ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
31 травня 2018 року Справа № 804/2850/18 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого суддіОСОБА_1 за участі секретаря судового засіданняОСОБА_2 за участі: представника позивача представника відповідача 1 представника відповідача 2 ОСОБА_3 ОСОБА_4 ОСОБА_5 розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпро адміністративну справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Транспортна компанія "Автоград" до Виконавчого комітету Марганецької міської ради, Товариства з обмеженою відповідальністю "Міський диспетчерський центр" про визнання протиправним та скасування рішення від 11.04.2018 року № 177, у зв'язку з порушенням вимог Закону України "Про автомобільний транспорт"-
ВСТАНОВИВ:
19.04.2018 року Товариство з обмеженою відповідальністю Транспортна компанія Автоград звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом, в якому просить визнати протиправним та скасувати рішення Виконавчого комітету Марганецької міської ради від 11.04.2018 року № Про введення в дію рішення конкурсного комітету (протокол № 2 від 02.04.2018 року) з визначення підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу з організації забезпечення роботи і підготовки матеріалів для проведення засідань конкурсного комітету з проведення конкурсів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом на міських автобусних маршрутах загального користування у м. Марганці .
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що оскаржуване рішення не містить вмотивованого обгрунтування необхідності залучення для організації проведення конкурсів робочого органу.
Крім цього ТОВ МДЦ не відповідає вимогам, що встановлені статтею 44 Закону України Про автомобільний транспорт , а також провадить діяльність на ринку транспортних послуг, пов'язану з наданням послуг з перевезення. Та не має фахівців та досвід роботи менше трьох років з питань організації пасажирських перевезень.
Відповідачем подано до суду відзив на позовну заяву, в якому він зазначає, що оскаржуване рішення прийняте на підставі рішення конкурсного комітету оформлене протоколом від 02.04.2018 року № 2. Проведення конкурсу відбулось у відповідності до вимог чинного законодавства, а переможець - Товариство з обмеженою відповідальністю Міський диспетчерський центр відповідає вимогам законодавства та умов проведення конкурсу.
Представник позивача у судовому засіданні просив позов задовольнити.
Представник відповідача 1 у судовому засіданні просив відмовити у задоволенні позову.
Представник відповідача 2 у судовому засіданні просив відмовити у задоволенні позову.
Дослідивши матеріали справи, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, що мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає за необхідне відмовити у задоволенні позову, з таких підстав.
Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що рішенням виконавчого комітету Марганецької міської ради від 25.10.2017 року № 441 створено конкурсний комітет, затверджено його персональний склад та положення про конкурсний комітет з питань проведення конкурсу з визначення підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу з організації забезпечення роботи і підготовки матеріалів для проведення конкурсів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом на міських автобусних маршрутах загального користування у м. Марганці.
Для належного проведення конкурсу виконавчим комітетом Марганецької міської ради прийняте рішення від 22.11.2017 року № 481, яким затверджено умови проведення конкурсу з визначення підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу з організації забезпечення роботи і підготовки матеріалів для проведення конкурсів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом на міських автобусних маршрутах загального користування у м. Марганці.
Також, рішенням виконавчого комітету Марганецької міської ради від 28.02.2018 року оголошено конкурс з визначення підприємства для здійснення функцій робочого органу.
19.03.2018 року конкурсним комітетом проведено засідання, на якому прийняте рішення направити запити з метою перевірки документів поданих Товариством з обмеженою відповідальністю Міський диспетчерський центр .
02.04.2018 року конкурсним комітетом проведено друге засідання, на якому прийняте рішення, оформлене протоколом від 02.04.2018 року №2, надати пропозиції організатору перевезень на автобусних маршрутах загального користування щодо визначення переможцем конкурсу Товариство з обмеженою відповідальністю Міський диспетчерський центр .
На підставі рішення конкурсного комітету 11.04.2018 року виконавчим комітетом Марганецької міської ради прийняте рішення № 177, яким визнано переможцем конкурсу на виконання функцій робочого органу Товариство з обмеженою відповідальністю Міський диспетчерський центр .
23.04.2018 року на виконання зазначеного рішення виконавчим комітетом Марганецької міської ради укладено договір з Товариством з обмеженою відповідальністю Міський диспетчерський центр на здійснення функцій робочого органу.
Вирішуючи спір суд зазначає, що згідно частини 1 статті 44 Закону України Про автомобільний транспорт , організація проведення конкурсу та визначення умов перевезень покладаються на органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування.
Частиною 11 статті 44 Закону України Про автомобільний транспорт визначено, що для організації забезпечення і підготовки матеріалів для проведення засідань конкурсного комітету органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування на конкурсних умовах за
договором залучають підприємство (організацію), що має фахівців та досвід роботи не менше трьох років з питань організації пасажирських перевезень. Конкурс проводиться із залученням
представників відповідних органів виконавчої влади, а також представників громадських організацій. Залучене для проведення засідань конкурсного комітету підприємство (організація) готує матеріали щодо умов конкурсу, паспортів автобусних маршрутів, аналізу одержаних пропозицій та їх оцінки, договорів з переможцями конкурсу та інші матеріали.
Відповідно до частини 12 статті 44 Закону України Про автомобільний транспорт , порядок проведення конкурсів визначає Кабінет Міністрів України.
У пункті 14 Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03.12.2008 р. № 1081 (далі - Порядок) зазначено, що у разі коли організатором перевезень прийнято рішення про залучення для організації проведення конкурсів підприємство (організацію), на таке підприємство (організацію) покладаються функції з підготовки матеріалів щодо умов конкурсу, паспортів автобусних маршрутів, аналізу одержаних пропозицій та їх оцінки, договорів з переможцями конкурсу та інших матеріалів.
Згідно пункту 15 Порядку, робочий орган визначається на конкурсних засадах відповідно до вимог Закону України "Про автомобільний транспорт".
Відповідно до пункту 16 Порядку, з метою визначення на конкурсних засадах робочого органу організатор:
1) утворює комітет з визначення робочого органу;
2) визначає форму заяви та перелік документів, що подаються для участі в конкурсі;
3) визначає умови конкурсу;
4) розміщує не пізніше ніж за 30 днів до початку конкурсу у засобах масової інформації оголошення про проведення конкурсу та його умови.
Пунктом 17 Порядку визначено, що у конкурсі можуть брати участь підприємства (організації), які відповідають вимогам, що встановлені статтею 44 Закону України "Про автомобільний транспорт", а також умовам проведення відповідного конкурсу.
Згідно з пунктом 18 Порядку, не допускаються до участі в конкурсі підприємства (організації), які надають послуги з перевезень, провадять діяльність на ринку транспортних послуг, пов'язану з наданням послуг з перевезень, представляють інтереси окремих автомобільних перевізників.
Судом встановлено, що у відповідності до вимог Порядку Виконавчим комітетом Марганецької міської ради було оголошено проведення конкурсу з визначення підприємства для здійснення функцій робочого органу з організації забезпечення роботи і підготовки матеріалів для проведення конкурсів на перевезення пасажирів.
Для участі у конкурсі була подана одна заявка - Товариством з обмеженою відповідальністю Міський диспетчерський центр .
Відповідно до наданих Товариством з обмеженою відповідальністю Міський диспетчерський центр та проведеної конкурсною комісією перевірки , було встановлено, що кандидат відповідає вимогам визначеним Законом України Про автомобільний транспорт , Порядком та умовам проведення конкурсу.
Твердження позивача про те, що Товариство з обмеженою відповідальністю Міський диспетчерський центр не має фахівців та досвіду роботи не менше трьох років з питань організації пасажирських перевезень, спростовуються наданими відповідачем листом Дніпровської ради від 29.03.2018 року № 5/5-347, у якому зазначено, що Товариство з обмеженою відповідальністю Міський диспетчерський центр з 17.02.2012 року забезпечує організацію та управління рухом міського пасажирського транспорту у м. Дніпрі.
Також суд вважає необґрунтованими посилання позивача на те, що Товариство з обмеженою відповідальністю Міський диспетчерський центр провадить діяльність на ринку транспортних послуг, оскільки позивачем не надано жодних доказів на підтвердження таких обставин.
Натомість враховуючи, що з 2012 року забезпечує організацію та управління рухом міського пасажирського транспорту у м. Дніпрі, а в судовому засіданні представник позивача заперечував факт здійснення діяльності на ринку транспортних послуг.
Таким чином доводи, позивача про те, що Товариство з обмеженою відповідальністю Міський диспетчерський центр не відповідає вимогам Законом України Про автомобільний транспорт , Порядку та умов проведення конкурсу є необґрунтованими.
Згідно пункту 19 Порядку, переможцем конкурсу визначається підприємство (організація), яке за оцінкою конкурсного комітету найбільше відповідає умовам конкурсу.
Відповідно до пункту 20 Порядку, організатор укладає з переможцем конкурсу договір про виконання функцій робочого органу. Строк дії договору встановлюється за домовленістю між організатором та робочим органом, але не більш як на три роки.
Так, на підставі рішення конкурсного комітету оформленого протоколом від 02.04.2018 року №2, виконавчим комітетом Марганецької міської ради прийняте рішення від 11.04.2018 року № 177, яким визнано переможцем конкурсу на виконання функцій робочого органу Товариство з обмеженою відповідальністю Міський диспетчерський центр .
За таких обставин суд вважає, що виконавчим комітетом Марганецької міської ради правомірно прийняте рішення від 11.04.2018 року № 177, воно прийняте на підставі конкурсу проведеного у відповідності до вимог Закону України Про автомобільний транспорт , Порядку та умов проведення конкурсу.
Щодо твердження позивача про те, що виконавчим комітетом Марганецької міської ради не обґрунтовано необхідність залучення для організації проведення конкурсів робочого органу, суд зазначає, що таке право передбачене статтею 44 Закону України Про автомобільний транспорт , отже вирішується органом виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування на власний розсуд, і не потребує додаткового обґрунтування.
Крім цього суд зазначає, що у період з 04.06.2018 року по 05.06.2018 року судді були надані дні відпочинку за раніше відпрацьовані вихідні дні, а з 06.06.2018 року по 08.06.2018 року суддя перебував у відрядженні, що підтверджується довідкою відділу управління персоналом від 05.06.2018 року № 109.
Таким чином, повний текст судового рішення складений та підписаний у перший робочий день, після повернення судді з відрядження - 11.06.2018 року.
Керуючись статтями 242-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
В задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Транспортна компанія "Автоград" (АДРЕСА_1, 53407, код ЄДРПОУ 38986138) до Виконавчого комітету Марганецької міської ради (вул. Єдності, буд. 29А, м. Марганець, Дніпропетровська область, 53407, код ЄДРПОУ 04052181), Товариства з обмеженою відповідальністю "Міський диспетчерський центр" (просп. ОСОБА_6, буд .68, м. Дніпро, 49000, код ЄДРПОУ 37898601) про визнання протиправним та скасування рішення від 11.04.2018 року № 177, у зв'язку з порушенням вимог Закону України "Про автомобільний транспорт" відмовити.
Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.
До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.
Повний текст рішення суду складений 11 червня 2018 року.
Суддя ОСОБА_1
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 31.05.2018 |
Оприлюднено | 14.06.2018 |
Номер документу | 74663068 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Кононенко Олександр Володимирович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Кононенко Олександр Володимирович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Кононенко Олександр Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні