Рішення
від 13.07.2018 по справі 826/12651/17
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

  ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  міста КИЄВА01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Додаткове рішення іменем України 13 липня 2018 року                               м. Київ                              № 826/12651/17 Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Чудак О.М., розглянувши  в порядку письмового провадження питання щодо стягнення судового збору у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю “Укрнафтагруп” до Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби про скасування податкових повідомлень-рішень, встановив: Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 14 травня 2018 року провадження у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю “Укрнафтагруп” до Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби про скасування податкових повідомлень-рішень, закрито. Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 02 липня 2018 року у справі призначено судове засідання для вирішення питання про ухвалення додаткового рішення у справі. 05 липня 2018 року представником позивача до суду подано заяву про розгляд вказаного питання за їхньої відсутності. Представник відповідача у засідання не прибув, хоча про його дату, час та місце проведення повідомлявся належним чином. З урахуванням неприбуття у засідання сторін, повідомлених про дату, час та місце засідання щодо розгляду питання про ухвалення додаткового рішення у справі, суд дійшов висновку про можливість його вирішення в порядку письмового провадження. Так, Товариство з обмеженою відповідальністю “Укрнафтагруп” звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби про скасування податкових повідомлень-рішень від 14 липня 2017 року №0007014205, №0007044205, №0381164205 та від 18 липня 2017 року №0007424205, №0007474205, №0007434205. Відповідно до пункту 5 частини першої, частини третьої статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України (в редакції, чинній на момент звернення до суду) до позовної заяви додається документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати, а у разі необхідності - клопотання про звільнення від його сплати. Згідно з частиною другою статті 4 Закону України “Про судовий збір” від 08 липня 2011 року №3674-VI за подання юридичною особою до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру справляється судовий збір у розмірі 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб. Законом України “Про Державний бюджет України на 2017 рік” від 21 грудня 2016 року №1801-VIII з 01 січня 2017 року прожитковий мінімум для працездатних осіб установлено у розмірі 1600 грн. Тобто, сформовані Товариством з обмеженою відповідальністю “Укрнафтагруп” у розглядуваному адміністративному позові вимоги передбачали сплату ними 9767556,37 грн судового збору. Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 09 жовтня 2017 року позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю “Укрнафтагруп” залишено без руху та встановлено позивачу строк на усунення її недоліків, а саме сплати судового збору. 01 листопада 2017 року представником позивача через відділ документального обігу, контролю та забезпечення розгляду звернень громадян (канцелярію) Окружного адміністративного суду міста Києва надано докази перебування товариства у скрутному матеріальному становищі, з огляду на що ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 03 листопада 2017 року позивачу відстрочено сплату судового збору до набрання законної сили судовим рішенням по суті спору у даній справі. В судовому засіданні судом заслухано пояснення сторін, досліджено докази. Однак, 14 травня 2018 року представником позивача до суду подано заяву про відмову від позову. Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 14 травня 2018 року провадження у справі закрито на підставі пункту 2 частини першої статті 238 Кодексу адміністративного судочинства України. Згідно з частиною другою статті 238 Кодексу адміністративного судочинства України про закриття провадження у справі суд постановляє ухвалу, а також вирішує питання про розподіл між сторонами судових витрат, повернення судового збору з бюджету. Разом з тим, в ухвалі суду від 14 травня 2018 року не було вирішено питання про стягнення з позивача судового збору. Відповідно до частини першої статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення, якщо інше не передбачено цим Кодексом. Станом на 12 липня 2018 року ухвала Окружного адміністративного суду міста Києва від 14 травня 2018 року не оскаржена та набрала законної сили. Відповідно до пункту 3 частини першої статті 252 Кодексу адміністративного судочинства України суд, що ухвалив судове рішення, може за заявою учасника справи чи з власної ініціативи ухвалити додаткове рішення, якщо судом не вирішено питання про судові витрати. Враховуючи, що питання про розподіл судових витрат не вирішувалося при закритті провадження у справі, а рішення по суті спору не може бути прийнято судом з урахуванням відмови позивача від позову, суд дійшов висновку про наявність підстав для винесення додаткового судового рішення в частині стягнення з позивача судових витрат по сплаті судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру. На підставі викладеного, керуючись статтями 241-246, 252, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, вирішив: Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю “Укрнафтагруп” (02002, м. Київ, вул. Степана Сагайдака, 101, код ЄДРПОУ 34972540) до спеціального фонду Державного бюджету України судовий збір у сумі 9767556 (дев'ять мільйонів сімсот шістдесят сім тисяч п'ятсот п'ятдесят шість) гривень 37 копійок. Додаткове рішення набирає законної сили відповідно до статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 293, 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України. Відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 розділу VII “Перехідні положення” Кодексу адміністративного судочинства України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу. Суддя                                                                                           О.М. Чудак

Дата ухвалення рішення13.07.2018
Оприлюднено17.07.2018
Номер документу75280154
СудочинствоАдміністративне
Сутьскасування податкових повідомлень-рішень

Судовий реєстр по справі —826/12651/17

Рішення від 13.07.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Чудак О.М.

Ухвала від 02.07.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Чудак О.М.

Ухвала від 14.05.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Чудак О.М.

Ухвала від 09.11.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Чудак О.М.

Ухвала від 04.11.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Чудак О.М.

Ухвала від 09.10.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Чудак О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні