Рішення
від 05.07.2018 по справі 809/779/18
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"05" липня 2018 р. справа № 809/779/18

м. Івано-Франківськ

Суддя Івано-Франківського окружного адміністративного суду Микитюк Р.В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) матеріали адміністративного позову ТзОВ "Квант-Агро ЛТД" до Головного управління ДФС в Івано-Франківській області про визнання бездіяльності протиправною та зобов"язання до вчинення дій, -

ВСТАНОВИВ:

07.05.2018 товариство з обмеженою відповідальністю "ОСОБА_1 ЛТД" (далі по тексту також - позивач, або "ТзОВ ОСОБА_1 ЛТД") звернулося до суду з адміністративним позовом до Головного управління Державної фіскальної служби в Івано-Франківській області (далі по тексту також - відповідач або ГУ ДФС в Івано-Франківській області) про визнання бездіяльності щодо не прийняття рішення про списання безнадійного податкового боргу позивача в сумі 1044995 грн. по податкових повідомленнях-рішеннях від 26.12.2012 року №0000862301 про збільшення суми грошового зобов`язання з сплати податку на додану вартість на 395589 грн., в тому числі 316471 грн. за основним платежем та 79118 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями, №0000872301, яким зменшено розмір від`ємного значення суми податку на додану вартість за 12 місяців 2011 на суму 90456 грн., в тому числі 72365 грн. сума завищення та 18091 грн. штрафних (фінансових) санкцій, №0000882301, яким збільшено суму грошового зобов`язання з сплати податку на прибуток приватних підприємств в розмірі 558950 грн., в тому числі 447160 грн. за основним платежем та 111790 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями, протиправною та зобов`язати відповідача вчинити дії щодо прийняття рішення про списання безнадійного податкового боргу в сумі 1044995 грн.

Позовні вимоги обґрунтовано тим, що 27.02.2018 позивач звернувся до Косівського відділення Коломийської оДПІ ГУ ДФС в Івано-Франківській області щодо прийняття рішення про списання безнадійного податкового боргу в сумі 1044995 грн. по податкових повідомленнях-рішеннях: від 26.12.2012 року №0000862301 про збільшення суми грошового зобов`язання з сплати податку на додану вартість на 395589 грн., в тому числі 316471 грн. за основним платежем та 79118 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями, №0000872301, яким зменшено розмір від`ємного значення суми податку на додану вартість за 12 місяців 2011 на суму 90456 грн., в тому числі 72365 грн. сума завищення та 18091 грн. штрафних (фінансових) санкцій, №0000882301, яким збільшено суму грошового зобов`язання з сплати податку на прибуток приватних підприємств в розмірі 558950 грн., в тому числі 447160 грн. за основним платежем та 111790 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями. Листом від 28.03.2018 відповідач відмовився приймати таке рішення. Свою відмову мотивував тим, що вищевказані податкові повідомлення-рішення вважаються узгодженими 20.02.2018 згідно постанови Верховного Суду. Позивач вважає, що такі дії відповідача не узгоджуються з вимогами законодавства та просить визнати протиправною бездіяльність щодо не прийняття рішення про списання безнадійного податкового боргу позивача в сумі 1044995 грн. по податкових повідомленнях-рішеннях №0000862301, №0000872301, №0000882301від 26.12.2012 року та зобов`язати відповідача вчинити дії щодо прийняття рішення про списання безнадійного податкового боргу ТзОВ "ОСОБА_1 ЛТД" в сумі 1044995 грн.

Відповідач скористався правом на подання відзиву на позовну заяву, що надійшов на адресу суду 25.05.2018, в якому зазначив, що відповідно до вимог ст. 56.18 Податкового кодексу України "з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 цього Кодексу, платник податків має право оскаржити в суді податкове повідомлення-рішення або інше рішення контролюючого органу у будь-який момент після отримання такого рішення". При зверненні платника податків до суду з позовом щодо визнання протиправним та/або скасування рішення контролюючого органу грошове зобов`язання вважається неузгодженим до дня набрання судовим рішенням законної сили" (а.с. 58-60).

07.06.2018 позивач направив на адресу суду відповідь на відзив, в якому висловив свої заперечення та зазначив, що як свідчать обставини справи, які підтверджені відповідно адміністративними судами, у січні 2013 позивач звернувся із позовом до відповідача ДПІ у Косівському районі Івано-Франківської області, в якому просив визнати недійсним податкові повідомлення-рішення від 26.12.2012 року №0000862301 про збільшення суми грошового зобов`язання з сплати податку на додану вартість на 395589 грн., в тому числі 316471 грн. за основним платежем та 79118 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями, №0000872301, яким зменшено розмір від`ємного значення суми податку на додану вартість за 12 місяців 2011 на суму 90456 грн., в тому числі 72365 грн. сума завищення та 18091 грн. штрафних (фінансових) санкцій, №0000882301, яким збільшено суму грошового зобов`язання з сплати податку на прибуток приватних підприємств в розмірі 558950 грн., в тому числі 447160 грн. за основним платежем та 111790 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями. Постановою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 07.06.2013 у справі №809/117/13-а вищезгадані податкові повідомлення-рішення залишені в силі. Постановою Львівського апеляційного адміністративного суду від 18.06.2014 вищезгадані податкові повідомлення-рішення були скасовані Постанова суду апеляційної інстанції набрала законної сили. 20.02.2018 Верховний Суд скасував рішення апеляційної інстанції. Відповідно до пункту 56.18 статті 56 Податкового кодексу України з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 цього Кодексу, платник податків має право оскаржити в суді податкове повідомлення-рішення або інше рішення контролюючого органу у будь-який момент після отримання такого рішення. Рішення контролюючого органу, оскаржене в судовому порядку, не підлягає адміністративному оскарженню. При зверненні платника податків до суду з позовом щодо визнання протиправним та/або скасування рішення контролюючого органу грошове зобов`язання вважається неузгодженим до дня набрання судовим рішенням законної сили. Таким чином, грошове зобов`язання в сумі 1044995 грн. не було узгодженим до 18.06.2014, тобто до моменту набрання законної сили рішенням Львівського апеляційного адміністративного суду. Отже, з моменту винесення постанови суду апеляційної інстанції до її скасування минуло 1095 днів. Окрім того, суд касаційної інстанції не зупиняв дію постанови апеляційної інстанції. Таким чином сума 1044995 грн. є безнадійним податковим боргом (а.с.63-66).

Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 11.05.2018 відкрито провадження в даній адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) (а.с.1-2).

Відповідно до ч.5 ст.262 КАС України, суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

Суд, розглянувши у відповідності до вимог частини 5 статті 262 КАС України справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні), дослідивши в сукупності письмові докази, якими сторони обґрунтовують позовні вимоги, відзив на позов та відповідь на відзив, встановив наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОСОБА_1 ЛТД" зареєстроване 25.02.2000 як юридична особа, що підтверджується копією виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців серії ААБ №730391 (а.с. 36).

Позивач звернувся із позовом до ДПІ у Косівському районі Івано-Франківської області, в якому просив визнати недійсним податкові повідомлення-рішення від 26.12.2012 року №0000862301 про збільшення суми грошового зобов`язання з сплати податку на додану вартість на 395589 грн., в тому числі 316471 грн. за основним платежем та 79118 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями, №0000872301, яким зменшено розмір від`ємного значення суми податку на додану вартість за 12 місяців 2011 на суму 90456 грн., в тому числі 72365 грн. сума завищення та 18091 грн. штрафних (фінансових) санкцій, №0000882301, яким збільшено суму грошового зобов`язання з сплати податку на прибуток приватних підприємств в розмірі 558950 грн., в тому числі 447160 грн. за основним платежем та 111790 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями.

Постановою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 07.06.2013 у справі №809/117/13-а в задоволенні позову товариства з обмеженою відповідальністю "Квант-Агро ЛТД" до Державної податкової інспекції у Косівському районі Івано-Франківської області Державної податкової служби про визнання протиправними податкових повідомлень-рішень за №№0000882301, НОМЕР_1, НОМЕР_2 від 26.12.2012 року, відмовлено (а.с. 14-21).

Не погоджуючись з винесеним рішенням позивачем оскаржено до Львівського апеляційного адміністративного суду.

Постановою Львівського апеляційного адміністративного суду від 18.06.2014 Апеляційну скаргу товариства з обмеженою відповідальністю «ОСОБА_1 ЛТД» - задоволено. Постанову в адміністративній справі за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «ОСОБА_1 ЛТД» до Державної податкової інспекції у Косівському районі Івано-Франківської області - скасовано і прийняти нову постанову. Визнано протиправними і скасовано податкові повідомлення-рішення ДПІ у Косівському районі Івано-Франківської області № НОМЕР_2 від 26.12.2012 року про збільшення ТзОВ «ОСОБА_1 ЛТД» суми грошового зобов'язання за платежем податок на додану вартість у розмірі 395589 грн. (в т.ч. за основним платежем 316471 грн. і за штрафними (фінансовими) санкціями 79118 грн.); № НОМЕР_1 від 26.12.2012 року про зменшення ТзОВ «ОСОБА_1 ЛТД» розміру від'ємного значення суми ПДВ у розмірі 72365 грн. за грудень 2011 року та застосування штрафної (фінансової) санкції 18091 грн.; № НОМЕР_3 від 26.12.2012 року про збільшення ТзОВ «ОСОБА_1 ЛТД» суми грошового зобов'язання за платежем податок на прибуток у розмірі 558950 грн. (в т.ч. за основним платежем 447160 грн. і за штрафними (фінансовими) санкціями 111790 грн.). Постанова суду апеляційної інстанції набрала законної сили (а.с. 22-28).

Постановою Верховного Суду від 20.02.2018 касаційну скаргу Державної податкової інспекції у Косівському районі Головного управління Міндоходів у Івано-Франківській області задоволено. Постанову Львівського апеляційного адміністративного суду від 18.06.2014 скасовано, залишено в силі постанову Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 07.06.2013 (а.с. 30-35).

27.02.2018 позивач звернувся до Косівського відділення Коломийської оДПІ ГУ ДФС в Івано-Франківській області щодо прийняття рішення про списання безнадійного податкового боргу в сумі 1044995 грн. по податкових повідомленнях-рішеннях: від 26.12.2012 року №0000862301 про збільшення суми грошового зобов`язання з сплати податку на додану вартість на 395589 грн., в тому числі 316471 грн. за основним платежем та 79118 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями, №0000872301, яким зменшено розмір від`ємного значення суми податку на додану вартість за 12 місяців 2011 на суму 90456 грн., в тому числі 72365 грн. сума завищення та 18091 грн. штрафних (фінансових) санкцій, №0000882301, яким збільшено суму грошового зобов`язання з сплати податку на прибуток приватних підприємств в розмірі 558950 грн., в тому числі 447160 грн. за основним платежем та 111790 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями (а.с. 11-12).

Коломийське управління ГУ ДФС в Івано-Франківській області на заяву позивача про прийняття рішення щодо списання безнадійного податкового боргу повідомило листом від 28.03.2018, що податкові зобов`язання уважаються узгодженими 20.02.2018 згідно постанови Верховного Суду України. Так як, термін позовної давності, а саме 1095 днів не настав, списання податкового боргу, як безнадійного неможливо (а.с. 13).

Не погоджуючись з прийнятим рішенням позивач звернувся до суду за захистом свого порушеного права.

Суд, у відповідності до статті 161 Кодексу адміністративного судочинства України, вирішуючи питання про те, яку правову норму слід застосувати до спірних правовідносин, виходить з положень нормативних актів в редакціях, що діяли на момент виникнення цих правовідносин та зазначає зміст норм права відповідно до них.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів регулює Податковий кодекс України, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Відповідно до підпункту а підпункту 14.1.11 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України безнадійна заборгованість - заборгованість, що відповідає одній з таких ознак: заборгованість за зобов`язаннями, щодо яких минув строк позовної давності.

Відповідно до пп.14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.

Таким чином, виникнення податкового боргу є юридичним фактом, який пов'язаний із несплатою узгодженої суми грошового зобов'язання протягом установленого строку.

Відповідно до пункту 101.1 статті 101 Податкового кодексу України списанню підлягає безнадійний податковий борг, у тому числі пеня та штрафні санкції, нараховані на такий податковий борг.

Згідно з підпунктом 101.2.3 пункту 101.2 статті 101 Податкового кодексу України під терміном безнадійний розуміється податковий борг платника податків, стосовно якого минув строк давності, встановлений цим Кодексом.

Пунктом 102.1 статті 102 ПК України визначено строк давності - 1095 календарних днів, а пунктом 102.4 цієї статті передбачено, що у разі якщо грошове зобов'язання нараховане контролюючим органом до закінчення строку давності, визначеного у пункті 102.1 цієї статті, податковий борг, що виник у зв'язку з відмовою у самостійному погашенні такого грошового зобов'язання, може бути стягнутий протягом наступних 1095 календарних днів з дня виникнення податкового боргу. Якщо платіж стягується за рішенням суду, строки стягнення встановлюються до повного погашення такого платежу або визначення боргу безнадійним.

Отже, наведена законодавча норма встановлює строк примусового стягнення податкового боргу - це 1095 днів з дня виникнення податкового боргу. Відповідно позовні вимоги контролюючого органу, пов'язані зі стягненням податкового боргу з платників податків, повинні пред'являтися протягом 1095 днів з дня виникнення податкового боргу. У свою чергу, пункт 102.4 статті 102 зазначеного Кодексу встановлює строки стягнення податкового боргу, що виник у зв'язку з відмовою у самостійному погашенні такого грошового зобов'язання. При цьому строк для стягнення податкового боргу починає свій перебіг з дня виникнення податкового боргу, в той час як строк для визначення грошового зобов'язання контролюючим органом відлічується з дня, що настає за останнім днем граничного строку подання податкової декларації та/або граничного строку сплати грошових зобов'язань, нарахованих контролюючим органом.

Контролюючі органи згідно з пунктом 101.5 статті 101 Податкового кодексу України щокварталу здійснюють списання безнадійного податкового боргу. Порядок такого списання встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Механізм списання безнадійного податкового боргу визначає Порядок списання безнадійного податкового боргу платників податків, затвердженим наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 № 577 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 31.10.2013 за № 1844/24376 (далі Порядок № 577).

Згідно з пунктом 2.1 Порядку № 577 під терміном безнадійний податковий борг слід розуміти: 1) податковий борг платника податків, визнаного в установленому порядку банкрутом, вимоги щодо якого не були задоволені у зв'язку з недостатністю майна банкрута; 2) податковий борг фізичної особи, яка: визнана в судовому порядку недієздатною, безвісно відсутньою або оголошена померлою, у разі недостатності майна, на яке може бути звернуто стягнення згідно із законом; або померла, у разі недостатності майна, на яке може бути звернуто стягнення згідно із законом; або понад 720 днів перебуває у розшуку; 3) податковий борг платника податків, стосовно якого минув строк давності, встановлений статтею 102 Податкового кодексу України; 4) податковий борг платника податків, що виник унаслідок обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин); 5) податковий борг платника податків, щодо якого до Державного реєстру внесено запис про його припинення на підставі рішення суду, а для банків - на підставі рішення Фонду гарантування вкладів фізичних осіб про затвердження звіту про завершення ліквідації банку або рішення Національного банку України про затвердження ліквідаційного балансу, ухвалення остаточного звіту ліквідатора і завершення ліквідаційної процедури.

Визначення сум безнадійного податкового боргу, що підлягає списанню органами доходів і зборів, здійснюється на підставі даних інформаційних систем органів доходів і зборів (далі - ІС) станом на день виникнення безнадійного податкового боргу. Днем виникнення безнадійного податкового боргу вважається: у випадку, визначеному в підпункті 3 пункту 2.1 розділу II цього Порядку, - дата прийняття рішення керівника органу доходів і зборів (пункти 3.1, 3.2 Порядку № 577).

На виконання пунктів 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5 Порядку № 577 у випадках, передбачених підпунктом 4 пункту 2.1 Порядку (виникнення податкового боргу внаслідок форс-мажорних обставин), платник податків звертається до органу доходів і зборів за місцем обліку безнадійного податкового боргу та/або за місцем обліку такого платника з письмовою заявою, в якій зазначаються суми податків та зборів, що підлягають списанню. До заяви обов'язково додаються документи, які підтверджують, що податковий борг вважається безнадійним.

За результатами розгляду документів, наданих платником податків, керівник (його заступник) органу доходів і зборів за наявності підстав приймає рішення про списання безнадійного податкового боргу, яке оформляється на бланку за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

В інших випадках, передбачених підпунктами 1, 2, 3, 5 пункту 2.1 розділу II цього Порядку (в тому числі відносно податкового боргу по якому минув строк позовної давності), орган доходів і зборів здійснює процедури щодо проведення списання безнадійного податкового боргу відповідно до вимог пункту 4.2 цього розділу.

Структурний підрозділ органу доходів і зборів, до функцій якого належить списання безнадійного податкового боргу, здійснює таке списання щокварталу протягом двадцяти календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку, передбаченого для подання податкової декларації (розрахунку) за звітний (податковий) квартал. Рішення про списання безнадійного податкового боргу вноситься до інформаційної системи не пізніше наступного робочого дня після підписання такого рішення.

Суд погоджується з твердженнями представника позивача, що процедура списання податкового боргу, стосовно якого минув строк давності, здійснюється податковим органом незалежно від звернення платника податків з відповідною заявою.

Разом з тим, судом встановлено, що Порядок № 577 пов`язує день виникнення безнадійного податкового боргу з днем прийняття рішення про списання безнадійного боргу керівником органу доходів і зборів, яке має бути внесене до інформаційної системи не пізніше наступного робочого дня після підписання такого рішення.

З матеріалів справи встановлено, що керівником ГУ ДФС в Івано-Франківській області рішення про списання безнадійного податкового боргу «ОСОБА_1 ЛТД» у розмірі 1044995 грн. за податковими повідомленнями-рішеннями від 26.12.2012 №0000882301, №0000872301, №0000862301 не приймалося.

Суд звертає увагу, що донараховані суми грошового зобов`язання зі сплати податку на додану вартість згідно податкових повідомлень-рішень №0000882301, №0000872301, №0000862301 від 26.12.2012 поновлено в інтегровану картку платника податків лише згідно постанови Верховного Суду, а відтак стали узгодженими 20.02.2018.

Відповідно до ст. 57.3 Податкового кодексу України у разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов`язання платник податків зобов`язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 календарних днів, наступних за днем такого узгодження.

У випадку відсутності самостійно сплатити платником узгоджених податкових зобов`язань, останні набувають статусу податкового боргу, щодо стягнення якого вживається весь комплекс заходів, передбачених чинним законодавством.

Статтею 87.1 Податкового кодексу України передбачено, що джерелами самостійної сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу платника податків є будь-які власні кошти, у тому числі ті, що отримані від продажу товарів (робіт, послуг), майна, випуску цінних паперів, зокрема корпоративних прав, отримані як позика (кредит) та з інших джерел, з урахуванням особливостей, визначених цією статтею, а також суми надміру сплачених платежів до відповідних бюджетів. Джерелом самостійної сплати грошових зобов`язань з податку на додану вартість є суми коштів, джерела яких зазначені в абзаці першому цього пункту та обліковуються в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. У разі сплати податкових зобов`язань, що виникли до 1 липня 2015, та/або погашення податкового боргу за податковими зобов`язаннями, що виникли до 1 липня 2015, перерахування коштів до бюджету здійснюється безпосередньо з поточних рахунків платника податків, відкритих у банках.

Суд зазначає, що відповідь №3340/10/09-19-52-03 Коломийського управління ГУ ДФС в Івано-Франківській області від 28.03.2018 на заяву позивача про відмову у прийнятті рішення про списання безнадійного податкового боргу є вмотивованою, так як термін позовної давності стягнення податкового боргу ТОВ "ОСОБА_1 ЛТД"в сумі 1044995,00 грн. не минув.

Враховуючи вказані норми Податкового кодексу України, наведені позивачем у позовній заяві підстави не звільняють його від обов`язку сплати грошового зобов`язання у розмірах та порядку, визначеному законодавством.

Статтею 67 Конституції України передбачено, що кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

На підставі вказаного суд приходить до висновку, що грошові зобов`язання підприємства з податку на додану вартість та податку на прибуток, які мають статус податкового боргу, визначені податковими повідомленнями - рішеннями №0000882301, №0000872301, №0000862301 від 26.12.2012 визнані правомірними згідно рішення Верховного Суду від 20.02.2018.

Згідно з ч.1 ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.

Відповідно до ч. 2. ст. 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

За змістом ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

В ході судового розгляду адміністративної справи відповідач належними та допустимими доказами підтвердив, що в спірних правовідносинах його поведінка відповідає вимогам закону, є обґрунтованою та розсудливою. Суд вважає відсутніми на даний час підстави для списання з позивача податкового боргу, а відтак контролюючий орган правомірно, в межах наданих йому законом дискреційних повноважень, відмовив платнику податків у прийнятті рішення про списання безнадійного податкового боргу.

З урахуванням вищезазначеного, суд на підставі наданих учасниками справи письмових доказів в їх сукупності, системного аналізу положень законодавства України, дійшов висновку, що в задоволенні адміністративного позову слід відмовити.

На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

В задоволенні позову відмовити.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку. Відповідно до статей 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції або через Івано-Франківський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення рішення в повному обсязі.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 цього Кодексу.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Учасники справи:

Позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю "ОСОБА_1 ЛТД", код ЄДРПОУ 30760570, вул. Незалежності, 13, м. Косів, Косівський район, Івано-Франківська область, 78600;

Відповідач: Головне управління ДФС в Івано-Франківській області, код ЄДРПОУ 39394463, вул. Незалежності, 20, м. Івано-Франківськ, 76018.

Суддя Микитюк Р.В.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.07.2018
Оприлюднено05.07.2018
Номер документу75110784
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —809/779/18

Постанова від 27.09.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Рибачук Андрій Іванович

Ухвала від 18.09.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Рибачук Андрій Іванович

Ухвала від 28.08.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Рибачук Андрій Іванович

Ухвала від 06.07.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Микитюк Р.В.

Рішення від 05.07.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Микитюк Р.В.

Ухвала від 20.06.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Микитюк Р.В.

Ухвала від 11.05.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Микитюк Р.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні