Ухвала
від 20.07.2018 по справі 818/2099/18
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про забезпечення позову

20 липня 2018 р. Справа № 818/2099/18

Суддя Сумського окружного адміністративного суду Воловика С.В., розглянувши в приміщенні суду в м. Суми заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Будсервіс" про забезпечення позову у справі № 818/2099/18

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Будсервіс"

до Управління Держпраці у Сумській області

про визнання незаконними та скасування наказу, направлення, припису та постанови,-

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будсервіс" звернулось з позовною заявою до Управління Держпраці у Сумській області, в якій просить суд:

- визнати незаконним та скасувати наказ начальника Управління Держпраці у Сумській області №513 від 20.04.2018;

- визнати незаконним та скасувати направлення Управління Держпраці у Сумській області №201/см374 від 20.04.2018;

- визнати незаконним та скасувати припис Управління Держпраці у Сумській області №СМ374/182/АВ/П від 23.04.2018;

- визнати незаконною та скасувати постанову №СМ374/182/АВ/П/ТД-ФС від 17.05.2018 про накладення штрафу.

Ухвалою Сумського окружного адміністративного суду від 08.06.2018 позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі № 818/2099/18, підготовче засідання по справі призначено на 11 липня 2018 року о 12 год. 30 хв.

Ухвалою суду від 11.07.2018, занесеною до протоколу, підготовче провадження по справі № 818/2099/18 закрито, справу призначено до розгляду по суті у відкритому судовому засіданні на 30.07.2018 о 10 год. 00 хв.

20.07.2018 позивач подав до суду заяву про забезпечення позову шляхом зупинення стягнення на підставі постанови Управління Держпраці у Сумській області №СМ374/182/АВ/П/ТД-ФС від 17 травня 2018 року до ухвалення рішення по даній справі.

В обґрунтування заяви про забезпечення позову позивач зазначив, що державним виконавцем Зарічного відділу державної виконавчої служби міста Суми Терещенко О.С. винесено постанову про відкриття виконавчого провадження ВП №56697028 від 03.07.2018 з виконання постанови Управління Держпраці у Сумській області №СМ374/182/АВ/П/ТД-ФС від 17 травня 2018 року, а отже, відповідно, наявна очевидна небезпека заподіяння шкоди його правам та інтересам, до ухвалення рішення в адміністративній справі, а захист цих прав та інтересів значною мірою ускладниться без вжиття заходів забезпечення адміністративного позову шляхом зупинення стягнення на підставі постанови Управління Держпраці у Сумській області №СМ374/182/АВ/П/ТД-ФС від 17 травня 2018 року.

Дослідивши доводи заяви та додані до неї матеріали, суд вважає, що заява підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 150 КАС України суд за заявою учасника справи або з власної ініціативи має право вжити визначені цією статтею заходи забезпечення позову.

Забезпечення позову допускається як до пред'явлення позову, так і на будь-якій стадії розгляду справи, якщо: 1) невжиття таких заходів може істотно ускладнити чи унеможливити виконання рішення суду або ефективний захист або поновлення порушених чи оспорюваних прав або інтересів позивача, за захистом яких він звернувся або має намір звернутися до суду; або 2) очевидними є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень, та порушення прав, свобод або інтересів особи, яка звернулася до суду, таким рішенням, дією або бездіяльністю.

Згідно із ч. 1 ст. 151 КАС України позов може бути забезпечено: 1) зупиненням дії індивідуального акта або нормативно-правового акта; 2) забороною відповідачу вчиняти певні дії; 3) встановленням обов'язку відповідача вчинити певні дії; 4) забороною іншим особам вчиняти дії, що стосуються предмета спору; 5) зупиненням стягнення на підставі виконавчого документа або іншого документа, за яким стягнення здійснюється у безспірному порядку.

Пунктом 2 ч. 1 ст. 34 Закону України "Про виконавче провадження" передбачено, що державний виконавець зупиняє вчинення виконавчих дій виключно в разі зупинення судом стягнення на підставі виконавчого документа.

Враховуючи те, що постанова про накладення штрафу від 17.05.2018 №СМ374/182/АВ/П/ТД-ФС звернена Управлінням Держпраці у Сумській області до примусового виконання, державним виконавцем Зарічного відділу державної виконавчої служби міста Суми Терещенко О.С. винесено постанову про відкриття виконавчого провадження ВП №56697028 від 03.07.2018, тривають виконавчі дії щодо примусового виконання спірної постанови, при цьому позивачем до суду 31.05.2018 подано позов про її скасування, зважаючи на те, що невжиття заходів забезпечення може спричинити негативні наслідки для позивача у вигляді додаткових фінансових витрат, суд вважає за необхідне вжити заходів забезпечення позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Будсервіс" шляхом зупинення стягнення на підставі постанови Управління Держпраці у Сумській області №СМ374/182/АВ/П/ТД-ФС від 17 травня 2018 року до ухвалення рішення по даній справі.

Керуючись ст.ст. 150, 151, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

У Х В А Л И В:

Заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Будсервіс" (40030, м. Суми, вул. Героїв Небесної Сотні, 7, код ЄДРПОУ 30759894) про забезпечення позову у справі №818/2099/18 - задовольнити.

Зупинити стягнення на підставі постанови Управління Держпраці у Сумській області (40000, м. Суми, вул. Горького, 28-б, код ЄДРПОУ 39857622) №СМ374/182/АВ/П/ТД-ФС від 17 травня 2018 року до набрання законної сили судовим рішенням по даній справі.

В частині зупинення стягнення на підставі постанови державної виконавчої служби, за якою стягнення здійснюється у безспірному порядку - відмовити.

Ухвала підлягає негайному виконанню, оскарження ухвали не зупиняє її виконання, а також не перешкоджає подальшому розгляду справи.

Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Харківського апеляційного адміністративного суду через Сумський окружний адміністративний суд шляхом подачі в п'ятиденний строк з дня проголошення ухвали апеляційної скарги.

Якщо ухвалу було постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії ухвали.

Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя С.В. Воловик

Дата ухвалення рішення20.07.2018
Оприлюднено23.07.2018
Номер документу75422416
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —818/2099/18

Постанова від 18.09.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Тацій Л.В.

Ухвала від 18.09.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Тацій Л.В.

Ухвала від 04.03.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мороз Л.Л.

Ухвала від 12.02.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мороз Л.Л.

Ухвала від 01.02.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Смокович М.І.

Постанова від 12.12.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Постанова від 12.12.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Ухвала від 08.11.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Ухвала від 08.11.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Рішення від 05.09.2018

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.В. Воловик

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні