Рішення
від 17.07.2018 по справі 822/1335/18
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 822/1335/18

РІШЕННЯ

іменем України

17 липня 2018 рокум. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Лабань Г.В.

за участі:секретаря судового засідання Вересняк А.А. позивача: ОСОБА_1 представника позивача: ОСОБА_2 представника відповідача: Ключук В.П. розглянувши адміністративну справу за позовом ОСОБА_4 до Комісії з ліквідації управління Державної пенітенціарної служби України у Хмельницькій області , Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача - Центрально-Західне міжрегіональне управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції України про зобов'язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_4 звернувся до суду з позовом до Комісії з ліквідації управління Державної пенітенціарної служби України у Хмельницькій області, Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області, в якому з урахуванням уточнених позовних вимог просить:

- зобов'язати комісію з ліквідації Державної пенітенціарної служби України в Хмельницькій області видати довідку про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії ОСОБА_4 за нормами чинними станом на 01.01.2017 за посадою першого заступника начальника управління Державного департаменту України з питань виконання покарань в Хмельницькій області;

- зобов'язати Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області на підставі довідки про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії ОСОБА_4 за нормами чинними станом на 01.01.2017 за посадою першого заступника начальника управління Державного департаменту України з питань виконання покарань в Хмельницькій області відповідно до статей 51, 63 Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб", постанови Кабінету Міністрів України від 28.12.2016 "1036 "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 7 листопада 2007 року №1294" здійснити перерахунок та виплату пенсії ОСОБА_4 із застосуванням встановленого йому розміру пенсії - 82% від розміру грошового забезпечення, починаючи з 01.01.2017.

В обґрунтування позовних вимог вказує, що в 19.01.2018 звернувся до Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області та до Центрально-Західного міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції України з клопотанням про вчинення дій щодо перерахунку його пенсії. Листом від 30.01.2018 №169/Л-8 Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області відмовило позивачу щодо такого перерахунку мотивуючи тим, що Постановою №1036 "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 07.11.2016 № 1294" не визначені умови, порядок та розміри перерахунку пенсій у зв'язку із підвищенням грошового забезпечення. 31.01.2018 управління Державної пенітенціарної служби в Хмельницькій області в особі комісії з ліквідації повідомило, що від Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області списки пенсіонерів для перерахунку пенсії не надходили. Комісія з ліквідації управління Державної пенітенціарної служби в Хмельницькій області листом від 02.02.2018 №24/17 повідомила, що за наслідками розгляду заяви позивача звернулась з запитом до Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області про надання списків осіб, пенсії яких підлягають перерахунку. Вважаючи протиправною відмову Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області у перерахунку призначеної позивачу пенсії та відмову Комісії з ліквідації управління Державної пенітенціарної служби в Хмельницькій області щодо видачі довідки про складові грошового забезпечення для проведення такого перерахунку, позивач звернувся до суду з вказаним адміністративним позовом.

Комісія з ліквідації управління Державної пенітенціарної служби України у Хмельницькій області відзиву на позовну заяву не подала.

Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області у поданому відзиві зазначило, що постановою Кабінету Міністрів України від 28.12.2016 року № 1036 "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 07 листопада 2007 р. № 1294" (далі Постанова № 1036) внесені зміни, якими встановлено посадові оклади для осіб рядового і начальницького складу міжрегіональних управлінь з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції, установ виконання покарань та Державної кримінально-виконавчої служби, однак не визначені умови, порядок та розміри перерахунку пенсій у зв'язку з підвищенням грошового забезпечення. Пенсійний фонд України не повідомляв Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області про підстави перерахунку пенсій відповідно до Постанови № 1036 та про необхідність підготовки списків осіб, пенсії яких підлягають перерахунку, в тому числі позивача. Крім того, вказує, що на час звернення позивача з заявою про перерахунок пенсії з 01.01.2017 року на підставі Постанови №1036 ця постанова втратила чинність на підставі постанови Кабінету Міністрів України № 704 від 30 серпня 2017 року "Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб". Вважає позовні вимоги ОСОБА_4 про здійснення перерахунку та виплати пенсії відповідно до вказаної постанови необґрунтованими та такими, що не відповідають чинному законодавству України. Зазначає, що процедуру перерахунку пенсій відповідно до закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" (далі закон № 2262-ХІІ) визначає Порядок подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" (далі Порядок № 3-1), згідно якого Центрально-західне міжрегіональне управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції України та головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області наділені чітко визначеним обсягом повноважень щодо процедури проведення перерахунку пенсії. На виконання Постанови № 103 та, відповідно до Порядку №45, головне управлінням Пенсійного фонду України в Хмельницькій області листом № 4545/03 від 28.02.2018 направило до Центрально-Західного міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації списки осіб, яким необхідно визначити суму грошового забезпечення для проведення перерахунку пенсій на підставі довідок. На даний час довідка із зазначенням грошового забезпечення для проведення перерахунку пенсії від Центрально-Західного міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації на ім'я ОСОБА_4 на адресу головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області не надходила. Вважає, що вимога позивача про зобов'язання Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області здійснити перерахунок та виплату пенсії позивачу із застосуванням розміру пенсії, встановленого при її призначенні, починаючи з 01 січня 2017 року на підставі довідки про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії за нормами чинними станом на 01.01.2017 року є безпідставною та передчасною. В задоволені позовних вимог до Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області просить відмовити.

26.04.2018 до суду надійшла відповідь позивача на відзив Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області у якій позивач зазначає, що відповідач у відзиві не спростував твердження та аргументи позивача стосовно суті позовних вимог.

В судовому засіданні позивач та його представник позов підтримали та підтвердили обставини, на які посилаються у позовній заяві, просили суд задовольнити позовні вимоги в повному обсязі. Додатково позивач пояснив, що на свою заяву не отримав довідку про складові грошового забезпечення для перерахунку пенсії. Вважає, що відповідача зобов'язаний надати довідку про розмір грошового забезпечення ОСОБА_7 за посадою першого заступника начальника управління Державного департаменту України з питань виконання покарань в Хмельницькій області у довільній формі, оскільки Постанова № 1036 втратила чинність.

Представник відповідача - Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області проти задоволення позовних вимог заперечив.

18.04.2018 головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області подало клопотання про залучення у якості третьої особи на стороні відповідача Центрально-Західного міжрегіонального управління з питань виконання покарань та пробації Міністерства юстиції України, оскільки відповідно до Порядку №3-1 та Закону № 2262-ХІІ на нього покладений обов'язок надіслання списків для проведення перерахунку пенсії. В судовому засіданні 02.05.2018 ухвалою суд задовольнив клопотання відповідача

26.06.2018 Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області подало клопотання про залишення позовної заяви ОСОБА_4 без розгляду у зв'язку із пропуском строку звернення.

В судовому засіданні 02.05.2018 ухвалою Хмельницький окружний адміністративний суд у задоволенні клопотання Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області про залишення позовної заяви без розгляду відмовив, встановивши, що про порушення своїх прав на перерахунок пенсії позивач дізнався у січні 2018 року. Крім того, згідно з зі статтею 51 Закону № 2262-ХІІ перерахунок пенсій не залежить від строку звернення до суду.

Заслухавши учасників справи, дослідивши наявні в матеріалах справи докази в їх взаємному зв'язку та сукупності, суд вважає, що позов необхідно задовольнити частково з таких підстав.

Суд встановив, що ОСОБА_4 перебуває на обліку в головному управлінні Пенсійного фонду України в Хмельницькій області та отримує пенсію на підставі закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" від 09.04.1992 № 2262-ХІІ (далі - Закон № 2262-ХІІ).

19.01.2018 позивач звернувся до Головного управління ПФУ в Хмельницькій області та Центрально-Західного міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції України із заявою про вчинення дій щодо проведення перерахунку його пенсії на підставі Постанови №1036 за нормами, чинними станом на 01.01.2017 року.

Листом від 30.01.2018 №169/Л-8 Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області відмовило позивачу щодо такого перерахунку мотивуючи тим, що Постановою №1036 "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 07.11.2016 № 1294" не визначені умови, порядок та розміри перерахунку пенсій у зв'язку із підвищенням грошового забезпечення.

31.01.2018 управління Державної пенітенціарної служби в Хмельницькій області в особі комісії з ліквідації повідомило, що від Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області списки пенсіонерів для перерахунку пенсії не надходили.

Комісія з ліквідації управління Державної пенітенціарної служби в Хмельницькій області листом від 02.02.2018 №24/17 повідомила, що за наслідками розгляду заяви позивача звернулась з запитом до Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області про надання списків осіб, пенсії яких підлягають перерахунку.

Позивач, не погоджуючись з діями відповідачів, звернувся до суду з цим позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд враховує таке.

Згідно з частиною 4 статті 63 Закону № 2262-ХІІ усі призначені за цим Законом пенсії підлягають перерахунку у зв'язку з підвищенням грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, на умовах, у порядку та розмірах, передбачених Кабінетом Міністрів України.

Порядок проведення перерахунку пенсій встановлений постановою Кабінету Міністрів України від 13.02.2008 №45 "Про затвердження Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", та внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.1992 №393" (далі - Порядок № 45).

Відповідно до пунктів 1-2 Порядку № 45 перерахунок раніше призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" пенсій проводиться у разі прийняття рішення Кабінетом Міністрів України про зміну розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення для відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за Законом (далі - особи), або у зв'язку із введенням для них нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, установлених законодавством. На підставі зазначеного в пункті 1 цього Порядку рішення Кабінету Міністрів України Міноборони, МВС, Мінінфраструктури, СБУ, Служба зовнішньої розвідки, ДПС, Управління державної охорони, Адміністрація Держспецзв'язку, Адміністрація Держприкордонслужби, ДПтС, ДСНС (далі - державні органи) повідомляють у п'ятиденний строк Пенсійному фонду України про підстави перерахунку пенсій військовослужбовцям. Пенсійний фонд України повідомляє у п'ятиденний строк з моменту надходження інформації від державних органів своїм головним управлінням в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі (далі - головні управління Пенсійного фонду України) про підстави для проведення перерахунку пенсій та про необхідність підготовки списків осіб, пенсії яких підлягають перерахунку (далі - списки). Головні управління Пенсійного фонду України складають у десятиденний строк з моменту надходження зазначеної інформації списки за формою згідно із додатком 1 та подають їх органам, які уповноважені рішеннями керівників державних органів видавати довідки про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії.

За змістом пунктів 3-4 Порядку № 45 на підставі списків уповноважені органи готують для перерахунку пенсії довідки про розмір грошового забезпечення кожної особи, зазначеної в списку, за формою згідно із додатком 2 та у місячний строк подають їх головним управлінням Пенсійного фонду України. Довідки видаються державним органом, з якого особи були звільнені із служби, якщо інше не передбачено цим Порядком. Перерахунок пенсії здійснюється на момент виникнення такого права і проводиться у строки, передбачені частинами другою і третьою статті 51 Закону.

Отже, перерахунок пенсії призначеної відповідно до Закону № 2262-ХІІ, на підставі частини 4 статті 63 цього Закону, здійснюється за процедурою, визначеною Порядком №45, в тому числі і у зв'язку із зміною посадового окладу, яка відбулась з 01.01.2017 відповідно до Постанови №1036.

При цьому, Порядком №45 та Постановою №1036 не передбачена видача довідок про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії за заявами отримувача пенсії. Суд також враховує, що повноваження щодо видачі довідок для перерахунку пенсії в порядку статті 63 Закону № 2262-ХІІ надані Центрально-Західному міжрегіональному управлінню з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції України, що підтверджується листом міністерства юстиції України від 14.04.2017 №14417/6933-0-26-17/16.

Отже, станом на січень 2018 року у відповідачів не було ані підстав, ані обов'язку щодо видачі позивачу довідки для перерахунку пенсії за формою передбаченою порядком проведення перерахунку пенсії № 45, відповідно до Постанови №1036, з 01.01.2017.

Разом з тим, суд враховує, що згідно зі статті 63 Закону № 2262-ХІІ перерахунок раніше призначених пенсій військовослужбовцям, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, та членам їх сімей у зв'язку із введенням в дію цього Закону провадиться за документами, що є у пенсійній справі, а також додатковими документами, поданими пенсіонерами на час перерахунку.

Питання щодо подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону № 2262-ХІІ, крім пенсій військовослужбовцям строкової служби та членам їх сімей, та постанови Кабінету Міністрів України від 02.11.2006 N 1522 "Про передачу органам Пенсійного фонду України функцій з призначення і виплати пенсій деяким категоріям громадян" врегульовані Порядком подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", затвердженим постановою правління ПФУ від 30 січня 2001 року № 3-1 (далі - Порядок № 3-1).

Відповідно до пункту 4 Порядку № 3-1 заява про перерахунок пенсії подається до органу, що призначає пенсію, заявником за місцем проживання, а при необхідності - його законним представником за місцем його проживання.

Згідно з пунктами 23-24 Порядку № 3-1 перерахунок раніше призначених пенсій проводиться органами, що призначають пенсії, в порядку, установленому статтею 63 Закону.

Отже, підставою для перерахунку раніше призначених пенсій, може бути як відповідна заява пенсіонера та додані до неї документи, так і рішення, прийняте Кабінетом Міністрів України.

У заяві від 24.01.2018, окрім іншого, позивач просив голову ліквідаційної комісії управління Державної пенітенціарної служби України в Хмельницькій області видати йому довідку про розмір про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії станом на 01.01.2017. Проте, на звернення позивача Комісія з ліквідації управління Державної пенітенціарної служби України у Хмельницькій області листом №24/17 від 02.02.2018 року повідомила, що звернулась до Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області про надання списків осіб, пенсії яких підлягають перерахунку. Довідку про розмір грошового забезпечення позивача, або відмову у видачі такої не надала.

Надаючи правову оцінку обраного позивачем способу захисту, слід зважати на його ефективність з точки зору статті 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод.

У пункті 145 рішення від 15 листопада 1996 року у справі "Чахал проти Об'єднаного Королівства" (Chahal v. the United Kingdom, (22414/93) [1996] ECHR 54) Європейський суд з прав людини зазначив, що згадана норма гарантує на національному рівні ефективні правові засоби для здійснення прав і свобод, що передбачаються Конвенцією, незалежно від того, яким чином вони виражені в правовій системі тієї чи іншої країни.

Засіб захисту, що вимагається зазначеною статтею повинен бути ефективним як у законі, так і на практиці, щоб його використання не було ускладнене діями або недоглядом органів влади відповідної держави (п. 75 рішення Європейського суду з прав людини у справі "Афанасьєв проти України" від 5 квітня 2005 року (заява N 38722/02)).

Таким чином, ефективний засіб правого захисту у розумінні статті 13 Конвенції повинен забезпечити поновлення порушеного права і одержання особою бажаного результату.

Відповідно до частини 2 статті 9 КАС України суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб'єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.

З огляду на встановлені фактичні обставини справи, з метою захисту прав та інтересів позивача, про захист яких він просить, суд вважає за необхідне вийти за межі позовних вимог та визнати протиправною бездіяльність Комісії з ліквідації управління Державної пенітенціарної служби України у Хмельницькій області щодо розгляду заяви ОСОБА_4 від 24.01.2018 та зобов'язати Комісію з ліквідації управління Державної пенітенціарної служби України у Хмельницькій області видати ОСОБА_4 довідку про розмір грошового забезпечення першого заступника начальника управління Державного департаменту України з питань виконання покарань в Хмельницькій області станом на 01.01.2017.

Позовна вимога про зобов'язання Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області на підставі довідки про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії позивача за нормами чинними станом на 01.01.2017 за посадою першого заступника начальника управління Державного департаменту України з питань виконання покарань в Хмельницькій області відповідно до статей 51, 63 закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", Постанови №1036 здійснити перерахунок та виплату пенсії позивачу із застосуванням розміру пенсії, встановленого при її призначенні, починаючи з 01.01.2017, заявлена позивачем передчасно, оскільки Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області не отримало передбачені Законом №2262-ХІІ документи необхідні для перерахунку пенсії з 01.01.2017. Тому, на час вирішення судом позовних вимог відсутній обов'язок Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області щодо перерахунку пенсії, що вказує на відсутність спору з приводу такого перерахунку. Тому, вимоги до Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області про зобов'язання здійснити перерахунок та виплату пенсії позивачу задоволенню не підлягають.

Згідно з частиною 1 статті 2 КАС України відновленню підлягають лише ті права, порушення яких встановлено під час судового розгляду справи і не стосуються дій відповідача у майбутньому.

Відповідно до статей 9, 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд згідно статті 90 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Враховуючи вищенаведене, суд дійшов до висновку, що адміністративний позов необхідно задовольнити частково.

Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов ОСОБА_4 (АДРЕСА_1, 29006, ідентифікаційний код НОМЕР_1) до Комісії з ліквідації управління Державної пенітенціарної служби України у Хмельницькій області (пров. Військоматський 3, м. Хмельницький, Хмельницька область, 29001, код ЄДРПОУ 08564759), Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області (вул. Герцена, 10,Хмельницький,Хмельницька область,29000, код ЄДРПОУ 21318350), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача - Центрально-Західне міжрегіональне управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції України (вул.Брацлавська 2-А, м.Вінниця, Вінницька область, 21100) про зобов'язання вчинити дії задовольнити частково.

Зобов'язати комісію з ліквідації Державної пенітенціарної служби України в Хмельницькій області видати довідку про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії ОСОБА_4 за нормами чинними станом на 01.01.2017 за посадою першого заступника начальника управління Державного департаменту України з питань виконання покарань в Хмельницькій області.

В задоволені решти позовних вимог відмовити.

Стягнути на користь ОСОБА_4 судовий збір в сумі 352,40 грн за рахунок бюджетних асигнувань комісії з ліквідації Державної пенітенціарної служби України в Хмельницькій області.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Вінницького апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з його проголошення, а у випадку, якщо в судовому засіданні були проголошені вступна та резолютивна частини рішення суду, - з дня складення повного судового рішення.

Головуючий суддя Г.В. Лабань

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.07.2018
Оприлюднено23.07.2018
Номер документу75422595
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —822/1335/18

Ухвала від 19.12.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Коваленко Н.В.

Постанова від 12.11.2018

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Курко О. П.

Ухвала від 17.10.2018

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Курко О. П.

Ухвала від 24.09.2018

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Біла Л.М.

Ухвала від 10.09.2018

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Біла Л.М.

Ухвала від 07.09.2018

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Біла Л.М.

Ухвала від 27.08.2018

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Біла Л.М.

Рішення від 17.07.2018

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Лабань Г.В.

Рішення від 16.07.2018

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Лабань Г.В.

Ухвала від 04.07.2018

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Лабань Г.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні