Рішення
від 17.07.2018 по справі 802/1226/18-а
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Вінниця

17 липня 2018 р. Справа № 802/1226/18-а

Вінницький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Мультян М.Б.,

за участі секретаря судового засідання: Краєвської І.В.

представника позивача: Герасимчука О.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку загального позовного провадження адміністративну справу

за позовом: сільськогосподарського виробничого кооперативу "Поділля" (місцезнаходження: 22850, Вінницька область, Немирівський район, с. Зарудинці, вул. Миру 38 А)

до: управління Держпраці у Вінницькій області (місцезнаходження: 21050, м. Вінниця, вул. Магістратська, 37)

про: скасування постанови про накладення штрафу

ВСТАНОВИВ:

До Вінницького окружного адміністративного суду з адміністративним позовом звернулось сільськогосподарський виробничий кооператив "Поділля" до управління Держпраці у Вінницькій області про скасування постанови про накладення штрафу.

Обґрунтовуючи позовні вимоги, позивач зазначив, що з 14 березня 2018 року по 15 березня 2018 року інспектором праці управління Держпраці у Вінницькій області Короленком В.О. проведено інспекційне відвідування (невиїзного інспектування) юридичної особи (фізичної особи), яка використовує найману працю сільськогосподарського виробничого кооперативу "Поділля" з питань додержання законодавства про працю, за наслідками якої складено акт інспекційного відвідування № 02-20-72/28 від 15 березня 2018 року. На підставі акта інспекційного відвідування 29 березня 2018 року заступником начальника управління Держпраці у Вінницькій області винесено постанову № 17 про накладення штрафу уповноваженими посадовими особами на сільськогосподарський виробничий кооператив "Поділля" у розмірі 1340280 грн. за абз, 2 ч. 2 ст. 265 КЗпП України.

Однак, позивач не погоджується із постановою про накладення штрафу вважає її протиправною та просить скасувати.

Ухвалою Вінницького окружного адміністративного суду від 18 травня 2018 року прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження в адміністративній справі та призначено підготовче судове засідання на 05 червня 2018 року.

Ухвалою Вінницького окружного адміністративного суду від 05 червня 2018 року відмовлено у задоволенні клопотання про забезпечення адміністративного позову.

Ухвалою Вінницького окружного адміністративного суду від 07 червня 2018 року задоволено клопотання позивача про забезпечення адміністративного позову шляхом зупинення дії постанови Головного управління Держпраці у Вінницькій області № 17 від 29 березня 2018 року про накладення штрафу у розмірі 1340280 грн. до набрання законної сили судовим рішенням в адміністративній справі № 802/1226/18-а.

21 червня 2018 року на адресу Вінницького окружного адміністративного суду від представника управління Держпраці у Вінницькій області надійшов відзив на адміністративний позов у якому останній просив відмовити у задоволенні позовних вимог.

Ухвалою Вінницького окружного адміністративного суду від 21 червня 2018 року закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті на 17 липня 2018 року.

Представник позивача у судовому засіданні заявлені позовні вимоги підтримав у повному обсязі та просив позов задовольнити посилаючись на обставини викладені у позовній заяві.

Представник відповідача у судове засідання не з'явився, про час, дату та місце судового засідання вчасно та належним чином повідомлений, що підтверджується розпискою про вручення судової повістки.

Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи, оцінивши надані докази в їх сукупності, суд дійшов висновку про задоволення адміністративного позову з огляду на наступне.

З 14 березня 2018 року по 15 березня 2018 року інспектором праці управління Держпраці у Вінницькій області Короленком В.О. проведено інспекційне відвідування (невиїзного інспектування) юридичної особи (фізичної особи), яка використовує найману працю сільськогосподарського виробничого кооперативу "Поділля" з питань додержання законодавства про працю.

За результатами перевірки складено акт інспекційного відвідування № 02-20-72/28 від 15 березня 2018 року, яким встановлено, що на підприємстві працює 15 чоловік. З трьома працівниками ОСОБА_3, ОСОБА_4 ОСОБА_5 укладено письмові трудові договори у формі наказів. З іншими 12 працівниками укладено договора цивільно-правового характеру.

29 березня 2018 року заступником начальника управління Держпраці у Вінницькій області Ковальчуком Ю.П. розглянувши справу про накладення штрафу на підставі акта інспекційного відвідування № 02-20-72/28 від 15 березня 2018 року щодо порушень законодавства про працю СВК "Поділля" встановлено порушення ч. 1 ст. 21 КЗпПУ та ч. 2 ст. 24 КЗпПУ з дванадцятьма працівниками: ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_19, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18 укладені договори цивільно-правового характеру, хоча при цьому робота даних працівників в табелях обліку робочого часу та нарахування заробітної плати відображається у відомостях нарахування заробітної плати. Фактично вони підлягають правилам внутрішнього трудового розпорядку, що є ознаками трудового договору. Тобто дані працівники допущені до роботи без оформлення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу та повідомлення Державної фіскальної служби про прийняття працівників на роботу. Керуючись ст. 259 КЗпП України, ст. 53 Закону України "Про зайнятість населення", ч. 3 ст. 34 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", п. 8 Порядку накладення штрафів за порушення законодавства про працю та зайнятість населення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 509 від 17 липня 2013 року на підставі абзацу 2 ч. 2 ст. 265 КЗпП України вирішено накласти на сільськогосподарський виробничий кооператив "Поділля" штраф у розмірі 1340280 грн.

Надаючи правову оцінку обставинам справи, суд враховує таке.

Відповідно до ч.1 ст.259 КЗпП України державний нагляд та контроль за додержанням законодавства про працю юридичними особами незалежно від форми власності, виду діяльності, господарювання, фізичними особами - підприємцями, які використовують найману працю, здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Згідно пункту 1 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України 11.02.2015 року №96 (далі - Положення № 96) Державна служба України з питань праці (Держпраці) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра соціальної політики, і який реалізує державну політику, зокрема з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення.

Держпраці відповідно до покладених на неї завдань здійснює державний контроль за дотриманням законодавства про працю юридичними особами, у тому числі їх структурними та відокремленими підрозділами, які не є юридичними особами, та фізичними особами, які використовують найману працю (пп.6 п.6 Положення №96).

Пунктом 7 Положення № 96 Держпраці здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи. На утворені територіальні органи Держпраці може покладати виконання завдань за міжрегіональним принципом.

У відповідності до зазначених норм управлінню Держпраці у Вінницькій області делеговано повноваження щодо здійснення на території області державного контролю за дотриманням законодавства про працю юридичними особами, у тому числі їх структурними та відокремленими підрозділами, які не є юридичними особами, та фізичними особами, які використовують найману працю.

Процедуру проведення управліннями Держпраці перевірки стану додержання законодавства про працю, визначено Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05.04.2007 року № 877-V (далі - Закон №877-V) та Порядком здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України № 295 від 26.04.2017 (далі - Порядок № 295).

Відповідно до ч.ч.4, 5 ст.2 Закону № 877-V заходи контролю здійснюються органами державного нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення у встановленому цим Законом порядку з урахуванням особливостей, визначених законами у відповідних сферах та міжнародними договорами.

Державний нагляд (контроль) здійснюється за принципами, зокрема, здійснення державного нагляду (контролю) лише за наявності підстав та в порядку, визначених законом (ст.3 Закону № 877-V).

Відповідно до п.2 Порядку № 295 державний контроль за додержанням законодавства про працю здійснюється у формі проведення інспекційних відвідувань та невиїзних інспектувань інспекторами праці, зокрема: Держпраці та її територіальних органів.

Інспекційні відвідування проводяться, зокрема за повідомленням посадових осіб органів державного нагляду (контролю), про виявлені в ході виконання ними контрольних повноважень ознак порушення законодавства про працю (пп.5 п.5 Порядку № 295).

Згідно п.п.8, 9 Порядку № 295 про проведення інспекційного відвідування інспектор праці повідомляє об'єкту відвідування або уповноваженій ним посадовій особі. Про проведення інспекційного відвідування з питань виявлення неоформлених трудових відносин інспектор праці повідомляє об'єкту відвідування або уповноваженій ним посадовій особі, якщо тільки він не вважатиме, що таке повідомлення може завдати шкоди інспекційному відвідуванню.

Під час проведення інспекційного відвідування інспектор праці повинен пред'явити об'єкту відвідування або уповноваженій ним посадовій особі своє службове посвідчення.

Відповідно до п.11 Порядку № 295 інспектори праці за наявності службового посвідчення безперешкодно, без попереднього повідомлення мають право, зокрема під час проведення інспекційних відвідувань з питань виявлення неоформлених трудових відносин за наявності підстав, визначених пунктом 5 цього Порядку, самостійно і в будь-яку годину доби з урахуванням вимог законодавства про охорону праці проходити до будь-яких виробничих, службових, адміністративних приміщень об'єкта відвідування, в яких використовується наймана праця.

Щодо порушень встановлених під час інспекційного відвідування, суд зазначає наступне.

Статтею 1 Кодексу законів про працю України визначено, що Кодекс законів про працю України регулює трудові відносини всіх працівників, сприяючи зростанню продуктивності праці, поліпшенню якості роботи, підвищенню ефективності суспільного виробництва і піднесенню на цій основі матеріального і культурного рівня життя трудящих, зміцненню трудової дисципліни і поступовому перетворенню праці на благо суспільства в першу життєву потребу кожної працездатної людини.

Відповідно до ч. 1 ст. 21 Кодексу законів про працю України визначено, трудовий договір є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов'язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.

Частинами 1, 3 ст. 24 Кодексу законів про працю України встановлено, що трудовий договір укладається, як правило, в письмовій формі. Додержання такої форми є обов'язковим: при організованому наборі працівників; при укладенні трудового договору про роботу в районах з особливими природними географічними і геологічними умовами та умовами підвищеного ризику для здоров'я; при укладенні контракту; у випадках, коли працівник наполягає на укладенні трудового договору у письмовій формі; при укладенні трудового договору з неповнолітнім (стаття 187 цього Кодексу); при укладенні трудового договору з фізичною особою; в інших випадках, передбачених законодавством України. Працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Згідно з ч. 1 ст. 23 Кодексу законів про працю України, трудовий договір може бути: безстроковим, що укладається на невизначений строк; на визначений строк, встановлений за погодженням сторін; таким, що укладається на час виконання певної роботи. Цивільно - правовий договір - це угода між сторонами: громадянином і організацією (підприємством, тощо) на виконання першим певної роботи (а саме: договір підряду, договір про надання послуг тощо), предметом якого є надання певного результату праці.

Цивільно-правовий договір - це угода між сторонами: громадянином і організацією (підприємством, тощо) на виконання першим певної роботи (а саме: договір підряду, договір про надання послуг тощо), предметом якого є надання певного результату праці.

Згідно ст. 628 Цивільного кодексу України, зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства . Сторони мають право укласти договір, в якому містяться елементи різних договорів (змішаний договір). До відносин сторін у змішаному договорі застосовуються у відповідних частинах положення актів цивільного законодавства про договори, елементи яких містяться у змішаному договорі, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті змішаного договору.

За договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором (ст. 901 Цивільного кодексу України).

Основною ознакою, що відрізняє підрядні відносини від трудових, є те, що трудовим законодавством регулюється процес організації трудової діяльності. За цивільно-правовим договором процес організації трудової діяльності залишається за його межами, метою договору є отримання певного матеріального результату .

Виконавець, який працює згідно з цивільно-правовим договором, на відміну від працівника, який виконує роботу відповідно до трудового договору, не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, він сам організовує свою роботу і виконує її на власний ризик.

Відповідно до статті 626 Цивільного кодексу України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків (частина 1). Договір є одностороннім, якщо одна сторона бере на себе обов'язок перед другою стороною вчинити певні дії або утриматися від них, а друга сторона наділяється лише правом вимоги, без виникнення зустрічного обов'язку щодо першої сторони (частина 2). Договір є двостороннім, якщо правами та обов'язками наділені обидві сторони договору (частина 3). До договорів, що укладаються більш як двома сторонами (багатосторонні договори), застосовуються загальні положення про договір, якщо це не суперечить багатосторонньому характеру цих договорів (частина 4).

Відповідно частин 1, 2 статті 928 Цивільного кодексу України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Сторони мають право укласти договір, в якому містяться елементи різних договорів (змішаний договір). До відносин сторін у змішаному договорі застосовуються у відповідних частинах положення актів цивільного законодавства про договори, елементи яких містяться у змішаному договорі, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті змішаного договору.

З аналізу наведених норм випливає, що трудовий договір - це угода щодо здійснення і забезпечення трудової функції. За трудовим договором працівник зобов'язаний виконувати не якусь індивідуально-визначену роботу, а роботу з визначеної однієї або кількох професій, спеціальностей, посади відповідної кваліфікації, виконувати визначену трудову функцію в діяльності підприємства. Після закінчення виконання визначеного завдання трудова діяльність не припиняється. Предметом трудового договору є власне праця працівника в процесі виробництва, тоді як предметом договору цивільно-правового характеру є виконання його стороною певного визначеного обсягу робіт. Предметом трудових договорів є результат праці, який підлягає вимірюванню у конкретних фізичних величинах, а не процес роботи.

Як випливає із матеріалів справи 01 січня 2018 року між СВК "Поділля" (Замовник) та ОСОБА_13 (Виконавець) укладено цивільно-правовий договір. (а.с. 20).

Предметом договору визначено, що Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов'язання виконати такі роботи, а саме догляд бджолосімей в строк з 01 січня 2018 року по 01 липня 2018 року включно.

Виконавець виконує роботу на свій ризик, самостійно організовує виконання роботи, не підлягає під дію правил внутрішнього трудового розпорядку, немає права на одержання допомоги із соціального страхування, не сплачує страхові внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами зумовленими народженням та похованням.

За виконану роботу Замовник сплачує Виконавцеві винагороду у розмірі 4500 грн. за домовленістю.

10 січня 2018 року між СВК "Поділля" (Замовник) та ОСОБА_13 (Виконавець) укладено угоду про внесення змін до цивільно-правового договору від 01 січня 2018 року, зокрема п. 6.1 договору викласти в такій редакції: "термін дії договору з 8 січня 2018 року по 25 січня 2018 року включно" (а.с. 21).

Відповідно до акту приймання-передачі робіт за договором від 25 січня 2018 року ОСОБА_13 виконала певну роботу по ремонту вуликів, обробіток приміщення від гризунів та паразитів (а.с. 22).

12 лютого 2018 року між СВК "Поділля" (Замовник) та ОСОБА_13 (Виконавець) укладено цивільно-правовий договір. (а.с. 23).

Предметом договору визначено, що Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов'язання виконати такі роботи, а саме підкормка бджолосімей, ремонт вуликів в строк з 12 лютого 2018 року по 23 лютого 2018 року включно.

Виконавець виконує роботу на свій ризик, самостійно організовує виконання роботи, не підлягає під дію правил внутрішнього трудового розпорядку, немає права на одержання допомоги із соціального страхування, не сплачує страхові внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами зумовленими народженням та похованням.

За виконану роботу Замовник сплачує Виконавцеві винагороду у розмірі 750 грн. за домовленістю.

Відповідно до акту приймання-передачі робіт за договором від 23 січня 2018 року ОСОБА_13 виконала певну роботу по підкормці бджолей, ремонту вуликів, (а.с. 24).

01 лютого 2018 року між СВК "Поділля" (Замовник) та ОСОБА_12 (Виконавець) укладено цивільно-правовий договір. (а.с. 25).

Предметом договору визначено, що Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов'язання виконати такі роботи, а саме лікування сільхоз. тварин в строк з 01 лютого 2018 року до 30 квітня 2018 року включно.

Виконавець виконує роботу на свій ризик, самостійно організовує виконання роботи, не підлягає під дію правил внутрішнього трудового розпорядку, немає права на одержання допомоги із соціального страхування, не сплачує страхові внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами зумовленими народженням та похованням.

За виконану роботу Замовник сплачує Виконавцеві винагороду у розмірі 5700 грн. за домовленістю.

07 лютого 2018 року між СВК "Поділля" (Замовник) та ОСОБА_12 (Виконавець) укладено угоду про внесення змін до цивільно-правового договору від 01 лютого 2018 року, зокрема п. 6.1 договору викласти в такій редакції: "термін дії договору з 01 лютого 2018 року по 23 лютого 2018 року включно" (а.с. 26).

Відповідно до акту приймання-передачі робіт за договором від 23 лютого 2018 року ОСОБА_12 зробив відділення посліду 5 голів корів, пролічив 5 голів телят від гастроентеротиту (а.с. 27).

01 січня 2018 року між СВК "Поділля" (Замовник) та ОСОБА_10 (Виконавець) укладено цивільно-правовий договір. (а.с. 28).

Предметом договору визначено, що Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов'язання виконати такі роботи, а саме вивезення гною з ферми в строк з 01 січня 2018 року до 31 березня 2018 року включно.

Виконавець виконує роботу на свій ризик, самостійно організовує виконання роботи, не підлягає під дію правил внутрішнього трудового розпорядку, немає права на одержання допомоги із соціального страхування, не сплачує страхові внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами зумовленими народженням та похованням.

За виконану роботу Замовник сплачує Виконавцеві винагороду у розмірі 5319 грн. за домовленістю.

10 січня 2018 року між СВК "Поділля" (Замовник) та ОСОБА_10 (Виконавець) укладено угоду про внесення змін до цивільно-правового договору від 01січня 2018 року, зокрема п. 6.1 договору викласти в такій редакції: "термін дії договору з 01 січня 2018 року по 18 січня 2018 року включно" (а.с. 29).

Відповідно до акту приймання-передачі робіт за договором від 18 січня 2018 року ОСОБА_10 виконав певний обсяг робіт відвезення гною з ферми в брут (а.с. 30).

01 лютого 2018 року між СВК "Поділля" (Замовник) та ОСОБА_9 (Виконавець) укладено цивільно-правовий договір. (а.с. 31).

Предметом договору визначено, що Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов'язання виконати такі роботи, а саме облік запасних частин на складі СВК "Поділля" з 01 лютого 2018 року до 30 квітня 2018 року включно.

Виконавець виконує роботу на свій ризик, самостійно організовує виконання роботи, не підлягає під дію правил внутрішнього трудового розпорядку, немає права на одержання допомоги із соціального страхування, не сплачує страхові внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами зумовленими народженням та похованням.

За виконану роботу Замовник сплачує Виконавцеві винагороду у розмірі 3000 грн. за домовленістю.

06 лютого 2018 року між СВК "Поділля" (Замовник) та ОСОБА_9 (Виконавець) укладено угоду про внесення змін до цивільно-правового договору від 01 лютого 2018 року, зокрема п. 6.1 договору викласти в такій редакції: "термін дії договору з 01 лютого 2018 року по 15 лютого 2018 року включно" (а.с. 32).

Відповідно до акту приймання-передачі робіт за договором від 15 лютого 2018 року ОСОБА_9 провела облік запасних частин на складі СВК "Поділля" (а.с. 33).

01 лютого 2018 року між СВК "Поділля" (Замовник) та ОСОБА_11 (Виконавець) укладено цивільно-правовий договір. (а.с. 34).

Предметом договору визначено, що Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов'язання виконати такі роботи, а саме викачування гною та вивезення гною на поле з 01 лютого 2018 року до 31 квітня 2018 року включно.

Виконавець виконує роботу на свій ризик, самостійно організовує виконання роботи, не підлягає під дію правил внутрішнього трудового розпорядку, немає права на одержання допомоги із соціального страхування, не сплачує страхові внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами зумовленими народженням та похованням.

За виконану роботу Замовник сплачує Виконавцеві винагороду у розмірі 6093 грн. за домовленістю.

06 лютого 2018 року між СВК "Поділля" (Замовник) та ОСОБА_11 (Виконавець) укладено угоду про внесення змін до цивільно-правового договору від 01 лютого 2018 року, зокрема п. 6.1 договору викласти в такій редакції: "термін дії договору з 01 лютого 2018 року по 26 лютого 2018 року включно" (а.с. 35).

Відповідно до акту приймання-передачі робіт за договором від 26 лютого 2018 року ОСОБА_11 вивіз гній з корівника на поле № 10 (а.с. 36).

01 жовтня 2017 року між СВК "Поділля" (Замовник) та ОСОБА_7 (Виконавець) укладено цивільно-правовий договір. (а.с. 37).

Предметом договору визначено, що Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов'язання виконати такі роботи, а саме догляд ВРХ з 01 жовтня 2017 року до 31 березня 2017 року включно.

Виконавець виконує роботу на свій ризик, самостійно організовує виконання роботи, не підлягає під дію правил внутрішнього трудового розпорядку, немає права на одержання допомоги із соціального страхування, не сплачує страхові внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами зумовленими народженням та похованням.

За виконану роботу Замовник сплачує Виконавцеві винагороду у розмірі 14950 грн. за домовленістю.

06 жовтня 2017 року між СВК "Поділля" (Замовник) та ОСОБА_7 (Виконавець) укладено угоду про внесення змін до цивільно-правового договору від 01жовтня 2017 року, зокрема п. 6.1 договору викласти в такій редакції: "термін дії договору з 02 жовтня 2017 року по 14 жовтня 2017 року включно" (а.с. 38).

Відповідно до акту приймання-передачі робіт за договором від 14 жовтня 2017 року ОСОБА_7 завозив солому і силос для ВРХ (а.с. 39).

01 листопада 2017 року між СВК "Поділля" (Замовник) та ОСОБА_7 (Виконавець) укладено цивільно-правовий договір. (а.с. 40).

Предметом договору визначено, що Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов'язання виконати такі роботи, а саме завезення соломи і силосу для худоби на ферму з 01 листопада 2017 року до 18 листопада 2017 року включно.

Виконавець виконує роботу на свій ризик, самостійно організовує виконання роботи, не підлягає під дію правил внутрішнього трудового розпорядку, немає права на одержання допомоги із соціального страхування, не сплачує страхові внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами зумовленими народженням та похованням.

За виконану роботу Замовник сплачує Виконавцеві винагороду у розмірі 2000 грн. за домовленістю.

Відповідно до акту приймання-передачі робіт за договором від 18 листопада 2017 року ОСОБА_7 завозив солому і силос для ВРХ (а.с. 41).

14 грудня 2017 року між СВК "Поділля" (Замовник) та ОСОБА_7 (Виконавець) укладено цивільно-правовий договір. (а.с. 42).

Предметом договору визначено, що Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов'язання виконати такі роботи, а саме завезення соломи і силосу для худоби на ферму, та молоти зерно з 14 грудня 2017 року до 30 грудня 2017 року включно.

Виконавець виконує роботу на свій ризик, самостійно організовує виконання роботи, не підлягає під дію правил внутрішнього трудового розпорядку, немає права на одержання допомоги із соціального страхування, не сплачує страхові внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами зумовленими народженням та похованням.

За виконану роботу Замовник сплачує Виконавцеві винагороду у розмірі 2350 грн. за домовленістю.

Відповідно до акту приймання-передачі робіт за договором від 30 грудня 2017 року ОСОБА_7 завозив солому і силос для ВРХ, молов зерно та дерть для ВРХ (а.с. 43).

01 січня 2018 року між СВК "Поділля" (Замовник) та ОСОБА_7 (Виконавець) укладено цивільно-правовий договір. (а.с. 44).

Предметом договору визначено, що Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов'язання виконати такі роботи, а саме завезення соломи і силосу для худоби на ферму, молоти зерно з 01 січня 2018 року до 15 січня 2018 року включно.

Виконавець виконує роботу на свій ризик, самостійно організовує виконання роботи, не підлягає під дію правил внутрішнього трудового розпорядку, немає права на одержання допомоги із соціального страхування, не сплачує страхові внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами зумовленими народженням та похованням.

За виконану роботу Замовник сплачує Виконавцеві винагороду у розмірі 2900 грн. за домовленістю.

Відповідно до акту приймання-передачі робіт за договором від 15 січня 2017 року ОСОБА_7 завозив солому і силос для ВРХ, молов зерно та дерть (а.с. 45).

15 лютого 2018 року між СВК "Поділля" (Замовник) та ОСОБА_7 (Виконавець) укладено цивільно-правовий договір. (а.с. 46).

Предметом договору визначено, що Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов'язання виконати такі роботи, а саме завезення соломи і силосу для худоби на ферму, молоти зерно з 15 лютого 2018 року до 28 лютого 2018 року включно.

Виконавець виконує роботу на свій ризик, самостійно організовує виконання роботи, не підлягає під дію правил внутрішнього трудового розпорядку, немає права на одержання допомоги із соціального страхування, не сплачує страхові внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами зумовленими народженням та похованням.

За виконану роботу Замовник сплачує Виконавцеві винагороду у розмірі 2900 грн. за домовленістю.

Відповідно до акту приймання-передачі робіт за договором від 28 лютого 2017 року ОСОБА_7 завозив солому і силос для ВРХ, молов зерно та дерть (а.с. 47).

01 лютого 2018 року між СВК "Поділля" (Замовник) та ОСОБА_8 (Виконавець) укладено цивільно-правовий договір. (а.с. 48).

Предметом договору визначено, що Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов'язання виконати такі роботи, а саме сторожувати худобу, викачування гною з 01 грудня 2017 року до 31 травня 2018 року включно.

Виконавець виконує роботу на свій ризик, самостійно організовує виконання роботи, не підлягає під дію правил внутрішнього трудового розпорядку, немає права на одержання допомоги із соціального страхування, не сплачує страхові внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами зумовленими народженням та похованням.

За виконану роботу Замовник сплачує Виконавцеві винагороду у розмірі 18100,00 грн. за домовленістю.

04 грудня 2017 року між СВК "Поділля" (Замовник) та ОСОБА_8 (Виконавець) укладено угоду про внесення змін до цивільно-правового договору від 01 грудня 2017 року, зокрема п. 6.1 договору викласти в такій редакції: "термін дії договору з 02 грудня 2017 року по 16 грудня 2017 року включно" (а.с. 49).

Відповідно до акту приймання-передачі робіт за договором від 16 грудня 2018 року ОСОБА_8 сторожував худобу, викачував гній (а.с. 50).

15 січня 2018 року між СВК "Поділля" (Замовник) та ОСОБА_8 (Виконавець) укладено цивільно-правовий договір. (а.с. 51).

Предметом договору визначено, що Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов'язання виконати такі роботи, а саме сторожувати худобу, викачування гною з корівника з 15 січня 2018 року до 29 січня 2018 року включно.

Виконавець виконує роботу на свій ризик, самостійно організовує виконання роботи, не підлягає під дію правил внутрішнього трудового розпорядку, немає права на одержання допомоги із соціального страхування, не сплачує страхові внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами зумовленими народженням та похованням.

За виконану роботу Замовник сплачує Виконавцеві винагороду у розмірі 3100,00 грн. за домовленістю.

Відповідно до акту приймання-передачі робіт за договором від 29 січня 2018 року ОСОБА_8 сторожував худобу, викачував гній з корівника (а.с. 52).

19 лютого 2018 року між СВК "Поділля" (Замовник) та ОСОБА_8 (Виконавець) укладено цивільно-правовий договір. (а.с. 53).

Предметом договору визначено, що Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов'язання виконати такі роботи, а саме сторожувати худобу, викачування гною з корівника з 19 лютого 2018 року до 28 лютого 2018 року включно.

Виконавець виконує роботу на свій ризик, самостійно організовує виконання роботи, не підлягає під дію правил внутрішнього трудового розпорядку, немає права на одержання допомоги із соціального страхування, не сплачує страхові внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами зумовленими народженням та похованням.

За виконану роботу Замовник сплачує Виконавцеві винагороду у розмірі 3000,00 грн. за домовленістю.

Відповідно до акту приймання-передачі робіт за договором від 28 лютого 2018 року ОСОБА_8 сторожував худобу, викачував гній з корівника (а.с. 54).

05 лютого 2018 року між СВК "Поділля" (Замовник) та ОСОБА_14 (Виконавець) укладено цивільно-правовий договір. (а.с. 55).

Предметом договору визначено, що Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов'язання виконати такі роботи, а саме сторожувати ВРХ з 05 лютого 2018 року до 01 травня 2018 року включно.

Виконавець виконує роботу на свій ризик, самостійно організовує виконання роботи, не підлягає під дію правил внутрішнього трудового розпорядку, немає права на одержання допомоги із соціального страхування, не сплачує страхові внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами зумовленими народженням та похованням.

За виконану роботу Замовник сплачує Виконавцеві винагороду у розмірі 5400,00 грн. за домовленістю.

08 лютого 2018 року між СВК "Поділля" (Замовник) та ОСОБА_14 (Виконавець) укладено угоду про внесення змін до цивільно-правового договору від 19 лютого 2018 року, зокрема п. 6.1 договору викласти в такій редакції: "термін дії договору з 05 лютого 2018 року по 19 лютого 2018 року включно" (а.с. 49).

Відповідно до акту приймання-передачі робіт за договором від 19 лютого 2018 року ОСОБА_14 сторожувала худобу (а.с. 57).

01 лютого 2018 року між СВК "Поділля" (Замовник) та ОСОБА_16 (Виконавець) укладено цивільно-правовий договір. (а.с. 58).

Предметом договору визначено, що Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов'язання виконати такі роботи, а саме ведення касових операцій, здала звіт 1 ДФ з 01 лютого 2018 року до 30 квітня 2018 року включно.

Виконавець виконує роботу на свій ризик, самостійно організовує виконання роботи, не підлягає під дію правил внутрішнього трудового розпорядку, немає права на одержання допомоги із соціального страхування, не сплачує страхові внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами зумовленими народженням та похованням.

За виконану роботу Замовник сплачує Виконавцеві винагороду у розмірі 5848,00 грн. за домовленістю.

08 лютого 2018 року між СВК "Поділля" (Замовник) та ОСОБА_16 (Виконавець) укладено угоду про внесення змін до цивільно-правового договору від 19 лютого 2018 року, зокрема п. 6.1 договору викласти в такій редакції: "термін дії договору з 01 лютого 2018 року по 18 лютого 2018 року включно" (а.с. 59).

Відповідно до акту приймання-передачі робіт за договором від 18 лютого 2018 року ОСОБА_16 склала звіт форми М/О-№ 1, М/О-№2, форми 1 ДФ (а.с. 60).

01 лютого 2018 року між СВК "Поділля" (Замовник) та ОСОБА_19 (Виконавець) укладено цивільно-правовий договір. (а.с. 61).

Предметом договору визначено, що Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов'язання виконати такі роботи, а саме: ведення, перевірка документів, підшивання документів з 01 лютого 2018 року до 30 квітня 2018 року включно.

Виконавець виконує роботу на свій ризик, самостійно організовує виконання роботи, не підлягає під дію правил внутрішнього трудового розпорядку, немає права на одержання допомоги із соціального страхування, не сплачує страхові внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами зумовленими народженням та похованням.

За виконану роботу Замовник сплачує Виконавцеві винагороду у розмірі 5400,00 грн. за домовленістю.

05 лютого 2018 року між СВК "Поділля" (Замовник) та ОСОБА_19 (Виконавець) укладено угоду про внесення змін до цивільно-правового договору від 01 лютого 2018 року, зокрема п. 6.1 договору викласти в такій редакції: "термін дії договору з 01 лютого 2018 року по 18 лютого 2018 року включно" (а.с. 62).

Відповідно до акту приймання-передачі робіт за договором від 18 лютого 2018 року ОСОБА_19 складено звіт форми 24 СГ, 21 ЗАГ, Ф-4 МТП, М/О-1-, М/О-9 (а.с. 63).

05 лютого 2018 року між СВК "Поділля" (Замовник) та ОСОБА_18 (Виконавець) укладено цивільно-правовий договір. (а.с. 64).

Предметом договору визначено, що Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов'язання виконати такі роботи, а саме догляд ВРХ з 01 лютого 2018 року до 30 квітня 2018 року включно.

Виконавець виконує роботу на свій ризик, самостійно організовує виконання роботи, не підлягає під дію правил внутрішнього трудового розпорядку, немає права на одержання допомоги із соціального страхування, не сплачує страхові внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами зумовленими народженням та похованням.

За виконану роботу Замовник сплачує Виконавцеві винагороду у розмірі 8700,00 грн. за домовленістю.

06 лютого 2018 року між СВК "Поділля" (Замовник) та ОСОБА_18 (Виконавець) укладено угоду про внесення змін до цивільно-правового договору від 01 лютого 2018 року, зокрема п. 6.1 договору викласти в такій редакції: "термін дії договору з 01 лютого 2018 року по 14 лютого 2018 року включно" (а.с. 65).

Відповідно до акту приймання-передачі робіт за договором від 14 лютого 2018 року ОСОБА_18 завозив солому і силос для годівлі ВРХ, молов зерно та дерть для годівлі (а.с. 66).

05 лютого 2018 року між СВК "Поділля" (Замовник) та ОСОБА_17 (Виконавець) укладено цивільно-правовий договір. (а.с. 67).

Предметом договору визначено, що Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов'язання виконати такі роботи, а саме завідуючий фермою з 01 лютого 2018 року до 30 квітня 2018 року включно.

Виконавець виконує роботу на свій ризик, самостійно організовує виконання роботи, не підлягає під дію правил внутрішнього трудового розпорядку, немає права на одержання допомоги із соціального страхування, не сплачує страхові внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами зумовленими народженням та похованням.

За виконану роботу Замовник сплачує Виконавцеві винагороду у розмірі 5700,00 грн. за домовленістю.

12 лютого 2018 року між СВК "Поділля" (Замовник) та ОСОБА_17 (Виконавець) укладено угоду про внесення змін до цивільно-правового договору від 01 лютого 2018 року, зокрема п. 6.1 договору викласти в такій редакції: "термін дії договору з 01 лютого 2018 року по 24 лютого 2018 року включно" (а.с. 68).

Відповідно до акту приймання-передачі робіт за договором від 24 лютого 2018 року ОСОБА_17 змолов зерно та дерть, возив солом'яні тюки на ферму (а.с. 69).

Таким чином з огляду на характер виконаних робіт та поняття договору про надання послуг передбаченого ст.901 ЦК України, суд оцінює дані договори як цивільно-правові з виконанням його сторонами певного визначеного обсягу робіт.

Суд також зазначає, що укладені цивільно-правові договори не визнані у встановленому порядку недійсними. Договори підписані сторонами та волевиявлення сторін спрямоване на виникнення не відносин трудового найму, а відносин цивільно-правового характеру, при укладенні цивільно-правового договору сторони вільні у формулюванні його умов.

Окрім того, відповідно до письмових пояснень ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_19, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18 вони не перебували з СВК "Поділля" у трудових відносинах у період з 01 жовтня 2017 року по 01 квітня 2018 року, а виконували за цивільно - правовими договорами певну роботу. Робота ними виконувалась у зручний для них час у період строку дії договору. При укладенні цивільно - правового договору з СВК "Поділля" їх не було ознайомлено із правилами внутрішнього трудового розпорядку.

Відтак, з урахуванням зазначених обставини, суд дійшов висновку, що предметом зазначених цивільно - правових договорів на виконання робіт, є виконання працівниками певного визначеного обсягу робіт, за наслідками виконання якої СВК "Поділля" зобов'язувалося оплатити виконавцеві виконану ним роботу, тобто, предметом є кінцевий результат, а не процес праці.. Метою цих договорів є отримання певного матеріального результату. За цими договорами працівники не підпорядковувалися правилам внутрішнього трудового розпорядку, вони самі організовували свою роботу і виконували її на власний ризик, трудові функції виконували разово, так як після закінчення виконання визначеного їм завдання, вказаним договором, трудова діяльність робітників з СВК "Поділля" припинялася.

Щодо порушення, іншого порушення, а саме неповідомлення СВК "Поділля" Державної фіскальної служби про прийняття працівника на роботу, суд зазначає наступне.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 413 від 17 червня 2015 року "Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу", відповідно до частини 3статті 24 Кодексу законів про працю України встановлено, що повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за формою згідно з додатком до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором.

Відповідачем під час перевірки встановлено допущення СВК "Поділля" порушення вказаного вище обов'язку та не здійснення повідомлення територіального органу Державної фіскальної служби про прийняття працівників ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_19, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18 на роботу.

Разом з тим, як зазначено представником позивача у судовому засіданні та підтверджується матеріалами справи зазначені особи були включені до періодичних звітів, які надані до територіальних органів Державної фіскальної служби, по ним були своєчасно нараховані та сплачені суми єдиного соціального внеску на розміри нарахованих та виплачених сум винагороди за цивільно - правовими договорами.

Відповідно до статті 265 Кодексу законів про працю України відповідальність у вигляді штрафу встановлюється за фактичний допуск працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, та виплати заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та податків - у тридцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення. Спірною постановою застосовано вказану норму до правовідносин, що виникли внаслідок допущення позивачем порушення обов'язку повідомити територіальний орган Державної фіскальної служби про прийняття на роботу вище вказаних осіб.

Положенням вказаної статті не передбачено застосування визначених нею штрафних санкцій за неповідомлення територіального органу Державної фіскальної служби про прийняття на роботу працівників.

Спірною постановою до позивача застосовано штрафні санкції передбачені статтею 265 Кодексу законів про працю України за неповідомлення, тобто про допущення порушення, відповідальність за зазначеною нормою не передбачено.

Окрім того, представником позивача у судовому засіданні зазначено та підтверджується матеріалами справи, що відповідачем при винесенні постанови допущено помилки, зокрема зазначено, що на СВК "Поділля" було накладено штраф за порушення ч. 2 ст. 24 КЗпП України та зазначено невірно прізвище, а саме: ОСОБА_19 замість правильного ОСОБА_19.

За наведених обставин, суд дійшов висновку, що доводи відповідача про допущення до роботи без укладання трудового договору ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_19, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18 ґрунтуються на припущеннях, з урахуванням чого постанова про накладення штрафу уповноваженими посадовими особами від 29 березня 2018 року № 17 є протиправною та підлягає скасуванню.

Окрім того, посилання Управління Держпраці у Вінницькій області на постанову Немирівського районного суду Вінницької області від 22.03.2018 року по справі №140/763/18, як на підставу для відмови у задоволенні адміністративного позову судом до уваги не беруться, оскільки Немирівським районним судом Вінницької області не досліджувалось питання: щодо наявності між СВК "Поділля" та зазначеними вище особами цивільно - правових договорів; актів виконаних робіт; звітів про суми нарахованої заробітної плати чи інших доходів; пояснення громадян щодо часу виконання ними робіт на підприємстві.

Згідно з статтею 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною 2 статті 2 КАС України встановлено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно статті 72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Згідно частини 1 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно частини 2 статті 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб'єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, суд дійшов висновку про те, що позовні вимоги є такими, що підлягають задоволенню.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись ст.ст. 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати протиправною та скасувати постанову управління Держпраці у Вінницькій області від 29 березня 2018 року № 17 про накладення уповноваженими особами на сільськогосподарський виробничий кооператив "Поділля" штрафу у розмірі 1340280 (один мільйон триста сорок тисяч двісті вісімдесят) гривень.

Стягнути на користь сільськогосподарського виробничого кооперативу "Поділля" сплачений судовий збір в сумі 20104 (двадцять тисяч сто чотири) гривні 20 копійок за рахунок бюджетних асигнувань управління Держпраці у Вінницькій області.

Рішення суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.

Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Сільськогосподарський виробничий кооператив "Поділля" (місцезнаходження: 22850, Вінницька область, Немирівський район, с. Зарудинці, вул. Миру 38 А, код ЄДРПОУ 01238152);

Управління Держпраці у Вінницькій області (місцезнаходження: 21050, м. Вінниця, вул. Магістратська, 37, код ЄДРПОУ 39845483).

Суддя Мультян Марина Бондівна

Дата ухвалення рішення17.07.2018
Оприлюднено30.07.2018
Номер документу75556594
СудочинствоАдміністративне
Сутьнакладення штрафу

Судовий реєстр по справі —802/1226/18-а

Ухвала від 19.10.2018

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Полотнянко Ю.П.

Ухвала від 06.09.2018

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Граб Л.С.

Рішення від 17.07.2018

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Мультян Марина Бондівна

Ухвала від 21.06.2018

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Мультян Марина Бондівна

Ухвала від 07.06.2018

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Мультян Марина Бондівна

Ухвала від 05.06.2018

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Мультян Марина Бондівна

Ухвала від 04.06.2018

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Мультян Марина Бондівна

Ухвала від 18.05.2018

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Мультян Марина Бондівна

Ухвала від 02.05.2018

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Мультян Марина Бондівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні