Ухвала
від 31.07.2018 по справі 810/1425/17
КАСАЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ВЕРХОВНОГО СУДУ

УХВАЛА

31 липня 2018 року

м. Київ

справа №810/1425/17

адміністративне провадження №К/9901/53940/18

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:

судді-доповідача - Гончарової І.А.,

суддів - Олендера І.Я., Ханової Р.Ф.,

перевіривши матеріали касаційної скарги Броварської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області на постанову Київського окружного адміністративного суду від 09.08.2017 та постанову Київського апеляційного адміністративного суду від 14.11.2017 у справі №810/1425/17 за позовом ОСОБА_2 до Броварської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, -

ВСТАНОВИВ:

Зазначена касаційна скарга надійшла до Верховного Суду як суду касаційної інстанції та згідно протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 26.07.2018 розподілена на суддю Гончарову І.А.

Одночасно скаржник звернувся з клопотанням про поновлення строку на касаційне оскарження.

Вказана скарга надійшла після набрання чинності Кодексу адміністративного судочинства України в редакції Закону від 03.10.2017.

Перевіряючи касаційну скаргу на відповідність вимогам процесуального закону - Кодексу адміністративного судочинства України, суд дійшов висновку про наступне.

Відповідно до пункту 14 частини 1 розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України (в редакції, що діє після 15.12.2017) судові рішення, ухвалені судами апеляційної інстанції до набрання чинності цією редакцією Кодексу, набирають законної сили та можуть бути оскаржені в касаційному порядку протягом строків, що діяли до набрання ним чинності.

Частиною 2 статі 212 Кодексу адміністративного судочинства України (в редакції від 03.08.2017) обумовлено, що касаційна скарга на судові рішення подається протягом двадцяти днів після набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції, крім випадків, передбачених цим Кодексом, а в разі складення постанови в повному обсязі відповідно до статті 160 цього Кодексу - з дня складення постанови в повному обсязі.

З матеріалів касаційної скарги вбачається, що постанова Київського апеляційного адміністративного суду постановлена 14.11.2017, повний текст виготовлено 15.11.2017, проте скаржник звернувся з касаційною скаргою до суду касаційної інстанції 21.06.2018 (як вбачається з відтиску штампу канцелярії Верховного Суду), тобто поза межами встановленого процесуального строку обумовленого статтею 212 Кодексу адміністративного судочинства України (в редакції від 03.08.2017).

Клопотання про поновлення строку на касаційне оскарження мотивоване тим, що скаржник вже неодноразово звертався до Верховного Суду з касаційною скаргою у справі №810/1425/17, проте ухвалами цього ж суду від 29.12.2017 та 05.04.2018 останню було повернуто з причин надання копії довіреності не засвідченої у встановленому законом порядку, а ухвалою від 04.06.2018 - з причин неповної сплати судового збору. В зв'язку з тим, що вперше скаржник звернувся з касаційною скаргою в строки передбачені процесуальним законом та враховуючи відсутність фінансування для сплати судового збору на момент подачі первинної касаційної скарги, вважає причини для поновлення строку на касаційне оскарження звертаючись з останньою поважними вчетверте.

Відповідно до приписів частини 3 статті 329 Кодексу адміністративного судочинства України строк на подання касаційної скарги також може бути поновлений у разі його пропуску з поважних причин, крім випадків, визначених частиною п'ятою статті 333 цього Кодексу.

З огляду на зазначене, колегія суддів приходить до висновку, що вказані підстави пропуску строку на касаційне оскарження не може бути визнано поважними, оскільки відповідачем не надано жодних доказів в підтвердження наявності причин наведених в клопотанні про поновлення строку та вчинених ним дій з метою вчасного подання касаційної скарги, зокрема з моменту повернення первинно поданої касаційної скарги (29.12.2017) до моменту звернення з останньою вчетверте.

Крім того, як вбачається з матеріалів касаційної скарги та доданих платіжних доручень про сплату судового збору, судовий збір у справі №810/1425/17 був сплачений 26.12.2017 (№878) та 30.05.2018 (334), що спростовує доводи скаржника про неможливість звернутися раніше з касаційною скаргою.

Так, особа, яка має намір подати касаційну скаргу, повинна вчиняти усі можливі та залежні від неї дії для виконання процесуального обов'язку дотримання вимог процесуального закону стосовно форми і змісту касаційної скарги.

Таким чином, на виконання вимог статті 332 Кодексу адміністративного судочинства України, відповідачу в 10-денний строк необхідно навести інші обґрунтовані причини пропуску строку та надати докази на їх підтвердження, а саме вчинених ним дій з метою вчасного подання касаційної скарги.

Керуючись статтями 329, 330, 332 та пунктом 14 частини 1 розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України Кодексу адміністративного судочинства України, -

УХВАЛИВ:

Залишити касаційну скаргу Броварської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області на постанову Київського окружного адміністративного суду від 09.08.2017 та постанову Київського апеляційного адміністративного суду від 14.11.2017 у справі №810/1425/17 - без руху.

Надати Броварській об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Київській області строк тривалістю 10 днів з дня вручення цієї ухвали для усунення недоліків касаційної скарги.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та оскарженню не підлягає.

Суддя-доповідач І. А. Гончарова

Судді І. Я. Олендер

Р. Ф. Ханова

СудКасаційний адміністративний суд Верховного Суду
Дата ухвалення рішення31.07.2018
Оприлюднено03.08.2018
Номер документу75644660
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/1425/17

Ухвала від 19.11.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 07.09.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 31.07.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 04.06.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 10.05.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 05.04.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 05.03.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 26.07.2017

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Щавінський В.Р.

Ухвала від 05.02.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 09.01.2018

Адміністративне

Верховний Суд

Хохуляк В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні