Ухвала
від 07.06.2018 по справі 808/3809/17
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

07 червня 2018 року Справа № 808/3809/17 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Стрельнікової Н.В., за участю секретаря Дєткова Р.О., розглянув у залі суду у м. Запоріжжя в підготовчому засіданні клопотання представника третьої особи про залишення позову без розгляду, про залучення до участі у справі третьої особи та клопотання представника сторін про зупинення провадження у адміністративній праві

за позовом: Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області

до відповідача: Комунального закладу Санаторій медичної реабілітації Глорія Запорізької обласної ради,

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача: Запорізька обласна рада,

про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду

ВСТАНОВИВ:

В провадженні Запорізького окружного адміністративного суду перебуває справа за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області (далі - позивач або заявник) до Комунального закладу "Санаторій медичної реабілітації "Глорія" Запорізької обласної ради (далі - відповідач), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача: Запорізька обласна рада, про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду.

У підготовчому засіданні судом поставлено на обговорення наявні в матеріалах справи клопотання третьої особи про залишення позову без розгляду, про залучення до участі у справі третьої особи.

Клопотання представника третьої особи про залишення позову без розгляду (вх. №11534 від 11.04.2018) мотивоване тим, що у разі встановлення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створюють загрозу життю та здоров'ю людей звертатись до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування мають право лише посадові особи Державної служби України з надзвичайних ситуацій. До того ж адміністративний позов підписаний начальником ГУ ДСНС України у Запорізькій області ОСОБА_1, однак до адміністративного позову не додається доказів того, що вказана особа є посадовою особою центрального органу виконавчої влади. За таких обставин вважає, що позов слід залишити без розгляду у зв'язку з тим, що позовна заява підписана особою, яка не має права підписувати її.

Представник третьої особи підтримує заявлене клопотання. Представник позивача заперечує проти його задоволення, з підстав викладених у письмових запереченнях (вх. №17518 від 07.06.2018).

Вислухавши пояснення представників сторін та третьої особи щодо вказаного клопотання, суд дійшов висновку про його необґрунтованість.

Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 240 КАС України, суд своєю ухвалою залишає позов без розгляду, якщо позовну заяву не підписано або підписано особою, яка не має права її підписувати, або особою, посадове становище якої не вказано.

Позиція стосовно того, що ГУ ДСНС України у Запорізькій області та його посадові особи, можуть безпосередньо звертатися до адміністративного суду, з питань щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або частково зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, викладена серед іншого в ухвалі Вищого адміністративного суду України від 15.03.2016 у справі К/800/41458/14, а тому у задоволенні клопотання про залишення позову без розгляду слід відмовити.

Щодо заявленого третьою особою клопотання про залучення до участі у справі в якості третьої особи яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Департаменту охорони здоров'я Запорізької обласної державної адміністрації, представники сторін у підготовчому засіданні не заперечили.

В обґрунтування клопотання серед іншого вказано, що прийняте у даній справі рішення може призвести до повного зупинення експлуатації, будівель санаторію Глорія, що у свою чергу призведе до необхідності вирішення питання виділення бюджетних коштів санаторію Глорія на усунення порушень виявлених під час проведення перевірки щодо додержання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки. Зазначене безпосередньо вплине на права та обов'язки Департаменту, як головного розпорядника коштів обласного бюджету в частині фінансування закладів охорони здоров'я, щодо необхідності підготовки пропозицій внесення змін до обласного бюджету, подання їх на розгляд держадміністрації та забезпечення їх виконання; підготовки та внесення на розгляд ради відповідних проектів рішень. Рішення про внесення змін до обласного бюджету може бути прийняте Запорізькою обласною радою, після підготовки та подачі відповідного проекту рішення Запорізькою обласною державною адміністрацією. До того ж, вирішення питання додаткового фінансування закладів за рахунок бюджетних коштів є достатньо тривалим у часі, тому залучення Департаменту до участі у справі сприятиме початку процесу вирішення питання додаткового фінансування санаторію Глорія, ще до прийняття судом остаточного рішення.

Частиною другою статті 49 КАС України визначено, що треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого засідання або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов'язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням учасників справи. Якщо адміністративний суд при вирішенні питання про відкриття провадження у справі або при підготовці справи до судового розгляду встановить, що судове рішення може вплинути на права та обов'язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору. Вступ третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, не має наслідком розгляд адміністративної справи спочатку.

За таких обставин суд вважає за можливе задовольнити клопотання та залучити до участі у справі в якості третьої особи яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Департамент охорони здоров'я Запорізької обласної державної адміністрації.

Також у засіданні представником відповідача заявлено клопотання про зупинення провадження у справі для надання часу сторонам для примирення.

Представники позивача та третьої особи не заперечують проти заявленого клопотання.

Відповідно до п. 4 ч.1 ст.236 КАС України, суд зупиняє провадження у справі в разі звернення обох сторін з клопотанням про надання їм часу для примирення - до закінчення строку, про який сторони заявили у клопотанні.

Враховуючи вищевикладене, суд вважає за необхідне клопотання задовольнити та надати сторонам час на примирення.

Керуючись ст. 49, п. 4 ч. 1 ст. 236 , ст. 240 КАС України, суд,

УХВАЛИВ:

У задоволенні клопотання представника третьої особи про залишення позову без розгляду відмовити.

Клопотання представника третьої особи про залучення до участі у справі у якості третьої особи Департаменту охорони здоров'я Запорізької обласної державної адміністрації задовольнити.

Залучити до участі у справі у якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Департамент охорони здоров'я Запорізької обласної державної адміністрації та зобов'язати позивача надати суду докази надіслання третій особі копії позовної заяви та доданих до неї документів.

Зупинити провадження у справі до 05 липня 2018 року та призначити наступне підготовче засідання на 05.07.2018 о 14:10 год.

Ухвала суду набирає законної сили у порядку та строки, передбачені ст. 256 КАС України та може бути оскаржена у порядку та строки, передбачені ст.ст. 293, 294, 295, 296 та 297 КАС України.

Суддя Н.В.Стрельнікова

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.06.2018
Оприлюднено11.06.2018
Номер документу74571591
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —808/3809/17

Ухвала від 05.11.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Стрельнікова Наталя Вікторівна

Ухвала від 05.11.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Стрельнікова Наталя Вікторівна

Ухвала від 03.09.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Стрельнікова Наталя Вікторівна

Ухвала від 05.07.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Стрельнікова Наталя Вікторівна

Ухвала від 07.06.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Стрельнікова Наталя Вікторівна

Ухвала від 07.06.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Стрельнікова Наталя Вікторівна

Ухвала від 15.03.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Стрельнікова Наталя Вікторівна

Ухвала від 13.02.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Стрельнікова Наталя Вікторівна

Ухвала від 15.01.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Стрельнікова Наталя Вікторівна

Ухвала від 14.12.2017

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Стрельнікова Наталя Вікторівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні