Рішення
від 20.06.2018 по справі 821/1031/18
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 червня 2018 р.м. ХерсонСправа № 821/1031/18

Херсонський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Дмитрієвої О.О.,

при секретарі: Пономаренко М.М.,

за участю:

представника позивача Бєлої Є.Ю.,

представника відповідача Яцемирського С.С.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом фермерського господарства "Агроспектр" до Головного управління Державної фіскальної служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії,

встановив:

Фермерське господарство "Агроспектр" (ФГ Агроспектр , позивач) звернулося до суду з адміністративним позовом до Головного управління ДФС у Херсонській області (ГУ ДФС у Херсонській області, відповідач), у якому просить:

- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДФС у Херсонській області від 07.05.2018р. №753/10/21-22-12-05-11 щодо не підтвердження фермерському господарству "Агроспектр" статусу платника єдиного податку четвертої групи на 2018 рік;

- зобов'язати Головне управління ДФС у Херсонській області підтвердити фермерському господарству "Агроспектр" статус платника єдиного податку четвертої групи на 2018 рік та вчинити дії щодо включення фермерського господарства "Агроспектр" до реєстру платників єдиного податку четвертої групи з 01.01.2018 року.

Свої вимоги обґрунтовує тим, що на адресу фермерського господарства надійшов від контролюючого органу лист від 07.05.2018 року №5753/10/21-22-12-05-11, згідно якого ФГ Агроспектр не підтверджено статусу платника єдиного податку 4 групи у 2018 році з причин існуванням за ним податкового боргу у розмірі 54.29 грн. станом на 01.01.2018 року. Вважає таку відмову відповідача протиправною, а тому звернувся до суду за захистом своїх прав та законних інтересів шляхом зобов'язання контролюючого органу підтвердити ФГ Агроспектр статус платника єдиного податку 4 групи та включення його до реєстру платників єдиного податку четвертої групи у 2018 році. На підтвердження такого статусу платника у визначені строки та згідно порядку надав до податкового органу всі необхідні документи. Зауважив на тому, що жодної обставини для анулювання реєстрації позивача як платника єдиного податку 4 групи на момент прийняття відповідного рішення податковим органом не існувало. Зазначив, що зареєстрованим платником єдиного податку 4 групи з 01.01.2015 року безстроково, а в реєстрації платником єдиного податку може бути відмовлено лише на етапі реєстрації, рішень же відповідача про анулювання реєстрації платником єдиного податку 4 групи до нього не надходило.

Ухвалою суду від 01 червня 2018 року відкрите спрощене провадження в адміністративній справі та призначено справу до розгляду у судовому засіданні 20 червня 2018 року, запропоновано відповідачу надати відзив на позовну заяву.

18.06.2018 року від представника відповідача до суду надійшов відзив на позовну заяву, за змістом якого проти задоволення позовних вимог останній заперечує та просить відмовити у задоволені позову у повному обсязі.

Представник позивача в судове засідання прибув, позовні вимоги підтримав з підстав, заявлених у позовній заяві.

Представник відповідача в судове засідання прибув, проти задоволення позовних вимог заперечував, надавши при цьому суду та представнику позивача відзив на позовну заяву. Зазначив, що позовні вимоги вважає необґрунтованими, оскільки щодо платника єдиного податку 4 групи п.п. 291.5'.3 п. 291.5' статті 291 визначене обмеження щодо не можливості бути таким платником податку у разі існування податкового боргу станом на 1 січня базового (звітного) періоду, за винятком безнадійного. Вважає, що суб'єкт господарювання повинен дотримуватися пп. 298.8.1 - 298.8.4 ст. 298 ПК України при обранні або переході на спрощену систему оподаткування, а також у разі щорічного підтвердження статусу такого платника. Вказує на те, що платником податків має бути дотримано в тому числі і загальні положення щодо платників даного податку, зокрема щодо відсутності податкового боргу на початок звітного періоду. Оскільки станом на 01.01.2018 року ФГ Агроспектр мало податковий борг з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) в розмірі 54.29 грн., що є недотриманням п.п. 291.5'.3 п. 291.5' ст.. 291 ПК України, тому підприємству було повідомлено про неможливість підтвердження статусу платника податку 4 групи на 2018 рік.

В судовому засіданні за заявою представника відповідача суд допустив заміну відповідача з Головного управління ДФС у Херсонській області на належного - Головне управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі у зв'язку із реорганізацією територіальних органів ДФС та їх перейменування.

Представник позивача проти заміни відповідача на належного не заперечував.

Заслухавши представників позивача та відповідача, вивчивши та дослідивши матеріали справи, повно та всебічно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступних висновків.

Згідно пояснень представника позивача ФГ Агроспектр зареєстроване юридичною особою з 2003 року та перебуває на обліку у Каланчацькому відділенні Херсонської ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області як платник єдиного податку 4 групи з 2009 року. У 2017 році також було платником податку четвертої групи з 01.01.2017 по 31.12.2017 року.

З метою щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку IV групи, у лютому 2018 року позивач, згідно квитанції №2 від 17.02.2018р., у відповідності до пп. 298.8.1 п. 298.8 ст. 298 Податкового кодексу України, подав до контролюючого органу податкову декларацію платника єдиного податку IV групи, розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва та відомості про наявність земельних ділянок.

За запитом контролюючого органу ФГ Агроспектр на його адресу надано вичерпну інформацію щодо своєї господарської діяльності у 2017 році листом №22 від 01.03.2018 року, а саме: фінансовий звіт суб'єкта малого підприємства - баланс на 31.12.2017р.; звіт про витрати на виробництво продукції сільського господарства за 2017 рік №2-ферм; звіт про посівні площі сільськогосподарських культур, плодів, ягід винограду на 1 грудня 2017 року №29-СГ; внесення мінеральних, органічних добрив, гіпсування та вапнування ґрунтів під урожай 2017 року, №9-б-сг; звіт про виробництво та реалізацію промислової продукції за 2017 рік №1 П-НПП; звіт про наявність та рух основних засобів, амортизацію за 2017 рік №11-ОЗ; звіт про наявність сільськогосподарської техніки в сільськогосподарських підприємствах у 2017 році №10 МЕХ; звіт про використання води за 2017 рік №2ТП - водгосп (річна); витяги з технічної документації про наявність земельних ділянок ФГ Агроспектр .

Проте, ГУ ДФС у Херсонській області повідомило ФГ Агроспектр про неможливість підтвердження статусу платника єдиного податку 4 групи на 2018 рік у зв'язку з наявністю станом на 01.01.2018 року податкового боргу з в сумі 54.29 грн. по сумах податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), а саме пені.

Позивач не погодився із вказаним та звернувся до суду з адміністративним позовом про визнання протиправним та скасування відмови, оформленої листом ГУ ДФС у Херсонській області від 07.05.2018 №753/10/21-22-12-05-11 "Щодо не підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи на 2018 рік"; зобов'язання підтвердити статус платника єдиного податку 4 групи та включити до реєстру платників єдиного податку четвертої групи на 2018 рік фермерського господарства "Агроспектр".

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.

Згідно з частиною другою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначення вичерпного переліку податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України.

Главою І Спрощена система оподаткування, обліку та звітності розділу XIV "Спеціальні податкові режими" Податкового кодексу України встановлюються правові засади застосування спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності, а також справляння єдиного податку.

Відповідно до пункту 291.2 статті 291 Податкового кодексу України спрощена система оподаткування, обліку та звітності - особливий механізм справляння податків і зборів, що встановлює заміну сплати окремих податків і зборів, встановлених пунктом 297.1 статті 297 Податкового кодексу України, на сплату єдиного податку в порядку та на умовах, визначених цією главою, з одночасним веденням спрощеного обліку та звітності. Пунктом 291.3 статті 291 Податкового кодексу України встановлено право юридичної особи чи фізичної особи-підприємця самостійно обрати спрощену систему оподаткування, якщо така особа відповідає вимогам, встановленим цією главою, та реєструється платником єдиного податку в порядку, визначеному цією главою.

Суб'єкти господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, поділяються відповідно до пункту 291.4 статті 291 Податкового кодексу України на групи платників єдиного податку, зокрема, четверта група - сільськогосподарські товаровиробники, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків.

Відповідно до листа №117/21-14-15-22 від 22.03.2017 Каланчацького відділення Херсонської ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області та згідно пояснень представників сторін, наданих у судовому засіданні, відповідачем не заперечується, що ФГ Агроспектр на протязі 2017 року є платником єдиного податку четвертої групи.

Порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування платниками єдиного податку четвертої групи здійснюється відповідно до підпунктів 298.8.1-298.8.4 пункту 298.8 статті 298 Податкового кодексу України.

Відповідно до підпункту 298.8.1. пункту 298.8. статті 298 Податкового кодексу України сільськогосподарські товаровиробники для переходу на спрощену систему оподаткування або щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку подають до 20 лютого поточного року: загальну податкову декларацію з податку на поточний рік щодо всієї площі земельних ділянок, з яких справляється податок (сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ, багаторічних насаджень), та/або земель водного фонду внутрішніх водойм (озер, ставків та водосховищ), - контролюючому органу за своїм місцезнаходженням (місцем перебування на податковому обліку); звітну податкову декларацію з податку на поточний рік окремо щодо кожної земельної ділянки - контролюючому органу за місцем розташування такої земельної ділянки; розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва - контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок за формою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної аграрної політики, за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику; відомості (довідку) про наявність земельних ділянок - контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок. У відомостях (довідці) про наявність земельних ділянок зазначаються дані про кожний документ, що встановлює право власності та/або користування земельними ділянками, у тому числі про кожний договір оренди земельної частки (паю).

Відповідно до зазначених вимог ПК України, позивачем подано до контролюючого органу в доповнення до податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи на 2018 рік фінансовий звіт суб'єкта малого підприємства - баланс на 31.12.2017р.; звіт про витрати на виробництво продукції сільського господарства за 2017 рік №2-ферм; звіт про посівні площі сільськогосподарських культур, плодів, ягід винограду на 1 грудня 2017 року №29-СГ; внесення мінеральних, органічних добрив, гіпсування та вапнування ґрунтів під урожай 2017 року, №9-б-сг; звіт про виробництво та реалізацію промислової продукції за 2017 рік №1 П-НПП; звіт про наявність та рух основних засобів, амортизацію за 2017 рік №11-ОЗ; звіт про наявність сільськогосподарської техніки в сільськогосподарських підприємствах у 2017 році №10 МЕХ; звіт про використання води за 2017 рік №2ТП - водгосп (річна); витяги з технічної документації про наявність земельних ділянок ФГ Агроспектр .; свідоцтво про право власності на нерухоме майно цілісний майновий комплекс току.

Як встановлено судом, контролюючим органом повідомлено ФГ Агроспектр про не підтвердження статусу платника єдиного податку ІV групи на 2018 рік у зв'язку з наявністю у останнього станом на 01.01.2018 року податкового боргу в сумі 54.29 грн. (пені) по сумах податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг).

Наведена обставина стала єдиною підставою для прийняття відповідачем рішенням про не підтвердження статусу платника єдиного податку ІV групи на 2018 рік.

Доводи контролюючого органу про наявність податкового боргу у розмірі 54.29 грн. зі сплати податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), як підставу відмови у підтверджені статусу платника єдиного податку з посиланням на норми пп. 291.5-1.3. п. 291.5-1 ст. 291 ПК України суд вважає помилковими, оскільки ці норми встановлюють умови за якими суб'єкти господарювання не можуть бути платниками єдиного податку четвертої групи. Умовою, яка виключає набуття цього статусу, серед іншого, є податковий борг станом на 1 січня базового (звітного) року, і ця умова не стосуються підтвердження статусу такого платника.

Суд звертає увагу, що наявність боргу на перше січня поточного року є підставою для відмови у набутті статусу платника єдиного податку лише для тих хто вперше набуває цей статус.

Так, згідно з пунктом 291.4 статті 291 Податкового кодексу України групу платників єдиного податку запроваджено для сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків.

Відповідно до підпункту 291.5.-1.3 пункту 291.5 статті 291 Податкового кодексу України не може бути платником єдиного податку четвертої групи суб'єкт господарювання, який станом на 1 січня базового (звітного) року має податковий борг, за винятком безнадійного податкового боргу, який виник внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин).

Підпунктом 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України встановлено, що податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

Доказів наявності податкового боргу СГП Рубанівське ТОВ представником податкового органу суду не надано.

Відповідно до статті 299 Податкового кодексу України реєстрація суб'єкта господарювання як платника єдиного податку здійснюється шляхом внесення відповідних записів до реєстру платників єдиного податку.

Пунктом 299.6 статті 299 Податкового кодексу України встановлено, що підставами для прийняття контролюючим органом рішення про відмову у реєстрації суб'єкта господарювання як платника єдиного податку є виключно: 1) невідповідність такого суб'єкта вимогам, встановленим статтею 291 цього Кодексу; 2) наявність у суб'єкта господарювання, який утворюється у результаті реорганізації (крім перетворення) будь-якого платника податку, непогашених податкових зобов'язань чи податкового боргу, що виникли до такої реорганізації; 3) недотримання таким суб'єктом вимог, встановлених підпунктом 298.1.4. пункту 298.1. статті 298 цього Кодексу.

Відповідно до пункту 299.10. статті 299 Податкового кодексу України реєстрація платником єдиного податку є безстроковою та може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу.

Згідно з пунктом 299.11 статті 299 Податкового кодексу України у разі виявлення відповідним контролюючим органом під час проведення виїзних документальних перевірок платника єдиного податку четвертої групи невідповідності вимогам підпункту 4 пункту 291.4 та пункту 291.5-1 статті 291 цього Кодексу у податковому (звітному) році або у попередніх періодах, такому платнику за такі періоди нараховуються податки та збори, від сплати яких він звільнявся як платник єдиного податку четвертої групи, та штрафні (фінансові) санкції (штрафи), передбачені главою 11 розділу ІІ цього Кодексу. Такий платник податку зобов'язаний перейти до сплати податків за загальною системою оподаткування, починаючи з наступного місяця після місяця, у якому встановлено таке порушення.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що відповідач лише під час проведення документальної перевірки позивача, встановивши обставини, за яких платник податків не може перебувати на спрощеній системі оподаткування (бути платником єдиного податку), повинен прийняти рішення про анулювання реєстрації платником єдиного податку шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку.

Проте контролюючим органом не надано суду докази проведення документальної перевірки ФГ Агроспектр , а також прийняття рішення про анулювання реєстрації шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку.

Суд зазначає, що для тих суб'єктів господарювання, які вже були платниками єдиного податку, відповідно до вимог п.8 ст. 298.2.3 Податкового кодексу України, податковий борг може бути підставою для втрати цього статусу лише у разі наявності податкового боргу на кожне перше число місяця протягом двох послідовних кварталів - в останній день другого із двох послідовних кварталів. У разі наявності такого боргу платник може добровільно відмовитись від знаходження на спрощеній системі оподаткування. Або безстрокова реєстрація платником єдиного податку може бути анульована за рішенням відповідного контролюючого органу. Проте, матеріали справи не містять рішень відповідача про анулювання реєстрації позивача платником єдиного податку 4 групи.

Рішення про анулювання реєстрації позивача платником єдиного податку може бути прийняте з вичерпних підстав, передбачених п. 299.10 ст. 299 ПК, до яких не належить заборона, передбачена пп. 291.5-1.3 п. 291.5-1 ст. 291 ПК, якою керувався відповідач.

Таким чином, суд вважає протиправною відмову Головного управління ДФС у Херсонській області, що надана листом від 07.05.2018 за №753/10/21-22-12-05-11, з питання застосування ФГ Агроспектр спрощеної системи оподаткування як платника єдиного податку четвертої групи у 2018 році.

Щодо позовної вимоги про зобов'язання відповідача внести до Єдиного державного реєстру платників єдиного податку відомості щодо ФГ Агроспектр , як платника єдиного податку IV групи, то суд не вбачає підстав для її задоволення, оскільки це є втручанням в діяльність податкового органу, а саме, в дискреційні повноваження.

Таким чином, суд дійшов висновку, що належним способом захисту прав позивача є зобов'язання відповідача вирішити питання щодо внесення до Єдиного державного реєстру платників єдиного податку відомості щодо ФГ Агроспектр , як платника єдиного податку ІV групи на 2018 рік.

Таким чином вимоги позивача підлягають частковому задоволенню.

У статті 19 Конституції України зазначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини першої статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно із частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною другою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до положень статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України витрати по сплаті судового збору ФГ Агроспектр підлягають стягненню з відповідача пропорційно до задоволених позовних вимог, тобто половини.

Керуючись ст. ст. 6, 14, 90, 139, 255, 295 КАС України, суд

вирішив :

Позовні вимоги фермерського господарства "Агроспектр" (код ЄДРПОУ 32472104, 75832, Херсонська область, Каланчацький район, с. Гаврилівка Друга, вул. Першотравнева, 28) задовольнити частково.

Визнати протиправною та скасувати рішення Головного управління ДФС у Херсонській області (код ЄДРПОУ 39394259, 73026, Херсонська область, м. Херсон, просп. Ушакова, буд. 75) оформлену листом від 07.05.2018 року №753/10/21-22-12-05-11 щодо непідтвердження статусу платника єдиного податку 4 групи фермерського господарства "Агроспектр" у 2018 році.

Зобов'язати Головне управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіки Крим та м. Севастополі (код ЄДРПОУ 39394259, 73026, Херсонська область, м. Херсон, просп. Ушакова, буд. 75) підтвердити фермерському господарству "Агроспектр" (код ЄДРПОУ 32472104, 75832, Херсонська область, Каланчацький район, с. Гаврилівка Друга, вул. Першотравнева, 28) статус платника єдиного податку четвертої групи у 2018 році.

Зобов'язати Головне управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіки Крим та м. Севастополі (код ЄДРПОУ 39394259, 73026, Херсонська область, м. Херсон, просп. Ушакова, буд. 75) вирішити питання про включення фермерського господарства "Агроспектр" (код ЄДРПОУ 32472104, 75832, Херсонська область, Каланчацький район, с. Гаврилівка Друга, вул. Першотравнева, 28) до реєстру платників єдиного податку четвертої групи у 2018 році.

В задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Стягнути з Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіки Крим та м. Севастополі (код ЄДРПОУ 39394259, 73026, Херсонська область, м. Херсон, просп. Ушакова, буд. 75) за рахунок бюджетних асигнувань на користь фермерського господарства "Агроспектр" (код ЄДРПОУ 32472104, 75832, Херсонська область, Каланчацький район, с. Гаврилівка Друга, вул. Першотравнева, 28) витрати по сплаті судового збору у розмірі 881 грн. (вісімсот вісімдесят одну гривню нуль копійок).

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку безпосередньо до Одеського апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення, при цьому відповідно до п.п. 15.5 п. 15 розділу VII "Перехідні положення" КАС України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються через суд першої інстанції,який ухвалив відповідне рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Повний текст рішення виготовлений та підписаний 02 липня 2018 р.

Суддя Дмитрієва О.О.

кат. 8

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.06.2018
Оприлюднено03.07.2018
Номер документу75026115
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —821/1031/18

Ухвала від 14.03.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шипуліна Т.М.

Постанова від 29.01.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Ухвала від 08.11.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Ухвала від 03.08.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Турецька І.О.

Рішення від 20.06.2018

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Дмитрієва О.О.

Ухвала від 01.06.2018

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Дмитрієва О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні