ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
справа № 813/1912/18
УХВАЛА
про відкриття загального позовного провадження в адміністративній справі
11 червня 2018 року
Суддя Львівського окружного адміністративного суду Качур Р.П. одержала позовну заяву товариства з обмеженою відповідальністю «СТОБУД+» (81600, Львівська область, Миколаївський район, м. Миколаїв, вул. Устияновича, 14) до Державної фіскальної служби України (04053, м. Київ, Львівська пл. 8) про визнання протиправним та скасування рішень, зобов'язання вчинити дії, -
у с т а н о в и л а:
Товариство з обмеженою відповідальністю «СТОБУД+» звернулося до ОСОБА_1 окружного адміністративного суду із позовною заявою до Державної фіскальної служби України, третя особа на стороні відповідача: ОСОБА_2 управління ДФС у Львівській області, в якій просить:
1. визнати протиправним та скасувати рішення №380005/39887701 від 08.12.2017;
2. визнати протиправним та скасувати рішення №380004/39887701 від 08.12.2017;
3. визнати протиправним та скасувати рішення №380003/39887701 від 08.12.2017;
4. визнати протиправним та скасувати рішення №496297/39887701 від 28.12.2017;
5. визнати протиправним та скасувати рішення №496298/39887701 від 28.12.2017;
6. визнати протиправним та скасувати рішення №495799/39887701 від 28.12.2017;
7. визнати протиправним та скасувати рішення №495798/39887701 від 28.12.2017;
8. визнати протиправним та скасувати рішення №496300/39887701 від 28.12.2017;
9. визнати протиправним та скасувати рішення №496299/39887701 від 28.12.2017;
10. визнати протиправним та скасувати рішення №496301/39887701 від 28.12.2017;
11. визнати протиправним та скасувати рішення №496302/39887701 від 28.12.2017;
12. визнати протиправним та скасувати рішення №496303/39887701 від 28.12.2017;
13. визнати протиправним та скасувати рішення №511321/39887701 від 29.12.2017;
14. визнати протиправним та скасувати рішення №511320/39887701 від 29.12.2017;
15. визнати протиправним та скасувати рішення №511322/39887701 від 29.12.2017;
16. визнати протиправним та скасувати рішення №511323/39887701 від 29.12.2017;
17. визнати протиправним та скасувати рішення №511324/39887701 від 29.12.2017;
18. визнати протиправним та скасувати рішення №511325/39887701 від 29.12.2017;
19. визнати протиправним та скасувати рішення №511326/39887701 від 29.12.2017;
20. визнати протиправним та скасувати рішення №511016/39887701 від 29.12.2017;
21. визнати протиправним та скасувати рішення №511331/39887701 від 29.12.2017;
22. визнати протиправним та скасувати рішення №511330/39887701 від 29.12.2017;
23. визнати протиправним та скасувати рішення №511328/39887701 від 29.12.2017;
24. визнати протиправним та скасувати рішення №511329/39887701 від 29.12.2017;
25. визнати протиправним та скасувати рішення №511327/39887701 від 29.12.2017;
26. визнати протиправним та скасувати рішення №538581/39887701 від 04.01.2018;
27. визнати протиправним та скасувати рішення №553622/39887701 від 10.01.2018;
28. визнати протиправним та скасувати рішення №553623/39887701 від 10.01.2018;
29. визнати протиправним та скасувати рішення №625725/39887701 від 02.04.2018;
30. зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних надіслану Товариством з обмеженою відповідальністю «СТОБУД+» податкову накладну № 42 від 02.10.2017;
31. зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних надіслану Товариством з обмеженою відповідальністю «СТОБУД+» податкову накладну № 45 від 02.10.2017;
32. зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних надіслану Товариством з обмеженою відповідальністю «СТОБУД+» податкову накладну № 48 від 03.10.2017;
33. зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних надіслану Товариством з обмеженою відповідальністю «СТОБУД+» податкову накладну № 51 від 04.10.2017;
34. зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних надіслану Товариством з обмеженою відповідальністю «СТОБУД+» податкову накладну № 52 від 04.10.2017;
35. зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних надіслану Товариством з обмеженою відповідальністю «СТОБУД+» податкову накладну № 55 від 04.10.2017;
36. зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних надіслану Товариством з обмеженою відповідальністю «СТОБУД+» податкову накладну податкову накладну № 56 від 04.10.2017;
37. зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних надіслану Товариством з обмеженою відповідальністю «СТОБУД+» податкову накладну № 57 від 04.10.2017;
38. зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних надіслану Товариством з обмеженою відповідальністю «СТОБУД+» податкову накладну № 93 від 06.10.2017;
39. зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних надіслану Товариством з обмеженою відповідальністю «СТОБУД+» податкову накладну № 94 від 06.10.2017;
40. зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних надіслану Товариством з обмеженою відповідальністю «СТОБУД+» податкову накладну № 96 від 06.10.2017;
41. зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних надіслану Товариством з обмеженою відповідальністю «СТОБУД+» податкову накладну № 97 від 06.10.2017;
42. зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних надіслану Товариством з обмеженою відповідальністю «СТОБУД+» податкову накладну № 98 від 07.10.2017;
43. зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних надіслану Товариством з обмеженою відповідальністю «СТОБУД+» податкову накладну № 100 від 07.10.2017;
44. зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних надіслану Товариством з обмеженою відповідальністю «СТОБУД+» податкову накладну № 101 від 09.10.2017;
45. зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних надіслану Товариством з обмеженою відповідальністю «СТОБУД+» податкову накладну № 102 від 09.10.2017;
46. зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних надіслану Товариством з обмеженою відповідальністю «СТОБУД+» податкову накладну № 103 від 09.10.2017;
47. зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних надіслану Товариством з обмеженою відповідальністю «СТОБУД+» податкову накладну № 104 від 09.10.2017;
48. зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних надіслану Товариством з обмеженою відповідальністю «СТОБУД+» податкову накладну № 105 від 09.10.2017;
49. зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних надіслану Товариством з обмеженою відповідальністю «СТОБУД+» податкову накладну № 106 від 09.10.2017;
50. зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних надіслану Товариством з обмеженою відповідальністю «СТОБУД+» податкову накладну № 107 від 09.10.2017;
51. зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних надіслану Товариством з обмеженою відповідальністю «СТОБУД+» податкову накладну № 108 від 09.10.2017;
52. зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних надіслану Товариством з обмеженою відповідальністю «СТОБУД+» податкову накладну № 109 від 09.10.2017;
53. зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних надіслану Товариством з обмеженою відповідальністю «СТОБУД+» податкову накладну № 110 від 09.10.2017;
54. зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних надіслану Товариством з обмеженою відповідальністю «СТОБУД+» податкову накладну № 111 від 10.10.2017;
55. зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних надіслану Товариством з обмеженою відповідальністю «СТОБУД+» податкову накладну № 193 від 13.10.2017;
56. зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних надіслану Товариством з обмеженою відповідальністю «СТОБУД+» податкову накладну № 194 від 13.10.2017;
57. зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних надіслану Товариством з обмеженою відповідальністю «СТОБУД+» податкову накладну № 195 від 13.10.2017;
58. зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних надіслану Товариством з обмеженою відповідальністю «СТОБУД+» податкову накладну № 196 від 13.10.2017.
Підставою позову, як зазначає позивач, є протиправність рішень контролюючого органу про відмову в реєстрації податкових накладних. У квитанціях якими позивачу повідомлено про зупинення реєстрації податкових накладних відсутні покликання на відповідний пункт 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Міністерства фінансів України № 567 від 13.06.2017 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16.06.2018 за № 753/30621). Оскільки вказана інформація відсутня, податкові накладні зупинені безпідставно. У Рішеннях Комісії ДФС України, яка приймає рішення реєстрацію податкової накладної розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації, якими відмовлено у реєстрації податкових накладних позивачу, в якості законної підстави для відмови у реєстрації зазначено: надання платником податку документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної . Інформація про те, які саме з наданих позивачем документів складені з порушенням законодавства, в чому полягають ці порушення, які критерії достатності документів для прийняття позитивного рішення використані, чим встановлені критерії, у Рішеннях не зазначено, що свідчить про їх безпідставність.
Крім вказаного оскаржувані рішення не відповідають критеріям, що визначені у ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, оскільки Комісією ДФС необґрунтовано зупинено реєстрацію податкових накладних позивача, не вказано причин зупинення реєстрації, ТОВ Стобуд+ подано письмові пояснення до кожної податкової накладної, які передбачили надання інформації про відповідність обсягів постачання обсягам придбання товару, разом з тим Комісія, не зважаючи на викладене відмовила у реєстрації податкових накладних. З врахуванням викладеного, через протиправність цих Рішень, такі слід скасувати.
Вказане порушило права позивача, для відновлення яких шляхом зобов'язання зареєструвати відповідні податкові накладні, позивач звернувся із цим позовом до суду.
Відповідно до ч. 8 ст. 171 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) питання про відкриття провадження в адміністративній справі суддя вирішує протягом п'яти днів з дня надходження до адміністративного суду позовної заяви, заяви про усунення недоліків позовної заяви у разі залишення позовної заяви без руху, або отримання судом у порядку, визначеному частинами третьою - шостою цієї статті, інформації про місце проживання (перебування) фізичної особи.
Ухвалою суду від 08.05.2018 позовну заяву залишено без руху для усунення її недоліків шляхом подання таких документів:
- оригіналу документа про сплату судового збору в сумі 102196,00 грн.;
- заяви або клопотання про залучення Головного управління ДФС у Львівській області як третьої особи із зазначенням на яких підставах такий належить залучити до участі у справі та обґрунтуванням яким чином судове рішення може вплинути на права та обов'язки останнього.
05.06.2018 від позивача за вх. № 17427 надійшов лист про виконання вимог ухвали від 08.05.2018, в якому в якості третьої особи, на стороні відповідача зазначено ОСОБА_2 управління ДФС у Львівській області та долучено платіжне доручення № 1287 від 01.06.2018 на суму 102196,00 грн.
Адміністративний позов подано з додержанням вимог ст. 160, 161, 172 Кодексу адміністративного судочинства України.
Згідно з правилами ст. 19 КАС України (предметна юрисдикція) та ст. 25-27 КАС України (територіальна юрисдикція), справа підсудна ОСОБА_1 окружному адміністративному суду.
Підстав для повернення чи відмови у відкритті провадження у справі (на стадії відкриття) не встановлено.
Відповідно до ч. 1 ст. 12 Кодексу адміністративного судочинства України адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного).
Загальне позовне провадження призначене для розгляду справ, які через складність чи інші обставини не доцільно розглядати у спрощеному позовному провадженні (ч. 3 ст. 12 Кодексу адміністративного судочинства України).
При вирішенні питання про розгляд справи за правилами спрощеного або загального провадження суд враховує умови, передбачені ч. 3 ст. 257 Кодексу адміністративного судочинства України, в сукупності.
Отже, з врахуванням характеру спірних правовідносин, обсягу поданих доказів, суд вважає можливим прийняти позовну заяву до розгляду та відкрити провадження у справі за правилами загального позовного провадження.
Відповідно до ч.ч. 2, 4 ст. 49 КАС України треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого засідання або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов'язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням учасників справи. Якщо адміністративний суд при вирішенні питання про відкриття провадження у справі або при підготовці справи до судового розгляду встановить, що судове рішення може вплинути на права та обов'язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору. Вступ третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, не має наслідком розгляд адміністративної справи спочатку.
Оскільки рішення у цій справі може в подальшому може вплинути на права та обов'язки Головного управління ДФС у Львівській області, суд вважає за до цільне залучити таке до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача.
Керуючись ст.ст. 12, 19, 49, 154, 160-161, 171, 248, ч. 3 ст. 257, пп. 15.5 п. 15 розділу VІІ Перехідні положення Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, -
у х в а л и л а:
1. Прийняти позовну заяву до розгляду та відкрити провадження в адміністративній справі.
2. Призначити справу до розгляду за правилами загального позовного провадження.
3. Призначити підготовче засідання на 05 липня 2018 року о 14:00 год. год. в приміщенні ОСОБА_1 окружного адміністративного суду (м. Львів, вул. Чоловського, 2, 1 поверх, зал засідань № 9).
4. Підготовче засідання проводитиметься судом у складі судді Качур Р.П. одноособово.
5. Залучити в якості третьої особи. яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача ОСОБА_2 управління ДФС у Львівській області (79003, м. Львів, вул. Стрийська, 35).
6. Відповідачу надати суду:
- усі, належним чином завірені копії доказів на спростування вимог позовної заяви;
- відзив на позовну заяву протягом п'ятнадцяти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі.
Вимоги до змісту та форми відзиву на позовну заяву передбачено у ст. 162 Кодексу адміністративного судочинства України, зокрема, до такого в т.ч. додаються документи, що підтверджують надіслання (надання) відзиву і доданих до нього доказів іншим учасникам справи.
Відповідно до ч. 4 ст. 159 Кодексу адміністративного судочинства України, неподання суб'єктом владних повноважень відзиву на позов без поважних причин може бути кваліфіковано судом як визнання позову.
У разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами (ч. 6 ст. 162 Кодексу адміністративного судочинства України).
7. Позивач має право подати до суду відповідь на відзив, а відповідач - заперечення, у п'ятиденний строк з дня отримання відзиву чи заперечення, з врахуванням приписів ст. 163-164 Кодексу адміністративного судочинства України.
8. Третій особі надати письмові пояснення щодо предмету спору.
9. Заяви по суті справи (відзив на позовну заяву, відповідь на відзив, заперечення, пояснення) повинні бути подані (завчасно надіслані) до канцелярії ОСОБА_1 окружного адміністративного суду (79018,м. Львів, вул. Чоловського, 2) у встановлені у цій ухвалі строки, з наданням доказів надіслання таких іншим учасникам справи.
10. Учасники справи можуть отримати інформацію по справі на офіційному веб - порталі судової влади України за адресою http://adm.lv.court.gov.ua/sud1370/, в розділі Стан розгляду справи .
11. Копію ухвали надіслати учасникам справи. Відповідачу та третій особі також надіслати копії позовної заяви та доданих до неї документів.
12. Ухвала суду набирає законної сили законної сили з моменту її підписання суддею та не може бути оскаржена, крім з підстав порушення правил підсудності. Заперечення на ухвалу можуть бути включені до апеляційної скарги на рішення суду.
В частині порушення правил підсудності така може бути оскаржена у п'ятнадцятиденний строк з дати її ухвалення до ОСОБА_1 апеляційного адміністративного суду через ОСОБА_1 окружний адміністративний суд.
Суддя Качур Р.П.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.06.2018 |
Оприлюднено | 13.06.2018 |
Номер документу | 74610930 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Онишкевич Тарас Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Онишкевич Тарас Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Онишкевич Тарас Володимирович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Качур Роксолана Петрівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Качур Роксолана Петрівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Качур Роксолана Петрівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Качур Роксолана Петрівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні