Ухвала
від 13.07.2018 по справі 810/2808/18
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про забезпечення адміністративного позову

13 липня 2018 року № 810/2808/18

Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Кушнової А.О., за участю секретаря судового засідання Сакевич Ж.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "КСЛ" про забезпечення адміністративного позову у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "КСЛ" до Центрального міжрегіонального відділу Департаменту державного геологічного контролю Державної служби геології та надр України та Державної служби геології та надр України про визнання протиправними та скасування пунктів припису та визнання незаконним та скасування наказу,

за участю сторін: - представники позивача: Демченко С.О., довіреність №8 від 11.07.2018, Максимов О.М., довіреність №195 від 13.12.2017, - відповідачі: не з'явились,

в с т а н о в и в:

До Київського окружного адміністративного суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЛ" з позовом до Центрального міжрегіонального відділу Департаменту державного геологічного контролю Державної служби геології та надр України, у якому з урахуванням уточнених позовних вимог, просить суд:

- визнати протиправними та скасувати пункти 1, 2, 3, 4 ,6 припису Центрального міжрегіонального відділу Департаменту державного геологічного контролю Державної служби геології та надр України від 27.04.2018 №216-14/06;

- визнати незаконним та скасування наказ Державної служби геології та надр України від 27.06.2018 №216 (пункт 7 Додатка №2) про зупинення дії спеціального дозволу на користування надрами від 06 червня 2006 року №3852, виданого ТОВ "КСЛ".

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 13.06.2018 відкрито провадження в адміністративній справі, розпочато підготовку справи до судового розгляду та призначено підготовче судове засідання на 14.08.2018.

11.07.2018 на адресу суду від Товариства з обмеженою відповідальністю "КСЛ" надійшла заява про забезпечення адміністративного позову, у якій позивач просить суд:

- зупинити дію наказу Державної служби геології та надр України від 27.06.2018 №216 "Про поновлення, зупинення дії, анулювання спеціальних дозволів на користування надрами, встановлення термінів на усунення порушень, та внесення змін до наказів" (пункт 7 Додатка №2) в частині зупинення дії спеціального дозволу на користування надрами від 06.06.2006 №3852, виданого ТОВ "КСЛ" - до набрання законної сили судовим рішенням, ухваленим за наслідками розгляду цієї справи.

Обґрунтовуючи вказану заяву позивач зазначає про те, що 27.06.2018 Державною службою геології та надр України було прийнято наказ від 27.06.2018 №216 "Про поновлення, зупинення дії, анулювання спеціальних дозволів на користування надрами, встановлення термінів на усунення порушень, та внесення змін до наказів", яким зупинено дію спеціального дозволу на користування надрами від 06.06.2006 №3852, виданого ТОВ "КСЛ".

Позивач зауважує, що зупинення на підставі спірного наказу дії відповідного дозволу зумовлює зупинення здійснення ТОВ КСЛ як надрокористувачем господарської діяльності з видобування корисних копалин, що в свою чергу, завдає безпосередньої шкоди правам та інтересам позивача.

Крім того, позивач наголошує на тому, що продаж гірничої маси, яка видобувається позивачем, є основним джерелом прибутку позивача, а тому зупинення проведення відповідних робіт з видобування корисних копалин, що є основним видом господарської діяльності позивача, у зв'язку із зупиненням дії дозволу на користування надрами від 06.06.2006 №3852 на підставі спірного наказу, позбавить позивача можливості виконувати договірні зобов'язання перед основним контрагентом позивача - ТОВ Експрес Техбуд , якому на підставі договору від 12.04.2018 №29191 здійснюється поставка видобутих корисних копалин.

Позивач зазначає, що з метою забезпечення поточної діяльності та виконання обов'язків по сплаті заробітної плати, податкових платежів ТОВ КСЛ , між з ПАТ ІНГ Банк Україна та компанією ХайдельбергЦемент АГ (HeidelbergCement AG) було підписано договір про надання кредитних ліній. Позивач зазначає, що зупинення видобування корисних копалин ТОВ КСЛ зумовить вирішення позивачем питання про звільнення працівників, оскільки подальша виплата заробітної плати стає неможливою, що в свою чергу призведе до збільшення соціальної напруги та зменшення надходжень до бюджету від сплати податку на доходи фізичних осіб, військового збору, рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин.

Позивач наголошує на тому, що зупинення видобутку корисних копалин ТОВ КСЛ позбавить позивача основного джерела отримання доходу та зумовить неможливість виконання ним своїх поточних зобов'язань зі сплати заробітної плати, податків, кредитних зобов'язань, що призведе до початку процедури банкрутства.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 12.07.2018 призначено судове засідання для розгляду заяви про забезпечення позову на 13.07.2018 о 12 год. 00 хв.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 13.07.2018 залучено до участі у справі в якості співвідповідача Державну службу геології та надр України.

У судове засідання, призначене на 13.07.2018, з'явився представник позивача.

Відповідачі у судове засідання не з'явились, про дату, час та місце судового засідання були повідомлені належним чином та своєчасно.

Розглянувши вказану заяву, суд зазначає таке.

Відповідно ч.1 ст.154 Кодексу адміністративного судочинства України заява про забезпечення позову розглядається судом, у провадженні якого перебуває справа або до якого має бути поданий позов, не пізніше двох днів з дня її надходження, без повідомлення учасників справи.

Відповідно ч.2 ст.154 Кодексу адміністративного судочинства України суд, розглядаючи заяву про забезпечення позову, може викликати особу, яка подала заяву про забезпечення позову, для надання пояснень або додаткових доказів, що підтверджують необхідність забезпечення позову.

Відповідно ч.3 ст.154 Кодексу адміністративного судочинства України у виняткових випадках, коли наданих заявником пояснень та доказів недостатньо для розгляду заяви про забезпечення позову, суд може призначити її розгляд у судовому засіданні з повідомленням заінтересованих сторін у встановлений судом строк.

Для розгляду у відкритому судовому засіданні заяви про забезпечення адміністративного позову судом було викликано відповідача та Держгеонадра.

Представники відповідача та Держгеонадра у судове засідання не з'явились, про дату, час та місце судового засідання були повідомлені належним чином та своєчасно, про причини неявки суд не повідомили, відтак суд вважає за можливе здійснити розгляд заяви про забезпечення позову у їх відсутність.

Розглядаючи заяву позивача про забезпечення адміністративного позову по суті суд зазначає таке.

Відповідно до ч.1 ст.150 Кодексу адміністративного судочинства України суд за заявою учасника справи або з власної ініціативи має право вжити визначені цією статтею заходи забезпечення позову.

Згідно із ч.2 ст.150 Кодексу адміністративного судочинства України забезпечення позову допускається як до пред'явлення позову, так і на будь-якій стадії розгляду справи, якщо:

1) невжиття таких заходів може істотно ускладнити чи унеможливити виконання рішення суду або ефективний захист або поновлення порушених чи оспорюваних прав або інтересів позивача, за захистом яких він звернувся або має намір звернутися до суду; або

2) очевидними є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень, та порушення прав, свобод або інтересів особи, яка звернулася до суду, таким рішенням, дією або бездіяльністю. Згідно з ч.1 ст.151 Кодексу адміністративного судочинства України позов може бути забезпечено: 1) зупиненням дії індивідуального акта або нормативно-правового акта; 2)забороною відповідачу вчиняти певні дії; 3) встановленням обов'язку відповідача вчинити певні дії; 4) забороною іншим особам вчиняти дії, що стосуються предмета спору; 5)зупиненням стягнення на підставі виконавчого документа або іншого документа, за яким стягнення здійснюється у безспірному порядку.

У вирішенні питання про забезпечення позову суд має здійснити оцінку обґрунтованості доводів заявника щодо необхідності вжиття відповідних заходів з урахуванням такого:

- розумності, обґрунтованості і адекватності вимог заявника щодо забезпечення позову;

- забезпечення збалансованості інтересів сторін, а також інших учасників судового процесу;

- наявності зв'язку між конкретним заходом до забезпечення позову і предметом позовної вимоги;

- імовірності утруднення виконання або невиконання рішення адміністративного суду в разі невжиття таких заходів;

- запобігання порушенню у зв'язку із вжиттям таких заходів прав та охоронюваних законом інтересів осіб, що не є учасниками даного судового процесу.

Отже, забезпечення позову - це вжиття судом, у провадженні якого знаходиться справа, заходів щодо охорони матеріально-правових інтересів позивача проти рішень та дій відповідача з метою ефективного захисту або поновлення порушених чи оспорюваних прав або інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду, оскільки невжиття таких заходів може істотно ускладнити чи унеможливити поновлення порушених чи оспорюваних прав або інтересів позивача.

Судом встановлено, що 06.06.2006 Державною службою геології та надр України було видано позивачу спеціальний дозвіл на користування надрами №3852 для видобування незмінених та порушених вивітрюванням гранітів, придатних для виробництва щебеню будівельного та каменю бутового на Ольшаницькому родовищі (Київська область, Рокитнянський район, північно-східна околиця с.Бушеве), зі строком дії до 06.06.2033 року (т.1, а.с.25).

Як вбачається з матеріалів справи 27.06.2018 Державною службою геології та надр України було прийнято наказ №216 Про поновлення, зупинення дії, анулювання спеціальних дозволів на користування надрами, встановлення термінів на усунення порушень, та внесення змін до наказів , пунктом 2 якого зупинено дію спеціальних дозволів на користування надрами згідно з переліком, наведеним у додатку 2 до наказу (т.1, а.с.74).

Відповідно до пункту 7 Додатку №2 до вказаного наказу Товариству з обмеженою відповідальністю КСЛ зупинено з 01.08.2018 дію спеціального дозволу на користування надрами №3852, виданого Державною службою геології та надр України 06.06.2006, з видобування гранітів на Ольшаницькому родовищі (а.с.74-79).

Про існування даного наказу, як пояснив представник позивача в судовому засіданні, позивачу стало відомо з офіційного інтернет-сайту Державної служби геології та надр України, копія наказу на адресу позивача не направлялась.

В судовому засіданні 13.07.2018 року представник позивача повідомив, що 13 липня 2018 року засобами поштового зв'язку позивач отримав від Державної служби геології та надр України листа від 06.07.2018 №12895/02/14-18, в якому доводилось до відома позивача, що наказом Державної служби геології та надр України від 27.06.2018 №216 прийнято рішення зупинити з 01.08.2018 дію спеціального дозволу на користування надрами №3852 від 06.06.2006, наданого ТОВ "КСЛ" з метою видобування граніту родовища Ольшаницьке, у зв'язку з не усуненням порушень, виявлених під час проведення перевірки Центральним міжрегіональним відділом Держгеонадр. В листі також повідомлено, що інформацію щодо усунення порушень необхідно надати до Центрального міжрегіонального відділу Держгеонадр. У разі ненадання інформації у визначений термін буде розглянуто питання щодо подальшої дії спеціального дозволу на користування надрами у встановленому законодавством порядку (т.2, а.с.25).

При цьому копію чи витяг з наказу Державної служби геології та надр України від 27.06.2018 №216 до листа не додано.

Відповідно до виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємці та громадських формувань від 31.05.2018 основним видом господарської діяльності Товариства з обмеженою відповідальністю КСЛ за КВЕД 2010 є 08.11 Добування декоративного та будівельного каменю, гіпсу, крейди та глинистого сланцю (т.1, а.с.61).

Згідно зі ст.6 Статуту Товариства з обмеженою відповідальністю КСЛ (нова редакція, затвердженого протоколом Загальних зборів учасників товариства №12/02/14 від 12.02.2014, предметом діяльності товариства є, зокрема, розробка родовищ гранітів відритим способом, добування декоративного та будівельного каменю (добування відритим способом та первинне оброблення каменю (мармуру, граніту, пісковику та іншого подібного монументального чи будівельного каменю), у т.ч. видобування мігматитів в якості сировини для виробництва каменю бутового та щебеню для будівельних робіт, для заповнювачів бетону, для баластового шару, відсів, придатний для будівельних робіт (т.2, а.с.8-20).

Судом встановлено, що 12.04.2018 між Товариством з обмеженою відповідальністю КСЛ та Товариством з обмеженою відповідальністю Експрес Техбуд було укладено договір поставки №29191, за умовами якого Товариство з обмеженою відповідальністю КСЛ зобов'язано поставити вказаному контрагенту продукцію в асортименті, кількості, по цінам та на умовах, визначених у Додатку №2, який є невід'ємною частиною вказаного договору (т.1, а.с.199-202).

Так, відповідно до Додатку №2 від 12.04.2018 до договору поставки №29191 від 12.04.2018 найменуванням товару є гірська маса (т.1, а.с.201).

Відповідно до абз.2 п.22 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 №615 після зупинення дії дозволу надрокористувач зобов'язаний зупинити проведення на наданій йому в користування ділянці надр робіт, передбачених дозволом.

Отже, зупинення дії спеціального дозволу на користування надрами позивача для видобування граніту на Ольшаницькому родовищі, зумовлює повне зупинення надрокористувачем проведення робіт з користування надрами.

Враховуючи те, що основним і єдиним видом господарської діяльності позивача є видобування незмінених та порушених вивітрюванням гранітів, придатних для виробництва щебеню будівельного та каменю бутового на Ольшаницькому родовищі, для провадження якого позивач має дозвіл Державної служби геології та надр України №3852 від 06.06.2006, дію якого зупинено оскаржуваним наказом від 27.06.2018 №216 суд вважає, що зупинення дії вказаного спеціального дозволу зумовить неможливість здійснення позивачем господарської діяльності в цілому, та призведе до невідворотних наслідків.

Так, неможливість проведення господарської діяльності позивачем зумовлює неможливість виконання позивачем зобов'язань за договором поставки корисних копалин (гірської маси) за договором поставки від 12.04.2018 №21919 з ТОВ Експрес Техбуд .

Судом встановлено, що весь обсяг добутої гірничої маси передається позивачем Товариству з обмеженою відповідальністю ЕКСПРЕС ТЕХБУД за договором поставки від 12.04.2018 року № 29191, яке здійснює подрібнення гірничої маси та реалізацію продукції кінцевим споживачам. В цьому процесі задіяно близько 14 працівників ТОВ "КСЛ" та 60 працівників ТОВ Експрес Техбуд .

У 2017 році ТОВ КСЛ було видобуто 142,8 тис.м 3 гірничої маси, що підтверджено Звітним балансом запасів корисних копалин за 2017 рік (форма № 5-ГР) (т.1, а.с.168).

За 2017 рік ТОВ КСЛ сплачено до бюджету 254,4 тис.грн рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин, що підтверджується податковими деклараціями з рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин (т.1, а.с.169-176).

Відповідно до Зведено-сумісного плану гірничих виробок (План розвитку гірничих робіт на 2018 рік) по Ольшаницькому родовищу гранітів ТОВ КСЛ , погодженому Головним управлінням Держпраці у Київській області (протокол №1 від 26 грудня 2017 року), в 2018 році планується видобути 299 тис.м 3 гірничої маси (т.1, а.с.179-183).

В 1-му кварталі 2018 року позивачем сплачено рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин - 60,6 тис.грн., що підтверджується розрахунком №1 з рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин (т.1, а.с.177-178).

Продаж гірничої маси є основним джерелом прибутку позивача. Так, протягом 2017 року чистий дохід від реалізації готової продукції склав 8,3 млн.грн., а за перший квартал 2018 року - 1,2 млн.грн., що слідує з фінансових звітів суб'єкта малого підприємництва за відповідною формою за 2017 рік та 1 квартал 2018 року відповідно (т.1, а.с.203-206).

Внаслідок зупинення видобування корисних копалин як ТОВ КСЛ , так і ТОВ Експрес Техбуд будуть позбавлені можливості виконувати свої договірні зобов'язання. Значно зменшаться надходження до державного бюджету, оскільки сплата рентної плати безпосередньо залежить від обсягу видобутку корисних копалин.

Крім того, до заяви про забезпечення позову позивачем додані докази, які свідчать про те, що з метою забезпечення поточної діяльності та виконання обов'язків по сплаті заробітної плати, податкових платежів ТОВ КСЛ отримувались фінансові послуги (кредити).

Так, між ПАТ ІНГ Банк Україна та ПАТ "ХайдельбергЦемент Україна" (HeidelbergCement AG) укладений договір про надання фінансових послуг №09/019 від 23.02.2010 із змінами та доповненнями №1 від 06.05.2010, №2 від 18.11.2010, №3 від 02.12.2011, №4 від 22.12.2011, №5 від 31.01.2012, №6 від 06.04.2012, №7 від 04.02.2013, №8 від 10.02.2014, №9 від 28.01.2015, №10 від 30.04.2015, №11 від 29.07.2015, №12 від 19.10.2015, №13 від 04.10.2016, №14 від 28.10.2016, №15 від 22.09.2017, №16 від 01.11.2017, підписаними між ПАТ ІНГ Банк Україна (Банк) з однієї сторони, ПАТ "ХайдельбергЦемент Україна" (Клієнт 1) з другої сторони та ТОВ "КСЛ" (Клієнт 2) з третьої сторони (т.1, а.с.210-266, т.2, а.с.1-5).

Станом на 31 березня 2018 року зобов'язання за кредитними договорами складають 32,7 млн.грн.

За період з січня 2017 року по березень 2018 року підприємством сплачені відсотки за кредитами в загальній сумі 2 473 087,77 грн.

Внаслідок зупинення видобування корисних копалин ТОВ КСЛ буде вимушене вирішувати питання про звільнення працівників, оскільки подальша виплата заробітної плати стане неможливою.

Так, в 2017 році ТОВ КСЛ перерахувало до бюджету 172,2 тис.грн податку з доходів фізичних осіб та 14,3 тис.грн військового збору. В 1 кварталі 2018 року ТОВ КСЛ сплачено 49,4 тис.грн податку з доходів фізичних осіб та 4,1 тис.грн військового збору. Вказані відомості підтверджуються копіями відповідних податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за чотири квартали 2017 року та за 1 квартал 2018 року (т.1, а.с.184-198).

Суд вважає, що неможливість здійснення позивачем основного виду господарської діяльності внаслідок зупинення дії відповідного спеціального дозволу на користування надрами, також зумовить неможливість виконання ТОВ КСЛ зобов'язань зі сплати податків та зборів з огляду на відсутність доходу, а також неможливість сплати заробітної плати працівникам підприємства та здійснення утримання з неї податку на доходи фізичних осіб та військового збору.

Якщо видобуток корисних копалин буде зупинено ТОВ КСЛ позбавиться основного джерела отримання доходу, та як наслідок не зможе виконувати свої обов'язки з погашення кредитних зобов'язань.

Наслідком повного зупинення господарської діяльності позивача через зупинення дії спеціального дозволу на користування надрами є початок процедури банкрутства підприємства.

Враховуючи те, що при вирішенні питання про забезпечення позову, суд приймає до уваги інтереси сторін, характер спірних правовідносин та можливі наслідки невжиття заходів забезпечення позову, які в даному випадку призведуть до неможливості виконання позивачем господарської діяльності в цілому, суд вважає за необхідне задовольнити заяву позивача про забезпечення адміністративного позову та вжити заходи забезпечення позову шляхом зупинення дії наказу Державної служби геології та надр України від 27.06.2018 №216 "Про поновлення, зупинення дії, анулювання спеціальних дозволів на користування надрами, встановлення термінів на усунення порушень, та внесення змін до наказів" (п.7 Додатка №2) в частині зупинення дії спеціального дозволу на користування надрами від 06.06.2006 №3852, виданого ТОВ "КСЛ" - до набрання законної сили судовим рішенням, ухваленим за наслідками цієї справи, оскільки невжиття таких заходів може істотно ускладнити чи унеможливити виконання рішення суду та ефективний захист або поновлення порушених чи оспорюваних прав або інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду, у разі задоволення позову.

Відповідно до ч.1 ст.156 Кодексу адміністративного судочинства України ухвала суду про забезпечення позову має відповідати вимогам до виконавчого документа, встановленим законом. Така ухвала підлягає негайному виконанню з дня її постановлення незалежно від її оскарження і відкриття виконавчого провадження.

Згідно з ч.1 ст.12 Закону України Про виконавче провадження від 02.06.2016 №1404-VIII виконавчі документи можуть бути пред'явлені до примусового виконання протягом трьох років , крім посвідчень комісій по трудових спорах та виконавчих документів, за якими стягувачем є держава або державний орган, які можуть бути пред'явлені до примусового виконання протягом трьох місяців.

У судовому засіданні 13.07.2018 були проголошені вступна та резолютивна частини ухвали. Повний текст ухвали був складений та підписаний 13.07.2018.

Керуючись статтями 151, 154, 156, 243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

у х в а л и в:

1.Заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "КСЛ" про забезпечення адміністративного позову - задовольнити.

2. Зупинити дію наказу Державної служби геології та надр України від 27.06.2018 №216 "Про поновлення, зупинення дії, анулювання спеціальних дозволів на користування надрами, встановлення термінів на усунення порушень, та внесення змін до наказів" (п.7 Додатка №2) в частині зупинення дії спеціального дозволу на користування надрами від 06.06.2006 №3852, виданого ТОВ "КСЛ" - до набрання законної сили судовим рішенням, ухваленим за наслідками цієї справи.

3.Стягувач: Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЛ" (ідентифікаційний код 33801194, місцезнаходження: 09643, Київська обл., Рокитнянський р-н., с.Бушеве, вул.Гранітна, буд.1).

4.Боржник: Державна служба геології та надр України (ідентифікаційний код 37536031, місцезнаходження: 03680, м.Київ, Шевченківський р-н., вул.Антона Цедіка, буд.16).

Ухвала підлягає негайному виконанню з дня її постановлення.

Строк пред'явлення виконавчого документа до виконання до "13" липня 2021 р.

Ухвала у справі набирає законної сили негайно після її проголошення. Ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або у судовому засіданні у разі неявки учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання.

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається до Київського апеляційного адміністративного суду протягом п'ятнадцяти днів з дня її проголошення. Якщо у судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом п'ятнадцяти днів з дня складення повного тексту ухвали.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Київський окружний адміністративний суд.

Повний текст ухвали підписаний 13.07.2018 р.

Суддя Кушнова А.О.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.07.2018
Оприлюднено17.07.2018
Номер документу75323067
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/2808/18

Ухвала від 01.04.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Постанова від 02.04.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Ухвала від 14.01.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Ухвала від 03.12.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мєзєнцев Євген Ігорович

Постанова від 03.12.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мєзєнцев Євген Ігорович

Ухвала від 05.11.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мєзєнцев Євген Ігорович

Рішення від 17.08.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Ухвала від 17.08.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Ухвала від 14.08.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Ухвала від 13.07.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні