Ухвала
від 26.06.2018 по справі 813/2570/18
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа №813/2570/18

У Х В А Л А

про забезпечення позову

26 червня 2018 року

Львівський окружний адміністративний суд, у складі головуючого судді Брильовського Романа Михайловича, розглянувши в порядку письмового провадження заяву товариства з обмеженою відповідальністю «Українські перспективи» про забезпечення позову у справі № 813/2570/18 за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Українські перспективи» до Виконавчого комітету Львівської міської ради, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Департамент економічного розвитку Львівської міської ради та Державне територіально-галузеве об'єднання «Львівська залізниця» про визнання протиправним та скасування рішення,-

В С Т А Н О В И В:

На розгляд Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява товариства з обмеженою відповідальністю «Українські перспективи» до Виконавчого комітету Львівської міської ради, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Департамент економічного розвитку Львівської міської ради та Державне територіально-галузеве об'єднання «Львівська залізниця» про визнання протиправним та скасування рішення Виконавчого комітету Львівської міської ради № 535 «Про затвердження схеми впорядкування земель транспорту у межах м. Львова рекламними конструкціями» від 25.05.2018.

Ухвалою Львівського окружного адміністративного суду від 20 червня 2018 року відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання на 10 липня 2018 року на 14:00 год.

21 червня 2018 року ухвалою Львівського окружного адміністративного суду відмовлено товариству з обмеженою відповідальністю «Українські перспективи» в задоволенні клопотання про забезпечення позову.

25 червня 2018 року представник товариства з обмеженою відповідальністю «Українські перспективи» подав через канцелярію суду клопотання про забезпечення позову шляхом заборони Виконавчому комітету Львівської міської ради та іншим особам, які можуть діяти на виконання рішень Виконавчого комітету Львівської міської ради вчиняти дії, спрямовані на демонтаж рекламних конструкцій, які належать товариству з обмеженою відповідальністю Українські перспективи та розміщені за адресами:

- м. Львів вул. Пластова-Богданівська біля залізничного переїзду (3 конструкції розміром 6м.х3м.) розміщені згідно Договору №Л/П - 14227п/НЮ від 06.01.2014;

- м. Львів вул. Любінська (парна і непарна сторони на залізничному мості) (2 конструкції розміром 6м.х3м.) розміщені згідно Договору №Л/П - 14227п/НЮ від 06.01.2014;

- м. Львів вул. Луганська непарна сторона (1 конструкція розміром 12м.х3м.) розміщена згідно Договору №Л-П - 14227п/НЮ від 06.01.2014;

- м. Львів вул. Луганська непарна сторона (1 конструкція розміром 6м.х3м ) у зоні залізничного переїзду розміщена згідно Договору №Л/П - 14227п/НЮ від 06.01.2014;

- м. Львів вул. Луганська непарна сторона (1 конструкція розміром бм.хЗм) розміщена згідно Договору №Л/ДН-1-14201 п/НЮ від 01.01.2014 р.

- м. Львів вул. Стрийська (парна сторона) в районі залізничного мосту (1 конструкція розміром 6м.х3м) розміщена згідно Договору №Л/П - 14227п/НЮ від 06.01.2014;

- м. Львів вул. Дж. Вашингтона перед залізничним переїздом (1 конструкція розміром 6м.х3м) розміщена згідно Договору №Л/П - 14227п/НЮ від 06.01.2014;

- м. Львів вул. Єрошенка біля залізничного мосту (1 конструкція розміром 6м.х3м.) розміщена згідно Договору №Л/П - 14227п/НЮ від 06.01.2014;

- м. Львів вул. Варшавська - ОСОБА_1 на залізничному мості (1 конструкція розміром 6м.х3м.) розміщена згідно Договору №Л/П - 14227п/НЮ від 06.01.2014;

- м. Львів Малехів (вул. Пластова) біля залізничного мосту (4 конструкції розміром 6м.х3м) розміщені згідно Договору №Л/П - 14227п/НЮ від 06.01.2014;

- м. Львів вул. Зелена вул. Зубрівська біля залізничного переїзду (2 конструкції розміром 6м.х6м) розміщені згідно Договору №Л/П - 14227п/НЮ від 06.01.2014;

- м. Львів вул. Сихівська парна сторона біля залізничного моста (1 конструкція розміром 6м.х3м) розміщена згідно Договору №Л/П - 14227п/НЮ від 06.01.2014;

- м. Львів вул. Шевченка (станція Клепарів) (4 конструкції розміром 6м.х3м.) розміщені згідно Договору №Л/ДН-1-14201 п/НЮ від 01.01.2014,

- м. Львів вул. Винниця (вул. ОСОБА_2) (2 конструкції розміром 6м.х3м) розміщені згідно Договору №Л/ДН-1- 14201 п/НЮ від 01.01.2014;

- м. Львів вул. Левандівська шляхопровід парна сторона (1 конструкція розміром 6м.х3м) розміщена згідно Договору №Л/ДН -1-14201п/НЮ від 06.01.2016;

- м. Львів, вул. Опришківська, парна та непарна сторона, біля залізничного мосту (2 конструкції розміром 6м.х3м.) розміщені згідно Договору №Л/П - 14227п/НЮ від 06.01.2014;

- м. Львів, вул. Хмельницького, 176 парна та непарна сторона, біля залізничного переїзду (2 конструкції розміром 6м.х3м.) розміщені згідно Договору №Л/П - 14227п/НЮ від 06.01.2014 р.

Клопотання про забезпечення позову позивач мотивує тим, що вздовж переїздів, шляхопроводів та на інших об'єктах залізничного транспорту знаходяться рекламні конструкції ТОВ «Українські перспективи» . Рекламні конструкції розміщені, відповідно до договорів № Л/ДН-1-14201п/НЮ від 01.01.2014 та № Л/П-14227п/НЮ від 06.01.2014 «Про надання рекламних послуг» , укладених між ТОВ «Українські перспективи» та ДТГО «Львівська залізниця» . Втім, відповідач 25 травня 2018 року прийняв оскаржуване рішення, відповідно до якого відповідач вирішив з метою безпеки руху на залізничних переїздах та шляхопроводах демонтувати рекламні конструкції з правої та лівої сторони автомобільних доріг вздовж переїздів та шляхопроводів у термін до 01.07.2018. Зокрема, як значив позивач, оскаржуваним рішенням визначено терміни до яких має бути затверджена комплексна схема розміщення рекламних засобів на землях транспорту (до 01.06.2018) та проведений демонтаж рекламних конструкцій (до 01.07.2018). На переконання позивача, існує необхідність заборонити вчиняти дії відповідачу та іншим особам, спрямовані на демонтаж рекламних конструкцій, які належать ТОВ Українські перспективи , оскільки невжиття заходів забезпечення позову може призвести до виконання такого рішення та демонтажу рекламних конструкцій позивача, що істотно ускладнить поновлення порушених прав позивача. Позивач стверджує, що у разі демонтажу рекламних конструкцій при подальшому задоволенні судом позовних вимог, відновлення порушених прав позивача потребуватиме значних зусиль, часу та витрат. Оскільки, буде необхідність відновлення цілісності демонтованих конструкцій, перевезення та транспортування з місця зберігання, повторного монтажу та оплати вказаних витрат, а також відшкодування збитків за час простою. Водночас, позивач стверджує, що відповідач приймаючи оскаржуване рішення вийшов за межі своїх повноважень, оскільки вирішив змінити схему розміщення та демонтувати рекламні конструкції, які належать позивачу та знаходяться на території залізничного транспорту, тобто на території земельних ділянок, що належать до земель державної власті, а саме до земель залізничного транспорту. Вказані обставини, на думку позивача, свідчать про протиправність оскаржуваного рішення. У зв'язку з наведеним просить забезпечити позов.

Порядок вжиття заходів забезпечення адміністративного позову визначено у Главі 10 КАС України в редакції Закону № 2147-VIII від 03.10.2017.

Частиною 1 статті 154 Кодексу адміністративного судочинства України (КАС України) визначено, що заява про забезпечення позову розглядається судом, у провадженні якого перебуває справа або до якого має бути поданий позов, не пізніше двох днів з дня її надходження, без повідомлення учасників справи.

При вирішенні заяви про забезпечення позову суд керується ч. 1 ст. 2 КАС України відповідно до якої завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.

Забезпечення позову згідно ч. 2 ст. 150 КАС України допускається як до пред'явлення позову, так і на будь-якій стадії розгляду справи, якщо: невжиття таких заходів може істотно ускладнити чи унеможливити виконання рішення суду або ефективний захист або поновлення порушених чи оспорюваних прав або інтересів позивача, за захистом яких він звернувся або має намір звернутися до суду; або очевидними є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень, та порушення прав, свобод або інтересів особи, яка звернулася до суду, таким рішенням, дією або бездіяльністю.

Метою забезпечення позову є вжиття судом, у провадженні якого знаходиться справа, заходів щодо охорони матеріально-правових інтересів позивача від можливих недобросовісних дій з боку відповідача, щоб забезпечити позивачу реальне та ефективне виконання судового рішення, якщо воно буде прийняте на користь позивача, в тому числі з метою запобігання потенційним труднощам у подальшому виконанні такого рішення.

Відповідно до ч. 1 ст. 150 КАС України суд за заявою учасника справи або з власної ініціативи має право вжити визначені цією статтею заходи забезпечення позову.

Забезпечення позову - це сукупність процесуальних дій, які гарантують виконання судового рішення в разі задоволення позовних вимог. Заходи забезпечення позову повинні відповідати і бути співрозмірними заявленим позовним вимогам, мають бути безпосередньо пов'язаними з предметом спору, необхідними і достатніми для забезпечення виконання судового рішення.

Відповідно до п.п. 2 ч. 1 ст.151 КАС України позов може бути забезпечено забороною відповідачу вчиняти певні дії.

При розгляді заяви про вжиття заходів забезпечення позову суд оцінює обґрунтованість доводів заявника щодо необхідності вжиття відповідних заходів з урахуванням:

- розумності, обґрунтованості й адекватності вимог заявника щодо забезпечення позову;

- забезпечення збалансованості інтересів сторін, а також інших учасників процесу;

- наявності зв'язку між конкретним видом, що застосовується для забезпечення позову, і предметом позовної вимоги, зокрема, чи спроможний такий вид забезпечення забезпечити фактичне виконання рішення суду у разі його задоволення;

- ймовірності виникнення утруднень для виконання або невиконання рішення суду в разі невжиття таких заходів;

- необхідності у зв'язку із вжиттям заходів запобігти порушенню прав та інтересів інших осіб, в тому числі, й осіб, які не приймають участь у розгляді справи.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Суд, відповідно до ч. 1 ст. 90 КАС України оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Згідно з ч. 2 ст. 151 КАС України заходи забезпечення позову мають бути співмірними із заявленими позивачем вимогами. Суд також повинен враховувати співвідношення прав (інтересу), про захист яких просить заявник, із наслідками вжиття заходів забезпечення позову для заінтересованих осіб.

Із системного аналізу вимог наведених статей вбачається, що заходи забезпечення позову повинні відповідати і бути співмірними заявленим позовним вимогам, безпосередньо пов'язаними з предметом спору, необхідними і достатніми для забезпечення виконання судового рішення.

Підставою для звернення товариства з обмеженою відповідальністю «Українські перспективи» до суду із заявою про забезпечення позову стало прийняття Виконавчим комітетом Львівської міської ради рішення № 535 «Про затвердження схеми впорядкування земель транспорту у межах м. Львова рекламними конструкціями» від 25.05.2018.

Позивач стверджує, що оскаржуваним рішенням відповідач вирішив з метою безпеки руху на залізничних переїздах та шляхопроводах демонтувати рекламні конструкції з правої та лівої сторони автомобільних доріг вздовж переїздів та шляхопроводів у термін до 01.07.2018. У зв'язку з чим, у позивача існують побоювання, що вразі виконання такого рішення та демонтажу рекламних конструкцій, що належать ТОВ «Українські перспективи» , відновлення порушених прав позивача потребуватиме значних зусиль, часу та витрат. Зокрема, буде необхідність відновлення цілісності конструкцій позивача демонтованих на об'єктах та території залізничного транспорту, перевезення та транспортування з місця зберігання, повторного монтажу та оплати вказаних витрат, а також відшкодування збитків за час простою.

Як вбачається із матеріалів справи, між ТОВ Українські перспективи та ДТГО Львівська залізниця 01.01.2014 було укладено договір № Л/ДН-1-14201п/НЮ про надання рекламних послуг.

6 січня 2014 року між ТОВ Українські перспективи та ДТГО Львівська залізниця було укладено ще один договір про надання рекламних послуг, а саме № Л/П-14227п/НЮ.

Так, згідно вказаних договорів ДТГО Львівська залізниця розміщує рекламні конструкції ТОВ Українські перспективи на об'єктах залізничного транспорту у м. Львові, а саме:

1) згідно договору № Л/ДН-1-14201 п/НЮ від 01.01.2014 на:

- вул. ОСОБА_3 (станція Клепарів) - (4 конструкції розміром 6 м х 3 м);

- вул. Луганська непарна сторона (конструкція розміром 6 м х 3 м);

- вул. Винниця (вул. ОСОБА_2) (2 конструкції розміром 6 м х Зм);

- вул. Левандівська шляхопровід парна сторона (конструкція розміром 6 м х 3 м);

2) згідно договору № Л-П - 14227п/НЮ від 06.01.2014 на:

- вул. Пластова - Богданівська біля залізничного переїзду (3 конструкції розміром 6 м х З м);

- вул. Любінська (парна і непарна сторони на залізничному мості) (2 конструкції розміром 6 м х 3 м);

- вул. Луганська непарна сторона (конструкція розміром 12 м х 3 м);

- вул. Луганська непарна сторона (конструкція розміром 6 м х 3 м ) у зоні залізничного переїзду;

- вул. Стрийська (парна сторона) в районі залізничного мосту (конструкція розміром 6 м х 3 м);

- вул. Дж. Вашингтона (конструкція розміром 6 м х 3 м);

- вул. ОСОБА_1 - біля залізничного мосту (конструкція розміром 6 м х 3 м);

- вул. Варшавська - ОСОБА_1 - на залізничному мості (конструкція розміром 6 м х 3 м);

- Малехів біля залізничного мосту (4 конструкції розміром 6 м х 3 м);

- вул. Зелена - вул. Сихівська біля залізничного переїзду (2 конструкції розміром 6 м х 3 м);

- вул. Сихівська парна сторона біля залізничного моста (конструкція розміром 6 м х 3 м);

- вул. ОСОБА_3 (станція Клепарів) (конструкція розміром 6 м х 3м);

- вул. Опришківська, парна та непарна сторона, біля залізничного мосту (2 конструкції розміром 6 м х 3 м);

вул. Хмельницького, 176 парна та непарна сторона, біля залізничного переїзду (2 конструкції розміром 6 м х 3м).

Також, в матеріалах справи наявний витяг з оскаржуваного рішення Виконавчого комітету Львівської міської ради № 535 «Про затвердження схеми впорядкування земель транспорту у межах м. Львова рекламними конструкціями» від 25.05.2018.

Як слідує із змісту вказаного рішення Виконавчий комітет Львівської міської ради з метою налагодження ефективної співпраці з Регіональною філією "Львівська залізниця" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця", у рамках розв'язання проблеми перенасичення м. Львова зовнішньою рекламою, відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" вирішив затвердити комплексну схему розміщення рекламних засобів на землях транспорту у межах м. Львова на мостах, а саме на вул. Богданівська - вул. ОСОБА_4 (додаток 1); вул. Джерельна - вул. Хімічна (додаток 2); вул. ОСОБА_1 - вул. ОСОБА_5 - вул. Клепарівська (додаток 3); вул. Замарстинівська - вул. ОСОБА_6 (додаток 4); вул. ОСОБА_7 Курмановича (додаток 5); вул. Опришківська (додаток 6); вул. Тунельна (додаток 7); просп. ОСОБА_8 (Міський палац культури ім. Гната Хоткевича) (додаток 8).

Також, відповідно до п. 3 оскаржуваного рішення директор департаменту економічного розвитку, директор Регіональної філії "Львівська залізниця" ПАТ "Українська залізниця" повинен до 1 липня 2018 року демонтувати рекламні конструкції з правої та лівої сторони автомобільних доріг вздовж переїздів та шляхопроводів, а саме на переїздах: вул. Зелена - вул. Дж. Вашингтона; вул. Зубрівська; вул. Левандівська - вул. Повітряна; вул. Левандівська, 13; вул. Луганська (магазин "Рукавичка"); вул. Пластова; вул. ОСОБА_9 (магазин "Фуршет"); вул. Т. Шевченка, 180 (за готелем "НТОН"); на шляхопроводах: вул. Городоцька, 168 (ПАТ "Львівський хлібозавод № 1"); вул. ОСОБА_10 -вул. ОСОБА_11; вул. Кульпарківська, 93; вул. Левандівська (автомобільний міст); вул Луганська - вул. Стрийська; вул. Любінська, 74; вул. Сихівська - вул. Зелена; вул. Сяйво; вул. ОСОБА_3 - вул. ОСОБА_2.

Таким чином, із досліджених сумом доказів, слідує, що існує очевидна небезпека, що рекламні конструкції, які належать ТОВ Українські перспективи до 1 липня 2018 року може бути демонтовано.

Наведені обставини свідчать про те, що в разі задоволення позовних вимог для відновлення прав позивача необхідно буде докласти значних зусиль та витрат.

Суд погоджується з доводами заявника, що в разі демонтажу його рекламних конструкцій, якщо позовні вимоги ТОВ Українські перспективи буде судом задоволено, виникне необхідність відновлення цілісності демонтованих конструкцій, перевезення та транспортування з місця зберігання, повторного монтажу та оплати вказаних витрат, а також відшкодування збитків за час простою.

Зважаючи на те, що саме подання позову, а також відкриття провадження у справі не зупиняють дій та рішень суб'єкта владних повноважень, то суд, відповідно до статті 154 КАС України, в порядку забезпечення позову може ухвалою застосувати відповідні заходи забезпечення позову.

Відповідно до пункту 5 статті 154 КАС України суд постановляє ухвалу про забезпечення позову або про відмову у забезпеченні позову.

З огляду на викладене, суд дійшов висновку, що клопотання про забезпечення позву є обґрунтованим та таким, що підлягає до задоволення.

Керуючись ст.ст. 150, 151, 154, 156, 248, 256 293-295, підп.15.5 п.15 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ:

Задовольнити заяву товариства з обмеженою відповідальністю «Українські перспективи» про забезпечення позову у справі № 813/2570/18.

Заборонити Виконавчому комітету Львівської міської ради та іншим особам, які можуть діяти на виконання рішення Виконавчого комітету Львівської міської ради від 25.05.2018 № 535 «Про затвердження схеми впорядкування земель транспорту у межах м. Львова рекламними конструкціями» вчиняти дії, спрямовані на демонтаж рекламних конструкцій, які належать товариству з обмеженою відповідальністю Українські перспективи та розміщені за адресами:

- м. Львів вул. Пластова-Богданівська біля залізничного переїзду (3 конструкції розміром 6м.х3м.) розміщені згідно Договору №Л/П - 14227п/НЮ від 06.01.2014;

- м. Львів вул. Любінська (парна і непарна сторони на залізничному мості) (2 конструкції розміром 6м.х3м.) розміщені згідно Договору №Л/П - 14227п/НЮ від 06.01.2014;

- м. Львів вул. Луганська непарна сторона (1 конструкція розміром 12м.х3м.) розміщена згідно Договору №Л-П - 14227п/НЮ від 06.01.2014;

- м. Львів вул. Луганська непарна сторона (1 конструкція розміром 6м.х3м ) у зоні залізничного переїзду розміщена згідно Договору №Л/П - 14227п/НЮ від 06.01.2014;

- м. Львів вул. Луганська непарна сторона (1 конструкція розміром бм.хЗм) розміщена згідно Договору №Л/ДН-1-14201 п/НЮ від 01.01.2014 р.

- м. Львів вул. Стрийська (парна сторона) в районі залізничного мосту (1 конструкція розміром 6м.х3м) розміщена згідно Договору №Л/П - 14227п/НЮ від 06.01.2014;

- м. Львів вул. Дж. Вашингтона перед залізничним переїздом (1 конструкція розміром 6м.х3м) розміщена згідно Договору №Л/П - 14227п/НЮ від 06.01.2014;

- м. Львів вул. Єрошенка біля залізничного мосту (1 конструкція розміром 6м.х3м.) розміщена згідно Договору №Л/П - 14227п/НЮ від 06.01.2014;

- м. Львів вул. Варшавська - ОСОБА_1 на залізничному мості (1 конструкція розміром 6м.х3м.) розміщена згідно Договору №Л/П - 14227п/НЮ від 06.01.2014;

- м. Львів Малехів (вул. Пластова) біля залізничного мосту (4 конструкції розміром 6м.х3м) розміщені згідно Договору №Л/П - 14227п/НЮ від 06.01.2014;

- м. Львів вул. Зелена вул. Зубрівська біля залізничного переїзду (2 конструкції розміром 6м.х6м) розміщені згідно Договору №Л/П - 14227п/НЮ від 06.01.2014;

- м. Львів вул. Сихівська парна сторона біля залізничного моста (1 конструкція розміром 6м.х3м) розміщена згідно Договору №Л/П - 14227п/НЮ від 06.01.2014;

- м. Львів вул. Шевченка (станція Клепарів) (4 конструкції розміром 6м.х3м.) розміщені згідно Договору №Л/ДН-1-14201 п/НЮ від 01.01.2014,

- м. Львів вул. Винниця (вул. ОСОБА_2) (2 конструкції розміром 6м.х3м) розміщені згідно Договору №Л/ДН-1- 14201 п/НЮ від 01.01.2014;

- м. Львів вул. Левандівська шляхопровід парна сторона (1 конструкція розміром 6м.х3м) розміщена згідно Договору №Л/ДН -1-14201п/НЮ від 06.01.2016;

- м. Львів, вул. Опришківська, парна та непарна сторона, біля залізничного мосту (2 конструкції розміром 6м.х3м.) розміщені згідно Договору №Л/П - 14227п/НЮ від 06.01.2014;

- м. Львів, вул. Хмельницького, 176 парна та непарна сторона, біля залізничного переїзду (2 конструкції розміром 6м.х3м.) розміщені згідно Договору №Л/П - 14227п/НЮ від 06.01.2014 р.

Виконання ухвали з питань забезпечення адміністративного позову здійснюється негайно з дня її постановлення незалежно від її оскарження і відкриття виконавчого провадження.

Ухвалу про забезпечення позову або про відмову у забезпеченні позову може бути оскаржено. Оскарження ухвали про забезпечення позову не зупиняє її виконання, а також не перешкоджає подальшому розгляду справи.

Ухвала суду може бути оскаржено до Львівського апеляційного адміністративного суду.

Згідно з ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом п'ятнадцяти днів з дня її проголошення. Якщо в судовому засіданні було проголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Ухвала суду набирає законної сили у порядку та строки згідно з ст. 256 КАС України.

Суддя Р.М. Брильовський

Дата ухвалення рішення26.06.2018
Оприлюднено28.06.2018
Номер документу74978328
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/2570/18

Ухвала від 14.05.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

Ухвала від 16.04.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Брильовський Роман Михайлович

Ухвала від 29.02.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Брильовський Роман Михайлович

Ухвала від 24.01.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Брильовський Роман Михайлович

Ухвала від 30.10.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Брильовський Роман Михайлович

Ухвала від 26.06.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Брильовський Роман Михайлович

Ухвала від 21.06.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Брильовський Роман Михайлович

Ухвала від 20.06.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Брильовський Роман Михайлович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні