ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
"06" червня 2018 р. справа № 809/474/18
м. Івано-Франківськ
Суддя Івано-Франківського окружного адміністративного суду Шумей М.В., розглянувши у письмовому провадженні клопотання про розгляд справи за участю сторін у адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 до 14 державної пожежно-рятувальної частини УДСНС України в Івано-Франківській області про визнання бездіяльності протиправною та зобов"язання до вчинення дій, -
В С Т А Н О В И В:
14.03.2018 ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до 14 державної пожежно-рятувальної частини УДСНС України в Івано-Франківській області про визнання бездіяльності протиправною та зобов"язання до вчинення дій.
Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 16.03.2018 відкрито провадження у даній справі за правилами спрощеного позовного провадження.
28.03.2018 14 державна пожежно-рятувальна частина УДСНС України в Івано-Франківській області подала суду клопотання про розгляд справи за участю сторін у справі з мотивів викладених у клопотанні. Просить задовольнити клопотання та призначити справу до судового розгляду.
З матеріалів справи вбачається, що ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до 14 державної пожежно-рятувальної частини УДСНС України в Івано-Франківській області про визнання бездіяльності протиправною та зобов"язання до вчинення дій.
Частиною 3 статті 257 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що при вирішенні питання про розгляд справи за правилами спрощеного або загального позовного провадження суд враховує: значення справи для сторін; обраний позивачем спосіб захисту; категорію та складність справи; обсяг та характер доказів у справі, в тому числі чи потрібно у справі призначати експертизу, викликати свідків тощо; кількість сторін та інших учасників справи; чи становить розгляд справи значний суспільний інтерес; думку сторін щодо необхідності розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження.
Відповідно до пункту 20 частини 1 статті 4 Кодексу адміністративного судочинства України адміністративна справа, у якій характер спірних правовідносин, предмет доказування та склад учасників тощо не вимагають проведення підготовчого провадження та (або) судового засідання для повного та всебічного встановлення її обставин - є адміністративною справою незначної складності (малозначною справою).
У відповідності до пункту 3 частини 6 статі 12 Кодексу адміністративного судочинства України, для цілей цього Кодексу справами незначної складності є справи щодо оскарження фізичними особами рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень щодо обчислення, призначення, перерахунку, здійснення, надання, одержання пенсійних виплат, соціальних виплат непрацездатним громадянам, виплат за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням, виплат та пільг дітям війни, інших соціальних виплат, доплат, соціальних послуг, допомоги, захисту, пільг.
Суд звертає увагу на те, що відповідно до частини 3 статті 12 Кодексу адміністративного судочинства України - загальне позовне провадження призначене для розгляду справ, які через складність або інші обставини недоцільно розглядати у спрощеному позовному провадженні
Згідно частини 6 статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України суд може відмовити в задоволенні клопотання сторони про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням сторін: у випадках, визначених статтею 263 цього Кодексу; якщо характер спірних правовідносин та предмет доказування у справі незначної складності не вимагають проведення судового засідання з повідомленням сторін для повного та всебічного встановлення обставин справи.
Оцінивши зміст позовної заяви, суд вважає, що характер спірних правовідносин та предмет доказування у даній справі не вимагає проведення судового засідання, що є підставою, передбаченою частиною 6 статті 262 цього Кодексу для відмови розгляді справи в судовому засіданні.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, суд дійшов до висновку, що у задоволенні клопотання 14 державної пожежно-рятувальної частини УДСНС України в Івано-Франківській області - слід відмовити.
Враховуючи наведене, керуючись статтями 243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
У Х В А Л И В:
Відмовити у задоволенні клопотання.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею, оскарженню не підлягає, заперечення на ухвалу, окремо від рішення суду, включаються до апеляційної скарги на рішення суду.
Суддя Шумей М.В.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.06.2018 |
Оприлюднено | 11.06.2018 |
Номер документу | 74571644 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Обрізко Ігор Михайлович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Обрізко Ігор Михайлович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Обрізко Ігор Михайлович
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Шумей М.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні