Постанова
від 09.07.2010 по справі 2-а-764/10
КІРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

Кіровський районний суд м.Дніпропетровська

м. Дніпропетровськ, пр. Пушкіна, 29, 49101, (0562) 33-50-26

Адміністративна справа № 2а-764/10

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09 липня 2010 року Кіровський районний суд

м. Дніпропетровська

у складі:

головуючого - судді Овчаренко Н.Г.

при секретарі - Волошиной Л.Л.

Розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Дніпропетровську справу адміністративної юрисдикції за позовом ОСОБА_1 до Інспектора ДПС БДПС ВДАІ м. Дніпропетровська старшого сержанту міліції ОСОБА_2, про скасування постанови про адміністративне правопорушення ,-

ВСТАНОВИВ:

В проваджені Кіровського районного суду м. Дніпропетровська знаходиться справа адміністративної юрисдикції за позовом ОСОБА_1 до Інспектора ДПС БДПС ВДАІ м. Дніпропетровська старшого сержанту міліції ОСОБА_2, про скасування постанови про адміністративне правопорушення .

В обґрунтування своїх позовних вимог позивач в позовній заяві та в ході судового засідання посилався на те, що постановою по справі про адміністративне правопорушення від 12.04.2010 року на останнього було накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу на суму 260,00 грн за правопорушення передбачене ч.1 ст.122 КУпАП.

Так, відповідно до ст. 251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.

Ст. 278 КУпАП передбачено, що орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує такі питання:

?чи належить до його компетенції розгляд даної справи;

?чи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення;

?чи сповіщено осіб, які беруть участь у розгляді справи, про час і місце її розгляду;

?чи витребувано необхідні додаткові матеріали;

?чи підлягають задоволенню клопотання особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілого, їх законних представників і адвоката.

Відповідно до ст.280 КУпАП, орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов'язаний з'ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з'ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Таким чином, інспектором ДАІ при винесені спірної постанови не з'ясував вини позивача, не встановив винної особи в скоєні правопорушення передбаченого ч.1 ст.122 КУпАП.

Відповідно до ст. 285 КУпАП, постанова оголошується негайно після закінчення розгляду справи. Копія постанови протягом трьох днів вручається або висилається особі, щодо якої її винесено. Копія постанови в той же строк вручається або висилається потерпілому на його прохання. Копія постанови вручається під розписку. В разі, якщо копія постанови висилається, про це робиться відповідна відмітка у справі.

Постанову про притягнення позивача до адміністративної відповідальності за ч.1 ст.122 КУпАП було направлено поштовою кореспонденцію лише 12.06.2009 року, внаслідок чого позивачем був пропущений строк на її оскарження встановлений ст.. 289 КУпАП.

На підставі викладеного, просив суд:

?скасувати постанову по справі про адміністративне правопорушення АН № 594120 від 12.04.2010 року про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч.1 ст.122 КУпАП.

Відповідач - в судове засідання не з'явився.

Вислухавши пояснення сторін, дослідивши матеріали справи, суд вважає позовні вимоги підлеглими задоволенню з наступних підстав.

Судом встановлено, що постановою по справі про адміністративне правопорушення від 12.04.2010 року на ОСОБА_2 було накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу на суму 260,00 грн за правопорушення передбачене ч.1 ст.122 КУпАП.

Так, відповідно до ст. 251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.

Ст. 278 КУпАП передбачено, що орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує такі питання:

?чи належить до його компетенції розгляд даної справи;

?чи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення;

?чи сповіщено осіб, які беруть участь у розгляді справи, про час і місце її розгляду;

?чи витребувано необхідні додаткові матеріали;

?чи підлягають задоволенню клопотання особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілого, їх законних представників і адвоката.

Відповідно до ст.280 КУпАП, орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов'язаний з'ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з'ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Як вбачається з пояснень позивача наданих в ході розгляду адміністративної справи, перевищення швидкості, зафіксованої працівником ДАІ не є його, а водія який рухався поруч. Будь яких показань свідків з цього приводу у протоколі про адміністративне правопорушення відсутні.

Таким чином, інспектор ДАІ при винесені спірної постанови не з'ясував вини позивача, не встановив винної особи в скоєні правопорушення передбаченого ч.1 ст.122 КУпАП.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 11, 17, 23, 122, 161-163 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов ОСОБА_1 до Інспектора ДПС БДПС ВДАІ м. Дніпропетровська старшого сержанту міліції ОСОБА_2, про скасування постанови про адміністративне правопорушення - задовольнити.

Скасувати постанову по справі про адміністративне правопорушення АН № 594120 від 12.04.2010 року про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч.1 ст.122 КУпАП.

Постанова набирає чинності після закінчення строку на подання заяви про апеляційне оскарження постанови.

Заява про апеляційне оскарження постанови суду подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржувану постанову, протягом десяти днів з дня її проголошення.

Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції.

Суддя Н.Г.Овчаренко

СудКіровський районний суд м.Дніпропетровська
Дата ухвалення рішення09.07.2010
Оприлюднено26.06.2018
Номер документу74904638
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-764/10

Ухвала від 05.06.2019

Адміністративне

Кролевецький районний суд Сумської області

Моргун О. В.

Постанова від 11.03.2010

Адміністративне

Приморський районний суд м.Маріуполя

Митрофанова Є. Г.

Постанова від 09.07.2010

Адміністративне

Кіровський районний суд м.Дніпропетровська

Овчаренко Н. Г.

Ухвала від 07.10.2010

Адміністративне

Балаклійський районний суд Харківської області

Муленко Л. М.

Ухвала від 26.10.2010

Адміністративне

Балаклійський районний суд Харківської області

Муленко Л. М.

Постанова від 15.01.2010

Адміністративне

Московський районний суд м.Харкова

Поліщук Т. В.

Постанова від 16.11.2010

Адміністративне

Красилівський районний суд Хмельницької області

ЧОРНА Л. М.

Постанова від 31.08.2010

Адміністративне

Червоноградський міський суд Львівської області

Адамович Б. М.

Постанова від 13.08.2010

Адміністративне

Недригайлівський районний суд Сумської області

Жмурченко В. Д.

Ухвала від 02.12.2010

Адміністративне

Чутівський районний суд Полтавської області

Ланна Я. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні