Рішення
від 05.07.2018 по справі 820/3227/18
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

05 липня 2018 р. № 820/3227/18

Харківський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Бабаєва А.І.

при секретарі судового засідання Боднар І.Ю.

за участі:

представника позивача ОСОБА_1,

представника відповідача ОСОБА_2,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Харкові адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Караван» до Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області про скасування податкових повідомлень - рішень, -

В С Т А Н О В И В:

27 квітня 2018 року Товариство з обмеженою відповідальністю «Караван» звернулось до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області, в якому, з підстав протиправності рішення, просить суд скасувати податкове повідомлення - рішення від 12.04.2018 року № 00001271401.

В обґрунтування позовних вимог зазначило, що податкове повідомлення-рішення ГУ ДФС у Харківській області винесене, на думку позивача, без врахування приписів чинного законодавства.

Відповідач, ГУ ДФС у Харківській області, проти позову заперечувало. В обґрунтування заперечень зазначило, що відповідач у спірних правовідносинах діяв згідно чинного законодавства.

В судове засідання представник позивача прибув, позов підтримав та просив його задовольнити.

В судове засідання представник відповідача прибула, проти позову заперечувала та просила відмовити в його задоволенні.

Суд, заслухавши пояснення представника позивача та представника відповідача, дослідивши матеріали справи, проаналізувавши докази у їх сукупності вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом встановлено, що Головним управлінням Державної фіскальної служби у Харківській області була проведена планова виїзна перевірка Товариства з обмеженою відповідальністю «Караван» (податковий номер 24141640) з питань дотримання вимог податкового законодавства з податку на прибуток за період 01.01.2015 року по 31.12.2017 року, податку на додану вартість з 01.02.2015 року по 31.12.2017 року, валютного та іншого законодавства, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, податку з доходів фізичних осіб, військового збору, сплати державного мита за період з 01.01.2015 року по 31.12.2017 року.

За результатом перевірки складено ОСОБА_3 «Про результати планової виїзної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «Караван» (податковий номер 24141640) з питань дотримання вимог податкового законодавства з податку на прибуток за період 01.01.2015 року по 31.12.2017 року, податку на додану вартість з 01.02.2015 року по 31.12.2017 року, валютного та іншого законодавства, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, податку з доходів фізичних осіб, військового збору, сплати державного мита за період з 01.01.2015 року по 31.12.2017 року (згідно з вимогами ст. 102 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI, з урахуванням змін та доповнень)« №1083/20-40-14-01-08/24141640 від 28.03.2018 року (надалі - ОСОБА_3 перевірки).

Згідно висновків ОСОБА_3 перевірки ТОВ «Караван» порушено:

- вимоги п.44.1, п. 44.2 ст. 44, п.п. 134.1.1 п. 134.1 ст.134 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями, внаслідок чого встановлено заниження суми податку на прибуток на суму 201259 грн., в тому числі у 2015 році на 57149 грн., у 1 кварталі 2016 року на суму 21440 грн., у 2 кварталі 2016 року на суму 13481 грн., у 3 кварталі 2016 року на суму 29603 грн., у 4 кварталі 2016 року на суму 23140 грн., у 1 кварталі 2017 року на суму 10732 грн.., у 2 кварталі 2017 року на суму 20131 грн., у 3 кварталі 2017 року на суму 13376 грн., та у 4 кварталі 2017 року на суму 12207 грн.;

- вимоги п. 201.10 ст. 201 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 року № 2755- VI зі змінами та доповненнями, в частині несвоєчасної реєстрації податкових накладних на загальну суму 871,72 грн.

На підставі висновків ОСОБА_3 перевірки Головним управлінням ДФС у Харківській області було винесено податкове повідомлення-рішення № 00001271401 від 12.04.2018 року, яким визначено суму зобов'язання з податку на прибуток приватних підприємств на суму 201259,00 грн. та санкції на суму 50314,75 грн.

Оскаржуване податкове повідомлення - рішення винесене Головним управлінням ДФС у Харківській області за результатом аналізу правовідносин ТОВ «Караван» з ТОВ «Формес - Т« , ФОП ОСОБА_4, ФОП ОСОБА_5, ФОП ОСОБА_6 та ФОП ОСОБА_3 у перевіряємих періодах.

Так, між ТОВ «Караван» та ТОВ «Формес - Т« укладено договір поставки № 200111 від 20.01.2015 року, відповідно до якого ТОВ «Формес - Т« зобов'язано поставити гофроящики, а ТОВ «Караван» прийняти та оплатити товар на умовах, визначених цим договором.

ТОВ «Формес - Т« виписана видаткова накладна № 3001/6 від 30.01.2015 року на загальну суму 132614,85 грн., в т.ч. ПДВ 22102,48 грн.

Також, ТОВ «Формес - Т« на підставі вказаної господарської операції було оформлено податкову накладну №39 від 30.01.2015 року.

Транспортування товару відбувалось на підставі товарно-транспортних накладних № КЦ/0009499 від 28.01.2015 року, №КЦ/0009500 від 29.01.2015 року, № КЦ/0009501 від 30.01.2015 року.

Крім того, між ТОВ «Караван» та ТОВ «Формес - Т« укладено договір користування приміщенням № 04/15/055 від 12.01.2015 року, відповідно до якого ТОВ «Караван» передає, а ТОВ «Формес - Т« бере у тимчасове користування приміщення розташоване за адресою: 61177, м.Харків, вул. Чуваська, буд. 8.

Також, між ТОВ «Караван» та ФОП ОСОБА_5 укладено договір № ТО/01092016 від 01.09.2016 року, відповідно до якого ФОП ОСОБА_5 зобов'язується надавити транспорт для здійснення доставки грузів по Україні, а ТОВ «Караван» оплатити виконану роботу.

ТОВ «Караван» та ФОП ОСОБА_5 було складено акти про надання транспортно - експедиційні послуги №31/01/17/1-КР від 31.01.2017 року, № 28/02/17/1 -КР від 28.02.2017 року, № 31/03/17/1-КР від 31.03.2017 року, № 30/04/17/1-КР від 30.04.2017 року, № 31/05/17/1-КР від 31.05.2017 року, № 30/06/17/1-КР від 30.06.2017 року, № 31/07/17/1-КР від 31.07.2017 року, № 31/08/17/1-КР від 31.08.2017 року, № 30/09/17/1-КР від 30.09.2017 року, № 31/10/17/1-КР від 31.10.2017 року, № 30/11/17/1-КР від 30.11.2017 року, № 31/12/17/1-КР від 31.12.2017 року.

ФОП ОСОБА_5 було складено податкові розрахунки сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку.

Здійснення транспортування грузів ФОП ОСОБА_5 на підставі договору № ТО/01092016 від 01.09.2016 року підтверджується товарно-транспортними накладними.

Розрахунки за послуги, надані ФОП ОСОБА_5, було здійснено ТОВ «Караван» у безготівковій формі.

Між ТОВ «Караван» та ФОП ОСОБА_4 укладено договір № ТО-Я/01/15 від 04.01.2015 року, відповідно до якого ФОП ОСОБА_4 зобов'язується надавити транспорт для здійснення доставки грузів по Україні, а ТОВ «Караван» оплатити виконану роботу.

ТОВ «Караван» та ФОП ОСОБА_4 було складено акти про надання транспортно - експедиційні послуги №280215- 1/КР від 28.02.2015 року, № 310315-1/КР від 31.03.2015 року, №300415-1/КР від 30.04.2015 року, № 310515-1/КР від 31.05.2015 року, № 300615-1/КР від 30.06.2015 року, № 310715-1/КР від 31.07.2015 року, № 310815-1/КР від 31.08.2015 року, № 30091-1/КР від 30.09.2015 року, № 311015-1/КР від 31.10.2015 року, № 301115-1/КР від 30.11.2015 року, № 311215-1/КР від 31.12.2015 року, № 310116-1/КР від 31.01.2016 року, № 290216-1/КР від 29.02.2016 року, №310316-1/КР від 31.03.2016 року, № 300416-1/КР від 30.04.2016 року, № 310516-1КР від 31.05.2016 року, №300616-1/КР від 30.06.2016 року, № 310716-1/КР від 31.07.2016 року, № 310816-1/КР від 31.08.2016 року, № 300916-1/КР від 30.09.2016 року, № 311016-1/КР від 31.10.2016 року, №301116-1/КР від 30.11.2016 року, № 311216-1/КР від 31.12.2016 року, № 310117-1/КР від 31.01.2017 року, № 280217-1/КР від 28.02.2017 року.

ФОП ОСОБА_4 було складено податкові розрахунки сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку.

Здійснення транспортування грузів ФОП ОСОБА_4 на підставі договору № ТО-Я/01/15 від 04.01.2015 року підтверджується товарно-транспортними накладними.

Розрахунки за послуги, надані ФОП ОСОБА_4, було здійснено ТОВ «Караван» у безготівковій формі.

Між ТОВ «Караван» та ФОП ОСОБА_6 укладено договір № ТО/15072015 від 15.07.2015 року, відповідно до якого ФОП ОСОБА_6 зобов'язується надавити транспорт для здійснення доставки грузів по Україні, а ТОВ «Караван» оплатити виконану роботу.

ТОВ «Караван» та ФОП ОСОБА_6 було складено акти про надання транспортно - експедиційні послуги №02/15-КР від 28.02.2015 року, №03/15-КР від 31.03.2015 року, №04/14-КР від 30.04.2015 року, №05/15-КР від 31.05.2015 року, №06/15-КР від 30.06.2015 року, № 07/15-КР від 31.07.2015 року, № 08/15-КР від 31.08.2015 року, №09/15-КР від 30.09.2015 року, №10/15-КР від 31.10.2015 року, № 11/15-КР від 30.11.2015 року, №12/15-КР від 31.12.2015 року, №01/16-КР від 31.01.2016 року, №02/16-КР від 29.02.2016 року, №03/16-КР від 31.03.2016 року, №04/16-КР від 30.04.2016 року, №05/16-КР від 31.05.2016 року, №06/16-КР від 30.06.2016 року, №07/16-КР від 31.07.2016 року, №08/16-КР від 31.08.2016 року, №09/16-КР від 30.09.2016 року, №10/16-КР від 31.10.2016 року, № 11/16-КР від 30.11.2016 року, №12/16-КР від 31.12.2016 року, №01/17-КР від 31.01.2017 року, №02/17-КР від 28.02.2017 року, № 03/17-КР від 31.03.2017 року, №04/17-КР від 30.04.2017 року, №05/17-КР від 31.05.2017 року, №06/17-КР від 30.06.2017 року, №07/17-КР від 31.07.2017 року, №08/17-КР від 31.08.2017 року, №09/17-КР від 30.09.2017 року, №10/17-КР від 31.10.2017 року, №11/17-КР від 30.11.2017 року, №12/17-КР від 31.12.2017 року.

ФОП ОСОБА_6 було складено податкові розрахунки сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку.

Здійснення транспортування грузів ФОП ОСОБА_6 на підставі договору № ТО/15072015 від 15.07.2015 року підтверджується товарно-транспортними накладними.

Розрахунки за послуги, надані ФОП ОСОБА_6, було здійснено ТОВ «Караван» у безготівковій формі.

Крім того, між ТОВ «Караван» та ФОП ОСОБА_3 укладено договір постачання № 04/01/16 від 04.01.2016 року, відповідно до якого ФОП ОСОБА_3 зобов'язано поставити товар, а ТОВ «Караван» прийняти та оплатити товар.

ФОП ОСОБА_3 виписано видаткові накладні № 196 від 06.04.2017 року на загальну суму 32054,33 грн., №92 від 05.10.2016 року на загальну суму 40694,08 грн., №91 від 21.09.2016 року на загальну суму 47251,89 грн.

Транспортування товару відбувалось на підставі товарно-транспортних накладних № Р196-1 від 06.04.2017 року, №Р196-2 від 06.04.2017 року, №Р92 від 05.10.2016 року, №Р92-2 від 05.10.2016 року, №Р91-1 від 21.09.2016 року, №Р91-2 від 21.09.2016 року, №Р91-3 від 21.09.2016 року,

ФОП ОСОБА_3 до ТОВ «Караван» направлено лист, в якому зазначено, що ТОВ «Караван» здійснено розрахунок у готівковій формі за поставлений товар згідно договору №04/01/16 від04.01.2016 року в повному обсязі в належний строк.

На підтвердження готівкового розрахунку ТОВ «Караван» з ФОП ОСОБА_3 позивачем надано до суду прибуткові та видаткові касові ордери.

Податковий кодекс України є спеціальним законом з питань оподаткування та установлює порядок погашення зобов'язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов'язкових платежів), нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків, визначені заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу.

Приписами п. 187.1 ст.187 Податкового Кодексу України встановлено, що датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку. За операціями з виконання підрядних будівельних робіт суб'єкти підприємницької діяльності можуть застосовувати касовий метод податкового обліку відповідно до підпункту 14.1.266 пункту 14.1 статті 14 цього Кодексу.

Згідно з пп. 192.1.2 п. 192.1 ст.192 Податкового Кодексу України якщо внаслідок такого перерахунку відбувається збільшення суми компенсації на користь платника податку - постачальника, то: а) постачальник відповідно збільшує суму податкових зобов'язань за результатами податкового періоду, протягом якого був проведений такий перерахунок; б) отримувач відповідно збільшує суму податкового кредиту за результатами такого податкового періоду в разі, якщо він зареєстрований як платник податку на дату проведення перерахунку. Отримувач має право збільшити суму податкового кредиту лише після реєстрації постачальником в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунку коригування до податкової накладної.

Відповідно до п. 198.1 ст.198 Податкового Кодексу України право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з: а) придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг; б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів, у тому числі при їх ввезенні на митну територію України (у тому числі у зв'язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності); в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України; г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу.

Водночас згідно п. 198.3 ст. 198 Податкового Кодексу України Податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з придбанням або виготовленням товарів та наданням послуг, придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), ввезенням товарів та/або необоротних активів на митну територію України.

В пункті 198.6 статті 198 Податкового кодексу України зазначено, що Не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних податковими накладними/розрахунками коригування до таких податкових накладних чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу. У разі коли на момент перевірки платника податку контролюючим органом суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними у абзаці першому цього пункту документами, платник податку несе відповідальність відповідно до цього Кодексу.

Положеннями п. 200.1. ст.200 Податкового Кодексу України сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов'язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду.

Згідно вимог п.200.2. ст.200 вказаного Кодексу при позитивному значенні суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 цієї статті, така сума підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету у строки, встановлені цим розділом.

Пунктом 201.10 ст.201 ПК України визначено, що податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Так, у справі "БУЛВЕС" АД проти Болгарії" (заява № 3991/03) Європейський Суд з прав людини у своєму рішенні від 22 січня 2009 року зазначив, що платник податку не повинен нести наслідків невиконання постачальником його зобов'язань зі сплати податку і в результаті сплачувати ПДВ другий раз, а також сплачувати пеню. На думку Європейського Суду з прав людини, такі вимоги стали надмірним тягарем для платника податку, що порушило справедливий баланс, який повинен підтримуватися між вимогами суспільного інтересу та вимогами захисту права власності.

Суд зазначає, що ОСОБА_7 адміністративного суду України від 20.07.2010 року № 1112/11/13-10 «Проблемні питання застосування законодавства у справах за участю органів державної податкової служби» зазначено, що у разі, якщо дії платника податку свідчать про його добросовісність, а вчинені ним господарські операції не викликають сумніву в їх реальності та відповідності дійсному економічному змісту, для підтвердження права на податковий кредит та/або бюджетне відшкодування достатньо наявності належним чином оформлених документів, зокрема податкових накладних. При цьому не є підставою для відмови у праві на податковий кредит та бюджетне відшкодування з податку на додану вартість порушення податкової дисципліни, вчинені контрагентом платника податку.

Крім того, виникнення у платника податку на додану вартість права на податковий кредит не ставиться у залежність від дотримання вимог податкового законодавства та сплатою податку до бюджету іншими суб'єктами господарювання. Якщо контрагент не виконав свого зобов'язання щодо декларування чи сплати податку до бюджету, то це тягне відповідальність та негативні наслідки саме для цієї особи. Зазначені обставини не є підставою для позбавлення платника податку права на формування податкового кредиту у випадку, коли останній виконав усі передбачені законом умови та має необхідні документальні підтвердження його розміру.

Таким чином, ймовірне порушення ТОВ «Формес - Т« податкового законодавства під час здійснення правовідносин при фактичному здійсненні господарської операції з позивачем не впливає на обов'язки ТОВ «Караван» .

Суд зазначає, що позивачем надано належним чином оформлені документи, які підтверджують факт реального здійснення господарських операцій ТОВ «Караван» з ТОВ «Формес - Т« , ФОП ОСОБА_4, ФОП ОСОБА_5, ФОП ОСОБА_6 та ФОП ОСОБА_3

За таких обставин, суд вважає, що ТОВ «Караван» виконані умови для формування податкового кредиту щодо господарських операцій з ТОВ «Формес - Т« , ФОП ОСОБА_4, ФОП ОСОБА_5, ФОП ОСОБА_6 та ФОП ОСОБА_3

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що оскаржуване податкове повідомлення - рішення № 00001271401 від 12.04.2018 року винесене всупереч приписів чинного законодавства, а тому підлягає скасуванню.

Згідно ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

З огляду на те, що відповідачем, як суб'єктом владних повноважень, не доведено правомірності прийнятого ним рішення, суд приходить до висновку, що позовні вимоги позивача є обгрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 243, ст. 246, ст. 255, ст. 293, ст. 295, ст. 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Караван» (код ЄДРПОУ 24141640, 61058, м. Харків, вул. Данилевського, буд.39) до Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області (код ЄДРПОУ 39599198, 61057, м. Харків, вул. Пушкінська, буд.46) про скасування податкових повідомлень - рішень - задовольнити.

Скасувати податкове повідомлення - рішення № 00001271401 від 12.04.2018 року.

Стягнути з Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області (код ЄДРПОУ 39599198, 61057, м. Харків, вул. Пушкінська, 46) за рахунок бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Караван» (код ЄДРПОУ 24141640, 61058, м. Харків, вул. Данилевського, буд.39) сплачений судовий збір в сумі 3776 (три тисячі сімсот сімдесят шість) грн. 18 коп.

Рішення може бути оскаржене до Харківського апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Бабаєв А.І.

Повний текст рішення складено 13.07.2018 року.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.07.2018
Оприлюднено14.07.2018
Номер документу75278503
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —820/3227/18

Ухвала від 24.01.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Постанова від 11.12.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Сіренко О.І.

Постанова від 11.12.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Сіренко О.І.

Ухвала від 02.11.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Сіренко О.І.

Ухвала від 02.11.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Сіренко О.І.

Ухвала від 27.09.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Сіренко О.І.

Ухвала від 17.08.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Сіренко О.І.

Рішення від 05.07.2018

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бабаєв А.І.

Ухвала від 02.05.2018

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бабаєв А.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні