ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ 61022 м. Харків, пр. Науки, буд.5, тел./факс 702-10-79 inbox@lg.arbitr.gov.ua
УХВАЛА
про відкриття провадження у справі
01 серпня 2018 року м.Харків Справа № 913/369/18
Провадження №14/913/369/18
Господарський суд Луганської області у складі судді Лісовицького Є.А. , розглянувши матеріали позовної заяви №03/14/3133 вих.18 від 26.07.2018
за позовом Заступника керівника Сєвєродонецької місцевої прокуратури Луганської області, в інтересах держави в особі органів, уповноважених здійснювати функції держави у відповідних правовідносинах:
позивача-1: Міністрество економічного розвитку і торгівлі України, м.Київ,
позивача-2: Міністерство освіти і науки України, м.Київ,
до відповідача-1: ОСОБА_1 заклад Луганський національний університет імені ОСОБА_2 в особі відокремленого підрозділу Рубіжанський політехнічний колледж імені ОСОБА_3 - Кошиці Луганського національного університету імені ОСОБА_2 , м.Рубіжне Луганської області
відповідача-2: Товариство з обмеженою відповідальністю Луганськгаз Збут , м.Сєвєродонецьк Луганської області,
про визнання недійсним рішень тендерного комітету та визнання недійсним договору про закупівлю товару за бюджетні кошти
в с т а н о в и в:
Заступник керівника Сєвєродонецької місцевої прокуратури Луганської області звернувся до Господарського суду Луганської області з позовною заявою в інтересах держави в особі органів, уповноважених здійснювати функції держави у відповідних правовідносинах Міністрество економічного розвитку і торгівлі України та Міністерство освіти і науки України до відповідачів ОСОБА_1 заклад Луганський національний університет імені ОСОБА_2 в особі відокремленого підрозділу Рубіжанський політехнічний колледж імені ОСОБА_3 - Кошиці Луганського національного університету імені ОСОБА_2 , Товариство з обмеженою відповідальністю Луганськгаз Збут , в якій просить суд :
1. Визнати недійсним рішення тендерного комітету Відокремленого підрозділу Рубіжанський політехнічний коледж імені ОСОБА_4 Луганського національного університету імені ОСОБА_2 оформлене протоколом № 27 від 12 березня 2018 року про затвердження змін до річного плану закупівель щодо закупівлі Газове паливо (Природний газ) (Код ДК 021 - 2015:09120000-6 - Газове паливо) та щодо застосування переговорної процедури закупівлі щодо закупівлі Газове паливо (Природний газ) (Код ДК 021 - 2015:09120000-6 - Газове паливо) .
2. Визнати недійсним рішення тендерного комітету Відокремленого підрозділу Рубіжанський політехнічний коледж імені ОСОБА_4 Луганського національного університету імені ОСОБА_2 оформлене протоколом №28 від 14 березня 2018 року щодо проведення переговорів з представником від учасника щодо переговорної процедури закупівлі Газове паливо (Природний газ) (Код ДК 021-2015:09120000-6 - Газове паливо) .
3. Визнати недійсним рішення тендерного комітету Відокремленого підрозділу Рубіжанський політехнічний коледж імені ОСОБА_4 Луганського національного університету імені ОСОБА_2 оформлене протоколом №29 від 16 березня 2018 року про намір укласти договір щодо закупівлі Газове паливо (Природний газ) (Код ДК 021-2015:09120000-6 - Газове паливо) .
4. Визнати недійсним договір № 2018/Б-СЕВ/38 від 27.03.2018, укладений між Відокремленим підрозділом Рубіжанський політехнічний коледж імені ОСОБА_4 Луганського національного університету імені ОСОБА_2 та Товариством з обмеженою відповідальністю Луганськгаз Збут , на загальну суму 1 703 027,20 грн., у тому числі ПДВ - 283 837, 87 грн.
Згідно з ч. 4 ст. 53 Господарського процесуального кодексу України прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, в позовній чи іншій заяві, скарзі обґрунтовує, в чому полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах. Невиконання цих вимог має наслідком застосування положень, передбачених статтею 174 цього Кодексу.
Частиною 4 ст. 23 Закону України Про прокуратуру передбачено, що наявність підстав для представництва має бути обґрунтована прокурором у суді. Прокурор здійснює представництво інтересів громадянина або держави в суді виключно після підтвердження судом підстав для представництва. Прокурор зобов'язаний попередньо, до звернення до суду, повідомити про це громадянина та його законного представника або відповідного суб'єкта владних повноважень. У разі підтвердження судом наявності підстав для представництва прокурор користується процесуальними повноваженнями відповідної сторони процесу. Наявність підстав для представництва може бути оскаржена громадянином чи її законним представником або суб'єктом владних повноважень.
З огляду на викладене, зверненню прокурора з позовом до суду має передувати підтвердження суду підстав представництва інтересів держави в суді.
Обґрунтовуючи позовні вимоги, прокурор зазначає, що Сєвєродонецькою місцевою прокуратурою Луганської області під час вивчення інформації оприлюдненої на офіційному веб-порталі публічних закупівель Prozorro , а саме оголошення тендерного комітету ВП Рубіжанський політехнічний коледж ім. О.Є.Порай-Кошиці ЛНУ ім. Т. Шевченка про проведення переговорної процедури закупівлі №UА-2018-03-16-000482-а предметом якої є природний газ Код ДК 021-2015:09120000-6 - Газове паливо очікуваною вартістю 1 703 027,20 грн. (з ПДВ) об'ємом 140 000 метрів кубічних (ціна 1000 кубометрів газового палива -12164,48 грн.), встановлено суттєві порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон № 922).
Зокрема, встановлено, що тендерним комітетом ВП Рубіжанський політехнічний коледж ім. О.Є.Порай-Кошиці ЛНУ ім. Т. Шевченка 16.03.2018 прийнято рішення про намір укласти договір з Товариством з обмеженою відповідальністю Луганськгаз Збут (далі - ТОВ Луганськгаз Збут ) про закупівлю Газове паливо (Природний газ) (Код ДК 021-2015:09120000-6 - Газове паливо) за переговорною процедурою (скороченою) та оприлюднено зазначене рішення на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель Prozorro (повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури № UА -2018-03-16-000482-а).
За результатами чого, між ВГІ Рубіжанський політехнічний коледж ім. Порай-Кошиці ЛНУ ім. Т. Шевченка та ТОВ Луганськгаз Збут укладено договір №2018/Б-СЕВ/38 від 27.03.2018 (далі - Договір) про поставку товару та оприлюднено звіт про результати проведення процедури закупівлі №UA-2018-03-16-000482-а на веб-порталі електронної системи публічних закупівель Prozorro .
Згідно розділу першого Договору, предметом Договору є природний газ, який Постачальник - ТОВ Луганськгаз Збут зобов'язується передати у власність Споживачу -ВП Рубіжанський політехнічний коледж ім. О.Є.Порай-Кошиці ЛНУ ім. Т. Шевченка , в обсягах (відповідно до п.1.2 Договору Постачальник передає Споживачу природний газ в планових річних обсягах постачання газу до 140 000 куб.м.), строках (відповідно до п. 11.1 Договору набуває чинності з дати його підписання та, відповідно до ч.3 статті 631 ЦК України, поширює свою діяльність на відносини, що склались між сторонами в частині постачання природного газу з 01.03.2018 по 31 грудня 2018 року, а частині проведення розрахунків - до їх повного здійснення), порядку та на умовах, що визначені цим Договором.
Рішення прийняте на засіданні тендерного комітету щодо застосування переговорної процедури закупівлі природного газу на 2018 рік, відображено в протоколі №27 від 12 березня 2018 року та розміщене на веб-порталі Уповноваженого органу (переговорна процедура №UA-2018-03-16-000482-a).
Застосування переговорної процедури обгрунтовано ВП Рубіжанський політехнічний коледж ім. О.Є.Порай-Кошиці ЛНУ ім. Т. Шевченка положеннями п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України Про публічні закупівлі , а саме якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації .
При цьому, переговорна процедура закупівлі - це процедура, яка використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками (ч. 1 ст. 35 Закону). При цьому винятковість переговорної процедури закупівлі на відміну від інших процедур закупівлі потребує максимального обґрунтування та об'єктивного документального підтвердження необхідності застосування цієї процедури як єдино можливої в конкретному випадку за умов, визначених ч. 2 ст. 35 Закону України Про публічні закупівлі .
Перелік підстав для проведення переговорної процедури закупівлі, визначений ч.2 ст.35 Закону, є вичерпним. Однією з підстав є: 4) якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
За таких обставин, жодна з визначених ч.2 ст.35 Закону обставин не відноситься до закупівлі, яку провів ВП Рубіжанський політехнічний коледж ім. О.Є.Порай-Кошиці ЛНУ ім. Т. Шевченка , оскільки дві попередньо відмінені закупівлі (№UA-2018-01-10-000918-b та №UA-2018-02-21-001089-b) мають різний предмет закупівлі, а тому - закупівля з посиланням на дану норму є незаконною й необгрунтованою.
Положеннями ч. 1 ст. 2 Закону України Про публічні закупівлі (далі - Закон) визначено, що він застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Частиною 2 цієї ж статті Закону визначено, що умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом та/або Законом України Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони , крім випадків, передбачених цим Законом. Зміна положень цього Закону може здійснюватися виключно шляхом, внесення змін до цього Закону та/або до Закону України Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони .
Відповідно до ч. 1 ст. 12 Закону закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі.
Частиною 7 статті 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
Також згідно ч. 3 ст. 36 Закону України Про публічні закупівлі забороняється укладання договорів, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель, крім випадків, передбачених цим Законом.
Таким чином, ВП Рубіжанський політехнічний коледж ім. О.Є.Порай- Кошиці ДНУ ім. Т. Шевченка укладаючи договір на закупівлю товару на загальну суму, що перевищує 200 000 грн. повинен був діяти на підставі вказаного Закону та здійснити закупівлю вказаних товарів за результатами однієї з процедур передбачених ч.1 ст. 12 Закону України Про публічні закупівлі .
При цьому, відповідно до п.28 ст. 1 Закону України Про ринок природного газу постачання природного газу - господарська діяльність, що підлягає ліцензуванню і полягає в реалізації природного газу безпосередньо споживачам на підставі укладених з ними договорів. Закупівля природного газу за спірним Договором відбувалась не за регульованим тарифом, а за вільними цінами.
Разом з тим, з прийняттям Законів України Про ринок природного газу та Про ліцензування видів господарської діяльності , постачання природного газу здійснюється на підставі ліцензії та не розподіляється на регульований та нерегульований тариф.
Перелік суб'єктів господарської діяльності, які мають ліцензії з постачання природного газу, газу (метану) вугільних родовищ за регульованим тарифами розміщено на офіційному сайті НКРЕКП - http://www.nerc.gov.ua. Крім того, підтвердженням відсутності конкуренції може бути включення учасника до переліку суб'єктів природних монополій, який розміщений на веб-порталі Антимонопольного комітету України http://www.amc.gov.ua. Однак, у зведеному переліку суб'єктів природних монополій відсутнє ТОВ Луганськгаз Збут (код ЄДРПОУ 40268230).
Таким чином, будь-який суб'єкт господарювання, що мав діючу ліцензію, міг скласти конкуренцію ТОВ Луганськгаз Збут на укладення спірного Договору на поставку газу за вільними цінами і ВП Рубіжанський політехнічний коледж ім. О-Порай-Кошиці ЛНУ ім. Т. Шевченка мав альтернативу у виборі постачальника - ринку поставки природного газу, однак тендерний комітет останнього безпідставно обрав переговорну процедуру.
Отже, проведення публічної закупівлі шляхом застосування переговорної процедури на підставі п.4 ч.2 ст. 35 Закону України Про публічні закупівлі за наявності конкуренції є порушенням ст.12 вказаного Закону.
Крім того, пунктом 9 частини 1 статті 1 Закону України Про публічні закупівлі законодавець чітко визначив, що замовники - органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об'єднання, які забезпечують потреби; держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна, або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків.
Відповідно до Положення про Відокремлений підрозділ Рубіжанський політехнічний коледж імені ОСОБА_4 Луганського національного університету імені ОСОБА_2 , затвердженого Ректором ДЗ Луганського національного університету ім. Т. Шевченка (далі - Положення), ВП Рубіжанський політехнічний коледж ім. О.Є. Порай-Кошиці ЛНУ ім. Т.Шевченка є вищим закладом І рівня акредитації у складі Державного закладу Луганського національного університету імені ОСОБА_2, що здійснює підготовку фахівців відповідних освітньо-кваліфікаційних рівнів згідно з ліцензією, яку має університет.
Пунктом 1.11 Положення передбачено, що ВП Рубіжанський політехнічний коледж ім. О.Є.Порай-Кошиці ЛНУ ім. Т. Шевченка має окремі ознаки юридичної особи зі збереженням ліцензованого обсягу та державного замовлення на підготовку фахівців з акредитованих спеціальностей та включений до Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців і поставлений на податковий облік. Веде окремий баланс, який є складовою частиною зведеного балансу Луганського національного університету імені ОСОБА_2, має реєстраційні рахунки в органах Державного казначейств, гербову печатку та штампи зі своєю назвою.
Так, у листі-роз'ясненні Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Щодо здійснення закупівель філіями та участі філій у процедурах закупівель за №3302-06/31458-07 від 30.09.2016 зазначено, що філії та представництва юридичних осіб, які не мають статусу юридичних осіб, не можуть від свого імені виступати замовником у процедурах закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до норм Закону. У зазначеному випадку замовником може виступати саме юридична особа, яка здійснює закупівлю через уповноважений належним чином відокремлений підрозділ.
Таким чином, ВП Рубіжанський політехнічний коледж ім. О.Є.Порай- Кошиці ЛНУ ім. Т. Шевченка не міг від свого імені виступати замовником у процедурі закупівлі товару №UA-2018-03-16-000482-a та укладати як замовник договір № 2018/Б-СЕВ/38 від 27.03.2018 відповідно до норм Закону.
Враховуючи, що укладення договору на постачання природного газу відбулося за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, яку проведено з порушенням норм чинного законодавства, яке регулює сферу публічних закупівель, а тому і укладений між ВП Рубіжанський політехнічний коледж ім. О.Є.Порай-Кошиці ЛНУ ім. Т. Шевченка та ТОВ Луганськгаз Збут договір про поставку товару № 2018/Б-СЕВ/38 від 27.03.2018 та додаткові угоди до нього є такими, що укладені з порушенням норм матеріального права, а відтак підлягають визнанню недійсним.
В обґрунтування підстав звернення до суду з позовом в інтересах держави в особі органів, уповноважених здійснювати функції держави у відповідних правовідносинах Міністерство економічного розвитку і торгівлі України та Міністерство освіти і науки України, прокурор зазначив наступне.
Органом, уповноваженим здійснювати функції держави у спірних правовідносинах, а саме щодо реалізації державної політики у сфері державних закупівель є Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, з огляду на наступне.
Відповідно до абз. 7 пп. 1, 3 Положення про Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 №459, до одного із основних завдань Міністерства економічного розвитку і торгівлі України віднесено забезпечення формування та реалізації державної політики у сфері державних та публічних закупівель.
Згідно п. 4 Положення, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України відповідно до покладених на нього завдань формує та реалізовує державну політику у сфері державних закупівель, зокрема, розробляє та затверджує відповідні нормативно-правові акти; здійснює проведення моніторингу та аналізу системи державних закупівель; надає роз'яснення щодо застосування законодавства у сфері державних закупівель; здійснює в установленому порядку погодження застосування процедури закупівлі в одного учасника; погоджує навчальні програми з підготовки спеціалістів у сфері закупівель та підвищення їх кваліфікації; забезпечує видання безоплатного державного офіційного друкованого видання з питань державних закупівель, безоплатного міжнародного інформаційного видання з питань державних закупівель та функціонування безоплатного веб-порталу уповноваженого органу з питань закупівель; формує державне замовлення на постачання продукції для державних потреб і координує роботу державних замовників щодо його розміщення та виконання.
В той же час, Міністерство освіти і науки України, як центральний орган виконавчої влади, згідно ст.ст. 1, 6 Закону України Про центральні органи виконавчої влади забезпечує формування та реалізує державну політику у сферах освіти і науки, наукової, науково-технічної та інноваційної діяльності, трансферу (передачі) технологій. Повноваження міністерств, інших центральних органів виконавчої влади поширюються на всю територію держави.
Відповідно до пункту 1.1 Статуту, Міністерство освіти і науки України є органом управління, якому підпорядкований ДЗ Луганський національний університет імені ОСОБА_2 .
Положенням про Міністерство освіти і науки України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року №630 визначено, що Міністерство освіти і науки є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, яке забезпечує формування та реалізує державну політику у сферах освіти і науки, юрисдикція якого поширюється на всю територію України.
Таким чином, у спірних правовідносинах Міністерство освіти і науки України є уповноваженим органом на здійснення контролю за дотриманням державних інтересів в частині законності використання коштів державного бюджету.
За таких обставин, вбачаються підстави для представництва прокурором інтересів держави та звернення до суду з даним позовом.
Крім того, прокурор зазначив, що Сєвєродонецька місцева прокуратура Луганської області листами від 25.07.2018 №03/14/3110 вих.18 та від 25.07.2018 №03/14/3111вих. 18 повідомила Міністерство економічного розвитку і торгівлі України та Міністерство освіти і науки України про намір звернутися до господарського суду в їх інтересах із зазначеним позовом листами.
Враховуючи наведене прокурором обґрунтування та положення законодавства, суд вважає за можливе підтвердити підстави представництва заступника керівника Сєвєродонецької місцевої прокуратури Луганської області інтересів держави в особі органу, уповноваженого здійснювати функції держави у спірних правовідносинах Головне управління Держгеокадастру у Луганській області за позовною заявою у цій справі та визнає подані матеріали достатніми для прийняття позовної заяви до розгляду.
Згідно з ч. 2 п. 5 ст. 53 Господарського процесуального кодексу України у разі відкриття провадження за позовною заявою, поданою прокурором в інтересах держави в особі органу, уповноваженого державою здійснювати функції держави у спірних правовідносинах, зазначений орган набуває статусу позивача.
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України та Міністерство освіти і науки України набувають статусу позивачів.
Відповідно до ч. 1 ст. 176 Господарського процесуального кодексу України за відсутності підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви чи відмови у відкритті провадження суд відкриває провадження у справі протягом п'яти днів з дня надходження позовної заяви або заяви про усунення недоліків, поданої в порядку, передбаченому статтею 174 цього кодексу.
Враховуючи підтвердження прокурором підстав позову, поданого з метою захисту інтересів держави, суд вважає за можливе відкрити провадження у справі, справу розглядати за правилами загального позовного провадження та призначити справу до розгляду в підготовчому засіданні.
Керуючись ст. ст. 12, 53, 120, 176, 234 Господарського процесуального кодексу України, суд
у х в а л и в:
1. Підтвердити підстави представництва заступника керівника Сєвєродонецької місцевої прокуратури Луганської області в інтересах держави в особі органів, уповноважених здійснювати функції держави у спірних відносинах Міністерство економічного розвитку і торгівлі України та Міністерство освіти і науки України з заявленими позовними вимогами.
2. Прийняти позовну заяву до розгляду та відкрити провадження у справі.
3. Здійснювати розгляд справи за правилами загального позовного провадження.
4. Підготовче засідання призначити на 27.08.2018 о 10 год. 30 хв.
Судове засідання відбудеться у приміщенні Господарського суду Луганської області за адресою: м. Харків, проспект Науки, буд. 5, зал судових засідань №205 .
5. Зобов'язати позивача - Міністерство економічного розвитку і торгівлі України надати суду письмові пояснення стосовно правової позиції за даним позовом.
6. Зобов'язати позивача - Міністерство освіти і науки України надати суду письмові пояснення стосовно правової позиції за даним позовом.
7. Встановити відповідачам строк для подачі відзиву на позовну заяву, з урахуванням вимог ст. 165 Господарського процесуального кодексу України, до 23.08.2018.
8. При направленні у судове засідання уповноважених представників сторін, останнім мати при собі відповідно до ст. 60 Господарського процесуального кодексу України документи, що підтверджують повноваження представників.
Звертаємо увагу учасників судового процесу , що всі копії документів, що додаються до матеріалів справи та довіреності представників сторін повинні бути належним чином засвідчені. Крім того, п. 5.27 Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації (ДСТУ 4163-2003) передбачено, що відмітка про засвідчення копії документа складається зі слів «Згідно з оригіналом» , назви, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії; засвідчуватись повинна кожна сторінка документу з відтиском печатки підприємства, установи, організації, іншої юридичної особи.
Учасники справи мають можливість отримувати процесуальні документи в електронному вигляді паралельно з документами у паперовому вигляді.
Для отримання процесуальних документів в електронному вигляді потрібно:
1. Зареєструватися в системі обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу (завести поштову скриньку електронного суду), розміщену на офіційному веб-порталі судової влади України за адресою: mail.gov.ua.
2. Подати до суду заявку про отримання процесуальних документів в електронному вигляді, яку необхідно роздрукувати на офіційному веб-порталі судової влади України у вищевказаному розділі.
Процесуальні документи у відповідній справі, що видані після дати подання вказаної заявки до суду, будуть надходити в електронному вигляді на зареєстровану електронну адресу учасника судового процесу в домені mail.gov.ua, зазначену в заявці.
Інформацію по справі, що розглядається можна отримати на сторінці суду на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за веб-адресою: (https://court.gov.ua/sud5014).
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання 01.08.2018 та оскарженню не підлягає.
Суддя Є.А. Лісовицький
Суд | Господарський суд Луганської області |
Дата ухвалення рішення | 01.08.2018 |
Оприлюднено | 02.08.2018 |
Номер документу | 75629783 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Луганської області
Лісовицький Є.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні