Постанова
від 19.06.2007 по справі а8/115-07
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

А8/115-07

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

  

12.06.07р.

Справа № А8/115-07

За позовом:          Регіонального відділення Фонду державного майна України по Дніпропетровській області (м. Дніпропетровськ)

до:                    1)Запорізької міської ради (м. Запоріжжя)

2)Відкритого акціонерного товариства "Дніпродомнаремонт" (м.    

Дніпропетровськ)

3)Дочірнього підприємства Запорізьке спеціалізоване управління № 1 Відкритого акціонерного товариства "Дніпродомнаремонт" (м. Запоріжжя)

про:                     зобов'язання вчинити певні дії

Суддя Дубінін І.Ю.

Представники:

від позивача                    Батюк Д.В. –спеціаліст 1-ї кат. (дов. № 9 від 15.01.07 р.)

від відповідача1          не з'явився

від відповідача2          Мельник А.Ю. –представник (дов. № 39 від 08.06.07 р.)

від відповідача3          Біляченко О.В. –представник (дов. № 1 від 23.05.07 р.)

Суть спору:

Позивач звернувся з позовом до відповідачів про: зобов'язання відповідачів 2 та 3 передати до комунальної власності територіальної громади м. Запорожжя в особі відповідача1 наступні об'єкти державного житлового фонду, розташовані у м. Запоріжжі: гуртожиток № 1 по вул. Воз'єднання, 34, гуртожиток № 2 по вул. Перспективна, 3 та гуртожиток № 3 по вул. Вроцлавська, 28, а також багатоквартирні будинки: по вул. Верхня, 11, Верхня, 11-А, Верхня, 116, по вул. Фундаментальна, 9 та по вул. Орджонікідзе, 6, а також інженерної інфраструктури, що їх обслуговують, які не увійшли до статутного фонду ВАТ "Дніпродомнаремонт", а також зобов'язання відповідача1 прийняти до комунальної власності територіальної громади м. Запоріжжя вказані об'єкти державного житлового фонду.

Позов мотивовано посиланнім на ст. 26 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та Закон України "Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності".

Відповідач1 відзив на позов не надав.

Відповідач2 проти позову заперечує, посилаючись на те, що ним не порушувались права та інтереси позивача. Відповідачі не заперечують проти передачі-приймання об'єктів державного житлового фонду і не чинять перешкод в такій передачі, але вона ускладнена тим, що здійснити передачу об'єктів без технічної документації неможливо, а остання на теперішній час відсутня і на її виготовлення необхідний час і кошти. Ліквідатором відповідача3 проводяться всі необхідні дії, спрямовані на оформлення необхідних документів.

Відповідач3 підтримав заперечення відповідача2.

В судове засідання відповідач1 не з'явився двічі, причин свого нез'явлення суду не повідомив.

Господарський суд вважає за можливе розглянути справу за відсутністю вказаної сторони, оскільки остання була належним чином повідомлена про час і місце розгляду справи, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення.

Господарський суд, вислухавши наявних представників, розглянувши матеріали справи, -

В С Т А Н О В И В:

Згідно акту оцінки вартості цілісного майнового комплексу спеціалізованого треста по ремонту металургійних печей та устаткування "Дніпродомнаремонт" та плану приватизації майна тресту "Дніпродомнаремонт", затверджених відповідно наказом регіонального відділення Фонду державного майна України по Дніпропетровській області від 29.08.95 р. № 12/168РСИ та від 30.08.95 р. № 12/70ПП із статутного фонду ВАТ "Дніпродомнаремонт" були вилучені об'єкти державного житлового фонду, в тому числі і гуртожитки, що розташовані у м. Запоріжжі, які значились за Запорізьким спеціалізованим управлінням № 1 та Запорізьким спеціалізованим управлінням № 2. Ці структурні підрозділи ВАТ "Дніпродомнаремонт" на момент приватизації статусу юридичної особи не мали.

Так, за Запорізьким СУ № 1 значаться наступні об'єкти державного житлового фонду, розташовані у м. Запоріжжі: гуртожиток № 1 по вул. Воз'єднання, 34, гуртожиток № 2 по вул. Перспективна, 3 та гуртожиток № 3 по вул. Вроцлавська, 28, а також багатоквартирні будинки по вул. Верхня, 11, Верхня, 11а, Верхня, 116, по вул. Фундаментальна, 9 та по вул. Орджонікідзе, 6, загальна вартість яких відповідно до зведеного акту інвентаризації об'єкту ВАТ "Дніпродомнаремонт", затвердженого наказом ВАТ від 16.09.05 р. № 21, становить 1 489 033,36 тис.грн.

Постановою господарського суду Запорізької області від 06.06.05 р. по справі № 25/84 ДП "Запорізьке СУ-1" ВАТ "Дніпродомнаремонт" було визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру.

Відповідно до ст. 26 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", до складу ліквідаційної маси включаються усі види майнових актів банкрута, які належать йому на праві власності або повного господарювання на дату відкриття ліквідаційної процедури та виявлені в ході ліквідаційної процедури, за винятком об'єктів житлового фонду, в тому числі гуртожитків, дитячих дошкільних закладів та об'єктів комунальної інфраструктури, які в разі банкрутства підприємства передаються в порядку встановленому законодавством, до комунальної власності відповідних територіальних громад.

Листом від 07.04.06 року № 12/17-2065 позивач надавав ліквідатору ДП "ЗСУ № 1" відповідну інформацію та просив сприяння у прискоренні вирішення даного питання.

Станом на момент розгляду справи доказів передачі державного житлового фонду та інженерної інфраструктури до комунальної власності відповідної територіальної громади відповідачем3 суду не надано.

Згідно п. 1 Положення про порядок передачі у комунальну власність державного житлового фонду, що перебував у повному господарському віданні або в оперативному управлінні підприємств, установ та організацій, затвердженого постановою КМУ від 06.11.995 року № 891 (далі-Положення), це Положення визначає порядок передачі в комунальну власність державного житлового фонду, що перебував у повному господарському віданні або в оперативному управлінні підприємств, установ та організацій, у разі банкрутств підприємств, зміни форми власності або ліквідації цих підприємств, установ та організацій.

Пунктом 1 ст. 4 Закону України "Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності", визначено, що передача об'єктів з державної до комунальної власності здійснюється за рішенням органів, уповноважених управляти державним майном, самоврядних організацій - щодо цілісних майнових комплексів підприємств, установ, організацій, їх структурних підрозділів та житлового фонду та інших об'єктів соціальної інфраструктури.

Тобто, безоплатна передача об'єктів державного житлового фонду (трьох гуртожитків та п'яти житлових будинків), які не увійшли до статутного фонду ВАТ «Дніпродомнаремонт», але перебувають на балансі Дочірнього підприємства "Запорізьке спеціалізоване управління №1" передбачена положеннями Закону України «Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності»та Положення про порядок передачі у комунальну власність державного житлового фонду, що перебував у повному господарському віданні або в оперативному управлінні підприємств, установ та організацій, затвердженого постановою КМУ від 06.11.95 року № 891.

На виконання вказаних вимог законодавства позивач, листами від 05.07.04 року № 12/10-3253, від 24.11.04 року № 12/10-6537 та від 11.05.05 року № 12/10-2744 інформував виконком Запорізької міської Ради про надання згоди на передачу вищезазначених об'єктів у комунальну власність територіальної громади м. Запоріжжя та зверталося з проханням щодо позитивного вирішення цього питання.

Крім того, листом від 19.10.05 року № 12/10-6325 позивач додатково звертався до Запорізького міського голови щодо необхідності прийняття відповідного рішення Запорізької міської ради та сприяння у прискоренні вирішення питання щодо прийняття у комунальну власність територіальної громади м. Запоріжжя державного житлового фонду.

За результатами перевірки стану утримання, збереження та використання державного майна, яке в процесі приватизації не увійшло до статутного фонду ВАТ "Дніпродомнаремонт", але знаходиться на його балансі, яка проводилась регіональним відділенням за участю представників регіонального відділення ФДМУ по Запорізькій області, ВАТ "Дніпродомнаремонт" та начальника ЖЕКа Запорізького СУ № 1-дочірнього підприємства ВАТ, було додатково прийняте рішення про передачу до комунальної власності відповідних територіальних громад житлових будинків, які в процесі приватизації не увійшли до статутного фонду ВАТ "Дніпродомнаремонт", і на теперішній час перебувають на балансах відповідних дочірніх підприємств ВАТ "Дніпродомнаремонт", про що регіональним відділенням було видано відповідний наказ від 12.12.06 р. № 12/10-14-УДМ.

Однак, в процесі перевірки було з'ясовано, що управлінням житлово-комунального господарства виконкому Запорізької міської ради визначені вимоги до балансоутримувача щодо цієї передачі, які складають 38 пунктів, що унеможливлює здійснення цієї передачі, у зв'язку з тим, що підприємство банкрут.

При цьому не враховується, що згідно ст. 26 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" об'єкти державного житлового фонду, в тому числі гуртожитки, передаються до комунальної власності без додаткових умов.

Також, листом від 10.01.2007 р. № 12/10-12 позивач в черговий раз направив звернення до Запорізького міського голови щодо забезпечення прийняття відповідного рішення Запорізькою міською радою та взяття під особистий контроль процесу здійснення передачі вищезазначеного житлового фонду в найкоротший термін.

Однак, до теперішнього часу питання щодо передачі вищевказаних об'єктів житлового фонду до комунальної власності м. Запоріжжя не вирішене.

Разом з тим, як вбачається з пояснень відповідачів 2 та 3, останні не заперечують проти передачі-приймання об'єктів державного житлового фонду і не чинять перешкод в такій передачі, але вона ускладнена тим, що здійснити передачу об'єктів без технічної документації неможливо, а остання на теперішній час відсутня і на її виготовлення необхідний час і кошти. Ліквідатором відповідача3 проводяться всі необхідні дії, спрямовані на оформлення необхідних документів.

У зв'язку з викладеним відповідачем3 заявлено клопотання про відстрочку виконання судового рішення по цій справі строком на один рік.

При викладених обставинах, враховуючи як необхідність виконання приписів вищеназваного законодавства, так і необхідність надання відповідачам часу для належного оформлення прийому-передачі згаданих об'єктів державного житлового фонду, господарський суд вважає за необхідне позовні вимоги позивача задовольнити, відстрочивши виконання судового рішення строком на один рік.

Керуючись Законами України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", «Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності», ст.ст. 17, 71, 87, 89, 94, 98, 158, 160-163, 186, 264 КАС України, господарський суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов задовольнити.

Зобов'язати Дочірнє підприємство "Запорізьке спеціалізоване управління № 1" Відкритого акціонерного товариства "Дніпродомнаремонт" (69091, м. Запоріжжя, вул. Нижньодніпровська, 6-А; код 00192175, п/р № 26000301300655 в Орджонікідзевському відділенні УАК ПІБ м. Запоряжжя, МФО 313333) передати до комунальної власності територіальної громади м. Запорожжя в особі Запорізької міської ради наступні об'єкти державного житлового фонду, розташовані у м. Запоріжжі: гуртожиток № 1 по вул. Воз'єднання, 34, гуртожиток № 2 по вул. Перспективна, 3 та гуртожиток № 3 по вул. Вроцлавська, 28, а також багатоквартирні будинки по вул. Верхня, 11, Верхня, 11-А, Верхня, 116, по вул. Фундаментальна, 9 та по вул. Орджонікідзе, 6, а також інженерну інфраструктуру, що їх обслуговують, які не увійшли до статутного фонду ВАТ "Дніпродомнаремонт", відстрочивши виконання судового рішення до 12.06.08 року.

Зобов'язати Запорізьку міську раду прийняти до комунальної власності територіальної громади м. Запоріжжя наступні об'єкти державного житлового фонду, розташовані у м. Запоріжжі: гуртожиток № 1 по вул. Воз'єднання, 34, гуртожиток № 2 по вул. Перспективна, 3 та гуртожиток № 3 по вул. Вроцлавська, 28, а також багатоквартирні будинки по вул. Верхня, 11, Верхня, 11-А, Верхня, 116, по вул. Фундаментальна, 9 та по вул. Орджонікідзе, 6, а також інженерну інфраструктуру, що їх обслуговують, які не увійшли до статутного фонду ВАТ "Дніпродомнаремонт", відстрочивши виконання судового рішення до 12.06.08 року.

Постанова може бути оскаржена в порядку та в строки, передбачені ст. 186 КАС України.

Постанова набирає законної сили в порядку, передбаченому ст. 254 КАС України.

Суддя                                                                                                              І.Ю. Дубінін

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення19.06.2007
Оприлюднено22.08.2007
Номер документу748241
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —а8/115-07

Ухвала від 30.07.2009

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Дубінін І.Ю.

Ухвала від 19.01.2009

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Дубінін І.Ю.

Постанова від 19.06.2007

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Дубінін І.Ю.

Постанова від 05.06.2007

Господарське

Господарський суд Київської області

Чорна Л.В.

Ухвала від 16.04.2007

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Дубінін І.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні