Рішення
від 19.04.2018 по справі 405/1779/17
ЛЕНІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КІРОВОГРАДА

Справа № 405/1779/17

Провадження №2-а/405/68/17

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

19 квітня 2018 року Ленінський районний суд м.Кіровограда у складі:

головуючого судді Іванової Л.А.

при секретарі Береді Я.І.,

за участю представника відповідача та

представника третьої особи без самостійних

вимог на предмет спору на стороні відповідача ОСОБА_1,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в місті Кропивницькому адміністративну справу №405/1779/17 за адміністративним позовом приватного підприємства Олікс до ОСОБА_2 ради міста Кропивницького, третя особа без самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача виконавчий комітет ОСОБА_2 ради міста Кропивницького, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача ОСОБА_3 розвитку транспорту та зв'язку ОСОБА_2 ради міста Кропивницького про скасування рішення, -

В С Т А Н О В И В:

Позивач ПП Олікс звернувся до Ленінського районного суду м. Кіровограда з адміністративним позовом до відповідача ОСОБА_4 міської ради, в якому просить визнати рішення, прийняте ОСОБА_4 міською радою 15.03.2017 року № 854 Про скасування рішень виконавчого комітету ОСОБА_4 міської ради від 16.02.2017 року в частині скасування рішення виконавчого комітету ОСОБА_4 міської ради від 16.02.2017 № 77 Про погодження вартості разового проїзду одного пасажира на міських автобусних маршрутах для ПП Олікс протиправним та скасувати його.

В обґрунтування заявлених вимог позивач зазначив, щорішенням виконавчого комітету ОСОБА_4 міської ради Про погодження вартості разового проїзду одного пасажира на міських автобусних маршрутах для ПП Олікс від 16.02.2017 року № 77 було погоджено граничну вартість разового проїзду одного пасажира на міських автобусних маршрутах загального користування м. Кропивницького для ПП Олікс , що працює у режимі маршрутного таксі, у розмірі 4,50 грн., однак згодом рішенням ОСОБА_4 міської ради Про скасування рішень виконавчого комітету ОСОБА_4 міської ради від 16.02.2017 року від 15.03.2017 року № 854 були скасовані рішення виконавчого комітету ОСОБА_4 міської ради, зокрема, акт індивідуальної дії у формі рішення Про погодження вартості разового проїзду одного пасажира на міських автобусних маршрутах для ПП Олікс від 16.02.2017 № 77. Підставою для скасування Рішення №854 було названо: численні скарги та заяви громадян щодо надання неякісних послуг з перевезення пасажирів; необґрунтованість підвищення розміру тарифів; уникнення соціальної напруги серед населення, що суперечить положенням Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , відповідно до яких рішення виконавчого комітету ради з питань, віднесених до власної компетенції виконавчих органів ради, можуть бути скасовані відповідною радою (ч. 9 ст. 59 вказаного Закону) лише з підстав невідповідності такого рішення Конституції чи законам України, іншим актам законодавства, рішенням відповідної ради, прийнятим у межах її повноважень (п. 15 ч. 1 ст. 26 вказаного Закону). Позивач вважає рішенняКіровоградської міської ради Про скасування рішень виконавчого комітету ОСОБА_4 міської ради від 16.02.2017 року від 15.03.2017 року № 854незаконнимта таким, що не відповідає вимогам чинного цивільного та автотранспортного законодавства, порушує права ПП Олікс , як юридичної особи-перевізника, яким було подано на погодження та належним чином обґрунтовано вартість разового проїзду одного пасажира на міських автобусних маршрутах загального користування м. Кропивницького у розмірі 4,50 грн. Також зазначив, що внаслідок скасування рішення виконавчого комітету ОСОБА_4 міської ради Про погодження вартості разового проїзду одного пасажира на міських автобусних маршрутах для ПП Олікс від 16.02.2017 № 77порушено, як умови адміністративного договору, так і порядок погодження тарифів на перевезення, передбачений ч. 2 ст. 28 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні .

Ухвалою від 07.04.2017 року відкрито провадження у справі за вказаним вище адміністративним позовом та справа призначена до розгляду.

Ухвалою від 06.06.2017 року за клопотанням представника відповідача ОСОБА_4 міської радидо участі в справі за даним адміністративним позовом, в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача залучено виконавчий комітет ОСОБА_4 міської ради,в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - ОСОБА_3 розвитку транспорту та зв'язку ОСОБА_4 міської ради, а також залишено без задоволення клопотання ОСОБА_5, депутата ОСОБА_4 міської ради VII-го скликання, про залучення до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача.

Крім того, відповідно до п. 10 ч. 1 Розділу VІІ Перехідні положення КАС України у редакції Закону № 2147-VІІІ від 03.10.2017 року справи у судах першої та апеляційної інстанцій, провадження у яких відкрито до набрання чинності цією редакцією Кодексу, розглядаються за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу. Таким чином, розгляд даної судової справи продовжено за правилами КАС України у редакції Закону № 2147-VІІІ від 03.10.2017 року.

В судовому засіданні 12.04.2018 року за участю представника позивача ОСОБА_6, представника відповідача та третьої особи без самостійнихвимог на предмет спору на стороні відповідача ОСОБА_7 судом ухвалено про продовження розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження. Заперечення проти розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадженнявід сторін у справідо суду не надходили.

Представник позивача ПП Олікс ОСОБА_6, будучи присутньою в судовому засіданні 12.04.2018 року підтримала заявлений позов з підстав, зазначених в ньому, просила позовні вимоги задовольнити. В подальшому, представником позивача ПП Олікс ОСОБА_6 подано клопотання про розгляд справи за відсутності представника позивача в судових засіданнях.

Представник відповідача ОСОБА_2 ради міста Кропивницького та третьої особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідачаУправління розвитку транспорту та зв'язку ОСОБА_2 ради міста Кропивницького ОСОБА_7 в судовому засіданні просив відмовити позивачу ПП Олікс в задоволенні позовних вимог, обґрунтовуючи свою позицію тим, що рішення Про скасування рішень виконавчого комітету ОСОБА_4 міської ради від 16.02.2017 року від 15.03.2017 року № 854, прийняте відповідачем з дотриманням чинного законодавства,в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, на підставі чого вважає позовні вимоги ПП Олікс необгрунованими та такими, що не підлягають задоволенню.

Представником третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору виконавчий комітет ОСОБА_2 ради м. Кропивницького за довіреністю ОСОБА_8 надано суду заяву від 12.04.2018 року, зареєстровану в суді 12.04.2018 року за вх. № 9280, в якій останній просить здійснювати розгляд даної справи за відсутності представника виконавчого комітету ОСОБА_2 ради міста Кропивницького.

Заслухавши представника відповідача та третьої особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача, враховуючи надані в судовому засіданні 12.04.2018 року пояснення представника позивача, зваживши доводи, викладені в позові на обґрунтування позовних вимог, враховуючи ненадання відповідачем відзиву на позовну заяву, дослідивши докази по справі в їх сукупності, суд прийшов до висновку про обґрунтованість позовних вимог та їх задоволення,виходячи з наступного.

Судом встановлено та підтверджується матеріалами справи, що ПП Олікс є юридичною особою, який, крім іншого, здійснює наступні види діяльності: пасажирський наземний транспорт міського та приміського сполучення та інший пасажирський наземний транспорт, що підтверджується довідкою серії АА № 839930 з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ 24150709).

Судом також встановлено, що рішенням виконавчого комітету ОСОБА_4 міської ради Про погодження вартості разового проїзду одного пасажира на міських автобусних маршрутах для ПП Олікс від 16.02.2017 № 77 (далі - Рішення № 77), крім іншого, було погоджено граничну вартість разового проїзду одного пасажира на міських автобусних маршрутах загального користування м. Кропивницького для ПП Олікс (маршрути № 1-ц (Центральний), 3, 15, 21, 27, 44, 108), що працює у режимі маршрутного таксі, у розмірі 4,50 грн. (п. 1 Рішення № 77).

Пунктом 2 зазначеного рішення ОСОБА_3 розвитку транспорту та зв'язку ОСОБА_4 міської ради доручено внести зміни до договорів на регулярні перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в м. Кропивницькому, укладених з ПП Олікс , в частині визначення тарифу на перевезення та умов щодо встановлення до кінця 2017 року електронної системи контролю за роботою міського пасажирського транспорту (бортове обладнання для вимірювання напрямку руху, координат, місця розташування транспортного засобу і іншої інформації) з підключенням (наданням доступу) до електронної системи контролю міської диспетчерської служби комунального підприємства Електротранс ОСОБА_4 міської ради .

Визнано таким, що втратив чинність, пункт 2 рішення виконавчого комітету ОСОБА_4 міської ради від 07.04.2015 року № 219 Про внесення змін до рішення виконавчого комітету ОСОБА_4 міської ради від 05.03.2015 року № 112 Про погодження вартості разового проїзду одного пасажира на міських автобусних маршрутах загального користування м. Кіровограда (п. 3 Рішення).

Рішенням ОСОБА_4 міської ради Про скасування рішень виконавчого комітету ОСОБА_4 міської ради від 16.02.2017 року від 15.03.2017 року № 854 (далі - Рішення № 854)скасовані рішення виконавчого комітету ОСОБА_4 міської ради від 16.02.2017 року, зокрема, № 77 Про погодження вартості разового проїзду одного пасажира на міських автобусних маршрутах для ПП Олікс (п.п. 2 п. 1 Рішення № 854).

При цьому, як зазначено в Рішенні № 854, підставою для скасування рішення виконавчого комітету ОСОБА_4 міської ради Про погодження вартості разового проїзду одного пасажира на міських автобусних маршрутах для ПП Олікс від 16.02.2017 № 77 є чисельні скарги та заяви громадян щодо надання неякісних послуг з перевезення пасажирів, необґрунтованості підвищення розміру тарифів, а також з метою уникнення соціальної напруги серед населення, відповідно до Методики розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту, затвердженої наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 17.11.2009 року № 1175.

Окрім того, скасовуючи рішення виконавчого комітету ОСОБА_4 міської ради від 16.02.2017 року, зокрема, в частині, що стосується інтересів позивача ПП Олікс (№ 77), ОСОБА_4 міська рада послалася на ст.ст. 26, 59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні .

Правомірність прийняття суб'єктом владних повноважень Рішення № 854 від 15.03.2017 року в частині, що стосується інтересів позивача ПП Олікс , є предметом оскарження позивачем ПП Олікс .

Відповідно до ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до п.п. 2 п. а ч. 1 ст. 28 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належатьвласні (самоврядні) повноваження, зокрема, встановлення в порядку і межах, визначених законодавством, тарифів на побутові, комунальні (крім тарифів на теплову енергію, централізоване водопостачання та централізоване водовідведення, послуги з постачання гарячої води, які встановлюються Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг), транспортні та інші послуги.

Відповідно до п.п.12 п. а ч. 1 ст. 30 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать власні (самоврядні) повноваження, зокрема, залучення на договірних засадах підприємств, установ та організацій, що не належать до комунальної власності відповідних територіальних громад, до участі в обслуговуванні населення засобами транспорту і зв'язку.

Відповідно до ч. 3 ст. 35 Закону України Про автомобільний транспорт перевезення пасажирів автобусами в режимі регулярних пасажирських перевезень здійснюють автомобільні перевізники на автобусних маршрутах загального користування на договірних умовах із органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

Судом також встановлено, що між ПП Олікс як Перевізником, та ОСОБА_3 розвитку транспорту та зв'язку ОСОБА_4 міської ради, як Організатором 24.05.2013 року, 04.09.2013 року, 08.01.2014 року, укладено договори на регулярні перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування в м. Кіровограді № 34/07, 51/07 та 58/07 відповідно з наступними додатковими угодами до них, за умовами яких Організатор надає Перевізнику право на регулярні перевезення пасажирів за маршрутами №№ 3, 21, 108 (Договір № 34/07), №№ 5, 27, 44 (Договір № 51/07) та № 1-ц (Центральний) (Договір № 58/07), а Перевізник зобов'язується надавати транспортні послуги населенню на умовах, передбачених цим Договором (п.п. 1.1 Договору).

Крім того, відповідно до п.п. 2.2.2, 2.2.3 Договорів до обов'язків Організатора віднесено: затвердження вартості разового проїзду пасажира у розмірі - 2,00 грн. У випадках перегляду (зміни) тарифу до даного договору вносяться зміни шляхом укладення додаткової угоди; у разі наявності підстав ініціювання здійснення перегляду вартості разового проїзду пасажирів відповідно до наказу Міністерства транспорту та зв'язку Українивід 17.11.2009 року № 1175 Про затвердження Методики розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту за письмовим обґрунтованим зверненням перевізника із розрахунками тарифу та доданням необхідних підтверджуючих документів. Тариф встановлюється (погоджується) рішенням виконавчого комітету ОСОБА_4 міської ради.

05 січня 2017 року за вих. № 2 ПП Олікс звернулося до начальника ОСОБА_3 розвитку транспорту та зв'язку ОСОБА_4 міської ради ОСОБА_9 з питання погодження тарифу на перевезення, в якому зазначив щодо надання на адресу Замовника розрахунку тарифу на послуги пасажирських перевезень на міському транспорті у режимі маршрутного таксі станом на 29.12.2016 року (розрахунок тарифу на міському маршруті №№ 3, 108, 15, 21, 27, 44, 1Ц), який проведений на підставі Методики розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту, затвердженої наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 17.11.2009 року № 1175, яка визначає механізм формування тарифів на послуги з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, автобусних маршрутах спеціальних перевезень та автобусних маршрутах нерегулярних перевезень, а також тарифів на послуги з перевезення пасажирів у таксі та легковими автомобілями на замовлення і застосовується органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування та автомобільними перевізниками незалежно від їх відомчої підпорядкованості, форми власності та організаційно-правової форми господарювання. За висновком вищевказаного розрахунку тариф по маршруту № 3 становить 5,31 грн., № 108 - 5,10 грн., № 15 - 5,34 грн., № 21 - 5,01 грн., № 27 - 4,43 грн., № 44 - 5,07 грн., № 1Ц - 5,72 грн., зведений тариф по підприємству складає - 5,22 грн.

Додатковими угодами № 6 від 20.02.2017 року, до зазначених вище договорів сторони за договором (ПП Олікс та ОСОБА_3 розвитку транспорту та зв'язку ОСОБА_4 міської ради) уклали додаткові угоди за якими: пункт 2.2.2 даних договорів виклали в новій редакції, а саме: Погоджує граничну вартість разового проїзду пасажира у розмірі - 4,50 грн. У випадку перегляду (зміни) тарифу до даного договору вносяться зміни шляхом укладання додаткової угоди .

Таким чином, судом відзначається, що скасоване відповідачем Рішення № 77 є рішенням, прийнятим виконавчим комітетом ОСОБА_4 міської радив межах повноважень, визначенихЗаконом України Про місцеве самоврядування в Україні по встановленню тарифів на транспортні послуги з метою врегулювання відносин залучення на договірних засадах ПП Олікс до участі в обслуговуванні населення засобами транспорту.

Поряд з цим, судом також відзначається, що згідно з ч. 9 ст. 59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні рішення виконавчого комітету ради з питань, віднесених до власної компетенції виконавчих органів ради, можуть бути скасовані відповідною радою.

Статтею 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до положень п. 15 ч. 1 ст. 26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються такі питання, зокрема, щодо скасування актів виконавчих органів ради, які не відповідають Конституції чи законам України, іншим актам законодавства, рішенням відповідної ради, прийнятим у межах її повноважень.

Сукупний аналіз наведених норм Закону України Про місцеве самоврядування в Україні (п. 15 ч. 1 ст. 26; ч. 9 ст. 59) вказує на те, що рішення виконавчого комітету ради з питань, які належать до компетенції виконавчих органів ради, можуть бути скасовані відповідною радою виключно з підстав їх (рішень виконавчого комітету ради)невідповідності Конституції чи законам України, іншим актам законодавства, рішенням відповідної ради, прийнятим у межах її повноважень, при цьому, рада, як орган місцевого самоврядування повинна діяти виключно на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (ст. 19 Конституції України).

В свою чергу, із змісту оскаржуваного рішення, судом встановлено, що останнє прийнято ОСОБА_4 міською радою у зв'язку з чисельними скаргами та заявами громадян щодо надання неякісних послуг з перевезення пасажирів, необґрунтованим підвищенням розміру тарифів, а також з метою уникнення соціальної напруги серед населення, при цьому, представником відповідача, на доведення правомірності рішення відповідача надані в судовому засіданні в якості доказів звернення жителів міста Кропивницького, які надійшли на Гарячу лінію міського голови ОСОБА_10 з наступних питань: надання офіційного роз'яснення стосовно маршрутного таксі № 111 щодо графіку руху та підвищення тарифів перевезення (С-804 від 03.02.2017 року);отримання інформації про вартість проїзду в громадському транспорті для осіб пенсійного віку після підвищення тарифу до 4,50 грн. (О-1118 від 22.02.2017 року);отримання інформації щодо підвищення тарифів на пільгове перевезення пасажирів (М-802 від 03.02.2017 року);отримання інформації про тарифи на проїзд у громадському транспорті, які діють в м. Кропивницькому (Л-1661 від 27.03.2017 року);надання офіційного роз'яснення щодо підвищення тарифів на проїзд у громадському транспорті (А-776 від 03.02.2017 року);надання офіційного роз'яснення щодо підвищення тарифів на проїзд у громадському транспорті (В-801 від 03.02.2017 року);надання роз'яснення щодо змін на краще у послугах перевізників з моменту підвищення цін на проїзд та чи проводився аналіз роботи маршрутних таксі, як підстава підвищення тарифів (Д-1126 від 22.02.2017 року).

Крім того, надано лист, адресований депутатами ОСОБА_4 міської ради VII скликання від 21.02.2017 року міському голові ОСОБА_10, в якому депутати просили включити до порядку денного чергового засідання ОСОБА_4 міської ради проект рішення Про скасування рішень виконавчого комітету ОСОБА_4 міської ради від 16.02.2017 року та доручити виконавчим органам ОСОБА_4 міської ради винести зазначений проект рішення на розгляд постійних профільних комісій та здійснити інші заходи для їх належного оформлення та оприлюднення згідно з вимогами розділу IV Регламенту ОСОБА_4 міської ради VII скликання.

Відповідно до протоколу № 14 засідання постійної комісії ОСОБА_4 міської ради з питань промисловості, транспорту, зв'язку, торгівлі, сфери послуг, захисту прав споживачів від 07.03.2017 року було вирішено погодити доопрацьований проект рішення ОСОБА_4 міської ради № 961 Про скасування рішень виконавчого комітету ОСОБА_4 міської ради від 16.02.2017 року та об'єднати електронну петицію щодо скасування підвищення вартості проїзду у міському громадському транспорті від 01.03.2017 року і доопрацьований проект рішення ОСОБА_4 міської ради № 961 Про скасування рішень виконавчого комітету ОСОБА_4 міської ради від 16.02.2017 року в одне питання та винести його на розгляд другого засідання восьмої сесії ОСОБА_4 міської ради.

Разом з тим, судом відзначається, що надані представником відповідача документи за своїм змістом не містять фактів чи викладення обставин, що обґрунтовують позицію відповідача щодо правомірного скасування оскаржуваним рішенням ОСОБА_4 міської ради рішення виконавчого комітету ОСОБА_4 міської ради, як такого, що не відповідає Конституції чи законам України, іншим актам законодавства, рішенням відповідної ради, прийнятим у межах її повноважень, як і не містять фактів, які б спростовували обставини, викладені позивачем у позовній заяві на обґрунтування заявлених позовних вимог.

Оцінивши надані представником відповідача докази, судом відзначається, що, в порушення вищенаведених правових норм відповідачем ОСОБА_2 радою міста Кропивницького (ОСОБА_4 міською радою) в оскаржуваному рішенні Про скасування рішень виконавчого комітету ОСОБА_4 міської ради від 16.02.2017 року від 15.03.2017 року № 854, прийнятому на скасування рішення виконавчого комітету ОСОБА_4 міської ради Про погодження вартості разового проїзду одного пасажира на міських автобусних маршрутах для ПП Олікс від 16.02.2017 № 77, не наведено жодного обґрунтування невідповідності такого рішення виконавчого комітету ради Конституції чи законам України, іншим актам законодавства, рішенням відповідної ради, прийнятим у межах її повноважень, крім того, в порядку ч. 2 ст. 77 КАС України, за яким в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, представником відповідача не доведено суду правомірності оскаржуваного рішення, на підставі чого суд приходить до висновку, що рішення Про скасування рішень виконавчого комітету ОСОБА_4 міської ради від 16.02.2017 року від 15.03.2017 року № 854 в частині скасування рішення виконавчого комітету ОСОБА_4 міської ради Про погодження вартості разового проїзду одного пасажира на міських автобусних маршрутах для ПП Олікс від 16.02.2017 № 77, прийняте ОСОБА_4 міською радою, поза межами повноважень, наданих відповідачу на підставі п. 15 ч. 1 ст. 26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , тому є протиправним та таким, що підлягає скасуванню.

Крім того, судом відзначається, що за змістом Рішення № 854 ОСОБА_4 міська рада,скасовуючи Рішення № 77, прийняте виконавчим комітетом ОСОБА_4 міської ради, яким було погоджено граничну вартість разового проїзду одного пасажира на міських автобусних маршрутах загального користування м. Кропивницького, зокрема, для ПП Олікс (маршрути № 1-ц (Центральний), 3, 15, 21, 27, 44, 108), що працює у режимі маршрутного таксі, у розмірі 4,50 грн. (п. 1 Рішення № 77), - повернула, а фактично, встановила новітарифи на перевезення, визначені у відповідності до рішення виконавчого комітету ОСОБА_4 міської ради від 07.04.2015 року № 219 Про внесення змін до рішення виконавчого комітету ОСОБА_4 міської ради від 05.03.2015 року № 112 Про погодження вартості разового проїзду одного пасажира на міських автобусних маршрутах загального користування м. Кіровограда (п. 2 Рішення № 854), що є порушенням механізму формування тарифів на послуги з перевезення пасажирів, регламентованогоМетодикою розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту, затвердженоюНаказом Міністерства транспорту та зв'язку Українивід 17.11.2009 року № 1175, за якою дана Методика є обов'язковою для застосування під час встановлення регульованого тарифу та передбачає врахування окремо визначених критеріїв, так, зокрема, відповідно до п. 2.2 Методики планування та розрахунок витрат перевізника здійснюються на основі нормативного методу із урахуванням галузевих норм використання матеріальних та паливно-енергетичних ресурсів, ставок податків і зборів (обов'язкових платежів), прогнозного індексу цін виробників промислової продукції на запланований рік.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа, на підставі чого, в зв'язку із задоволенням позовної заяви позивача, який не є суб'єктом владних повноважень, на його (ПП Олікс ) користь слід стягнути понесені та документально підтверджені (платіжне доручення № 242 від 04.04.2017 року) судові витрати по справі з оплати судового збору в розмірі 1600 грн. 00 коп. за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень ОСОБА_2 ради міста Кропивницького.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 5, 6, 9, 72, 77, 122, 123, 132, 139, 241, 242, 244, 245, 246, 250, 255, 293, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України в редакції Закону України № 2147-VIII від 03.10.2017 року, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов приватного підприємства Олікс до ОСОБА_2 ради міста Кропивницького, третя особа без самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача виконавчий комітет ОСОБА_2 ради міста Кропивницького, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача ОСОБА_3 розвитку транспорту та зв'язку ОСОБА_2 ради міста Кропивницького про скасування рішення, - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення ОСОБА_4 міської ради від 15 березня 2017 року № 854 Про скасування рішень виконавчого комітету ОСОБА_4 міської ради від 16.02.2017 в частині скасування рішення виконавчого комітету ОСОБА_4 міської ради від 16.02.2017 № 77 Про погодження вартості разового проїзду одного пасажира на міських автобусних маршрутах для ПП ОЛІКС .

Cтягнути на користь приватного підприємства Олікс , код ЄДРПОУ 24150709, понесені судові витрати по справі з оплати судового збору в розмірі 1 600 грн. 00 коп. за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень ОСОБА_2 ради міста Кропивницького.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Учасники справи мають право оскаржити в апеляційному порядку рішення суду повністю або частково.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. У разі оголошення лише вступної та резолютивної частини судового рішення, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження з підстав, передбачених ч.ч.2, 3 ст.295 КАС України.

Апеляційна скарга подається до суду апеляційної інстанції, яким є Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд, через Ленінський районний суд м. Кіровограда.

Суддя Ленінського

районного суду

м. Кіровограда ОСОБА_11

СудЛенінський районний суд м.Кіровограда
Дата ухвалення рішення19.04.2018
Оприлюднено28.06.2018
Номер документу74981658
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —405/1779/17

Рішення від 19.04.2018

Адміністративне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Іванова Л. А.

Рішення від 19.04.2018

Адміністративне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Іванова Л. А.

Ухвала від 06.06.2017

Адміністративне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Іванова Л. А.

Ухвала від 07.04.2017

Адміністративне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Іванова Л. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні