Справа № 815/1241/18
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
20 липня 2018 року м.Одеса
У залі судових засідань №29
Одеський окружний адміністративний суд у складі колегії:
Головуючого судді Харченко Ю.В.
При секретарі Орленко А.І.
Розглянувши в порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Міністерства оборони України до Головного управління Держгеокадастру в Одеській області про визнання протиправним дій та зобов'язання вчинити певні дії,-
ВСТАНОВИВ:
Міністерство оборони України звернулось до Одеського окружного адміністративного суду з позовом, у якому, з урахуванням уточнень (від 18.06.2018р. б/н), просить суд визнати протиправними дії Головного управління Держгеокадастру в Одеській області щодо державної реєстрації земельної ділянки за адресою АДРЕСА_1 площею 4,3042га, та зобов'язати Головне управління Держгеокадастру в Одеській області скасувати у Державному земельному кадастрі реєстрацію земельної ділянки в розділі цільове призначення: J.15.05 Для розміщення та постійної діяльності Державної спеціальної служби транспорту , та викласти в наступній редакції: 15.01 Для розміщення та постійної діяльності Збройних Сил України кадастровий номер НОМЕР_1.
В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що у квартирно-експлуатаційному відділі м.Одеси на обліку перебуває земельна ділянка площею 4,20га військове містечка №16А, яке знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 (колишня військова частина А3926) з 2008року Державне підприємство Міністерства оборони України Одеський автомобільний ремонтний завод . Незважаючи на те, що Міністром оборони України рішення про надання згоди на вилучення земельної ділянки площею 4,3042га не приймалось та органу місцевого самоврядування квартирно-експлуатаційним відділом м.Одеси вказана ділянка не передавалася, 29 жовтня 2014року рішенням Одеської міської ради №5731-VI надано дозвіл ДП ОАРЗ на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, орієнтовною площею 3,6га за адресою: АДРЕСА_1, для експлуатації та обслуговування будівель заводу. 26 квітня 2017року відділом у м.Одесі Головним управлінням Держгеокадастру в Одеській області здійснено реєстрацію земельної ділянки за адресою: АДРЕСА_1, та у розділі цільове призначення визначено: J.15.05 Для розміщення та постійної діяльності Державної спеціальної служби транспорту , та присвоєно кадастровий номер НОМЕР_1, хоча вказана земельна ділянка ніколи у користуванні даної державної установи не перебувала. На вказаній земельній ділянці перебуває нерухоме військове майно загальною площею 25341,7кв.м власником якого є держава Україна в особі Міністерства оборони України. У зв'язку з чим, на думку позивача, державним кадастровим реєстратором в порушення вимог Закону України "Про Державний земельний кадастр" та Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012р. №1051, безпідставно змінено цільове призначення земель оборони.
Відповідач - Головне управління Держгеокадастру в Одеській області з позовними вимогами не погоджується, та вважає їх необґрунтованими з підстав, викладених у письмовому відзиві на адміністративний позов (вхід.№10530/18 від 18.04.2018р.,), наголошуючи, зокрема, що згідно Книг реєстрації державних актів на право власності на земельну ділянку та на право постійного користування земельною ділянкою, договорів оренди землі, других примірників державних актів та примірників договорів оренди землі станом на 31.12.2012року у Відділі відсутня інформація щодо реєстрації державних актів та договорів оренди на земельну ділянку за кадастровим номером НОМЕР_1, у зв'язку з чим, за результатами розгляду заяви довіреної особи ОСОБА_1 від 14.04.2017року, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.10.2012року №1051 Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру , Відділом у м.Одесі Головного управління Держгеокадастру в Одеській області 26.04.2017р. здійснено державну реєстрацію земельної ділянки за кадастровим номером НОМЕР_1, за адресою: АДРЕСА_1, площею 4,3042га, вид використання: для експлуатації та обслуговування будівель цехів заводу, цільове призначення: J.15.05 Для розміщення та постійної діяльності Державної спеціальної служби транспорту (згідно Класифікації видів цільового призначення земель, затвердженого наказом Держкомзему від 23.07.2010року №548 Розділ J.15- Землі оборони (землі, надані для розміщення і постійної діяльності військових частин, установ, військово-навчальних закладів, підприємств та організацій Збройних Сил України, інших військових формувань, утворених відповідно до законодавства України)), категорія земель: землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення. Також, відповідно до статті 32 Закону України Про землеустрій до архівного фонду Відділу не надходив проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки, на підставі якого здійснювалася реєстрація земельної ділянки за адресою: АДРЕСА_1 за кадастровим номером НОМЕР_1. Зазначений проект розроблено на підставі рішення Одеської міської ради від 29.10.2014року №5731-VI Про надання дозволу Державному підприємству Одеський автомобільний ремонтний завод на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, орієнтовною площею 3,6га, за адресою: АДРЕСА_1 для експлуатації та обслуговування будівель цехів заводу та погоджений відповідно до статті 186-1 Земельного кодексу України. Таким чином, на думку відповідача, під час проведення державної реєстрації спірної земельної ділянки вимоги Закону України Про Державний земельний кадастр , та Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012р. №1051, державним реєстратором не порушено.
Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 23.03.2018р. прийнято позовну заяву до розгляду, та відкрито загальне позовне провадження у справі №815/1241/18 за позовом Міністерства оборони України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Квартирно-експлуатаційний відділ м.Одеса до Головного управління Держгеокадастру в Одеській області про визнання протиправним та зобов'язання скасувати у Державному земельному кадастрі запис про реєстр земельної ділянки в розділі цільове призначення: "J.15.05 Для розміщення та постійної діяльності Державної спеціальної служби транспорту", кадастровий номер НОМЕР_1.
Відповідно до ч.9 ст.205 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з'явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Таким чином, беручи до уваги вищевикладене, а також те, що всі учасники справи не з'явилися у судове засідання 12.07.2018р., хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, зважаючи на відсутність потреби заслухати свідка чи експерта, судом ухвалено рішення щодо розгляду даної адміністративної справи в порядку письмового провадження, відповідно до ч.9 ст.205 КАС України.
Дослідивши наявні у матеріалах справи письмові докази в сукупності та системно проаналізувавши приписи законодавства, суд встановив наступне.
Як встановлено судом, та вбачається з матеріалів справи, 26.04.2017р. Відділом у м.Одесі Головного управління Держгеокадастру в Одеській області, на підставі проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, проведено державну реєстрацію земельної ділянки, розташованої за адресою: АДРЕСА_1 площею 4,3042га., кадастровий номер НОМЕР_1, у зв'язку з чим до Державного земельного кадастру про земельну ділянку внесено запис: цільове призначення - J.15.05 Для розміщення та постійної діяльності Державної спеціальної служби транспорту, категорія земель - землі промисловості, транспорту зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення, вид користування земельної ділянки - для експлуатації та обслуговування будівель цехів заводу, що підтверджується наявною у матеріалах спарви належним чином засвідченою копією Витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку від 13.09.2017р. НОМЕР_2.
Не погоджуючись з проведенням Відділом у м.Одесі Головного управління Держгеокадастру в Одеській області означеної державної реєстрації земельної ділянки, розташованої за адресою: АДРЕСА_1 площею 4,3042га., кадастровий номер НОМЕР_1, позивач - Міністерство оборони України звернулось до Одеського окружного адміністративного суду з даною позовною заявою.
Так, на думку суду, уточнені позовні вимоги Міністерства оборони України про визнання протиправними дій Головного управління Держгеокадастру в Одеській області щодо державної реєстрації земельної ділянки за адресою: АДРЕСА_1 площею 4,3042га, та зобов'язання Головного управління Держгеокадастру в Одеській області скасувати у Державному земельному кадастрі реєстрацію земельної ділянки в розділі цільове призначення: J.15.05 Для розміщення та постійної діяльності Державної спеціальної служби транспорту , та викласти в наступній редакції: 15.01 Для розміщення та постійної діяльності Збройних Сил України кадастровий номер НОМЕР_1, є неправомірними, безпідставними, та такими, що не підлягають задоволенню, з урахуванням наступного.
Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
В силу ч.2 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Зокрема, як встановлено судом, та вбачається з наявних у матеріалах справи документів, Рішенням Виконавчого комітету Одеської міської ради депутатів працюючих Про відведення земельної ділянки 46 авторемзаводу ОД.ВО для будівництва цехів від 14.06.1948р. №624 відведено 46 авторемзаводу ОД.ВО земельну ділянку (згідно копії з генплану) по Люстдорфській дорозі, між детячою виправно-трудовою колонією та в'язницею, під будівництво цехів.
03.04.1986р. Виконавчим комітетом Народних депутатів Одеської міської ради винесено Рішення Про відведення земельної ділянки в тимчасове, короткострокове користування 46-му авторемонтному заводу КОдВО по вул.Краснова №179, пунктом 1 якого в порядку виключення, відведено 46-му авторемонтному заводу в тимчасове, короткострокове (до 3-х років) користування земельні ділянки загальною площею 5,0га по вул.Краснова, в тому числі 0,87га фактично зайняті, із землекористування Держіподрому і 3,18га із земель міськфонду, призначених для паркової зони житлового району.
Судом встановлено, що 29.10.2014р. Одеською міською радою прийнято Рішення Про надання дозволу Державному підприємству Одеський автомобільний ремонтний завод на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, орієнтовною площею 3,6га, за адресою: АДРЕСА_1 для експлуатації та обслуговування будівель цехів заводу , яким надано дозвіл Державному підприємству Одеський автомобільний ремонтний завод на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, орієнтовною площею 3,6га, за адресою: АДРЕСА_1 для експлуатації та обслуговування будівель цехів заводу.
Судом з'ясовано, що об'єкт, який розташований за адресою: АДРЕСА_1, в цілому належить Державі Україна, в особі Міністерства оборони України, на праві державної власності, про що свідчать наявні у матеріалах справи належним чином засвідчені копії Свідоцтва про право власності на нежитлові будівлі Державного підприємства Одеський автомобільний ремонтний завод від 11.11.2008р.
Так, як встановлено судом, та зазначено вище, 26.04.2017р. Відділом у м.Одесі Головного управління Держгеокадастру в Одеській області, на підставі проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, проведено державну реєстрацію земельної ділянки, розташованої за адресою: АДРЕСА_1 площею 4,3042га., кадастровий номер НОМЕР_1, у зв'язку з чим до Державного земельного кадастру про земельну ділянку внесено запис: цільове призначення - J.15.05 Для розміщення та постійної діяльності Державної спеціальної служби транспорту, категорія земель - землі промисловості, транспорту зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення, вид користування земельної ділянки - для експлуатації та обслуговування будівель цехів заводу, що підтверджується наявною у матеріалах спарви належним чином засвідченою копією Витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку від 13.09.2017р. НОМЕР_2.
Правові, економічні та організаційні основи діяльності у сфері Державного земельного кадастру встановлено Законом України Про Державний земельний кадастр від 7 липня 2011року №3613-VI (зі змінами та доповненнями), відповідно до якого статті 1 якого державний земельний кадастр - єдина державна геоінформаційна система відомостей про землі, розташовані в межах державного кордону України, їх цільове призначення, обмеження у їх використанні, а також дані про кількісну і якісну характеристику земель, їх оцінку, про розподіл земель між власниками і користувачами.
Державна реєстрація земельної ділянки - це внесення до Державного земельного кадастру передбачених цим Законом відомостей про формування земельної ділянки та присвоєння їй кадастрового номера.
Кадастровий номер земельної ділянки - індивідуальна, що не повторюється на всій території України, послідовність цифр та знаків, яка присвоюється земельній ділянці під час її державної реєстрації і зберігається за нею протягом усього часу існування.
Відповідно до ч.5 ст.5 Закону України Про Державний земельний кадастр внесення відомостей до Державного земельного кадастру та користування такими відомостями здійснюється виключно на підставі та відповідно до цього Закону. Забороняється вимагати для внесення відомостей до Державного земельного кадастру та користування такими відомостями надання документів та здійснення дій, прямо не передбачених цим Законом.
Відповідно до положень ст. 9 Закону України Про Державний земельний кадастр , внесення відомостей до Державного земельного кадастру і надання таких відомостей здійснюються державними кадастровими реєстраторами центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.
Державний кадастровий реєстратор: здійснює реєстрацію заяв про внесення відомостей до Державного земельного кадастру, надання таких відомостей; перевіряє відповідність поданих документів вимогам законодавства; формує поземельні книги на земельні ділянки, вносить записи до них, забезпечує зберігання таких книг; здійснює внесення відомостей до Державного земельного кадастру або надає відмову у їх внесенні; присвоює кадастрові номери земельним ділянкам; надає відомості з Державного земельного кадастру та відмову у їх наданні; здійснює виправлення помилок у Державному земельному кадастрі; передає органам державної реєстрації речових прав на нерухоме майно відомості про земельні ділянки.
Згідно зі ст.24 Закону України Про Державний земельний кадастр та п.109 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012р. №1051 державна реєстрація земельної ділянки здійснюється за заявою, зокрема, власника земельної ділянки, користувача земельної ділянки державної чи комунальної власності (у разі поділу чи об'єднання раніше сформованих земельних ділянок) або уповноваженої ними особи.
Відповідно до п.5 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012р. №1051 до складу Держземагентства та його територіальних органів входять державні кадастрові реєстратори, які здійснюють внесення відомостей до Державного земельного кадастру і надання таких відомостей в межах повноважень, визначених Законом України "Про Державний земельний кадастр" та цим Порядком. Державний кадастровий реєстратор має доступ до всіх відомостей Державного земельного кадастру, самостійно приймає рішення про внесення відомостей до нього, надання таких відомостей, а також відмову у внесенні або наданні відомостей.
Пунктом 9 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012р. №1051 визначено, що до повноважень Державного кадастрового реєстратора територіальних органів Держземагентства у районах, містах республіканського (Автономної Республіки Крим) та обласного значення належать внесення або надання відмови у внесенні до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі та земельні ділянки (їх частини), розташовані в межах району, міста республіканського (Автономної Республіки Крим) чи обласного значення.
Відповідно до ст. 22 Закону України Про державний земельний кадастр документи, які є підставою для внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру, мають відповідати таким вимогам: текст документів має бути написаний розбірливо; документи не мають містити підчищення або дописки, закреслені слова чи інші не обумовлені в них виправлення, орфографічні та арифметичні помилки, бути заповнені олівцем, а також з пошкодженнями, які не дають змоги однозначно тлумачити їх зміст; документи мають відповідати законодавству.
Відповідно до ст.24 Закону України Про державний земельний кадастр та п.п.110, 111 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012р. №1051 для державної реєстрації земельної ділянки Державному кадастровому реєстраторові, який здійснює таку реєстрацію, подаються: заява про державну реєстрацію земельної ділянки за формою згідно з додатком 22; оригінал погодженої відповідно до законодавства документації із землеустрою, яка є підставою для формування земельної ділянки (разом з позитивним висновком державної експертизи землевпорядної документації у разі, коли така документація підлягає обов'язковій державній експертизі землевпорядної документації); електронний документ; документ, що підтверджує оплату послуг з державної реєстрації земельної ділянки.
Як встановлено судом, та зазначено вище, 26.04.2017р. Відділом у м.Одесі Головного управління Держгеокадастру в Одеській області державну реєстрацію земельної ділянки, розташованої за адресою: АДРЕСА_1 площею 4,3042га., кадастровий номер НОМЕР_1, проведено на підставі проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, з урахуванням приписів ст.24 Закону України Про державний земельний кадастр , у зв'язку з чим, у державного реєстратора Відділу у м.Одесі Головного управління Держгеокадастру в Одеській області були відсутні законодавчо передбачені підстави для відмови у проведенні вказаної реєстраційної дії.
Відповідно до п.56 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012р. №1051, Державний кадастровий реєстратор несе відповідальність за: 1) ведення Поземельної книги відповідно до вимог, зазначених у цьому Порядку; 2) відповідність відомостей, зазначених у Поземельній книзі, відомостям, зазначеним у документах, що є підставою для їх внесення; 3) тотожність відомостей, зазначених у паперовій та електронній (цифровій) формі Поземельної книги.
Відповідальність за достовірність відомостей, зазначених у документах, що є підставою для їх внесення до Поземельної книги, несуть особи, які видали (склали) такі документи.
Згідно з п.60 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012р. №1051, запис у Поземельній книзі скасовується (поновлюється) Державним кадастровим реєстратором на підставі рішення суду.
Скасування (поновлення) запису в Поземельній книзі здійснюється шляхом внесення до Державного "земельного кадастру відомостей про його скасування (поновлення) із зазначенням дати та підстави для скасування (поновлення), посади, прізвища та ініціалів Державного кадастрового реєстратора, який скасував (поновив) запис, та формування з використанням програмного забезпечення Державного земельного кадастру нових аркушів Поземельної книги, які засвідчуються: в електронній (цифровій) формі - електронним цифровим підписом Державного кадастрового реєстратора; у паперовій формі - підписом Державного кадастрового реєстратора та скріплюються його печаткою (п. 61 Порядку ведення Державного земельного кадастру).
Відповідно до п.67 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012р. №1051 внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру здійснюється виключно на підставі та відповідно до Закону України Про Державний земельний кадастр та цього Порядку.
Таким чином, із системного аналізу вищенаведених законодавчих приписів вбачається, що скасування в Державному земельному кадастрі реєстрації земельної ділянки можливе лише за рішенням суду.
Водночас, відповідного судового рішення щодо скасування в Державному земельному кадастрі запису про державну реєстрацію земельної ділянки за адресою АДРЕСА_1 площею 4,3042га, позивачем - Міністерством оборони України суду не надано.
Між тим, слід зазначити, що ані Законом України Про Державний земельний кадастр , ані Порядком ведення Державного земельного кадастру, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012р. №1051 не передбачено можливості органу, який веде Державний земельний кадастр здійснювати виключення з Державного земельного кадастру інформації про державну реєстрацію земельної ділянки.
Відтак, беручи до уваги вищевикладене, а також те, що під час вчинення спірної реєстраційної дії державний реєстратор Відділу у м.Одесі Головного управління Держгеокадастру в Одеській області діяв суто в межах вимог Закону України Про Державний земельний кадастр , та Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012р. №1051, суд дійшов висновку щодо відсутності законодавчо передбачених підстав для задоволення позовних вимог Міністерства оборони України про визнання протиправними дій Головного управління Держгеокадастру в Одеській області щодо державної реєстрації земельної ділянки за адресою: АДРЕСА_1 площею 4,3042га, та зобов'язання Головного управління Держгеокадастру в Одеській області скасувати у Державному земельному кадастрі реєстрацію земельної ділянки в розділі цільове призначення: J.15.05 Для розміщення та постійної діяльності Державної спеціальної служби транспорту , та викласти в наступній редакції: 15.01 Для розміщення та постійної діяльності Збройних Сил України кадастровий номер НОМЕР_1.
Вищевикладене спростовує твердження позивача, наведені у позовній заяві.
Згідно з ч.1 ст.9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Відповідно до частини 1 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Частиною 1 статті 72 КАС України передбачено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Статтю 73 КАС України передбачено, що належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень.
Відповідно до статей 74-76 КАС України обставини справи, які за законом мають бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування. Достовірними є докази, на підставі яких можна встановити дійсні обставини справи. Достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування. Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.
Згідно зі ст.242 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами. Судове рішення має відповідати завданню адміністративного судочинства, визначеному цим Кодексом.
Відтак, беручи до уваги наведене, та оцінюючи надані сторонами по справі письмові докази в їх сукупності, суд дійшов висновку, що уточнені позовні вимоги Міністерства оборони України до Головного управління Держгеокадастру в Одеській області про визнання протиправним дій та зобов'язання вчинити певні дії, не обґрунтовані, документально не підтверджені, не ґрунтуються на положеннях чинного законодавства, отже задоволенню не підлягають.
Керуючись ст.ст.72-76, 139, ч.9 ст.205, ст.ст.241-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
ВИРІШИВ:
У задоволенні адміністративного позову Міністерства оборони України (01368, м.Київ, просп.Повітрофлотський,6, код ЄДРПОУ 00034022) до Головного управління Держгеокадастру в Одеській області (65107, м.Одеса, вул.Канатна,83, код ЄДРПОУ 39785871) про визнання протиправними дій щодо державної реєстрації земельної ділянки за адресою: АДРЕСА_1 площею 4,3042га, та зобов'язання скасувати у Державному земельному кадастрі реєстрацію земельної ділянки в розділі цільове призначення: J.15.05 Для розміщення та постійної діяльності Державної спеціальної служби транспорту , та викласти в наступній редакції: 15.01 Для розміщення та постійної діяльності Збройних Сил України кадастровий номер НОМЕР_1, відмовити повністю.
Рішення суду може бути оскаржено в порядку та строки встановлені ст.ст.293,295 КАС України.
Рішення суду набирає законної сили в порядку та строки, встановлені ст.255 КАС України.
Суддя Харченко Ю.В.
.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.07.2018 |
Оприлюднено | 23.07.2018 |
Номер документу | 75427644 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Харченко Ю. В.
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Харченко Ю. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні