ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 826/1455/17 Головуючий у 1 інстанції: Федорчук А.Б.
Суддя-доповідач: Вівдиченко Т.Р.
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
28 листопада 2018 року м. Київ
Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
Судді-доповідача Суддів За участю секретаряВівдиченко Т.Р. Файдюка В.В. Чаку Є.В. Борейка Д.Е.
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за апеляційною скаргою Київської митниці ДФС на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 25 червня 2018 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ДіВі Груп" до Київської митниці ДФС про визнання протиправними та скасування рішень, -
ВСТАНОВИВ:
Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю "ДіВі Груп звернувся до суду з позовом до Київської митниці ДФС, в якому просив суд визнати протиправними та скасувати рішення відділу класифікації товару Київської митниці ДФС про визначення коду товару від 26 грудня 2016 року №125000014-0174-2016 в частині визначення коду товару №1 та рішення відділу класифікації товару Київської митниці ДФС про визначення коду товару від 26 грудня 2016 року №125000014-0173-2016.
Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 25 червня 2018 року позов задоволено повністю. Визнано протиправними та скасовано рішення відділу класифікації товару Київської митниці ДФС про визначення коду товару від 26 грудня 2016 року №125000014-0174-2016 та №125000014-0173-2016 р. Стягнуто на користь Товариства з обмеженою відповідальністю ДіВі Груп (код ЄДРПОУ 40819179) понесені ним судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 3200,00 грн. за рахунок бюджетних асигнувань Київської митниці ДФС (код ЄДРПОУ 39470947.
Не погодившись з рішенням суду, відповідач - Київська митниця ДФС звернувся з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нове рішення, яким задовольнити позовні вимоги в повному обсязі, посилаючись на порушення судом норм матеріального та процесуального права.
В обґрунтування апеляційної скарги апелянт посилається на те, що за наданими для митного оформлення та контролю документами однозначно перевірити правильність класифікації не видалось можливим. Тому, для перевірки правильності класифікації, з метою встановлення характеристик задекларованих товарів, відділом класифікації товарів було направлене електронне повідомлення декларанту. Упродовж часу, відведеного для надання запитуваної інформації, документація надана не була. Тому рішення приймалось з використанням усієї наявної у митного органу інформації про товар та його характеристики. Визначальним для зміни коду стало те, що відповідно до довідкової інформації, задекларований товар(світлодіодна плитка) є частиною широких світлодіодних екранів(телевізійних стін). Такі світлодіодні екрани класифікуються в товарній позиції 8528 УКТЗЕД. Таким чином, даний товар є частиною, що призначена виключно або переважно для апаратури товарних позицій 8525-8528 та класифікується за кодом 8529909200, частини для телевізійних камер товарних під категорій 8525 80 11 00 і 8525 80 19 00 та апаратури товарних позицій 8527 і 8528. Зазначене твердження відповідає вимогам УКТЗЕД.
20 вересня 2018 року до суду апеляційної інстанції від позивача надійшов відзив на апеляційну скаргу, яким він підтримує позицію суду першої інстанції.
Заслухавши у відкритому судовому засіданні суддю-доповідача, пояснення учасників процесу, які з'явилися в судове засідання, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, з наступних підстав.
Відповідно до частини 1 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.
Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом першої інстанції, 15 грудня 2016 року Товариством з обмеженою відповідальністю ДіВі Груп до Київської митниці ДФС подано до митного оформлення: - ВМД №125120105/2016/331165 щодо декларування товару №1 - панелі індикаторні з вмонтованими світлодіодами: Р6mm Outdoor LED Module/світлодіодна плитка Р6 - 815 шт. Розмір екрану: 192*192 mm; торгівельна марка UNIT, виробник SHENZEN UNIT CO., LTD; країна виробництва Китай; код товару - 8531 20 20 90; - ВМД №125120105/2016/331168 щодо декларування товару №1 - вироби для пакування продукції: панелі індикаторні з вмонтованими світлодіодами: Р6mm Outdoor LED Module/світлодіодна плитка Р6 - 940 шт. Розмір екрану: 192*192 mm; торгівельна марка UNIT, виробник SHENZEN UNIT CO., LTD; країна виробництва Китай; код товару - 8531 20 20 90.
Товар було ввезено на підставі зовнішньоекономічного контракту №D20161115 від 16 листопада 2016 року, який укладено між ТОВ ДіВі Груп (покупець) та Shenzhen Unit LED Co, LTD, Building 3, Tangtou Industial park, Shiyan Town, Bao?an District, Shenzhen, China, додаток №1 від 16 листопада 2016 року, комерційний інвойс № Unit-20161118Т від 18 листопада 2016 року, відповідно до умов якого продавець зобов'язується поставити, а покупець прийняти та оплатити товар.
За результатами здійснення контролю правильності класифікації товарів, поданих позивачем до митного оформлення, відділом класифікації товарів 26 грудня 2016 року прийнято рішення №125000014-0173-2016 та №125000014-0174-2016 про визначення коду товару, яким змінено код декларування товару з 8531 20 20 90 на 8529 90 92 00.
В обґрунтування даного рішення митним органом зазначено, що Р6mm Outdoor LED Module: світлодіодний модуль (плитка), що містить корпус, виготовлений з пластмаси, друковану плату, на якій розташовані роз'єми, світлодіоди, електронні схеми (інтегральні схеми), що змінюють цифровий сигнал на сигнал перемикання світлодіодів. Модулі призначені для виробництва світлодіодних дисплеїв (екранів). Вони можуть бути об'єднані один одним по горизонталі (пліч-о-пліч) або утворюють широкі світлодіодні екрани (телевізійна стіна), що складаються з окремих модулів, розташованих у вигляді прямокутника, сторони якого кратні розмірності одного модуля. Завершений світлодіодний екран, створений з світлодіодних модулів, може відображати як нерухомі зображення (малюнки, символи, графіка, алфавітно-цифрові символи і т.д.), а також рухоме відео. Для кожного модулю подається сигнал, що включає інформацію про частину всього зображення, і зображення розділяється на частини, які відповідають кількості окремих модулів. Розмір модуля: 192*192 mm, конфігурація пікселя 6 мм, SMD3528 1R1G1B. Торговельна марка: UNIT, виробник SHENZEN UNIT CO., LTD; Китай.
Switching Mode Power Supply meanwell LRS-200-5: являє собою випрямляч (блок живлення), що перетворює вхідний змінний струм 115 (230) VAC у постійний вихідний струм 5 VDC. Виробник: Mean Well.
Позивач не погоджуючись з рішенням відповідача про визначення коду товару, звернувся з позовом до суду.
Надаючи правову оцінку встановленим обставинам справи та висновкам суду першої інстанції, колегія суддів зазначає наступне.
Згідно ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до положень статті 67 Митного кодексу України Українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) складається на основі Гармонізованої системи опису та кодування товарів та визначається Законом України Про Митний тариф України .
В УКТ ЗЕД товари систематизовано за розділами, групами, товарними позиціями, товарними підпозиціями, найменування і цифрові коди яких уніфіковано з Гармонізованою системою опису та кодування товарів.
Структура десяти знакового цифрового кодового позначення товарів в УКТ ЗЕД включає код групи (перші два знаки), товарної позиції (перші чотири знаки), товарної підпозиції (перші шість знаків), товарної категорії (перші вісім знаків), товарної підкатегорії (десять знаків).
Як визначає частина перша статті 69 Митного кодексу України, товари при їх декларуванні підлягають класифікації, тобто у відношенні товарів визначаються коди відповідно до класифікаційних групувань, зазначених в УКТ ЗЕД.
Згідно з частинами другою та четвертою статті 69 Митного кодексу України органи доходів і зборів здійснюють контроль правильності класифікації товарів, поданих до митного оформлення, згідно з УКТ ЗЕД у разі виявлення під час митного оформлення товарів або після нього порушення правил класифікації товарів орган доходів і зборів має право самостійно класифікувати такі товари.
Відповідно до положень Основних правил інтерпретації УКТ ЗЕД Митного тарифу України, встановленого Законом України Про Митний тариф України від 19 вересня 2013 року № 584-VII, класифікація товарів в УКТЗЕД здійснюється за такими правилами:
1.Назви розділів, груп і підгруп наводяться лише для зручності користування УКТЗЕД; для юридичних цілей класифікація товарів в УКТЗЕД здійснюється виходячи з назв товарних позицій і відповідних приміток до розділів чи груп і, якщо цими назвами не передбачено іншого, відповідно до таких правил:
2. (а) будь-яке посилання в назві товарної позиції на будь-який виріб стосується також некомплектного чи незавершеного виробу за умови, що він має основну властивість комплектного чи завершеного виробу. Це правило стосується також комплектного чи завершеного виробу (або такого, що класифікується як комплектний чи завершений згідно з цим правилом), незібраного чи розібраного;
(b) будь-яке посилання в назві товарної позиції на будь-який матеріал чи речовину стосується також сумішей або сполук цього матеріалу чи речовини з іншими матеріалами чи речовинами. Будь-яке посилання на товар з певного матеріалу чи речовини розглядається як посилання на товар, що повністю або частково складається з цього матеріалу чи речовини. Класифікація товару, що складається більше ніж з одного матеріалу чи речовини, здійснюється відповідно до вимог правила 3.
3.У разі коли згідно з правилом 2 (b) або з будь-яких інших причин товар на перший погляд (prima facie) можна віднести до двох чи більше товарних позицій, його класифікація здійснюється таким чином:
(a) перевага надається тій товарній позиції, в якій товар описується конкретніше порівняно з товарними позиціями, де дається більш загальний його опис. Проте в разі коли кожна з двох або більше товарних позицій стосується лише частини матеріалів чи речовин, що входять до складу суміші чи багатокомпонентного товару, або лише частини товарів, що надходять у продаж у наборі для роздрібної торгівлі, такі товарні позиції вважаються рівнозначними щодо цього товару, навіть якщо в одній з них подається повніший або точніший опис цього товару;
(b) суміші, багатокомпонентні товари, які складаються з різних матеріалів або вироблені з різних компонентів, товари, що надходять у продаж у наборах для роздрібної торгівлі, класифікація яких не може здійснюватися згідно з правилом 3 (а), повинні класифікуватися за тим матеріалом чи компонентом, який визначає основні властивості цих товарів, за умови, що цей критерій можна застосувати;
(c) товар, класифікацію якого не можна здійснити відповідно до правила 3 (а) або 3 (b), повинен класифікуватися в товарній позиції з найбільшим порядковим номером серед номерів товарних позицій, що розглядаються.
4. Товар, який не може бути класифікований згідно з вищезазначеними правилами, класифікується в товарній позиції, яка відповідає товарам, що найбільше подібні до тих, що розглядаються.
Таким чином, зазначеними Правилами передбачено, що при віднесенні товару до тієї чи іншої позиції слід виходити з більш конкретного опису товару, тобто саме характеристики товару є визначальними для класифікації товару відповідно до УКТ ЗЕД.
Згідно шостого Основного правила інтерпретації класифікації товарів, для юридичних цілей класифікація товарів у товарних позиціях, категоріях і під категоріях здійснюється відповідно до назви останніх, а також приміток, які їх стосуються, з урахуванням певних застережень, положень вищенаведених правил за умови, що порівнювати можна лише назви одного рівня деталізації.
Таким чином, при розгляді судами справ щодо оскарження рішень митних органів, пов'язаних із класифікацією товарів згідно з УКТ ЗЕД, установленню підлягають, зокрема, правильність визначення митним органом характеристик заявленого до митного оформлення товару та правильність застосування ним Основних правил інтерпретації УКТ ЗЕД.
Пунктом І розділу III Порядку роботи відділу митних платежів, підрозділу митного оформлення митного органу та митного поста при вирішенні питань класифікації товарів, що переміщується через митний кордон України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 650 від 30.05.2012 року передбачено, що декларант або уповноважена ним особа класифікує товари згідно з УКТ ЗЕД при їх декларуванні відповідно до статті 69 Митного кодексу України.
Відповідно до пункту 4 розділу III Порядку роботи відділу митних платежів, контроль правильності класифікації товарів здійснюється шляхом перевірки відповідності, зокрема: опису товару в митній декларації процедурі декларування згідно з вимогами статті 257 Митного кодексу України; відомостей про товар та коду товару згідно з УКТ ЗЕД, заявлених у митній декларації, відомостям про товар (найменування, опис, визначальні характеристики для класифікації товарів тощо): зазначеним у наданих для митного контролю документах, шляхом перевірки дотримання вимог Основних правил інтерпретації УКТ ЗЕД, з врахуванням Пояснень до УКТ ЗЕД, рекомендацій, розроблених центральним органом виконавчої влади у сфері митної справи відповідно до вимог статті 68 Митного кодексу України.
Згідно із пунктом 5 розділу III Порядку роботи відділу митних платежів передбачено, що у неможливості однозначно перевірити правильність класифікації товару на підставі задекларованих відомостей відповідно до вимог статті 69 Кодексу декларант або уповноважена ним особа письмово повідомляється про необхідність надання додаткових документів чи відомостей, необхідних для підтвердження задекларованого ним коду товару згідно з УКТ ЗЕД.
Наказом ДФС України від 09 червня 2015 року №401 затверджено Пояснення до Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності.
З матеріалів справи вбачається, що позиція відповідача ґрунтується на тому, що світлодіодні модулі можуть бути об'єднані один з одним по горизонталі (пліч-о-пліч) або утворюють широкі світлодіодні екрани (телевізійна стіна), тобто апаратура передавальна для радіомовлення або телебачення, монітори та проектори, або приймальна апаратура для телебачення.
Водночас, відповідно до пояснення до товарної позиції 8529 90 92 00 до даної товарної позиції відносяться: - частини апаратури товарних підкатегорій 8525 60 00 00, 8525 80 30 00, 8528 41 00 00, 8528 51 00 00 і 8528 61 00 00.
При цьому, підкатегорія 8525 включає апаратуру передавальну для радіомовлення або телебачення, до складу якої входять або не входять приймальна, звукозаписувальна чи звуковідтворювальна апаратура; телевізійні камери; цифрові камери та записувальні відеокамери: (А) Апаратура передавальна для радіомовлення або телебачення, що містить або не містить у своєму складі приймальну, звукозаписуючу або звуковідтворюючу апаратуру.
Апаратура для радіомовлення, охоплювана цією товарною позицією, повинна бути призначена для передавання сигналів за допомогою електромагнітних хвиль, переданих через ефір без будь-якого проводового з'єднання. З іншого боку, телевізійна апаратура включається до цієї товарної позиції, якщо передача відбувається за допомогою електромагнітних хвиль чи по кабельній лінії.
Ця група включає:
(1) Передавачі для радіомовлення або телебачення;
(2) Устаткування радіорелейне, що використовується для приймання радіопередач і ретрансляції їх таким чином, щоб збільшити дальність мовлення (включаючи телевізійне радіорелейне устаткування для установки на літальних апаратах);
(3) Передавачі телевізійні радіорелейні для передавання за допомогою параболічної антени зі студії або площадки позастудійної трансляції на головний передавач;
(4) Передавачі телевізійні для промислового застосування (наприклад, для зчитування показів приладів на відстані або для спостереження в небезпечних місцях). З цією апаратурою передача часто здійснюється по проводовій лінії зв'язку .
… 8525 80 11 00 - - - з трьома передавальними (телевізійними) трубками або більше;
8525 80 19 00 - - - інші .
Відповідно до пояснення товарної позиції 8527 включає в себе: - приймальна апаратура для радіомовлення, поєднана чи не поєднана в одному корпусі зі звукозаписувальною або звуковідтворювальною апаратурою або з годинником; - радіомовні приймачі, здатні функціонувати без зовнішнього джерела електроживлення.
Радіомовленнєва звукова апаратура, що включається до цієї товарної позиції, має бути призначена для прийому сигналів за допомогою електромагнітних хвиль, що передаються через ефір без будь-якого приєднання проводової лінії зв'язку.
Ця група включає:
(1) Побутові радіоприймачі всіх типів (настільні моделі, моделі консольного типу, приймачі для установлення в меблях, на стінах і т.п., портативні моделі, приймачі, поєднані або не поєднані в одному корпусі зі звукозаписувальною або звуковідтворювальною апаратурою чи годинником;
(2) Автомобільні радіоприймачі;
(3) Окремо подану приймальну апаратуру для установлення в радіорелейній апаратурі товарної позиції 8525;
(4) Кишенькові касетні програвачі (плейєри) з радіоприймачем;
(5) Стереосистеми (системи високоякісного відтворення категорії hi-fi), що містять радіоприймач, подачі в наборах блоків у власних окремих корпусах, наприклад, в комбінації з програвачем компакт дисків, касетним магнітофоном, підсилювачем з еквалайзером, гучномовцями і т.д. Радіоприймач надає системі її основну властивість .
Згідно пояснення до товарної позиції 8528 Монітори та проектори, до складу яких не входить приймальна телевізійна апаратура; приймальна апаратура для телебачення, поєднана або не поєднана з радіомовним приймачем або з пристроєм, що записує або відтворює звук чи зображення: …
До цієї товарної позиції включаються:
(1) Монітори та проектори, що не містять у своєму складі телевізійної приймальної апаратури;
(2) Телевізійна приймальна апаратура, поєднана або не поєднана з радіомовним приймачем або апаратурою, що записує або відтворює звук або зображення, для відтворення сигналів (телевізійні приймачі);
(3) Апаратура для прийому телевізійних сигналів, що не має можливості відтворення (наприклад, приймачі супутникового телевізійного мовлення).
З аналізу наведених пояснень до УКТЗЕД вбачається, що до товарної позиції 8529 90 92 00 відносяться, зокрема, частини апаратури товарних підкатегорій 8525 60 00 00, 8525 80 30 00, 8528 41 00 00, 8528 51 00 00 та 8528 61 00 00. При цьому, товарні підкатегорії 8525 60 00 00, 8525 80 30 00, 8528 41 00 00, 8528 51 00 00 та 8528 61 00 00 включають в себе апаратуру передавальну для мовлення або телебачення, монітори та проектори, та приймальну апаратуру для телебачення.
Водночас, митний орган зазначив, що визначальним для зміни коду товару стало те, що відповідно до довідкової інформації, задекларований товар (світлодіодна плитка) є частиною широких світлодіодних екранів (телевізійних екранів), які класифікуються у товарній позиції 8528 УКТЗЕД.
Тобто, позиція відповідача зводиться до того, що у зв'язку з тим, що товар, який ввезено позивачем на митну територію, є частиною широких світлодіодних екранів (телевізійних екранів), які класифікуються у товарній позиції 8528 УКТЗЕД, то і такі частини повинні класифікуватись у відповідній аналогічній товарній позиції 8528 УКТЗЕД.
При цьому, відповідачем не наведено жодних документальних доказів на підтвердження можливості виконання задекларованим товаром функцій апаратури передавальної для радіомовлення або телебачення, монітора чи проектору, або приймальної апаратури для телебачення, а не виключно частини такої апаратури.
Також, колегія суддів суд звертає увагу, що критеріями розмежування позицій є не тільки матеріал, з якого виготовлений товар, а й функції, що їх виконує товар, зовнішній вигляд, тощо.
Як уже зазначалось, до товарної позиції 8528 відносяться монітори та проектори, до складу яких не входить приймальна телевізійна апаратура; приймальна апаратура для телебачення, поєднана або не поєднана з радіомовним приймачем або з пристроєм, що записує або відтворює звук чи зображення, 8528599000 - інші кольорові монітори з електронно-променевою трубкою.
До товарної позиції 8531 відносяться електрообладнання звукове або візуальне сигналізаційне (наприклад, дзвоники, сирени, індикаторні панелі, пристрої сигналізації про крадіжки та пожежі), крім обладнання товарної позиції 8512 або 8530, 8531202090 - панелі індикаторні, до складу яких входять пристрої з вмонтованими світлодіодами.
За даними товаросупровідних документів, керівництва з експлуатації, інформації з мережі Інтернет, товар являє собою відеоекрани на світлодіодах, що складаються з окремих світлодіодних модулів, призначені для показу відеозображення з будь-яких джерел відеосигналу різних відеостандартів, а також різної високодинамічної інформації комп'ютерного походження. Елемент зображення cкладається з червоних, зелених, синіх світлодіодів. Мають відеовходи DVІ, роз'єми підключення коаксіальних кабелів. Товари подані до митного оформлення в розібраному вигляді.
Відеоекрани на світлодіодах, по суті, являють собою дуже великі монітори, але на відміну від звичайних ЕПТ, РК або плазмових моніторів вони складаються з окремих світлодіодних модулів, з яких, як з кубиків, можуть збиратися екрани будь-яких розмірів і форми.
З урахуванням зазначеного, вбачається, що у товарній позиції 8531202090 імпортований товар описується конкретніше.
Крім того, відповідно до ДСТУ 2574-94, монітор - візуальний дисплей, який забезпечує перетворення сигналів системи автоматизованого оброблення інформації в елементи зображення та фону без запам'ятовування та оброблення цих сигналів.
У відеоекрані (моніторі) конструктивні та оптичні елементи складають один засіб для відтворення зображень, а в спірній панелі - багато відеомодулів, що входять до складу відеоекрану, а тому вони можуть бути любих заданих розмірів.
Згідно Пояснень до Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності до товарної позиції 8528, що має назву "Монітори та проектори, до складу яких не входить приймальна телевізійна апаратура; приймальна апаратура для телебачення, поєднана або не поєднана з радіомовним приймачем або з пристроєм, що записує або відтворює звук чи зображення .
У моніторах, проекторах та телевізійній приймачах використовуються різноманітні технічні пристрої, такі як ЕПТ (електронно-променева трубка), РКД (рідкокристалічний дисплей) DMD (цифрові мікродзеркальні пристрої), ОLED (органічні світло випромінюючі діоди) та плазма для відтворення зображень.
Дослідивши матеріали справи та норми чинного законодавства, колегія суддів приходить до висновку, що опис вищевказаного товару в повній мірі відповідає опису коду УКТ ЗЕД 8531 20 20 90, а тому позивач правомірно вказував саме цей код при здійсненні розмитнення такого товару.
Аналізуючи обставини справи та норми чинного законодавства, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про обґрунтованість позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю "ДіВі Груп" та наявність правових підстав для їх задоволення.
Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача (ч. 2 ст. 77 КАС України).
При цьому, доводи апеляційної скарги зазначених вище висновків суду попередньої інстанції не спростовують і не дають підстав для висновку, що судом першої інстанції при розгляді справи неповно з'ясовано обставини, що мають значення для справи, неправильно застосовано норми матеріального права, які регулюють спірні правовідносини, чи порушено норми процесуального права.
Відповідно до ч. 3 ст. 242 КАС України, обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.
З підстав вищенаведеного, колегія суддів дійшла висновку, що суд першої інстанції вірно встановив фактичні обставини справи, дослідив наявні докази, надав їм належну оцінку та прийняв рішення, з дотриманням норм матеріального і процесуального права, а тому підстав для його скасування не вбачається.
Відповідно до ст. 316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Керуючись ст. ст. 243, 250,315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Апеляційну скаргу Київської митниці ДФС залишити без задоволення.
Рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 25 червня 2018 року залишити без змін.
Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду в порядку і строки, визначені статтями 328-329 КАС України.
Суддя-доповідач Судді Вівдиченко Т.Р. Файдюк В.А Чаку Є.В.
Повний текст постанови виготовлено 03.12.2018 року
Суд | Шостий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 28.11.2018 |
Оприлюднено | 05.12.2018 |
Номер документу | 78295008 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Вівдиченко Тетяна Романівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Вівдиченко Тетяна Романівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Вівдиченко Тетяна Романівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні