У Х В А Л А
11 червня 2018 року м. Чернігівсправа № 927/385/18 Господарський суд Чернігівської області у складі головуючого судді Фесюри М.В.,
розглянувши матеріали за заявою голови ліквідаційної комісії боржника,
Боржник: ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "СПАНГУР",
проспект Миру, 49-А, м. Чернігів, 14000, код ЄДРПОУ 40462913
про відкриття справи про банкрутство
Представники сторін: не з'явились;
У судовому засіданні, відповідно до ч.6 ст. 233 Господарського процесуального кодексу України, оголошено вступну та резолютивну частини ухвали.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
Ліквідатором ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "СПАНГУР" (надалі - боржник) подана заява про відкриття провадження у справі про банкрутство на підставі ст. 11, 95 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (надалі - Закон про банкрутство).
В обґрунтування поданої заяви боржник вказує, що під час ліквідації боржника не у зв'язку з процедурою банкрутства встановлено неможливість задовольнити вимоги кредиторів в сумі 110 тис. грн, а тому він був зобов'язаний звернутися до господарського суду із заявою про відкриття провадження у справі про банкрутство.
Ухвалою Господарського суду Чернігівської області від 25.05.18 вказана вище заява була прийнята до розгляду з призначенням підготовчого засідання.
Автоматизованою системою з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України визначено арбітражного керуючого ОСОБА_2 (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого №1154 від 02.07.13).
До початку судового засідання 24.05.18 від голови ліквідаційної комісії боржника ОСОБА_3 надійшло клопотання (вих. 24/05-18-01 від 24.05.18) про залучення до матеріалів справи листа від 21.05.18 №21/05-18-01, адресованого ГУ ДФС у м. Києві з доказами направлення на адресу останнього.
Також до початку судового засідання 25.05.18 від голови ліквідаційної комісії боржника ОСОБА_3 надійшло клопотання (вих. 25/05-18-01 від 25.05.18) про залучення до матеріалів справи копії податкової декларацї з податку на прибуток підприємств за 1 квартал 2018 року з доказами направлення на адресу ГУ ДФС у м. Києві.
Суд залучив надані докази до матеріалів справи.
Дослідивши в підготовчому судовому засіданні матеріали справи, господарський суд встановив:
ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "СПАНГУР" зареєстроване в якості суб'єкта господарювання 04.05.2016, про що у Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань внесені відомості за №1074 102 0000 059824. Чернігівською ОДПІ Головного управління ДФС у Чернігівській області (м. Чернігів) з 04.05.16 ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "СПАНГУР" взято на облік як платника податків.
22 лютого 2018 року загальними зборами учасників ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "СПАНГУР" було прийняте рішення про припинення діяльності товариства шляхом ліквідації (протокол від 22.02.18 б/н) з встановленням строку заявлення кредиторами вимог - до 15.05.18, головою ліквідаційної комісії призначено - ОСОБА_4
18 травня 2018 року загальними зборами учасників ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "СПАНГУР" було прийняте рішення про звільнення від обов'язків голови ліквідаційної комісії товариства ОСОБА_4 з покладенням відповідних функцій на ОСОБА_3, починаючи з 21.05.2018р. (протокол від 18.05.2018р.).
Згідно з ч. 1 ст. 59 Господарського кодексу України, припинення суб'єкта господарювання здійснюється відповідно до закону.
Юридична особа припиняється, зокрема, в результаті ліквідації (ч. 1 ст. 104 Цивільного кодексу України).
У відповідності з п. 1 ч. 1, ч. 3 ст. 110 Цивільного кодексу України, юридична особа ліквідується за рішенням її учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, в тому числі у зв'язку із закінченням строку, на який було створено юридичну особу, досягненням мети, для якої її створено, а також в інших випадках, передбачених установчими документами.
Якщо вартість майна юридичної особи є недостатньою для задоволення вимог кредиторів, юридична особа здійснює всі необхідні дії, встановлені законом про відновлення платоспроможності або визнання банкрутом.
За змістом ч. ч. 1, 3, 5 ст. 105 Цивільного кодексу України, учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, зобов'язані протягом трьох робочих днів з дати прийняття рішення письмово повідомити орган, що здійснює державну реєстрацію.
Учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, відповідно до цього Кодексу призначають комісію з припинення юридичної особи (комісію з реорганізації, ліквідаційну комісію), голову комісії або ліквідатора та встановлюють порядок і строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється. Виконання функцій комісії з припинення юридичної особи (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) може бути покладено на орган управління юридичної особи.
ОСОБА_4 заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється, не може становити менше двох і більше шести місяців з дня оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи.
У відповідності з ч. ч. 1, 2, 4 ст. 13 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» , інформаційна взаємодія між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів у випадках, визначених цією статтею, здійснюється інформаційно-телекомунікаційними засобами в електронній формі у порядку, визначеному Міністерством юстиції України спільно з відповідними державними органами.
Технічний адміністратор Єдиного державного реєстру в день проведення реєстраційної дії забезпечує передачу до інформаційних систем:
центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері статистики, та центрального органу виконавчої влади, що реалізує єдину державну податкову політику та державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, - відомостей про проведення такої реєстраційної дії;
Пенсійного фонду України - відомостей про проведення реєстраційної дії щодо державної реєстрації рішення про припинення юридичної особи, початок проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, державну реєстрацію припинення юридичної особи та підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця;
Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку - відомостей про проведення реєстраційної дії щодо державної реєстрації рішення про припинення юридичної особи, початок проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, державну реєстрацію припинення юридичної особи.
Відомості з Єдиного державного реєстру про державну реєстрацію припинення юридичної особи та її відокремленого підрозділу, відокремленого підрозділу іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації, державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця є підставою для зняття їх з обліку в органах державної статистики, державної фіскальної служби, Пенсійного фонду України та/або вчинення інших дій відповідно до законодавства.
Згідно з п. п. 11.1, 11.5 Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011р. №1588, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.12.2011р. за № 1562/20300, платник податків зобов'язаний повідомляти контролюючі органи за місцем обліку такого платника про його ліквідацію або реорганізацію протягом трьох робочих днів з дня прийняття відповідного рішення (крім випадків, коли обов'язок здійснювати таке повідомлення покладено законом на орган державної реєстрації ).
Дані про прийняття рішення щодо припинення юридичних осіб, відомості щодо яких містяться в Єдиному державному реєстрі, контролюючі органи отримують від державних реєстраторів у порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами Центрального контролюючого органу.
У зв'язку з ліквідацією або реорганізацією платника податків контролюючі органи розпочинають та проводять процедури, передбачені цим розділом, у разі одержання, зокрема, відомостей державного реєстратора про внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи.
Положеннями п.п. 78.1.7 п. 78.1 ст. 78 Податкового кодексу України передбачено, що початок процедури припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця є підставою для здійснення документальної позапланової перевірки.
Таким чином, враховуючи викладені вище норми, у платника був відсутній обов'язок повідомлення контролюючих органів за місцем обліку платника про його ліквідацію.
Однак листом від 21.05.2018р. № 21/05-18-01 (а.с. 97) голова ліквідаційної комісії ОСОБА_3 повідомив Головне управління ДФС у м. Києві про прийняття загальними зборами учасників рішення про ліквідацію ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "СПАНГУР". В якості доказу направлення вказаного листа надано копію опису вкладення до цінного листа з фіскальним чеком ПН 215600426655 від 24.05.18 (а.с.97).
Згідно з матеріалами справи 14 березня 2018 року до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань внесено запис про рішення загальних зборів учасників ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "СПАНГУР" щодо припинення діяльності товариства шляхом ліквідації, строк для заявлення кредиторами своїх вимог - до 15.05.18, голова комісії з припинення або ліквідатор - ОСОБА_3
В свою чергу, накази на проведення перевірок від органів доходів і зборів та Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування, в матеріалах справи відсутні.
Відповідно до ч.1 статті 111 Цивільного кодексу України, з дати внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, суду або уповноваженого ними органу щодо ліквідації юридичної особи ліквідаційна комісія (ліквідатор) зобов'язана вжити всіх необхідних заходів щодо стягнення дебіторської заборгованості юридичної особи, що ліквідується, та письмово повідомити кожного з боржників про припинення юридичної особи в установлені цим Кодексом строки.
Ліквідаційна комісія (ліквідатор) заявляє вимоги та позови про стягнення заборгованості з боржників юридичної особи.
За даними заяви, дебіторська заборгованість у ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "СПАНГУР" відсутня, вимоги та позови про стягнення заборгованості з боржників ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "СПАНГУР" не пред'являлись.
Відповідно до ч.2 статті 111 Цивільного кодексу України, ліквідаційна комісія (ліквідатор) зобов'язана повідомити учасників юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, про її участь в інших юридичних особах та/або надати відомості про створені нею господарські товариства, дочірні підприємства.
Так, за даними матеріалів справи, боржник - ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "СПАНГУР" не було засновником/учасником інших господарських товариств, не створював дочірні підприємства.
Частиною 3 статті 111 Цивільного кодексу України передбачено, що під час проведення заходів щодо ліквідації юридичної особи до завершення строку пред'явлення вимог кредиторів ліквідаційна комісія (ліквідатор) закриває рахунки, відкриті у фінансових установах, крім рахунка, який використовується для розрахунків з кредиторами під час ліквідації юридичної особи.
З приводу наведеного вище, голова ліквідаційної комісії зазначив про наявність в ПАТ А-Банк відкритого рахунку для розрахунку з кредиторами, що підтверджується наявними в матеріалах справи довідками від 25.04.2018р. №1789/10/25-01-17-02-19 Головного управління ДФС у Чернігівській області та від 17.04.2018р. № 1600б/1б/26-15-17-05-19 Головного управління ДФС у м. Києві з інформацією щодо наявності розрахункових рахунків ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "СПАНГУР". Крім того, Головним управлінням ДФС у м. Києві у відповіді на запит було зазначено, що відповідно до інформаційних систем органів ДФС станом на 11.04.18 заборгованість зі сплати податків, зборів та обов'язкових платежів по м. Києву за ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "СПАНГУР" не обліковується.
Згідно з нормами ч.4 статті 111 Цивільного кодексу України, ліквідаційна комісія (ліквідатор) вживає заходів щодо інвентаризації майна юридичної особи, що припиняється, а також майна її філій та представництв, дочірніх підприємств, господарських товариств, а також майна, що підтверджує її корпоративні права в інших юридичних особах, виявляє та вживає заходів щодо повернення майна, яке перебуває у третіх осіб.
У випадках, установлених законом, ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує проведення незалежної оцінки майна юридичної особи, що припиняється.
Як вбачається з матеріалів справи, ліквідатором направлялись листи - повідомлення про ліквідацію товариства відомим (можливим) кредиторам із зазначенням строку пред'явлення кредиторських вимог, а саме: Київському міському центру зайнятості, Чернігівському міському центру зайнятості, Подільському відділенню управління ВД ФСС України в м. Києві, Чернігівському відділенню управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Чернігівській області, Центральному об'єднаному управлінню Пенсійного фонду України в м. Києві, Фонду соціального захисту інвалідів м. Києва, Чернігівському обласному відділенню Фонду соціального захисту інвалідів, Головному управлінню ДФС у м. Києві, Головному управлінню ДФС у Чернігівській області.
Також ліквідатором направлялись запити до Центрального відділу державної виконавчої служби Чернігівського міського управління юстиції та Шевченківського районного відділу державної виконавчої служби м. Київ Головного територіальногор управління юстиції у м. Києві з метою отримання інформації щодо можливих відкритих виконавчих проваджень стосовно стягнення заборгованості з та/або на користь ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "СПАНГУР". Листами Центрального відділу державної виконавчої служби Чернігівського міського управління юстиції від 09.04.18 №36431 та Шевченківського районного відділу державної виконавчої служби м. Київ Головного територіального управління юстиції у м. Києві від 29.03.18 б/н, органи виконавчої служби повідомили про відсутність на виконанні відкритих виконавчих проваджень, стороною якими є ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "СПАНГУР".
Також під час ліквідації головою ліквідаційної комісії проводилась інвентаризація майна боржника (наказ №1 про проведення інвентаризації від 16.03.18), в результаті чого встановлено відсутність майнових активів (протокол інвентаризаційної комісії від 19.03.18).
Крім того, ліквідатором вживалися заходи щодо розшуку майна боржника шляхом направлення відповідних запитів до реєструючих органів, внаслідок чого була встановлена відсутність у товариства будь - якого майна.
Даний факт підтверджується, зокрема, довідками територіального сервісного центру № 7441 Регіонального сервісного центру в Чернігівській області Міністерства внутрішніх справ України від 30.03.2018р. № 31/25/13-934; управління земельних ресурсів Чернігівської міської ради від 29.03.2018р. № 01-08/771; Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області від 29.03.2018р. № 01-13-29/2110;Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві від 30.03.2018р. № 11.0/4873; Головного сервісного центру Міністерства внутрішніх справ України від 04.04.2018р. № 31/7955; департаменту льотної придатності Державної авіаційної служби України (Державіаслужба) від 12.04.2018р. № 24.2.19-12499; управління надання адміністративних послуг Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті (Укрморрічінспекція) від 11.04.2018р. № 1081-05/1/3-18.
Факт відсутності зареєстрованого за ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "СПАНГУР" нерухомого майна підтверджується також Інформаційною довідкою з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "СПАНГУР", сформованою 05.03.18 за №916085731.
Протягом ліквідаційної процедури ліквідаційною комісією розглянуто та визнано грошові вимоги з внесенням до реєстру фізичної особи-підприємця ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_1, АДРЕСА_1, 14030) в сумі 110 000,00 грн.
Частиною 7 статті 111 Цивільного кодексу України передбачено, що для проведення перевірок та визначення наявності або відсутності заборгованості із сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує своєчасне надання органам доходів і зборів та Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування документів юридичної особи (її філій, представництв), у тому числі первинних документів, регістрів бухгалтерського та податкового обліку.
До моменту затвердження ліквідаційного балансу ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає та подає органам доходів і зборів, Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування звітність за останній звітний період.
Відповідно до наявного в матеріалах справи Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 21.05.18, боржник - ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "СПАНГУР" не підлягає постановці на облік в Пенсійному фонді України у зв'язку з прийняттям Закону України від 04.07.13 №406-VII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв`язку з проведенням адміністративної реформи". Зазначене свідчить про відсутність обов`язку у боржника подання до фонду визначених законодавством документів.
В свою чергу, 25 травня 2018 року (фіскальний чек та опис вкладення до цінного листа, а.с.101) на адресу Головного управління ДФС у м. Києві була направлена податкова звітність ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "СПАНГУР" - податкова декларація з податку на прибуток підприємств за 1 квартал 2018р. Також на офіційному веб - сайті Державної фіскальної служби України ( http://sfs.gov.ua/businesspartner ) міститься інформація про те, що станом на 01.06.18 щодо платника податків ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "СПАНГУР" наявна інформація: перебуває на обліку в контролюючому органі як такий, що припиняється; станом на 05.06.18 платник податків не має податкового боргу.
Дані обставини підтверджують обізнаність контролюючого органу про початок процедури припинення юридичної особи - боржника.
За змістом ч. 8 статті 111 Цивільного кодексу України, ліквідаційна комісія (ліквідатор) після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами складає проміжний ліквідаційний баланс, що включає відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується, перелік пред'явлених кредиторами вимог та результат їх розгляду.
Проміжний ліквідаційний баланс затверджується учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи.
Таку, рішенням загальних зборів учасників ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "СПАНГУР" (протокол від 21.05.18) був затверджений складений ліквідатором проміжний ліквідаційний баланс.
Як вбачається із балансу та розшифровки його рядків, станом на 21.05.2018р. боржник має поточні зобов'язання в сумі 110,0 тис. грн. (кредиторська заборгованість за товари, роботи, послуги). При цьому, вартість активів товариства-боржника становить 0,0 грн.
За даними проміжного ліквідаційного балансу станом на 21.05.18 до переліку заявлених кредиторами вимог та результату їх розгляду, включено вимоги фізичної особи-підприємця ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_1, АДРЕСА_1, 14030) в сумі 110 000,00 грн.
Згідно з протоколом №б/н від 21.05.18, загальними зборами учасників ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "СПАНГУР", враховуючи відсутність майна та коштів у боржника для задоволення вимог кредиторів, 21.05.18 було прийнято рішення про звернення до господарського суду із заявою про відкриття провадження у справі про банкрутство на підставі ст. 95 Закону про банкрутство.
Відповідно до ч.4 статті 11 Закону про банкрутство боржник подає заяву до господарського суду за наявності майна, достатнього для покриття судових витрат, якщо інше не передбачено цим Законом. Поряд з цим п.2 частини 5 статті 11 Закону про банкрутство визначено, що боржник зобов'язаний звернутися до господарського суду із заявою про відкриття провадження у справі про банкрутство у разі виникнення таких обставин, зокрема, під час ліквідації боржника не у зв'язку з процедурою банкрутства встановлено неможливість боржника задовольнити вимоги кредиторів повному обсязі.
Відповідно до ч.1 статті 95 Закону про банкрутство встановлено, що якщо вартості майна боржника - юридичної особи, щодо якого прийнято рішення про ліквідацію, недостатньо для задоволення вимог кредиторів, така юридична особа ліквідується в порядку, передбаченому цим Законом. У разі виявлення зазначених обставин ліквідатор (ліквідаційна комісія) зобов'язаний звернутися до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство такої юридичної особи.
Обов'язковою умовою звернення до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство є дотримання боржником порядку ліквідації юридичної особи відповідно до законодавства України.
Таким чином, стаття 95 Закону про банкрутство є спеціальною по відношенню до статті 11 Закону про банкрутство, а її норми узгоджуються з ч. 5 статті 11 Закону про банкрутство таким чином, що останньою прямо передбачено обов'язок і право на звернення до суду.
Враховуючи викладене вище, господарський суд дійшов висновку про те, що боржником дотримано порядок ліквідації юридичної особи відповідно до законодавства України та існують ознаки неоплатності боржника.
За таких обставин, наявні підстави для відкриття провадження у справі про банкрутство боржника.
У відповідності з ч. 3 ст. 7 Закону про банкрутство, залежно від категорії боржника, виду його діяльності та наявності у нього майна господарський суд застосовує загальний, спеціальний або спрощений порядок провадження у справі про банкрутство. Спрощений порядок застосовується під час ліквідації банкрута без застосування процедур розпорядження майном та санації.
Керуючись ст. 7, 11, 16, 95 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , ст. 233, 234, 240 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд
УХВАЛИВ:
1.Відкрити провадження у справі про банкрутство ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "СПАНГУР", (проспект Миру, 49-А, м. Чернігів, 14000, код ЄДРПОУ 40462913).
2.Ввести мораторій на задоволення вимог кредиторів.
3.Розгляд справи призначити на 25 червня 2018 року на 10 год. 00 хв. у приміщенні господарського суду Чернігівської області за адресою: м. Чернігів, проспект Миру, 20, зал судових засідань № 301 .
4.Копію цієї ухвали надіслати боржнику, голові ліквідаційної комісії боржника ОСОБА_3 (АДРЕСА_2, 14000), арбітражному керуючому ОСОБА_2 (провулок Дружній, 1, м. Полтава, Україна, 36042), Деснянському та Новозаводському районним судам міста Чернігова, Чернігівському районному суду Чернігівської області, Чернігівському окружному адміністративному суду, Деснянському відділу державної виконавчої служби Чернігівського міського управління юстиції (14030, м. Чернігів, вул. Шевченка, 118), Чернігівській ОДПІ ГУ ДФС у Чернігівській області, відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців Управління адміністративних послуг Чернігівської міської ради (14032, м. Чернігів, вул. Рокосовського, 20 - а) та відділу з питань банкрутства Головного територіального управління юстиції у Чернігівській області (14005, м. Чернігів, проспект Миру, 49 - а, к. 703).
Ухвала набирає законної сили негайно після її оголошення та може бути оскаржена до Київського апеляційного господарського суду у строк, встановлений ч. 1 ст. 256 Господарського процесуального кодексу України, шляхом подання апеляційної скарги через місцевий господарський суд.
Повний текст ухвали складений та підписаний 14 червня 2018 року.
Суддя М.В. Фесюра
Веб-адреса Єдиного державного реєстру судових рішень, розміщена на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет: http://reyestr.court.gov.ua/
Суд | Господарський суд Чернігівської області |
Дата ухвалення рішення | 11.06.2018 |
Оприлюднено | 15.06.2018 |
Номер документу | 74667150 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Чернігівської області
Фесюра М.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні