Рішення
від 19.06.2018 по справі 809/764/18
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"19" червня 2018 р. справа № 809/764/18

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

судді Главача І.А.,

за участю секретаря судового засідання - Савченко Н.В.,

позивача- ОСОБА_3.,

представника відповідача - Федик Н.Я.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу за позовом Цінівської сільської ради Рожнятівського району Івано-Франківської області до Управління держпраці в Івано-Франківській області про визнання протиправною та скасування постанови про накладення штрафу №09-16-339/43 від 22.03.2018,-

ВСТАНОВИВ:

Цінівська сільська рада Рожнятівського району Івано-Франківської області 04.05.2018 звернулася до суду з позовною заявою до Управління держпраці в Івано-Франківській області про визнання протиправною та скасування постанови про накладення штрафу №09-16-339/43 від 22.03.2018.

Позовні вимоги мотивовано тим, що оскаржувана постанова про накладення штрафу уповноваженими посадовими особами прийнята протиправно та без врахування всіх обставин, які мали значення для її прийняття. Так, позивач зазначив, що секретар Цінівської сільської ради ОСОБА_2 з квітня 2016 року і до даного часу перебуває на військовій службі в Збройних Силах України по контракту. Розпорядженням голови Цінівської сільської ради №6 від 16.04.2016 секретарю Цінівської сільської ради ОСОБА_2 збережено місце роботи та посаду на строк укладення контракту, а середня заробітна плата за час проходження військової служби у Збройних Силах України з квітня 2016 року не нараховувалась та не сплачувалась, оскільки ОСОБА_2 не було надано жодних документів, що підтверджують його статус. Зважаючи на вищенаведене, у позивача були відсутні законні підстави для нарахування та виплати ОСОБА_2 середнього заробітку. Такі документи були подані ОСОБА_2 до Цінівської сільської ради в березні 2018 року, в період проведення перевірки Управлінням держпраці в Івано-Франківській області. З вказаного моменту Цінівська сільська рада розпочала нарахування та виплату середнього заробітку секретарю сільської ради ОСОБА_2 Окрім цього, ОСОБА_2 нараховано та частково сплачено середній заробіток за минулий період. Зважаючи на те, що жодні права секретаря Цінівської сільської ради ОСОБА_2 позивачем не порушені, відсутні підстави для накладення на позивача штрафу за порушення законодавства про працю.

Позивач в судовому засіданні позовні вимоги підтримав з підстав, викладених у позовній заяві. Просив позов задовольнити.

Відповідач щодо задоволення позову заперечила з підстав, наведених у відзиві на позовну заяву від 08.06.2018 №17-09/15-10/3919 (а.с.34-39). В обґрунтування своєї правової позиції представник Управління Держпраці в Івано-Франківській області зазначила, що позивач допустив порушення вимог трудового законодавства, що, в свою чергу, є підставами для притягнення Цінівської сільської ради Рожнятівського району Івано-Франківської області до відповідальності у вигляді накладення штрафу в сумі 37 230,00 грн. Представник відповідача зазначила, що Управління Держпраці в Івано-Франківській області під час прийняття оскаржуваної постанови діяло в межах своїх повноважень та у спосіб передбачений нормами чинного законодавства. У задоволені позову просила відмовити.

Суд ухвалою від 21.05.2018 відкрив провадження в даній адміністративній справі, яка підлягає розгляду за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін.

Розглянувши позовну заяву, заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши докази, судом встановлено наступне.

На підставі наказу від 27.02.2018 №175-Д Про проведення інспекційного відвідування Цінівської сільської ради та направлення на перевірку від 27.02.2018 №04-13/15-10/1144 головним державним інспектором відділу з питань додержання законодавства про працю, зайнятість та інших нормативно-правових актів Управління Держпраці в Івано-Франківській області в період з 01.03.2018 по 03.03.2018 проведено інспекційне відвідування Цінівської сільської ради Рожнятівського району Івано-Франківської області щодо додержання вимог законодавства про працю (а.с.41-42).

В ході проведення Управлінням Держпраці в Івано-Франківській області інспекційного відвідування Цінівської сільської ради Рожнятівського району Івано-Франківської області встановлено порушення останньою вимог законодавства про працю, зокрема пункту 10 розділу ІV Постанови Кабінету Міністрів України №100 Про затвердження Порядку обчислення середньої заробітної плати та частини 3 статті 119 Кодексу законів про працю України.

Відповідно до пункту 10 розділу ІV Постанови Кабінету Міністрів України №100 Про затвердження Порядку обчислення середньої заробітної плати у випадках підвищення тарифних ставок і посадових окладів на підприємстві, в установі, організації відповідно до актів законодавства, а також за рішеннями, передбаченими в колективних договорах (угодах), як у розрахунковому періоді, так і в періоді, протягом якого за працівником зберігається середній заробіток, заробітна плата, включаючи премії та інші виплати, що враховуються при обчисленні середньої заробітної плати за проміжок часу до підвищення коригуються на коефіцієнт їх підвищення.

Однак секретарю Цінівської сільської ради Рожнятівського району Івано-Франківської області ОСОБА_2 середню заробітню плату, за проміжок часу до підвищення не кориговано на коефіцієнт підвищення заробітної плати.

Так, на виконання Указу Предидента України від 14.01.2015 №15/2015 Про часткову мобілізацію громадянин ОСОБА_2 16 березня 2015 року призваний на військову службу до Збройних Сил України у Калусько-Рожнятівський ОРВК.

З березня 2015 року по березень 2016 року Цінівська сільська рада Рожнятівського району Івано-Франківської області виплачувала ОСОБА_2 середній заробіток у розмірі 3446,70 грн. При цьому, у грудні 2015 року відбулось підвищення посадового окладу, але середня заробітна плата на коефіцієнт підвищення не коригувалась.

Відповідно до частини третьої статті 119 Кодексу законів про працю України за працівниками, призваними на строкову військову службу, військову службу за призовом осіб офіцерського складу, військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період або прийнятими на військову службу за контрактом, у тому числі шляхом укладення нового контракту на проходження військової служби, під час дії особливого періоду на строк до його закінчення або до дня фактичного звільнення зберігаються місце роботи, посада і середній заробіток на підприємстві, в установі, організації, фермерському господарстві, сільськогосподарському виробничому кооперативі незалежно від підпорядкування та форми власності і у фізичних осіб - підприємців, у яких вони працювали на час призову. Таким працівникам здійснюється виплата грошового забезпечення за рахунок коштів Державного бюджету України відповідно до Закону України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей".

02.04.2016 ОСОБА_2 уклав строковий контракт на термін до закінчення особливого періоду або до оголошення рішення про демобілізацію з Міністерством оборони України про проходження військової служби у Збройних Силах України.

Розпорядженням сільської голови Цінівської сільської ради Рожнятівського району Івано-Франківської області №6 від 19.04.2016 ОСОБА_2 збережено робоче місце та посаду (а.с.6).

Згідно письмових пояснень ОСОБА_2, який викликався в судове засідання як свідок, він усно повідомив сільського голову Цінівської сільської ради Рожнятівського району Івано-Франківської області про те, що уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, однак жодних документів, які підтверджують даний факт не надав. Під час перевірки Управлінням Держпраці в Івано-Франківській області ним було подано до Цінівської сільської ради Рожнятівського району Івано-Франківської області контракт про проходження військової служби. У той же день головою сільської ради в його присутності та за його згодою був підписаний графік погашення заборгованості по заробітній платі (а.с.54-55).

За результатами проведення інспекційного відвідування 03.03.2018 представником відповідача складено акт інспекційного відвідування юридичної особи, яка використовує найману працю за №09-16-47/70, відповідно до якого виявлені порушення вимог пункту 10 розділу ІV Постанови Кабінету Міністрів України №100 Про затвердження Порядку обчислення середньої заробітної плати, частини 3 статті 119 Кодексу законів про працю України (а.с.9-12).

Також суд встановив, що Управлінням Держпраці в Івано-Франківській області 03.03.2018 видано припис за №09-16-47/70-55 про усунення виявлених порушень (а.с.47-48).

На виконання припису за №09-16-47/70-55 від 03.03.2018 про усунення виявлених порушень позивачем подано до Управління Держпраці в Івано-Франківській області лист від 13.03.2018 за №136, яким повідомлено про те, що секретарю ОСОБА_2. за період з грудня 2015 по березень 2016 донараховано середньомісячну зарплату згідно корегуючого коефіцієнта, за період з квітня 2016 по лютий 2018 року нарахована середньомісячна зарплата та зазначено, що всі нарахування будуть погашатися згідно графіка погашення нарахованих виплат (а.с.49).

На підставі акту інспекційного відвідування юридичної особи, яка використовує найману працю за №09-16-47/70 від 03.03.2018 Управління Держпраці в Івано-Франківській області 22.03.2018 прийняло постанову №09-16-339/43, якою застосовано до Цінівської сільської ради Рожнятівського району Івано-Франківської області штраф, передбачений частиною другою статті 265 Кодексу законів про працю України за недотримання встановлених законом гарантій та пільг працівникам, які залучаються до виконання обов'язків, передбачених законами України "Про військовий обов'язок і військову службу", "Про альтернативну (невійськову) службу", "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію" у десятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, а саме - 37 230,00 грн. (а.с.8).

Вважаючи вищенаведену постанову №09-16-339/43 від 22.03.2018 про накладення штрафу уповноваженими посадовими особами протиправною, Цінівська сільська рада Рожнятівського району Івано-Франківської області звернулась з даним адміністративним позовом до суду, в якому просить суд вказану постанову скасувати.

Вирішуючи даний спір, суд виходив з таких мотивів та норм права.

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначає Закон України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" .

Відповідно до статті 1 вказаного Закону державний нагляд (контроль) - це діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Частиною 4 статті 2 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" передбачено, що заходи контролю здійснюються зокрема органами державного нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення у встановленому цим Законом порядку з урахуванням особливостей, визначених законами у відповідних сферах та міжнародними договорами.

В свою чергу, процедуру здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю юридичними особами (включаючи їх структурні та відокремлені підрозділи, які не є юридичними особами) та фізичними особами, які використовують найману працю визначає Порядок здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 №295 (надалі - Порядок №295).

Відповідно до пункту 2 Порядку №295 державний контроль за додержанням законодавства про працю здійснюється у формі проведення інспекційних відвідувань та невиїзних інспектувань інспекторами праці, зокрема, Держпраці та її територіальних органів.

Згідно пункту 5 Порядку №295, інспекційні відвідування проводяться, зокрема, за зверненням працівника про порушення стосовно нього законодавства про працю.

У судовому засіданні встановлено, що інспекційне відвідування Цінівської сільської ради проведено на підставі заяви секретяря Цінівсткої сільської ради ОСОБА_2 про порушення його прав та законних інтересів, яка надійшла в Управління Держпраці в Івано-Франківській області 14.02.2018.

Пунктом 19 Порядку №295 визначено, що за результатами інспекційного відвідування або невиїзного інспектування складаються акт і у разі виявлення порушень законодавства про працю - припис про їх усунення.

Відповідно до пункту 24 Порядку №295 припис вноситься об'єкту відвідування не пізніше ніж протягом наступного робочого дня після підписання акта (відмови від підписання), а в разі наявності зауважень - наступного дня після їх розгляду. У приписі зазначається строк для усунення виявлених порушень. У разі встановлення строку виконання припису більше ніж три місяці у приписі визначається графік та заплановані заходи усунення виявлених порушень з відповідним інформуванням інспектора праці згідно з визначеною у приписі періодичністю. Припис складається у двох примірниках, які підписуються інспектором праці, який проводив інспекційне відвідування або невиїзне інспектування, та керівником об'єкта відвідування або його уповноваженим представником. Один примірник припису залишається в об'єкта відвідування.

Стан виконання припису перевіряється після закінчення зазначеного у ньому строку усунення недоліків, якщо об'єкт відвідування не надав відповідь або надав її в обсязі, недостатньому для підтвердження факту усунення виявлених порушень (пункт 25 Порядку №295).

Згідно матеріалів справи, за результатами проведення інспекційного відвідування Цінівської сільської ради Рожнятівського району Івано-Франківської області 03.03.2018 представником відповідача складено акт інспекційного відвідування юридичної особи, яка використовує найману працю за №09-16-47/70 (а.с.9-12), а також 03.03.2018 видано припис за №09-16-47/70-55 про усунення виявлених порушень (а.с.47-48).

Пунктом 27 Порядку №295 передбачено, що у разі наявності порушень вимог законодавства про працю, зафіксованих актом інспекційного відвідування або актом невиїзного інспектування, після розгляду зауважень об'єкта відвідування (у разі їх надходження) інспектор праці проводить аналіз матеріалів інспекційного відвідування або невиїзного інспектування, за результатами якого вносить припис та/або вживає заходів до притягнення винної у допущенні порушень посадової особи до встановленої законом відповідальності.

В свою чергу, механізм накладення на суб'єктів господарювання та роботодавців штрафів за порушення законодавства про працю та зайнятість населення, передбачених частиною другою статті 265 Кодексу законів про працю України та частинами другою - сьомою статті 53 Закону "Про зайнятість населення" визначає Порядок накладення штрафів за порушення законодавства про працю та зайнятість населення, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.2013 №509 (надалі - Порядок №509).

Відповідно до пункту 2 вищевказаного Порядку №509 штрафи накладаються Головою Держпраці, його заступниками, начальниками управлінь і відділів Держпраці та їх заступниками (з питань, що належать до їх компетенції), начальниками територіальних органів Держпраці та їх заступниками, керівниками виконавчих органів міських рад міст обласного значення, сільських, селищних, міських рад об'єднаних територіальних громад та їх заступниками.

Штрафи можуть бути накладені на підставі, зокрема, акта про виявлення під час перевірки суб'єкта господарювання або роботодавця ознак порушення законодавства про працю та/або зайнятість населення, складеного посадовою особою Держпраці чи її територіального органу, виконавчого органу міської ради міста обласного значення та сільської, селищної, міської ради об'єднаної територіальної громади.

Згідно пункту 3 Порядку №509 уповноважена посадова особа не пізніше ніж через 10 днів з дати складення акта приймає рішення щодо розгляду справи про накладення штрафу .

Справа розглядається у п'ятнадцятиденний строк з дня прийняття рішення про її розгляд (пункт 4 Порядку №509).

Відповідно до пункту 5 Порядку №509 у разі надходження від суб'єкта господарювання або роботодавця, щодо якого порушено справу, обґрунтованого клопотання про відкладення її розгляду, строк розгляду справи може бути продовжений уповноваженою посадовою особою, але не більше ніж на 10 днів.

Згідно пункту 6 Порядку №509 про розгляд справи уповноважені посадові особи письмово повідомляють суб'єктів господарювання та роботодавців не пізніше ніж за п'ять днів до дати розгляду рекомендованим листом чи телеграмою, телефаксом, телефонограмою або шляхом вручення повідомлення їх представникам, про що на копії повідомлення, яка залишається в уповноваженої посадової особи, що надіслала таке повідомлення, робиться відповідна позначка, засвідчена підписом такого представника.

Справа розглядається за участю представника суб'єкта господарювання або роботодавця, щодо якого її порушено. Справу може бути розглянуто без участі такого представника у разі, коли його поінформовано відповідно до пункту 6 цього Порядку і від нього не надійшло обґрунтоване клопотання про відкладення її розгляду.

Розгляд справи розпочинається з представлення уповноваженої посадової особи, яка її розглядає. Зазначена особа роз'яснює особам, які беруть участь у розгляді справи, їх права і обов'язки. Під час розгляду справи заслуховуються особи, які беруть участь у розгляді справи, досліджуються докази і вирішується питання щодо задоволення клопотання.

За результатами розгляду справи уповноважена посадова особа на підставі акта, зазначеного в пункті 3 цього Порядку, складає постанову про накладення штрафу.

Розгляд справ на підставі акта про виявлення під час перевірки суб'єкта господарювання або роботодавця ознак порушення законодавства про працю та/або зайнятість населення, складеного посадовою особою Держпраці чи її територіального органу, акта, зазначеного в абзаці п'ятому пункту 2 цього Порядку, здійснюється уповноваженими посадовими особами Держпраці та її територіальних органів.

Постанова про накладення штрафу складається у двох примірниках за формою, встановленою Мінсоцполітики, один з яких залишається в уповноваженої посадової особи, що розглядала справу, другий - надсилається протягом трьох днів суб'єктові господарювання або роботодавцю, стосовно якого прийнято постанову, або видається його представникові, про що на ньому робиться відповідна позначка, засвідчена підписом такого представника. У разі надсилання примірника постанови поштою у матеріалах справи робиться відповідна позначка (пункти 7 та 8 Порядку №509).

З огляду на вищевказані положення Порядку №509, механізм накладення на суб'єктів господарювання та роботодавців штрафів за порушення законодавства про працю та зайнятість населення передбачає обов'язкове дотримання принципу прийняття рішення з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття такого рішення.

Судом встановлено, що розгляд справи та прийняття відповідачем рішення про накладення штрафу на Цінівську сільську раду Рожнятівського району Івано-Франківської області здійснювалось без участі представника Цінівської сільської ради Рожнятівського району Івано-Франківської області. Доказів протилежного відповідач не надав суду.

Відповідно до пункту 9 частини 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони, зокрема, з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення.

Порушення права Цінівської сільської ради Рожнятівського району Івано-Франківської області на участь у процесі розгляду справи про накладення штрафу є підставою для визнання прийнятої за результатами такого розгляду постанови про накладення уповноваженими посадовими особами штрафу протиправною та її скасування.

Що стосується виявлених під час інспекційного відвідування Цінівської сільської ради Рожнятівського району Івано-Франківської області та зафіксованих акті інспекційного відвідування від 03.03.2018 за №09-16-47/70 порушень, то суд зазначає наступне.

Згідно статті 265 Кодексу законів про працю України посадові особи органів державної влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, винні у порушенні законодавства про працю, несуть відповідальність згідно з чинним законодавством.

Відповідно до абзацу 5 частини 2 статті 265 Кодексу законів про працю України юридичні та фізичні особи - підприємці, які використовують найману працю, несуть відповідальність у вигляді штрафу в разі, зокрема, недотримання встановлених законом гарантій та пільг працівникам, які залучаються до виконання обов'язків, передбачених законами України "Про військовий обов'язок і військову службу", "Про альтернативну (невійськову) службу", "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію", - у десятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення.

Зі змісту постанови №09-16-339/43 від 22.03.2018 про накладення штрафу уповноваженими посадовими особами випливає, що санкція у вигляді штрафу в розмірі 37 230,00 гривень накладена на позивача на підставі абзацу 5 частини 2 статті 265 Кодексу законів про працю України за недотримання встановлених законом гарантій та пільг працівникам, які залучаються до виконання обов'язків, передбачених законами України "Про військовий обов'язок і військову службу", "Про альтернативну (невійськову) службу", "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію", а саме - за ненарахування та невиплату середнього заробітку секретарю Цінівської сільської ради Рожнятівського району Івано-Франківської області ОСОБА_2 за час проходження військової служби у Збройних Силах України під час дії особливого періоду з квітня 2016 року.

З огляду на те, що в судовому засіданні підтвердився факт подання секретарем Цінівської сільської ради Рожнятіського району Івано-Франківської області ОСОБА_2 документів, які підтверджують проходження ним військової служби у Збройних Силах України вже під час проведення перевірки, а також те, що даний факт не заперечувався відповідачем, суд дійшов висновку про відсутність підстав для нарахування та виплати йому середнього заробітку за час проходження військової служби у Збройних Силах України під час дії особливого періоду з квітня 2016 року,

Таким чином Управління Держпраці в Івано-Франківській області неправомірно притягло позивача до відповідальності за порушення законодавства про працю та застосувало до позивача санкцію, передбачену абзацом 5 частини 2 статті 265 Кодексу законів про працю України у вигляді накладення штрафу в розмірі 37 230,00 грн.

Як наслідок, підлягає скасуванню постанова про накладення штрафу уповноваженими посадовими особами за №09-16-339/43 від 22.03.2018.

Відповідно до частини 2 статті 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обгрунтованими, а позов таким, що підлягає задоволеню.

Відповідно до частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Враховуючи те, що позовні вимоги підлягають задоволенню, слід стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Управління держпраці в Івано-Франківській області на користь Цінівської сільської ради Рожнятівського району Івано-Франківської області сплачений судовий збір в розмірі 1 762,00 гривні, згідно з платіжним дорученням №61 від 26.04.18 (а.с.3).

На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправною та скасувати постанову Управління Держпраці в Івано-Франківській області (76018, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, буд. 67, код ЄДРПОУ - 39784625) №09-16-339/43 від 22.03.2018 про накладення уповноваженими особами на Цінівську сільську раду Рожнятівського району Івано-Франківської області (77640, вул. Шевченка, буд. 2, с. Цінева, Рожнятівський р-н, Івано-Франківська обл., код ЄДРПОУ - 04355326) штрафу в розмірі 37 230,00 (тридцять сім тисяч двісті тридцять) гривень 00 копійок.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Управління Держпраці в Івано-Франківській області (76018, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, буд. 67, код ЄДРПОУ - 39784625) на користь Цінівської сільської ради Рожнятівського району Івано-Франківської області (77640, вул. Шевченка, буд. 2, с. Цінева, Рожнятівський р-н, Івано-Франківська обл., код ЄДРПОУ - 04355326) сплачений судовий збір в розмірі 1 762 (одна тисяча сімсот шістдесят дві) гривні.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку. Відповідно до статтей 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції або через Івано-Франківський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення рішення в повному обсязі.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 цього Кодексу.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Позивач - Цінівська сільська рада Рожнятівського району Івано-Франківської області (77640, вул. Шевченка, буд. 2, с. Цінева, Рожнятівський р-н, Івано-Франківська обл., код ЄДРПОУ - 04355326).

Відповідач - Управління Держпраці в Івано-Франківській області (76018, вул. Незалежності, буд. 67, м. Івано-Франківськ, код ЄДРПОУ - 39784625).

Суддя

Главач І.А.

Рішення складене в повному обсязі 25 червня 2018 р.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.06.2018
Оприлюднено25.06.2018
Номер документу74898089
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —809/764/18

Рішення від 19.06.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Главач І.А.

Рішення від 19.06.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Главач І.А.

Ухвала від 21.05.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Главач І.А.

Ухвала від 07.05.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Главач І.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні