ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А про залишення заяви без руху 10 липня 2018 року м. Київ № 826/10694/18 Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Аблов Є.В., ознайомившись із заявою Головного управління ДФС у місті Києві про підтвердження обґрунтованості умовного адміністративного арешту майна платника податків ТОВ «Компанія Конопус», - ВСТАНОВИВ: До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулось Головне управління ДФС у місті Києві (код ЄДРПОУ 39439980, адреса: 04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19) (далі – позивач) до товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Конопус» (код ЄДРПОУ 35647279, адреса: 04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців, буд. 77) (далі – відповідач), із заявою, у якій просить суд підтвердити обґрунтованість умовного адміністративного арешту майна ТОВ «Компанія Конопус». У заяві позивач просить відстрочити сплату судового збору, в обґрунтування чого просить врахувати майновий стан позивача. Ознайомившись із заявою про підтвердження обґрунтованості адміністративного арешту майна платника податків, суд встановив, що вона не відповідає вимогам, встановленим положеннями статті 283 Кодексу адміністративного судочинства України. Так, відповідно до частини 2 статті 283 Кодексу адміністративного судочинства України, заява подається до суду першої інстанції протягом 24 годин з моменту встановлення обставин, що зумовлюють звернення до суду, за загальними правилами підсудності, встановленими цим Кодексом, у письмовій формі та повинна містити: 1) найменування адміністративного суду; 2) найменування, поштову адресу, а також номер засобу зв'язку заявника; 3) найменування, поштову адресу, а також номер засобу зв'язку, якщо такий відомий, щодо сторони, до якої застосовуються заходи, визначені частиною першою цієї статті; 4) підстави звернення із заявою, обставини, що підтверджуються доказами, та вимоги заявника; 5) перелік документів та інших матеріалів, що додаються; 6) підпис уповноваженої особи суб'єкта владних повноважень, що скріплюється печаткою. Пунктом 1 частини 1 статті 167 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що будь-яка письмова заява, клопотання, заперечення повинні містити: повне найменування (для юридичних осіб) або ім'я (прізвище, ім'я та по батькові) (для фізичних осіб) особи, яка подає заяву чи клопотання або заперечення проти них, її місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб), ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України. Всупереч наведеної норми позивач вказав скорочене найменування відповідача у заяві підтвердження обґрунтованості умовного адміністративного арешту майна платника податків. Згідно з частиною 3 статті 161 Кодексу адміністративного судочинства України до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону. Оскільки стаття 283 Кодексу адміністративного судочинства України не встановлено інше, зазначене правило поширюється і на випадки звернення органу доходів і зборів з відповідною заявою. За таких обставин, позивач зобов'язаний додати до заяви документ про сплату судового збору у розмірі, встановленому Законом України «Про судовий збір». Стосовно заявленого позивачем клопотання про відстрочення сплати судового збору, суд зазначає наступне. Відповідно до частини 1 статті 133 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк. Як зазначено у Довідці про результати вивчення та узагальнення практики застосування адміністративними судами Закону України «Про судовий збір» від 23.01.2015, обмежене фінансування бюджетної установи не є підставою для її звільнення від сплати судового збору, не є вказані аргументи і підставою для відстрочення його сплати. Таку ж позицію підтримав Вищий адміністративний суд України в ухвалі від 25.09.2015 (51554263). Крім того, позивач не надав суду доказів відсутності або недостатності фінансування Головного управління ДФС міста Києва та, як наслідок, відсутності можливості сплатити судовий збір при зверненні до суду. Таким чином, суд дійшов висновку про відстрочення сплати судового збору. Згідно з підпунктом 1 пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України «Про судовий збір» від 08.07.2011 №3674-VI за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою-підприємцем сплачується судовий збір: 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб, який визначається законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява подається до суду (частина перша статті 4). Статтею 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» передбачено, що з 01.01.2018 встановлено прожитковий мінімум для працездатних осіб в розмірі 1762 гривні. Таким чином, позивачу необхідно сплатити судовий збір у розмірі 1762,00 грн. за позовні вимоги немайнового характеру. Судовий збір підлягає сплаті на наступні реквізити: Отримувач коштів - УК у Печер.р-ні/Печерс.р-н Код отримувача (код ЄДРПОУ) – 38004897 Рахунок отримувача - 34310206084021 Банк отримувача - Казначейство України (ЕАП) Код банку отримувача - 899998 Код класифікації доходів бюджету - 22030101 Призначення платежу: *;101;
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 10.07.2018 |
Оприлюднено | 11.07.2018 |
Номер документу | 75191468 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Аблов Є.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні