Рішення
від 05.06.2018 по справі 819/530/18
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 819/530/18

05 червня 2018 рокум. Тернопіль

Тернопільський окружний адміністративний суд, у складі:

головуючої судді Мірінович У.А.

за участю:

секретаря судового засідання Хоменко Л.В.

представників позивача Щепановського Я.С., Дуди А.Г.

представника відповідача Петрик Ю.В.

представника третьої особи Петрик Ю.В.

представника третьої особи Снятинського Б.Є.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "Вишневецького 3" до Тернопільської міської ради, треті особи які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача управління соціальної політики Тернопільської міської ради, приватне підприємство "Вікторія-1" про скасування рішення, -

ВСТАНОВИВ:

Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "Вишневецького 3" звернулося до Тернопільського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Тернопільської міської ради, треті особи які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача управління соціальної політики Тернопільської міської ради, в якій з урахуванням заяви про зменшення позовних вимог просить скасувати рішення комісії з питань надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово - комунальних послуг Тернопільської міської ради від 12.03.2018 протокол № 5.

Ухвалою Тернопільського окружного адміністративного суду від 05.04.2018 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін та призначено судове засідання на 03.05.2018.

Ухвалою Тернопільського окружного адміністративного суду від 03.05.2018 залучено до участі у справі третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача приватне підприємство "Вікторія-1".

Тернопільським окружним адміністративним судом у судових засіданнях у даній справі, які проводилися 03.05.2018, 14.05.2018, 25.05.2018 оголошувалася перерва для надання сторонами у справі додаткових доказів та у зв'язку із залученням до участі у справі третьої особи.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "Вишневецького 3" створене та зареєстроване 25.09.2017 співвласниками будинку відповідно до Закону України "Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку" від 29.11.2001 № 2866-III (далі - Закон № 2866-III). Відповідно до протоколу № 1 від 13.07.2017 прийнято рішення, що управління багатоквартирним будинком здійснює об'єднання через свої органи управління, про що листом від 29.09.2017 № 1 повідомлено ПП "Вікторія-1", яке здійснювало управління багатоквартирним будинком до створення об'єднання.

Надалі, на загальних зборах ОСББ "Вишневецького 3" прийнято рішення, яке оформлене протоколом № 1 від 20.12.2017, що управління багатоквартирним будинком здійснює об'єднання через свої органи управління з 01.01.2018 та про про необхідність повідомлення ПП "Вікторія-1" про відмову від отримання послуг. Листом від 29.12.2017 № 3 ПП "Вікторія -1", що управління багатоквартирним будинком здійснює об'єднання через свої органи управління.

Надалі, керуючись статтею 22 Закону № 2866-III та рішенням Виконавчого комітету Тернопільської міської ради від 24.05.2017 № 356, позивач листом з додатками від 17.01.2018 № 5 звернувся до Управління соціальної політики Тернопільської міської ради щодо надання пільг та субсидій для відшкодування витрат на управління багатоквартирним будинком співвласникам об'єднання. Після чого, комісія з питань надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг Тернопільської міської ради своїм рішенням, яке оформлене протоколом № 2 від 25.01.2018, вирішила надати пільги та субсидії ОСББ "Вишневецького 3" починаючи з 01.01.2018.

Однак, відповідач 26.02.2018 прийняв рішення, яке оформлене протоколом № 4, яким вирішив призупинити рішення від 25.01.2018 протокол № 2 про відшкодування пільг та субсидій ОСББ "Вишневецького 3" з 01.01.2018, мотивуючи тим, що мешканцями будинку № 3 по вул. Вишневецького не розірвано договірні відносини з ПП "Вікторія-1" про надання їм послуг з утримання будинку та прибудинкової території відповідно до вимог чинного законодавства.

Надалі, 12.03.2018 відповідач прийняв рішення, яке оформлене протоколом № 5, яким вирішив здійснювати відшкодування пільг та субсидій по ОСББ "Вишневецького 3" з 01.04.2018, мотивуючи тим, що ОСББ "Вишневецького 3" було подано звернення від 17.01.2018 про відмову від надання послуг щодо утримання, обслуговування, управління будинком та прибудинковою територією до ПП "Вікторія-1" двомісячний термін якого закінчується 17.03.2018.

Позивач вважає, що оскаржене рішення є протиправним та таким, що підлягає скасуванню, оскільки у зверненні від 17.01.2018 позивач неодноразово повідомляв ПП "Вікторія-1", що управління багатоквартирними будинком здійснює об'єднання через свої органи управління з 01.01.2018 та про розірвання договору співвласників будинку з ПП "Вікторія-1" з 01.01.2018. Таким чином, відповідач при прийняті оскарженого рішення безпідставно дійшов висновку про те, що позивач із зазначеним листом вперше звернувся до ПП "Вікторія-1" і як наслідок дату звернення зазначену у листі прийняв за початок припинення договірних відносин між ПП "Вікторія-1" та мешканцями будинку щодо надання послуг.

В судовому засіданні представники позивача позовні вимоги з урахуванням заяви про зменшення позовних вимог підтримали у повному обсязі, з мотивів, викладених у позовній заяві, відповіді на пояснення від 10.05.2018 (арк. справи 87-89), відповіді на відзив від 10.05.2018 (арк. справи 90а) та поясненні від 01.06.2018 вхід. № 57/1 просили позов задовольнити.

Представник відповідача в судовому засіданні, заперечуючи проти позову, суду пояснив, що Тернопільська міська рада прийняла рішення, яке оформлене протоколом № 5 від 12.03.2018 на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, та посилаючись на пояснення викладені у письмовому відзиві на позовну заяву (арк. справи 40-43), просив у задоволені позову відмовити.

Представник третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача управління соціальної політики Тернопільської міської ради в судовому засіданні підтримав позицію представника відповідача в повному обсязі та посилаючись на пояснення на позовну заяву від 25.04.2018 № 1141/13/03 (арк. справи 48-49) просив у задоволені позову відмовити.

Представник третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача приватного підприємства "Вікторія-1" суду пояснив, що відповідно до рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради № 317 від 28.02.2011 ПП "Вікторія-1" здійснювало утримання будинку та прибудинкової території будинку № 3 по бульв. Д.Вишневецького в м. Тернополі до 01.04.2018, а саме: велися розрахунки за послуги електропостачання для будинку, технічне обслуговування ліфтів, дератизацію і дезінфекцію, аварійне обслуговування системи гарячого та теплопостачання, технічне обслуговування системи холодного водопостачання, поточний ремонт, роботи по прибиранню будинку та прибудинкової території. Надалі, відповідними листами - зверненнями до підрядних організацій (Тернопільський міський РЕМ, ПП "Максима", КП "Профілактична дезінсекція" та інші), підприємство просило внесення змін у відповідні угоди у зв'язку з тим, що з 01.04.2018 буде припинено утримання буд. № 3 по бульв. Д.Вишневецького в м. Тернополі. Водночас, зазначив, що позивач тільки з 01.04.2018 заключив відповідні угоди з підрядними організаціями для належного утримання зазначеного будинку та прибудинкової території.

Таким чином, представник третьої особи вважає, що відповідач правомірно відшкодував пільги та субсидії ПП "Вікторія-1" за весь період коли останнім надавались послуги щодо утримання буд. № 3 по бульв. Д.Вишневецького в м. Тернополі, тобто до 01.04.2018, а тому рішення, яке оформлене протоколом № 5 від 12.03.2018 відповідач прийняв на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. відмітив, що станом на час розгляду справи судом позивачем акт приймання - передачі вказаного будинку в управління позивачем не підписано.

З огляду на зазначене та посилаючись на пояснення на позовну заяву від 07.05.2018 № 63/2 (арк. справи 73-76) просив у задоволені позову відмовити.

Визначаючись щодо позовних вимог, суд виходить з того, що відповідно до частини другої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Як слідує з матеріалів справи та не заперечується учасниками справи, що відповідно до рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради № 317 від 28.02.2011 ПП "Вікторія-1" надає послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій. Зазначені послуги надавались також буд. № 3 по бульв. Д.Вишневецького в м. Тернополі (арк. справи 64).

13.07.2017 на установчих зборів власників квартир багатоквартирного будинку, що знаходиться за адресою: м. Тернопіль, бульвар Д. Вишневецького, 3 прийнято рішення, яке оформлене протоколом № 1, що управління багатоквартирним будинком здійснює об'єднання через свої органи управління після реєстрації ОСББ "Вишневецького 3" (арк. справи 13-16).

Суд встановив, що об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "Вишневецького 3" зареєстроване як юридична особа 25.09.2017 та перебуває на обліку в Тернопільській ОДПІ ГУ ДФС у Тернопільській області з 25.09.2017, як платник податків, про що свідчить виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (арк. справи 57).

Надалі, листом від 28.09.2017 № 1 позивач повідомив ПП "Вікторія-1" про те, що в будинку № 3 по бульварі Д. Вишневецького в м. Тернополі, 25.09.2017 було зареєстровано ОСББ "Вишневецького 3" та управління багатоквартирним будинком буде здійснюватись через ОСББ "Вишневецького 3". Водночас у зазначеному листі позивач також просив ПП "Вікторія-1" підготувати та підписати акт прийому - передачі багатоквартирного будинку № 3 до ОСББ та передати усю технічну документацію відповідно до статті 6 Закону № 2866-III (арк. справи 17).

В подальшому, на загальних зборах ОСББ "Вишневецького 3" прийнято рішення, яке оформлене протоколом № 1 від 20.12.2017, згідно якого вирішили, що управління багатоквартирним будинком здійснює об'єднання через свої органи управління з 01.01.2018 та ПП "Вікторія -1" повідомити про нвідмову від отримання послуг, щодо утримання, обслуговування, управління будинком та прибудинковою територією, та датою припинення послуг прийняти 31.12.2017. (арк. справи 19).

Листом від 29.12.2017 № 3 позивач повідомив ПП "Вікторія- 1" , що згідно рішення, яке оформлене протоколом № 1 від 20.12.2017, ОСББ "Вишневецького 3" вирішило, що управління будиноком буде сдійснювати обєднання через свої органи управління, та ПП "Вікторія -1" слід надати інформацію про залишок коштів на утримання і ремонт будинку, та про необхідність їх перерахування на рахунок позивача (арк. справи 18-23).

Надалі, позивач листом з додатками від 17.01.2018 № 5 звернувся до Управління соціальної політики Тернопільської міської ради щодо надання пільг та субсидій для відшкодування витрат на управління багатоквартирним будинком співвласникам об'єднання (арк. справи 25).

Комісією з питань надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг Тернопільської міської ради було прийнято рішення, яке оформлене протоколом № 2 від 25.01.2018, яким вирішила надати пільги та субсидії ОСББ "Вишневецького 3" починаючи з 01.01.2018 (арк. справи 12).

Однак, 26.02.2018 відповідач прийняв рішення, яке оформлене протоколом № 4, яким вирішив призупинити рішення від 25.01.2018 протокол № 2 про відшкодування пільг та субсидій ОСББ "Вишневецького 3" з 01.01.2018, мотивуючи тим, що мешканцями будинку № 3 по вул. Вишневецького не розірвано договірні відносини з ПП "Вікторія-1" про надання їм послуг з утримання будинку та прибудинкової території (арк. справи 10). Вказане рішення не скасоване у встановленому поряку.

Надалі, 12.03.2018 відповідач прийняв рішення, яке оформлене протоколом № 5, яким вирішив здійснювати відшкодування пільг та субсидій по ОСББ "Вишневецького 3" з 01.04.2018, мотивуючи тим, що ОСББ "Вишневецького 3" було подано звернення від 17.01.2018 про відмову від надання послуг щодо утримання, обслуговування, управління будинком та прибудинковою територією до ПП "Вікторія-1" двомісячний термін якого закінчується 17.03.2018 (арк. справи 11).

Частиною шостою статті 19 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" № 1875-IV від 24.06.2004, який діяв на момент виникнення спірних правовідносин (далі - Закон № 1875-IV) визначено, що особливими учасниками відносин у сфері житлово-комунальних послуг є балансоутримувач та управитель, які залежно від цивільно-правових угод можуть бути споживачем, виконавцем або виробником.

Як слідує з матеріалів справи, що ПП "Вікторія-1" до 31.03.2018 було балансоутримувачем та виконавцем послуг з утримання буд. № 3 по бульв. Д.Вишневецького в м. Тернополі.

Відповідно до частин першої та другої статті 327 ЦК України у комунальній власності є майно, у тому числі грошові кошти, яке належить територіальній громаді. Управління майном, що є у комунальній власності, здійснюють безпосередньо територіальна громада та утворені нею органи місцевого самоврядування.

Згідно з частиною першою статті 60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" від 21.05.1997 № 280/97-ВР (далі - Закон № 280/97-ВР) територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження.

Відповідно до пункту 6 частини першої статті 1 Закону України "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку" № 417-VIII від 14.05.2015 (далі - Закон № 417-VIII) спільне майно багатоквартирного будинку - приміщення загального користування (у тому числі допоміжні), несучі, огороджувальні та несуче-огороджувальні конструкції будинку, механічне, електричне, сантехнічне та інше обладнання всередині або за межами будинку, яке обслуговує більше одного житлового або нежитлового приміщення, а також будівлі і споруди, які призначені для задоволення потреб співвласників багатоквартирного будинку та розташовані на прибудинковій території, а також права на земельну ділянку, на якій розташовані багатоквартирний будинок і належні до нього будівлі та споруди і його прибудинкова територія.

Частиною восьмою статті 60 Закону № 280/97-ВР визначено, що право комунальної власності територіальної громади захищається законом на рівних умовах з правами власності інших суб'єктів. Об'єкти права комунальної власності не можуть бути вилучені у територіальних громад і передані іншим суб'єктам права власності без згоди безпосередньо територіальної громади або відповідного рішення ради чи уповноваженого нею органу, за винятком випадків, передбачених законом.

Право власності набувається на підставах, що не заборонені законом, зокрема із правочинів (частина перша статті 239 ЦК).

Відповідно до частини вісімнадцятої статті 6 Закону № 2866-III колишній балансоутримувач багатоквартирного будинку або особа, яка здійснювала управління багатоквартирним будинком до створення об'єднання, у тримісячний строк з дня державної реєстрації об'єднання забезпечує передачу йому примірника технічної та іншої передбаченої законодавством документації на будинок, а також документа, на підставі якого багатоквартирний будинок прийнято в експлуатацію, технічного паспорта і планів інженерних мереж.

Постановою Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку списання з балансу багатоквартирних будинків" № 301 від 20.04.2016 (далі - Порядок № 301) визначено механізм списання з балансу міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, державними підприємствами та органами місцевого самоврядування багатоквартирних будинків, у яких розташовані приміщення приватної та інших форм власності.

Відповідно до пункту 8 Порядку № 301 після затвердження балансоутримувачем акта про списання багатоквартирного будинку з балансу процедура списання відповідного будинку вважається закінченою.

Системний аналіз наведених норм дає підстави для висновку про те, що балансоутримувач багатоквартирного будинку припиняє обслуговування/утримування того чи іншого будинку з часу списання відповідного будинку на підставі відповідного акта.

Учасниками справи не надано, а суд не здобув доказів, які підтверджували що ПП "Вікторія-1", як балансоутримувач та виконавець послуг з утримання буд. № 3 по бульв. Д. Вишневецького в м. Тернополі припинив обслуговування/утримування та списав зазначений будинок на обслуговування/утримування ОСББ "Вишневецького 3".

Водночас, як слідує з матеріалів справи, що відповідно до рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради № 317 від 28.02.2011 ПП "Вікторія-1" здійснювало утримання будинку та прибудинкової території будинку № 3 по бульв. Д.Вишневецького в м. Тернополі до 01.04.2018, а саме: велися розрахунки за послуги електропостачання для будинку, технічне обслуговування ліфтів, дератизацію і дезінфекцію, аварійне обслуговування системи гарячого та теплопостачання, технічне обслуговування системи холодного водопостачання, поточний ремонт, роботи по прибиранню будинку та прибудинкової території, що підтверджується відповідними актами здачі-приймання робіт (надання послуг), актами про виконання робіт з аварійного обслуговування житлових будинків та іншими документами (арк. справи 121- 140).

Також, суд звертає увагу на те, що відповідно до частини п'ятої статті 14 Закону № 2866-III спори щодо здійснення прав співвласників вирішуються за згодою сторін або в судовому порядку.

Частиною першою статті 29 Закону № 2866-III визначено, що особи, винні, зокрема, у: недотриманні вимог цього Закону, порушенні прав власників (користувачів), їх об'єднань і асоціацій несуть цивільну, кримінальну, адміністративну відповідальність відповідно до закону.

Враховуючи те, що позивач був обізнаний про те, що ПП "Вікторія-1" протягом трьох місяців не виконувало вимоги Закону № 2866-III щодо передачі документації на зазначений будинок та передачі будинку з управління в управління ОСББ "Вишневецького 3", суд дійшов висновку, що позивач міг звернутися до відповідного суду за захистом таких прав, оскільки доказів іншого сторонами не надано, а судом не здобуто.

Згідно абзацу третього пункту 15 Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженого постановою КМУ від 21.10.1995 № 848 (абзац третій пункту 15 в редакції постанови КМУ від 22.09.1997 № 1050, яка діяла на момент виникнення спірних правовідносин) громадянам, які проживають у приватних будинках, квартирах чи кімнатах, субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг надається шляхом перерахування коштів на рахунок підприємств, установ, організацій та управителів багатоквартирних будинків, що надають житлово-комунальні послуги, а субсидія для відшкодування витрат на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива за бажанням громадян виплачується відділеннями поштового зв'язку чи перераховується на їх рахунок в банківській установі.

Відповідно до статей 9, 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд згідно статті 90 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Таким чином, враховуючи те, що зазначений будинок ПП "Вікторія-1" з 01.01.2018 не був списаний на обслуговування/утримування ОСББ "Вишневецького 3", а також те, що ПП "Вікторія-1" з 01.01.2018 по 31.03.2018 здійснювало утримання будинку № 3 по бульв. Д.Вишневецького в м. Тернополі, що підтверджується відповідними документами, в тому числі згідно договорін про надання послуг укладених з підрядними організаціями Тернопільський міський РЕМ, ПП "Максима", КП "Профілактична дезінсекція", КП "ТМТКЕ", КП "Тернопільміськводоканал", ПП "Аляска" та інші), які припинені в частині такої будівлв лише з 01.04.18, суд дійшов висновку, що Управлінням правомірно було прийнято оскаржуване рішення щодо відшкодовання ПП "Вікторія-1" пільг та субсидій за період надання таких послуг, а саме з 01.01.2018 по 31.03.2018.

З огляду на зазначене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги позивача є безпідставними та такими, що не підлягають задоволенню.

У зв'язку з тим, що у задоволенні позовних вимог позивачу відмовлено в повному обсязі, керуючись приписами статті 139 КАС України, судовий збір не повертається позивачу, та за відсутності понесених судових витрат, пов'язаних із залученням свідків та проведенням експертизи, такі судові витрати не належать стягненню з позивача на користь суб'єкта владних повноважень.

Керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

В задоволені позовних вимог об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "Вишневецького 3" ( адрес: 46000, м. Тернопіль, бул. Д. Вишневецького, 3, код ЄДРПОУ 41610697) до Тернопільської міської ради (адрес: 46000, м. Тернопіль, вул. Листопадова,5, код ЄДРПОУ 34334305), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Управління соціальної політики Тернопільської міської ради ( 46002, м. Тернопіль, вул. Лисенка, 8, код ЄДРПОУ 03195636), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача приватне підприєство "Вікторія -1" (адрес: 46016, м. Тернопіль, вул. Київська, 7а, код ЄДРПОУ 35414538) про скасування рішення комісії з питань надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово - комунальних послуг Тернопільської міської ради від 12.03.2018 протокол № 5, - відмовити в повному обсязі.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Львівського апеляційного адміністративного суду через Тернопільський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне судове рішення складено 11 червня 2018 року.

Головуючий суддя Мірінович У.А.

копія вірна

Суддя Мірінович У.А.

СудТернопільський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.06.2018
Оприлюднено11.06.2018
Номер документу74572423
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —819/530/18

Постанова від 31.10.2018

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ільчишин Надія Василівна

Ухвала від 19.10.2018

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ільчишин Надія Василівна

Ухвала від 12.09.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Довга Ольга Іванівна

Ухвала від 18.07.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Довга Ольга Іванівна

Рішення від 05.06.2018

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мірінович Уляна Анатоліївна

Ухвала від 05.04.2018

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мірінович Уляна Анатоліївна

Ухвала від 26.03.2018

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мірінович Уляна Анатоліївна

Ухвала від 27.03.2018

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мірінович Уляна Анатоліївна

Ухвала від 26.03.2018

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мірінович Уляна Анатоліївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні