Рішення
від 25.06.2018 по справі 826/1455/17
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

25 червня 2018 року № 826/1455/17

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: головуючого судді Федорчука А.Б., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ДіВі Груп" доКиївської митниці ДФС про визнання протиправними та скасування рішень №125000014-0174-2016 та №125000014-0173-2016 від 26 грудня 2016 року,

На підставі ч. 3 ст. 194 КАС України, Суд розглядає справу у письмовому провадженні.

В С Т А Н О В И В:

До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю ДіВі Груп (далі - позивач) з позовом до Київської митниці ДФС (далі - відповідач), в якому просить: визнати протиправними та скасувати рішення відділу класифікації товару Київської митниці ДФС про визначення коду товару від 26 грудня 2016 року №125000014-0174-2016 в частині визначення коду товару №1 та рішення відділу класифікації товару Київської митниці ДФС про визначення коду товару від 26 грудня 2016 року №125000014-0173-2016.

В обґрунтування позовних вимог представник позивача зазначив, що відповідачем не підтверджено жодним доказом, що світлодіодний модуль (плитка) є, або ж може виконувати функції апаратури передавальної для радіомовлення або телебачення, монітору та проекту, або приймальної апаратури для телебачення, що могло б беззаперечно віднести товар до категорії товарної позиції 8529 90 92 00 УКТ ЗЕД.

На думку позивача, відповідач виніс оскаржувані рішення без врахування діючих класифікаційних рішень програми Інспектор 2006 ЄАІС.

В ході судового розгляду даної справи представник позивача позовні вимоги підтримав повністю та просив суд їх задовольнити.

Представник відповідача в наданих суду письмових запереченнях зазначив, що під час прийняття оскаржуваних рішень використовувалась інформація по прийнятим класифікаційним рішенням на аналогічні товари (з бази ЄАІС) та інформація про прийняті класифікаційні рішення на аналогічні товари, розміщена на офіційному веб-сайті митного комітету Європейського Союзу, ВТІ Consultation. Також, представник відповідача зазначив, що визначальним для зміни коду товару стало те, що відповідно до довідкової інформації, задекларований товар (світлодіодна плитка) є частиною широких світлодіодних екранів (телевізійних стін), а такі світлодіодні екрани класифікуються у товарній позиції 8528 УКТЗЕД.

Крім того, представник відповідача стверджує, що під час прийняття класифікаційних рішень враховувались рішення, прийняті іншими митними органами, на аналогічні товари.

Представник позивача подав до суду клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження на підставі наявних матеріалів справи.

Представник відповідача в судове засідання не прибув, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином.

З урахуванням клопотання представника позивача та неявки представника відповідача в судове засідання, суд на підставі вимог ч. 4 статті 122 Кодексу адміністративного судочинства України (в редакції до 15 грудня 2017 року) ухвалив продовжувати розгляд справи у порядку письмового провадження.

При цьому, суд враховує вимоги пункту 10 ч. 1 Перехідних положень КАС України (тут і надалі в редакції Закону України №2147- VIII Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів ), яким установлено, що зміни до цього Кодексу вводяться в дію з урахуванням таких особливостей: справи у судах першої та апеляційної інстанцій, провадження у яких відкрито до набрання чинності цією редакцією Кодексу, розглядаються за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Розглянувши подані сторонами документи та матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи та вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва встановив наступне.

15 грудня 2016 року Товариством з обмеженою відповідальністю ДіВі Груп до Київської митниці ДФС подано до митного оформлення:

- ВМД №125120105/2016/331165 щодо декларування товару №1 - панелі індикаторні з вмонтованими світлодіодами: Р6mm Outdoor LED Module/світлодіодна плитка Р6 - 815 шт. Розмір екрану: 192*192 mm; торгівельна марка UNIT, виробник SHENZEN UNIT CO., LTD; країна виробництва Китай; код товару - 8531 20 20 90;

- ВМД №125120105/2016/331168 щодо декларування товару №1 - вироби для пакування продукції: панелі індикаторні з вмонтованими світлодіодами: Р6mm Outdoor LED Module/світлодіодна плитка Р6 - 940 шт. Розмір екрану: 192*192 mm; торгівельна марка UNIT, виробник SHENZEN UNIT CO., LTD; країна виробництва Китай; код товару - 8531 20 20 90.

З матеріалів справи вбачається, що товар було ввезено на підставі зовнішньоекономічного контракту №D20161115 від 16 листопада 2016 року, який укладено між ТОВ ДіВі Груп (покупець) та Shenzhen Unit LED Co, LTD, Building 3, Tangtou Industial park, Shiyan Town, Bao?an District, Shenzhen, China, додаток №1 від 16 листопада 2016 року, комерційний інвойс № Unit-20161118Т від 18 листопада 2016 року, відповідно до умов якого продавець зобов'язується поставити, а покупець прийняти та оплатити товар.

За результатами здійснення контролю правильності класифікації товарів, поданих позивачем до митного оформлення, відділом класифікації товарів 26 грудня 2016 року прийнято рішення №125000014-0173-2016 та №125000014-0174-2016 про визначення коду товару, яким змінено код декларування товару з 8531 20 20 90 на 8529 90 92 00.

В обґрунтування даного рішення митним органом зазначено, що Р6mm Outdoor LED Module: світлодіодний модуль (плитка), що містить корпус, виготовлений з пластмаси, друковану плату, на якій розташовані роз'єми, світлодіоди, електронні схеми (інтегральні схеми), що змінюють цифровий сигнал на сигнал перемикання світлодіодів. Модулі призначені для виробництва світлодіодних дисплеїв (екранів). Вони можуть бути об'єднані один одним по горизонталі (пліч-о-пліч) або утворюють широкі світлодіодні екрани (телевізійна стіна), що складаються з окремих модулів, розташованих у вигляді прямокутника, сторони якого кратні розмірності одного модуля. Завершений світлодіодний екран, створений з світлодіодних модулів, може відображати як нерухомі зображення (малюнки, символи, графіка, алфавітно-цифрові символи і т.д.), а також рухоме відео. Для кожного модулю подається сигнал, що включає інформацію про частину всього зображення, і зображення розділяється на частини, які відповідають кількості окремих модулів. Розмір модуля: 192*192 mm, конфігурація пікселя 6 мм, SMD3528 1R1G1B. Торговельна марка: UNIT, виробник SHENZEN UNIT CO., LTD; Китай.

Switching Mode Power Supply meanwell LRS-200-5: являє собою випрямляч (блок живлення), що перетворює вхідний змінний струм 115 (230) VAC у постійний вихідний струм 5 VDC. Виробник: Mean Well.

Незгода позивача із вказаними рішеннями зумовила його звернення до суду з даним позовом.

При вирішенні спору по суті, суд виходить з наступного.

Відповідно до положень статті 67 Митного кодексу України Українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) складається на основі Гармонізованої системи опису та кодування товарів та визначається Законом України Про Митний тариф України .

В УКТ ЗЕД товари систематизовано за розділами, групами, товарними позиціями, товарними підпозиціями, найменування і цифрові коди яких уніфіковано з Гармонізованою системою опису та кодування товарів.

Структура десяти знакового цифрового кодового позначення товарів в УКТ ЗЕД включає код групи (перші два знаки), товарної позиції (перші чотири знаки), товарної підпозиції (перші шість знаків), товарної категорії (перші вісім знаків), товарної підкатегорії (десять знаків).

Як визначає частина перша статті 69 Митного кодексу України, товари при їх декларуванні підлягають класифікації, тобто у відношенні товарів визначаються коди відповідно до класифікаційних групувань, зазначених в УКТ ЗЕД.

Згідно з частинами другою та четвертою статті 69 Митного кодексу України органи доходів і зборів здійснюють контроль правильності класифікації товарів, поданих до митного оформлення, згідно з УКТ ЗЕД у разі виявлення під час митного оформлення товарів або після нього порушення правил класифікації товарів орган доходів і зборів має право самостійно класифікувати такі товари.

Відповідно до положень Основних правил інтерпретації УКТ ЗЕД Митного тарифу України, встановленого Законом України Про Митний тариф України від 19 вересня 2013 року № 584-VII, класифікація товарів в УКТЗЕД здійснюється за такими правилами:

1.Назви розділів, груп і підгруп наводяться лише для зручності користування УКТЗЕД; для юридичних цілей класифікація товарів в УКТЗЕД здійснюється виходячи з назв товарних позицій і відповідних приміток до розділів чи груп і, якщо цими назвами не передбачено іншого, відповідно до таких правил:

2. (а) будь-яке посилання в назві товарної позиції на будь-який виріб стосується також некомплектного чи незавершеного виробу за умови, що він має основну властивість комплектного чи завершеного виробу. Це правило стосується також комплектного чи завершеного виробу (або такого, що класифікується як комплектний чи завершений згідно з цим правилом), незібраного чи розібраного;

(b) будь-яке посилання в назві товарної позиції на будь-який матеріал чи речовину стосується також сумішей або сполук цього матеріалу чи речовини з іншими матеріалами чи речовинами. Будь-яке посилання на товар з певного матеріалу чи речовини розглядається як посилання на товар, що повністю або частково складається з цього матеріалу чи речовини. Класифікація товару, що складається більше ніж з одного матеріалу чи речовини, здійснюється відповідно до вимог правила 3.

3.У разі коли згідно з правилом 2 (b) або з будь-яких інших причин товар на перший погляд (prima facie) можна віднести до двох чи більше товарних позицій, його класифікація здійснюється таким чином:

(a) перевага надається тій товарній позиції, в якій товар описується конкретніше порівняно з товарними позиціями, де дається більш загальний його опис. Проте в разі коли кожна з двох або більше товарних позицій стосується лише частини матеріалів чи речовин, що входять до складу суміші чи багатокомпонентного товару, або лише частини товарів, що надходять у продаж у наборі для роздрібної торгівлі, такі товарні позиції вважаються рівнозначними щодо цього товару, навіть якщо в одній з них подається повніший або точніший опис цього товару;

(b) суміші, багатокомпонентні товари, які складаються з різних матеріалів або вироблені з різних компонентів, товари, що надходять у продаж у наборах для роздрібної торгівлі, класифікація яких не може здійснюватися згідно з правилом 3 (а), повинні класифікуватися за тим матеріалом чи компонентом, який визначає основні властивості цих товарів, за умови, що цей критерій можна застосувати;

(c) товар, класифікацію якого не можна здійснити відповідно до правила 3 (а) або 3 (b), повинен класифікуватися в товарній позиції з найбільшим порядковим номером серед номерів товарних позицій, що розглядаються.

4. Товар, який не може бути класифікований згідно з вищезазначеними правилами, класифікується в товарній позиції, яка відповідає товарам, що найбільше подібні до тих, що розглядаються.

Таким чином, зазначеними Правилами передбачено, що при віднесенні товару до тієї чи іншої позиції слід виходити з більш конкретного опису товару, тобто саме характеристики товару є визначальними для класифікації товару відповідно до УКТ ЗЕД.

Згідно шостого Основного правила інтерпретації класифікації товарів, для юридичних цілей класифікація товарів у товарних позиціях, категоріях і під категоріях здійснюється відповідно до назви останніх, а також приміток, які їх стосуються, з урахуванням певних застережень, положень вищенаведених правил за умови, що порівнювати можна лише назви одного рівня деталізації.

Таким чином, при розгляді судами справ щодо оскарження рішень митних органів, пов'язаних із класифікацією товарів згідно з УКТ ЗЕД, установленню підлягають, зокрема, правильність визначення митним органом характеристик заявленого до митного оформлення товару та правильність застосування ним Основних правил інтерпретації УКТ ЗЕД.

Пунктом І розділу III Порядку роботи відділу митних платежів, підрозділу митного оформлення митного органу та митного поста при вирішенні питань класифікації товарів, що переміщується через митний кордон України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 650 від 30.05.2012 року передбачено, що декларант або уповноважена ним особа класифікує товари згідно з УКТ ЗЕД при їх декларуванні відповідно до статті 69 Митного кодексу України.

Відповідно до пункту 4 розділу III Порядку роботи відділу митних платежів, контроль правильності класифікації товарів здійснюється шляхом перевірки відповідності, зокрема: опису товару в митній декларації процедурі декларування згідно з вимогами статті 257 Митного кодексу України; відомостей про товар та коду товару згідно з УКТ ЗЕД, заявлених у митній декларації, відомостям про товар (найменування, опис, визначальні характеристики для класифікації товарів тощо): зазначеним у наданих для митного контролю документах, шляхом перевірки дотримання вимог Основних правил інтерпретації УКТ ЗЕД, з врахуванням Пояснень до УКТ ЗЕД, рекомендацій, розроблених центральним органом виконавчої влади у сфері митної справи відповідно до вимог статті 68 Митного кодексу України.

Згідно із пунктом 5 розділу III Порядку роботи відділу митних платежів передбачено, що у неможливості однозначно перевірити правильність класифікації товару на підставі задекларованих відомостей відповідно до вимог статті 69 Кодексу декларант або уповноважена ним особа письмово повідомляється про необхідність надання додаткових документів чи відомостей, необхідних для підтвердження задекларованого ним коду товару згідно з УКТ ЗЕД.

Наказом ДФС України від 09 червня 2015 року №401 затверджено Пояснення до Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності.

З матеріалів справи вбачається, що позиція відповідача ґрунтується на тому, що світлодіодні модулі можуть бути об'єднані один з одним по горизонталі (пліч-о-пліч) або утворюють широкі світлодіодні екрани (телевізійна стіна), тобто апаратура передавальна для радіомовлення або телебачення, монітори та проектори, або приймальна апаратура для телебачення.

Водночас, відповідно до пояснення до товарної позиції 8529 90 92 00 до даної товарної позиції відносяться:

- - частини апаратури товарних підкатегорій 8525 60 00 00, 8525 80 30 00, 8528 41 00 00, 8528 51 00 00 і 8528 61 00 00.

При цьому, підкатегорія 8525 включає апаратуру передавальну для радіомовлення або телебачення, до складу якої входять або не входять приймальна, звукозаписувальна чи звуковідтворювальна апаратура; телевізійні камери; цифрові камери та записувальні відеокамери:

(А) Апаратура передавальна для радіомовлення або телебачення, що містить або не містить у своєму складі приймальну, звукозаписуючу або звуковідтворюючу апаратуру.

Апаратура для радіомовлення, охоплювана цією товарною позицією, повинна бути призначена для передавання сигналів за допомогою електромагнітних хвиль, переданих через ефір без будь-якого проводового з'єднання. З іншого боку, телевізійна апаратура включається до цієї товарної позиції, якщо передача відбувається за допомогою електромагнітних хвиль чи по кабельній лінії.

Ця група включає:

(1) Передавачі для радіомовлення або телебачення;

(2) Устаткування радіорелейне, що використовується для приймання радіопередач і ретрансляції їх таким чином, щоб збільшити дальність мовлення (включаючи телевізійне радіорелейне устаткування для установки на літальних апаратах);

(3) Передавачі телевізійні радіорелейні для передавання за допомогою параболічної антени зі студії або площадки позастудійної трансляції на головний передавач;

(4) Передавачі телевізійні для промислового застосування (наприклад, для зчитування показів приладів на відстані або для спостереження в небезпечних місцях). З цією апаратурою передача часто здійснюється по проводовій лінії зв'язку .

… 8525 80 11 00 - - - з трьома передавальними (телевізійними) трубками або більше;

8525 80 19 00 - - - інші .

Відповідно до пояснення товарної позиції 8527 включає в себе:

- приймальна апаратура для радіомовлення, поєднана чи не поєднана в одному корпусі зі звукозаписувальною або звуковідтворювальною апаратурою або з годинником;

- радіомовні приймачі, здатні функціонувати без зовнішнього джерела електроживлення.

Радіомовленнєва звукова апаратура, що включається до цієї товарної позиції, має бути призначена для прийому сигналів за допомогою електромагнітних хвиль, що передаються через ефір без будь-якого приєднання проводової лінії зв'язку.

Ця група включає:

(1) Побутові радіоприймачі всіх типів (настільні моделі, моделі консольного типу, приймачі для установлення в меблях, на стінах і т.п., портативні моделі, приймачі, поєднані або не поєднані в одному корпусі зі звукозаписувальною або звуковідтворювальною апаратурою чи годинником;

(2) Автомобільні радіоприймачі;

(3) Окремо подану приймальну апаратуру для установлення в радіорелейній апаратурі товарної позиції 8525;

(4) Кишенькові касетні програвачі (плейєри) з радіоприймачем;

(5) Стереосистеми (системи високоякісного відтворення категорії hi-fi), що містять радіоприймач, подачі в наборах блоків у власних окремих корпусах, наприклад, в комбінації з програвачем компакт дисків, касетним магнітофоном, підсилювачем з еквалайзером, гучномовцями і т.д. Радіоприймач надає системі її основну властивість .

Згідно пояснення до товарної позиції 8528 Монітори та проектори, до складу яких не входить приймальна телевізійна апаратура; приймальна апаратура для телебачення, поєднана або не поєднана з радіомовним приймачем або з пристроєм, що записує або відтворює звук чи зображення: …

До цієї товарної позиції включаються:

(1) Монітори та проектори, що не містять у своєму складі телевізійної приймальної апаратури;

(2) Телевізійна приймальна апаратура, поєднана або не поєднана з радіомовним приймачем або апаратурою, що записує або відтворює звук або зображення, для відтворення сигналів (телевізійні приймачі);

(3) Апаратура для прийому телевізійних сигналів, що не має можливості відтворення (наприклад, приймачі супутникового телевізійного мовлення).

З аналізу наведених пояснень до УКТЗЕД вбачається, що до товарної позиції 8529 90 92 00 відносяться, зокрема, частини апаратури товарних підкатегорій 8525 60 00 00, 8525 80 30 00, 8528 41 00 00, 8528 51 00 00 та 8528 61 00 00. При цьому, товарні підкатегорії 8525 60 00 00, 8525 80 30 00, 8528 41 00 00, 8528 51 00 00 та 8528 61 00 00 включають в себе апаратуру передавальну для мовлення або телебачення, монітори та проектори, та приймальну апаратуру для телебачення.

Водночас, митний орган зазначив, що визначальним для зміни коду товару стало те, що відповідно до довідкової інформації, задекларований товар (світлодіодна плитка) є частиною широких світлодіодних екранів (телевізійних екранів), які класифікуються у товарній позиції 8528 УКТЗЕД.

Тобто, позиція відповідача зводиться до того, що у зв'язку з тим, що товар, який ввезено позивачем на митну територію, є частиною широких світлодіодних екранів (телевізійних екранів), які класифікуються у товарній позиції 8528 УКТЗЕД, то і такі частини повинні класифікуватись у відповідній аналогічній товарній позиції 8528 УКТЗЕД.

При цьому, відповідачем не наведено жодних документальних доказів на підтвердження можливості виконання задекларованим товаром функцій апаратури передавальної для радіомовлення або телебачення, монітора чи проектору, або приймальної апаратури для телебачення, а не виключно частини такої апаратури.

Також, суд звертає увагу, що критеріями розмежування позицій є не тільки матеріал, з якого виготовлений товар, а й функції, що їх виконує товар, зовнішній вигляд, тощо.

Як уже зазначалось, до товарної позиції 8528 відносяться монітори та проектори, до складу яких не входить приймальна телевізійна апаратура; приймальна апаратура для телебачення, поєднана або не поєднана з радіомовним приймачем або з пристроєм, що записує або відтворює звук чи зображення, 8528599000 - інші кольорові монітори з електронно-променевою трубкою.

До товарної позиції 8531 відносяться електрообладнання звукове або візуальне сигналізаційне (наприклад, дзвоники, сирени, індикаторні панелі, пристрої сигналізації про крадіжки та пожежі), крім обладнання товарної позиції 8512 або 8530, 8531202090 - панелі індикаторні, до складу яких входять пристрої з вмонтованими світлодіодами.

За даними товаросупровідних документів, керівництва з експлуатації, інформації з мережі Інтернет, товар являє собою відеоекрани на світлодіодах, що складаються з окремих світлодіодних модулів, призначені для показу відеозображення з будь-яких джерел відеосигналу різних відеостандартів, а також різної високодинамічної інформації комп'ютерного походження. Елемент зображення cкладається з червоних, зелених, синіх світлодіодів. Мають відеовходи DVІ, роз'єми підключення коаксіальних кабелів. Товари подані до митного оформлення в розібраному вигляді.

Відеоекрани на світлодіодах, по суті, являють собою дуже великі монітори, але на відміну від звичайних ЕПТ, РК або плазмових моніторів вони складаються з окремих світлодіодних модулів, з яких, як з кубиків, можуть збиратися екрани будь-яких розмірів і форми.

З урахуванням зазначеного, вбачається, що у товарній позиції 8531202090 імпортований товар описується конкретніше.

Крім того, відповідно до ДСТУ 2574-94, монітор - візуальний дисплей, який забезпечує перетворення сигналів системи автоматизованого оброблення інформації в елементи зображення та фону без запам'ятовування та оброблення цих сигналів.

У відеоекрані (моніторі) конструктивні та оптичні елементи складають один засіб для відтворення зображень, а в спірній панелі - багато відеомодулів, що входять до складу відеоекрану, а тому вони можуть бути любих заданих розмірів.

Згідно Пояснень до Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності до товарної позиції 8528, що має назву "Монітори та проектори, до складу яких не входить приймальна телевізійна апаратура; приймальна апаратура для телебачення, поєднана або не поєднана з радіомовним приймачем або з пристроєм, що записує або відтворює звук чи зображення .

У моніторах, проекторах та телевізійній приймачах використовуються різноманітні технічні пристрої, такі як ЕПТ (електронно-променева трубка), РКД (рідкокристалічний дисплей) DMD (цифрові мікродзеркальні пристрої), ОLED (органічні світло випромінюючі діоди) та плазма для відтворення зображень.

Дослідивши всі матеріали справи, суд приходить до висновку, що опис вищевказаного товару в повній мірі відповідає опису коду УКТ ЗЕД 8531 20 20 90, а тому позивач правомірно вказував саме цей код при здійсненні розмитнення такого товару.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною другою статті 2 КАС України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Коституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно з частиною першою статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до частини другої статті 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

На думку суду, відповідачем не доведено правомірність оскаржуваних рішень з урахуванням вимог, встановлених частиною другою статті 19 Конституції України та частиною другою статті 2 КАС України, а тому, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України та доказів, наявних у матеріалах справи, адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю ДіВі Груп підлягає задоволенню.

Відповідно до частини першої статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись ст.ст. 72-73, 76-77,139, 143, 243-246, 255 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В:

1. Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю ДіВі Груп задовольнити повністю.

2. Визнати протиправними та скасувати рішення відділу класифікації товару Київської митниці ДФС про визначення коду товару від 26 грудня 2016 року №125000014-0174-2016 та №125000014-0173-2016.

3. Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю ДіВі Груп (код ЄДРПОУ 40819179) понесені ним судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 3200,00 грн. за рахунок бюджетних асигнувань Київської митниці ДФС (код ЄДРПОУ 39470947).

Рішення суду може бути оскаржене в апеляційному порядку шляхом подачі апеляційної скарги безпосередньо до суду апеляційної інстанції протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення встановленого ст. 295 КАС України строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Суддя А.Б. Федорчук

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення25.06.2018
Оприлюднено03.07.2018
Номер документу75046198
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/1455/17

Ухвала від 14.01.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шипуліна Т.М.

Постанова від 28.11.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Вівдиченко Тетяна Романівна

Постанова від 28.11.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Вівдиченко Тетяна Романівна

Ухвала від 16.10.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Вівдиченко Тетяна Романівна

Ухвала від 20.08.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Степанюк А.Г.

Ухвала від 20.08.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Степанюк А.Г.

Рішення від 25.06.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Ухвала від 02.02.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні