Справа № 815/6589/17
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
11 липня 2018 року м.Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Вовченко O.A.,
секретар судового засідання Соколова М.С.,
за участю:
представника позивача - ОСОБА_1 (за довіреністю),
представника відповідача - ОСОБА_2 (за довіреністю),
розглянувши у порядку загального позовного провадження у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду справу за позовом Головного управління ДФС в Одеській області до товариства з обмеженою відповідальністю КМК-БУД про стягнення заборгованості,-
ВСТАНОВИВ:
В провадженні Одеського окружного адміністративного суду перебуває справа за позовом Головного управління ДФС в Одеській області до товариства з обмеженою відповідальністю КМК-БУД , у якому позивач просить суд стягнути з рахунків у банках, обслуговуючих ТОВ КМК-БУД суму по податку на прибуток приватних підприємств у розмірі 216553,94 грн. на бюджетний рахунок № 33117318700360, код 11021000, до Головного Управління держказначейства у Одеській області, банку отримувача ГУДКСУ в Одеській області, МФО 828011, код 37929461 та суму по податку на додану вартість із вироблених товарів в Україні (робіт, послуг) у розмірі 311573,67 грн. на бюджетний рахунок № 31118029700360, код 14010100, до Головного Управління держказначейства у Одеській області, банку отримувача ГУДКСУ в Одеській області, МФО 828011, код 37929461.
Ухвалою суду від 19 грудня 2017 року відкрито провадження у справі за позовом Чорноморської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Одеській області до товариства з обмеженою відповідальністю КМК-БУД та ухвалено розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження з викликом сторін.
Ухвалою від 08 лютого 2018 року заяву представника відповідача задоволено, ухвалено розгляд справи проводити в порядку загального позовного провадження.
27 березня 2018 року суд ухвалив клопотання представника відповідача задовольнити та продовжити строк підготовчого провадження. Уточнену позовну заяву Чорноморської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Одеській області до товариства з обмеженою відповідальністю КМК-БУД про стягнення заборгованості суд ухвалив залишити без руху та надав 5-денний термін на усунення недоліків.
Ухвалою суду від 12 квітня 2018 року судом ухвалено продовжити Чорноморській об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління ДФС в Одеській області строк для усунення недоліків уточненої позовної заяви Чорноморської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Одеській області до товариства з обмеженою відповідальністю КМК-БУД про стягнення заборгованості.
Ухвалою від 23 квітня 2018 року судом клопотання представника позивача задоволено та уточнену позовну заяву Чорноморської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Одеській області до товариства з обмеженою відповідальністю КМК-БУД про стягнення заборгованості - повернуто позивачеві.
Також 23 квітня 2017 року ухвалою суду замінено позивача з Чорноморської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Одеській області на належного - Головне управління ДФС в Одеській області.
27 квітня 2018 року ухвалою суду клопотання представника позивача задоволено, визначено розгляд справи проводити в порядку загального позовного провадження спочатку зі стадії відкриття провадження у справі та призначено підготовче засідання на 22.05.2018 року о 12:00 год. Зараховано сплачений Головним управлінням ДФС в Одеській області згідно платіжних доручень №1609 від 26 грудня 2017 року та №1334 від 11 грудня 2017 року на рахунок Одеського окружного адміністративного суду судовий збір по справі №815/6589/17 та прийнято до розгляду уточнену позовну заяву Головного управління ДФС в Одеській області до товариства з обмеженою відповідальністю КМК-БУД про стягнення заборгованості у сумі 578021,28 грн.
04 червня 2018 року судом прийнято до розгляду уточнену позовну заяву Головного управління ДФС в Одеській області до товариства з обмеженою відповідальністю КМК-БУД про стягнення заборгованості у сумі 528127,61 грн.
25 червня 2018 року ухвалою суду закрито підготовче провадження по справі та призначено справу № 815/6589/17 до судового розгляду по суті.
В обґрунтування позовних вимог позивач вказує, що товариство з обмеженою відповідальністю КМК-БУД за даними податкових органів перебуває на обліку як платник податків у Чорноморській ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області. Згідно інтегрованої картки платника у TOB КМК-БУД рахується загальна заборгованість у розмірі 528127,61 грн. (з яких 311573,67 грн. - по податку на додану вартість, а 216553,94 грн. - по податку на прибуток приватних підприємств). Заборгованість по податку на додану вартість виникла в результаті самостійно визначеного податкового зобов'язання по податковій декларації №9296431889 від 19.01.2018 року на суму 362859,00 грн. та в результаті проведення Головним управлінням ДФС в Одеській області перевірки своєчасності реєстрації податкових накладних, в результаті якої було складено акт від 05.04.2018 року №6715/15-32-12-07/37550831, на підставі якого було винесено податкове повідомлення-рішення від 23.04.2018 року №0076191207 на суму 20732,63 грн. Також, згідно ІКП по податку на додану вартість у ТОВ КМК-БУД рахувалась часткова сплата у розмірі 72124,18 грн. та пеня - 106,22 грн. Отже, заборгованість по податку на додану вартість складає: 362859,00 (декларація) + 20732,63 (ППР)+106,22 (пеня) - 72124,18 (часткова сплата) = 311573,67 грн. Вказує, що заборгованість по податку на прибуток виникла в результаті проведення позапланової невиїзної перевірки та складення акту, за результатами якого були винесено податкове повідомлення-рішення №0002652201 від 23.06.2014 року з податку на прибуток на загальну суму 193919,00 грн. (155135,00 грн. (основний платіж), 38784,00 грн. (штрафна санкція)), яке було оскаржено у судовому порядку (справа 815/6878/14). Постановою Одеського окружного адміністративного суду від 05.02.2015 року у задоволенні адміністративного позову ТОВ КМК-БУД відмовлено. Зазначена постанова набрала законної сили 27.05.2015 року. Зазначає, що ТОВ КМК-БУД подано та не сплачено податкову декларацію по податку на прибуток №9299573061 від 02.03.2018 року на суму 43352,00 грн. Згідно ІКП по податку на прибуток у ТОВ КМК-БУД рахувалась часткова сплата у розмірі 43352,00 грн., пеня - 22634,94 грн. Отже, заборгованість по податку на прибуток складає: 193919,00 (податкове повідомлення-рішення) + 43352,00 (декларація) - 43352,00 (часткова сплата) + 22634,94 (пеня) = 216553,94 грн.
Враховуючи вищевикладене, позивач просить суд стягнути з відповідача заборгованість по податку на прибуток приватних підприємств у розмірі 216553,94 грн. та по податку на додану вартість із вироблених товарів в Україні (робіт, послуг) у розмірі 311573,67 грн.
До суду 26 лютого 2018 року за вх. №5561/18 надійшов відзив на позовну заяву (т.1 а.с.81-84), у якому відповідач зазначає, що податковий борг, який виник у ТОВ КМК-БУД відповідно до повідомлення-рішення № НОМЕР_1 від 23.06.2014 р. з податку на додану вартість (ПДВ) на загальну суму 204125,00 грн., а також не сплачений ПДВ за податковою декларацію по ПДВ НОМЕР_2 від 18.04.2017 р. в сумі 76505,00 грн., було повністю погашено ТОВ КМК-БУД 26.01.2018 р. Подальше нарахування ПДВ здійснено за новим податковим періодом платника ТОВ КМК-БУД (січень 2018 р.), строк оплати за яким становить 30 календарних днів за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця, тобто до кінця лютого 2018 р., який ще не сплинув. Зазначає, що вважає позовну вимогу про стягнення з ТОВ КМК-БУД суми по ПДВ безпідставною та такою, що задоволенню не підлягає. Податкову вимогу про сплату ПДВ за податковою декларацію по ПДВ № НОМЕР_2 від 18.04.2017 р. позивач відповідачу не направляв, а тому строк стягнення зазначеної суми ще не настав. Винесені податкові повідомлення-рішення № НОМЕР_3 від 23.06.2014 р. з податку на прибуток та № НОМЕР_1 від 23.06.2014 р. з податку на додану вартість були оскаржені відповідачем. Постановою Одеського окружного адміністративного суду від 05.02.2015 р. у задоволенні адміністративного позову ТОВ КМК-БУД було відмовлено. Ухвалою Одеського апеляційного адміністративного суду від 27.05.2018 р. вищеназвана постанова була залишена без змін. ТОВ КМК-БУД подало касаційну скаргу до Вищого адміністративного суду України, ухвалою якого від 11.06.2015 р. було відкрито касаційне провадження. Отже, на теперішній час податкові повідомлення-рішення № НОМЕР_3 від 23.06.2014 р. та № НОМЕР_1 від 23.06.2014 р. оскаржуються відповідачем, рішення касаційним судом не ухвалене, тому будь-яке стягнення грошових коштів на їх підставі є передчасним. Зазначає, що суми пені необґрунтовані та не доведені позивачем, оскільки розрахунок пені в справі відсутній, позивач обмежився лише констатацією вказаних ним в позові сум пені з податку на прибуток та ПДВ, які неможливо перевірити, оскільки невідомо, з яких сум недоїмки та за який період була вирахувана пеня.
21.03.2018 року від Чорноморської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Одеській області до суду за вх. №8064/18 надійшла відповідь на відзив (т.1 а.с.97-100), у якій з посиланням на обставини, зазначені у позовній заяві вказано, що після рознесення сум до Інтегрованої картки платника автоматично проводиться розрахунок пені за правилами, визначеними главою 7 розд. III Порядку, затвердженого Наказом Мінфіну від 07.04.2016 року №422. Враховуючи, зміну розміру податкової заборгованості, і відповідно розміру пені пеня з податку на прибуток складає - 22634,94 грн. (15051,07 грн. + 7583,87 грн. пені, які були нараховані за період з 28.04.2017 року по 06.03.2018 року).
29 травня 2018 року від Головного управління ДФС в Одеській області до суду за вх. №ЕП/3047/18 надійшла відповідь на відзив (т.2 а.с.1-2), у якій позивач щодо податкової вимоги зазначає, що згідно до ч.2 п.59.5 ст. 59 Податкового кодексу України у разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається). Окрім заборгованості з податку на додану вартість наявна ще заборгованість з податку на прибуток приватних підприємств, яка з 27.04.2017 року не переривалась. Отже, надсилання податковим органом повторної вимоги відповідачеві є безпідставним. Відносно податкових повідомлень-рішень №0002652201 від 23.06.2014 року та №0002662201 від 23.06.2014 року та тверджень відповідача щодо того, що будь-яке стягнення грошових коштів на їх підставі є передчасним, у зв'язку з тим, що вони оскаржуються відповідачем в касаційній інстанції, то постанова по справі 815/6878/14 набрала законної сили 27.05.2015 року, отже посилання відповідача про передчасність стягнення заборгованості за податковими повідомленнями-рішеннями, які були узгоджені зазначеним судовим рішенням є хибним. Щодо розрахунку пені з податку на прибуток приватних підприємств, то нарахування пені у розмірі 15051,07 грн. за несвоєчасну сплату грошового зобов'язання з податку на прибуток, відповідно до п. 129.1 ст.129 Податкового кодексу України та ч.4 гл.2 розділу III Порядку ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 07.04.2016 № 422. У разі виявлення контролюючим органом заниження податкового зобов'язання на суму такого заниження, нарахованого у цьому податковому повідомленні-рішенні, та за весь період заниження (в тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження) у день настання строку погашення цього податкового зобов'язання буде здійснено нарахування пені відповідно до п.п.129.1.2. п.129.1 ст.129 Податкового кодексу України. Пеня, визначена п.п.129.1.2. п.129.1 ст.129 Податкового кодексу України, нараховується із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день заниження. П. 129.4 ст. 129 Податкового кодексу України визначається порядок (формулу) розрахунку пені. Пеня по податку на прибуток складає: 155135*454:100%*6,5%*1,2:365=15051,07 грн. Вказує, що після внесення сум до Інтегрованої картки платника автоматично проводиться розрахунок пені за правилами, визначеними главою 7 розд. III Порядку, затвердженого Наказом Мінфіну від 07.04.2016 року №422. Разом з цим сума узгодженого грошового зобов'язання, не сплаченого платником податків у встановлений ПКУ строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному ПКУ, є податковим боргом. У зв'язку з тим, що ТОВ КМК-БУД сума пені, яка була визначена податковим органом розмірі 15181,49 грн. за несвоєчасну сплату грошового зобов'язання з податку на додану вартість не оскаржувалась, вона є частиною узгодженого податкового боргу.
27.04.2018 року до суду за вх. №11835/18 від відповідача надійшли заперечення (т.1 а.с.222-223).
У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримала та просила їх задовольнити.
Представник відповідача у судовому засіданні у задоволенні позовних вимог просила відмовити у повному обсязі.
Дослідивши матеріали справи а також обставини, якими обґрунтовуються вимоги та докази, якими вони підтверджуються, суд вважає, що адміністративний позов підлягає задоволенню повністю з наступних підстав.
Відповідач - товариство з обмеженою відповідальністю КМК-БУД (код за ЄДРПОУ 37550831) 10 березня 2011 року зареєстроване в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (т.1 а.с.32-33).
Згідно інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, товариство з обмеженою відповідальністю КМК-БУД (код за ЄДРПОУ 37550831) 12 березня 2011 року взято на податковий облік як платник податків.
Як вбачається з матеріалів справи у відповідача є наступні відкриті банківські рахунки: МФО 300023, ПАТ "УКРСОЦБАНК", р/р 26000011014576 (укр.грн.); МФО 351005, АТ "УкрСиббанк", р/р 26001382569201, (укр.грн.); МФО 300023, ПАТ "УКРСОЦБАНК", р/р 26054011044194, (укр.грн.); МФО 351005, АТ "УкрСиббанк", р/р 26002382569200, (дол. США), МФО 351005, АТ "УкрСиббанк", р/р 26002382569200, (євро); МФО 351005, АТ "УкрСиббанк", р/р 26002382569200, (укр.грн.); МФО 300023, ПАТ "УКРСОЦБАНК", р/р 26005011045722, (євро); МФО 300023, ПАТ "УКРСОЦБАНК", р/р 26042011127539, (укр.грн.); МФО 899998, Казначейство України (ел. адм. по дат.), р/р 37515000153239, (укр.грн.); МФО 300023, ПАТ "УКРСОЦБАНК", р/р 26003011831530 (дол. США) (т.1 а.с.34).
З облікових карток позивача судом встановлено, що у ТОВ КМК-БУД обліковується заборгованість по податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), яка станом на 31.05.2018 року складає 311573,67 грн. (т.2 а.с.8-15) та обліковується заборгованість по податку на прибуток приватних підприємств, яка станом на 31.03.2018 року складає 216553,94 грн. (т.1 а.с.199-200).
Заборгованість по податку на додану вартість виникла у зв'язку з самостійно визначеною сумою податкового зобов'язання по податковій декларації від 19.01.2018 року на суму 362859,00 грн. (т.1 а.с.115, 184-185), а також в результаті проведення Головним управлінням ДФС в Одеській області перевірки своєчасності реєстрації податкових накладних, за результатами якої було складено акт від 05.04.2018 року №6715/15-32-12-07/37550831 (т.2 а.с.16-17), на підставі якого було винесено податкове повідомлення-рішення від 23.04.2018 року №0076191207 на суму 20732,63 грн. (т.2 а.с.19).
Також, згідно Інтегрованої картки платника (т.2 а.с.8-15) у ТОВ КМК-БУД по податку на додану вартість рахувалась часткова сплата у розмірі 72124,18 грн. та пеня - 106,22 грн.
Заборгованість по податку на прибуток приватних підприємств виникла у зв'язку з винесенням на підставі акта перевірки податкового повідомлення-рішення форми Р №0002652201 від 23.06.2014 року (т.1 а.с.12) з податку на прибуток на загальну суму 193919,00 грн. (155135,00 грн. основний платіж, 38784,00 грн. штрафна санкція).
Так, вказане податкове-повідомлення-рішення оскаржено до Одеського окружного адміністративного суду. Постановою від 05.02.2015 року по справі №815/6878/14 у задоволенні адміністративного позову ТОВ КМК-БУД відмовлено (т.1 а.с.13-25). Згідно інформації з Єдиного державного реєстру судових рішень, зазначена постанова набрала законної сили 27.05.2015 року.
Також, заборгованість ТОВ КМК-БУД по податку на прибуток приватних підприємств виникла у зв'язку з несплатою визначеної суми податкового зобов'язання по декларації по податку на прибуток від 28.02.2018 року на суму 43352,00 грн. (т.1 а.с.116-118, 181-183).
Згідно Інтегрованої картки платника (т.1 а.с.199-200) по податку на прибуток у ТОВ КМК-БУД рахувалась часткова сплата у розмірі 43352,00 грн. та пеня - 22634,94 грн.
Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.
Відповідно до ст. 67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Відповідно до п.п.14.1.175 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.
Згідно з пп.16.1.4. п.16.1 ст.16 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
Відповідно п.15.1 ст.15 Податкового кодексу України, платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об'єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об'єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов'язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом.
Відповідно до п.п. 36.1. ст.36 Податкового кодексу України податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи.
Згідно п. 49.1 ст. 49 Податкового кодексу України податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків.
Пунктом 49.2 статті 49 Податкового кодексу України встановлено, що платник податків зобов'язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період, в якому виникають об'єкти оподаткування, або у разі наявності показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог цього Кодексу подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є. Цей абзац застосовується до всіх платників податків, в тому числі платників, які перебувають на спрощеній системі оподаткування обліку та звітності.
Відповідно до пункту 54.1. статті 54 Податкового кодексу України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.
Відповідно до пункту 202.1. статті 202 Податкового кодексу України звітним (податковим) періодом є один календарний місяць, а у випадках, особливо визначених цим Кодексом, календарний квартал.
Згідно статті 203 Податкового кодексу України податкова декларація подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця. Сума податкового зобов'язання, зазначена платником податку в поданій ним податковій декларації, підлягає сплаті протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого пунктом 203.1 цієї статті для подання податкової декларації.
Відповідно до п.57.1 ст. 57 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Згідно з п. 58.1 ст. 58 Податкового кодексу України контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення, якщо сума грошового зобов'язання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом відповідно до статті 54 цього Кодексу (крім декларування товарів, передбаченого для громадян) або якщо за результатами перевірки контролюючим органом встановлено факт: невідповідності суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації; завищення розміру задекларованого від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість, розрахованої платником податків відповідно до розділу V цього Кодексу; заниження або завищення суми податкових зобов'язань, заявленої у податковій декларації, або суми податкового кредиту, заявленої у податковій декларації з податку на додану вартість, крім випадків, коли зазначене заниження або завищення враховано при винесенні інших податкових повідомлень-рішень за результатами перевірки.
Відповідно до п. 58.2 ст. 58 Податкового кодексу України податкове повідомлення-рішення надсилається (вручається) за кожним окремим податком, збором та/або разом із штрафними санкціями, передбаченими цим Кодексом, а також за кожною штрафною (фінансовою) санкцією за порушення норм іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на такий контролюючий орган, та/або пенею за порушення строків розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності. У разі зменшення (збільшення) контролюючим органом суми бюджетного відшкодування та/або зменшення від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платнику податків надсилаються (вручаються) окремі податкові повідомлення-рішення.
Пунктом 58.3 ст. 58 Податкового кодексу України передбачено, що податкове повідомлення-рішення вважається належним чином врученим платнику податків (крім фізичних осіб), якщо його надіслано у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.
Згідно з п. 59.1, п.59.5 ст. 59 Податкового кодексу України У разі коли у платника податків виник податковий борг, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення. Податкова вимога може надсилатися (вручатися) контролюючим органом за місцем обліку платника податків, в якому обліковується податковий борг платника податків. Податкова вимога не надсилається (не вручається), якщо загальна сума податкового боргу платника податків не перевищує шістдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У разі збільшення загальної суми податкового боргу до розміру, що перевищує шістдесят неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, контролюючий орган надсилає (вручає) податкову вимогу такому платнику податків. У разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення.
На виконання вищезазначених норм Податкового кодексу України позивачем винесено податкову вимогу форми «Ю» № 2454-17 від 10.05.2017 року, яка надіслана на юридичну адресу відповідача, вказану у податкових деклараціях та у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 10.05.2017 року (т.1 а.с.31).
Станом на дату прийняття рішення, доказів оскарження чи виконання вищевказаної вимоги до суду не надано.
Як вже зазначалося вище, п.п. 16.1.4. ст. 16 Податкового кодексу України, визначено, що платник податків зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
У відповідності до пп. 14.1.137 п.14.1 ст. 14 Податкового кодексу України орган стягнення - державний орган, уповноважений здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах повноважень, встановлених цим Кодексом та іншими законами України.
Завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень (ч. 1 ст. 2 КАС України).
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. Згідно з ч. 1 ст. 86 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.
Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб'єкта владних повноважень та докази, надані відповідачем, суд приходить до висновку про задоволення позову.
Керуючись ст.ст. 241- 246, 250, 255, 295 КАС України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позов Головного управління ДФС в Одеській області до товариства з обмеженою відповідальністю КМК-БУД про стягнення заборгованості - задовольнити.
Стягнути з усіх відкритих рахунків у банках, обслуговуючих товариство з обмеженою відповідальністю КМК-БУД , суму по податку на прибуток приватних підприємств у розмірі 216553,94 грн. на бюджетний рахунок №33117318700360, код 11021000, до Головного Управління держказначейства у Одеській області, банку отримувача ГУДКСУ в Одеській області, МФО 828011, код 37929461 та суму по податку на додану вартість із вироблених товарів в Україні (робіт, послуг) у розмірі 311573,67 грн. на бюджетний рахунок № 31118029700360, код 14010100, до Головного Управління держказначейства у Одеській області, банку отримувача ГУДКСУ в Одеській області, МФО 828011, код 37929461.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене до Одеського апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги через Одеський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Позивач - Головне управління ДФС в Одеській області (вул.Семінарська 5, м.Одеса, 45044, код ЄДРПОУ 3938646).
Відповідач - товариство з обмеженою відповідальністю КМК-БУД (Торгівельний центр А-2, масив 28, 7, селищна рада Таїровська, Овідіопольський район, Одеська область, 67801, код ЄДРПОУ 37550831).
Повний текст рішення складено та підписано 23.07.2018 року.
Суддя О.А. Вовченко
.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.07.2018 |
Оприлюднено | 26.07.2018 |
Номер документу | 75481022 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Вовченко О. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні