Постанова
від 27.11.2018 по справі 804/2850/18
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а їн и

27 листопада 2018 року м. Дніпросправа № 804/2850/18

                                                                                Суддя І інстанції – Кононенко О.В.

Третій апеляційний адміністративний суд

у складі колегії суддів: головуючого - судді Чепурнова Д.В. (доповідач),

                     суддів: Сафронової С.В., Мельника В.В.,

за участю секретаря судового засідання Царьової Н.П.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Дніпрі апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Транспортна компанія «Автоград»,

на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 31 травня 2018 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Транспортна компанія «Автоград» до Виконавчого комітету Марганецької міської ради, Товариства з обмеженою відповідальністю «Міський диспетчерський центр» про визнання протиправним та скасування рішення,-

ВСТАНОВИВ:

ТОВ «Транспортна компанія «Автоград» звернулось з вищевказаним адміністративним позовом до суду в якому, просило визнати протиправним та скасувати рішення Виконавчого комітету Марганецької міської ради від 11.04.2018 року № 177 «Про введення в дію рішення конкурсного комітету (протокол № 2 від 02.04.2018 року) з визначення підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу з організації забезпечення роботи і підготовки матеріалів для проведення засідань конкурсного комітету з проведення конкурсів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом на міських автобусних маршрутах загального користування у м. Марганці».

В обґрунтування заявлених вимог позивачі посилився на те, що оскаржене рішення не містить вмотивованого обґрунтування необхідності залучення для організації проведення конкурсів робочого органу. Крім того вказує, що ТОВ «МДЦ» не відповідає вимогам, які пред'являються законодавством до робочого органу з організації забезпечення роботи і підготовки матеріалів для проведення засідань конкурсного комітету з проведення конкурсів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом.

Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 31 травня 2018 року у задоволенні позовних вимог було відмовлено.

Не погодившись з прийнятим рішенням ТОВ «Транспортна компанія «Автоград» подало апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судом норм матеріального та процесуального права, просило рішення суду скасувати та прийняти нове рішення яким задовольнити позовні вимоги в повному обсязі. Вказує на те, що ТОВ «МДЦ» не відповідає кваліфікаційним критеріям робочого органу, що визначені Законом України «Про автомобільний транспорт» та Порядком проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженим постановою КМУ від 03.12.2008 року № 1081.

В судове засідання апеляційної інстанції сторони не з'явились, про час та місце слухання справи повідомлялися належним чином, а тому відповідно до ст. 229 КАС України фіксування судового засідання не здійснюється.

Перевіривши матеріали справи, законність і обґрунтованість постанови суду в межах доводів апеляційної скарги і заявлених позовних вимог, колегія суддів приходить до висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що рішенням виконавчого комітету Марганецької міської ради від 25.10.2017 року № 441 створено конкурсний комітет, затверджено його персональний склад та положення про конкурсний комітет з питань проведення конкурсу з визначення підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу з організації забезпечення роботи і підготовки матеріалів для проведення конкурсів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом на міських автобусних маршрутах загального користування у м. Марганці.

Для належного проведення конкурсу виконавчим комітетом Марганецької міської ради прийняте рішення від 22.11.2017 року № 481, яким затверджено умови проведення конкурсу з визначення підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу з організації забезпечення роботи і підготовки матеріалів для проведення конкурсів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом на міських автобусних маршрутах загального користування у м. Марганці.

Також, рішенням виконавчого комітету Марганецької міської ради від 28.02.2018 року оголошено конкурс з визначення підприємства для здійснення функцій робочого органу.

02.03.2018 року у міській громадсько-політичній газеті «Шахтар Марганця» опубліковано оголошення про проведення вказаного конкурсу.

19.03.2018 року конкурсним комітетом проведено засідання, на якому прийняте рішення направити запити з метою перевірки документів поданих Товариством з обмеженою відповідальністю «Міський диспетчерський центр».

02.04.2018 року конкурсним комітетом проведено друге засідання, на якому прийняте рішення, оформлене протоколом від 02.04.2018 року №2, надати пропозиції організатору перевезень на автобусних маршрутах загального користування щодо визначення переможцем конкурсу Товариство з обмеженою відповідальністю «Міський диспетчерський центр».

На підставі рішення конкурсного комітету 11.04.2018 року виконавчим комітетом Марганецької міської ради прийняте рішення № 177, яким визнано переможцем конкурсу на виконання функцій робочого органу Товариство з обмеженою відповідальністю «Міський диспетчерський центр»

23.04.2018 року на виконання зазначеного рішення виконавчим комітетом Марганецької міської ради укладено договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «Міський диспетчерський центр» на здійснення функцій робочого органу.

Відмовляючи у задоволенні позову суд першої інстанції виходив з того, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Міський диспетчерський центр» відповідає вимогам Законом України «Про автомобільний транспорт» та Порядку № 1081, крім того оскаржене рішення прийнято в межах повноважень та дотриманням процедури встановлених законодавством.

Колегія суддів погоджується з такими висновками суду першої інстанції виходячи з наступного.

Відповідно до частини 1 статті 44 Закону України «Про автомобільний транспорт», організація проведення конкурсу та визначення умов перевезень покладаються на органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування.

Частиною 11 статті 44 Закону України «Про автомобільний транспорт» визначено, що для організації забезпечення і підготовки матеріалів для проведення засідань конкурсного комітету органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування на конкурсних умовах за договором залучають підприємство (організацію), що має фахівців та досвід роботи не менше трьох років з питань організації пасажирських перевезень. Конкурс проводиться із залученням представників відповідних органів виконавчої влади, а також представників громадських організацій. Залучене для проведення засідань конкурсного комітету підприємство (організація) готує матеріали щодо умов конкурсу, паспортів автобусних маршрутів, аналізу одержаних пропозицій та їх оцінки, договорів з переможцями конкурсу та інші матеріали.

Відповідно до частини 12 статті 44 Закону України «Про автомобільний транспорт», порядок проведення конкурсів визначає Кабінет Міністрів України.

У пункті 14 Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 р. № 1081 (далі – Порядок) зазначено, що у разі коли організатором перевезень прийнято рішення про залучення для організації проведення конкурсів підприємство (організацію), на таке підприємство (організацію) покладаються функції з підготовки матеріалів щодо умов конкурсу, паспортів автобусних маршрутів, аналізу одержаних пропозицій та їх оцінки, договорів з переможцями конкурсу та інших матеріалів.

Згідно з пунктом 15 Порядку, робочий орган визначається на конкурсних засадах відповідно до вимог Закону України «Про автомобільний транспорт».

Відповідно до пункту 16 Порядку, з метою визначення на конкурсних засадах робочого органу організатор:

1) утворює комітет з визначення робочого органу;

2) визначає форму заяви та перелік документів, що подаються для участі в конкурсі;

3) визначає умови конкурсу;

4) розміщує не пізніше ніж за 30 днів до початку конкурсу у засобах масової інформації оголошення про проведення конкурсу та його умови.

Пунктом 17 Порядку визначено, що у конкурсі можуть брати участь підприємства (організації), які відповідають вимогам, що встановлені статтею 44 Закону України «Про автомобільний транспорт», а також умовам проведення відповідного конкурсу.

Згідно з пунктом 18 Порядку, не допускаються до участі в конкурсі підприємства (організації), які надають послуги з перевезень, провадять діяльність на ринку транспортних послуг, пов'язану з наданням послуг з перевезень, представляють інтереси окремих автомобільних перевізників.

На виконання зазначених законодавчо встановлених вимог виконавчим комітетом Марганецької міської ради було оголошено проведення конкурсу з визначення підприємства для здійснення функцій робочого органу з організації забезпечення роботи і підготовки матеріалів для проведення конкурсів на перевезення пасажирів.

Для участі у конкурсі була подана одна заявка - Товариством з обмеженою відповідальністю «Міський диспетчерський центр».

Відповідно до наданих Товариством з обмеженою відповідальністю «Міський диспетчерський центр» та проведеної конкурсною комісією перевірки , було встановлено, що кандидат відповідає вимогам визначеним Законом України «Про автомобільний транспорт», Порядком та умовам проведення конкурсу.

При цьому судом першої інстанції вірно спростовано доводи позивача про те, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Міський диспетчерський центр» не має фахівців та досвіду роботи не менше трьох років з питань організації пасажирських перевезень, оскільки з листа Дніпровської ради від 29.03.2018 року № 5/5-347, вбачається, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Міський диспетчерський центр» з 17.02.2012 року забезпечує організацію та управління рухом міського пасажирського транспорту у м. Дніпрі.

Крім того доказів щодо провадження ТОВ «МДЦ» діяльності на ринку транспортних послуг не надано, з виписки Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ТОВ МДЦ не надає послуги з перевезення пасажирів автомобільним транспортом, а тому доводи позивача з цього приводу є безпідставними , про що вірно зазначено судом першої інстанції.

Зазначені обставини спростовують доводи апеляційної скарги з приводу не відповідності ТОВ «МДЦ» кваліфікаційним критеріям робочого органу, що визначені Законом України «Про автомобільний транспорт» та Порядком № 1081.

Згідно з пунктом 19 Порядку, переможцем конкурсу визначається підприємство (організація), яке за оцінкою конкурсного комітету найбільше відповідає умовам конкурсу.

Відповідно до пункту 20 Порядку № 1081, організатор укладає з переможцем конкурсу договір про виконання функцій робочого органу. Строк дії договору встановлюється за домовленістю між організатором та робочим органом, але не більш як на три роки.

Так, на підставі рішення конкурсного комітету оформленого протоколом від 02.04.2018 року №2, виконавчим комітетом Марганецької міської ради прийняте рішення від 11.04.2018 року № 177, яким визнано переможцем конкурсу на виконання функцій робочого органу Товариство з обмеженою відповідальністю «Міський диспетчерський центр», а 23.04.2018 року на виконання зазначеного рішення виконавчим комітетом Марганецької міської ради укладено договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «Міський диспетчерський центр» на здійснення функцій робочого органу.

          Доводи апеляційної скарги не містять у собі переконливих посилань на наявність порушень чинного законодавства, які є підставами для висновку про те, що судом першої інстанції неправильно застосовані норми матеріального права і що призвело або могло призвести до ухвалення незаконного та необґрунтованого судового рішення, та не доводять відповідно до положень ч.2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України протиправність рішення Виконавчого комітету Марганецької міської ради від 11.04.2018 року № 177.

Оцінивши докази, які є у справі за своїм переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, колегія суддів приходить до висновку, що судом першої інстанції було вірно встановлено фактичні обставини справи, надано належну оцінку дослідженим доказам, прийнято законне та обґрунтоване рішення у відповідності з вимогами матеріального права, у зв'язку з чим колегія суддів вважає необхідним апеляційну скаргу -залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін.

Керуючись п.1 ч.1 ст. 315, ст.ст. 316, 321, 322 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Транспортна компанія «Автоград» - залишити без задоволення.

Рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 31 травня 2018 року – залишити без змін.

Постанова Третього апеляційного адміністративного суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня набрання законної сили.

Головуючий - суддя                                                                      Д.В. Чепурнов

                     суддя                                                                      С.В. Сафронова

                     суддя                                                                      В.В. Мельник

Дата ухвалення рішення27.11.2018
Оприлюднено03.12.2018
Номер документу78229268
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/2850/18

Постанова від 27.11.2018

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Ухвала від 23.10.2018

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Ухвала від 05.09.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Юрко І.В.

Ухвала від 06.08.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Юрко І.В.

Рішення від 31.05.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Кононенко Олександр Володимирович

Рішення від 31.05.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Кононенко Олександр Володимирович

Ухвала від 24.04.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Кононенко Олександр Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні