінки, 2, м. Кропивницький, 25009) 66255 (шістдесят шість тисяч двісті п'ятдесят п'ять) грн. 46 коп. на користь Державного бюджету України (на розрахунковий рахунок: 31210206784002, отримувач коштів: УК у м.Кроп./м.Кропивницький/ 22030101; Банк отримувача: ГУ ДКСУ у Кіровоградській області, МФО: 823016; Код ЄДРПОУ: 38037409; Код класифікації доходів бюджету: 22030101.

Відповідно до статті 255 КАС України рішення суду першої інстанції, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття рішення апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Відповідно до ч. 1 ст. 293 КАС України, учасники справи, а також особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси та (або) обов'язки, мають право оскаржити в апеляційному порядку рішення суду першої інстанції повністю або частково, крім випадків встановлених цим Кодексом.

Згідно із ч. 1 ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на постанову суду подається протягом тридцяти днів. Якщо в судовому засіданні було проголошено лише вступну та резолютивну частини постанови суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складання повного тексту рішення.

Відповідно до ч. 2 ст. 295 КАС України, учасник справи, якому повний текст рішення суду не було вручено у день його (її) проголошення або складання, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: на рішення суду якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного тексту рішення суду.

Апеляційна скарга подається відповідно до п.15.5 ч.1 розділу VІІ перехідних положень КАС України учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Суддя Кіровоградського

окружного адміністративного суду ОСОБА_1

СудКіровоградський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.05.2018
Оприлюднено05.06.2018
Номер документу74441388
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —п/811/826/17

Ухвала від 15.05.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 22.04.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 25.03.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 22.02.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 24.01.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Постанова від 06.12.2018

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чумак С.Ю.

Постанова від 06.12.2018

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чумак С.Ю.

Ухвала від 22.10.2018

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чумак С.Ю.

Ухвала від 07.09.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Уханенко С.А.

Ухвала від 07.09.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Уханенко С.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні