РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
м. Вінниця
11 липня 2018 р. справа № 802/1365/18-а
Вінницький окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді: Дончика В.В.,
за участю:
секретаря судового засідання: Медвідь І.О.,
представника позивачів: ОСОБА_1,
представника відповідача: Огородник Н.А.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_3, ОСОБА_4 до Управління праці та соціального захисту населення Погребищенської районної державної адміністрації Вінницької області про визнання дій неправомірними та зобов'язання вчинити дії
в с т а н о в и в :
15.05.2018 року ОСОБА_3, ОСОБА_4 звернулись в суд з адміністративним позовом до Управління праці та соціального захисту населення Погребищенської районної державної адміністрації Вінницької області про визнання дій неправомірними та зобов'язання вчинити дії.
В обґрунтування заявлених позовних вимог вказали, що в їх паспортах поставлені відповідні відмітки про можливість здійснення платежів без використання ідентифікаційного номера у зв'язку з релігійними поглядами, оскільки являються парафіянками Української православної церкви.
Позивачі звернулись з заявою до Управління праці та соціального захисту Погребищенської районної державної адміністрації Вінницької області щодо призначення житлових субсидій та соціальної допомоги. Проте, листами відповідача від 31.01.2018 року їм відмовлено з тієї підстави, що наявні в паспорті відмітки недійсні з посиланням на накази Мінсоцполітики та Мінфіну України Про затвердження порядку надання державною фіскальною службою України інформації з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про доходи фізичних осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії №431/447 від 20.04.2015 року та Про затвердження Порядку надання державною фіскальною службою України інформації з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про доходи, отримані фізичними особами, які звернулися за призначенням державної допомоги № 1287/926 від 04.11.2016 року при обміні інформацією передбачено наявність в запитах, які містять інформацію щодо фізичних осіб, реєстраційний номер облікової картки платника податків, або серію і номер паспорта. Зазначили, що для призначення субсидії та соціальних виплат на наступний період, потрібно звернутися до Калинівської об'єднаної державної податкової інспекції головного управління ДФС у Вінницькій області для вирішення питання внесення до паспорта відмітки про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта.
Дані обставини перешкоджають позивачам отримати житлову субсидію та, зокрема, соціальну допомогу ОСОБА_3 відповідно до Закону України Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям , що і стало підставою звернення до суду з даним адміністративним позовом, у якому просили визнати протиправними відмови відповідача в призначенні житлових субсидій позивачам, та соціальної допомоги ОСОБА_3, а також зобов'язати Управління призначити останнім житлову субсидію та соціальну допомогу відповідно до Закону України Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям .
Ухвалою Вінницького окружного адміністративного суду від 21.05.2018 року прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження в адміністративній справі та призначено до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження у судове засідання.
06.06.2018 до суду відповідачем подано відзив на позовну заяву, в якому вказано, що Управління заперечує щодо позовних вимог та просить суд відмовити у задоволенні позову повністю. Зазначили, що Управлінням 10 серпня 2017 року прийнято Рішення про призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченій сім'ї ОСОБА_3. Допомогу призначено за результатами розгляду поданих нею заяви та декларації про доходи від 21.07.2017 року зареєстрованої за №1696 з 01.07.2017 року по 31.12.2017 року. Із заявою про повторне призначення вказаної соціальної допомоги до Управлінні позивач не зверталася, у зв'язку з чим Управлінням не приймалося рішення про відмову у призначенні соціальної допомоги ОСОБА_3
29.01.2018 року ОСОБА_3 звернулась до Управління з заявою довільної форми про нарахування соціальної допомоги малозабезпеченій сім'ї не за встановленою формою. Заява від 29.01.2018 року розглянута Управлінням відповідно до Закону України "Про звернення громадян" та за результатами розгляду звернення Управлінням рішення про відмову в призначенні соціальної допомоги малозабезпеченій сім'ї не приймалося, а надана письмова відповідь відповідно до Закону України "Про звернення громадян", в якій роз'яснено, які необхідно подати документи для призначення соціальної допомоги малозабезпеченій сім'ї, яку позивач вважає відмовою у призначенні допомоги та оскаржує її.
Щодо призначення житлової субсидії ОСОБА_3 та ОСОБА_4 зазначили, що 29 січня 2018 року ОСОБА_3 та ОСОБА_4 звернулися до Управління із заявою у якій просили повідомити про результат розгляду заяв про призначення житлової субсидії. На дану заяву Управлінням надало відповіді від 31.01.2018 року за №102, №103, котрі позивачі вважають відмовою в призначенні субсидії та оскаржують. Заява від 29.01.2018 року розглянута Управлінням відповідно до Закону України "Про звернення громадян" та за результатами розгляду звернення Управлінням надано відповіді від 31.01.2018 року №102 ОСОБА_4 в якій зазначено, зокрема, що за адресою за якою зареєстровано місце проживання позивачки, уже призначено субсидію власнику домоволодіння - ОСОБА_5, чоловіку позивачки. Також позивачку проінформовано про причину зупинення виплат та надані рекомендації для усунення недоліків з метою відновлення нарахування субсидії для відшкодування виплати на житлово-комунальні послуги - ОСОБА_5.
У судовому засіданні представник позивачів позов підтримав та просив його задовольнити, посилаючись на обставини наведені у позовній заяві.
Представник відповідача просив суд відмовити у задоволені позову повністю, з підстав викладених у письмовому відзиві на позов.
Дослідивши матеріали, з'ясувавши фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються вимоги позову, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступні обставини справи.
29.01.2018 року до Управління праці та соціального захисту населення Погребищенської райдержадміністрації Вінницької області звернулись ОСОБА_6, ОСОБА_4 та ОСОБА_3 із заявою, у якій вказувалось, що заявниками подавався пакет необхідних документів для призначення житлової субсидії, однак з невідомих причин, відповідачем цього не зроблено, чим порушено конституційне право заявників на соціальний захист. Просили у найкоротший проміжок часу повідомити про результати розгляду їх звернення.
Заява ОСОБА_3 від 29.01.2018 року розглянута відповідачем, та надана відповідь листом від 31.01.2018 року №103, згідно якого позивачку повідомлено, що вона перебували на обліку, як одержувач субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг з 2015 року.
Відповідно до п. 13 Положення про порядок надання населенню субсидій для відшкодування витрат на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. № 848, для призначення на запит Управління праці та соціального захисту населення, подаються відомості про доходи осіб з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків - Державною фіскальною службою у порядку, встановленому Мінсоцполітики та Мінфіном.
За результатами верифікації, здійсненої Міністерством фінансів України, ОСОБА_3 зазначена в числі осіб, рекомендованих для додаткової перевірки інформації, на підставі якої призначено житлову субсидію, як особа, по якій за даними компетентних органів виявлена невідповідність персональних даних.
При перевірці інформації, на підставі якої призначено житлову субсидію, було виявлено, невідповідність інформації, зазначеної в заяві про призначення житлової субсидії, про відсутність реєстраційного номера облікової картки платника податків та вказано серію та номер паспорта, а в паспорті відсутня відмітка про право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта, наявна відмітка про право здійснювати платежі без ідентифікаційного номера.
Зазначили, що починаючи з 01.01.2011 року облік фізичних осіб, які через свої релігійні переконання, підмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та подали до контролюючого органу Повідомлення, ведеться в окремому реєстрі Державного реєстру за прізвищем, ім'ям, по батькові та серією і номером, паспорта без використання реєстраційного номера облікової картки платника податків відповідно п. 2 розділу VIII Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 29.09.2017 р. року № 822.
Після отримання підтвердження щодо можливості внесення відмітки за зверненням фізичної особи, яка подала Повідомлення, контролюючий орган вносить до паспорта громадянина України відмітку про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта, форму якої наведено у додатку 9 до Положення. Отже, фізична особа, яка через свої релігійні та інші переконання відмовилася від прийняття ідентифікаційного номеру та у паспорті громадянина України має відмітку про право здійснювати платежі без ідентифікаційного номера, внесену до 01.01.2011 року, втрачає таке право.
Так, відмітка про право здійснювати платежі без ідентифікаційного номера, що наявна у паспорті ОСОБА_3 недійсна.
Враховуючи зазначене, для призначення житлової субсидії на наступний період, рекомендували ОСОБА_3 звернутися до Калинівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Вінницькій області для вирішення питання внесення до паспорта відмітки про право здійснювати платежі за серією і номером паспорта.
Також зазначили, що при оформленні субсидії необхідно пред'явити документи, що посвідчують особу всіх осіб, зареєстрованих в домогосподарстві.
Оскільки у домогосподарстві ОСОБА_3 зареєстровані діти, які досягли чотирнадцятирічного віку, додатково повідомлено, що відповідно до частини другої статті 21 Закону України Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус кожен громадянин України, який досяг чотирнадцятирічного віку, зобов'язаний отримати паспорт громадянина України.
Заява ОСОБА_4 від 29.01.2018 року розглянута відповідачем, та надана відповідь листом від 31.01.2018 року №102, згідно якого позивачку повідомлено, що за адресою, зазначеною нею в заяві, на обліку як одержувач субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг перебував з 2016 року ОСОБА_7, ІНФОРМАЦІЯ_1
Відповідно до п. 13 Положення про порядок надання населенню субсидій для відшкодування витрат на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. № 848, для призначення субсидії на запит Управління праці та соціального захисту населення подаються відомості про доходи осіб з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків - Державною Фіскальною Службою у порядку, встановленому Мінсоцполітики та Мінфіном, доходи з Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування - Пенсійним фондом України у порядку, встановленому Пенсійним фондом України та Мінсоцполітики.
За результатами верифікації, здійсненої Міністерством фінансів України, ОСОБА_4 зазначена в числі осіб, рекомендованих для додаткової перевірки інформації, на підставі якої призначено житлову субсидію, як особа, по якій за даними компетентних органів виявлена невідповідність персональних даних.
Починаючи із 01.01.2011 року (з дня набрання чинності Податкового кодексу України) облік фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та подали до контролюючого органу Повідомлення, ведеться в окремому реєстрі Державного реєстру за прізвищем, ім'ям, по батькові та серією і номером податків, відповідно п. 2 розділу VIII Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.12.2013 року № 779.
Після отримання підтвердження щодо можливості внесення відмітки зверненням фізичної особи, яка подала Повідомлення, контролюючий орган вносить до паспорта громадянина України відмітку про наявність права здійснювати, будь-які платежі за серією та номером паспорта, форму якої наведено у додатку 9 Положення. Датою взяття на облік в окремому реєстрі Державного реєстру вважається дата внесення відмітки до паспорта (п.8 розділ VIII Положення).
Отже, фізична особа, яка через свої релігійні та інші переконає відмовлялася від прийняття ідентифікаційного номеру та у паспорті громадянина України має відмітку про право здійснювати платежі без ідентифікаційного номера, внесену до 01.01.2011 року, втрачає таке право.
Так, відмітка про право здійснювати платежі без ідентифікаційного номер що наявна у паспорті ОСОБА_4 недійсна.
Оскільки відсутність необхідних даних унеможливлює отримання інформації, про доходи від ДФС, і як наслідок, проведення розрахунку субсидії, субсидію на наступний період не призначено.
Враховуючи зазначене, для призначення житлової субсидії рекомендували ОСОБА_4 звернутися до Калинівської об'єднаної державні податкової, інспекції Головного управління ДФС у Вінницькій області для вирішення питання внесення до паспорта відмітки про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта.
Судом встановлено, що 10 серпня 2017 року відповідачем прийнято Рішення про призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченій сім'ї ОСОБА_3. Допомогу призначено за результатами розгляду поданих нею заяви та декларації про доходи від 21.07.2017 року, зареєстрованої за №1696 з 01.07.2017 року по 31.12.2017 року.
29.01.2018 року ОСОБА_3 звернулась до відповідача з заявою про нарахування соціальної допомоги на дітей, як малозабезпеченій сім'ї.
Заява ОСОБА_3 від 29.01.2018 року розглянута відповідачем, та надана відповідь листом від 05.02.2018 року №128, згідно якого позивачку повідомлено, що вона перебувала на обліку як одержувач соціальної допомоги відповідно до Закону України Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям , яку було призначено та виплачено на такі періоди в слідуючих розмірах:
- з 01.07.2017 р. по 30.11.2017 р. в розмірі 2381.29 грн.;
- з 01.12.2017 р. по 31.12.2017 р. в розмірі 2606.51 грн.
Станом на 05.02.2018 р. за переоформленням соціальної допомоги на наступний період ОСОБА_3 не зверталась.
Для визначення права на призначення соціальної допомоги ОСОБА_3 необхідно надати до Управління праці та соціального захисту населення такі документи:
- заяву, за формою, затвердженою Мінсоцполітики, із зазначення реєстраційного номера облікової картки платника податків або, у разі відмови від прийняття такого номера, серії та номера паспорта при умові, що у паспорті громадянина України внесено відмітку про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта;
- документ, що посвідчує особу;
- декларацію про доходи та майно;
- 4 довідки про доходи кожного члена сім'ї за шість місяців, що передують місяцю звернення;
- довідку про наявність та розмір земельної частки (паю);
- довідку про склад сім'ї.
При оформленні соціальної допомоги необхідно пред'явити документи, що посвідчують особу всіх осіб, які входять до складу сім'ї.
Оскільки до складу сім'ї ОСОБА_3 входять діти, які досягай чотирнадцятирічного віку, додатково повідомили, що відповідно до частини другої статті 21 Закону України Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус , кожен громадянин України, який досяг чотирнадцятирічного віку, зобов'язаний отримати паспорт громадянина України.
Також зазначили, що відповідь на порушене у заяві питання, відповідач уже наддав ОСОБА_3 у листі від 31.01.2018 року, за результатами, розгляду її звернення від 24.01.2018 року.
Визначаючись щодо заявлених позовних вимог, суд виходив із наступного.
Правовідносини, що виникли між сторонами, регулюються Положенням про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. № 848 (далі - Положення).
Відповідно до п. 2 Положення передбачено, що право на отримання адресної безготівкової субсидії для відшкодування витрат на оплати житлово-комунальних послуг, а також субсидії готівкою на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива (далі - субсидія) поширюється на громадян, які проживають у житлових приміщеннях (будинках), в частині оплати ними користування житлом, утримання житла, управління багатоквартирним будинком, комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.
Пунктом 7 Положення передбачено, що субсидія розраховується виходячи з кількості зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб (осіб, які фактично проживають), яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги, у тому числі осіб, призваних на строкову військову службу.
Кількість зазначених осіб визначається на початок місяця, з якого призначається субсидія.
У разі коли кількість фактично проживаючих зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб є меншою, ніж кількість зареєстрованих у такому приміщенні (будинку) осіб, субсидія розраховується виходячи з кількості зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, які фактично у ньому проживають, на підставі рішення районної, районної у мм. Києві і Севастополі держадміністрації та виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради або утвореної ними комісії. Під час прийняття рішень у таких випадках враховується наявність документів, що підтверджують тимчасову відсутність осіб з числа зареєстрованих (довідки, що підтверджують місце перебування особи на території іншої адміністративно-територіальної одиниці у зв'язку з роботою, лікуванням, навчанням, довготривалим відрядженням, відбуванням покарання, довідки про оплату житлово-комунальних послуг в іншому житловому приміщенні (будинку), акти обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства селищної, сільської або міської ради, акти житлово-експлуатаційних організацій про фактично проживаючих осіб, договори оренди житла в іншому місці). У разі відсутності документів, що підтверджують тимчасову відсутність осіб з числа зареєстрованих, рішення приймається на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства.
Пунктом 13 Положення, окрім іншого, визначено, що для призначення субсидії громадянин, особа якого посвідчується паспортом або іншим документом, подає структурному підрозділу з питань соціального захисту населення за місцем реєстрації (орендарі - за місцем проживання):
- заяву про призначення житлової субсидії та декларацію про доходи та витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, за встановленими формами;
- довідки про доходи - у разі зазначення в декларації інших отриманих доходів, інформація про які відсутня у ДФС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування, і відповідно до законодавства не може бути отримана за запитом структурного підрозділу з питань соціального захисту населення у порядку, встановленому цим Положенням. У разі зазначення в декларації інших отриманих доходів, інформація про які відсутня у ДФС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування, та неможливості підтвердити такі доходи довідкою до декларації додається письмове пояснення з зазначенням їх розміру.
Форма за якою необхідно подавати заяви про призначення житлової субсидії затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2015 року № 106.
Проаналізувавши дану форму заяви, судом встановлено, що позивачами заяви подані не за встановленою формою заяви на призначення житлової субсидії. Подана заява від 29.01.2018 року до Управління не містить усіх необхідних реквізитів, що передбаченні встановленою формою заяви. Таким чином, суд дійшов висновку, що ОСОБА_3 та ОСОБА_4 звернулись до відповідача за призначенням житлової субсидії не у спосіб визначений законодавством, тому підстави вважати, що листи відповідача від 31.01.2018 року № 103 та №102, а також лист від 05.02.2018 року № 128 є відмовами в призначенні їм житлової субсидії відсутні.
Щодо позовної вимоги про призначення державної соціальної допомоги ОСОБА_3 слід зазначити наступне.
Відповідно до частини першої статті 4 Закону України Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям передбачено, що заява про надання державної соціальної допомоги подається уповноваженим представником сім'ї до місцевої державної адміністрації або до виконавчого комітету сільської, селищної ради.
Частина друга цієї статті визначає, що у заяві дається згода сім'ї на збір інформації про неї, про її власність, доходи та майно, що необхідна для мети цього Закону.
Згідно частини третьої цієї статті визначено, що до заяви про надання державної соціальної допомоги додаються: документ, що посвідчує особу; довідка про склад сім'ї; декларація про доходи та майно осіб, які входять до складу сім'ї; довідка про наявність та розмір земельної частки (паю); довідка встановленої форми про безпосередню участь особи в антитерористичній операції.
Форми заяви, довідки про склад сім'ї, декларації про доходи та майне встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах трудових відносин, соціального захисту населення (ч. 4 ст. 4).
Крім того, пунктом 6 Порядку призначення та виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України №250 від 24.02.2003 року, також визначено, що для призначення соціальної допомоги уповноважений представник сім'ї подає органу соціального захисту населення такі документи: заяву; документ що посвідчує особу уповноваженого представника сім'ї; декларацію про доходи та майно (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім'ї); довідку про наявність та розмір земельної частки (паю).
Наказом Міністерства соціальної політики України № 441 від 21.04.2015 року затверджено форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг.
Під час розгляду справи в суді, судом не встановлено факту звернення ОСОБА_3 до відповідача із заявою, в порядку та за формою визначеними Законом України Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям та Порядком призначення та виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям .
Таким чином, помилкове є твердження позивача про протиправність відмови у призначенні їй вказаної допомоги, за відсутності самого звернення за її призначенням.
Враховуючи викладене вище, суд дійшов висновку про відмову в задоволенні позову, оскільки доказів того, що позивачі у встановленому порядку та за встановленою формою для призначення субсидії та соціальної допомоги зверталась до Управління праці та соціального захисту населення Погребищенської РДА Вінницької області суду не надано та судом не встановлено, відтак безпідставне є твердження того, що листи відповідача на заяви позивачів є рішеннями про відмову у призначенні вказаних допомог та субсидії.
Згідно із ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Ніякі докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.
Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Враховуючи положення ст. 139 КАС України, питання про розподіл судових витрат судом не вирішується.
Керуючись ст.ст. 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд
в и р і ш и в :
В задоволенні адміністративного позову ОСОБА_3, ОСОБА_4 до Управління праці та соціального захисту населення Погребищенської районної державної адміністрації Вінницької області про визнання дій неправомірними та зобов'язання вчинити дії, - відмовити повністю.
Рішення суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.
Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Позивач: ОСОБА_3 (АДРЕСА_1, паспорт НОМЕР_1);
Позивач: ОСОБА_4 (АДРЕСА_2, паспорт НОМЕР_2);
Відповідач: Управління праці та соціального захисту населення Погребищенської районної державної адміністрації Вінницької області (вул. Б. Хмельницького, 81, м. Погребище, Вінницька область, код ЄДРПОУ 03191704).
Повний текст судового рішення виготовлено 23.07.2018 року.
Суддя Дончик Віталій Володимирович
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.07.2018 |
Оприлюднено | 23.07.2018 |
Номер документу | 75426705 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дончик Віталій Володимирович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дончик Віталій Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні