Рішення
від 26.07.2018 по справі 803/958/18
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 липня 2018 року ЛуцькСправа № 803/958/18

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого-судді Сороки Ю.Ю.,

при секретарі судового засідання Шопік М.М.,

за участю представника позивача Данилюк Ю.В.,

представника відповідачів Кушнір Ю.В., Романюка В.С.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Галактика-Авто" до Головного управління Державної фіскальної служби у Волинській області, Ковельської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Волинській області про визнання протиправним дій та скасування податкового повідомлення-рішення.

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Галактика Авто" звернулося з позовом до Головного управління Державної фіскальної служби у Волинській області, Ковельської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Волинській області про визнання протиправним дій та скасування податкового повідомлення-рішення №0044801206 від 08.05.2018 року.

Позовні вимоги обгрунтовані тим, що 23.04.2018 позивачем отримано акт камеральної перевірки Ковельської ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області від 19.04.2018 №6232/03-20-12-06/35146873, з якого вбачається, що перевірку проведено в приміщенні Ковельської ОДПІ, а акт камеральної перевірки складено та підписано Раманюком B.C., головним державним ревізором-інспектором відділу адміністрування ПДВ, податку на прибуток, екологічного податку та рентної плати, місцевих податків і зборів територіального обслуговування Ковельської ОДПІ управління податків і зборів з юридичних осіб ГУ ДФС у Волинській області.

На думку позивача, Ковельська ОДПІ при проведенні камеральної перевірки та складення акту перевірки від 19.04.2018 №6232/03-20-12-06/35146873, вийшла за межі своїх повноважень та діяла всупереч Податкового кодексу України, оскільки повноваженнями щодо проведення перевірок та складення за її результатами актів, наділене, в даному випадку лише Головне управління Державної фіскальної служби у Волинській області.

З огляду на зазначене, позивач просив суд визнати протиправними дії Ковельської ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області щодо проведення камеральної перевірки та складення за її результатами акту від 19.04.2018 №6232/03-20-12-06/35146873.

Також, позивач не погоджується із винесеним на підставі акту камеральної перевірки від 19.04.2018 №6232/03-20-12-06/35146873, податковим повідомленням-рішенням від 08.05.2018 №0044801206, просить його скасувати, з огляду на наступне.

Позивач стверджує, що податкові накладні, які зазначені в переліку акту камеральної перевірки та переліку розрахунку штрафу за порушення термінів реєстрації податкових накладних, складені ТОВ "Галактика Авто" за 2017 рік - не підлягали наданню отримувачу (покупцю) з причини: 02 - складена на постачання неплатнику податку; 09 - складена на постачання для операцій, які звільнені від оподаткування податком на додану вартість; 11 - складена за щоденними підсумками операцій.

Тобто, податкові накладні, які не підлягають наданню отримувачу (покупцю) підпадають під виключення і за порушення строків реєстрації податкових накладних санкції, визначенні п.120-1.1 ПК України, не застосовуються. У п.120-1.1 ПК України імперативно визначено конкретні окремі випадки, за яких штрафи не застосовуються. Такий законодавчий виняток пояснюється тим, що якщо податкові накладні не підлягають наданню отримувачу (покупцю) - то ніхто з контрагентів товариства не зазнає шкоди через не включення сум ПДВ до податкового кредиту.

При цьому актом камеральної перевірки також не встановлено, що податкове зобов'язання з ПДВ, визначене в податкових накладних, своєчасно включене до декларацій з податку на додану вартість ТОВ "Галактика Авто", тобто, в результаті товариством своєчасно та у повній мірі нараховано та сплачено зобов'язання з ПДВ перед бюджетом.

Позивач вважає, що висновки акту камеральної перевірки Ковельської ОДПІ щодо порушень п.201.10 ПК України не узгоджуються з вимогами податкового законодавства, а тому відсутні правові підстави для застосування до ТОВ "Галактика Авто" штрафних санкцій, визначених п.120-1 ПК України, а відтак податкове повідомлення-рішення №0044801206 від 08.05.2018 є протиправним та підлягає скасуванню.

Відповідач - Головне управління Державної фіскальної служби у Волинській області позов не визнав. 14.06.2018 подав суду відзив на позовну заяву в якому наголошував, що головним управлінням ДФС у Волинській області проведено камеральну перевірку з питань своєчасності реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних ТОВ "Галактика Авто", за результатами якої встановлено порушення позивачем термінів реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних на загальну суму 777 802, 68 грн., в тому числі на суму ПДВ 504 151, 25 грн. із затримкою на 15 і менше календарних днів, на суму 207 490, 16 грн. із затримкою від 16 до 30 календарних днів, на суму 66 161, 00 грн. із затримкою від 16 до 30 календарних днів.

У зв'язку із виявленими порушеннями Головним управлінням ДФС у Волинській області складено акт камеральної перевірки від 19.04.2018 №6232/03-20-12-06/35146873 та винесено на його підставі податкове повідомлення-рішення №0044801206 від 08.05.2018, яким до позивача застосовано штраф в загальному розмірі 111 761, 48 грн.

Згідно пункту 120-1.1 статті 120-1 ПК України, порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов'язок щодо такої реєстрації, штрафу у відповідному розмірі.

Разом з тим, внаслідок невірного тлумачення пункту 120-1.1 статті 120-1 ПК України, позивач помилково вважає, що податкові накладні, які не підлягають наданню отримувачу (покупцю) підпадають під виключення і за порушення строків реєстрації податкових накладних санкції, визначені пунктом 120-1.1 статті 120 ПК України не застосовуються.

Зокрема, необґрунтованою є позиція позивача, згідно якої належність податкової накладної до критерію таких що не надається отримувачу (покупцю) , може слугувати самостійною підставою для звільнення від відповідальності за вказане порушення, оскільки даний критерій є загальним, який повинен включати одну з обов'язкових (спеціальних) ознак (критеріїв): 1) складена на постачання товарів/послуг для операцій, які звільнені від оподаткування; 2) складена на постачання товарів/послуг для операцій, які оподатковуються за нульовою ставкою.

При цьому, буквальне тлумачення словесної конструкції пункту 120-1.1 статті 120-1 ПК України також дає підстави для висновку, що виняток стосується податкової накладної, яка не надається отримувачу (покупцю), і водночас складена на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою), тобто податкової накладної, яка відповідає одночасно двом умовам.

Відповідач вважає, що чинне законодавство не передбачає застосування штрафних санкцій у разі порушення граничного строку реєстрації податкових накладних, що не надаються отримувачу (покупцю) лише за умови, якщо вони складені на постачання товарів/послуг для операцій, які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою.

Перелік операцій, що підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою визначено статтею 195 ПК України, а перелік операцій, звільнених від оподаткування, - статтею 197 ПК України, а також окремими пунктами підрозділу 2 розділу ХХ ПК України.

При цьому, жодна із доданих до позовної заяви податкових накладних не містять заповненої графи складена на операції звільнені від оподаткування , що спростовує доводи позивача про відсутність у останнього обов'язку реєстрації податкових накладних із дотриманням строків, визначених ст.120-1 ПК України.

З урахуванням викладеного, відповідач просив суд в задоволенні позову відмовити повністю.

Також, 14.06.2018 представником відповідача Кушнір Ю.В. подані суду заперечення щодо залучення в якості другого відповідача Ковельську ОДПІ Головного управління ДФС у Волинській області, в якому представник відповідача наголошувала на тому, що камеральна перевірка з питань своєчасності реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних ТОВ "Галактика Авто" була проведена не Ковельською ОДПІ Головного управління ДФС у Волинській області, а Головним управлінням ДФС у Волинській області.

Крім того, акт камеральної перевірки від 19.04.2018 №6232/03-20-12-06/35146873 складено на фірмовому бланку Головного управління ДФС у Волинській області, а не бланку Ковельської ОДПІ Головного управління ДФС у Волинській області.

Враховуючи вищезазначене, Головне управлінням ДФС у Волинській області заперечувало проти залучення в даній справі в якості другого відповідача Ковельську ОДПІ Головного управління ДФС у Волинській області.

03.07.2018 позивачем подано відповідь на відзив, в якому наголошував на тому, що акт камеральної перевірки 19.04.2018 №6232/03-20-12-06/35146873 складений та підписаний посадовою особою Ковельської ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області. В свою чергу, головним управлінням ДФС у Волинській області не надано доказів того, що вказаний акт складено саме головним управлінням ДФС у Волинській області, а відтак доводи викладені у відзиві, є безпідставними.

Також, позивач наголошував, що податковим органом не вірно застосовано до спірних правовідносин ст.120-1 ПК України, крім того, у розрахунку штрафних санкцій за порушення термінів реєстрації податкових накладних не виокремлено і не розраховано суму штрафу в розрізі типу причини складення податкових накладних, що є підставою для скасування податкового повідомлення-рішення №0044801206 від 08.05.2018.

Ухвалою Волинського окружного адміністративного суду від 31.05.2018 відкрито провадження у справі. Справу ухвалено розглядати за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче судове засідання на 15.06.2018.

Ухвалою суду від 12.07.2018 підготовче провадження було закрито та призначено справу до судового розгляду на 17.07.2018.

В судовому засіданні 17.07.2018 та 26.07.2018 позивач просив суд податкове повідомлення-рішення №0044801206 від 08.05.2018 визнати протиправним та скасувати.

Представник відповідачів просив суд в задоволенні позову відмовити повністю.

Заслухавши пояснення представників сторін, з'ясувавши обставини у справі та дослідивши письмовими докази, суд зазначає наступне.

Як передбачено п.п.75.1.1 ст.75 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.

Камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків, та даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість (даних центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, даних Єдиного реєстру податкових накладних та даних митних декларацій), а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального.

Предметом камеральної перевірки також може бути своєчасність подання податкових декларацій (розрахунків) та/або своєчасність реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, акцизних накладних та/або розрахунків коригування до акцизних накладних у Єдиному реєстрі акцизних накладних, виправлення помилок у податкових накладних та/або своєчасність сплати узгодженої суми податкового (грошового) зобов'язання виключно на підставі даних, що зберігаються (опрацьовуються) у відповідних інформаційних базах.

Згідно п.76.1 ст.76 ПК України камеральна перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу без будь-якого спеціального рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) такого органу або направлення на її проведення.

Відповідно до п.86.2 ст.86 ПК України за результатами камеральної перевірки у разі встановлення порушень складається акт у двох примірниках, який підписується посадовими особами такого органу, які проводили перевірку, і після реєстрації у контролюючому органі вручається або надсилається для підписання протягом трьох робочих днів платнику податків у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.

Згідно п.п.19-1.1.1 ст.19-1 Податкового кодексу України контролюючі органи здійснюють адміністрування податків, зборів, платежів, у тому числі проводять відповідно до законодавства перевірки та звірки платників податків.

Одночасно, зі змісту ст.19-3 Податкового кодексу України вбачається, що державні податкові інспекції не наділені повноваженнями щодо адміністрування податків, зборів, платежів, у тому числі проводити відповідно до законодавства перевірки та звірки платників податків.

Як вбачається з матеріалів справи, акт камеральної перевірки від 19.04.2018 №6232/03-20-12-06/35146873 складено на фірмовому бланку Головного управління ДФС у Волинській області.

Перевірка проведена головним державним ревізором-інспектором відділу адміністрування ПДВ, податку на прибуток, екологічного податку та рентної плати, місцевих податків і зборів території обслуговування Ковельської ОДПІ управління податків і зборів з юридичних осіб головного управління ДФС у Волинській області Романюком Володимиром Сидоровичем.(а.с.19-30)

Отже, з наявних в матеріалах письмових доказів вбачається, що камеральна перевірка ТОВ "Галактика Авто" проведена головним управлінням ДФС у Волинській області, відповідно і акт камеральної перевірки від 19.04.2018 №6232/03-20-12-06/35146873 складено посадовою особою Головного управління ДФС у Волинській області.

З урахуванням викладеного, у суду відсутні правові підстави вважати, що саме Ковельською об'єднаною державною податковою інспекцією була проведена зазначена камеральна перевірка ТОВ "Галактика Авто", у зв'язку з чим позовні вимоги щодо визнання протиправними дій Ковельської ОДПІ Головного управління ДФС у Волинській області щодо проведення камеральної перевірки та складення за її результатами акту камеральної перевірки від 19.04.2018 №6232/03-20-12-06/35146873 є безпідставними та задоволенню не підлягають.

Також не підлягає задоволенню і вимога позивача щодо визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення №0044801206 від 08.05.2018 року, з огляду на наступне.

Як встановлено судом, Головним управлінням ДФС у Волинській області проведено камеральну перевірку ТОВ "Галактика Авто", за результатами якої складений акт камеральної перевірки щодо недотримання граничних строків реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних від 19.04.2018 №6232/03-20-12-06/35146873.

В акті камеральної перевірки зафіксовано порушення позивачем термінів реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних на загальну суму 777 802, 68 грн., в тому числі на суму ПДВ 504 151, 25 грн.

Зокрема, податкові накладні № 1 від 01.01.2017 року, № 3 від 02.01.2017 року, № 5 від 03.01.2017 року, № 7 від 04.01.2017 року, № 9 від 05.01.2017 року, № 11 від 06.01.2017 року, № 13 від 07.01.2017 року; № 15 від 08.01.2017 року; № 17 від 09.01.2017 року; № 19 від 10.01.2017 року; № 21 від 11.01.2017 року; № 23 від 12.01.2017 року; № 25 від 13.01.2017 року; № 27 від 14.01.2017 року № 29 від 15.01.2017 року. Зазначені податкові накладні, з граничним терміном реєстрації 31.01.2017 року, були зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних 29.03.2017 року, тобто із затримкою на 57 днів.

Податкові накладні № 31 від 16.01.2017 року; № 33 від 17.01.2017 року; № 35 від 18.01.2017 року; № 37 від 19.01.2017 року; № 39 від 20.01.2017 року; № 41 від 21.01.2017 року; № 43 від 22.01.2017 року; № 45 від 23.01.2017 року; № 47 від 24.01.2017 року; № 49 від 25.01.2017 року; № 51 від 26.01.2017 року; № 53 від 27.01.2017 року; № 55 від 28.01.2017 року ; № 57 від 29.01.2017 року; № 59 від 30.01.2017 року; № 64 від 31.01.2017 року; № 63 від 31.01.2017 року та № 61 від 31.01.2017 року, з граничним терміном реєстрації 15.02.2017 року, були зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних 29.03.2017 року, тобто із затримкою на 42 дні.

Податкові накладні № 1 від 01.02.107 року; № 3 від 02.02.2017 року; № 5 від 03.02.2017 року; № 7 від 04.02.2017 року; № 9 від 05.02.2017 року; № 11 від 06.02.2017 року; № 13 від 07.02.2017 року; № 15 від 08.02.2017 року ; № 17 від 09.02.2017 року; № 19 від 10.02.2017 року; № 21 від 11.02.2017 року; № 23 від 12.02.2017 року; № 25 від 13.02.2017 року № 27 від 14.02.2017 року; № 29 від 15.02.2017 року, з граничним терміном реєстрації 28.02.2017 року, були зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних 30.03.2017 року, тобто із затримкою на 30 днів.

Податкові накладні № 31 від 16.02.2017 року; № 33 від 17.02.2017 року; № 35 від 18.02.2017 року; № 37 від 19.02.2017 року; № 39 від 20.02.2017 року; № 41 від 21.02.2017 року; № 43 від 22.02.2017 року; № 45 від 23.02.2017 року; № 47 від 24.02.2017 року; № 49 від 25.02.2017 року; № 51 від 26.02.2017 року; № 53 від 27.02.2017 року; № 57 від 28.02.2017 року; № 55 від 28.02.2017 року; № 58 від 28.02.2017 року, з граничним терміном реєстрації 15.03.2017 року, були зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних 30.03.2017 року, тобто із затримкою на 15 днів.

Податкові накладні № 1 від 01.03.2017 року; № 3 від 02.03.2017 року; № 5 від 03.03.2017 року; № 7 від 03.03.2017 року; № 8 від 04.03.2017 року; № 10 від 05.03.2017 року; № 12 від 06.03.2017 року; № 14 від 07.03.2017 року; № 16 від 08.03.2017 року; № 18 від 09.03.2017 року; № 20 від 10.03.2017 року; № 22 від 10.03.2017 року; № 23 від 11.03.2017 року; № 25 від 12.03.2017 року; № 27 від 13.03.2017 року; № 29 від 14.03.2017 року та № 31 від 15.03.2017 року, з граничним терміном реєстрації 31.03.2017 року були зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних 19.04.2017 року, тобто із затримкою на 19 днів.

Податкова накладна №33 від 16.03.2017 року, з граничним терміном реєстрації 15.04.2017 року, була зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних 19.04.2017 року, тобто із затримкою на 4 дні.

Податкові накладні № 35 від 17.03.2017 року; № 37 від 18.03.2017 року; № 39 від 19.03.2017 року; №41 від 20.03.2017 року; № 43 від 21.03.2017 року; № 45 від 22.03.2017 року; № 47 від 23.03.2017 року; № 49 від 24.03.2017 року; № 51 від 25.03.2017 року; № 53 від 26.03.2017 року; № 57 від 27.03.2017 року; № 55 від 27.03.2017 року; № 58 від 28.03.2017 року; 60 від 29.03.2017 року; № 62 від 30.03.2017 року; № 64 від 31.03.2017 року; № 66 від 31.03.2017 року, з граничним терміном реєстрації 15.04.2017 року, були зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних 20.04.2017 року, тобто із затримкою на 5 днів.

Податкова накладна № 67 від 31.03.2017 року, з граничним терміном реєстрації 15.04.2017 року, була зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних 27.04.2017 року, тобто із затримкою на 12 днів.

Податкові накладні № 1 від 01.04.2017 року; № 3 від 02.04.2017 року; № 5 від 03.04.2017 року; № 7 від 04.04.2017 року; № 9 від 05.04.2017 року; № 11 від 06.04.2017 року; №13 від 06.04.2017 року; №14 від 07.04.2017 року; № 16 від 08.04.2017 року; № 18 від 09.04.2017 року; №20 від 10.04.2017 року; № 22 від 11.04.2017 року; № 24 від 12.04.2017 року; № 26 від 13.04.2017 року; № 28 від 14.04.2017 року та № 30 від 15.04.2017 року, з граничним терміном реєстрації 30.04.2017 року, були зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних 29.05.2017 року, тобто із затримкою на 29 днів.

Податкові накладні № 32 від 16.04.2017 року; № 34 від 17.04.2017 року; №36 від 18.04.2017 року; № 38 від 19.04.2017 року; № 40 від 20.04.2017 року; №42 від 21.04.2017 року; № 44 від 22.04.2017 року; № 46 від 23.04.2017 року; № 48 від 24.04.2017 року; № 50 від 25.04.2017 року; № 52 від 26.04.2017 року; № 54 від 27.04.2017 року; № 56 від 28.04.2017 року; № 58 від 29.04.2017 року; № 60 від 30.04.2017 року та № 62 від 30.04.2017 року, з граничним терміном реєстрації 15.05.2017 року, були зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних 29.05.2017 року, тобто із затримкою на 14 днів.

Податкова накладна № 63 від 30.04.2017 року, з граничним терміном реєстрації 15.05.2017 року, була зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних 30.05.2017 року, тобто із затримкою на 15 днів.

Податкові накладні № 1 від 01.05.2017 року; № 3 від 02.05.2017 року; № 5 від 03.05.2017 року; № 7 від 04.05.2017 року; № 9 від 05.05.2017 року; № 11 від 06.05.2017 року; № 13 від 07.05.2017 року; № 15 від 08.05.2017 року; № 17 від 09.05.2017 року; № 19 від 10.05.2017 року; № 21 від 11.05.2017 року; № 23 від 12.05.2017 року; № 25 від 13.05.2017 року; № 27 від 14.05.2017 року та № 29 від 15.05.2017 року, з граничним терміном реєстрації 31.05.2017 року, були зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних 23.06.2017 року, тобто із затримкою на 23 дні.

Податкові накладні № 31 від 16.05.2017 року; №33 від 17.05.2017 року; №35 від 18.05.2017 року; № 37 від 19.05.2017 року; № 39 від 20.05.2017 року; № 41 від 21.05.2017 року; № 43 від 22.05.2017 року; № 45 від 23.05.2017 року; № 47 від 24.05.2017 року; № 49 від 25.05.2017 року; № 51 від 26.05.2017 року; № 53 від 27.05.2017 року; №55 від 28.05.2017 року; № 57 від 29.05.2017 року; №59 від 29.05.2017 року; № 61 від 30.05.2017 року; № 65 від 31.05.2017 року та № 63 від 31.05.2017 року, з граничним терміном реєстрації 15.06.2017 року, були зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних 23.06.2017 року, тобто із затримкою на 8 днів.

Податкова накладна № 66 від 31.05.2017 року, з граничним терміном реєстрації 15.06.2017 року, була зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних 30.06.2017 року, тобто із затримкою на 15 днів.

Податкова накладна № 63 від 30.06.2017 року, з граничним терміном реєстрації 15.07.2017 року, була зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних 10.08.2017 року, тобто із затримкою на 26 днів.

Податкові накладні № 1 від 01.07.2017 року; № 3 від 02.07.2017 року; № 5 від 03.07.2017 року; № 7 від 04.07.2017 року; № 9 від 05.07.2017 року; № 11 від 06.07.2017 року; № 13 від 07.07.2017 року; № 15 від 08.07.2017 року; № 17 від 09.07.201 року; № 19 від 10.07.2017 року; №21 від 11.07.2017 року; № 23 від 12.07.2017 року; № 25 від 13.07.2017 року; № 27 від 14.07.2017 року; № 29 від 15.07.2017 року, з граничним терміном реєстрації 31.07.2017 року, були зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних 29.08.2017 року, тобто із затримкою на 29 днів.

Податкові накладні № 31 від 16.07.2017 року; № 33 від 17.07.2017 року; № 35 від 18.07.2017 року; № 37 від 19.07.2017 року; № 39 від 20.07.2017 року; № 41 від 21.07.2017 року; № 43 від 22.07.2017 року; №45 від 23.07.2017 року; № 47 від 24.07.2017 року; № 49 від 25.07.2017 року; №51 від 26.07.2017 року; № 53 від 27.07.2017 року; №55 від 28.07.2018 року; № 57 від 29.07.2017 року; №59 від 30.07.2017 року; №63 від 31.07.2017 року та № 61 від 31.07.2017 року, з граничним терміном реєстрації 15.08.2017 року, були зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних 29.08.2017 року, тобто із затримкою на 14 днів.

Податкова накладна № 64 від 31.07.2017 року, з граничним терміном реєстрації 15.08.2017 року, була зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних 30.08.2017 року, тобто із затримкою на 15 днів.

Податкові накладні № 1 від 01.08.2017 року; № 3 від 02.08.2017 року; № 5 від 03.08.2017 року; №7 від 4.08.2017 року; № 9 від 05.08.2017 року; №11 від 06.08.2017 року; № 13 від 07.08.2017 року; № 15 від 08.08.2017 року; №17 від 09.08.2017 року; №19 від 10.08.2017 року; № 21 від 11.08.2017 року; № 23 від 12.08.2017 року; №25 від 13.08.2017 року; №27 від 14.08.2017 року; № 29 від 15.08.2017 року, з граничним терміном реєстрації 31.08.2017 року, були зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних 26.09.2017 року, тобто із затримкою на 26 днів.

Податкові накладні № 31 від 16.08.2017 року; № 33 від 17.08.2017 року; № 35 від 18.08.2017 року; № 37 від 19.08.2017 року; №39 від 20.08.2017 року; № 41 від 21.08.2017 року; № 43 від 22.08.2017 року; №45 від 23.08.2017 року; №47 від 24.08.2017 року; № 49 від 25.08.2017 року; №51 від 26.08.2017 року; № 53 від 27.08.2017 року; № 55 від 28.08.2017 року; № 57 від 29.08.2017 року; №59 від 30.08.2017 року; № 61 та № 63 від 31.08.2017 року, з граничним терміном реєстрації 15.09.2017 року, були зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних 26.09.2017 року, тобто із затримкою на 11 днів.

Податкова накладна № 64 від 31.08.2017 року, з граничним терміном реєстрації 15.09.2017 року, була зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних 27.09.2017 року, тобто із затримкою на 12 днів.

Податкові накладні № 1 від 01.09.2017 року; № 3 від 02.09.2017 року; № 5 від 03.09.2017 року; № 7 від 04.09.2017 року; № 9 від 05.09.2017 року; № 11 від 06.09.2017 року; № 13 від 07.09.2017 року; №15 від 08.09.2017 року; №17 від 09.09.2017 року; № 19 від 10.09.2017 року; №21 від 11.09.2017 року; 23 від 12.09.2017 року; №25 від 13.09.2017 року; №27 від 14.09.2017 року; № 29 від 15.09.2017 року, з граничним терміном реєстрації 30.09.2017 року, були зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних 25.10.2017 року, тобто із затримкою на 25 днів.

Податкові накладні № 31 від 16.09.2017 року; № 33 від 17.09.2017 року; № 35 від 18.09.2017 року; № 37 від 19.09.2017 року; № 39 від 20.09.2017 року; № 41 від 21.09.2017 року; № 43 та № 45 від 22.09.2017 року; №46 від 23.09.2017 року; № 48 від 24.09.2017 року; №50 від 25.09.2017 року; № 52 від 26.09.2017 року; № 54 від 27.09.2017 року; № 56 від 28.09.2017 року; № 58 від 29.09.2017 року; № 60 від 30.09.2017 року та № 62 від 30.09.2017 року, з граничним терміном реєстрації 15.10.2017 року, були зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних 25.10.2017 року, тобто із затримкою на 10 днів.

Податкова накладна № 63 від 15.10.2017 року з граничним терміном реєстрації 15.10.2017 року була зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних 30.10.2017 року, тобто із затримкою на 15 днів.

Податкові накладні № 1 від 01.10.2017 року; № 3 від 2.10.2017 року; № 5 від 03.10.2017 року; № 7 від 4.10.2017 року; № 9 від 5.10.2017 року; № 11 від 6.10.2017 року; № 13 від 6.10.2017 року; № 14 від 7.10.2017 року; №16 від 8.10.2017 року; №18 від 9.10.2017 року; № 20 від 10.10.2017 року; № 22 від 11.10.2017 року; № 24, № 26 та №27 від 12.10.2017 року; № 28 від 13.10.2017 року; № 30 від 14.10.2017 року та № 32 від 15.10.2017 року, з граничним терміном реєстрації 31.10.2017 року, були зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних 28.11.2017 року, тобто із затримкою на 28 днів.

Податкові накладні № 34 від 16.10.2017 року; № 36 від 17.10.2017 року; № 38 від 18.10.2017 року; № 40 від 19.10.2017 року; № 42 від 20.10.2017 року; №44 від 21.10.2017 року; № 46 від 22.10.2017 року; № 48 та № 50 від 23.10.2017 року; № 51 від 24.10.2017 року; № 53 від 25.10.2017 року; № 55, № 57 та № 58 від 26.10.2017 року; № 59 від 27.10.2017 року; № 61 від 28.10.2017 року; № 63 від 29.10.2017 року; № 65 від 30.10.2017 року; № 67 від 31.10.2017 року; № 69 від 31.10.2017 року, з граничним терміном реєстрації 15.11.2017 року, були зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних 28.11.2017 року, тобто із затримкою на 13 днів.

Податкова накладна № 70 від 31.10.2017 року з граничним терміном реєстрації 15.11.2017 року була зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних 01.12.2017 року, тобто із затримкою на 16 днів.

Податкові накладні № 1 від 01.11.2017 року; № 3 від 02.11.2017 року; № 5 від 03.11.2017 року; № 7 від 4.11.2017 року; № 9 від 5.11.2017 року; № 11 від 6.11.2017 року; № 13 від 7.11.2017 року; №15 від 8.11.2017 року; № 17 та № 19 від 9.11.2017 року; № 20 від 10.11.2017 року; №22 від 11.11.2017 року; №24 від 12.11.2017 року; № 26 від 13.11.2017 року; № 28 від 14.11.2017 року; №30 від 15.11.2017 року, з граничним терміном реєстрації 30.11.2017 року, були зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних 11.01.2018 року, тобто із затримкою на 42 дні.

Податкові накладні № 32 від 16.11.2017 року; № 34 від 17.11.2017 року; №36 від 18.11.2017 року; № 38 від 19.11.2017 року; №40 від 20.11.2017 року; № 42 від 21.11.2017 року; № 44 від 22.11.2017 року; № 46 від 23.11.2017 року; № 48 від 24.11.2017 року; №50 від 25.11.2017 року; №52 від 26.11.2017 року; №54 від 27.11.2017 року; № 56 та № 58 від 28.11.2017 року; № 59 від 29.11.2017 року; № 61, № 63 та № 64 від 30 11.2017 року, з граничним терміном реєстрації 15.12.2017 року, були зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних 11.01.2018 року, тобто із затримкою на 27 днів.

Податкові накладні № 1 від 1.12.2017 року; № 3 від 02.12.2017 року; №5 від 3.12.2017 року; № 7 від 4.12.2017 року; №9 від 5.12.2017 року; № 11 від 6.12.2017 року; № 13 від 7.12.2017 року; № 15 від 8.12.2017 року; № 17 від 9.12.2017 року; № 19 від 10.12.2017 року; №21 від 11.12.2017 року; № 23 від 12.12.2017 року; № 25 від 13.12.2017 року; № 27 від 14.12.2017 року, з граничним терміном реєстрації 31.12.2017 року, були зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних 30.01.2018 року, тобто із затримкою на 30 днів.

Податкова накладна № 29 від 15.12.2017 року, з граничним терміном реєстрації 31.12.2017 року, була зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних 31.01.2018 року, тобто із затримкою на 31 день.

Податкові накладні № 31 від 16.12.2017 року; № 33 від 17.12.2017 року; 37 від 18.12.2017 року; № 35 від 18.12.2017 року; № 38 від 19.12.2017 року; № 40 від 20.12.2017 року; № 42 від 21.12.2017 року; №44 від 22.12.2017 року; №46 від 23.12.2017 року; № 48 від 24.12.2017 року; №52, № 54,№55, № 56 та № 57 від 26.12.2017 року; № 58 та № 60 від 27.12.2017 року; №61 від 28.12.2017 року; № 66 від 30.12.2017 року; №68, № 70 та № 71 від 31.12.2017 року, з граничним терміном реєстрації 15.01.2018 року, були зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних 30.01.2018 року, тобто із затримкою на 15 днів.

Податкові накладні № 50 від 25.12.2017 року; № 63 від 28.12.2017 року та № 64 від 29.12.2017 року, з граничним терміном реєстрації 15.01.2018 року, були зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних 31.01.2018 року, тобто із затримкою на 16 днів.

За результатами перевірки встановлено порушення ТОВ "Галактика Авто" п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України, в частині несвоєчасної реєстрації вказаних вище податкових накладних.(а.с.19-30)

ТОВ "Галактика Авто" подані письмові заперечення від 27.04.2018 № 29 на акт камеральної перевірки від 19.04.2018 №6232/03-20-12-06/35146873, які листом від 07.05.2018 №8003/10/03-20-12-06 залишені без задоволення, а висновки акту камеральної перевірки від 19.04.2018 року №6232/03-20-12-06/35146873 таким, що відповідає вимогам чинного законодавства. (ас.33-49)

Податковим повідомленням-рішенням Головного управління Державної фіскальної служби у Волинській області №0044801206 від 08.05.2018 до ТОВ "Галактика Авто" на підставі статті 120-1 Податкового кодексу України застосовані штрафні санкції в сумі 111 761 гривня 48 копійок.(а.с.50)

Суд вважає податкове повідомлення-рішення №0044801206 від 08.05.2018 року таким, що відповідає вимогам податкового законодавства та є законним, з огляду на наступне.

Згідно п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Відповідно до п.201.10 ст.201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 01 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Отже статтею 201 Податкового кодексу України визначений обов'язок продавця товарів/послуг в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно п.120-1.1 ст.120-1 ПК України порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов'язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі: 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів; 20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів; 30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів; 40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів; 50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

Як вбачається з наявних у матеріалах справи податкових накладних № 1 від 01.01.2017 року, № 3 від 02.01.2017 року, № 5 від 03.01.2017 року, № 7 від 04.01.2017 року, 3 9 від 05.01.2017 року, № 11 від 06.01.2017 року, № 13 від 07.01.2017 року; №15 від 08.01.2017 року; № 17 від 09.01.2017 року; № 19 від 10.01.2017 року; № 21 від 11.01.2017 року; № 23 від 12.01.2017 року; № 25 від 13.01.2017 року; № 27 від 14.01.2017 року № 29 від 15.01.2017 року. Податкові накладні:№ 31 від 16.01.2017 року; № 33 від 17.01.2017 року; № 35 від 18.01.2017 року; № 37 від 19.01.2017 року; № 39 від 20.01.2017 року; № 41 від 21.01.2017 року; № 43 від 22.01.2017 року; № 45 від 23.01.2017 року; № 47 від 24.01.2017 року; № 49 від 25.01.2017 року; № 51 від 26.01.2017 року; № 53 від 27.01.2017 року; № 55 від 28.01.2017 року ; № 57 від 29.01.2017 року; № 59 від 30.01.2017 року; № 64 від 31.01.2017 року; № 63 від 31.01.2017 року та № 61 від 31.01.2017 року; № 1 від 01.02.107 року; № 3 від 02.02.2017 року; № 5 від 03.02.2017 року; № 7 від 04.02.2017 року; № 9 від 05.02.2017 року; № 11 від 06.02.2017 року; № 13 від 07.02.2017 року; № 15 від 08.02.2017 року ; № 17 від 09.02.2017 року; № 19 від 10.02.2017 року; № 21 від 11.02.2017 року; № 23 від 12.02.2017 року; № 25 від 13.02.2017 року № 27 від 14.02.2017 року; № 29 від 15.02.2017 року ;№ 31 від 16.02.2017 року; № 33 від 17.02.2017 року; № 35 від 18.02.2017 року; № 37 від 19.02.2017 року; № 39 від 20.02.2017 року; № 41 від 21.02.2017 року; № 43 від 22.02.2017 року; № 45 від 23.02.2017 року; № 47 від 24.02.2017 року; № 49 від 25.02.2017 року; № 51 від 26.02.2017 року; № 53 від 27.02.2017 року; № 57 від 28.02.2017 року; № 55 від 28.02.2017 року; № 58 від 28.02.2017 року ; № 1 від 01.03.2017 року; № 3 від 02.03.2017 року; № 5 від 03.03.2017 року; № 7 від 03.03.2017 року; № 8 від 04.03.2017 року; № 10 від 05.03.2017 року; № 12 від 06.03.2017 року; № 14 від 07.03.2017 року; № 16 від 08.03.2017 року; № 18 від 09.03.2017 року; № 20 від 10.03.2017 року; № 22 від 10.03.2017 року; № 23 від 11.03.2017 року; № 25 від 12.03.2017 року; № 27 від 13.03.2017 року; № 29 від 14.03.2017 року та № 31 від 15.03.2017 року; №33 від 16.03.2017; № 35 від 17.03.2017 року; № 37 від 18.03.2017 року; № 39 від 19.03.2017 року; №41 від 20.03.2017 року; № 43 від 21.03.2017 року; № 45 від 22.03.2017 року; № 47 від 23.03.2017 року; № 49 від 24.03.2017 року; № 51 від 25.03.2017 року; № 53 від 26.03.2017 року; № 57 від 27.03.2017 року; № 55 від 27.03.2017 року; № 58 від 28.03.2017 року; 60 від 29.03.2017 року; № 62 від 30.03.2017 року; № 64 від 31.03.2017 року; № 66 від 31.03.2017 року; № 67 від 31.03.2017 року; № 1 від 01.04.2017 року; № 3 від 02.04.2017 року; № 5 від 03.04.2017 року; № 7 від 04.04.2017 року; № 9 від 05.04.2017 року; № 11 від 06.04.2017 року; №13 від 06.04.2017 року; №14 від 07.04.2017 року; № 16 від 08.04.2017 року; № 18 від 09.04.2017 року; №20 від 10.04.2017 року; № 22 від 11.04.2017 року; № 24 від 12.04.2017 року; № 26 від 13.04.2017 року; № 28 від 14.04.2017 року та № 30 від 15.04.2017 року; № 32 від 16.04.2017 року; № 34 від 17.04.2017 року; №36 від 18.04.2017 року; № 38 від 19.04.2017 року; № 40 від 20.04.2017 року; №42 від 21.04.2017 року; № 44 від 22.04.2017 року; № 46 від 23.04.2017 року; № 48 від 24.04.2017 року; № 50 від 25.04.2017 року; № 52 від 26.04.2017 року; № 54 від 27.04.2017 року; № 56 від 28.04.2017 року; № 58 від 29.04.2017 року; № 60 від 30.04.2017 року та № 62 від 30.04.2017 року; № 63 від 30.04.2017 року ;№ 1 від 01.05.2017 року; № 3 від 02.05.2017 року; № 5 від 03.05.2017 року; № 7 від 04.05.2017 року; № 9 від 05.05.2017 року; № 11від 06.05.2017 року; № 13 від 07.05.2017 року; № 15 від 08.05.2017 року; № 17 від 09.05.2017 року; № 19 від 10.05.2017 року; №21 від 11.05.2017 року; № 23 від 12.05.2017 року; № 25 від 13.05.2017 року; № 27 від 14.05.2017 року та № 29 від 15.05.2017 року з граничним терміном реєстрації 31.05.2017 року; № 31 від 16.05.2017 року; №33 від 17.05.2017 року; №35 від 18.05.2017 року; № 37 від 19.05.2017 року; № 39 від 20.05.2017 року; № 41 від 21.05.2017 року; № 43 від 22.05.2017 року; № 45 від 23.05.2017 року; № 47 від 24.05.2017 року; № 49 від 25.05.2017 року; № 51 від 26.05.2017 року; № 53 від 27.05.2017 року; №55 від 28.05.2017 року; № 57 від 29.05.2017 року; №59 від 29.05.2017 року; № 61 від 30.05.2017 року; № 65 від 31.05.2017 року та № 63 від 31.05.2017 року; № 66 від 31.05.2017 року;№ 63 від 30.06.2017 року; № 1 від 01.07.2017 року; № 3 від 02.07.2017 року; № 5 від 03.07.2017 року; № 7 від 04.07.2017 року; № 9 від 05.07.2017 року; № 11 від 06.07.2017 року; № 13 від 07.07.2017 року; № 15 від 08.07.2017 року; № 17 від 09.07.201 року; № 19 від 10.07.2017 року; №21 від 11.07.2017 року; № 23 від 12.07.2017 року; № 25 від 13.07.2017 року; № 27 від 14.07.2017 року; № 29 від 15.07.2017 року; № 31 від 16.07.2017 року; № 33 від 17.07.2017 року; № 35 від 18.07.2017 року; № 37 від 19.07.2017 року; № 39 від 20.07.2017 року; № 41 від 21.07.2017 року; № 43 від 22.07.2017 року; №45 від 23.07.2017 року; № 47 від 24.07.2017 року; № 49 від 25.07.2017 року; №51 від 26.07.2017 року; № 53 від 27.07.2017 року; №55 від 28.07.2018 року; № 57 від 29.07.2017 року; №59 від 30.07.2017 року; №63 від 31.07.2017 року та № 61 від 31.07.2017 року; № 64 від 31.07.2017 року; № 1 від 01.08.2017 року; № 3 від 02.08.2017 року; № 5 від 03.08.2017 року; №7 від 4.08.2017 року; № 9 від 05.08.2017 року; №11 від 06.08.2017 року; № 13 від 07.08.2017 року; № 15 від 08.08.2017 року; №17 від 09.08.2017 року; №19 від 10.08.2017 року; № 21 від 11.08.2017 року; № 23 від 12.08.2017 року; №25 від 13.08.2017 року; №27 від 14.08.2017 року; № 29 від 15.08.2017 року з граничним терміном реєстрації 31.08.2017 року; № 31 від 16.08.2017 року; № 33 від 17.08.2017 року; № 35 від 18.08.2017 року; № 37 від 19.08.2017 року; №39 від 20.08.2017 року; № 41 від 21.08.2017 року; № 43 від 22.08.2017 року; №45 від 23.08.2017 року; №47 від 24.08.2017 року; № 49 від 25.08.2017 року; №51 від 26.08.2017 року; № 53 від 27.08.2017 року; № 55 від 28.08.2017 року; № 57 від 29.08.2017 року; №59 від 30.08.2017 року; № 61 та № 63 від 31.08.2017 року; № 64 від 31.08.2017 року; № 1 від 01.09.2017 року; № 3 від 02.09.2017 року; № 5 від 03.09.2017 року; № 7 від 04.09.2017 року; № 9 від 05.09.2017 року; № 11 від 06.09.2017 року; № 13 від 07.09.2017 року; №15 від 08.09.2017 року; №17 від 09.09.2017 року; № 19 від 10.09.2017 року; №21 від 11.09.2017 року; 23 від 12.09.2017 року; №25 від 13.09.2017 року; №27 від 14.09.2017 року; № 29 від 15.09.2017 року; № 31 від 16.09.2017 року; № 33 від 17.09.2017 року; № 35 від 18.09.2017 року; № 37 від 19.09.2017 року; № 39 від 20.09.2017 року; № 41 від 21.09.2017 року; № 43 та № 45 від 22.09.2017 року; №46 від 23.09.2017 року; № 48 від 24.09.2017 року; №50 від 25.09.2017 року; № 52 від 26.09.2017 року; № 54 від 27.09.2017 року; № 56 від 28.09.2017 року; № 58 від 29.09.2017 року; № 60 від 30.09.2017 року та № 62 від 30.09.2017 року; № 63 від 15.10.2017 року; № 1 від 01.10.2017 року; № 3 від 2.10.2017 року; № 5 від 03.10.2017 року; № 7 від 4.10.2017 року; № 9 від 5.10.2017 року; № 11 від 6.10.2017 року; № 13 від 6.10.2017 року; № 14 від 7.10.2017 року; №16 від 8.10.2017 року; №18 від 9.10.2017 року; № 20 від 10.10.2017 року; № 22 від 11.10.2017 року; № 24, № 26 та №27 від 12.10.2017 року; № 28 від 13.10.2017 року; № 30 від 14.10.2017 року та № 32 від 15.10.2017 року з граничним терміном реєстрації 31.10.2017 року; № 34 від 16.10.2017 року; № 36 від 17.10.2017 року; № 38 від 18.10.2017 року; № 40 від 19.10.2017 року; № 42 від 20.10.2017 року; №44 від 21.10.2017 року; № 46 від 22.10.2017 року; № 48 та № 50 від 23.10.2017 року; № 51 від 24.10.2017 року; № 53 від 25.10.2017 року; № 55, № 57 та № 58 від 26.10.2017 року; № 59 від 27.10.2017 року; № 61 від 28.10.2017 року; № 63 від 29.10.2017 року; № 65 від 30.10.2017 року; № 67 від 31.10.2017 року; № 69 від 31.10.2017 року; № 70 від 31.10.2017 року з граничним терміном реєстрації 15.11.2017 року; № 1 від 01.11.2017 року; № 3 від 02.11.2017 року; № 5 від 03.11.2017 року; № 7 від 4.11.2017 року; № 9 від 5.11.2017 року; № 11 від 6.11.2017 року; № 13 від 7.11.2017 року; №15 від 8.11.2017 року; № 17 та № 19 від 9.11.2017 року; № 20 від 10.11.2017 року; №22 від 11.11.2017 року; №24 від 12.11.2017 року; № 26 від 13.11.2017 року; № 28 від 14.11.2017 року; №30 від 15.11.2017 року; № 32 від 16.11.2017 року; № 34 від 17.11.2017 року; №36 від 18.11.2017 року; № 38 від 19.11.2017 року; №40 від 20.11.2017 року; № 42 від 21.11.2017 року; № 44 від 22.11.2017 року; № 46 від 23.11.2017 року; № 48 від 24.11.2017 року; №50 від 25.11.2017 року; №52 від 26.11.2017 року; №54 від 27.11.2017 року; № 56 та № 58 від 28.11.2017 року; № 59 від 29.11.2017 року; № 61, № 63 та № 64 від 30 11.2017 року; № 1 від 1.12.2017 року; № 3 від 02.12.2017 року; №5 від 3.12.2017 року; № 7 від 4.12.2017 року; №9 від 5.12.2017 року; № 11 від 6.12.2017 року; № 13 від 7.12.2017 року; № 15 від 8.12.2017 року; № 17 від 9.12.2017 року; № 19 від 10.12.2017 року; №21 від 11.12.2017 року; № 23 від 12.12.2017 року; № 25 від 13.12.2017 року; № 27 від 14.12.2017 року;№ 29 від 15.12.2017 року; № 31 від 16.12.2017 року; № 33 від 17.12.2017 року; 37 від 18.12.2017 року; № 35 від 18.12.2017 року; № 38 від 19.12.2017 року; № 40 від 20.12.2017 року; № 42 від 21.12.2017 року; №44 від 22.12.2017 року; №46 від 23.12.2017 року; № 48 від 24.12.2017 року; №52, № 54,№55, № 56 та № 57 від 26.12.2017 року; № 58 та № 60 від 27.12.2017 року; №61 від 28.12.2017 року; № 66 від 30.12.2017 року; №68, № 70 та № 71 від 31.12.2017 року;№ 50 від 25.12.2017 року; № 63 від 28.12.2017 року та № 64 від 29.12.2017 року, вказані податкові накладні були зареєстровані Єдиному реєстрі податкових накладних з порушенням граничного строку реєстрації, про що свідчать квитанції про реєстрацію вказаних податкових накладних.(а.с.62-250 том 1, а.с.1-223 том 2)

Порушення строків реєстрації вказаних вище податкових накладних не оспорюється і позивачем. Однак, позивач вважає, що вказані податкові накладні, - не підлягали наданню отримувачу (покупцю) з причини: 02 - складена на постачання неплатнику податку; 09 - складена на постачання для операцій, які звільнені від оподаткування податком на додану вартість; 11 - складена за щоденними підсумками операцій, а відтак за порушення строків реєстрації податкових накладних санкції, визначенні п.120-1.1 ПК України, не застосовуються.

Суд з такою позицією позивача не погоджується, виходячи з наступного.

Згідно п.8 Порядку заповнення податкової накладної затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 року №1307, зареєстрованого в Міністерстві Юстиції України 26 січня 2016 за №137/28267 При складанні податкових накладних, особливості заповнення яких викладені в пунктах 10 - 15 цього Порядку, у верхній лівій частині таких накладних у графі "Не підлягає наданню отримувачу (покупцю) з причини" робиться помітка "X" та зазначається тип причини: 01 - Складена на суму збільшення компенсації вартості поставлених товарів/послуг (для податкових накладних, особливості заповнення яких викладені в пункті 13 цього Порядку); 02 - Складена на постачання неплатнику податку; 03 - Складена на постачання товарів/послуг у рахунок оплати праці фізичним особам, які перебувають у трудових відносинах із платником податку; 04 - Складена на постачання у межах балансу для невиробничого використання; 05 - Складена у зв'язку з ліквідацією основних засобів за самостійним рішенням платника податку; 06 - Складена у зв'язку з переведенням виробничих основних засобів до складу невиробничих; 07 - Складена на операції з вивезення товарів за межі митної території України; 08 - Складена на постачання для операцій, які не є об'єктом оподаткування податком на додану вартість; 09 - Складена на постачання для операцій, які звільнені від оподаткування податком на додану вартість; 10 - Складена з метою визначення при анулюванні реєстрації платника податку податкових зобов'язань за товарами/послугами, необоротними активами, суми податку за якими були включені до складу податкового кредиту та не були використані в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності; 11 - Складена за щоденними підсумками операцій; 12 - Складена на постачання неплатнику, в якій зазначається назва покупця (для податкових накладних, особливості заповнення яких викладені в пункті 10 цього Порядку); 13 - Складена у зв'язку з використанням виробничих або невиробничих засобів, інших товарів/послуг не в господарській діяльності; 14 - Складена отримувачем (покупцем) послуг від нерезидента; 15 - Складена на суму перевищення бази оподаткування, визначеної відповідно до статей 188 і 189 Податкового кодексу України, над фактичною ціною постачання.

В інших випадках у верхній лівій частині податкової накладної тип причини не зазначається (нулі, прочерки та інші знаки чи символи не проставляються).

Як вбачається з наявних у матеріалах справи податкових накладних, позивачем у верхній лівій частині таких накладних у графі "Не підлягає наданню отримувачу (покупцю) з причини" зроблені помітки Х та зазначено тип причини: 02 - складена на постачання неплатнику податку; 09 - складена на постачання для операцій, які звільнені від оподаткування податком на додану вартість; 11 - складена за щоденними підсумками операцій.

Однак, зі змісту п.120-1.1 ст.120 ПК України вбачається, що санкції передбачені даною нормою не застосовуються до платника податку лише у випадку, коли допущено несвоєчасну реєстрацію податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою.

З аналізу наведеної норми вбачається, що складання податкової накладної на постачання товарів/послуг покупцю, що не являється платником податку не позбавляє платника податку на додану вартість обов'язку із своєчасної реєстрації податкової накладної у ЄРПН та відповідно не звільняє такого платника податку від відповідальність за вчинення вказаного правопорушення, тоді як єдиним виключенням, п.120-1.1 ст.120 ПК України є сукупність таких обставин, як : а) отримувач податкової накладної не являється платником податку; б) операція щодо якої складено податкову накладну звільнено від оподаткування, або які оподатковуються за нульовою ставкою.

Отже, з наявних у матеріалах справи податкових накладних, в яких позивачем у верхній лівій частині у графі "Не підлягає наданню отримувачу (покупцю) з причини: 02 - складена на постачання неплатнику податку; 11 - складена за щоденними підсумками операцій вбачається, що операції щодо яких позивачем складено такі податкові накладні, не звільнено від оподаткування, та не оподатковуються за нульовою ставкою, а відтак штрафні санкції за несвоєчасну реєстрацію таких податкових накладних відповідачем застосовано правомірно.

Що стосується наявних у матеріалах справи податкових накладних, у верхній лівій частині яких у графі "Не підлягає наданню отримувачу (покупцю) з причини: 09 - складена на постачання для операцій, які звільнені від оподаткування податком на додану вартість, суд погоджується з позицією відповідача, що податкові накладні №64 від 31.01.2017 року, №67 від 31.03.2017 року, №63 від 30.04.2017 року, №66 від 31.05.2017 року, №63 від 30.06.2017 року, №64 від 31.07.2017 року, №64 від 31.08.2017 року, №70 від 31.10.2017 року, №64 від 30.11.2017 року, №71 від 31.12.2017 року хоч і містять незаповнену графу код ставки , однак фактичний обрахунок суми коштів, які підлягають сплаті здійснюється з урахуванням ставки 20 %, що свідчить про те, що такі операції також не звільнені від оподаткування.

Зокрема, зазначені обставини знайшли своє підтвердження і в наявних у матеріалах справи податкових накладних. Зокрема, ТОВ "Галактика Авто" в податкових накладних №64 від 31.01.2017 року на загальну суму 201 702 грн. 78 коп. в розділі ІІІ загальна сума податку на додану вартість за основною ставкою зазначено суму ПДВ 33 617 грн.13 коп.; № 58 від 28.02.2017 року на загальну суму 231 859 грн. 56 коп. в розділі ІІІ загальна сума податку на додану вартість за основною ставкою зазначено суму ПДВ 38 643 грн. 26 коп.; № 67 від 31.03.2017 року на загальну суму 201 324 грн. 06 коп. в розділі ІІІ загальна сума податку на додану вартість за основною ставкою зазначено суму ПДВ 33 554 грн. 01 коп.; №63 від 30.04.2017 року на загальну суму 222 816 грн. в розділі ІІІ загальна сума податку на додану вартість за основною ставкою зазначено суму ПДВ 37 136 грн.; №66 від 31.05.2017 року на загальну суму 212 262 грн. 35 коп. в розділі ІІІ загальна сума податку на додану вартість за основною ставкою зазначено суму ПДВ 35 377 грн. 06 коп.; №63 від 30.06.2017 року на загальну суму 200 226 грн. в розділі ІІІ загальна сума податку на додану вартість за основною ставкою зазначено суму ПДВ 33 371грн.; №64 від 31.07.2017 року на загальну суму 249 055 грн. 50 коп. в розділі ІІІ загальна сума податку на додану вартість за основною ставкою зазначено суму ПДВ 41 509 грн. 25 коп.; №64 від 31.08.2017 року на загальну 245 276 грн. 34 коп. в розділі ІІІ загальна сума податку на додану вартість за основною ставкою зазначено суму 40 879 грн. 39 коп.; № 63 від 30.09.2017 року на загальну суму 245 991 грн. 48 коп. в розділі ІІІ загальна сума податку на додану вартість за основною ставкою зазначено суму 40 998 грн. 58 коп.; №70 від 31.10.2017 року на загальну суму 294 385 грн. 34 коп. в розділі ІІІ загальна сума податку на додану вартість за основною ставкою зазначено суму 49 064 грн. 22 коп.; №64 від 30.11.2017 року на загальну суму 258 751 грн. 44 коп. в розділі ІІІ загальна сума податку на додану вартість за основною ставкою зазначено суму 43 125 грн.24 коп., №71 від 31.12.2017 року на загальну суму 256 838 грн. 40 коп. в розділі ІІІ загальна сума податку на додану вартість за основною ставкою зазначено суму 42 806 грн. 40 коп. (том 1 а.с.92, 122, 158, 191, 225, 226; том 2 а.с.9, 42, 74, 113, 147, 187)

З огляду на зазначене, суд погоджується з твердженням відповідача, що податкові накладні виписані ТОВ "Галактика Авто", перелік яких наведений в акті перевірки та наявні в матеріалах справи на аркушах 62-250 том 1 та аркушах справи 1-223 том 2, не відповідають всім критеріям, які дають підставу для звільнення від відповідальності за несвоєчасну реєстрацію таких податкових накладних.

Таким чином, суд вважає, що відповідачем доведено порушення ТОВ "Галактика Авто" п.120-1.1 ст.120-1, п.201.10 ст.201 ПК України.

Штрафні санкції в розмірі 111 761, 48 грн. застосовані правомірно, а відтак податкове повідомленням-рішенням Головного управління Державної фіскальної служби у Волинській області №0044801206 від 08.05.2018 року є законним та скасуванню не підлягає.

На підставі викладеного, суд в повному обсязі відмовляє у задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Галактика-Авто" про визнання протиправним дій Ковельської ОДПІ Головного управління ДФС у Волинській області щодо проведення камеральної перевірки та складення за її результатами акту камеральної перевірки від 19.04.2018 №6232/03-20-12-06/35146873 та скасування податкового повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Волинській області №0044801206 від 08.05.2018.

Керуючись статтями 241-246, 250, п.п.15.5 п.15 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, на підставі Податкового кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

В задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Галактика-Авто" до Головного управління Державної фіскальної служби у Волинській області, Ковельської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Волинській області про визнання протиправним дій та скасування податкового повідомлення-рішення, відмовити повністю.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржене в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Львівського апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його складення.

Позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю "Галактика-Авто", код ЄДРПОУ 35146873, адреса: 45000, Волинська область, місто Ковель, вул. Ватутіна, 82.

Відповідачі: 1) Головне управління Державної фіскальної служби у Волинської області, код ЄДРПОУ 39400859, адреса: 43010, м. Луцьк, Київський майдан, 4.

2) Ковельська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Державної фіскальної служби у Волинській області: код ЄДРПОУ 39497686, адреса: 45000, Волинська область, місто Ковель, вул. Чубинського, 2.

Суддя Ю.Ю. Сорока

Повний текст судового рішення складено 03.08.2018.

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.07.2018
Оприлюднено05.08.2018
Номер документу75664678
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —803/958/18

Ухвала від 27.12.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Постанова від 15.11.2018

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Макарик Володимир Ярославович

Ухвала від 19.10.2018

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Макарик Володимир Ярославович

Ухвала від 13.09.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Бруновська Надія Володимирівна

Ухвала від 13.09.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Бруновська Надія Володимирівна

Рішення від 26.07.2018

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Сорока Юрій Юрійович

Ухвала від 12.07.2018

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Сорока Юрій Юрійович

Ухвала від 31.05.2018

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Сорока Юрій Юрійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні