Постанова
від 12.06.2018 по справі 805/572/15-а
КАСАЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ВЕРХОВНОГО СУДУ

ПОСТАНОВА

Іменем України

12 червня 2018 року

Київ

справа № 805/572/15-а

адміністративне провадження № К/9901/13535/18

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:

судді-доповідача Хохуляка В.В., суддів: Бившевої Л.І., Шипуліної Т.М.,

розглянувши в попередньому судовому засіданні касаційну скаргу Артемівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області на постанову Донецького окружного адміністративного суду від 25.12.2015 (суддя Волгіна Н.П.) та ухвалу Донецького апеляційного адміністративного суду від 14.06.2016 (головуючий суддя Блохін А.А., судді: Гаврищук Т.Г., Сухарьок М.Г.)

у справі № 805/572/15-а за позовом Дочірнього підприємства Донецький облавтодор Відкритого акціонерного товариства Державна акціонерна компанія Автомобільні дороги України в інтересах філії Артемівська ДЕД до Артемівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області про визнання дій неправомірними, скасування рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені,

ВСТАНОВИВ:

Дочірнє підприємство Донецький облавтодор Відкритого акціонерного товариства Державна акціонерна компанія Автомобільні дороги України в інтересах філії Артемівська ДЕД (далі - ДП Донецький облавтодор ВАТ ДАК Автомобільні дороги України ) звернулось з адміністративним позовом до Артемівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області (далі - Артемівська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області) про:

визнання дій з прийняття рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску від 23.07.2014 № 0012411702 неправомірними;

скасування рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску від 23.07.2014 № 0012411702 за період з 21.05.2014 до 29.05.2015 на суму 7 268,11 грн, з яких штрафні санкції складають 6 667,99 грн, пеня - 600,12 грн.

Постановою Донецького окружного адміністративного суду від 25.12.2015, залишеною без змін ухвалою Донецького апеляційного адміністративного суду від 14.06.2016, позовні вимоги задоволено частково.

Не погодившись з рішеннями судів першої та апеляційної інстанції Артемівська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області оскаржила їх в касаційному порядку.

У касаційній скарзі відповідач просить скасувати постанову суду першої інстанції, ухвалу суду апеляційної інстанції та прийняти у справі нове рішення, яким відмовити у задоволенні позову повністю.

В обґрунтування своїх вимог Артемівська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області посилається на неправильне застосування судами попередніх інстанцій норм матеріального права, вважає винесені рішення без надання вірної правової оцінки обставинам справи, а саме: судами невірно застосовано норми статей 4, 6 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування , а також порушення норм процесуального права: статей 11, 69, 159, 161 КАС України.

Так, відповідач зазначає, що Законом України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції внесено зміни до Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування , доповнено пунктом 9-3, згідно якого платники єдиного внеску, визначені статтею 4 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування , які перебувають на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території населених пунктів, визначених переліком, зазначеним у статті 2 Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції , де проводилась антитерористична операція, звільняються від виконання своїх обов'язків, визначених частиною другою статті 6 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на період з 14.04.2014 до закінчення антитерористичної операції або військового чи надзвичайного стану. Підставою для такого звільнення є заява платника єдиного внеску, яка подається ним до органу доходів і зборів за основним місцем обліку або за місцем його тимчасового проживання у довільній формі не пізніше тридцяти календарних днів, наступних за днем закінчення антитерористичної операції.

Перелік населених пунктів, на території яких здійснюється антитерористична операція, затверджений розпорядженням Кабінетом Міністрів України від 02.12.2015 № 275-р.

Податковий орган вважає, що оскільки антитерористична операція триває, остаточний перелік населених пунктів, на території яких здійснювалась антитерористична операція є невизначеним. Через невизначеність території проведення антитерористичної операції посилання на Закон України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції , як на підставу звільнення від виконання обов'язків по сплаті єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування є неправомірним.

Відповідач вказує про безпідставність непритягнення платника до відповідальності у зв'язку з тим, що Законом України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України внесено зміни до Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції та виключено підпункт 8 пункту 4 статті 11 Закону щодо пільг, наданих при сплаті єдиного внеску.

На думку Артемівської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області судами попередніх інстанцій не взято до уваги, що станом на теперішній час (подання касаційної скарги) антитерористична операція триває, Указ Президента України про завершення антитерористичної операції відсутній. Отже, платники єдиного внеску, які перебувають на обліку в фіскальних органах, розташованих на території, де проводилась антитерористична операція або оголошено військовий чи надзвичайний стан до завершення антитерористичної операції та визначення остаточного переліку відповідних населених пунктів, продовжують здійснювати господарську діяльність, нараховувати, обчислювати і сплачувати заробітну плату та зобов'язані виконувати всі встановлені Законом України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування обов'язки в повному обсязі.

У запереченнях на касаційну скаргу ДП Донецький облавтодор ВАТ ДАК Автомобільні дороги України просить суд рішення судів попередніх інстанцій залишити без змін, а касаційну скаргу - без задоволення, з огляду на наступні аргументи.

Позивач вважає, що позиція відповідача не відповідає законності та суперечить меті Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції , відповідно до умов якого Закон визначає тимчасові заходи для забезпечення підтримки суб'єктів господарювання, що здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції, та осіб, які проживають або переселилися з неї під час її проведення.

Окрім того, позивач посилається на Розпорядження Кабінету Міністрів України від 30.10.2014, яким затверджений перелік населених пунктів, на території яких здійснювалась антитерористична операція, у якому серед інших населених пунктів, зазначено м. Красноармійськ (м. Покровськ), де зареєстрований позивач, та м. Артемівськ (м. Бахмут), де знаходиться його філія. А тому позивач вважає, що факт знаходження зазначених населених пунктів у Розпорядженні, в періоди часу на території, де проводилась терористична операція - був встановленим.

Переглядаючи оскаржувані судові рішення в межах доводів та вимог касаційної скарги, перевіряючи дотримання судами першої та апеляційної інстанцій норм процесуального права при встановленні фактичних обставин у справі та правильність застосування ними норм матеріального права, Верховний Суд дійшов висновку, що касаційна скарга задоволенню не підлягає з огляду на наступне.

Так, ДП Донецький облавтодор ВАТ ДАК Автомобільні дороги України є юридичною особою, ідентифікаційний код: 32001618, № запису 1 266 120 0000 099462, місцезнаходження: Донецька область, м. Красноармійськ, вул. Дніпропетровська, 2.

Філія Артемівська ДЕД є відокремленим підрозділом позивача без права юридичної особи, податковий № 26220806, з 12.06.2002 перебуває на обліку в Артемівській ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області (Донецька область, м. Бахмут (Артемівськ), вул. В.Першина, 8). Згідно матеріалів справи, філією не сплачено (несвоєчасно сплачено) зобов'язання зі сплати єдиного внеску, що не є спірними обставинами у справі та визнаються сторонами у справі.

Як з'ясовано судами попередніх інстанцій, відповідачем прийнято рішення від 23.07.2014 № 0012411702 про застосування до філії штрафних санкцій на суму 6 667,99 грн (10% від суми недоїмки) та нарахування пені у сумі 600,12 грн (0,1 % від суми недоїмки) за період з 21.05. 2014 до 29.05. 2015 на загальну суму 7 268,11 грн.

Обґрунтовуючи свою позицію, Артемівська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області посилалась на положення законодавства, що платники єдиного внеску, які перебувають на обліку в фіскальних органах, розташованих на території, де проводилась антитерористична операція або було оголошено військовий чи надзвичайний стан, до завершення АТО та визначення остаточного переліку відповідних населених пунктів продовжують здійснювати господарську діяльність, нараховувати, обчислювати і сплачувати заробітну плату зобов'язані виконувати всі встановлені Законом України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування обов'язки в повному обсязі.

Не погодившись із вказаним рішенням позивач звернувся до ГУ ДФС у Донецькій області зі скаргою від 13.08.2015. За наслідками адміністративного оскарження рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску від 23.07.2014 № 0012411702 залишено без змін.

Правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати, повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку, визначає Закон України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування .

Відповідно до пункту 2 частини першої статті 1 цього Закону єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування - консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов'язкового державного соціального страхування в обов'язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб та членів їхніх сімей на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування.

Згідно з частиною другою статті 2 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування виключно цим Законом визначаються принципи збору та ведення обліку єдиного внеску, платники єдиного внеску, порядок нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску, розмір єдиного внеску, орган, що здійснює збір та веде облік єдиного внеску, його повноваження та відповідальність, склад, порядок ведення та використання даних Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування, порядок здійснення державного нагляду за збором та веденням обліку єдиного внеску.

Як встановлено пунктом 1 частини першої статті 4 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування платниками єдиного внеску є: роботодавці - підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, зазначеним у свідоцтві про державну реєстрацію її як підприємця), у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами.

Відповідно до положень пункту 1 частини другої статті 6 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування платник єдиного внеску зобов'язаний своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок.

Порядок обчислення та строки сплати єдиного внеску передбачені статтею 9 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування . Частиною восьмою цієї статті встановлено, що платники єдиного внеску, крім платників, зазначених у пунктах 4 і 5 частини першої статті 4 цього Закону, зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця.

Стаття 25 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування регламентує заходи впливу та стягнення, і частиною першої цієї статті передбачено, що рішення, прийняті органами доходів і зборів та органами Пенсійного фонду з питань, що належать до їх компетенції відповідно до цього Закону, є обов'язковими до виконання платниками єдиного внеску, посадовими особами і застрахованими особами. Положення цієї статті поширюються лише на тих платників, які відповідно до цього Закону зобов'язані нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок.

Відповідно до частини десятої статті 25 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 відсотка суми недоплати за кожний день прострочення платежу.

Частиною одинадцятою цієї статті передбачено, що орган доходів і зборів застосовує до платника єдиного внеску штрафні санкції, зокрема за несвоєчасну сплату єдиного внеску накладається штраф у розмірі 20% своєчасно не сплачених сум (у редакції Закону до 01 січня 2015 року - 10%).

Згідно вимог статті 25 цього Закону у разі виявлення своєчасно несплачених сум страхових внесків платники єдиного внеску зобов'язані самостійно обчислити ці внески і сплатити їх з нарахуванням пені в порядку і розмірах, визначених цією статтею. Суми недоїмки стягуються з нарахуванням пені та застосуванням штрафів та підлягають сплаті платником єдиного внеску протягом десяти робочих днів після надходження відповідного рішення.

Як встановлено судами попередніх інстанцій та визнається сторонами у справі, позивачем платежі в рахунок погашення зобов'язань з єдиного внеску в строк, визначений Законом України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування здійснені не були (реалізовані із затримкою).

Указом Президента України від 14.04.2014 № 405/2014 введено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13.04.2014 Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України та розпочато проведення антитерористичної операції (АТО) на території Донецької і Луганської областей.

Відповідно до статті 1 Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції період проведення антитерористичної операції - час між датою набрання чинності Указом Президента України Про рішення Ради національної безпеки і оборони України Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України та датою набрання чинності Указом Президента України про завершення проведення антитерористичної операції або військових дій на території України; територія проведення антитерористичної операції - територія України, на якій розташовані населені пункти, визначені у затвердженому Кабінетом Міністрів України переліку, де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України Про рішення Ради національної безпеки і оборони України Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України .

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 30.10.2014 № 1053-р затверджений перелік населених пунктів, на території яких здійснювалась антитерористична операція, у якому, серед інших населених пунктів, зазначено м. Красноармійськ, де зареєстрований позивач, та м. Артемівськ, де знаходиться його філія.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 05.11.2014 № 1079-р було зупинено дію Розпорядження від 30.10.2014 № 1053-р. Проте, постановою Окружного адміністративного суду м. Києва від 26.01.2015 у справі № 826/18327/14, залишеною без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду 02.04.2015, Розпорядження Кабінету Міністрів України від 05.11.2014 № 1079-р визнано нечинним.

Ухвалою Вищого адміністративного суду України по даній справі було зупинено виконання постанови Окружного адміністративного суду міста Києва та ухвали Київського апеляційного адміністративного суду до розгляду касаційної скарги Кабінету Міністрів України у Вищому адміністративному суду України.

Враховуючи наведене вище суди попередніх інстанцій дійшли правомірного висновку, що Розпорядження від 30.10.2014 № 1053-р було чинне у період з 30.10.2014 по 04.11.2014 та у період з 02.04.2015 по 27.04.2015. Відповідно, знаходження населених пунктів, зазначених у вказаному у Розпорядженні № 1053-р Переліку (в тому числі, м. Артемівськ, м. Красноармійськ) у вказані періоди часу на території, де проводилась антитерористична операція - встановлено.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 02.12.2015 № 1275-р визнано такими, що втратили чинність Розпорядження Кабінету Міністрів України від 30.10.2014 № 1053-р Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція , розпорядження Кабінету Міністрів України від 05.11.2014 № 1079 Про зупинення дії розпорядження Кабінету Міністрів України від 30.10.2014 № 1053-р та затверджено перелік населених пунктів, на території яких здійснювалась антитерористична операція, у якому, серед інших населених пунктів, зазначено м. Артемівськ, м. Красноармійськ.

Частиною 4 статті 11 Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції внесено зміни до Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування : розділ VIII Прикінцеві та перехідні положення доповнено пунктом 9-3, згідно якого платники єдиного внеску, визначені статтею 4 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування , які перебувають на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території населених пунктів, визначених переліком, зазначеним у статті 2 Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції , де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13.04.2014 Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України від 14.04.2014 № 405/2014, звільняються від виконання своїх обов'язків, визначених частиною другою статті 6 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування , на період з 14.04.2014 до закінчення антитерористичної операції або військового чи надзвичайного стану.

Підставою для такого звільнення платника від виконання своїх обов'язав, передбачених Законом України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування , є заява платника єдиного внеску, яка подається ним до органу доходів і зборів за основним місцем обліку або за місцем його тимчасового проживання у довільній формі не пізніше тридцяти календарних днів, наступних за днем закінчення антитерористичної операції.

Відповідальність, штрафні та фінансові санкції, передбачені цим Законом за невиконання обов'язків платника єдиного внеску в період з 14.04.2014 до закінчення антитерористичної операції, до платників єдиного внеску, зазначених у цьому пункті, не застосовуються.

Недоїмка, що виникла у платників єдиного внеску, які перебувають на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території населених пунктів, визначених переліком, зазначеним у статті 2 Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції , де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України Про рішення Ради національної безпеки і оборони України Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України від 14.04.2014 № 405/2014, визнається безнадійною та підлягає списанню в порядку, передбаченому Податковим кодексом України для списання безнадійного податкового боргу .

Як встановлено судами попереднії інстанцій, філією Артемівська ДЕД ДП Донецький облавтодор ВАТ ДАК Автомобільні дороги України отримано Сертифікат (висновок) від 17.10.2014 № 969 Торгово-промислової палати України про настання обставин непереборної сили у зв'язку з проведенням АТО на території Донецької та Луганської областей, відповідно до якого Торгово-промислова палата України на підставі пунктів 100.4, 100.5 статті 100 Податкового кодексу України засвідчує настання обставин непереборної сили з 14.04.2014 філії позивача при здійсненні господарської діяльності на території Донецької області та дотриманні законодавчих актів України, які стосуються справлення та сплати податків та обов'язкових платежів.

Згідно матеріалів справи 06.11.2014 філією позивача до Артемівської ОДПІ ГУ Міндоходів у Донецькій області подавалась заява № 142 про списання і в подальшому ненарахування штрафних санкцій та пені на суми несвоєчасної сплати зобов'язань по єдиному внеску згідно сертифікату № 969 про настання обставин непереборної сили.

Необхідність подання заяви обумовлена низкою підстав, зокрема, списання і в подальшому ненарахування штрафних санкцій та пені на суми несвоєчасної сплати зобов'язань по єдиному внеску, передбаченому Податковим кодексом України для списання безнадійного податкового боргу. Можливість подання такої заяви має місце після закінчення антитерористичної операції. Натомість, звільнення від відповідальності передбачено безпосередньо у Законі, в силу його прямої дії та не потребує додаткового звернення, оскільки норма встановлює "незастосування відповідальності, штрафних та фінансових санкцій" та вона адресована насамперед до осіб, які наділені повноваженнями щодо застосування відповідальності, штрафних та фінансових санкцій.

Дочірні підприємства юридичної особи, структурні підрозділи юридичної особи, які є самостійними платниками єдиного внеску, підпадають під дію Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування , в частині звільнення від відповідальності, штрафних та фінансових санкцій за умови перебування саме їх на обліку в органах доходів і зборів, які розташовані на території населених пунктів, де проводилася антитерористична операція

З огляду на дію абзацу третього пункту 9-4 розділу VIII "Прикінцеві та перехідні положення" Законом України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування , відповідальність, штрафні та фінансові санкції, передбачені цим Законом за невиконання обов'язків платника єдиного внеску в період з 14.04.2014 до закінчення антитерористичної операції, до платників єдиного внеску, зазначених у цьому пункті, не застосовуються, а отже, позивач звільняється від відповідальності за несвоєчасну сплату єдиного внеску з 14.04.2014 до закінчення антитерористичної операції

Судами попередніх інстанцій правомірно застосовано положення пункту 9-3 розділу VIII Прикінцеві та перехідні положення Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування , згідно якого тимчасово на період дії особливого правового режиму, визначеного Законом України Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України , зупиняється застосування до платників єдиного внеску із місцезнаходженням (місцем проживання) на тимчасово окупованій території України норм статей 25 і 26 цього Закону.

У межах спірних відносин накладення штрафу та нарахування пені відбулося за період з 21.05.2014 до 29.05.2015, тобто за період проведення антитерористичної операції, за наявності умови перебування позивача як платника єдиного внеску на обліку в органі доходів і зборів, розташованому в місті проведення цієї операції, без врахування положень Закону, який забороняє притягнення до відповідальності за невиконання обов'язків платника єдиного внеску, що передбачено в Прикінцевих та перехідних положеннях Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування .

Таким чином, застосування до позивача штрафних санкцій та пені за несвоєчасну сплату єдиного внеску за період з 21.05.2014 до 29.05.2015 є неправомірним.

Водночас Верховний Суд зазначає, що Закон України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування не скасовує обов'язків платника єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, а надає можливість на період антитерористичної операції не виконувати їх у встановлені строки (своєчасно) та в повному обсязі.

З урахуванням викладених обставин, Верховний Суд вважає, що суд першої інстанції правомірно задовольнив позов частково, визнав неправомірним рішення Артемівської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області від 23.07.2014 № 0012411702 про застосування до Філії Артемівська ДЕД ДП Донецький облавтодор ВАТ ДАК Автомобільні дороги України штрафних санкцій на суму 6 667,99 грн та нарахування пені у сумі 600,12 грн за період з 21.05.2014 до 29.05.2015 на загальну суму 7 268,11 грн, скасував спірне рішення, у задоволенні решти позовних вимог відмовив, а колегія суддів апеляційної інстанції погодилась з висновками Донецького окружного адміністративного суду у даній справі.

З огляду на викладене та враховуючи, що за правилами частини другої статті 341 КАС України суд касаційної інстанції не має права встановлювати або вважати доведеними обставини, що не були встановлені у рішенні або постанові суду чи відхилені ним, вирішувати питання про достовірність того чи іншого доказу, про перевагу одних доказів над іншими, збирати чи приймати до розгляду нові докази або додатково перевіряти докази, судами першої та апеляційної інстанцій виконано всі вимоги процесуального законодавства, всебічно перевірено обставини справи, вирішено справу у відповідності з нормами матеріального права, постановлено обґрунтоване рішення, в якому повно відображені обставини, що мають значення для справи. Висновки судів про встановлені обставини і правові наслідки є вичерпними, відповідають дійсності, а тому підстав для їх перегляду з мотивів, викладених в касаційній скарзі, не вбачається.

Як встановлено пунктом 1 частини першої статті 349 КАС України суд касаційної інстанції за наслідками розгляду касаційної скарги має право залишити судові рішення судів першої та (або) апеляційної інстанцій без змін, а скаргу без задоволення.

Керуючись статтями 341, 343, 349, 350, 355, 356, 359 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Касаційну скаргу Артемівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області залишити без задоволення.

Постанову Донецького окружного адміністративного суду від 25.12.2015 та ухвалу Донецького апеляційного адміністративного суду від 14.06.2016 залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню не підлягає.

-------------------

-------------------

-------------------

В.В. Хохуляк

Л.І. Бившева

Т.М. Шипуліна

Судді Верховного Суду

СудКасаційний адміністративний суд Верховного Суду
Дата ухвалення рішення12.06.2018
Оприлюднено14.06.2018
Номер документу74645808
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/572/15-а

Постанова від 12.06.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 07.06.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 22.07.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Чалий С.Я.

Ухвала від 14.06.2016

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 31.05.2016

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 31.05.2016

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 24.12.2015

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Волгіна Н.П.

Ухвала від 11.12.2015

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Волгіна Н.П.

Ухвала від 05.10.2015

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Давиденко Т.В.

Ухвала від 05.06.2015

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Зінченко О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні