ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
м. Київ
31.05.2018Справа №910/16214/17 За позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Західбудпром"
до Товариства з обмеженою відповідальністю "Грандмайстер Груп"
про стягнення 425 141,06 грн.
Суддя Борисенко І.І.
Секретар судового засідання Холодна Н.С.
Представники сторін:
від позивача - не з`явився
від відповідача - не з`явився
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Західбудпром" звернулось до господарського суду міста Києва з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Грандмайстер Груп" про стягнення 425 141,06 грн.
Позовні вимоги були обґрунтовані неналежним виконанням відповідачем грошового зобов'язання за Договором субпідряду №0910-02/15 від 09.10.2015.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 14.12.2017 порушено провадження у справі № 910/16214/17.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 06.02.2018 призначено здійснювати розгляд справи №910/16214/17 у порядку загального позовного провадження, призначено підготовче засідання.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 13.03.2018 підготовче засідання по справі №910/1160/18 відкладено на 15.05.2018.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 15.05.2018 суд ухвалив закрити підготовче засідання та призначив розгляд справи по суті на 31.05.2018.
Відповідно до ст. 120 Господарського процесуального кодексу України судом вчинені дії для належного повідомлення відповідача про розгляд справи.
Ухвали суду про порушення провадження у справі та відкладення розгляду справи були надіслані за адресою місцезнаходження відповідача, що зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а саме: 01001, м. Київ, вул. Мала Житомирська, буд. 10, гр. нежил. прим. №60, літ. А.
Судом також враховано, що відповідно до п. 3.9. постанови пленуму Вищого господарського суду України №18 від 26.12.2011 "Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції", розпочинаючи судовий розгляд, суддя має встановити, чи повідомлені про час і місце цього розгляду особи, які беруть участь у справі, але не з'явилися у засідання. Зокрема, в разі якщо ухвалу про порушення провадження у справі було надіслано за належною адресою (тобто повідомленою суду стороною, а в разі ненадання суду відповідної інформації - адресою, зазначеною в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), і не повернуто підприємством зв'язку або повернуто з посиланням на відсутність (вибуття) адресата, відмову від одержання, закінчення строку зберігання поштового відправлення тощо, то вважається, що адресат повідомлений про час і місце розгляду справи судом.
У випадку нез'явлення в засідання господарського суду представників обох сторін або однієї з них справа може бути розглянута без їх участі, якщо неявка таких представників не перешкоджає вирішенню спору.
В судове засідання 31.05.2018 представники сторін не з'явилися, позивач подав клопотання про розгляд справи без участі представника позивача.
Відповідач про причини неявки в судове засідання 31.05.2018 суд не повідомив, жодних заяв про відкладення розгляду справи до суду не подав.
Враховуючи вищевикладене, суд дійшов до висновку, що наявні у матеріалах справи документи достатні для прийняття повного та обґрунтованого судового рішення у відповідності до ст. 252 Господарського процесуального кодексу України, а неявка представника відповідача та позивача не перешкоджає вирішенню справи по суті за наявними в ній матеріалами.
Розглянувши надані учасниками судового процесу документи і матеріали, заслухавши пояснення представника позивача, з'ясувавши обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши в сукупності докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Господарський суд міста Києва, -
ВСТАНОВИВ:
09.10.2015 між Товариством з обмеженою відповідальністю Грандмайстер Груп (далі - підрядник, відповідач) та Товариством з обмеженою відповідальністю Західбупром (далі - субпідрядник, позивач) було укладено Договір субпідряду №0910-02/15 (далі - Договір).
Відповідно до п. 1.1. Договору підрядник доручає, а субпідрядник зобов'язується за завданням підрядника та згідно з будівельними нормами виконати на свій ризик, власними та залученими силами і своїми матеріально-технічними засобами комплекс робіт та влаштування пожежного трубопроводу В2 на об'єкті Реконструкція головного виробничого корпусу підприємства на вул. Луцькій, 20 в м. Нововолинськ (надалі - об'єкт), відповідно до умов цього договору, додатків та додаткових угод до нього, котрі являються невідємною частиною договору, ліквідувати недоробки та дефекти, що виявлені в ході виконання робіт, приймання робіт підрядником або протягом гарантійного строку та передавати закінчені роботи підряднику, а підрядник зобов'язується прийняти та оплатити належним чином виконанні роботи.
Перелік (об'єм та кількість) робіт зазначено у Додатку №1 до Договору - Договірна ціна (п. 1.2. Договору).
Згідно з п. 2.1. Договору загальна вартість виконання повного комплексу робіт визначається, виходячи з договірної вартості окремих видів робіт. Узгодженої сторонами, в установленому договором порядку та вказується в Договірній ціні (Додаток №1), що являється не відємною частиною даного договору. Договірна ціна є твердою.
Відповідно до п. 2.2. Договору зміна договірної ціни можлива у разі зміни підрядником обсягів робіт (розрахунок ціни буде складатися на базі фактичної кількості, згідно одиничної вартості, що є в Додатку №1) згідно взаємних домовленостей сторін.
Зміна договірної ціни оформлюється сторонами лише шляхом укладення додаткових угод. Додаткові угоди повинні бути оформлені у письмовому вигляді сторонами до початку виконання робіт (п.2.3. Договору).
Згідно з п. 6.1. Договору фінансування за цим договором здійснюється підрядником поетапно у порядку та розмір, визначених договором.
Сторони домовились, що підрядник перераховує субпідряднику авансові платежі, в порядку і розмірі передбаченому в Графіку авансових платежів (додаток №6) (п. 6.1.1. договору).
Роботи, виконані за цим договором, приймаються підрядником за актом виконаних будівельних робіт, форма якого встановлена згідно з Додатком №3 до даного Договору та довідкою про вартість виконаних робіт та витрати, форма якої встановлена згідно Додатку №4 до даного Договору. Дата підписання сторонами є дата передачі такого обсягу робіт (етапів робіт), а передача субпідрядником всього обсягу виконаних робіт підряднику оформляється фінальним актом приймання виконаних робіт, дата підписання сторонами якого є датою передачі всього обсягу робіт (п. 7.1. Договору).
Згідно з Додатком №1 від 09.10.2015 до Договору №0910-02/15 договірна ціна робіт складає 452 469,68 грн.
28.12.2015 сторони уклали Додаткову угоду №1 до Договору №0910-02/15 та підписали Додаток №1 - Договірна ціна яким скасували чинність попередньо погодженої ціни та визначили нову вартість робіт по Договору - 857 794,37 грн.
Сторони домовились про застосування наступної процедури приймання-передачі робіт за Договором (п. 7.2. Договору):
Після завершення виконання робіт (етапів робіт) субпідрядник повідомляє письмово підрядника про готовність виконаних робіт до здачі та надання підряднику 3-ри примірники актів виконаних будівельних робіт та два примірники Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат. Акти виконаних будівельних робіт надаються субпідрядником для розгляду підряднику в строк не пізніше 20-го числа поточного місяця. Подавати акти виконаних будівельних робіт та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати підрядник має право лише один раз на календарний місяць та не пізніше 1-го місяця з дати їх практичного виконання на об'єкті (п.7.2.1. Договору).
Відповідно до п. 7.2.2. Договору разом з актами виконаних будівельних робіт субпідрядник передає затверджену підрядником виконавчу документацію згідно виду робіт в 4-х примірниках, а саме: сертифікати відповідності на використані матеріали, необхідні інвентаризаційні документи, зокрема інвентаризаційний план (план поточної ситуації), інструкції по обслуговуванню, приписи з технічного обслуговування, результати експертиз, рішення, креслення, виконавчі схеми та протоколи результатів випробувань, висновки СЕС, технічні паспорти, поліси, протоколи перевірок що стосуються виконавчих робіт та інші документи, небхідні для прийняття робіт. Всі копії поданих документів повинні бути, також, завірені підписом уовноваженої особи субпідрядника та печаткою. Виконавча документація надається на паперовому носії та в одному примірнику на електронному носії (у формах DWG, DOC i XLS). Разом із кожним Актом виконаних будівельних робіт субпідрядник зобов'язується надати замовнику для перевірки: кількість працівників на майданчику, щоденні протоколи з описом робіт, затверджені уповноваженою особою (керівником робіт) субпідрядника. Затверджувати виконавчу документацію зі строни підрядника має право: Червук Олександр Сергійович.
Без отримання вищевказаної документації, акти виконаних робіт вважаються оформленими субпідрядником неналежним чином та не підлягають розгляду та підписанню підрядником.
Згідно п. 7.2.3. Договором підрядник зобов'язаний організувати та здійснити прийняття робіт протягом 16-ти календарних днів з моменту отримання від субпідрядника документів передбачених п.7.2.1. та п. 7.2.2. даного Договору.
У випадку, якщо субпідрядником були наданні для розгляду підряднику акти виконаних робіт та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат без виконавчої документації (повного її комплекту), або якщо виконавча документація виконана з порушення умов даного договору, та інших документів, вказаних в п. 7.2.2. договору, акти виконаних будівельних робіт та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат, що були отримані підрядником, не підлягають підписання.(п. 7.2.4. Договору).
Відповідно до п. 7.2.5. Договору у випадку, коли по характеру робіт, приймання їх результату супроводжується погодженням/прийняттям позитивного рішення спеціальною державною комісією, погодження прийняття таких робіт проводиться тільки при позитивному рішенні/погодженні щодо результатів робіт такою комісією.
31.05.2016 між позивачем та відповідачем погоджений та підписаний Акт приймання виконаних будівельних робіт за травень 2016 року на суму 242 257,40 грн. та на суму 520 456,27 грн.
Таким чином, сторонами погоджена загальна вартість виконаних робіт по наведеним актам, що склала 762 713,66 грн.
За твердженням Позивача ним виконані усі взяті на себе згідно Договору зобов'язання, проте Відповідач в порушення умов Договору (п.6.2) та норм чинного законодавства України, не оплатив погоджені та прийняті останнім Акт приймання виконаних будівельних робіт за травень 2016 року на суму 242 257,40 грн. та на суму 520 456,27 грн., в зв'язку з чим позивач звернувся до Господарського суду м. Києва з позовом про стягнення з відповідача кошти у розмірі 388 276,91 грн. за неоплату виконаних субпідрядних робіт.
Оцінюючи подані сторонами докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді у судовому засіданні всіх обставин справи в їх сукупності, та враховуючи, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, суд вважає, що вимоги позивача підлягають задоволенню з наступних підстав.
Згідно з пунктом 1 частини 2 статті 11 Цивільного кодексу України підставами виникнення цивільних прав та обов'язків є, зокрема, договори та інші правочини.
Відповідно до частини 1 статті 509 Цивільного кодексу України зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку.
Дослідивши зміст укладеної між позивачем та відповідачем додаткову угоду №6 до договору субпідряду №0910-02/15 від 09.10.2015, суд дійшов висновку, що даний правочин за своєю правовою природою є договором субпідряду.
Як вбачається 31.05.2016 між позивачем та відповідачем погоджений та підписаний Акт приймання виконаних будівельних робіт за травень 2016 року на суму 242 257,40 грн. та на суму 520 456,27 грн., а всього на загальну суму 762 713,66 грн.
Після завершення виконання робіт (етапів робіт) субпідрядник повідомляє письмово підрядника про готовність виконаних робіт до здачі та надання підряднику 3-ри примірники актів виконаних будівельних робіт та два примірники Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат. Акти виконаних будівельних робіт надаються субпідрядником для розгляду підряднику в строк не пізніше 20-го числа поточного місяця. Подавати акти виконаних будівельних робіт та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати підрядник має право лише один раз на календарний місяць та не пізніше 1-го місяця з дати їх практичного виконання на об'єкті (п.7.2.1. Договору).
Вказані акти приймання виконаних будівельних робіт підписані та скріплені печатками підприємств сторонами без зауважень та заперечень, зі сторони позивача підписані - директором Я.В. Савичем та скріплені печаткою Товариства з обмеженою відповідальністю Західбупром зі сторони відповідача директором О.С. Червук та скріплені печаткою Товариства з обмеженою відповідальністю "Грандмайстер Груп". .
Згідно з ч. 4 ст. 882 Цивільного кодексу України передання робіт підрядником і прийняття їх замовником оформляється актом, підписаним обома сторонами. У разі відмови однієї із сторін від підписання акта про це вказується в акті і він підписується другою стороною. Акт, підписаний однією стороною, може бути визнаний судом недійсним лише у разі, якщо мотиви відмови другої сторони від підписання акта визнані судом обґрунтованими.
Судом встановлено, що виконані субпідрядником роботи були прийняті підрядником.
Відповідно до п. 6.2. Договору оплата фактично виконаних підрядних робіт (етапів робіт) здійснюється через 50-ти календарних днів з моменту отримання від субпідрядника правильно оформлених оригіналів рахунків-фактури та акту виконаних будівельних робіт підписаного обома сторонами. Кожен рахунок повинен містити посилання на дату й номер договору й акту виконання будівельних робіт. При цьому належна до сплати сума згідно Актів виконаних будівельних робіт та довідок про вартість та витрат зменшується на суму:
попередньо виплачених авансових платежів (якщо такі виплачуються);
штрафи та інші санкції, що були нараховані субпідряднику за умовами договору та чинного законодавства;
вартість генпідрядних послуг;
сума утримання, на умовах, викладених в п. 6.6. Договору;
суму сумнівного/невірно сплаченого/несплаченого податку на додану вартість.
На виконання п. 6.2 Договору позивач направив рахунок-фактуру №СФ-0000031 від 20.06.2017, що підтверджується цінним листом з описом вкладення №4540814825930. Акти виконаних будівельних робіт були погодженні та підписані сторонами 31.05.2016.
Вказаний рахунок-фактура отриманий відповідачем 03.07.2017, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення №4540814825930.
Разом з тим, позивач зменшив розмір суми встановленої до оплати на вартість генпідрядних послуг - 7% (п.6.4. Договору), суму утримання - 10% (п.6.6. Договору), суму страхової премії - 0,2 % (п. 5.3. Договору), що склала 762 713,66 грн. - (10%+7%+0,2%) = 631 526,91 грн.
Також, відповідач здійснив авансові платежі: 135 750,00 грн. від 15.10.2015, 17 000,00 грн. від 16.11.2015, 90 500,00 грн. від 24.11.2015, у зв'язку з чим у відповідача залишилась заборгованість в сумі 388 276,91 грн.
За таких обставин, суд вважає, що факт виконання та передачі робіт по договорах субпідряду є підтвердженим належними доказами у справі.
Заборгованість відповідача складає 388 276,91 грн.
Відповідно до ст. 837 Цивільного кодексу України за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу. Договір підряду може укладатися на виготовлення, обробку, переробку, ремонт речі або на виконання іншої роботи з переданням її результату замовникові
За приписами ч. ч. 1,2 ст. 838 Цивільного кодексу України підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником - як замовник.
Генеральний підрядник відповідає перед субпідрядником за невиконання або неналежне виконання замовником своїх обов'язків за договором підряду, а перед замовником - за порушення субпідрядником свого обов'язку.
Частиною 1 ст. 853 Цивільного кодексу України передбачено, що замовник зобов'язаний прийняти роботу, виконану підрядником відповідно до договору підряду, оглянути її і в разі виявлення допущених у роботі відступів від умов договору або інших недоліків негайно заявити про них підрядникові. Якщо замовник не зробить такої заяви, він втрачає право у подальшому посилатися на ці відступи від умов договору або недоліки у виконаній роботі.
Договором, відповідно до ст. 626 Цивільного кодексу України, є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
Договір, відповідно до ст. 629 Цивільного кодексу України, є обов'язковим для виконання сторонами.
Відповідно до ст.ст. 525, 526 Цивільного кодексу України одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Цивільного кодексу України, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.
Аналогічні положення містяться і в Господарському кодексі України. Так, відповідно до ч. 1 ст. 193 Господарського кодексу України суб'єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов'язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договорів, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов'язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться.
Статтею 530 Цивільного кодексу України передбачено, що якщо у зобов'язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).
Відповідач належними засобами доказування доказів протилежного не довів.
Доказів оплати заборгованості у розмірі 388 276,91 грн. відповідачем суду не надано.
Позивачем також заявлено про стягнення з відповідача витрат на професійну правничу допомогу в розмірі 31 040,00 грн., суд зазначає наступне.
Відповідно до ст. 123 Господарського процесуального кодексу України судові витрати складаються з судового збору та витрат, пов'язаних з розглядом справи. Розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.
До витрат, пов'язаних з розглядом справи, належать витрати: 1) на професійну правничу допомогу; 2) пов'язані із залученням свідків, спеціалістів, перекладачів, експертів та проведенням експертизи; 3) пов'язані з витребуванням доказів, проведенням огляду доказів за їх місцезнаходженням, забезпеченням доказів; 4) пов'язані з вчиненням інших процесуальних дій, необхідних для розгляду справи або підготовки до її розгляду.
Згідно зі ст. 126 Господарського процесуального кодексу України витрати, пов'язані з правничою допомогою адвоката, несуть сторони, крім випадків надання правничої допомоги за рахунок держави. За результатами розгляду справи витрати на професійну правничу допомогу адвоката підлягають розподілу між сторонами разом із іншими судовими витратами.
Для цілей розподілу судових витрат: 1) розмір витрат на професійну правничу допомогу адвоката, в тому числі гонорару адвоката за представництво в суді та іншу професійну правничу допомогу, пов'язану зі справою, включаючи підготовку до її розгляду, збір доказів тощо, а також вартість послуг помічника адвоката, визначається згідно з умовами договору про надання правничої допомоги та на підставі відповідних доказів щодо обсягу наданих послуг і виконаних робіт та їх вартості, що сплачена або підлягає сплаті відповідною стороною або третьою особою; 2) розмір суми, що підлягає сплаті в порядку компенсації витрат адвоката, необхідних для надання правничої допомоги, встановлюється згідно з умовами договору про надання правничої допомоги на підставі відповідних доказів, які підтверджують здійснення відповідних витрат.
Для визначення розміру витрат на професійну правничу допомогу з метою розподілу судових витрат учасник справи подає детальний опис робіт (наданих послуг), виконаних адвокатом, та здійснених ним витрат, необхідних для надання правничої допомоги.
Розмір витрат на оплату послуг адвоката має бути співмірним із: 1) складністю справи та виконаних адвокатом робіт (наданих послуг); 2) часом, витраченим адвокатом на виконання відповідних робіт (надання послуг); 3) обсягом наданих адвокатом послуг та виконаних робіт; 4) ціною позову та (або) значенням справи для сторони, в тому числі впливом вирішення справи на репутацію сторони або публічним інтересом до справи.
У разі недотримання вимог частини четвертої цієї статті суд може, за клопотанням іншої сторони, зменшити розмір витрат на професійну правничу допомогу адвоката, які підлягають розподілу між сторонами.
Обов'язок доведення неспівмірності витрат покладається на сторону, яка заявляє клопотання про зменшення витрат на оплату правничої допомоги адвоката, які підлягають розподілу між сторонами.
Як вбачається з матеріалів справи, 19.06.2017 року між адвокатом Лягутко Олег Юрійович (адвокат) та Товариством з обмеженою відповідальністю Західбудпром (клієнт) було укладено Договір №19-06/17-г про надання правової допомоги, за змістом п.1.1. адвокат приймає на себе доручення клієнта по наданню останьому правової допомоги в обсязі та на умовах, передбачених даним Договором в господарській справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Західбудпром до Товариства з обмеженою відповідальністю Грандмайстер Груп про стягнення заборгованості за виконані підрядні роботи (далі за текстом - справа), а клієнт зобов'язується сплатити гонорар за дії адвоката по наданню правової допомоги і фактичні витрати адвоката, понесені ним у зв'язку з виконанням цього договору.
Для визначення розміру витрат на професійну правничу допомогу з метою розподілу судових витрат позивачем було подано акт виконаних робіт №7/17-г (наданих послуг) від 13.09.2017 на суму в розмірі 31 040,00 грн.
Оскільки відповідачем не було подано до суду жодних належних та допустимих доказів на підтвердження неспівмірності витрат на професійну правничу допомогу у заявленому позивачем розмірі, а також відповідного клопотання про зменшення витрат на оплату правничої допомоги адвоката, які підлягають розподілу між сторонами, вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю Західбудпром щодо витрат на професійну правничу допомогу є обґрунтованими, та підлягають задоволенню повністю та відповідно до статті 129 Господарського процесуального кодексу України покладаються на відповідача.
Відповідно до ч. 1 ст. 129 Господарського процесуального кодексу України витрати позивача по сплаті судового збору покладається на Відповідача.
Керуючись статтями ст.ст. 73, 74, 76-79, 86, 129, 232- 233, 237, 238, 240 Господарського процесуального кожексу України, суд,-
ВИРІШИВ:
Позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Західбудпром" задовольнити повністю.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю Товариства з обмеженою відповідальністю "Грандмайстер Груп" (01001, м. Київ, вул. Мала Житомирська, буд. 10, код ЄДРПОУ 38403597) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Західбудпром" (45403, Волинська обл., м. Нововолинськ, 5-й мікрорайон, буд 13, офіс 1, код ЄДРПОУ 32186410) 388 276 (триста вісімдесят вісім тисяч двісті сімдесят шість) грн. 91 коп. основного боргу, 31 040 (тридцять одна тисяча сорок) грн. 00 коп. витрат на правову допомогу, 5 824 (п'ять тисяч вісімсот двадцять чотири) грн. 15 коп. судового збору та 1 600 (одна тисяча шістсот) грн.00коп. судового збору за подачу апеляційної скарги на ухвалу суду.
Наказ видати відповідно до ст. 327 Господарського процесуального кодексу України.
Рішення набирає законної сили в порядку в порядку встановленому в ст. 241 Господарського процесуального кодексу України.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку та в строки, встановлені ст. 257 Господарського процесуального кодексу України.
Повне рішення складено 07.06.2018
Суддя І.І. Борисенко
Суд | Господарський суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 31.05.2018 |
Оприлюднено | 11.06.2018 |
Номер документу | 74569728 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд міста Києва
Борисенко І.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні